A trónkövetelő
105„A tömeg nagyszerűen érzi magát egy félig önkéntes kábulat állapotában. Ez az állapot azonban minden pillanatban rendkívül veszedelmessé válhat.”
Johan Huizinga: A holnap árnyékában
Hallom, hogy a Parlament mai ülésén Jakab Péter honatya (Istenem, milyen hon az, ahol ő atya lehet!) egy váratlan hadmozdulattal beleült a miniszterelnök székébe, miközben az – szerencsére – éppen nem ült ott. Huzamosan üldögélt aztán a megszerzett helyen, majd – tán megszomjazott, vagy pisilnie kellett – elhagyta a széket. Tettét azzal magyarázta, hogy tesztelni akarta, milyen büntetés jár majd ezért. Engem azonban, ki a felszínes jelenségek függönye mögött a rejtőző lényeget keresem, nem elégített ki ez a magyarázat. Gondolkodtam a dolgon, és ennek eredményét teszem közzé alább.
A hírhez egy képet is mellékeltek, melyen az a pillanat látható, mikor Jakab az ominózus székben ül és hülyén néz. Viselkedésének legnagyobb részét olyan, itt nem részletezendő okok húzódnak, melyek nyilvánvalóan az elmekórtan tudományának tárgykörébe esnek. Ám, épp úgy mint Hamlet esetében, az ő őrületében található bizonyos rendszer. (Esetleg Heller mint Ophelia, csak ő nem… El kell hessegetnem ezt a képet, a saját érdekemben.)
Jakab egy igazi hazai specialitás szerintem, mert kevés olyan eset ismeretes amikor egy zsidó virtigli náciként politizál egy virtigli náci pártban. Igaz, mentségére szolgáljon, hogy hamarabb volt náci, mint zsidó, és – mint tudjuk – sokszor az időzítésen múlik minden. Lásd még: Szegedi Csanád, avagy a talált zsidó esetét. De nem foglalkozhatok az elmegyógyászati vonatkozásokkal, mert nem vagyok elmegyógyász, így meg kell próbálnom más okokat is keresni.
Az embernek elsőként az a kézenfekvő ok jut eszébe, hogy a jeles státusférfiú belátta: ez az egyetlen mód, amivel a nevezett székbe juthat. Pártjának népszerűsége ugyanis csak a Buzi Lékhorgászok Egyesületéével vetekedik, akik – mondhatnók – szintén nem túl népszerűek, így neki választások útján semmi esélye sem lenne. Arról nem is beszélve, hogy még a pártban is vannak bajai, hiszen elnöknek sem választották meg egy roppant minőségi kínálatból. A szék elfoglalása pedig nagyon fontos, mert bölcsen tudja, mint Fülig Jimmy, hogy királynak lenni már könnyű, csak az odavezető úton nagy a tolongás.
A libsizmus fárosza, az Index szerint, beszélgettek telefonon Jakabbal, aki azt mondta: „… az akciójával azt kívánta bizonyítani, hogy nincs az a jogszabály, amivel meg tudnák akadályozni őket abban, hogy kimondják az igazságot.” Furcsa dolog az igazság, de a legmegkapóbb, hogy – ezek szerint – ő az alfelével is ki tudja mondani az „igazságot”.
Valami „kimondásokat”, alighanem összekever szerintem.
Persze, ki tudja, hogy mely testrészben kell keresni az igazságot az ő esetében. Mert nem csak a munka, az igazság is lehet büdös.
Azt is mondta, hogy „Az igazság pedig az, hogy Orbán Viktor és kormánya az önkormányzati választások kudarca ellenére a diktatúra felé vezeti az országot, de őt is meg lehet fosztania trónjától.” Mi pedig nem csak a trónfosztást láthattuk, hanem személyében rögtön egy trónkövetelővel is megismerkedtünk. Jakab a trónkövetelő – édes Istenem. Persze ezt a trónkövetelő dolgot még meg kell néhány kollégájával beszélni, mert szerintem van konkurencia bőven. Gondolom elsősorban Gyurcsánnyal és b. nejével, akik tandemben, vagy külön-külön, de szintén pályáznak a trónra.
Furcsa, bonyolult dolgok futhattak át hősünk agyán (sic!), miközben ott terpeszkedett. Bizonyára elképzelte egy pillanatra, hogy milyen lenne, ha most a főméltóságok eljárulnának térdet hajtani. Vagy milyen lenne, ha a szék jogos tulajdonosát egyetlen csettintéssel a vérpadra küldhetné, elnyerve ezzel Szél Berni szerelmét és kezét. Eljátszott tán a gondolattal, hogy hadai élén bevonulna Felcsútra és porig égetné a stadiont. Nem tudom, de tán jobb is így.
Minden esetre országlása rövid ideig tartott, és úgy távozott a trónról, ahogyan érkezett: dicstelenül.
Komolyra fordítva a szót, bármennyire nem tetszik is, de Jakab Péter korunk hőse. Abban szenved, amiben kartársai, sőt nagyrészt szavazói is, ezt pedig úgy hívják – Huizinga találó szavával – hogy puerelizmus, amit tán „gyermetegségnek”, felnőni nem tudásnak fordítanék. Mifelénk, de szerte a nyugati világban is, felnőtt egy generáció, melynek – önmaga szerint – csak jogai vannak, kötelességei nincsenek. Úgy vélik, bármit megengedhetnek maguknak, mert minden „emberi jog”, amit úgy értenek, hogy pusztán azért illeti meg őket, mert léteznek. Nekik a születésük jogán jár minden, mint régen a királyoknak; tenniük se kéne érte semmit. Azt csinálnak, amit akarnak és akkor csinálják, amikor akarják. Jobb lenne minél hamarabb kiábrándítani őket, mert később nehezebb lesz. Nekünk is és nekik is.
Baksa
2019-11-21 @ 12:59
Aki Orbán Viktor megszeltelt trónusát engedély nélkül megérinti, az bizony hazaáruló, méghozzá a legelvetemültebb fajtából! Indítványozom, hogy kerüljön be az Alaptörvénybe a nemzetvezetők megsértésének tilalma. A Büntető Törvénykönyvbe pedig a nemzetvezető megsértésének tényálladéka, minimum öt év fegyházzal büntetve! Renddnek kell lennie az Ország Házában!!!
Neaddfel
2019-11-21 @ 14:21
HOGY KIK IS EZEK-
A világon két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. Bár az elsőben nem vagyok biztos.”
Albert Einstein
***
„Az olyan értékeket, mint a polgári szabadságjogok, a jogállamiság és a tisztességes nyilvános viselkedés, nem fogjuk feláldozni a biztonság és a rend oltárán, mert erre nincs szükség”
Donald Tusk
(tehát jöhetnek a muszlimok gázolással,késsel,géppisztollyal,robbanóövvel)
***
„Mindig ugyanúgy végződik: a civilizáció eléri az érettség bizonyos fokát, ahol már nemcsak hogy nem képes megvédeni önmagát, hanem látszólag érthetetlen módon a saját ellenségét imádja.”
Kertész Imre Nobel díjas író
***
-ÉS MI VÁRHATÓ TŐLÜK.
(ha 22-ben átmegyünk hülyébe)
fürgerókalábak
2019-11-21 @ 22:19
„Ha valaha visszatér a fasizmus, az a liberalizmus képében fog megjelenni.”
Állítólag Ronald Reagan
De van egy másik verzió ugyanerre:
„Ha visszatér a fasizmus, nem azt fogja mondani hogy én vagyok a fasizmus, hanem hogy én vagyok az antifasizmus”
Netuddki
2019-11-21 @ 14:39
Aristo mestertol nem olvastam hogy kikelt volna Borkai ellen a botrany utani masodpercekben…addig hiteles volt, azota egy blog a tobbi kozul
Neaddfel
2019-11-21 @ 15:33
„addig hiteles volt, azota egy blog a tobbi kozul”
Akkor mi a sz@rt keresel itt pajti ?
Kovács Sándor
2019-11-21 @ 16:43
Netuddki Nem unod még a Borkaizást te ostoba barom! Nézd inkább a Wittinghoff pornó filmjét a kislánynak öltözött coffos kurvával. Vagy a drogos Kispesti maffiózókat. Az sokkal érdekesebb, és ők még csak olimpiát sem nyertek.
Fogash
2019-11-21 @ 16:25
És az a másik kettő, akiknél nem csak a félrekúrás van meg videón, hanem a kokózás és kenőpénzezés is? Az miért nem fáj? Azok nem mondtak le, de róluk mélyen hallgattok. Pedig ott VAN BIZONYÍTÉK, Borkainál meg nincsen, csak a szóbeszéd közpénzekről, kábszerről….
Amúgy meg ha tényleg olyan diktatúra lenne, mint amiről ti libsik itt sírtok, akkor a házelnök az első felszólítás után agyonlövette volna a teremszolgával ezt a bohócot. Ezzel szemben itt még egy ejnye-bejnyét sem kapott. Akkor mi bajotok, bohócok?!
csakafidesz
2019-11-21 @ 16:46
Mondd mi a baj azzal, hogy Borkai megbaszott egy vagy több nőt? Az, hogy nők voltak, és nem férfiak, vagy az, hogy erről valaki videót csinált? (Nyilván nem Borkai videózott, ő mással volt elfoglalva.) Nekem soha nem volt kifogásom azellen, ha egy egészséges férfi nőkkel csinálja.
Vén Csataló
2019-11-21 @ 17:03
Tudod milyen mértékben le van sz@rva, hogy te kit tartasz hitelesnek és kit nem? Azzala máxemnyi kis komcsi agyaddal el sem tudod képzelni.
csepeli
2019-11-21 @ 18:50
Borkai elleni „kirohanással” csak az az apró hiba, hogy nem parlamenti képv., és nem ült be a zOrbán székébe. -oda csak választással lehet beülni. Továbbá a fehér poros brigádtól eltérően nincs koko, nincs pénzleosztási mutyi, de van komoly zsarolás… várjuk ki ennek is végét a hitelesség céljából. Aristó ismét jó szögből villantott, Gratulálok.
Klárika
2019-11-22 @ 00:46
Hat válasz után íme a hetedik.
Igazán nagy mondás és felfedezés, ha sok blog van akkor az Aristoé csak egyik lehet a sok közül; nevesen a legjobbak közül.
Továbbá, nem szokott, de nem is lehet „másodperceken belül” akármit is megjelentetni. Akkor sem, ha ezáltal Netuddki csalódottan nemtudjaki élvezni a fideszes BorkaiBotrányt.
A gombák szoktak gondolkodás nélkül másodperceken belül kikelni, ha esö esett. Nekik mindegy hogy milyen az esö.
Amellett hogy tégla sem eshetett Aristo fejére, hogy pont egy megrendezett, lemásolt, zsarolásra idözített botránykeltés fideszes alanya ellen „kikeljen”.
Nekem pl. így hiteles Aristo. Ez persze nem szabály, de következetesség dolga meg aztán Aristo nem bulvárújságíró, amit viszont lehetett kitudni.
Pritamin
2019-11-21 @ 14:46
Majd Baksa, ha valaki beül az összefingott székedbe, te is kinyitod a pofádat. Hülye vagy, mint Jakab
JÓSKA
2019-11-21 @ 19:05
Namost,ugye Ön azért tetszik fordítva ülni a lényeg után,mert a nemzet,nincs hasonló módon megjelenítve.Tetszik valakinek,vagy sem Orbán úr ad ma sújt ennek a nemzetnek.Különben csehszlovákia fara valánk.Komment ide vagy oda.
sigula
2019-11-22 @ 02:30
Boscs, s SÚJT az SÚLYT! (Hacsak nem ‘az orrodat is tiszticcsa’ mintájára írta.)
Neaddfel
2019-11-23 @ 13:51
„Boscs,”
(sigula)
Bagoly mondja…
De hát libsitől már megszoktuk, hogy más szemében a szálkát…
emeszter
2019-11-22 @ 09:48
Csak nem a Baksa Soós Baksa-imitátor fiához van szerencsénk?
Hülye ellenzék
2019-11-21 @ 13:03
Emlékszünk még Torgyán Józsefre?
Anélkül, hogy a pufajkásra egyetlen rossz szót mondott volna, egyetlen cselekedetével is megbántotta volna, anélkül, hogy pofátlanul és arcpiritóan szemtelenkedett volna a bolsevista, tömegbe lövető, az MSZMP diktatúráját működtető miniszterelnökkel, úgy küldte el őt folyamatosan a jó büdös francba, hogy Kuncze már várta Dr. Torgyán felszólalásait, hogy a seggdugasz alkoholista helyett szópárbajt vívjon és személyeskedjen – neki ugyanis már 1994-98 között se maradt más – az ügyvéd úrral.
Naprózsa
2019-11-21 @ 13:30
Jótett helyébe jót várj! – tartja a mondás, de ez mára idejétmúlt lett. Ahogy Aristonk is írja és naponta tapasztaljuk, hogy a mai fiatalok nem becsülnek önfeláldozást, szülőt, de hazát sem. Jó, mióta a világ-világ, van ellentét az idősebbek és fiatalok között, de itt valami egészen más, valami ijesztő zajlik.
Akár itthon, de nyugaton is a II. világháborút túlélt fiatalok újjáépítették az országokat, és megfogadták, hogy soha többé. Felneveltek Európában egy nemzedéket, akiknek még bőven jutott a nélkülözésből, főleg itt keleten, ezért erejükön felül dolgoztunk, hogy gyermekeinknek már ne kelljen albérletben kezdeniük az életüket. Mi, a sokan társbérletben kezdve életünket, úgy gondoltuk, hogy építünk generációs saját otthont, ahol majd gyerekeink és unokáinkkal boldogan együtt élünk generációs házakban, de mindenki a saját lakásában külön.
Alig van ilyen család. Senkinek nem kellenek a generációs házak. A gyerekeink, a mára felnőttkorba érő unokáinkkal úgy húznak el olyan távolra, amennyire csak lehet, sokszor külföldre, mintha egyenesen leprások lennénk. De még többségük legalább dolgozik, hisz éjt nappallá tévő GMK-zásokat majd kezdő önfoglalkozású vállalkozásainkat látva így nőttek fel. Ők a most 40-es 50-esek.
De az unokák már valami más világ. Számukra a kötelesség nem létezik. Mármint a sajátjuké és a haverjaiké. A mamahotel, papabank persze működjön, mert az jár.
Csak a jólét lehet ennek az oka? Az a nemzedéki szeretet, ahol már harmadik generáció nyalja ki az ifjak sejhaját, hogy nekik már ne kelljen semmit se nélkülözniük – kényeztette el őket?
Meglehet. De itt valami másnak is kell lennie, ez még nem indokolná, hogy ne vegyék észre, hogy az élet és biológia rendje a családalapítás és munka, felelősség.
Sztem a számítástechnika ami pökhendi élősködővé neveli őket. Már nem a grundon vívják a harcokat, hanem a gépen, ahol nem fáj, ha sípcsonton rúgják. Már nem kell vásárolni, főzni, mert egy telefon és hozzák a pizzát. Már nem kell memorizálni, számolni tudni, könyvtárba tudást keresni, mert ott az okosteló. Sőt a kaja is gépektől jön, lassan már robot hozza a számítógéphez be a gombnyomásra nyíló ablakon.
Csakhogy van egy komoly baj, gyerekek:
A munkát és kötelességet és szaporodási parancsolatot egy olyan banda fogja nektek megtanítani, akik még nálatok is lustábbak, nagyképűbbek, viszont hajlandóak harcolni azért, hogy ne kelljen dolgozniuk.
Ti mibennünk haza és kontinensvédőkben látjátok az ellenséget, és nagyképű gőgötökben, miszerint a számítástechnikában anyanyelvként gyakorlottak vagytok (amit amúgy mi fejlesztettünk ki), s ez feljogosít, hogy gyalázzatok mint a Grétátok, vagy olimpia-megfúrók minket az „ősöket, akik nem értenek a világhoz és környezetvédelemhez”, nagyon keserűen fogtok új barátaitokban csalódni.
Mert a zöld-gendermutánsok és import muszlim haverjaik már kinéztek benneteket rabszolgának, és tán a ti segítségetekkel fognak minket hazától és házainktól megfosztani.
Csak aztán majd ti jöttök, és akkor a miniszterelnöki székben ülve rémültök meg, amikor új barátaitok rátok gyújtják a parlamentet és akkor már hiába sírjátok, hogy:
– „Mama, papa, hol vagytok? Védjetek meg, mert mi nem ezt a lovat akartuk!”
Csak akkor már nem lesz senki aki megvédjen…
Z
2019-11-21 @ 14:38
Sikerult megkeseredni abban, hogy elhaladt maga mellett a vilag, es le tetszett maradni? Ejj, nem kell emiatt mindenki mast szapulni 🙂
jani bácsi
2019-11-21 @ 15:10
Kedves Z!
Nem kell megkeseredni,csak nyitott szemmel kell járni a világban.
Amit a levélben áll az igencsak lefedi a valóságot,ha ez neked nem tetszik akkor is.
Opti Mihály
2019-11-21 @ 15:23
Szerintem meg igazi, őszinte és okos írás Naprózsától, mindenben egyetértek vele. Magának meg meghagyom a (maga szerint édes) világ szopogatását, váljék egészségére! Lesír a hozzászólásából, hogy a gátlástalan, tohonya, senki és semmit nem tisztelő galeri tagja. Remélem először magán teljesedik be Naprózsa jóslata, rászolgált! Zé!
Naprózsa
2019-11-21 @ 20:53
Alaposan téved, kedves költői nevű „Z”. Nem a korosztályunk mellett haladt el a világ, hanem Önök, fiatalok mellett megy el az élet. Ott ülnek a játékkonzol mellett magányosan, vagy versenyt hányva a bulinegyedben az angol ifjakkal, tüncizve az iskolai követelmények csökkentéséért, vagy bármiért, ismeretlen kurdokért, senkisetudjamitjelent klímavédelemért, mindenért, csak legyen már egy kis izgalom. Lájkokat követelnek a reggelijük fotójáért, de dolgozni mondjuk egy sportéremért, na azt nem mert az munka!
Természetesen nagyon sok fiatalra mindez nem igaz, ők hasznos tagjai lesznek a társadalomnak, de akik megfúrták és megfúratták az olimpiát, és most nem állnak fel a nép új stadionjában a himnuszért, ők valójában az elkallódott nemzedék, és őszintén mondom, sajnálom őket.
Nagyon sivár egy élet ez, ahol nincs párkeresés csak deviáns genderszex, ahol nem kell az a szaros kis kölök, aki széttárt karral repes mikor meglát, ahol nincs a munkának öröme és egészséges elfáradás, és nincs siker, csak szürke tengés.
De sebaj, akik nem veszik fel a társadalom, biológiai kötelességet, maguktól fosztják meg maguktól az élet ízeit. A tét nélküli egérparadicsom most bosszulja meg magát. Az unatkozó és szülőiket lenéző ifjúság (persze tisztelet a sok kivételnek) merő unalmában épp most veri szét azt a társadalmat, amely a jólétét biztosítja.
Új jelszó van már: Vigyázó szemeiteket Malmőre vessétek!
Ha így folytatjátok, nem nőttök fel, mihelyettünk az ellenségnek, a nyugatról ideküldött DK-s és Momentumos ügynököknek hisztek, a valóság rátok borítja az internet világotokat.
fürgerókalábak
2019-11-21 @ 22:34
„Vigyázó szemeiteket Malmőre vessétek!”
Ezt terjeszteni kellene mint egy szállóigét.
Mindig érdeklődéssel olvasom a tartalmas hozzászólásait. Köszönöm!
emeszter
2019-11-22 @ 09:49
Így igaz!
Theo
2019-11-21 @ 23:14
Z,
Maganak miyen hatalmas fejlodes van a hata mogott, amire olyan buszke? Gyorsabban ir SMS-t? Vagy nyert egy lovoldozos videojatekban? Tobb ostoba celebet ismer? Tenyleg, mi az a nagy tudomany, ami megerte, hogy csereben ilyen muveletlen maradjon a z generacio?
Amugy meg: hova „haladt el” a vilag helyileg? Nem pont ugyanott van a fold, ahol volt?
Klárika
2019-11-22 @ 02:11
Z nem fog ilyen kérdésekre válaszolni, mert nem is tudná hogy mit. Ahogyan az egyetlen mondata is csak elkoptatott közhely.
Ez az ami mi még tudunk, vagy Naprózsa részletesen kifejt, miközben a „Z korosztálynak” egyetlen társa van, vagy csak egyféle, a különbözö nagyságú számítógépek.
Neaddfel
2019-11-21 @ 15:27
Kedves Naprózsa, mondhatnám „fején találta a szöget” csak hogy az nem volna igaz, hiszen azt úgy is lehetne érteni, hogy „véletlenül ráhibázott” az igazságra.
NEM, Önből egy megfontolt ember szól, és sorolja a sajnálatos tényeket.
Ehhez hozzátennék néhányat a magam szemszögéből:
2010-ben az emberek az „eemmúútttnyócív” katasztrófális gazdálkodása után a változásra szavaztak.
Sajnos van egy rossz emberi tulajdonság, mégpedig az hogy „adj uram teremtőm de mindjárt”, és bár szemmel látható a javulás:
2019. október. 24. GAZDASÁG HVG.HU
Könyörögnek, hogy valaki jöjjön dolgozni, de már nincs kinek
Az ok közismert: óriási a munkaerőhiány. Az országban gyakorlatilag teljes a foglalkoztatottság.
CSAK HOGY AZ EMBEREK EGYCSAPÁSRA A NYUGATI ÉLETSZÍNVONALAT SZERETNÉK, DE NEM VESZIK ÉSZRE, HOGY:
portofilo.hu-A volt keleti országok közül egyikben sem sikerült felzárkózni a nyugati életszínvonalhoz – még a legszegényebb mediterrán országban, Portugáliában is magasabb az egy főre jutó fogyasztás, mint a leggazdagabb egykori kommunista országban, Szlovéniában.
TEHÁT OTT AHOL NEM „zorbán” VAN OTT SEM JÖTT EL A KÁNAÁN
Az első Orbán kormány idején írta a HVG hogy Orbán szándéka a nemzeti tőkés osztály létrehozása a NYUGATHOZ HASONLÓAN aki a multikkal ellentétben a saját országát gazdagítja, sajnos az ellenzék propagandájának (és a jobboldal hibájának) köszönhetően ma csak azt látjuk, hogy „mésrároslőrinc”, de azt nem, hogy:
https://index.hu/belfold/2014/03/26/orbannal_utazott_koka_janos_is_szaud-arabiaba/
Kóka Jánost a rijádi repülőtéren értük utol. Az SZDSZ egykori elnöke épp befejezte üzleti tárgyalásait Szaúd-Arábiában, ahova az Orbán Viktor miniszterelnököt kísérő üzleti delegáció tagjaként utazott. Kóka annak a mobilfizetési szoftverekkel foglalkozó Cellum-csoportnak keresett új piacot, amelyben érdekeltsége van Gyurcsány Ferencnek. Sőt, Oszkó Péternek is.
SZÓVAL JÓ VOLNA AZ EMBEREK FIGYELMÉT ERRE IS FELHÍVNI, MERT HA EZEK 22-BEN VISSZAJÖNNEK, BIZTOSAK LEHETÜNK, HOGY VISSZAJÖN AZ eemmúútttnyócív is !!!
csakafidesz
2019-11-21 @ 17:02
„még a legszegényebb mediterrán országban, Portugáliában is magasabb az egy főre jutó fogyasztás, mint a leggazdagabb egykori kommunista országban, Szlovéniában.”
Amerikában van egy ige: ‘shopping’. Azt jelenti, hogy valakinek rossz napja van, vagy esik az eső és borús a hangulata, nos beül a kocsiba (Nehéz elmagyarázni az amerikai kocsit, ha nem ültél benne..) tesz egy drájvingot a plázáig és sopingol. Vagyis vásárol kéttucat teljesen fölösleges holmit amit egy hét múlva kidob. Van aki nem érti, én sem, de a jelenség valós. Az nem bántja, hogy a Hudson partján a padokon éhező hajléktalanok alszanak nyújorkban. Ha ezt nevezik az „egy főre jutó fogyasztás” növekedésének akkor az egész le van szarva. Az értelmes embernek nincsen 4-5 karórája, hogy hangulata szerint rakja fel a nikkelezett vagy aranyozott órát, a római számokkal, vagy arab számokkal. Nincsen három kocsi a garázsban, és két üres szoba a házában amit fűt, de a lábát se teszi be oda.
Szóval őszintén. Az anyagi jólétnek van egy határa ami fölött az egész semmit nem ér, és nem is érdemes gürizni érte.
csakafidesz
2019-11-22 @ 02:04
A fogyasztói társadalomtól ma borultam ki végleg!
Nejem beállított kettő darab elemes só- és borsdarálóval. (Egyik majd karácsonyi ajándék lenne valakinek..) Nos a daráló pofás de 6 azaz hat darab AAA elem kell bele. Két évi garanciát adnak rá.
Pontgyűjtő akcióval tukmálják rá a vevőkre. Akinek van elég bélyege az féláron veheti meg. (Tulajdonkép annyiért ami a normális ára lenne.)
A nejem is tudja, hogy van egy családi ereklyém, egy borsdaráló. Pontosan 62 éves és hibátlanul működik. Anno, 1957-ben a Balatonnál nyaraltunk és Apámnak nem ízlett a leves. Másnap motorra ültünk, és elmotoroztunk Balatonlellére a vegyesboltba. Ott vásároltuk a kerekhasú, fából készült, belül acél szerkezetű borsdarálót amit csak tekerni kell. Ma is éppen olyan jó, mint új korában volt. Ez még anyagból készült..
Legfontosabb dolog, hogy NEM KELL ELEMET VENNI HOZZÁ bárki meg tudja tekerni ötször-hatszor, ha nem nyomorék a keze. A szerkezete is pofon egyszerű. Ezzel garantáltan lehet még 62 évig darálni.
Hát ennyit a fogyasztói társadalom teljesen felesleges cikkeiről.
bagir
2019-11-22 @ 14:15
A kukoricadarálóm 1926os évjáratú, igaz modernizálva van egy mosógépmotorral mert lusta vagyok tekerni, de még engemet is kiszolgál,
30 éve behoztak hozzánk egy rotátor Brig’s mintájú motorját, hogy fel kellene újítani
MÉH telepet javasoltam csak néztek. nem véletlenül halt ki a TV szerelő szakma is, javíthatatlanok a lapostévék
jani bácsi
2019-11-22 @ 19:29
Én is így vagyok a mákdarálómmal,még a dédnagymamámé volt.Kifogástalan,szerintem még az unokám is használni fogja.
khm
2019-11-23 @ 14:09
„bagír”
amíg lehet szerezzen be egy Hajdu márkájú tartalékmotort!
Mert többet olyant nem lát,amelyik 40 évig működik. Pláne,ha megőrzi a csapágyakat a portól.
Egyelőre,még MINDENT lehet venni hozzá,félek 10 éven belül,NEM ÍGY LESZ.
Szétszedni ezeket még lehet,a mai motorok MŰGYANTÁVAL vannak kiöntve,esetleg hegesztve van a vasmag,hogy NE LEHESSEN FELÚJÍTANI!
bagír
2019-11-23 @ 16:33
Teljesen igaza van
Namond
2019-11-21 @ 16:48
?
Naprózsa,
Igaza van, de ne vegye fel „Z”, mint ZiZi beszólását, az egy éretlen takony.
Az élete majd megtanítja, garantálom.
Bár önt el fogja felejteni, a szavait soha, mélyen érintették és folyton szembe kell néznie velük, halála pillanatában is.
Létrás Jákob, létra nélkül
2019-11-21 @ 13:34
Jákob arroganciája, pofátlansága és primitívsége Tordaiéval vetekszik
sorry
2019-11-21 @ 13:52
Igen, mi neveltük őket. Amit főztünk, meg is ehetjük.
Theo
2019-11-23 @ 01:25
Ezt kikerem magamnak! Ha Tordai az en fiam lenne, mar elbujtam volna szegyenemben! De idaig nem is jutottunk volna el az biztos!
zizu
2019-11-21 @ 14:13
Ennek a szerencsétle, roppant idegesítő alaknak nem az esti mese mackó és kis manó barátja kéne az ölébe, hanem egy jókora cumi. De zt most komolyan. Olyan cumi, amit a kisgyerekek szopogatnak, hogy megnyugodjanak.
Jáger László
2019-11-21 @ 14:27
GorBán soha nem lesz MO kormányzója,mert a magyarok azt soha nem engedik!!!
Kétszínű alakot nem tartanának erre méltónak…
Barátilag
J.L.
Pritamin
2019-11-21 @ 14:48
Te hülye jáger, megint eltaláltad a szarva közt a tőgyét. Gondolom fizetett kretén vagy, aki mindíg ír valami baromságot Aristo után. Te barom itt Jakabról van szó.
Z459
2019-11-21 @ 17:00
Tegyük hozzá, hogy a bika szarva közt talált rá arra, amit J.L. tőgynek gondolt
khm
2019-11-21 @ 16:38
jáger!
Irány az utcasarok,az anyád,már vár a mai napi bevétellel-
Lódulj b.zi!
csakafidesz
2019-11-22 @ 02:26
KUSS A NEVED!!
csöppet sem barátilag!
Teiresziasz
2019-11-21 @ 14:42
A Fideszt saját mértéktelen gőgje fogja felzabálni.
csakafidesz
2019-11-22 @ 02:27
Anyád, utcasarok, bevétel. (Apádról tudod már melyik kuncsaftja volt?)
zizu
2019-11-21 @ 14:50
Gondoltam, hogy nem megy át a hozzászólásom a moderáció után,
pedig én tényleg egy cumira gondoltam. Egy műanyag kis babakellékre. Képet is fűznék hozzá, de nem lehet.
Most pedig nyugodtan ki lehet moderálni, ha valaki még nem látott babacumit.
Vagy ha nem látta még az esti mese bájos maciját.
zizu
2019-11-21 @ 15:07
Köszönöm, mégis átment. Tényleg köszönöm.
csakafidesz
2019-11-22 @ 09:13
Ne hálálkodj. Aristo nem szokott moderálni. Egyszer privátban kértem tőle, hogy egy valóban kegyeletsértő, fasiszta beírást moderáljon ki.
Namond
2019-11-21 @ 15:13
És Petár Jakub pedagógus.
Hogy kaphatott egy ilyen majom diplomát? Ennyit ér az MNE Bölcsészkara?
Hála Istennek, hogy nem tanít!
Logar
2019-11-21 @ 15:49
Megint Jókai jutott eszembe, amikor az ügyvédbojtár a kezét tördeli a kerek tárgyalóasztal láttán, hogy „hová üljek,…Istenem hová üljek” mire a gazdája: ülj nyugodtan ahová akarsz, úgyis az az utolsó hely .
Sün Balázs
2019-11-21 @ 16:28
És van 3 gyermeke! Sajnálom őket őszintén, hogy nekik mit kell hallgatniuk a barátaiktól az „édes jó apjuk” viselkedése miatt.
Legalább őrájuk lehetne tekintettel ez a szerencsétlen egyén!
Gondolom, hogy ugyanilyen tiszteletlenségre tanította a diákjait, amíg tanított, és ez nagyon tetszhetett neki.
csakafidesz
2019-11-22 @ 09:14
Mentségére legyen mondva, valamit tanult vén fejjel és utánozza a kisgyerekét.
Tóth Máté
2019-11-21 @ 16:32
na, most akkor el van találva Jakab mester szarva közt a bögyörője?…
khm
2019-11-21 @ 16:42
Ez a hülye jákób a kedvenc plüssállatkáját is magával vitte?
Csak nem csendes pihenőre készült a Miniszterelnök székében? S vajon álmában csenget egy picit? S vajon,nem zavarják a többiek?
Namond
2019-11-21 @ 17:11
Az otthon síró gyerekei plüssállatkáját vitte magával.
De így látható, hogy előre készült, tervszerűen provokál.
Vajon segítői is vannak?
olszal
2019-11-21 @ 17:00
Chevalier de la triste figure.
Illik ez a francia mondás erre a Jákobra.
De, amint a hozzászólásokat olvasom, némelyik véleményt nyilvánítóra is érvényes.
Aristo, köszönöm a látleletet, szerintem már megint ötös a dolgozat.☺
Grimmbusz
2019-11-23 @ 14:54
A tévémaci csak oda van montírozva, szerintem……a lába takarja az asztallapot, pedig elvileg lejjebb van. 🙂
Grimmbusz
2019-11-23 @ 14:55
Mondjuk ez az eggyel feljebbi hozzászóláshoz ment volna, de már mindegy 😀
Z-KOM
2019-11-21 @ 17:04
Azzal kezdi a Jákóbb hogy a nép ,szóval Ő a nép , már azt váruk mikor mondja a hülyék jelszavát , Én vagyok Napoleon ! Javaslom cseréljék ki vagy erős fertőtlenitést végezenek a Miniszter elnökünk székén , ugyanis a hülyeség ragályos , ez a hülye meg beleült a székbe szó szerint , legközelebb a hintába .
csakafidesz
2019-11-21 @ 17:12
Ja igen. Ez olyasmi amikor lyukasórán egyik-másik nebuló beül a tanári székbe. Én is beleültem megnézni, hogy a derék „tanerő” mit lát meg onnan és mit nem.. Mondjuk az általános iskolában ez a dolog rendben is van.
csakafidesz
2019-11-21 @ 17:14
Most látom a képen, hogy Jakab kezében van az érettségének megfelelő tévémaci is.
Feher Zsolt
2019-11-21 @ 18:35
Ahol ök „vicceskednek” az a magyar parlament!!!Nem nönek fel ehhez a dologhoz.A szinhäz a Katonäban van ahol Gothär rendezhet ilyen komediät de ök nem szineszek es artistäk bärhogy is probälkoznak.Gondolom azert szavaznak räjuk mert a nivojuk ugyanott van es az egesz dologbol nem ertenek semmit.Törvenyeket es javaslatokat kene megfogalmazniuk nem szeänszokat elöadni.El kell viselni azt hogy enyien vannak ezt parlamentarizmusnak hivjäk.De meltosäggal ök nem kepessek rä mert a szellemi nagysäg meg sem legyinti öket. Schiffer Andräs aki baloldali na valahol ott kene a szintnek lenni holott nem kedvelem de elismerem öt.Az összes idiota csak ugatja a politikät!!!De gondolom a provokäcio a lenyeg a magyarok le vannak sza….. ök magukat sztäroljäk!!!!
bl
2019-11-21 @ 20:06
A mai kor legnagyobb problémája, hogy csak elvétve találni önmagára támaszkodó, önmagát fenntartani képes, önmaga értékeire büszke embert. Ma már nincs az embernek MÉLTÓSÁGA, mert különböző függésekben tengeti életét, a függéseit kihasználva, zsarolva, hamisképet mutatva. A felnövekvő generáció azért életképtelen mert azt hiszi semmit se kell letenni az asztalra, minden automatikusan jár neki. A vége az lesz, hogy az utolsó bőr lehúzása után minden eltűnik. MINDEN eltűnik, hogy átadja a helyét a semminek ezzel tanítva meg mindenkit az örök igazságra. A magad uramra, az önmagadra támaszkodásra, csak félő hogy az akkor bekövetkező nagy káosz már nem tanítani fog, hanem ölni.
Ragnar
2019-11-21 @ 20:28
Naprózsának teljesen igaza van. A mai fiatalságból hiányzik a felelőségtudat és a küzdeni tudás egyszóval az akarat. Minden kell, azonnal. Mindig kell valaki, akit okolni lehet valamiért. Én nem szégyelem sőt büszke vagyok, hogy genrációs házban lakom. 4 generáció együtt és elférünk. Igaz építkezek immár öt éve szülői jóváhagyással a közös jövendőbeli jussomon, de csinálom. Kitartással, akarattal, lemondással. A HAZÁMBAN. Nem okolok és nem hibáztatok senkit. de bizony ezelőtt a Gyurcsányi terror sötét évei alatt egy diplomás fiatal nem egy BMW részletfizetéssel indította az életét. Ma csak ezt látni, hogy huszonévesek flancos autókkal furikáznak, miközben az ellenzék rinyál, hogy szegénység van. A külföldre lépőkről pedig le kell mondani. Sajnos saját közeli diplomás rokonom túl a 3.x-en a pizzafutárként képzeli el a jövőt Angliában. Szégyen és legfőképpen csalódás. Hogy lesz így családja? Miből? Ezek az emberek elfelejtik, hogy mit köszönhetnek a családjuknak, a HAZÁJUKNAK. Tőlük semmi jót nem várhatunk. Akik megtagadják a pénz miatt a családjukat, Hazájukat. Ma megfordult a világ. Fiatal az életben semmit, de semmit fel nem mutató taknyosok kerülnek vezető pozíciókba. Ilyen ez a Jakab gyerek is. Meglett idős emberekkel pofátlankodik, tisztelet az nuku… és a baloldali csürhe dettó…. Hol van a mérték a nívó a szellemi szint???? HOL? Nekem 3 diplomás, de paraszti gyökereimet, vallási múltamat meg nem tagadó embernek miért kell ezt eltűrnöm, elhallgatnom??? Mit tudnak ezek az emberek felmutatni? Milyen áldozatot hoztak ők vagy a családjuk? Nagyapám Galíciában és Erdélyben, Tordánál védte a HAZÁT. 7 évig volt katona ebből fél év front és 4 év hadifogság…. Utána pedig kuss és szegénység és egy tönkretett élet, de a hitét megtartotta. Naprakészen követem a világ dolgait, de rendkívüli módon aggódom… A jövőnk és benne minden eddig elért dolgunk veszélyben van. Ott, ahol az ezerféle deviancia az erény és a másság kötelező…. Ott mi lesz a közös értékrend? Lehetne még filozofálgatni, de felesleges. Háború van gazdasági, etnikai, vallási és ideológiai, melyben a saját bőrünk a tét. Éppen ezért oda kell tartani a másik orcánkat is, de vissza is kell adnunk a pofonokat, ha kell. Nincs hova hátralépnünk és jó lenne, ha a kormányunk is felfogná ezt és végre erőt mutatna.
fürgerókalábak
2019-11-21 @ 22:45
„Az igazság pedig az, hogy Orbán Viktor és kormánya az önkormányzati választások kudarca ellenére a diktatúra felé vezeti az országot, de őt is meg lehet fosztania trónjától.”
Orbán már tizedik éve a diktatúra felé vezeti Magyarországot. Hogy-hogy nem ért még vele oda? Pedig az ellenzék mindig mondja hogy, na most már diktatúra van! Aztán mindíg csalódni kell bennük, miért nincs még diktatúra? Annyiszor mondják, biztos ők is nagyon szeretnék…
…hogy ők legyenek benne a górék (vagyis a pénz és erőforrás szivattyú kezelő alkalmazottak 5%-ért).
v
2019-11-22 @ 02:56
Oda ért,csak te nem vetted észre,jó neked.
fürgerókalábak
2019-11-23 @ 12:20
Elvitt a fekete autó? Vagy rádlőttek a határon? Csak gumilövedékkel, aztán összevertek a rendőrök miközben a földön fetrengtél? Letépték a körmeidet a yardon? Nem félsz még kommentelni ebben a diktatúrában?
Klárika
2019-11-21 @ 23:23
Úgy néz ki, hogy az eddigi, minden kérdést megoldó antiszemita lapát mellé feljött egy újabb mindenttudó szer: a diktatúra vádja. Az „az igazság”, hogy korunk Európája csak úgy hemzseg az olyan diktátoroktól akik vermet ásnak a demokráciának. Jakab Péter ho natya/ hona tya ezt a malaiset szándékszik orvosolni. A miniszterelnöki fotöjböl reméli odáig hatni, hogy essenek csak bele ezek a diktátorok (legelöször is a hazai) a demokrácia vermébe. Akcióként próbálja az igazságnak e beteljesülését elöremozdítani, hiszen ha ö ül a miniszterelnöki székben, e kép láttán hátha már magától is beugrik az inkriminált a verembe.
Klárika
2019-11-21 @ 23:36
„Mifelénk, de szerte a nyugati világban is, felnőtt egy generáció, melynek – önmaga szerint – csak jogai vannak, kötelességei nincsenek. ”
És lássuk be, hogy ez a generáció pont az üresfejüsége miatt roppant veszélyes. Legalább is egyelöre, azok szemében, akiknek van fogalmuk a felemlegetett kötelességekröl, a nem ingyen hanem felelösségtudattal megszerzett szabadságról. A rendröl amely a müködö életvitel karmestere.
(karmester, dirigens,…diktátor)
„Jobb lenne minél hamarabb kiábrándítani őket, mert később nehezebb lesz. Nekünk is és nekik is.”
Ez már egyáltalán nem olyan biztos.
Amikor kihal ez a mi maradi, populista generációnk akkor természetszerüen nincs, nem lesz „nekünk” és folytatásunk sem. Hanem az újabb, az idöközben ” felnőtt egy generáció, melynek – önmaga szerint – csak jogai vannak, kötelességei nincsenek.”
Ök és a „nekik” fognak megmaradni és végre, nem lesz sok gondjuk, hiszen mind egyívásuaknak lesznek. Kiteljesedik az egyenlöség mint érték, s ha eleget ügyködnek rajta egyformaság lesz belöle, az mi annál még sokkal értékesebb, a balliberális ideológia szerint.
A magyar Országházban pedig mindenki kikukorékolhatja majd a véleményét, mindenki párnázott miniszterelnöki karszékben fog ülni, verhetik a cintányért és a fütyülöt. Feltarthatják majd a plakátjaikat is azok akik még tudnak írni. A többi rajzol s ezáltal megoldódik a soknyelvüség kérdése is egyben gyözködik a nagyra tartott „kreativitás” is.
Az unió megtakaríthatja a tolmácsok bérét, mondván, hogy az a bizonyos nyelvhasználat nem egyéb mint elsöre csak populizmus. De aki idö múltával sem akar felhagyni vele, abból rasszista is lehet.
Egyébként miket is mondott Tusk pajtás az EEP-elnöki megválasztása után?
Jegyezzük meg mire van kilátás, hiszen irányadó lesz!!!
Tusk azt ígérte, az EPP elnökeként harcolni fog a populizmust ellenző szavazók voksaiért.! Ami természetszerüen Napnál világosabb tagadása mindenféle jövöbeli befolyásolásnak!??
Azt is kijelentette, hogy:
„Az olyan értékeket, mint a polgári szabadságjogok, a jogállamiság és a tisztességes nyilvános viselkedés, nem fogjuk feláldozni a biztonság és a rend oltárán, mert erre nincs szükség”.
Tessék, nem is kell nekünk kihalniunk, már most nem lesz szükség sem biztonságra sem rendre. Mert azok a polgári -manipuláció, tulképpen a liberális- szabadságjogok, a jogállamiság, bizonyos „tisztességes nyilvános viselkedés” ellentétei.
Világos, hiszen biztonságot és rendet csakis a müködö államhatalom tud fenntartani. Márpedig az a ballibsik olvasatában -egyben az unióéban is- eleve diktatórikus!!!
……………………….
Most lett az is teljesen világos a számomra, hogy mire ment /megy ki ez az örökös jogállamiságozás meg diktátorozás egyes uniós országok esetében, ahol tulképpen szó sincs ilyen állapotokról.
Nemcsak a nemzetállamnak kell eltünnie a ráfogott rasszizmus miatt, hanem a rend és a biztonság fenntartása érdekében szükséges államHatalomnak is. Ennek a hatalomnak a hatásos müködése miatt kötelezö szabályokat kell betartatnia: tehát diktatórikus! (mérték, eljárásmód, stb. nem érdekesek ha a másik fél érdeke az érdekes az értékek felértékelésekor)
Miközben sem a tervezett EEÁ-nak sem a további, szétterjesztendö bevándoroltatásnak nem velejárója sem a rend sem a biztonság.
Mekkelek
2019-11-21 @ 23:41
A mai fiatalokat a szennykultúra és az internet nevelte. Azért szavaznak a momentumra. A gyenge jellem sohasem fog erős kezű politikai vezetőt támogatni, hanem olyat, amelyik ugyanolyan sekélyes és demagóg, mint ő maga.
Theo
2019-11-22 @ 00:35
V.o.: amerikai kulturmocsok. Csurka orokbecsu mondasa. Akkor meg csak a radiobol omlott, FB meg nem volt. Ma mar minden az, amit a gyerekek csostul kapnak, a hollywoodi filmek, az igenytelen laptop „zene”, narko/buzy fesztivalok, a kozossegi media, a reklamok, TV sorozatok, online alhir ozon, influencerek, baloldali tanargarda….
Ki hinne, hogy mi vagyunk hatalmon….?
Klárika
2019-11-22 @ 01:55
Nem mi vagyunk hatalmon. Külpolitikában, gazdaságpolitikában, részben.
De belpolitikában?, kultúrpolitikában? Habár a „számítástechnika” „kulturális tetteit” sehogyan sem lehetne elkerülni. Ellensúlyozni lehetett volna, lehet, lehetne, az ami a szülök s a tanintézmények feladata lenne. Nem történik meg hiszen már a szülök sem eléggé képzettek ehhez, amellett, hogy szabadszemmel is látható, közel sem foglalkozik senki idöben sem annyit a gyerekeivel mint valamikor velünk vagy tettük mi is.
Van különbség a nagyvárosiak s a vidékiek között, utóbbiak elönyére, de ki tudja meddig; miközben sok fiatal egyszerüen elvágyik,…
csakafidesz
2019-11-22 @ 02:15
Egyszer beszélgettem a gyerekemmel, akkor ment a tévében a Survivor. Tudják az a mesterséges túlélő show. Nos mondom neki, ez csak a városi puhányoknak való, egy rendes szibériai favágó röhögne az egészen. Neki természetes, hogy kint a szabadban meg kell küzdenie mindenért. Nemcsak két hétig, hanem egész életében. Egészséges is az Istenadta, nincsennek civilizációs nyavalyái.
csakafidesz
2019-11-22 @ 02:20
Hozzáteszem. Amikor a náci hordák rátörtek a Szovjetunióra a derék favágónk vállára vette a medveölő puskáját és elment megvédeni az orosz hazát. Mert valahogy a vérében van az is, hogy ez az ország a sok hóval-jéggel, küzdködéssel mégiscsak a hazája, az az első, azt meg kell védeni.
fürgerókalábak
2019-11-23 @ 12:27
Nem vagyunk hatalmon, csak uralmon. Hatalmon még mindig az szdsz van, legalább 1982 óta.
Blackangel
2019-11-22 @ 09:33
Ilyen amikor a fizetett bértollnok védi a zsarnok vajda trónját…és magában úgy gondolja, hogy ezzel valami hatalmas, világmegváltó (hazafias, keresztény???) tettet hajt végre… 🙂
Nekem úgy tűnik inkább Ti érzitek úgy hogy mindenhez jogotok van, mindent megtehettek és megengedhettek magatoknak azon az alapon, hogy ugyanolyan nyaloncai/lakájai vagytok a regnáló hatalomnak, mint a hatalom közpénzből kistafírungozott képviselői/csinovnyikjai/oligarchái. (És mondjuk ki, igazából ezért a nyalásért is kapjátok a béreteket.) Amikor vége lesz ennek a rezsimnek – márpedig egyszer mindennek vége lesz – Ti lesztek azok, akik elsőként fogják megtagadni a múltjukat, és akik elsőként fogják azt mondani, hogy „mi nem voltunk fideszesek, mi igazából csak belűlről bomlasztottuk a rendszert”….
Klárika
2019-11-23 @ 00:14
Lám, lám, újfiú az olcsón gyalázkodók körében! az igazmondók irígy alosztálya másokat letegezö csoprtjában.
Akiknél a személyes kár és személyes sikertelenség okozója csakis és egyenesen a kormány lehet és annak feje.
ÉS már bizalmaskodik is hiszen azt javallja, hogy EGYÜTT mondjuk ki, hogy TI (vagyis mi, önélküle) „igazából ezért a nyalásért is kapjátok a béreteket”
Azt meg ki fogja kimondani és hol, hogy Blackangel minek, kinek a nyalásáért kapja a bérét?
Régi tudás, hogy csak az állíthatja, hogy mások nyalnak, ha sajátmaga is nyal.
Különben nem rendelkezhet megbízható szakmai tudással, állítását szavatoló felelösséggel.
„Ti, a lakájok, a bérencek, a csinovnyikok, a nyaloncok, az oligarchák és a többi és a többi,…”. Csak fel kell ütni a magyar nyelv szótárát és másolni, másolni, amíg végre habzik a száj, a képzelet nehéz felhöbe tömöríti a gyülöletet és gyülöletes indulatok vezérlete alatt alakítja, formálja az anyagát. Hordozza is amíg egy megfelelönek látszó helyre navigál, itt végre leereszti magából a fertelmes levet és megkönnyebbül. Sajnos, de nem tart sokáig ez a megkönnyebbülés. Belenéz a tükörbe s látja hogy arcának képe megint torz, az orra egyik szeme helyén szipákol, még a közelbe látás sem éles már, nemhogy a távolba mutató,…
eljött az ideje a következö gyülöletörvénynek,…
Miközben az egész világ örjöng a gyülölettöl, terjed a ragály, barátocskánk sem veszi észre, hogy csak sajátmagával van neki baja és azért nem más a felelös, mint hiszi.
Egyenesen ajándékba kapta az ország ahol él az Orbánbasit. Ez mégsincs segedelmére, mert az ország neki nem hazája,… . Rezsimkedik miközben nincs arról még halvány lila göze sem; hiszen ha lenne akkor nem itt és nem így nyalakodna.
Ilyeneket ír, hogy „bértollnok” mint panaszt. Hol, ezen a világon, ír és tollnokoskodik, managel, tanít, orvoskodik, katonáskodik igazgató, munkás és parlamenti képviselö, televíziós munkatárs vagy mérnök anélkül, hogy bért kapna? Honnan ha nem a közpénzböl, a szolgáltató?
Klárika
2019-11-23 @ 00:31
És ha igen, mi lesz akkor „Vitéz v”?
Elöreláthatólag az ország másik fele kívánja majd magikat a pokolba?
Lassú tüzön sütögetni azt a bizonyos majdani nyalókát!
Ahelyett, hogy azzal igyekeznének ami van.
Olyan szekérrel igyekezni ami végre kijutott, azt megbecsülni akkor is ha nem hibátlan mert akkor jutnánk valamire.
De nem mert egyenesen hintó kell a taliga után.
Hát ezért nem lesz soha hintó, csak taligaváltás!
Amit mindig a pillanat diktálta gyülölet hajtja is és húzza is.
Erzsó
2019-11-22 @ 09:54
Theonak.
Komám neked szövegértelmezési gondjaid is vannak a töménytelen más hiányosságod mellett. Menj vissza az általános iskolába.
Theo
2019-11-23 @ 17:53
Csak nehogy maga legyen ott is a tanito…
Naprózsa
2019-11-22 @ 10:44
Saját magáról beszél? Alaposan mellényúlt, nyilván saját magából indul ki. Nem vagyunk „nyaloncai, se fizetett bértollnokai” senkinek. Ellentétben Önnel. Nekünk ugyanis van gerincünk, saját véleményünk, és rendes szakmánk vagy nyugdíjunk, amiből élünk.
Egy olyan mer ide gyalázkodva bekommentelni, aki egy olyan ellenzéknek a valagát nyalja, amelyik egyik fele fityingekért eladta az országot mint a Gyurcsány és bandája, a másik fele most akarja a maradékot is lenyúlni, mikor nem is magyar és fizetését közutálatnak és világgyűlöletnek örvendő Sorostól kapja. A momentumosok nem is titkoltan külföldön születtek, már a szüleik is gyáván leléceltek, nehogy ezt az országot kelljen építeniük, a fiaik meg külföldön tanulva valami gender foxi-maxit, van képük tanulatlanul ideállítva belső ellenségként pártot gründolni nyugati pénzért.
Egy igazi diktatúrában már rég ki lennének végezve.
Mi bizony nem tagadjuk a múltunkat, ellentétben Magukkal. Már a második világháború végén is az Önökhöz hasonló nyilasokból lettek a legvéresszájúbb kommunisták, mihelyst az első vöröskatona betette a lábát a falu határába, és még Maga beszél csinovnyikokról?
Hát persze meglehet, hogy Ön nem is hazaáruló, csak egy magyarul megtanult előretolt muszlim bérenc és így érthetődően attól ideges, hogy nem adjuk el maguknak az ősi szülőhazánkat, nem bírja megszerezni ezt a darabka földet.
Egy dologban viszont egyetérthetünk: Igen, egyszer mindennek vége lesz. Viszont akkor aki megtagadva múltját és nyüszít a megbocsátásért, az éppen a Maga moslékkoalíciós köpönyegforgató gerinctelen bandája lesz.
Mert azt megígérhetjük, hogy Magyarországból soha többé nem lesz muzulmán rezsim és muzulmánseggnyaló nyugati komprádorok gyarmata.
Blackangel
2019-11-22 @ 13:26
Gyurcsány és bandája azért van még porondon, mert az Ön narancsos favoritjai – holott anno még elszámolási biztos is volt kinevezve – (valami véletlen és rejtélyes okból kifolyólag) „elfelejtették” elszámoltatni és felelősségre vonni. Ennek tudatában tehát a folyamatos gyurcsányozás – mondjuk ki bátran – vicc kategória, csak úgy, mint a Soros mantra annak ismeretében, hogy az ország jelenlegi miniszterelnöke (anno fiatal korában, pár köpönyegforgatással ezelőtt) Soros ösztöndíjas volt.
A „saját véleményük” kimerül a közpénzből fenntartott, elméletileg közszolgálati, gyakorlatilag fideszes goebbelsi propagandát súlykoló köztv (vagyis közvetve a kormány) véleményének, mindenféle kritika nélkül történő elfogadásában különös tekintettel a hazánkat célországnak tekintő muszlimokkal való rettegtetés tekintetében. Azért rettegtetés, mert ilyen muszlimok jelenleg nem léteznek. (Már az első vonulgatásuk alkalmával sem maradt itt még hírmondójuk sem.) Magyarország ugyanis nem bevándorló, hanem kivándorló ország. Egy olyan országba, ahol a házelnök úgy nyilatkozott, hogy „az alacsony bérek versenyelőnyt jelentenek”, ahol az átlagbérek tekintetében a bányászbéka feneke alatt 6 méterrel, vagyis hátulról (!) a negyedikek vagyunk az EU tagállamainak sorában, oda nem jönni akarnak az emberek, hanem onnan inkább elvágynak.
Annyira jó itt minden, hogy több százezer nemzettársunk távozott a jobb élet reményében (az Önök által élhetetlennek tartott) művelt nyugatra, és a statisztikák alapján a fiataljaink – a közös jövőnk(!) – egy harmada ugyancsak menni akar. Ehhez asszisztálnak Önök, (a fideszes oligarchák – barátok és vejkók – gazdagodásán túl) miközben beveszik a fideszes propagandát, a szent hazánkat megszállni akaró muzulmánok hamis vízióját és a Soros mantrát.
Legyenek büszkék magukra, hogy miközben itthon folyamatosan fogy a népesség, egyre több magyar gyermek születik…külföldön. Tapsikoljanak a lakosságcseréhez, hogy a multiknak csontig benyaló kormány a magyar fiataljaink megtartása helyett, (és az itthon maradt bérből és fizetésből élő magyar honfitársaink érdekeivel totálisan szembe menve) nyakló nélkül beengedi (toborozza) a keleti olcsó jánosokat vagyis az ukrán-vietnámi-török-mongol migráncs munkaerőt…(akik állítólag – legalábbis a milliárdokból megfinanszírozott fideszes plakátkampány szerint – nem vehetnék el a magyarok munkáját).
Önök már régen megtagadták a közös múltunkat, (már akkor amikor először a köpönyeg- és bőreváltó narancsos kommcsikra szavaztak). Önöket már csak a tényektől teljesen elrugaszkodott, csak az átverést a megvezetést szolgáló nemzeti- és keresztény mázba vont (egyébként a nemzet vagy a kereszténység felé kevés kapcsolódási ponttal rendelkező) szolgalelkű propaganda tartja a nyájon belül.
Naprózsa
2019-11-22 @ 14:46
Szégyellhetné magát, Blackangel úr, hogy ennyire pofátlanul letagadja a tényeket:
A muszlimok igenis el akarják foglalni egész Európát. Az, hogy előbb a nyugatiakat támadták meg, nem jelenti azt, hogy mi országunk nem kell nekik. Soha egyetlen területről nem mondtak le az 1400 éves szörnyeteg történelmük során arról, hogy mindent leigázzanak, ahol nem találkoztak ellenállással. Erről mesélhetnének Afrika, Ázsia és Balkán népei.
Tudjuk, hogy Maguk is tudják ezt, és van pofájuk Gyurcsánnyal, a moslékkoalícióval az élen azt hazudni, hogy „nincs is migránsprobléma, mert nem akarnak itt maradni”.
Ha Ön szerint jobb muzulmán ingyenélőket eltartani, mint VENDÉGMUNKÁSNAK szegény tönkretett ukrajnaiakat alkalmazni, akik fehérek és nagyjából azonos kultúrkörből jöttek, s majd visszamennek, akkor Ön vagy játssza az idiótát, vagy minket néz annak.
Valóban kevesebb a fizetése a magyar munkaerőnek és ez versenyelőny, de jobb volt Gyurcsány, Horn, Bajnai idején amikor percenként emelték a rezsit, és a multiknak minden ingyen volt (telek, közmű, állami támogatás, adókedvezmény) minket magyarokat meg agyonadóztattak? A jövedelem elmaradásnak évezredes okai vannak, és nem lehet 9 év alatt behozni. Akik kimentek zömmel szakképzettek és ma már középkorúak, ezek miatt vállalták a távozást, és hazugság a mai kormányra fogni, mert épp, hogy egyre többen jönnek vissza.
Viszont a mai fiatalokat pont ezekkel a hazugságokkal próbálják elbolondítani, hogy a nyugatiak és muzulmán léhűtőiknek rabszolgaként odakinn dolgozzanak. Nyugaton már rég nem kolbászból van a kerítés, és ezt Maguk nagyon is jól tudják. Az, hogy felívelő gazdaságunknak jelenleg nem áll rendelkezésre elég szakképzett munkaerő, az éppen az Önök bűne, mert leépítették a szakképzést, sőt az egész oktatást, végtelenül aljas hitelezésekkel és hazaárulás kategóriába tartozó magasan tartott alapkamattal szinte kirúgták a legjobb szakembereket, kisvállalkozókat tettek tönkre, alvállalkozók utolsó tagjaként nem fizették ki pont azokat, akik most itthon dolgoznának, s aki érzett magában erőt, az emiatt ment ki.
A kifogásunk a mai „Z” korosztállyal szemben nem ez, hogy megélhetési, munka hiányából lépnek le, hanem mert maguknak hisznek, és a nyugati agyzsugorító, homo sapiens szint alatti filmeket, vetélkedőket, „valóságshow”-k és vonyító műsorokat, meg egyéb TV-internet celebjeiket látva elhiszik, hogy munka nélkül is meg lehet élni.
Végtelen az Önök aljassága: a saját bűneiket mindig másokra fogják. Ellopták, vagy elkótyavetyélték a közös vagyonunkat, de korrupciót ordítanak. Kizavarták a szorgalmas szakmunkásainkat, orvosainkat, de orvoshiányt a mai kormányra fogják.
Kereszténységet kérik tőlünk számon, de ezalatt nem a vallást csak a pipogya, mindent eltűrő birka mentalitást értik, miközben kiárusítják országunkat és egész kontinensünket egy olyan agresszív vallási bandának, akik nyíltan hirdetik, hogy mindenkit aki mást gondol, meg akarnak ölni, s eközben Maguk rajtunk kérnek számon rajtunk többszörös áldozatokon humanizmust meg demokráciát?
Nem tagadtuk meg közös múltunkat – mint Ön állítja – mert nekünk Önökkel nem volt közös múltunk, csak egy területen voltunk kénytelenek lakni, és nem is lesz közös jövőnk. A legcélszerűbb, ha itt úgyis minden rossz, venniük a kalapot és kifáradni oda, ahol úgyis minden jobb.
Jó utat!
Klárika
2019-11-23 @ 00:02
Nincen magának fogalma szemmiröl a társzadalomról, lila gözben kuncorognak a milliószor leírt, iszmételt közhelyi butaszágok.
Elég baj, mert az istenadta népnek sincs, hivatalból, több esze se ismerete és megeszi ezt az Irigyházi Irígyjankó sütéséböl származó keserü pereceket.
Mivel lehetett örök idök óta sikeresebben heccelni a népség katonaságot mint a pont kormányon levök szidalmazásával? Meg a nép nyomorával? Magyarhonban különösen.
Nem a szidalom s nem is a kritika épít egy országot!!
Ezt jegyezze meg a hasonszörüekkel együtt!!
Járjanak be rendszeren a mindegy milyen párti községi/kerületi hivatalokba s észt veszejtve végezzék két kézzel és javadalmazás nélkül a mindegyre adódó munkálatokat. Igenis, a buditakarítással kezdve az útjavításon keresztül a lombseprésig, a községi/kerületi komposztálóig, az épületek koszos falának az újrafestésével, a javítások elvégzésével. Gyakori helyi ünnepségek sajátkezü véghezvitelével (igenis, sütés, fözés, asztalterítés, mosogatás, müsorszerüség).
Törödjenek akár személyesen, „sajátkezüleg” az egyes hajléktalannal…
LEGYENEK KÜLÖNBEK MINT …. ahelyett, hogy ÜRES POFÁZÁSSAL HECCELJENEK! NEM CSINÁLNAK SEMMIT DE RENDTARTÓ SE LEGYEN, MERT AZ MÁR DIKTÁTOR!
Hígfejü és vízfejüek szava hangzik: „Önök már régen megtagadták a közös múltunkat, …”
Naprózsa
2019-11-23 @ 03:45
Hát igen „sz@r lehet” „v”-t is olvasni, mikor annyi a „sziporkája” és érve, hogy: asszonyok, kuss a nevetek, s vissza a konyhába!
Naprózsa
2019-11-22 @ 21:02
Nem. Gyorsan írok, egy rántás elkészítése alatt is megy a gondolkodás. V azaz Van akiknek viszont egy élet alatt sem sikerül több önálló gondolatot kipréselni magából…
Naprózsa
2019-11-23 @ 04:12
„Hol lehet ennyi okosságot összegyűjteni?”
Hát mondjuk mindjárt a Budapesti Műszaki Egyetemen mérnökként. De „taggyűlésen” biztosan nem, mert már akkor sem jártam KISZ fejtágítóra, amikor az Ön példaképei mint Gyurcsány milliárdos indonéziai gyár tulajdonos úr és Neje, meg egyéb DK-s, MSZP-s, LMP-s Jobbikos csatolt részeik még vadul fröcsögtek a kapitalizmus kizsákmányoló gyártulajdonosai ellen ezeken a KISZ agymosó meetingeken….
khm
2019-11-23 @ 14:26
valag!
Ideje lenne felkeresned az anyádat AZ UTCASARKON,HISZEN AZ EBTÁSAID MÁR IGEN SZORONGATJÁK A NAPI BEVÉTELÉÉRT!
Igyekezz,te b.zi!
csakafidesz
2019-11-22 @ 17:23
Anno Benoto Mussolini korában az ilyesmit egy nagy adag ricinussal gyógyították. Az illetőt bevitték, megkapta a ricinust és hazafelé végigszarta a via Veneto-t. Elég volt egy ilyen kúra és tudta merre hány lépés. Igazuk volt a rómaiaknak: Qui bene purgat, bene curat. Vagyis a római orvosoknak: aki jól meghajt az jól gyógyít..
(Sokkal humánusabbak voltak az olasz fasiszták, mint nálunk a kommunisták.)
Jóska
2019-11-22 @ 18:11
Otto von Bismarck egyik leghíresebb mondása: „A hülyeség Isten ajándéka, de nem szabad visszaélni azzal.”
v
2019-11-23 @ 16:49
Ugye kedves tudja,hogy milyen egyetem a BME. Hogy csak tudja MŰ EGYETEM, bizony. A Mészöly tanszéken nem járhatott,mert akkor ilyen sok szerencsétlenséget nem írogatna össze meg vissza. Ott ugyanis volt tovább képzés, egyéni logikus vélemény.Blackangel-t még mindig nem cáfolták, pedig hát hújjjj,hűha, és még mi minden, he, he, he,
Naprózsa
2019-11-23 @ 18:28
„Mészöly tanszék”? Hát mi tényleg nem oda jártunk, a Bartók Béla út és Mészöly utca sarkán a „Nevada” kocsmába… hanem az iskolákban, egyetemen, meg a 30 ezer példányos és zömmel ki is olvasott családi könyvtárba…
De így már érthető is, hogy Ön hol szedte össze műveltségét és magvas érvelését, amit itt nekünk folyton csillogtat…
v
2019-11-23 @ 16:58
Kedves honnan tudja,hogy kik a példaképeim,ha egyáltalán vaan ilyen, hát mondjuk a khm az biztos nem. Ugyan is a butaságának mélységét csak a Mariana-árok mélységével lehet összehasonlítani, oda meg normális ember nem merészkedik, csak a khm ott érzi jól magát. Azért megemlíteném,hogy a normális emberek felfogása szerint tíz fillérből nem lehet húsz fillért kifizetni, ez az itt írogató fityesz talpas csapat rá a remek példa.Hogy elterjedt az egybetűs nick név. ez is valami legalább a koszon kívül más is ragadt rátok.
Theo
2019-11-23 @ 22:30
Ezt itt nyugodtan abbahagyhatjuk. Ha nem erkezik ertelmesebb hozzaszolo, aki meg nincs is berugva, akkor inkabb ujbol elolvasom Aristo cikket, az legalabb elmes.
Klárika
2019-11-23 @ 23:23
Igaza van. Bár elég akaraterö szükségeltetik ahhoz hogy ne rúgjon be a jámbor olvasó ha nem lehet egyes, értelemmel különösen telített hsz.-t kirúgni. Labda nincs csak rúgás.
Naprózsa
2019-11-24 @ 00:24
Ja, kedves Theo. Bár nem biztos, hogy „V” barátunk be van rúgva. Csak egyszerűen ilyen hülye. Önnek van igaza, hogy egy papagájjal is értelmesebb vitatkozni. Nyilván máshonnan is ki van rúgva, ezért boldogít állandóan minket.
Kele Loránt
2019-11-24 @ 10:47
Kedves „V”! (Véletlenül ez nem a VALAG szó rövidítésé?) Egész véletlen fedeztem itt fel magát- Ilyen gyatra agyalágyult alakokat, csak a MOMENTUM, PÁRBESZÉD, JOBBIK háza táján láttam tekeregni. Lenne egy szerény kérdésem, értelmes embereket, akiket felszólít válaszadásra ennek a torznak, mit tudnának válaszolni ennek a maga által favorizált senkinek?
Theo
2019-11-24 @ 14:59
Tekintve, hogy Naprozsa vette a faradtsagot es minden hulyesegre reszletesen es kedvesen valaszolt, ( le a kalappal!) itt mar nincs mit tenni. Orulok, hogy mostanra kjozanodott, javaslom, hogy vegyen le egy rendes torrenelem konyvet a polcrol es melyedjen bele. Bocs, inkabb a boltbol, mert naguknak ilyesmi nincs otthon feltehetoleg. Ne probalkozzon a nettel (menni fog?), komoly olvasmanyokat ott (ingyen) nemigen talal.
Kbandi1
2019-11-24 @ 17:57
Az agyhalál balliberálisoknál genetikailag kódolva van, mert ha nem lenne agyhalott, akkor balliberális sem. A bukott eszme 30 éves nyomán óbégatni különben is szegénységi bizonyítvány (itt a szegénység a szellemi képességekre vonatkozik).
Normális embernél az a bizonyos belső hang csak akkor működik, ha megfelelő erkölcsi tartással rendelkezik. Erkölcs, meggyőződés és képességek nélkül sok helyen még segédmunkára sem veszik fel a jelentkezőt. Politikusnak megfelel, gondolják a gyengék, ha kérdezik, akkor pedig gyengék. Még a rendőrkutyát is kiképezik, hogy megfelelően közelítse meg a bűnözőt. A tahóságokon nevelődött ballibsi pedig megsértődik, amikor kérdőre vonják, és elkezd óbégatni.
Péterke sem jobboldali, hanem ballikos, liberálnáci beütéssel, ami hamarosan ki fogja ütni.
Namond
2019-11-24 @ 21:52
Serleg,
Ni mán, a zizi Z nem tetszett annyira hogy hozzászóljon, talán ön is látta mennyire éretlen, tapasztalatlan, akinek az öreg szaki azt mondja; Hülye vagy fiam?
Na most már láthatja, hogy mennyit ér Ön, a csalódott jobboldali aki nem kapott trafikot.
De most meg van a példaképe Blackangel, a tényeket tagadó és megmásító virtuális személyében?
Hogy okosodjon ha bír, bár a taplógombának nincs adattároló kapacitása, így aggódom feleslegesen fáradok.
Előzetesen rögzítem, Blackangel stílusa a megszólalásig hasonló az „ördögügyvédéhez”, és Korózs Lajos országgyűlési képviselőjéhez, mint az a TV-ben látható és hallható volt.
Nem akartam reagálni a soros-zsoldosok öncélú liberális-anarchista világmegváltó (nyílt társadalom terjesztő) megszólalásaira, szerintem ez felesleges nem vitaképesek, vakbuzgó, bigott fanatikusok.
Látom, naponta tapasztalatom, hogy a liberális anarchista terroristák napi provokációi, a 2. és 3. Internacionálé szocialistái a nácik és fasiszták, hogy próbálják súlykolni, hogy minden magatartási-, jog- törvény és szabálysértési tetthez joguk van mert nem tilos, EZ éppen szocialista-náci gyökereiket bizonyítja.
Kitűnően sejthető volt, és látható ma már, hogy a regnáló hatalomként, a hatalom közpénzéből stafírungozzák ki képviselőiket/csinovnyikjaikat/oligarcháikat.
Amikor vége lesz ennek az átmeneti helyi rezsimnek – márpedig egyszer mindennek vége lesz – ők lesztek akik elsőként fogják megtagadni a múltjukat, akik elsőként fogják azt mondani, hogy “mi fideszesek voltunk, mi igazából csak belülről bomlasztottuk a rendszert, mint a nyilasok a kommunista pártba belépésnél. Lásd.: Pócik Józsi a vélhető zsaroló.
Gyurcsány és bandája azért van még porondon, mert a FIDESZ_KNDP jogállamot irányít, ha valami véletlen és rejtélyes okból kifolyólag a rablóbecsület, miatt nem vallottak rá és közvetett bizonyítékok nem voltak elégségesek a független magyar bíróságnak, ahova a szoci-náci és libsi anarchista-terroristák mélyen beépültek, nincs mit tenni.
Nem élünk proletárdiktatúrában, hogy a politika elvárásai felülírják a második hatalmi ág állásfoglalását, bár vannak akik szeretnék, hogy a kormány a mocskos nácik kommunisták szintjére süllyedjen.
Az pedig, hogy az ország jelenlegi miniszterelnöke valaha Soros ösztöndíjas volt, miért kérdés?
A Soros ösztöndíj NEM jószolgálati juttatás volt az érdemeseknek?
A Soros ösztöndíj állásajánlat, melyet kötelező elfogadni és élethosszilag megszolgálni? Szolgaság lenne egy életen át?
Így gondolja? A pöcs példaképét ezekre a standardokra oktatták?
Mellékes megjegyzés, a közpénzből fenntartott, elméletileg közszolgálati, goebbelsi propagandát sulykoló köztv, gyakorlatilag fideszes goebbelsi propagandát közvetít.
Nevetséges a képmutató szarzsák szándékosan összekeveri a Fideszt és a kormányt, továbbá ha goebbelsi propagandát közvetítene a Fidesz támogatottsága 90% lenne, lásd Korózs Lajos.
Rettegtetés, a migránsok távoltartása? Igaz ilyen migráns muszlimok jelenleg nem léteznek, mert rettegnek a magyar eljárásoktól, egyébként mi tartaná vissza őket, hogy 100 ezer számra, vonuljanak át az országon.
Ez baj?
Magyarország ugyanis nem bevándorló, hanem kivándorló ország lenne?
Való igaz miniszterelnöke Gyurcsótány Ferenc kijelentette; A fiataloknak el lehet menni!
Kétségtelen, mire a gyilkos Libás Gordon eltűnt el is mentek. De most visszajönnek.
Miért jönnek vissza?
Talán rájöttek, hogy a magasabb nyugati bért még magasabb költségek, lakhatás, étkezés, stb terhelik?
Miért is költöznek ide németek, dánok, svédek?
Miért válnak önfoglalkoztató, itt adófizető, értékelőállító nemzettársainkká?
Bedőltek az orbáni propagandának? Nem józanodnak ki? Milyen furcsa!
Hogy lehet ez?
Komolyan gondolja valaki, hogy munkaerőhiány estén, mert az van, még ön is állások között válogathatna korlátozott képességeivel, a vendégmunkások rendszerszinten magyar honfitársaink érdekeivel totálisan szembe menve vendégmunkásokat foglalkoztatnak egyes vállalkozások?
Ez is valami szoci-náci csökevény, hogy valami barom, hazug liberális-anarchista elvárja, hogy a kormány tiltsa le a kisbajomi tehenészetnél az indiai vendégmunkások foglalkoztatását, mert az alkoholista, megbízhatatlan Szabó Jánost elküldték?
Ugye maga V, pardon Serleg olyan hülye, hogy nem érti mit olvas?
A közös múltunk megtagadása nonszensz. Nekem nincs és nem is volt közös múltam semmiféle szoci-náci, komcsi-bolsevikkal.
Viszont közös jövőm van, lesz a populistának – NEM DEMAGÓGNAK – mondott, konzervatív, érték- környezeti érték is – tisztelő patriótákkal, akik hagyományainkat, szokásainkat, 2000 éves jogállamiságunk megőrzésére törekvő patriótákkal.
Ha ennek eszköze a kereszténység, legyen úgy, de hagyományaink, szokásaink, 2000 éves jogállamiságunk megőrzése biztosított legyen.
De nem akarok tudni a hatalom közelében semmiféle bőre váltó komcsiról, reformkomcsiról akik most libsi-anarchista, zöld-khmer, nácizó szoci-náci képében mutatkoznak, tele van a hócipőm a soros-zsoldban levő US-ban képzett kommunikációs lélektani terroristákkal.
No, Serleg, Fidesz piksziséből kiesett mohó pali ez, hogy tetszik?
Kele Loránt
2019-11-25 @ 07:25
„Mindig tudtam, kis országnak egy csőcseléke van,ezzel kell megoldani mindent.”
„V” = Valag! Ennél jobban nem fogalmazhattad meg a mögötted sorakozó sötét társaságot. Milyen csürhe próbálta meg a MAJDAN szerű tombolást múlt év decemberében az ország háza előtt és később, a TV székházban fetrengve a földön? Festegetve Budapest kövezetét, Suzuki gyár bevételét? Ezek mind a Te elfajult fajtestvéreid. Részemről csak egyet sajnálok, hogy ilyen értelmes emberek, mint Namond és Naprózsa, ennyi energiát pazarolnak az ilyen galád anarchista férgekre, mint Te vagy!
Namond
2019-11-25 @ 12:23
Serleg,
részére, aki ugyan magát jobb oldalinak titulálta, de csalódott a Fidesz-ben, talán a mohó pali kiesett pikszisből és nem jutott trafik
Nem vitázom baloldali soros zsoldban álló fanatikusokkal, Blackangel, „ördögügyvédje” Korózs Lajossal, értelmetlen hazugságokkal értelmes vita nem folytatható, csak óvodás veszekedés.
Kommentem a közösség kedvéért készült és azért, hogy a magát „V”-nek nevezőkóros személyiség reakciójából világos legyen mindenkinek, sőt neki is, ki is ő valóban.
Tényleg egy FIDESZ-ben csalódott jobb oldali lenne ahogy állította?
Vagy egy ügyeskedő, előnyöket remélő mindenkori hatalomhoz dörgölődő haszonleső? Akinek nem az pottyan a tányérjára, mit megkívánt?
Hogy is volt ez 15-50 éve „én már akkor a saját lábán álló magam tisztességéből élő maszek voltam”. Hűű…
Méghogy tisztesség, nem szégyenli magát ezt a szót használni saját magára és tevékenységére?
Nem csodálkozom, hogy lumpen hordák fenyegetését vizionálja nyilaskeresztes, és vörös csillagos zászlók alatt, hisz lelke mélyén a 2. Internacionálé tagpárjai harcos marxista elitje és a tőlük jobbra levő nemzetiszocialisták forradalmi élcsapatába vágyik, hogy bosszút álljon mindazokon aki nem adták meg azokat a kiváltságokat amiket ambicionál, mivel képességei azt nem tették lehetővé.
Valószínűleg ezért asszociál a Dunában úsztatásomra, a többi hozzám hasonlóval együtt. Ez afféle vörös, nyilasterror utáni vágy lelki visszhangja. Ugye már látja?
Sajnálom, ha én is csalódást okozok, de nem vagyok semmiféle párt és külső körének aktivista szimpatizáns tagja.
Nincs tagkönyvem, így nem is tudom felmutatni, bemutatni, rá hivatkozni, előnyökre cserélni, mint ön vélelmezi, hogy mire való a tagkönyv.
Azonban támogatom a FIDESZ-KNDP konzervatívista, patrióta, populista politikáját, kivéve liberális elemeit, mindaddig míg nem lesz pluralista és demagóg, megvédi a közvetlen-képviseleti-parlamentáris polgári-kereszténydemokráciát.
No, de a személyem, Theo, Naprózsa mocskolása helyett talán kaparja össze IQ-ját és cáfolja meg tételesen állításaim.
Vagy igaz lenne kommenttársunk Serleg alis „V” , mint valag bejegyzése?
„Sz@r lehet Namond-ot olvasni.Nehéz vele vitatkozni, nem is tudnak. Nem hazafi az aki nem hazafi, ennyi? Ez elég kevés, tényekre csak a dialektikus materializmus hívni segítségül,hát,,,, Semmi leleményesség,semmi sziporka? Csak sajnálni tudom önöket, bukni fogtok vaze!!!!!”
Szegény Serleg, mint val…, aki nem bánt senkit, csak magát, lesz tételes válasz? Vagy csak tehetetlen őrjöngés, mint fenn?
Ui: Az a vaze!!!, mit jelent? Vazelint, mint „V”?
v
2019-11-25 @ 14:05
Most már biztos ,részegen írogat,olvasni olvas, csak nem érti,amit olvas. Más nem lehet.Én érteni vélem állapotukat, egyszer nem vállaltam le egy megbízást egy személytől. Először fenyegetett a mindennel feljelent mindenhol,de látta,hogy nem megy semmire,hát fordított a szavain. Le fideszeset,azt állította hogy loptam a pénzt a házamra,és a végén még azt is tudta,hogy egy rohadt Fityeszes vagyok. Hát a rokonok visítva röhögtek mikor elmeséltem neki,hogy hogy jártam a szerencsétlennel még kővel is dobált.De ez semmi ahhoz a megrázkódtatásához, traumához,ami engem ért,mert hát hogy lefityeszeztek ez egy borzasztó élmény. Még ma is felsírok ha álmomba előjön ez a rettenetes élmény. Így hát veletek vagyok lélekbe nem olyan nagy szégyen ha valaki hát hogy is mondjam nem kicsit fogyatékos. Hogy te mennyi mindent nem tudsz. Nem vazelin, vaszilij fogadjuk,hogy nem ismered a viccet, sokmás mellett,még ezt se.
Namond
2019-11-25 @ 16:56
Szegény Vazelinnel tele serleg.
Namond
2019-11-25 @ 12:42
Hely hó, Moderátor, Aristó!
Kérem vissza a Blackangel kommentekre írt tételes válaszom, ami annyira kiborította szerencsétlen Serleget alias „V”-t, mint Vazelint!
Akkor is kérem vissza, ha „V” mocskolódását akarta törölni, „V”-nek címeztem, de állítsa vissza úgy, behúzás nélkül mintha nem „V” kommentjére lett volna válasz.
Sok munkám van benne és utálok gépelni!
Ha másként nem megy e-mailben kérem vissza küldeni, hogy újra feltegyem.