Szelektív kereszténység
133„De lelke fontos mindenekelőtt.
Olyan irgalom, részvét, szeretet
volt benne, hogy sírt, ha egy egeret
látott csapdában vagy vérezve, halva.
Kiskutyái voltak és tejbe-vajba
és sült húsokba fürdött mindegyik,
de könnyezett, ha meghalt csak egy is,
vagy bármely állatot ha nem kíméltek –
szóval csupa gyöngédség, csupa lélek.”
Geoffrey Chaucer: Canterbury mesék
Az utóbbi időben, különösen a migránsválság óta, a nemzetközi libsizmus egy, általa kereszténynek gondolt üzemmódnak váltott. Pontosabban folyamatosan számon kérik az általuk egyébként gyűlölt kereszténység elveit a jobboldalon. Ez a jelenség figyelhető meg például utóbb a Borkai-ügy kapcsán is.
Van ennek valami nehezen megragadható, gyengéd bája, ahogyan olyasmiket kérnek számon, amit – elterjedt módon – egyébként gyermekmesének állítanak. Hogy számukra jól működjön a dolog, bizonyos szelektivitás figyelhető meg, ami a keresztény normákat illeti. Úgy működik a dolog, hogy kiválasztanak a Tanításból néhány elemet, melyet aztán kötelezőnek jelentenek ki, míg másokat kifejezetten tiltani valónak minősítenek, a keresztények számára. Teszik mindezt olyan gyomorforgató neofita módon, hogy az ember csak néz, mint migráns a keresztelőmedencében.
Alább a libsizmus által preferált és nem preferált parancsolatokból készítettünk egy kis felsorolást okulás képpen.
Nézzük először a kívánatos keresztény tulajdonságokat.
Légy alázatos, megértő és szeretetteljes!
Ez azt jelenti, hogy fogadj be migránsokat, és ha ennek kapcsán kirabolnak és/vagy agyonvernek, akkor bocsáss meg nekik, és vidd utánuk, amit ottfelejtettek. Már ha van annyi időd. Ha megütik az egyik orcádat, tartsd oda a másikat is. (Legfeljebb kilopják az aranyfogaidat.) Ha kővel, kukával vagy kiskorú migránssal megdobnak, dobd vissza kenyérrel. Ha bárhol antifasisztákat látsz gyújtogatni vagy hadházyákosokat (a hadházyákos esetünkben melléknév) táblázni, falra mászni és más kunsztokat bemutatni, mosolyogj boldogan és ismételgesd: „Bocsáss meg nekik Uram, nem tudják mit cselekszenek.”
Ha libsi felebarátod büdös, fasiszta görénynek nevez, akkor vonulj kolostorba, vagy menj remetének és elmélkedj azon, hol hibáztál. Ha ugyanő tolvaj gazembernek nevez ne tiltakozz, ne védekezz, ne bizonygass, mert zavart okozol az ő gyengéd lelkében. Legyen minden libsi a testvéred, mert így amit elvesznek, az nem lopás, hanem a javak megosztása a családon belül. Összefoglalóan: ha keresztény vagy légy bárgyú.
Semmiképpen sem paráználkodj!
Mert csúf, bűnös dolog az. Ne irigykedj, ha látod, hogy ő masszőrnővel szuperfinist gyakorol, neki lehet, mert ő nem keresztény. Aki nem keresztény, annak mindent lehet, hiszen nem fenyegeti őt az Úr haragja – akiben egyébként nem hisz –, és végképp nem fenyegeti libsi felebarátaik megvetése. A bujaság a te esetedben főbűn, az ő esetükben pajkos, kreatív szórakozás. Ha keresztény létedre ne adj’ Isten, mégis engednél a test kívánságainak akkor utána bújdoss el, mondj le, dőlj a kardodba. Mert erre kötelez téged kereszténységed. Ellentétben velük, akik a hét főbűnt mindegyikét elkövethetik, mi több, el is kell követniük, ha másért nem azért, hogy látsszék: ők nem keresztények.
Most pedig nézzük a kifejezetten nem kívánatos keresztény elveket!
Az abortusz emberi jog!
Nem lehet holmi zsidó népmesék alapján tiltani, mert az represszív és elnyomó. Továbbá a bölcsek határozottan kiállnak mellette. Miután a vita, hogy meddig megengedett az abortusz, teljesen értelmetlen, eldönthetetlen, ezért bármikor indokolt, ha valaki úgy gondolja. Az abortuszellenesség a klerikális reakció megnyilvánulása. Honnan veszik maguknak a keresztények a jogot, hogy női önmegvalósítás útjába álljanak, holmi régi papírok alapján? Hogy jönnek a keresztények ahhoz, hogy a nők méhében turkáljanak. Ez egy nagyon csúf, nem kívánatos keresztény elv.
A buziság szintén emberi jog!
Keresztényként ellenezni nem más mint a ciszheteró elnyomás megnyilvánulása. Felejtsd el azt az ósdi, tudománytalan elképzelést ami a Bibliában olvasható, hogy csak két nem van. Aki nem vonul a pride-on, az retardált, ósdi, elnyomó, aki majd a történelem szemétdombjára fog kerülni. Vagy már ott is van. Ha – torz lelked okán – mégis megbotránkoztatnak például a Rudas-fürdőbeli események, tudd, van modern, haladó, korszerű kereszténység is, gondolj csak a leszbikus svéd püspöknők felemelő példájára. Ők a megváltást nem a taszító kereszten, hanem egymás lába között keresik, és ez így helyes., mert ott biztosan találnak valamit.
Semmiképpen sem akard védeni a hitet!
Nem vagy, nem lehetsz Krisztus atlétája, mert az sokakat idegesít. Ennek értelmében ne akassz mindenhova kereszteket, mert az idegesíti a kvantumfizikusokat. Hinned kell abban, hogy a mohamedán hit sokkal tökéletesebb, mint a kereszténység, már csak azért is, mert egy írni-olvasni nem tudó tevehajcsár találta ki, olyan tökéletes, kifinomult egyedeknek, mint ő maga.
Ne járj templomba!
Hogy elmondhassák: a kereszténység – melyet éppen számonkérnek rajtad – haldoklik és már senkit sem érdekel. Különösen őket nem, addig, míg számon nem kérik kérik rajtad.
Ha végiggondoljuk ezeket, akkor rájövünk, hogy libsi felebarátaink, teljesen ingyen, egy új kereszténységet találtak ki számunkra, mert ők ilyen nagyvonalúak. Felszabadítottak bennünket az Írás kötelezettségei alól és új perspektívákat nyitottak. Egyben a „Ki a jó keresztény?” évezredes vitáját is lezárták, hiszen kétség sem férhet hozzá, jó keresztény az, aki úgy viselkedik, ahogyan ők akarják.
Különben is, Isten bűnös, hiszen ő teremtette a szén-dioxidot. Allah nem tette volna, de sajnos megelőzték.
Íme az új, szelektív kereszténység. Lássátok és álmélkodjatok!
magnetron
2019-10-27 @ 12:29
Látom az író fordítva ül a lovon.
A baloldal azért kéri számon a keresztény értékeket a fidess-en mert ezt fröcsögik, közben teljesen mást csinálnak, Borkaival az élen. Nem lenne itt semmi baj, ha nem a keresztény értékrendet követnék, ha már azt vallják.
„Hinned kell abban, hogy a mohamedán hit sokkal tökéletesebb, mint a kereszténység”, hát nem is tudom melyik vezető nyal be csontig a törököknek, akik Szíriában a kurdokat irtják módszeresen. Meghát keresztényeket is ugyanott. Nem baj, ha haver csinálja, az megbocsátható. Megsúgpm, a muszlimokat mohamedánnak nevezni elég sértő a számukra.
Azerbajdzsán, türkök, stb. Ott is nem is tudom ki nyalt be csontig, hogy már csúszkáltak a nyálon. Nem mellesleg az azeriek muszlimok, és irtják az örményeket, akik meg, kitalálják? Keresztények. Akkor hol védjük mi a keresztényeket? Sehol.
Képmutató banda.
Laca
2019-10-27 @ 14:24
Én meg megsúgom ,-te legalább 3-szor képmutatóbb vagy.
És te keresztény „embernek” tartod magad ha már másokon annyira számonkéred?
csakafidesz
2019-10-27 @ 15:14
„Megsúgom, a muszlimokat mohamedánnak nevezni elég sértő a számukra.”
Én pedig megsúgom, hogy a terrorista muszlimállatok véleményére és „érzékenységére” magasról teszek.
Feher Zsolt
2019-10-27 @ 15:24
Na akkor tisztäzzuk a libernyäkok ällitolag igen toleränsak???Csak epp egymäst nyalogatjäk körbe de a fröcsögö gyülölettel beszelnek mindenröl ami konzervativ.Azt amit Orbännal müvelnek az Mi talän mindenkit szeretünk? Szerintük tolränsnak kell lenni mindenkivel akkor az antifa mi talän nyugdijasklubb???? Amit müvelnek az szintiszta fasizmus szo nincs megertesröl a velemenyek ütközteteseröl.A kurdok muszlimok. A törökök is, nekünk fontos hogy ne erre küldjek azt a 2milla embert.Ezt külpolitikänak hivjäk ki a fa…. erdekel ki kit öl tölünk 1000km-re.Vegre 1x sajät erdekeinröl kene gondolkodnunk nem arrol hogy ostoba europai politikusok mit csinälnak es mondanak!!!Azt hogy menyire vagyok kereszteny majd isten megiteli nekem szavahihetetlen libnyäkok ne kerjenek szämon semmit.Söpörgessenek sajät häzuk täjän.
Stalin Leninson
2019-10-27 @ 15:29
Jaj, tudod, volt az a baltás gyilkos, az azeri, amelyik egyébként muszlim és megölt egy keresztény örményt.
Kiadtuk szegényt mi keresztények, jóféle muszlim államkötvényekért az országának, ahol hőst csináltak belőle.
Mekkora keresztény tett volt már ugye 😀 😀 😀
Stalin Leninson
2019-10-27 @ 15:30
Nem érted ugye: az a baj, amikor valaki bort iszik és vizet prédikál. Ezt BÁRKI teljesen jogosan kéri számon.
Neaddfel
2019-10-27 @ 16:14
Na figyelj ide stalin, te lenin hülye fija.
Azt az „azerit” mi pont hogy a LIBSI „juropienjunion” kiadatási törvénye értelmében adtuk ki.
Egyébként pont a LIBSIKNEK köszönhetően nincs halálbüntetés, és ha itt tartjuk akkor évekig zabáltathattuk volna a TE költségedre TE szerencsétlen, és akkor meg azon járt volna a pofád.
Logikus
2019-10-27 @ 20:33
Nagyon jól látod a helyzetet.
Logikus
2019-10-27 @ 20:33
Neaddfel ez neked szólt. 🙂
Alma(R)
2019-10-29 @ 13:04
Neaddfel: Persze mindezt leninfia is tudja, ahogy azt is, hogy az azeri fickó azért már csak leült nyolc évet, csak itt talmudistáskodik. Avagy gyakorlati bemutatót tart a cikk elméleti felvezetéséhez.
Csak úgy eszembe jutott, hogy a palesztin mohamedánokat nem szokták annyira szeretni, ki tudja miért.
Anonymus
2019-10-28 @ 07:45
A török hadsereg svéd fegyverekkel öli a kurdokat.1000 szer több fegyvert adtakbel a svédek egynéhány év allatt mint egynéhány évvel ezelött.Az is igaz hogy a török tankokat hordozo tehergépkocsikat ugy irják be a svédek mint pokrocokat.Svédországbol.
fóka
2019-10-27 @ 15:30
1.A FIDESZ kereszténydemokrata pártnak tartja magát és ezt hirdeti. Már a Barankovics pártban sem volt kötelező kereszténynek, hívőnek lenni. Politikai pártok nem szólnak bele se a tagjaik se a választóik vallási meggyőződésébe, Fidesz sem teszi ezt.
2.A zsidó-keresztény és muszlim világkép összeegyeztethetetlensége miatt nem tartja kívánatosnak a jobboldali tábor a népesség nagyarányú 5 %-on felüli keveredését. Szeretnénk, ha Erdogan nem engedné el a menekülteket. Ennyi. És szeretnénk jó értelemben vett európai identitásúnak maradni. Amúgy elég nagy török film néző vagyok, tetszik a jó Istennel való kapcsolatuk.
3.ERKÖLCS (Most őszintén szinte mindegyikünk szemében gerenda van, de persze a szálkát szeretjük észrevenni a másikéban. Ezt Jézus Krisztus, mint minden bűnt és HIBÁT bizony észrevette.(tudom én mi lakik az ember szívében).Én is próbálkozom jó katolikus lenni, de azért örülök, amikor eszembe jut egy vicc, amikor egy testvérünk azt nehezményezi, hogy mennyire tökéletlen az egyház, mire a pap azt válaszolja, hogy ha tökéletes lenne, akkor te nem lehetnél a tagja.
Feher Zsolt
2019-10-27 @ 16:00
Jo duma de te tutira tudod kit menyiert adtunk ki ott voltäl vagy megirta a 444-esetleg a független objektiv index????? Bärki tevedhet senki nem büntelen de az pofäzzon aki különb bärmiben.A keresztenysegben azert van a gyonäs ha elb….. bevallod.Nälatok libsiknel ilyen önkontrol nincs max hazudunk toväbb meg sajät magunknak is.Ja es mivel materialista a vilägnezet az egoizmusotok velejäroja a mindennapoknak.Felsöbrendüsegi tudat ami az önkontrolotokat gätolja de nagyon.
Kardfogu
2019-10-27 @ 17:02
Ha van Isten nem nagy kunszt az „onkontroll” stb.
De ha nem hiszel akkor csinald!
Ez az igazi melo, haver!
Borkainak nem nagyon ment:)
Feher Zsolt
2019-10-27 @ 17:37
Mindenki a sajät sorsänak a koväcsa.A kereszteny ember, ember es nem isten tehät elbukik idönkent.De mint mondtam a legnagyobb hazug a libsi mert azt hazudja amit soha nem akar es tud betartani!!!A Borkai meg majd a csaläd es isten elött fog faszolni.Persze azok ugatnak felöle akik sokkal rosszabak de ezt mär megszoktuk.
KK Bandi
2019-10-27 @ 17:33
„A zsidó-keresztény és muszlim világkép összeegyeztethetetlensége miatt nem tartja kívánatosnak a jobboldali tábor a népesség nagyarányú 5 %-on felüli keveredését.”
Honnan vetted ezt az 5%-ot, jóember? Tehát számodra 400-500 ezer muszlim jövevény még beleférne?
Elárulom: az igazi jobboldaliaknak már a látható jelenlét is sok. Akár legálisan, akár illegálisan jönnek!
fóka
2019-10-27 @ 20:56
na jó akkor max 2-5% (muszlim+kínai+egyéb)? ?
Namond
2019-10-28 @ 11:20
Nincs zsidó-keresztény világkép.
Van keresztény világkép és van muszlim-zsidó világlátás.
Theo
2019-10-28 @ 12:24
Ezt a vezetoinknek is megmondhatna valaki.
fóka
2019-10-28 @ 14:27
A keresztények bibliája két részből áll.(Ó és Újszövetség)
Namond
2019-10-28 @ 14:38
fóka
És?
Melyik ismerteti a héber kabbalát és a micvákat, a gojokra vonatkozó szabályokat ?
Neaddfel
2019-10-27 @ 15:57
Te magnetron, Aristo „SZELEKTÍV KERESZTÉNYSÉG”-ről ír, ami a szösszenetedet olvasva akár példa is lehetne.
Na szóval a „fidess”, ORBÁN, ha észre vetted kijelentette nem tartja elfogadhatónak Borkai viselkedését, DE(!) nem is fűzött hozzá képmutató álszent magyarázatot mivel a „keresztény értékeken” nem a prüdériát érti, hanem a KERESZTÉNY ALAPOKON NYUGVÓ EURÓPAI HUSZADIK-HUSZONEGYEDIK SZÁZADI CIVILIZÁCIÓ ÉRTÉKEIT, ami ugyebár messze nem lenne, és lesz(!) ha a liberalizmus „értékei” lettek volna vagy lesznek a kereszténységgel szemben uralkodók az elkövetkező időkben.
Csak kettőt emelek ki a libsi képmutatásból:
EGY: most folyik ugyebbár ez a „TERMÉSZETVÉDELEM” hiszti, na akkor hadd említsem meg a libsik egyik legnagyobb harcát a homoszexualitást amivel kapcsolatban van egy CÁFOLHATATLAN közhely: ” TERMÉSZETELLENES a szerelmük, ha rajtuk múlna már kipusztult volna az emberiség”!!!
KETTŐ: még véletlenül sem hallottam egyetlen libsitől, hogy elítélte volna a mohamedán muszlimok(ki nem st@rja le hogy mi sérti őket) PEDOFÍLIÁJÁT a GYEREKHÁZASSÁGOT ami valójában gyerekek adás vétele, GYERMEK KERESKEDELEM.
Pritamin
2019-10-27 @ 17:30
Tudod megnemicsoda, te nem a ló rossz oldalán ülsz, hanem a hátsó fertálya alatt. Ocska libsi hazugsággyüjtemény, a szokásos pimasz , arcátlan előadásmódban. A tartalma zéró . Ugyanúgy szemétdombra való. mint a kedves írója. Remekül lehet hashajtó helyett használni.
en
2019-10-28 @ 06:51
Ha egy libsi elpusztul barmikor szuletese utan, az is csak egy abortusz!
állatanyó
2019-10-29 @ 10:25
Törökország világi állam, nem muszlim (bár a lakosság döntő többsége muszlim). A kurd harcosok pedig nem keresztények, hanem leginkább ateista marxisták, a Kurd Munkáspárt kifejezetten ateista, szóval ne próbáld már ráhúzni a keresztény-muszlim ellentétet a törökökre meg a kurdokra, mert nagyon melléfogsz.
Mazsi
2019-10-29 @ 12:34
Kedves Magnetron, valami baj van a szövegértéssel! Olvasd el még egyszer a cikket, és nem ártana elgondolkozni rajta! Ha szükséges, kérj segítséger, nem szégyen az!
vadmagyar
2019-10-27 @ 12:33
Ez gyenge lett.
Van vallás (keresztény, iszlám, stb.) ezek olyanok amilyenek. Mindegyik a saját dogmájával. Ki ki vallja amit akar, mindaddig amig embertársának nem árt vele. A történelem nagy népirtásait vallások nevében követték el.
Itt vannak a hit nélküli vallások: ezek a legnagyobb téveszmék.
stam
2019-10-27 @ 12:44
„A történelem nagy népirtásait vallások nevében követték el.” – Amennyiben a bolsevizmust (mint aranyérmes népirtót) és a nácizmust (mint ezüstérmes népitrót) vallásnak tekintjük, akkor igen. Egyébként pedig egyáltalán nem. Még akkor sem, ha egyes etnikai és/vagy birodalmi konfliktusokat vallásháborúnak (is) tekintünk.
Logikus
2019-10-27 @ 12:51
Egyet értek veled. A történelem nagy népírtásait nem a keresztyénség nevében követték el, hanem a pénz meg az ideológiák nevében.
Tamer Link
2019-10-27 @ 13:04
Vajon a tatárok/mongolok milyen vallás alapján irtottak ki népeket? Az inkák, aztékok és egyéb újvilági hatalmak sem a vallás okán hódítottak meg és ölték halomra az ellenséget. Csak az elfogottak közül használtak fel vallási ügyekben. A gyarmatosítás vérengzései -mondjuk a Belga Kongó estében- sem vallási meggyőződés fajult el, hanem a kőkemény profit hajszolása.
Ui.: Mellesleg talán a liberálisok kereszténységhez való szelektív, torz és groteszk viszonyukra találsz némi infót ebben a szösszenetben.
Namond
2019-10-28 @ 11:39
tatárok/mongolok?
A rómaiak egész népeket tettek rabszolgává és szórták szét őket a birodalmukban . Eladták itáliai szomszédaikat, az észak-itáliába betévedt keltákat, germánokat, punokat és ibéreket. A kis-ázsiai népeket oly annyira, hogy pótlásukra gallokat telepítettek kis-ázsiába.
Hadvezéreik az őket illető foglyok eladásából lettek milliomosok.
Julius Ceasar 100 000 számra adta el hódításainak ellenálló gall törzsek tagjait, férfiakat, nőket, gyerekeket.
Ez a római örökség és a bélférgesség.
varurfi
2019-10-27 @ 13:22
Ne vadulj magyar, inkább szelidülj.
Együgyű okoskodásodat könnyebben elnézzük.
János
2019-10-28 @ 01:54
A kereszténység mellett fejlődni tudott, a társadalom a tudomány a művészet. Az iszlám mindent blokkol.
Neaddfel
2019-10-27 @ 13:01
Nem pajtikám, vallás és vallás között vannak óriási különbségek, pont egy libsi szokás ez az egybemosás,
CSAK A RÁNK EURÓPAIAKRA AKTUÁLISOKRÓL NÉHÁNY ALAPVETŐ.
Moszlim: BURKA, Keresztény: MINISZOKNYA
Moszlim: BURKINI Keresztény: BIKINI
És az egyik leg mocskosabb a MOSZLIMOKTÓL a GYEREKHÁZASSÁG ami színtiszta PEDOFÍLIA, legalább is a keresztények szerint.
VADDISZNÓKÁM.
vadmagyar
2019-10-27 @ 13:12
Kereszténység meg miniszoknya…
Pajtikád az öreganyád kínja.
Nem emlékszem, hogy egyenlőséget tettel volna a mai ú.n. keresztęnység és az iszlám közé.
Szövegértés?
Minimális tisztelet (pl. vélemény) meg vitakultúra mint olyan??
Ha én vaddisznó vagyok akkor ön egy közönséges seggfej.
csakafidesz
2019-10-27 @ 13:29
Bocsájtsd meg nekik nem tudják mit cselekszenek. A vaddisznókat, ezeket a pompás állatokat veled hasonlították össze, holott sokkal szebbek és okosabbak nálad.
vadmagyar
2019-10-27 @ 17:16
Végtelenük ostoba vagy.
Pritamin
2019-10-27 @ 17:33
Hát a vadmagyar, igazából egy nagy vad marhaság szülője. Ezek a tartalmak, pajtikám a bélsár minőségét érik csak el. Gratula
vadmagyar
2019-10-27 @ 18:07
Ha nem érted, miért olvasod?
Szövegértés??
:o)
2019-10-27 @ 14:38
Nem. A történelem nagy népirtásait hatalmi és gazdasági célból követték el.
Természetes velejárója volt a történelemnek a népirtás, egyedül a XX. századi, a zsidók által holokausztnak nevezett akció lett híres, és azóta a világ lelkesen emlegeti a népirtásokat szomorú eseményként, miközben ma is gyakorolják széles körben.
Mostanában nemzetiségüktől függetlenül leginkább a keresztény vallásúakat irtják…
Magd@
2019-10-27 @ 18:23
Pontosan.
Csak az álszentek tagadják.
Neaddfel
2019-10-27 @ 16:26
„Ki ki vallja amit akar, mindaddig amig embertársának nem árt vele.”
2017.05.23. 13:12 INDEX. 18 támadás, 300 halott másfél év alatt
Képes idővonalon gyűjtöttük össze az elmúlt évek ámokfutóit és terrortámadásait Európában.
Szóval hogy is állunk azzal a „amig embertársának nem árt vele.” ???
vadmagyar
2019-10-27 @ 17:51
Ártanak. Ezért nincs helyük itt.
Neaddfel
2019-10-27 @ 12:38
„Aki nem vonul a pride-on, az retardált, ósdi, elnyomó, aki majd a történelem szemétdombjára fog kerülni.”
AKKOR RÉSZEMRŐL A FENTI ARISTO IDÉZETHEZ EGY DK-s(bár állítólag eretnek gondolataiért azóta Ferenc bocsánat Feri pápa által kiátkozott) SZEMÉLYTŐL, EGY ALÁBBI IDÉZET:
„Sütő László,(orvos) a Baranya Megyei Közgyűlés DEMOKRATIKUS Koalíció képviselője. 2015 júl. 07
„az orvostudomány minden kromoszóma rendellenességet betegségnek tart, nem lehet kivétel a nemi kromoszómáé”. „A szexualitás a fajfenntartó ösztönön alapul, ergo férfi és nő között természetes. Utódnemzésre képtelen párkapcsolat normális országban nem lehet családmodell !! Amúgy nem érdekel ha valaki a szőrös, fekáliás végbélnyílásra gerjed, de ez legyen a magánügye!”
khm
2019-10-27 @ 13:34
A homoszexualitás NEM kromoszóma rendellenesség. BELENEVELÉS (divatirányzat),LELKI TERROR válthatja ki.
Neaddfel
2019-10-27 @ 16:36
Wikipédia.
– 1993-ban Dean Hamer mikrobiológus olyan gént talált az X-kromoszóma egyik végszakaszán (Xq28), amely kutatásai szerint a homoszexualitásért felelős.
Jelenleg nem áll rendelkezésre semmilyen olyan komoly bizonyíték, ami alátámasztaná, hogy a nevelés vagy a kora gyerekkori élmények illetve az elfogadó, vagy liberális környezet befolyással lennének a szexuális irányultság kialakulására.
MAGYARÁN ez születési (tehát mégis csak genetikai) és nem nevelési kérdés.
vadmagyar
2019-10-27 @ 18:12
Azóta i.e. 1993, több kutatás megerősítette ezt. Azaz a homoszexualitás genetikailag predesztinált. Persze ez nem zárja ki az egyéb hatások fontosságát.
Önmagában nem a homoszexualutással van gond (pár ezer éve együtt él vele az emberiség) hanem az ahogy ennek elfogadását hirdetik.
János
2019-10-28 @ 02:00
Hát igen! Normális esetben,100-ból egy kettő, lenne. De most mindenkiből buzit akarnak csinálni.
en
2019-10-28 @ 07:00
Ugy velem „vadmagyar” a sajat elmebajat probalja megmagyarazni itt.
csakafidesz
2019-10-27 @ 19:28
Lehet, hogy valamelyik kromoszóma végbélszakaszán találtak valamit. Ez biztosan az anális abúzus eredménye.
Theo
2019-10-27 @ 16:52
Nem tudjuk, hogy a fektelen fogamzasgato szedes nem okozza e, tekintve, hogy foleg fiuk lettek homokosok. A mesterseges megtermekenyites sem veszelytelen hormon szempontbol. Rohej, hogy ekkora a baj es semmi igazi tudomanyos vizsgalodas nincs az ugyben, csak bolcseszek beszelnek hulyesegeket a jelensegrol.
vadmagyar
2019-10-27 @ 18:16
Igaz. Mint ahogy arra is van már kutatási eredmény, hogy a génekre hat a nevelés és szocializáció. Mindez generációsan átörökíthető.
Innen csak egy lépésre van kimondani, higy pl. valaki genetikailag bűnöző vagy gazember mert hajlamát bizony örökölte.
Ugyancsak ezért az ún. társadalmi felzárkoztatás sokszor csak szélmalomharc.
Az alany von Haus aus olyan amilyen.
csakafidesz
2019-10-27 @ 19:30
Látod. Az rendben, sőt dicséretes, hogy ha valakit genetikusan neveznek buzinak. Ha a bűnözési hajlam örökletességéről van szó, akkor vinnyognak a libernyákok.
Namond
2019-10-28 @ 11:48
Lehet, hogy több b.uzi ad le ondót a spermabankokban, mint heteró férfi?
A b.uziság nem kizáró ok.
Lásd: https://humancell.hu/donor-sperma-szolgaltatas190
„Donor csak teljesen egészséges személy lehet. A jelölteknek többlépcsős kivizsgáláson kell keresztül esnie, ennek keretében spermavizsgálat, mikrobiológiai és szerológiai vizsgálat, vér- és vizelet vizsgálat, andrológiai vizsgálat valamint pszichológiai vizsgálat történik. A donor ivarsejtek genetikai állománya öröklődő betegségeket nem hordozhat, az ondófolyadéknak nemi úton terjedő betegségektől mentesnek kell lennie. A vizsgálatokat 6 hónap után meg kell ismételni, hogy kizárható legyen bármiféle betegség jelenlétét.
A kivizsgálása a jelöltek számára ingyenes. A programban való részvétel nagy előnye, hogy a jelölt értékes kivizsgáláson esnek át, és minden költség nélkül kaphatnak képet saját nemzőképességi állapotáról. Amennyiben a donor jelölt a vizsgálatokon megfelelt, adományozás céljára többször is adhat mintát. Ha a minta megfelel az előírt minőségi követelményeknek, az adományozó mintaadással felmerült költségeit alkalmanként 20.000 Ft költségátalány fizetésével térítjük meg.
A magyarországi törvények szerint a donor személye titkos. A donor kiválasztása számítógépes nyilvántartásból történik fenotípusos tulajdonságok alapján. Az adományozóról csak bizonyos fenotípusos tulajdonságok, mint testalkat, szemszín, hajszín stb. ismerhetőek meg. Az adományozott férfi ivarsejtek felhasználása során biztosítani kell, hogy az ugyanazon adományozótól származó utódok száma különböző személyeknél elvégzett reprodukciós eljárások során se haladja meg a négyet.”
Theo
2019-10-28 @ 12:29
Ez jo kerdes. Lehet hogy mar itt is van eszrevehetetlen nyomulas???
Namond
2019-10-28 @ 14:40
Ugye, hogy ugye?
Klárika
2019-10-27 @ 18:49
Is is. Ez is meg az is, különbözö kombinációkban lehetséges. De nem születési hajlam nélkül! Emiatt számít betegségnek, rendellenességnek…
rwannaBalazs
2019-10-27 @ 22:37
TE JO EG, EZ MEKKORA BAROMSAG. SAJAT PELDAMBOL TUDOM, HOGY SENKI NEM NEVELTE BELEM, ES LELKI TERRORBAN SEM VOLT RESZEM…DE BETEGNEK SEM NEVEZNEM MAGAMAT.. EGYEBKENT NEM KELL, HOGY CSALADMODELL LEGYEN. DEULDOZNI SEM KELLENE MINDEN HOMOSZEXUALIST….AZSEM TUL KERESZTENYI…HOZZATESZEM GUAKORLO KATOLIKUS VAGYOK ES A GYERMEKEIMET US IGY NEVELEM…
Namond
2019-10-28 @ 20:10
Éleslátás, gyors felfogás, reflex izomreakció, lényeglátás, probléma megoldó képesség, szemmérték sincs genetikai irányultság nélkül, szexuális irányultság, b.uziság sem, bár a viselkedés minták tanulhatók.
Vannak piktorok és vannak festőművészek, bútor asztalosok és műbútorasztalosok.
A tevékenységek tanulhatók, de válsághelyzetet a született tehetség old meg. Az első sikert lehet utánozni, de az utánzó sosem ér el eredeti sikert.
Jáger László
2019-10-27 @ 13:15
Keresztények pedig sokfélék
Keresztény kultúrkörbe beleférnek a katolikusok,reformátusok, ateisták,evangélikusok ,adventisták,kálvinisták,
jehovisták,zsidók…
Mindenki aki ezt a a kultúrát Lfogadja és gyakorolja…
ÉPn nem vllásnak,hanem identitásnak fogom fel…
csak ennyi
barátilag
J.L.
khm
2019-10-27 @ 13:28
te egy idióta vagy. És már megint itt lopod a napot,és nem anyád mellett az utcasarkon.
csakafidesz
2019-10-27 @ 13:31
Pontosan. Egyébként kiállhatna a sz.ros seggével az anyja mellé, hátha egy buzinak megtetszik.
Klárika
2019-10-28 @ 21:50
A keresztény valláson belül is létezik többféle konfesszió.
„…,zsidók.” hogy ezeket honnan szedte mint keresztény konfesszió, az maradjon az ön titka.
A kereszténység alapvetöen és elsö megközelítésben vallást jelent.
És megvan a keresztény vallású területeken kialakult kultúra is meg civillizáció is.
Mivel azonban a keresztény egyházat leválasztottuk /-tották az államvezetés ügyeinek az intézéséröl, miért ne foghaná fel mit identitást? Hiszen nem kötelezö a keresztény istenségben gyökerezö hit és hittétel. Egyúttal és valamint a misszió sem.
Csakhogy kevesen vannak akik differenciálnak a világ ügyeinek „intézésekor”, atyásan áldozatul esve a libsiknek.
Namond
2019-10-30 @ 00:53
Nyilván a liberalizmus, anarchizmus, szocializmus, marxizmus, bolsevizmus, leninizmus, bakunyinizmus, trockizmus, maoizmus stb is identitás kérdés.
Ha csoportba verődnek az identitások, az milyen kérdés Jeges Tojás?
csakafidesz
2019-10-27 @ 13:24
Ettől eldobom magam..
„az ember csak néz, mint migráns a keresztelőmedencében.”
Ritkán röhögök hangosan!
fóka
2019-10-27 @ 15:09
CSÚCS! ? ?
Stalin Leninson
2019-10-27 @ 15:31
Ha a fideszt képviselitek, ezzel a stílussal elég sokat ártotok neki…
Ne tegyétek.
Gijutsushi
2019-10-27 @ 15:36
Erről Hofi leleménye jut eszembe: „Csodálkozik, mint kezdő buzi a gőzfürdőben” 🙂
Klárika
2019-10-27 @ 18:55
Teljesen közmondásképes. Vettem észre én is, pazarul idöszerü.
Pandora
2019-10-28 @ 10:32
Ez valóban egy szép kép,látom lelki szemeim előtt !
David
2019-10-27 @ 13:35
Kerdem, milyen moderaciora war?
Ez az en velemenyem mi bajuk van vele?
Aha a diktaturaban ez tilos, elfelejttem. Bocsanat!!
Faj, hogy mas a velemenywm, nem egyezik a magaeval?
Ez egy tipikus balliberalis megnyilvanulas a maga reszeröl.
Jo hat ne engedelyezzek ha ez örömet okoz maganak!!
Gyerekkorombol van egy jo közmondas: Okos enged a szamar-mar mint maga szenvedjen!!!!
Magos
2019-10-27 @ 13:40
Nagyszerü valos-igaz megallapitasok!
ARISZTO MINDEG FEJEN TALALJA A SZÖGET1
Br. Beverneky
2019-10-27 @ 13:41
„A múltat végképp eltörölni…”
Nehogy azt higgyük már, hogy ez a XIX. sz-ban kezdődött!
Az Újvilág meghódításában aktívan közreműködő „zs” vírussal fertőzött kereskedők (rabszolga, fegyver, stb.) a kezdetektől fogva rákenték a kult a keresztény szerzetesekre, akik kórházakat, iskolákat alapítottak, segítették a „bennszülötteket”.
Ugyanez történt Spanyolországban a „mórok” kipaterolása kapcsán l. inkvizíció, meg még sorolhatnánk pár releváns példát…
sigula
2019-10-29 @ 15:39
Már bocsánat,de előbb a mórok jöttek hódítani és Franciaországot (akkoriban még frank állam) is elfoglalták volva, ha Martell Károly Poitier-nél megsemmisítő vereseáget nem mért volna rájuk.
Namond
2019-10-30 @ 23:45
Bonyolultabb ez az Ön által leírtnál.
1. Az ibérek Afrikából kerültek az akkori Hispániába.
2. Az ariánus vandálok Hispániából kerültek Afrikába.
3. A vandálok keresztény és mohamedán utódai Afrikából kerültek az akkori Hispániába
(4.) Andaluzia (al’Andalus) vandáliát, vandálok országát jelenti.
Hakapeszi
2019-10-27 @ 13:42
Mar megint itt vagy te ballibsi?
Nem tusz belenyugodni abba, hogy nincs igazad? akkor pukkadjMeg!!!
A velemeny meg csak rosszabb lett rolatok!!!
Naprózsa
2019-10-27 @ 13:52
Új tízparancsolat a keresztényeknek a liberálisoktól:
1. Ne imádj más istent csak Allahot!
2. Ne csinálj bálványokat, képeket, szobrokat, fotókat, filmeket, mert sérti Allah híveinek érzékenységét!
3. Ne ölj muszlimot, liberálist, állatot, de nyugodtan ölhetsz 9 hónapos meg se született magzatot.
4. Ha megdobnak kővel, levágnak jatagánnal, ha hátbadöfnek mikor a parkban énekelsz, ha felrobbantanak a koncerten, kidobnak a lakásod erkélyén légy keresztényileg megértő, hisz a tieden kívül minden kultúra értékes, nem szabad híveikről rosszat feltételezni, csak azt, hogy idegállapotban volt.
5. Ne paráználkodj! Kivéve ha négy feleségnek mondottal teszed, ha bacha bazival teszed, saját nemeddel teszed, gyerekkel teszed, nemnélküli genderrel, halottal vagy rokonoddal, illetve bármilyen állattal, főként kecskével teszed!
6. Ne kívánd felebarátod feleségét, lányát, húgát. De légy megértő, ha más vallás hívei 4 feleségig, ágyasul kérik a tiedet.
7. Ha megdobnak kővel, dobd vissza bármilyen étellel de csak ha az halal, vagy vegán, kóser, esetleg rovarburger.
8. Tiszteld apádat és anyádat, de csak addig míg biztosítják lakhatásodat, jólétedet, fizetik a hatodik semmiresejó diplomaszerző munkakerülésedet is. Amikor számonkérnek, közöld velük, hogy buták, maradiak, egyébként is aki nem fiatal, az se ne szavazzon, mert csak a fiatalok jogosultak az irányításra, választásra, a vén fa..ok kussoljanak, örüljenek, hogy élhetnek.
9. Ne lopj, tőlem, a cimboráimtól, a migránsokat pedig ne vesd meg, ha elveszik házad, autód, kirabolnak, átalakítják templomodat, téged kidobnak a kórházból és ők telepednek be mindenhova, mert egy igazi keresztény türelmes, megértő és kötelessége mindenki helyett dolgozni.
10. Dögölj már meg végre, nem veszed észre, hogy mindenkinek útban vagy, te keresztény? Nem vagy elég klímasemleges, miattad melegszik a Föld, miattad jön a vízözön, mert szívószállal iszod a szörpöd, mert húst eszel és miattad metánt böfögnek a vadak, s mert kell a szülőfölded náladnál sokkal értékesebb gendereknek, liberálisoknak, és kedvenc pajtásaiknak a muszlimoknak!
Theo
2019-10-27 @ 17:00
Naprozsa, ez tokeletes!
Neaddfel
2019-10-27 @ 17:24
Kedves Naprózsa.
” A történelem arra tanít meg bennünket, hogy az emberiség semmit sem tanul a történelemből. Georg Wilhelm Friedrich Hegel.”
Magától értetődően mink keveset gondolunk arra, hogy a mi 150-éves török megszállásunktól az oroszok hosszabb ideig, 200-évig voltak mongol uralom alatt így tehát ők is tudják milyen a rabszolga sors.
Szerencsére nekem úgy tűnik, hogy mind Orbán, mind Putyin tudatában van ennek.
Így tehát most csak rajtunk, szavazókon, a józan elfogultságtól mentes eszünkön múlik, hogy a nyugati jövőbeni kalifátusokat választjuk, vagy újra értékeljük a nyersanyagban gazdag Oroszországgal való szövetséget.
Magd@
2019-10-27 @ 18:34
Naprózsa!
Ez nem járja!
Konkurancia Aristo ellen???
???
Naprózsa
2019-10-27 @ 22:21
Nem konkurencia, Aristo melletti erősítés. Aristot nehéz lenne fölülmúlni utánozhatatlan éleslátása és humora okán, de talán nem hátrány együttgondolkodni vagy kifejteni amit Ő terjedelem híján nem tud végigvenni. Amúgy e tízparancsolatot már 2018-ban megfogalmaztam magamnak, de Aristoé ill. mindig a cikkíróké az érdem, a munka neheze, ahogy felvetik a visszásságokat, utánajárnak s feladják a magaslabdát, hogy mi is játékba léphessünk. Gratula Aristo! S köszi, kedves Magda a szmájlikat.
Gál Csaba
2019-10-27 @ 14:23
Ez igen 2019-ben még több 100 K felnőtt magyar ember hisz a MIKULÁSBAN! Gratula!
Stalin Leninson
2019-10-27 @ 15:24
Tudod, a fideszt az olyanok fogják taccsra tenni, mint amilyen te vagy pl.
És ennek azért is nem örülök, mert még nem jött létre a Fidesz alternatívája, és vissza fogunk rendeződni egy sokkal rosszabb állapotba.
Annak meg semmi értelme, hogy az országunk oszcilláljon a neoliberalista káosz és a feudalizmus között.
Stalin Leninson
2019-10-27 @ 15:25
naprózsának szólt bocsi
Stalin Leninson
2019-10-27 @ 15:20
Érdekes írás szó se róla, és ez nem dicséret volt.
1:”LÉGY ALÁZATOS, MEGÉRTŐ ÉS SZERETETTELJES!” Alázat az ideák és az élet iránt, megértés annak irányában, hogy valaki miért úgy gondolkodik és cselekszik, ahogy. Ettől azt még nem kell elfogadni és nem kell magunkat alávetni, de sokat segít a helyes viszony kialakításában. A szeretetteljeshez nem kell magyarázat.
2:”SEMMIKÉPPEN SEM PARÁZNÁLKODJ!” Ezt még senki sem definiálta, hogy mit jelent igazán. Ne tégy olyat, ami káros másokra és/vagy önmagadra nézve. Ha mindketten élvezitek a dolgot, akkor mi kifogás ???
3:”AZ ABORTUSZ EMBERI JOG!” Az abortusz egy szükséges rossz, amit tiltani azért ostobaság, mert több kárt okoz az illegálisan elvégzett beavatkozás, vagy a nem beavatkozás, amikor a nő inkább öngyilkos lesz pl. vagy megöli a már megszületett nemkívánt gyermekét.
Rossz dolgok például:
– alkohol: társadalmi veszélyessége igen jelentős, mégis legális, mert a tiltása sokkal súlyosabb problémákat okoz (kipróbálták !)
– abortusz: társadalmi veszélyessége nem jelentős, vagy alig kimutatható. Szerencsére legtöbb helyen legális. Betiltása sokkal nagyobb károkat okozna.
– kábítószerek. Bizonyos fajtája, pl. a fű sokkal kevésbé veszélyes az akloholhoz képest. Néhány helyen legális, az illegalitása nem javít a helyzeten ill. értelmetlen.
Egyéb kábítószerek pl. ópiátok: társadalmi veszélyessége hatalmas (lásd USA), legalizálása sokkal veszélyesebb, mint a tiltása.
– pedofília (ezt is meg kell említenem a hülyék miatt, mert egy lapon szokták emlegetni az abortusszal): társadalmi veszélyessége beláthatatlanul nagy, legalizálása szóba sem jöhet. Ennek ellenére mégis csinálják, az egyházon belül hatalmas a példatár.
4:”A BUZISÁG SZINTÉN EMBERI JOG!” Igen, az. Senki szexuális irányultsága nem tartozik senkire éppúgy, mint a hite. Egyikkel sem kell az utcára menni, és plakátolni sem kell róla.
5:”SEMMIKÉPPEN SEM AKARD VÉDENI A HITET!” A hited rád tartozik, senki másra.
A kvantumfizikus sem hord a nyakában nyakláncon atommodellt, de ha te akarod a keresztet hordani, legyen. DE !!! A hitedet ne akard ráerőltetni másokra, még úgy sem, hogy az egyházak az adófizetők pénzéből részesülnek. Mindenki fizesse ki a saját hitét (ismét a hülyék miatt, a hitélet nem közszolgálat, mint pl. az útkarbantartás, a rendőrség, vagy a tűzoltóság).
Egyébként meg: ha tényleg védeni akarod a hitedet, akkor ne azt csináld, hogy bort iszol és vizet prédikálsz.
6:”Érdekes írás szó se róla, és ez nem dícséret volt.
1:”LÉGY ALÁZATOS, MEGÉRTŐ ÉS SZERETETTELJES!” Alázat az ideák és az élet iránt, megértés annak irányában, hogy valaki miért úgy gondolkodik és cselekszik, ahogy. Ettől azt még nem kell elfogadni és nem kell magunkat alávetni, de sokat segít a helyes viszony kialakításában. A szeretetteljeshez nem kell magyarázat.
2:”SEMMIKÉPPEN SEM PARÁZNÁLKODJ!” Ezt még senki sem definiálta, hogy mit jelent igazán. Ne tégy olyat, ami káros másokra és/vagy önmagadra nézve. Ha mindketten élvezitek a dolgot, akkor mi kifogás ???
3:”AZ ABORTUSZ EMBERI JOG!” Az abortusz egy szükséges rossz, amit tiltani azért ostobaság, mert több kárt okoz az illegálisan elvégzett beavatkozás, vagy a nem beavatkozás, amikor a nő inkább öngyilkos lesz pl. vagy megöli a már megszületett nemkívánt gyermekét.
Rossz dolgok például:
– alkohol: társadalmi veszélyessége igen jelentős, mégis legális, mert a tiltása sokkal súlyosabb problémákat okoz (kipróbálták !)
– abortusz: társadalmi veszélyessége nem jelentős, vagy alig kimutatható. Szerencsére legtöbb helyen legális. Betiltása sokkal nagyobb károkat okozna.
– kábítószerek. Bizonyos fajtája, pl. a fű sokkal kevésbé veszélyes az akloholhoz képest. Néhány helyen legális, az illegalitása nem javít a helyzeten ill. értelmetlen.
Egyéb kábítószerek pl. ópiátok: társadalmi veszélyessége hatalmas (lásd USA), legalizálása sokkal veszélyesebb, mint a tiltása.
– pedofília (ezt is meg kell említenem a hülyék miatt, mert egy lapon szokták emlegetni az abortusszal): társadalmi veszélyessége beláthatatlanul nagy, legalizálása szóba sem jöhet. Ennek ellenére mégis csinálják, az egyházon belül hatalmas a példatár.
4:”A BUZISÁG SZINTÉN EMBERI JOG!” Igen, az. Senki szexuális irányultsága nem tartozik senkire éppúgy, mint a hite. Egyikkel sem kell az utcára menni, és plakátolni sem kell róla.
5:”SEMMIKÉPPEN SEM AKARD VÉDENI A HITET!” A hited rád tartozik, senki másra.
A kvantumfizikus sem hord a nyakában nyakláncon atommodellt, de ha te akarod a keresztet hordani, legyen. DE !!! A hitedet ne akard ráerőltetni másokra, még úgy sem, hogy az egyházak az adófizetők pénzéből részesülnek. Mindenki fizesse ki a saját hitét (ismét a hülyék miatt, a hitélet nem közszolgálat, mint pl. az útkarbantartás, a rendőrség, vagy a tűzoltóság).
6:Érdekes írás szó se róla, és ez nem dícséret volt.
1:”LÉGY ALÁZATOS, MEGÉRTŐ ÉS SZERETETTELJES!” Alázat az ideák és az élet iránt, megértés annak irányában, hogy valaki miért úgy gondolkodik és cselekszik, ahogy. Ettől azt még nem kell elfogadni és nem kell magunkat alávetni, de sokat segít a helyes viszony kialakításában. A szeretetteljeshez nem kell magyarázat.
2:”SEMMIKÉPPEN SEM PARÁZNÁLKODJ!” Ezt még senki sem definiálta, hogy mit jelent igazán. Ne tégy olyat, ami káros másokra és/vagy önmagadra nézve. Ha mindketten élvezitek a dolgot, akkor mi kifogás ???
3:”AZ ABORTUSZ EMBERI JOG!” Az abortusz egy szükséges rossz, amit tiltani azért ostobaság, mert több kárt okoz az illegálisan elvégzett beavatkozás, vagy a nem beavatkozás, amikor a nő inkább öngyilkos lesz pl. vagy megöli a már megszületett nemkívánt gyermekét.
Rossz dolgok például:
– alkohol: társadalmi veszélyessége igen jelentős, mégis legális, mert a tiltása sokkal súlyosabb problémákat okoz (kipróbálták !)
– abortusz: társadalmi veszélyessége nem jelentős, vagy alig kimutatható. Szerencsére legtöbb helyen legális. Betiltása sokkal nagyobb károkat okozna.
– kábítószerek. Bizonyos fajtája, pl. a fű sokkal kevésbé veszélyes az akloholhoz képest. Néhány helyen legális, az illegalitása nem javít a helyzeten ill. értelmetlen.
Egyéb kábítószerek pl. ópiátok: társadalmi veszélyessége hatalmas (lásd USA), legalizálása sokkal veszélyesebb, mint a tiltása.
– pedofília (ezt is meg kell említenem a hülyék miatt, mert egy lapon szokták emlegetni az abortusszal): társadalmi veszélyessége beláthatatlanul nagy, legalizálása szóba sem jöhet. Ennek ellenére mégis csinálják, az egyházon belül hatalmas a példatár.
4:”A BUZISÁG SZINTÉN EMBERI JOG!” Igen, az. Senki szexuális irányultsága nem tartozik senkire éppúgy, mint a hite. Egyikkel sem kell az utcára menni, és plakátolni sem kell róla.
5:”SEMMIKÉPPEN SEM AKARD VÉDENI A HITET!” A hited rád tartozik, senki másra.
A kvantumfizikus sem hord a nyakában nyakláncon atommodellt, de ha te akarod a keresztet hordani, legyen. DE !!! A hitedet ne akard ráerőltetni másokra, még úgy sem, hogy az egyházak az adófizetők pénzéből részesülnek. Mindenki fizesse ki a saját hitét (ismét a hülyék miatt, a hitélet nem közszolgálat, mint pl. az útkarbantartás, a rendőrség, vagy a tűzoltóság).
6:”NE JÁRJ TEMPLOMBA!” Járj, ha akarsz, francot sem érdekli. De ezt tedd a saját pénzedből, ne az adófizetőkéből.
Stalin Leninson
2019-10-27 @ 15:24
Bocsi, ez naprózsának szólt.
Feher Zsolt
2019-10-27 @ 16:08
Ezeket a dolgokat ugy fogalmaztad meg hogy könnyelket csalt a szemembe.Csakhogy velöträzo ordas hazugsäg az egesz.Ha mindez igaz lenne akkor miert kell külsö segitseggel es fasiszta eszközökkel kötelezöve tenni mindennek az ellenkezöjet???? Kint ellek jo regota amit lätok az az ordas eröszak amivel meg akarjäk vältoztatni a normalitäst ugy hogy közben a liberalizmust toljäk a pofänkba mint a felsöbbrendü ideologiät.
Logikus
2019-10-27 @ 20:37
Teljes mértékben egyet értek veled. Stalin Leninson hű a nevéhez és csak beszél össze-vissza…tudás nélkül.
Naprózsa
2019-10-27 @ 17:39
Hát, ha hallgatott volna, akár bölcsnek is tűnhetett volna, drága mindent megmagyarázó nicknevű Lenin fia Sztálin.
Theo
2019-10-27 @ 17:15
Na, errol beszeltem.
Ilyen amikor buta bolcseszek osztjak az eszt minden tudomanyos alap nelkul. Csak egy – ket pelda:
nem igaz, hogy a narko es az alkohol ugyanolyan veszelyes. Arra erzekenyeknel mar 1 db marijuanas cigi skozofreniat okozhat, mig alkoholbol kb. 10 evig kell a napi lebomlasnal tobbet inni, hogy alkoholosta legyen valaki. Amellett, hogy a bortermeles a mi kulturank, a narko meg idegen, keleti kultura. Miert kene ezt nekunk atvenni???
Abortusz: a fogamzasgatlok vilagaban erre szinte semmi szukseg, tenyleg csak elvetve lenne indokolt. Amugyis gyilkossag es kimutathatoan art az anya lelkivilaganak is, amellett, hogy mar rault a szervkereskedelmi maffia is. Ezt kene tamogatni?
Gyakorlatilag manapsag minden kereszteny eloirasrol kiderul, hogy.milyen fontos es alapveto eletvedo tanacs.
csakafidesz
2019-10-27 @ 19:35
Hát napi egy pohár bor tényleg nem árt. De a cigaretta bizonyítottan ártalmasabb a marihuanánál.
Theo
2019-10-28 @ 00:02
Nincs ilyen bizonyitas sem, ezek csak divatos velelmek.
Nem partolom a cigit, de en meg nem lattam olyat, hogy vki egy -ket szal cigitol memoria zavarba esett volna (hozza reszketo kez es begyulladt szem), de olyat lattam, hogy vki ezt egy -ket szal marijuanas cigitol produkalta.
Namond
2019-10-28 @ 20:15
A cigaretta vagy a benne levő egyenletes és folyamatos égés biztosító adalék (égésgyorsító, rakéta üzemanyag adalék), esetleg a füstszűrő mikroszálai?
Theo
2019-10-29 @ 16:39
Nem mondtam, hogy nem rakkelto, de tarsadalomra azonnal veszelyes idegi terheltseget es munka kepesseg csokkenest a cigi nem okoz. A narko viszont igen. Az a rengeteg agyabeteg szaguldozo es dobbenetesen agressziv gyilkos mind narkos. Nem veletlenul nem volt regebben ilyesmi.
Namond
2019-10-30 @ 01:00
Theo,
Namond 2019-10-28 @ 20:15 bejegyzés, csakafidesz birizgálását szolgálta. Aki vélhetőleg nem dohányzik, nem szív füvet, korlátozottan iszik, egészségesen él.
Nem az Önét Theo, állításával, az azonnali, akut hatással egyetértek.
vektortér
2019-10-27 @ 17:33
Jobb lenne, ha a hitedet – következetesen – megtartanád Magadnak és nem itt prédikálnád, mint az említett vizet…
A libsizmus vallás társadalmi „veszélyessége” kiemelkedően magas a közösséget bomlasztó, életellenes hozzáállása miatt.
Nemcsak közvetlenül, az abortusz és nemibetegség terjesztő devianciák (kábítószer, buziság) propagálásával, hanem közvetve, az identitásromboló, kultúrát megtagadó hittérítésével (internacionalista, individualista fogyasztók, hedonizmus, kötelezettségek elhazudása, nemlétező jogok emlegetése).
A hitélet, az erkölcsös életre nevelés éppúgy közszolgálat, mint az egészségügy, vagy a rendfenntartás, sőt, ma kiemelkedően fontos lenne a nevelésre alkalmatlan szülők nagy aránya miatt.
Hogy jössz Te ahhoz, hogy megítéld a társadalmi hatásait több millió magzat abortálásának? Mi alapján minősíted „nem jelentős”-nek, „alig kimutatható”-nak?
Szánalmas a templombajárók elleni gyűlöletkeltésre felhozott közpénzes demagógiád. A kvantumfizikus, a drogos, az alkoholista, a csöves és az abortusz ára is közénzből lesz megfizetve, vagy éppen nem lesz befizetve.
Stalin Leninson
2019-10-27 @ 15:35
Valami gáz van az oldallal rossz helyre megy a válasz és szövegismétlés van. Fene se érti.
csakafidesz
2019-10-27 @ 19:37
Olyan mindegy, hogy az általad írt baromságok hol jelennek meg. Kívánatos lenne, hogy sehol.
Namond
2019-10-28 @ 15:48
A sztálini úttal baj volt és van.
Rodolfo
2019-10-30 @ 22:26
Es meg egeted magad ezekutan?
Durumó
2019-10-27 @ 16:09
Isten végtelenül gonosz és hülye(saját hasonlatosságára teremtette az embert). A keresztény egyház két ezer éve azon ügyködik, hogy Istent jónak mutassa be és olyannak, aki szeret minket: ezek szánalmas hazugságok….
Feher Zsolt
2019-10-27 @ 17:05
Te aztän fix hogy tudod isten milyen ugye????Na ez az ugynevezett libnyäk tudäs de a korhäzi ägyon lesz talän idöd ezeken a dolgokon elgondolkozni. Akkor aläbb adja sok ember ezt a liberälis igazsägot.A hit es isten kerdese nem lätom nem lätom dolog vagy hiszel vagy nem.De fikäzni könyebb es fenköltebb!!!
Logikus
2019-10-27 @ 20:38
Kedves Zsolt, minden szavaddal egyet értek.
Pritamin
2019-10-27 @ 17:35
Hát te szerencsétlen, majd mielőtt megmurdelsz akkor fogod bánni, már későn a marhaságodat. Szánalmas.
csakafidesz
2019-10-27 @ 19:38
Tudod van egy komoly betegség amelyik csak másoknak fáj..
Logikus
2019-10-27 @ 20:40
Durumó
A gonosz meg a hülye te vagy. Isten az embert nem akarta lekorlátolni semmiben, csak kizárólag figyelmeztette, hogy mit tegyen és mit ne, az ember pedig nem hallgatott rá. Ez nevezik szabad akaratnak, ami mellett ti BALLIBEK annyit kardoskodtok.
Durumó
2019-10-28 @ 11:27
Íme a gondolataim igazolása: mind a négy hozzászóló ostoba és gonosz, mert ilyennek teremtette éket Isten, a maga hasonlatosságára! hahaha
Isten az ő korlátlan tudásával és végtelen lehetőségeivell teremhetett volna okosabbakat is, nem csak ilyen birkákat….Ha Isten olyan jóságos, akkor csak azt kéne akarja, hogy legyünk boldogok, de valami rejtélyes oknál fogva, nem akarja, inkább gyötör minket(ezt csak a barom hívők értik :-))
Szóval a mindenható egy olyan világot teremtett, amiben egyik élőlény megzabálja a másikat, hogy csillapítsa éhségét!!! hahaha
Van egy nép a Földön, aki ezekre több ezer éve rájött és uralja a világot: tudjátok kik azok?
vadmagyar
2019-10-27 @ 17:57
Elkeserítő a hozzászólók egy része által használt hangnem és stílus. A vitakultúra teljes hiánya. Vak fröcsögés, vakdalkozás. Érvek teljes hiánya.
Ha ez viszonyítás akkor bizony semmivel sem különb a „jobb” a másik tábornál.
Nekem itt a vége.
Tisztelt Aristo: köszönöm!
vektortér
2019-10-27 @ 18:04
G
csakafidesz
2019-10-27 @ 19:39
Elmégy innen? Hála érte!
Magd@
2019-10-27 @ 18:41
Aristo mester!
Leborulok a humor/szarkazmus megfelelő alkalmazása előtt.
?
Klárika
2019-10-27 @ 20:39
Stalin Leninson 2019-10-27 @ 15:20
„”SEMMIKÉPPEN SEM PARÁZNÁLKODJ!” Ezt még senki sem definiálta, hogy mit jelent igazán.”
A keresztény vallás nem az egyénröl szól, hanem a közösségröl, amelynek legerösebb összetartó kötele legyen a közös hit. (különben ugyanez az elv érvényes mind a három egyistenhívö vallásnál)
Sztem a paráználkodás ebben a közegben azt jelenti, hogy valaki nemi közelséget keres vagy gyakorol valakivel anélkül, hogy gyerek létrejötte lenne a célja vagy az elfogadott következménye. Mert csakis a közös, „törvényes” gyerek gazdagítja s biztosítja a közösség további fennállását, annak többféle módon történö érvényesítését, a folytatását Isten (az illetö istenük) dicsöségére.
A közösen imádott istenség (egyházak által meghatározott ) fennmaradása az élet célja, tehát annak alárendelt minden emberi tevékenység, megnyilvánulás, érzelem. Mint tiszteletben tartandó, a közösséget meghatározó és fenntartó ÉRTÉK.
Innen a kezdeti konfliktus a liberalizmussal, amely elsönek „fedezte fel” és fogalmazta meg az egyén jelentöségét mint olyat. Érték lett az egyén érdeke, kedvtelése is, tehát változott az értékek megnevezése is,…
Úgy látom, hogy a liberális is paráználkodik, de ott már szó sincs az utódról. Rövidítve a folyamatok leírását, a libsiknél a mee/too (?) nevet kapta a paráználkodás.
Mindezekböl nem nehéz meglátni, hogy a pozitív kezdetek után elkezdödött a közösségi s a liberális életszemlélet versenyfutása. Kialakultak a szélsöségek is hiszen elöállott az érdekérvényesítés különbözösége, amit csak hatalom által lehet megnyerni, biztosítani.
A jelenkori körülmények között a kül- és belpolitika tehát nem a hit belsö szakralitásával foglalkozik, hanem a vallások intézményes hatalmával. Tehát akárkinél (pl. politikusok) lehet megállapítani, szinte akármikor visszaélést, árulást, a vallás ki- és felhasználtságát,… tök mindegy hogy kiröl van szó.
Csak az nem mindegy, hogy milyen érdekeket kíván ezáltal szolgálni!!
Hogy az mibe kerül ( anyagi, szellemi javak, testi épség), ki fizettet és ki fizet ?
A felgyorsult események, történés-történelem pedig hamarabb mutatja meg mint régen, hogy az egyes vagy bizonyos szempontból nézve ki tévedett.
Klárika
2019-10-27 @ 22:16
A fenti eszmefuttatásból következik az is, hogy adott idöben, adott helyzetben a Borkai ügye nagyon gyengére vizsgáztatta a fideszpárti népség s katonaság politikai, söt a fairness-nek nevezett érzékét is.
Szépen felültek egy nemrég!! lejáratott gebére, amelynek a hátán késöbb értek célba mint a gebeliferánsok. Nem ez volt az egyetlen gebe, de müködött.
A Borkai ügy kisebb méretü ismétlése az osztrák Ibiza-videos, Strache kicsinálásának. Akinek lett volna esze a fideszszimpatizánsok közül erre fel „háromszor” ment volna szavazni a teljes famili-galerijével együtt, szomszédostól mindenestöl, csakazértis!! Nem lett világos, hogy már maga a több éve készült videók leközlése nem az erkölcsöt szolgálják, hanem zsaroló szándékúak..?
„Ha végiggondoljuk ezeket, akkor rájövünk, hogy libsi felebarátaink, teljesen ingyen, egy új kereszténységet találtak ki számunkra, mert ők ilyen nagyvonalúak. ”
Mi ebben a csodálatos? nekik ez az érdekük s igy csinálják.
Az egyszerü hivö dolga az „új kereszténységgel” foglalkozni? Akkor mire valók, mit tesznek a magyar püspökök, kardinálisok, teológusok s a többi sok -sokok? felveszik a díjazásaikat s nem éhezik sem gyomruk sem lelkük. Hol marad a léptük nyoma az út porában?
A pispek fizetéséböl finanszírozott ovóda, ha csak 10 gyerek számára is, az egyház fenntartotta iskolák a kis településeken, pont úgy mint a középkorban!!
Attól nem lesz senki irástudatlan, könyvtöl félö, libsiknek áldozatul esö
Pont mint a CEU: Ilyeneket és érzékenyítéseket meg rendbontást tanítanak nekik a fövárosi CEU-n, például. Ha pedig alkalmazzák a tanultakat akkor az nekünk rosszul esik, erkölcs után sivalkodunk.
Nem az intézet volt helyét hintjük fel sóval!! Hanem Bécsbe mennek egy páran onnan, a CSU felvállal ezt s amazt mint fájdalomdíjat, a nagyrészük pedig továbbra is Budapestet ékíti, a fiataljait képezi,….
Akkor minek az ajvékolás? ha alkalmazzák is a helyben tanultakat?!!?
bl
2019-10-27 @ 20:52
A libsizmus épp olyan mint a kommunizmus volt. Jézus volt az első kommunista mondták nekem a kommunisták. Ez nem keresztényi,mondják nekem a libsik. Hehehe..
Elsőfajú általános hiba: a kereszténység infantilis(komcsi) vagy semleges(libsi) értelmezése.
Másodfajú általános hiba: a másik helyett megmondani, hogy hogyan kell gondolkoznia.
Klárika
2019-10-27 @ 22:30
„Másodfajú általános hiba: a másik helyett megmondani, hogy hogyan kell gondolkoznia.”
Ennek elsörendü oka, ha az iskolában nem a gondolkodás módját tanítják, hanem kész tételeket, esetenként ideológiát. Akkor persze hogy az egyik, az erösebb, fogja megmondani a másiknak hogy hol ityeg a fityeg! Gondolkodni pedig csak afelett fog, hogyan tartsa meg az eröbeli fölényét,…
Theo
2019-10-28 @ 00:21
Klarika,
tenyleg mit csinalnak az egyhazi iskolakban, ovodakban? Nevelodik az okos jobboldali ifjusag? Hol latni oket? A katolikus egyhaz rengeteg penzt kap, felujitjak szepen az epuleteiket, de miert nincs soha semmi program pl. a nagy lakotelepen epult csoda templom korul? Nagyon el vannak kenyelmesedve a papok. Kiveve amelyik felnyalja a penzt tolunk, aztan meg halabol baloldali propagandat nyom.
csakafidesz
2019-10-28 @ 01:55
Ez így demagógia. A hit minálunk már régóta nem kényszer. A középkorban nem volt tanácsos kihagyni a vasárnapi templom látogatást. A muszlimoknál ma is megkorbácsolják aki nem borul le Mekka fele és nem üvöltözik, hogy allahu-akbár.
János
2019-10-28 @ 02:21
Szeretet az Isten! Türelem és megbocsájtás. A papokat talán nem kéne okolni, hiszen,ők nem kultúrosok, hogy rendezvényeket szervezzenek. Bár a mi papunk eleinte megpróbálta,ezt is. De minden jó szándéka kisiklik, az emberi önzésen,butaságon. Most a fiatalokra próbál hatni. Mindennek ellenére népszerű és szeretik a a faluban.
Theo
2019-10-28 @ 08:19
De, a jo pap az olyan mint egy kulturos! Hisz van alkalma szolni az emberekhez, lehet magaval ragado, erdekes, kedves ember. Joga van kozosseget formalni, epiteni, az infrastrukturaja is adott hozza. ( nem csak hittan orat tarthat, lehet az sport kor is, vagy koncert) Van ilyenre is pelda, csak keves, nagyon keves.
apro_marosan_petergabor
2019-10-28 @ 08:02
A cikk jó, lehetne hosszabb, mélyrehatóbb, s részletesebb.
De nem e a lényeg.
A lényeg, az ateista – a kereszténységet, a vallást tagadó – kommunista és mohamedán szimpatizáns ballib bandának nincsen semmilyen joga a keresztény elveket rajtunk számonkérni, az elveket szemezgetni, s rajtunk számonkérni.
A keresztényeknek pedig mindezt nem kell tűrnie, hanem határozottam védekezniük kell, teljes erővel, mindig és mindenkor – a keresztény vallás a keresztén kultúra és identitás európai és magyar hegemóniájának védelmében!
Magyarország illetve Európa a tét!
K
2019-10-28 @ 09:02
A liberálisok „szelektív kereszténység” meghatározása:
„Ez a jelenség figyelhető meg például utóbb a Borkai-ügy kapcsán is. ”
Ez a fenti írás címe:
Már el is felejtettem a Borkai-ügyet.
Na és???…
A jelenlegi helyzetben jogerős bírósági ítélet nélkül az egész magánügy, senkinek semmi köze hozzá. A baloldal rugózik ezen az ügyön, mert azt hiszi használ neki, a jobb oldal pedig ugrott az ügyre és biztosítja a baloldalnak hogy jóval többet szerepeljenek a sajtóban, mint amilyen arányban szavaznak a baloldalra.
Egyébként nagyon szellemesnek tartom az írást, és nehéz bármit is hozzáfűzni.
A hozzászólások is nagyon szellemesek, igazán jót szórakoztam amikor elolvastam. Nem törölnék egy hozzászólást sem, mert mindegyik önmagáért beszél, de egy-két durvább szót azért kitörölnék.
A fenti írás és a hozzászólások is bizonyíték arra hogy a liberalizmus egy ártalmas (kedvenc meghatározásom szerint ) aberrált betegség. Ugyanolyan betegség mint a lepra és kolera.
Javaslom ennek iskolában való oktatását, továbbá:
Törvény által tiltani és büntetni kell a szándékos terjesztését nácizmusnak, kommunizmusnak (=szocializmusnak) és a liberalizmusnak.
Ha ez nem történik meg, annak mindenki kárát fogja szenvedni , és akkor nem kell csodálkozni ha ez a kár bekövetkezik. :((
Kubik Bori
2019-10-28 @ 19:37
Kedves Aristo! Azt melyik keresztény parancsolat mondja ki, hogy luxusjahton drogozni és prostikkal orgiázni helyénvaló dolog? Hol olvashatjuk azt a Bibliában, hogy a közpénzlopás, a haverok és családtagok feltőkésítése, a politikai hazudozás és a teljhatalomra való törekvés Istennek tetsző cselekedetek? És az idegenek gyűlöletét, a szegények, hajléktalanok, nők megvetését, a másként gondolkodók diszkriminálását melyik evangéliumi passzus írja elő?
Alma(R)
2019-10-29 @ 13:20
Kedves Bori, ne tetesse magát hülyének, mert a végén úgy marad.
Medvefütty
2019-10-28 @ 20:47
Óriási különbség van paráználkodás és paráználkodás között. És Borkai esete rohadtul nem az a kategória, mikor a házas férfi félrelép egy másik nővel, akiért akár még fizethet is, mert pl. úgy érzi, hogy odahaza már nem kapja meg az asszonytól, ami intimitásként jár neki (és amiből a tényleges szex kb. 5 perc, max. 2X5 perc, az idő többi része kellemes együttlét, amihez olyan nő is kell). Hanem valami siralmas élőpornófilm, hétvégenként egy nagyobb családi ház árából. Csak Borkai kiruccanásaiból fel lehetett volna húzni egy új ócsai lakóparkot.
Narancsallergiás
2019-10-28 @ 21:32
A Fidesznek semmi köze a kereszténységhez. A párttagok még hallomásból sem ismerik a felebaráti szeretetet, az emberséget, a tisztességet, a mértékletességet, a türelemmet, a megbocsájtást. Ez egy gerinctelen, pénzfetisiszta, Orbán-hívő szekta, a legnyomorultabban szervilis és agymosott alattvalókkal. Mindig annak nyalnak, akitől a főnök kapja a pénzt. Hányadék, Taigetosz-pozitív társaság.
K
2019-10-29 @ 09:39
Kedves „Narancsallergiás”:
Irigykedsz mint az előbbi hozzászolók „Medvefütty”,és „Kubik Bori”.
Jó volna neked ha te is ugyanazt csinálhatnád.
Ugye???? Bugye???
És ti milyen keresztények vagytok????
A keresztényi megbocsátás, és a keresztény békére törekvés teljesen hiányzik belőletek.
Ha már olyan nagyon foglalkoztok a kereszténységgel, akkor jobb ha megtudjátok hogy a kíméletlen vádaskodás a sátán tulajdonsága.
Az már fel sem tűnik nektek hogy a jelenlegi jog szerint Borkai törvényt nem sértett.
Lényeges lételemetek az igazságtalanság.
Inkább foglalkozzatok az aberrált liberálisok hülye részegeskedéseivel, amikor hazudnak reggel, éjjel, és este.
Namond
2019-10-28 @ 23:36
Kíváncsi vagyok Lakner szerinti minimumot, az évi 100 milliót össze szedte-e Gajda, Kránitz, Burány? És hány vállalkozás ment tönkre bele?
És mennyi ment colára, nőre, piára?
Vajon Tóth Csaba mennyit keresett zuglóban és mennyit fog Horváth Csaba mellett?
És hova ásták el az akadályokat?
Wittinghoff Tamás mennyit költött fizikai szükségleteire?
v
2019-10-29 @ 04:11
A fityeszesek huncutkodásaira nem vagy kíváncsi?
Theo
2019-10-29 @ 10:26
A huncutkodas nem nyilvanos helyen, onkentes resztvevokkel senkit sem erdekelhet. Ha csak ezt tudjuk Borkairol az felejtos.
Kulonben sem szeretnek legkozelebb mar kakilos kepeket nezni (senkirol), mert ez az ut csak lefele vezet szinvonalban.
A kokainozas es a korrupcios ugyek adatokkal alatamasztott bemutatasa az pedig kozugy. Ket teljesen kulonbozo dolog.
Namond
2019-10-29 @ 14:21
Stimm.
Namond
2019-10-30 @ 01:09
Serleg,
Nem tegeződöm idegenekkel, ismerősök közül is csak barátokkal, hanyagolja a családias megszólítási formát.
De reagálva kérdésére; Nem fejeztem ki érthetően érdeklődésem tárgyát?
Talán szövegértési nehézsége van?
Klárika
2019-10-28 @ 23:57
Aristo zászlót bontott a kereszténység ügyében. Helyes szóval a lobogón, de lyukakkal a rúdban.
Egyik elvárása a libsiknek:
„: ha keresztény vagy légy bárgyú.”
Ennek általában eleget is teszünk, néha fölös igyekezettel.
Legutóbbi jelentös teljesítmény ezirányban a Borkai ügy miatti szavazat vesztés.
Tartósabb megnyilvánulása, hogy megengedtük, tarháljon a buzi-LMBTQ az ovódától kezdve a firmákon keresztül a hit belsöbb kamráiban is.
Még kérdésesebb az, hogy ugyanis a kereszténység javadalmazott profijai nagyrésze télen csicsonkázik, nyáron pedig hintázik a hittételek mind rugalmasabb anyagból képzett és felszerelt játszóterén. Kedvtelve viselik a higiéniáért felelös orrvédöt s a gumikesztyüt. Duplatalpú sokuk lábbelije az út kövei miatt.
Tisztelet a kivételnek, amely mindig mindenhol megvan, aki soha nem hat döntöen de aki mindig kiment a teljes lelki pusztulásból.
Következö elvárásnál ellentmondásos a fogalmazás:
„..Miután a vita, hogy meddig megengedett az abortusz, teljesen értelmetlen, eldönthetetlen, ezért bármikor indokolt, ha valaki úgy gondolja. ”
” Hogy jönnek a keresztények ahhoz, hogy a nők méhében turkáljanak.”
Az abortusz egyenlö „a méhben való turkálással”, akkor tehát a keresztények is… .
És miért ne, szigorú tanácsadás kíséretében? Idejében megállapított nagy károsodás esetén. Elkerülendö a boldogtalanná váló szülöket és családokat, meg a nemzetközileg mindegyre növekvö kultuszát a sértettségeknek.
„Felejtsd el azt az ósdi, tudománytalan elképzelést ami a Bibliában olvasható, hogy csak két nem van. ”
Pedig ez a valóságos helyzet: igen vagy nem, ez vagy az! Amit igazándiból egyáltalán nem a Bibliától kell megtudni. Az összes többi köztes bolyongás. Méltósággal vagy csúfosan.
Miért föleg a médiában védekezünk a libsi örültségek ellen; úgy hogy kicsúfoljuk öket?
Ahelyett, hogy összefogna a jobboldal is ténylegesen, tettekben, mindennap, kicsiben, nagyban, apróban, köztesben! Arról írna, hogy mi van s mi nincs, mit hogyan képzel el s minek mi az értelme.
„Feljelentené” s nem feledné a libsi törekvéseket!
Halkabban de különösen ügyelne az IGAZSÁGOSSÁGRA!!
………………
Terület szerint Európa a második legkisebb kontinens, 10 508 000 qkm.
Afrika Föld második legnagyobb kontinense, a szárazföldi területek 27%-át fedi le. Felülete:29 650 000 km²-
Európa lakóssága 742 000 000 fö. 75 fö/ qkm.
Minden országa demokratikus.
Afrika lakóssága 1,3 milliárd, 54 szuverén államban! Ahol az iszlám országaiban az elsö számú közellenség nem más mint a demokrácia!
Akkor mit keres Afrika lakóssága Európában??
Tehát szó sem lehet igazságosságról, hanem csakis hódításról!!!
Nem humánus mentésröl van szó, hanem terjeszkedö hódításról!
Ezt kéne kimondani, vagy ezt is!
Hiszen látjuk, hogy a hivatalosan megfogalmazott cél és megokolás, a „keresztény értékek mentése” nem fog. Nemcsak a libsiknél nem, a konzervatívnak nevezett uniós Néppártnál sem.
Visszafele lövö parittyának használják a heyi, drága magyarok is, miközben síránkozunk.
Egy ország nem egyféle egyesület. Egy ország s a nemzete fennmaradását csak egyértelmü határok tudják biztosítani: az értékei adta s a külsö, körbefutó határai.
Arte Legis
2019-11-18 @ 13:04
Most olvasom ezt a bejegyzést a „szelektív kereszténységről”,és a kívánatos keresztény tulajdonságokról”. A felsoroltak közül az egyik legtöbbször és mindig rosszul idézett: „ha megütik az egyik orcádat, tartsd oda a másikat is”.
Konrad Lorenzet idézem:
„Volna mit tanulnunk ezekből nekünk, embereknek is. A magam részéről például innen merítettem egy új,s talán mélyebb értelmezését az Evangélium egyik szép, és gyakorta félreértett mondatának, amely mindeddig erős ellenérzést ébresztett bennem: „Aki téged jobbról arcul üt. . .”
Egy farkas tanított meg: dehogyis azért tartsd oda bal felől is az arcodat, hogy ellenséged ismét megüssön, nem ám, hanem azért,hogy NE IS ÜTHESSEN MEG EGYÁLTALÁN!”
Konrad Lorenz: Salamon király gyűrűje/Gondolat Kiadó 1976.-Morál és fegyver c.fejezet a 179.oldalon/
Üdv.