Szabadságot Czeglédynek!
80„Enyhítsd kínunk, ha munkás vagy s szabad,
Elvtárs, hisz te vagy a Vörös Segély!
Testvér, segítsd a lebukottakat.”József Attila:Lebukott
„Vasárnap délutánra szerveznek egy tüntetést Czeglédy Csaba miatt Budapesten, a felszólalók listáján még szerepel Czeglédy Csaba, csakhogy őt péntek este ismét őrizetbe vették. De ott lesz helyette Lendvai Ildikó, Iványi Gábor és Mécs Imre.” – írja a HVG című propagandakiadvány. Akinek pedig ez nem lenne elég az elolvashatja a nagyszerű Szanyi kapitány Facebook bejegyzését, mely szerint „Ha kell, Táncsics módjára fogjuk kihozni a börtönből!”. Már csak ez hiányzott. A magam részéről ebből azt a következtetést vontam le, hogy mindenkinek olyan Táncsicsa van, amilyet megérdemel. Táncsics ugyanis egy utópista szocialista volt, míg Csabi egy utópista adóbevalló.
A jeles esemény, annak rendje-módja szerint le is zajlott. Jelen volt – a fenti márciusi ifjakon kívül – Vágó István „kvízprofesszor” és cirka száz DK-s, márciusi rohamnyugdíjas. Ha belegondolunk a három márciusi ifjú személyébe, Lendvai Ildikó, Iványi Gábor és Mécs Imre összesített életkora jóval több, mint amilyen régen az a bizonyos március volt.
A résztvevők alapvető követelése az, hogy Csabi helyére Tiborczot zárják, méghozzá kiszámított kegyetlenséggel, egy LED-lámpa kíséretében, melyhez nem lesz konnektor. „Most világíts!” – kiáltja majd az őr, miközben jogállamilag a Tiszába dobja a zárka kulcsát.
Sajnálatos módon Szanyi kapitány nem tisztelte meg jelenlétével a tüncit, ő gyaníthatóan a 444-es számú italbolt összes helységéből kialakított parancsnoki harcálláspontról szemlélte egyetértőleg az eseményeket.
Valószínűleg ezért nem került sor a börtön ostromára és Czeglédy kiszabadítására.
Túl Szanyi kapitány passzivitásán az is nehézzé tette a kiszabadítást, hogy Csabit nem a Szabadság téren, hanem a távoli, kies Szegeden tartották fogva. Ott, ahol anno Rózsa Sándort is őrizték két tehén eltulajdonításáért. Ő azonban – ellentétben Csabival – ekkor még sikeresen megszökött.
A Gyurcsány család ügyvédjének – és adósának – is volt terve a szökésre. Kevésbé romantikus ugyan, mint azt gondoltam, de volt. Én azt reméltem, hogy majd Lendvai Ildikó és Klára asszony közösen ráspolyt sütnek neki cipóba, esetleg Demszky alagútszakértő mentőjáratot ás. De nem. Szimplán indult a választáson, és mint jelöltet, mentelmi jog illette meg.
Hát, erről Dumas nem írt volna regényt, az biztos.
Az ostrom során Czeglédy esetéért (is) újra belengették Polt Péter statáriális felnégyelését az április 8-án bekövetkező szingularitás után. Ezt már régebben is így tették a jogállamiság oly kívánatos módszerei jegyében, úgyhogy Poltnak emiatt már nem kell külön aggódnia. Ha börtönbe marad Ceglédy, ha nem, őt mindenképpen felnégyelik és testrészeit kiszögezik az MSZP pártirodáinak kapujára örök mementóként. Ebben a megígért igazságszolgáltatási aktusban kicsit sem zavarja őket az az apró tárgyi tévedés, hogy az előzetes letartóztatást a független bíróság rendeli el, és nem a Polt Péter vezette ügyészség.
Bizonyára a nyájas olvasóban, amint bennem is, felmerült a kérdés, vajon miért fogja pártját – nem első esetben – a haladó oldal egy köztörvényes bűnözőnek? Talán még emlékeznek Tasnádi Péterre? Ő csak a volt feleségét/élettársát akarta megöletni. Érte is aláírásokat gyűjtöttek, aztán valami agyzsugorodása lett és kicsit kiengedték. Pedig nem neki volt agyzsugorodása, hanem az aláírásgyűjtőknek.
Aztán ott volt/van Tóth Csaba aki százával léptette be a cigányokat az MSZP-be, hogy megyei főnök legyen. Az egyik tiltakozót, valami Szabó nevűt pedig – példát statuálva – mindezek kapcsán, állítólag hátulról is jól megbüntettek, szigorúan vazelin nélkül.
Az igazi vörösök nem finnyásak.
Ha ezt a sztorit kissé könnyedebb hangnem megfilmesítenék, mondjuk „Szerelem az MSZP-ben tagfelvétel idején” címmel, bizonyára Oszkár-esélyes lenne. Na, ez a Tóth jelenleg is a zuglói MSZP képviselőjelöltje, s mint ilyen, a jogállam élharcosa is nyilván. Ezt a sort aztán még hosszasan lehetne folytatni, hogy eljussunk a mi jelenleg aktuális Csabinkhoz.
Magam arra jutottam, hogy egyszerűen arról van szó, hogy úgy vélik, fogalmilag kizárt, hogy egy haladó bűnözzön. A társadalmi igazságosság kivívása érdekében elkövetett kisebb-nagyobb stiklik egyenesen kívánatosak lehetnek. E nézetet Lukács enigmatikus tömörséggel úgy foglalta össze, hogy „Hogyan hazudjuk át magunkat az igazsághoz”.
Ezzel azóta is kísérleteznek, mérsékelt sikerrel. Ha bármi ilyet tesznek, az csak a szegények, kizsákmányoltak és elnyomottak érdekében teszik.
Persze fasizmusban kénytelenek élni. Szegény Csabi is, a fenti nemes célok érdekében, alig lopott el 6 milliárd forintot, és máris sanyargatják a reakciósok. Ha véletlenül mégis vissza kell fizetnie, az összeget a Vörös Segély összedobja neki mikroadományokból.
Nehéz idők jönnek.
Alma®
2018-03-07 @ 14:08
Figyelemre méltó, hogy a jogrendet jogtalansággal kívánják helyre állítani, az igazságos társadalmat pedig akasztással, statáriummal, vagyonelkobzással gondolják létrehozni. Olyan déjà vu érzetem van. A történelem megint ismételni akarja önmagát.
magyar
2018-03-07 @ 15:40
Azt mondod a jogrendet helyre kell állítani, tehát ma szerinted sincs jogrend Mo-on.
pandora
2018-03-07 @ 16:11
Bajok vannak a szövegértéssel ! Félreértette,vagy félre akarta érteni ?
márta
2018-03-07 @ 16:17
magyar… rosszul irta a „nevét”… magyarországi, igy kellett volna. Szócsavarás… Alma nem mondta.. maga is a gyurcsány ügyvédje talán?
mikulás
2018-03-07 @ 17:46
Olvasni se tudsz?
100km
2018-03-08 @ 08:43
„a jogrendet jogtalansággal kívánják helyre állítani”
ez a te nézőpontodból így hangzik:
a jogrendet jogtalansággal kívánjUK helyre állítani
hülye 🙂
moli
2018-03-07 @ 14:57
Ez az egész eszmefuttatás igaz is lehetne, ha a Czeglédy-t jogerősen elítélték volna. De ez még sehol sincs, tehát jelenleg: nem bűnöző, nem adócsaló, stb. Honnan tudod Blogger úr, hogy lopott? Vagy ha ilyen biztos vagy ebben, szívesen elolvasom, hogy pontosan mit csinált, mert azt valahogy senki nem írta le eddig. Enélkül ez csak egy hazugságra épített pamflett, szellemeskedés, ráadul övön aluli szinten. Tehát vádolják, bár nincs vádirat, így az sem ismert, hogy pontosan mi a „vád”. Lehet, hogy 6 milliárdot lopott, de lehet, hogy 100 forintot. Vagy semmit. Vagy látott valaki ÍROTT vádiratot, bizonyítékokkal? Ami viszont tudható: Czeglédyt 8 hónapja fogva tartják, holott nem bizonyított, hogy az előzetesre szükség van. Amint elmondta, ki se hallgatták, semmi nem történik az ügyben. Szegedre vitték, a lehető legmesszebb a családjától, kapcsolataitól. Ezek a tények, ugye? Olyat senki nem mondhat hogy „bűnös” vagy „nem bűnös”, hiszen ezt nem bizonyította senki. (Ha elhangzottak ilyen szónoklatok, akkor az valóban hülyeség, de ezt csak az egybitesek gondolják úgy, hogy így is akarják véghezvinni.) Tehát ha te itt így minősíted, akkor ugyanolyan vagy, mint akikről itt írsz, csak ellenkező dolgot állítasz, szintén mindenféle megalapozottság nélkül.
Nekem úgy tűnik, a fő cél, – és tudomásom szerint erről szólt a tüntetés is! -hogy most valahogy elhallgattassák és kivonják a forgalomból Czeglédyt, bármi áron. Emlékszik még valaki Molnár Gyula, Juhász Péter(?) vagy akár Hunwald „ügyére”. Polték szintén a választások előtt, rapid módon varrták be őket, aztán kiderült, hogy semmiféle büntetést nem kaptak vagy csak a töredék vádakat sikerült bizonyítani, mert lóf@szt sem tudtak bizonyítani. Viszont csak a választás után jöttek ki, mentették fel őket, jogerősen. Nem fura?
Na, nekem meg ettől van deja vu érzetem. A történelem ismétli önmagát, ebben maximálisan egyetértünk!:-)
U.i.
A „helység” az települést jelent. Ha egy szobára akarsz utalni, akkor „helyIség”-et kell írni.
Aristo
2018-03-07 @ 15:41
Czeglédy köztörvényes bűnöző. 2002-ben ítélték el jogerősen adócsalásért.
atörökszultàn
2018-03-07 @ 18:35
A Los Angeles-ben tevèkenykedö nèger ès latino drogdìlerek is szorosan összezàrnak , miutàn egyikök lebukott nincs tanù , nincs bizonyìtèk , a zugügyvèd megvàdolja a rendört , ö tette a vàdlott zsebèbe a kokaint , ott sem volt , különben is nyasgem. A bolsevik pàrtok soha nem voltak szègyenlösek , ha az anyagi alapjaikat bàrmilyen bünös eszközzel is biztosìtani kellett. Törvèny , törvènyessèg? Hah, minö döresèg! Aki kapja marja. A profi szoci gazdasàgi bünözöket màr kezdö kàder korukban kivàlasztjàk ès a mindenki àltal ismert mòdon kèpzik ki. Az nem bün Pèter , Gàbor , a pàrttèrt teszed Jòzsi , elvesszük a geciktöl , nekünk jàr , majd kapsz ügyvèdet, tartsd a szàd , a csalàdra , mìg leülöd vigyàzunk ès a rèszed a zsàkmànybòl vàrni fog a szabadulàsod napjàn. Csak egy mentàlisan sùlyosan sèrült moli hivatkozik eyg jòl ismert bünözöi tolvajlàsi modell alapjàn a törvènyessègre. A muzulmànok , nègerek ölik egymàst. Honnan van fegyverük? Az amerikaiak tagadjàk , az oroszok azt mondjàk nyet. Milyen èrdekes. Az analfabèta mohamedànok ès a nègerek tudnak modern fegyvereket gyàrtani. Azok a muzulmànok ès nègerek , akiknek egyetlen èletteljesìtmènye az , hogy a pöcsük àllandòan fölàll ès tovàbbi parazita orkokkal nèpesìtik be a vilàgot valòban kèpesek lennènek harci helikoptereket gyàrtani meg rakètavetöket. A nèmetek nem voltak , a csehek nem vàllajàk ,ahogy a svàjciak ès osztràkok sem . Akkor mègis mivel lönek? Egy relytèly. De bizonyàra ìgy törvènyes.
filiszteus
2018-03-09 @ 10:30
Jók a meglátásaid a harmadik világban folyó háborúkról és a fegyverek eredetéről. Én is türelmetlenül várom az első zimbabwei űrhajós fellövését és az első néger fizikai Nobel díjast.
Viszont a helyesírásod tényleg a török Szultánt idézi
Nedudgi
Tas László
2018-03-07 @ 16:20
Emlékeim szerint az összes MSZP-hez köthető politikusbűnöző „bizonyítottság hiányában” és nem „bűncselekmény” hiányában lett felmentve….
khm
2018-03-07 @ 18:44
Esetleg időmúlás,vagy elévülés folytán.
csakafidesz
2018-03-07 @ 20:40
Molikám a kurvaédesjóanyádat. Azt mindenféle bírósági végzés nélkül szajkázzátoknaphosszat, hogy a „csöngőhasú tolvaj” és az Elios milliárdok. Ezekért legalább kaptak valamit, lámpák épültek. De a ki nem fizetett diákok elsikkasztott munkabéréből csak a pártkassza kapott.
Van nektek bőr a rohadt pofátokon aljas liberálbolsik?
100km
2018-03-08 @ 08:59
„vádolják, bár nincs vádirat”
most írja az ügyészség…. jaaaaaaa igeeeen!! a szociknál már akkor kész van mikor bevisznek valakit a rendőrök :-))) az ítélettel együtt gondolom…
„Lehet, hogy 6 milliárdot lopott, de lehet, hogy 100 forintot. Vagy semmit. ”
ezért van CSAK előzetesben, ugye.
„holott nem bizonyított, hogy az előzetesre szükség van”
hát ezt a bíróság másképp látta 🙂 + látsd fent
„Amint elmondta, ki se hallgatták, semmi nem történik az ügyben.”
bebaszták előzetesbe, kétszer is. másodszor mikor a joggal visszaélve próbált meg kiavászkodni a börtönből.
„Szegedre vitték, a lehető legmesszebb a családjától, kapcsolataitól. Ezek a tények, ugye?”
nem, nem azok! zsezkazgan, messzebb van, mint ahogy azt a te FAJTÁD is jól tudja …. bár akit oda vittek, olyan messze került a családjától, hogy többen nem igen látta őket viszont.
„Olyat senki nem mondhat hogy “bűnös” vagy “nem bűnös”, hiszen ezt nem bizonyította senki.”
így van, és azt is csak a ballib, hogy akasztani kellene, +bebörtönözni (gondolom függetlenül attól, hogy bűnös-e vagy sem, pont elegendő, ha az utatokban áll)
moli
2018-03-08 @ 10:00
Olvasom a hozzászólásokat, elég lehangoló ez a nívó, különösen hogy ezt még moderálják is. Kurvaanyáznak, fröccsögnek, akasztást emlegetnek, „fajtáznak”, félrebeszélnek, emlegetnek Tocsik….izé ….Tiborczot meg mindenfél. Azért nem semmi egy mondatban eljutni a drogdílerekről meg négerektől fegyverek házilagos gyártásáig, amikor egyébként egy magyarországi előzetes letartóztatásról van szó!:-) Nézem, keresem, de érdemi cáfolatot nem láttam. Úgyhogy valahogy engem nem tudtatok meggyőzni ezekkel a nívós hozzászólásokkal. Én sem akartam senkit, csupán a blogger írására reagáltam. És amit még hiányoiltam itt ezekben az ízes magyar nyelven megfogalmazott, elmés hozzászólásokban az az, hogy „sorossorosbérencsorossorosbrüsszelsoroskomcsisorossoros”( egy aljasliberálbolsi azért becsúszott!). Mi történt? Hol maradt ez?:-) Szóval, gratulálok! Jó mulatást ott lent a meleg szarban, hülyítsétek tovább egymást, káromkodjatok, zsidózzatok, osszatok meg hülye összeesküvés-elméleteteket és jól értsetek egyet mindenben.:-) Nesztek, még kaptok tőlem egy idézetet, hátha magára ismer valaki (bár ahhoz egy bitnél több kéne:-(): „Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.” Csakafidesz!!! (És a Békemeneten ottlegyetek ám!) Pá:-)
Világos
2018-03-08 @ 14:23
Te sötét provokatőr, te… Itt senki sem zsidózott. A Békemeneten pedig mind ott leszünk. Csak számold!
csakafidesz
2018-03-10 @ 10:37
Ne nyávogjál! Mi itt kiengedjük a hangunkat, ez egy valóban szabad ország ellentétben a nyugattal.
Héja
2018-03-09 @ 14:12
Az a helyzet kisember. hogy a gyanusítottat világszerte letartóztatják.
A letartóztatást alapos gyanú előzi meg.
Czeglédyt nem olyan rég jogerősen másfél év börtönre ítélték (felfüggesztve)
Erre ismét nekiállt csalni.
Csak épp a tétet emelte (6 és fél milliárdra).
Az előzetes letartóztatás nem azonos az ítélettel.
Te is tudod, úgyhogy ne görcsölj.
Székrekedésre megfelelő gyógyszerek vannak.
legyetek
2018-03-07 @ 15:05
Gondolatkísérlet: Helyettesítsük be Csabi helyére Tiborczot.
Ugyanazok tüntetnének.
DKMSZPKORRUPT
2018-03-07 @ 20:24
A te fajtád a Jobbik-os és LMP-s gazdátok Simicskátok a vállalkozás több mint 50%-os tulajdonosa ,a lopott milliárdokat Simicska korrupt gazdádnál keresd.
Monalisa
2018-03-07 @ 21:59
Szerkesztöség
A szövegellenörzö gépezetük ebben az esetben mélyen álomba merült?
legyetek
2018-03-08 @ 17:32
Mi a gond van Lisa?
Kéfa
2018-03-07 @ 15:30
„a 444-es számú italbolt” – ez jó! 🙂
A cucializmusban tényleg számozottak voltak a harmad osztályú kricsmik.
Bádogsöntés, talponállók, poshadt sörszag, egyedi hangulat.
Kíváncsi vagyok, hol volt a szociban a 444-es számú?
csakafidesz
2018-03-07 @ 21:02
444-nél több krimó volt. De a melósok a munkahely közeli bögrecsárdában vedeltek munkába-menet.
Akkor az SZU-ban jött Gorbcsov, körülnézett (nemcsak a kocsi ablakából) és pártfunkci létére, ill. annak ellenéreegy naggyűlésen ezt mondta: Elvtársak nem lehet a szocializmust részegen dolgozókkal felépíteni.. Ez egyébként mindenre igaz. Amikor azt mondják, hogy „a jó iparos egy kicsit italos” én mindig begurulok és ha ittas ember jön vízvezetéket javítani kivágom azonnal, mert tényleg utálom a részegen összebarmolt dolgokat. A szovjet ipar azért volt olyan amilyen, mert a vodkafogyasztás a munkahelyeken is ezerrel ment.
Kéfa
2018-03-08 @ 00:09
A szociban egy ideig nálunk is volt alkohol árusitási korlátozás, ha jól emlékszem de. 9-ig. Gondolom nem véletlenül vezették be.
khm
2018-03-08 @ 17:47
Nem hát.
Sikerült elérniük,hogy délután vegye meg az állampolgár,s ne 9 előtt. És amikor kivonták a forgalomból,a „kétdekásakat”,akkor mindjárt félliterest kellett vásároljon a boltban a dolgozó!
A szeszes ipar,meg jót kuncogott.
Monalisa
2018-03-07 @ 22:01
Érdemes lenne újra olvastatni a „csakafidesz” hozzászólását
Jani
2018-03-08 @ 06:12
A választások napján meg zárva voltak a kocsmák.
zeusz
2018-03-07 @ 15:45
Hol-hol? A bányász béka segge alatt.
Kéfa
2018-03-07 @ 15:46
Ha egy „haladónak” kedvező ítéletet hoz a bíróság, csak akkor van még jog meg igazság?
🙂
magyar
2018-03-07 @ 15:48
Ismételjük meg a prosti srácok törzsközönségének is amit számos gyakorló jogász elmondott:
– Ha egy új gyanúsítás alapján vitték el másodszor Czeglédit, akkor megsértették a képviselőjelöltet megillető védelmi jogát. Azonkívül arra hivatkozva úgy vitték el, hogy még nem is volt az üggyel /mainek egyébként ő a károsultja és nem az elkövetője/ meggyanúsítva, a gyanusítást csak két nappal később közölték vele!
– Ha a régi gyanúsítás miatt vitték el ismét Czeglédyt akkor megsértették a Büntetőeljárái törvényt.
Sőt!
– A második ügyben Czeglédy illetve a cég aminek vezetője a károsított áldozat és nem az elkövető!
-Törvénysértő a két ügy összevonása.
pandora
2018-03-07 @ 16:14
Mossátok,csak mossátok,addig,amíg elhiszitek,hogy tiszta Mi nem hisszük.Kár itt izmozni,menjen a sajátjai közé,ott szeretni fogják.
Szolejko
2018-03-07 @ 17:30
Maradjunk abban, hogy nem tudsz semmit, a bíróság tud valamit, amit nem ismerünk kellő mélységben, mert ebben a fázisban nem is ismerhetünk, de te feltételezed, hogy szegény Czeglédi koncepciós eljárás áldozata. Nos, most garantálom, hogy nemsokára ki fog derülni , hogy Csabika bűnös és azt is garantálom, hogy te meg a többi félkegyelmű elhúztok majd a vokálba és utána úgy elfelejtitek Csabikát mint annak a rendje. De egyikőtökben sem lesz majd annyi gerinc, hogy elnézést kérjen a sok, mocskolódásért amit ez a kormány és általában a jobboldal kapott emiatt a fehérgalléros mitugrász pöcs miatt. Nektek a kutya sem hisz el már semmit. Kivéve a hozzád hasonló hasznos idiótákat, akik mindent elhisznek amit valaki dehonesztálóan Orbánról állít, az azonnal az igazság maga, a megfellebezhetetlen valóság, ám amikor mondjuk Párizs no-go zónáiról van szó, vagy arról, hogy MárkiZay hazudik mint a vízfolyás, de nem ám akárhogy, hanem olyan elképesztő gerinctelenséggel, amire tényleg csak a hozzád hasonlók képesek, nos akkor életbe lép a demokrácia, az ártatlanság vélelme és efféle dolgok.
magyar
2018-03-07 @ 17:50
Amit írtam – ha még egyszer elolvasod talán észreveszed – abban egy szó sincs arról, hogy Czeglédy bűnös vagy nem bűnös az első gyanúsítás tárgyában. A másodikat ügyben pedig tény, hogy ő nem elkövető, hanem sértett.
Ha nem te vagy a bíró aki elbírálja Czeglédy ügyét – márpedig a szóhasználatodból kiderül hogy te csak egy ócska agyatlan fitymaszbirka vagy – akkor te a csúti suttyó egyik hasznos idiótája vagy aki még a szarát is megeszed a csüngőhasú disznónak csak mert ő szarta ki.
khm
2018-03-07 @ 18:47
Agyatlan az te vagy,s ráadásul bizonyíték is van,hogy birkák vagytok. A ti fajtátokat,szokta egy juhász nevű is terelgetni. Tudod? Arra a szép zöld fűre. Amit legalizálni is akar,bár nem értem miért?
Hülyék vagytok a’ nélkül is.
Világos
2018-03-08 @ 14:31
Akivel kapcsolatban felmerül, hogy ellopott 6 milliárdot a közösből, azt csak tessék gondosan lecsukni. Engem ilyennel nem szoktak gyanusítgatni.
Az ilyen jogászkodással meg mindenkinek tele van a hócipője. De ha már ennyire tetszik ismerni a jogot, akkor azt is tetszik tudni, hogy sem az ügyész, sem a bíró nem járulna hozzá egy ilyen hosszú előzetes letartóztatáshoz olyan bizonyítékok nélkül, amik önmagukban indokolnak 1-2 év börit.
etymon
2018-03-07 @ 18:53
” Ha egy új gyanúsítás alapján vitték el”. Ez most akkor egy sejtés?
„a gyanusítást csak két nappal később közölték vele” Hát, ezt meg honnan tudjuk?
„Ha a régi gyanúsítás miatt vitték el”. Most akkor melyik „ha” mögött van az igazság?
„Törvénysértő a két ügy összevonása”. Tán összevonták?
magyar
2018-03-08 @ 16:13
Értelmező sztár csak neked:
– Ha az első gyanúsítás alapján vitték el ismét akkor az törvénysértő a Büntetőeljárási törvény értelmében. Ha egy új gyanúsítás miatt vitték el akkor az törvénysértő a mentelmi jog alapján.
– Két nappal az újabb letartóztatása után összevonták a két ügyet ami törvénysértő.
– Az új ügyben Czeglédi nem elkövető volt hanem sértett! Sértettet miért kell előzetesbe tenni????
khm
2018-03-10 @ 12:44
Mert ilyen magyar nevű zsé az ügyvédje!
csakafidesz
2018-03-07 @ 21:05
A kurvaédesjóanyádatbazdmeg. Nem „prosi” hanem pesti srácok és Czeglédin kivül az egész banda gazemberekből állt akik azért gyűjtöttek aláírást hogy ezt a szemétládát kihozzák. Te meg rohadj meg és húzzál el innen a büdöspicsába!
magyar
2018-03-08 @ 16:14
Prosti az aki pénzért hazudozik úgy ahogy a prostisrácok teszi.
khm
2018-03-08 @ 17:50
Akkor ez rád és a női felmenőidre igaz.
doktor_hetes
2018-03-08 @ 13:09
„Neked, mint kívülállónak mi a véleményed az intelligenciáról?”
Szóval már ott el lett kúrv@ a dolog, hogy aki becsületsértéssel kezdi a mondókáját, azt az emberek többsége ignorálja, vagy hasonló becsületsértéssel válaszol.
hanna bal
2018-03-09 @ 04:19
Az alkotmányjogászok szerint a mentelmi jog Czeglédy Csaba esetében azért sem állja meg a helyét, mert az ügyvéd ellen már az előtt megindult a büntetőeljárás, mint hogy jelöltette volna magát.
rózsa
2018-03-07 @ 16:19
Aki meglopja a diákokat, és ráadásul ügyvédként, az igenis bűnös, nincs helye a választáson jelöltként részt venni. Képzeljék el ezt az embert ételmisének hívják. Hát ilyennek kell lenni az értelmiségnek? Mindenki szégyellje magát, aki a védelmére kel. Az adó meg nem fizetését még nem is vettem bele. Pá
olszal
2018-03-07 @ 16:42
Lehet, hogy (CEU) egyetemi oktató veszett el az Ön személyében? ☺
Tango47
2018-03-07 @ 16:50
Rossz az a jog, ami lehetővé teszi azt, hogy egy letartóztatásban lévő bűnöző, ilyen trükkel kiszabadulhasson.
A drukkerei pedig bűnpártolók (,vagy bűntársak).
Szolejko
2018-03-07 @ 17:31
Pontosan. Egyetértek.
Hhhhjj
2018-03-07 @ 17:09
Hajnalban a var fogan egy balegyenessel kitoloncolni!! ( miutan visszafizette a zset of korz )
Gizi
2018-03-07 @ 17:22
Táncsics megvakult, mire kohozták.
Ezek meg a választókat akarják vakítani.
Amúgy Táncsics nem köztörvényes adócsaló, sikkasztó volt, hanem cenzúrázott politikai.
Kéfa
2018-03-08 @ 00:11
Jó, de ezt Szanyi honnan tudta volna? 🙂
konyak
2018-03-07 @ 17:24
Amikor reakciósok akarják ledlámpával megvilágítani a szingularitást…
Szolejko
2018-03-07 @ 17:32
A balliberálisoknél valami becsípődés, hogy állandó jelleggel bűnözőket emelnek magasba? Van ezeknek minimális morális érzékük ? Van egyáltalán agyuk? Most már lassan azt is kétlem.
Világos
2018-03-08 @ 14:34
Similis simili gaudet. Kun Béláéktól kezdve. Különben agyuk van, erkölcsük nincs, azért olyan károsak.
Feher Zsolt
2018-03-07 @ 17:40
Az adocsalast kur..kemenyen buntetik mindenhol.Mikor Steffi Graf apja adotcsalt pedig a teniszezo menedzsere volt bevartak mint a sza..Na ez a Nemeteknel nem volt partalas.Csak a liberalbolsik hiszik azt hogy ez bocsanatos bun.De a bayer menedzsert is bortonre iteltek pedig nem akarki volt es onmaga vallota be.Na ezek a kommunista csokevenyek azt gondoljak fleto majd elintez mindent es aki liberalbolsi az ha manipulalja az adojat lasd fletoek a 2006 eu fele elkuldott allamhaztartasi hianyt.Szoval az jogszeru.Itt irkalt valami okos bolsi a bizonyitast a targyalason fogjak majd eloadni nem elotte.Senki nem fogja kiadni az aduaszt.
magd@
2018-03-07 @ 18:58
Anno, ott és akkor még volt jogállamiság.
Azóta a német folyókon is sok víz lefolyt!
Mondjuk a nevezettek nem politikusok.
Ez egy másik kategória.
szancso
2018-03-08 @ 03:42
Részben igazad van, részben nem. Sajnos az útóbbi időben NO-ban is az a baj, hogy sz…nak, kárnak nincs gazdája.
Berlini reptér csekély 6 milliárd, hamburgi zenei komplexus hasonló érték, Stuttgart 21 már majdnem 3 milliárddal több, mint tervezett, stb. stb.
Ha még hozzá teszem, hogy ezek nagy része szintén a szocdemekhez és zöldekhez köthető, akkor nincs min csodálkozni MO-on.
Világos
2018-03-08 @ 14:37
ugyanabba az iskolába jártak?
Egy olvasó
2018-03-07 @ 17:51
Jó lenne azért megtudni, hogy ki gyűjtötte az ajánlásokat Czeglédinek. Az is jelentene valamit.
Helga
2018-03-11 @ 11:50
Az édes testvére szervezte az aláírások gyűjtését, s az aláírók többsége idős, – gondolom: kilóra megvett öreglány volt, legalábbis a felvételek alapján. Vajon mi vitte rá ezeket az embereket, hogy olyan embert támogassanak, aki csak a felelősségre vonást szerette volna megúszni.
khm
2018-03-07 @ 18:27
Szabad legyen a ceglédinek leülni a reá kiszabott ítéletet.
S nem a feltételes mód a megfelelő,hanem a tényleges!
Benézted
2018-03-07 @ 19:57
Erre az undorító féregre nem érdemes szót sem vesztegetni. Mindent megcsinált, amivel vádolják, sőt. Életében nem dolgozott, csak embereket használt ki. Jogásznak is inkompetens. Arra használta Fletó, amire való. Rengeteget dolgoztak az MSZP-nek, DK-nak és tényleg semmit nem fizetett be. Azt hitte, hogy megússza majd és elviszik helyette a balhét a szövetkezetek elnökei.
Piffu
2018-03-07 @ 21:01
Az a baj, hogy túl sokat hazudozik a Fidesz is, kampány ide, vagy oda. És emiatt akkor is hazugsággal vádolhatják, ha éppen igazat mond, vagy tesz. Vona nem buzi, (ellenben a fideszben azért van egy-két homár a csúcsvezetés körül) a Jobbik akart először kerítést építeni, nem lebontani, és közel száz sajtópert nyert már a Jobbik a Fidesz sajtótermékek hazugságai miatt. És amikor az ember ezt tudja, akkor már azon is hajlamos elgondolkozni, hogy vajon most mi a tényleges pálya ezzel az amúgy WTF Czeglédy-vel.Vajon most is kampányhazugságokat puffogat a Fidesz, vagy tényleg nagy gazság történt? Annak tükrében pláne érdekes az ügy, hogy az öszödi böszme bünetőjogi kategóriákat elég konkrétan kimerítő gazdasági (bűn)ügyei a nagy számonkérő, elszámoltató Fidesznek köszönhetően elévültek. Lótúró nem lett a nagy elszámoltatásból. Akkor most mit gondoljon az ember erről az egyébként ( a többi nagy horderejű gazsághoz képest) elég pitiáner ügyecskéről? Ennél a madárnál jóval nagyobb gazemberek (védett népek) szabadon, gondtalanul grasszálnak, ahol csak akarnak. A sukorói csibészekkel mi történt? Hát kb. semmi, de aki kiborította a bilit, Budaházy azóta is rabosított. Szóval, ja, kampány van. Elég mocskos. És ezzel véletlenül sem védeném ezt a csibészt, akinek régről papírja van, hogy csibész…de ha meg ez számít, akkor az is számít, amit P. Kéthétalattrendlesz S. neve mellé a gugli elsőre odapasszintott a keresőablakocskába…
csakafidesz
2018-03-07 @ 21:08
Piffu! Na most már húzzál innen te rohadtköcsög!
Piffu
2018-03-07 @ 21:11
Mi van öcsibogyó, fáj az igazság? 🙂
Szánalmas kis böszme vagy, te is eltaposnád azt, akinek más véleménye van, mint neked. Ebben pontosan olyan vagy, mint a liberálnácik.
🙂
szancso
2018-03-08 @ 03:52
„Jobbik akart először kerítést építeni,”
Ez persze nagyon jól hangzik, de akkor hallgasd meg Vonát, amikor 2015-ben pont az ellenkezőjét nyilatkozta.
Egyébként pedig, ha a Jobbikosok, és itt nem a vezetőségről beszélek, tényleg nem akarják az „inváziót”, akkor miért nem mentek ell valamennyien a népszavazásra? Vagy a képviselőitek között miért nem akadt egy pár „becsületes”, amelyik megszavazza az alaptörvénybe iktatást?
Ezek tények, nem kitaláció, ezek nyomnak a lattban, már azoknál, akik józanul gondolkodnak.
Piffu
2018-03-08 @ 11:05
Az, hogy a Jobbik – és főleg Toroczkay – akart először kerítést építeni (már 2015. januárjában), az nem „jól hangzik”, hanem maga a tény. Ezzel szemben a Fidesz tiltakozott, hogy nem lesz kerítés, és milyen csúnya rasszista dolog vasfüggönyt építeni.
Rogán Antal Fidesz-frakcióvezető, 2015. június 9.: „Szó sincs arról, hogy szögesdrótot húznának fel a szakaszon.”
Kósa Lajos Fidesz-alelnök, 2015. június 9.: „Jogi eszközökkel le kell zárni a határt, de ez nem vasfüggöny építését jelenti.”
Majd ezek a „rutinos” politikusok miután rájöttek, hogy mekkora választási bázist jelent a kerítésépítés, egy hétre rá (alig csináltak hülyét magukból a fiúk) június 17-én bejelentik a kerítésépítést.
Hogy Vona mit nyilatkozik, azt én már követni nem tudom, de nem is érdekes, hiszen éppúgy választást akar nyerni, mint Orbán. Aki százezer volttal sulykolja, hogy ide aztán egyetlen migráncs se jön (meg még sorolhatnám a szólamokat) majd kiderül, hogy ja, de, egyrészt titokban simán befogadtunk 2300 kvótamigránst, valamint az országnak súlyos és egészen konkrét anyagi károkat okozva befogadtunk, állampolgárságot adtunk többtízezer kötvényes migráncsnak.
„Nem leszünk migránsbefogadó és letelepítő ország” – mondja Orbán, miközben Budapesten – Tarlós István kénytelen volt beismerni -a fideszes vezetésű főváros rendszeres (70.000Ft/fő/hó) támogatást ad a migránsok letelepedésére, sőt, csak úgy jelzem, légy erős,- hogy a CSOK-ot, azaz a 10 millió forintos vissza nem térítendő támogatást és a további 10 milliós kedvezményes hitelt az Orbánék által titokban beengedett 2300 migráns is igénybe veheti. Sőt, a főváros egyik önkormányzati intézménye a „Nemzetközi védelemben részesülők önálló lakhatásának segítése” című pályázatával 82,5 millió forintot nyert el. Negyedrészét állami pénzből fizetjük, a többi olyan soros-féle civileknek járó uniós pályázati pénzecske. Szóval ennyit arról, hogy mit nyilatkozik Vona, és mit nyilatkozik Orbán. És hogy valójában mi történik a színfalak mögött.
Azt sem te, sem én, meg elvileg senki nem tudhatja, hány jobbikos és hány jobbikos, fideszes, és egyéb szavazó ment el (vagy nem) a népszavazásra. Mint utólag tisztán látható, mindenki tök fölöslegesen ment el, és mindenki tök fölöslegesen fizette a milliárdokat, ugyanis szavazás ide, vagy oda, „nem leszünk az unió fekete báránya” és simán befogadtunk mindenkit eddig, akit kellett, sőt nyakunkba vettünk irtózatos károk árán kötvényes migránsokat, de nem ezreket, hanem tízezreket. Köztük, mint kiderült, bűnözőket is.
Na, ezek a tények. Józan gondolkodást meg ne várjuk már senkitől, akinek van párkötődése. A józan gondolkodás hiánya pl. igen szembeötlő a fideszes törzs-szavazógárdánál, akik szerint a kormány által befogadott migráns az nem migráns, a kötvényes migráns nem migráns, csak a soros migráns migráns. Hát kérem, az összes migráns migráns. A többi kamu.
Világos
2018-03-08 @ 14:48
Te Pifu, ennyi csúsztatást ilyen kevés mondatban utoljára a hvg-ben olvastam.
Egyben hadd segítsek (mert szerintem a sok hablatyolásod ellenére összetett mondatokat már nem tudsz megérteni): „Orbánék által titokban beengedett 2300 migráns” valójában a hatályos jogszabályok szerint elbírált menedékkérelmek alapján ideiglenes menedéket kapott személyeket jelenti. A „titokban” annyira titkos, hogy a Kormány honlapján olvasható. És ha még így sem értenéd, akkor gondolkozz el azon, hogy vajon kiknek épültek a befogadó táborok a határon?
A többi csúsztatásodat is ilyen lazán meg tudnám cáfolni, de szvsz mind a ketten tudjuk, hogy hazudsz.
csakafidesz
2018-03-08 @ 16:10
Dugulj már el Piffu, te szarosállat!
Piffu
2018-03-08 @ 18:21
Miért, ha nem dugulok el, te igénytelen és lepusztult, ócska, proli fidesz troll, akkor mi lesz?
Ha ennyire fáj az igazság, akkor szedjél aszpirint. 😀
Te biztos szarosállatok közt élsz egy istállóban. Vagy igazi cigány vagy, mert azok szoktak így dumcsizni két öregezés között.
Büszke lehet rád a Fidesz is, meg a bloggazda is…
Piffu
2018-03-08 @ 21:37
Te, Világos pajtás, lehet, az a baj, hogy túl sok hvg-t olvasol.
Hazudozni meg nem nekem kell, nem én vagyok se Mészáros, se Gyurcsi, de még csak Orbán sem. 😀
Hiába hablatyolsz össze-vissza, mosod a szennyest mint Ágnes asszony az ő lepedőjét, ne fáraszd magad. A helyben lakó rajongók java azt is elhiszi bármelyik fidesz-báránykáról, hogy szentté lehet avatni, a fidesz-köd nélküliek meg egészen egyszerűen ellenőrizni tudják az állításaimat.
Mivel eléggé összefüggő mondatok elég hosszú láncolatát pakoltam ide az orrod elé, ha nem lennél híján logikai képességeknek, akkor „vágnád”, hogy ebből következően képes vagyok összefüggő mondatok „megértésére” éppúgy, mint leírására. Mivel a fideszhabos önképedet roppantul sérti az orrod elé dugott kőkemény valóság, ezért szarul érzed magad, tehát elkezded a személyemet támadni, és meghazudtolsz. Szar ügy, de egyrészt felesleges hazudnom, mert széles tárházát szolgáltatják kedvenc politikusaid a kőkemény valóságnak. Másrészt nem vagyok sem fideszes, sem mszp-s, se semmilyen párt tagja, magasról tojok az összes (mondom az összes!) pártra, nem hiszek a pártpolitikában. Arra szavazok, akinek a legkorrektebb a programja, és akiben még (MÉG!) nem csalódtam.
“Orbánék által titokban beengedett 2300 migráns” valójában a hatályos jogszabályok szerint elbírált menedékkérelmek alapján ideiglenes menedéket kapott személyeket jelenti.”
1. Mesélj, mióta tudsz TE konkrétan arról, hogy ezt a 2300 embert befogadtuk? Mutass egy hírt, ami arról szól, mondjuk egy évvel ezelőttről, hogy már rég befogadtuk a kvóta által előírt 1294 migráns madárkát, sőt, önszorgalomból túl is teljesítettük a kvótaszámokat?
2. Tehát mit kell mellébeszélni, kamuzni össze-vissza? Előírtak 1294 migráns madarat hazánknak. (kvótamigránsok) Teljesítettük a kvótát? Igen. Oszt jónapot, a többi melléduma.
3.A matek megvan, vagy elismételjem? Kvóta 1294, befogadott 2300 (3 év alatt, folyamatosan befogadva). Tudod, nem csak a házit csináltuk meg, de még szorgalmit is.
4. Annyira ideiglenes ez a 2300 ember, hogy joguk van felvenni a CSOK-ot. Ja, hogy erről nem hallottál? Lehet, nem csak a kormányinfót kellene olvasni. Kedvenc főpolgármesteredből kimasszírozták a nyilatkozatot, nem tehetett mást, bevallotta a 70.000-Ft -os letelepedési (nem ideiglenes elhelyezési) támogatást, no meg a CSOK-ot.
„A “titokban” annyira titkos, hogy a Kormány honlapján olvasható. És ha még így sem értenéd, akkor gondolkozz el azon, hogy vajon kiknek épültek a befogadó táborok a határon?”
NO és mióta olvasható a kormány honlapján? Mikor jelent meg az első hír? Gugli a te barátod, mutasd meg a legrégebbi hírt, ami a befogadott 2300 migiriről szól. Neked lehet, hogy belső infóid vannak, de szegény mezítlábas, bennfentes fideszesnek nem nevezhető népek csak 2018. januárjában tudták meg, amikor a külügyi helyettes államtitkár, Altusz Kristóf Máltán úgy nyilatkozott, ahogy.
„A többi csúsztatásodat is ilyen lazán meg tudnám cáfolni, de szvsz mind a ketten tudjuk, hogy hazudsz.”
Szerintem meg te hazudsz, azt meg hogy én mit tudok, ne akard már te megmondani, én azt tudom, hogy nem hazudok, nincs miért, hálisten én nem vagyok politikus. Nem létérdekem, vagy anyagi, hogy össze-vissza hazudozzak. De semmi akadálya, ha annyira lazán meg tudod cáfolni az állításaimat, akkor minek a sok mellébeszélés, rajta, cáfolj. De az óvatosság kedvéért jelzem, az, hogy Világos öcsi azt mondja, hogy Piffu csúsztat, meg hazudik, az nem cáfolat, csak béna személyeskedés. Szal, ez így kevés, semmit nem cáfoltál.
Ne már, emberek!
2018-03-07 @ 21:05
Hogy jön a FIDESZ megítélése egy köztörvényes bűnözőhöz?
Mert kampány van és bele lehet keverni? Ez egy sokszoros adócsaló, akit lecsuktak. Miért kellene kiengedni? Vagy akkor már miért nem mindenkit? 🙂
Jani
2018-03-08 @ 06:19
Morvai Krisztina nyilatkozata óta a kuruc.infó lassú fordulat érezhető. Tegnap megállított egy jobbikos haverom, aki ott lesz a választáson mint megfigyelő. Azt mondta fülkében senki sem látja hogy mit húzók be. Vona már neki is sok.
Piffu
2018-03-07 @ 21:08
Ja, és a pontosság és történelmi hűség kedvéért ne tessenek már a szabadkőműves, a kommunizmus ideológiai előfutárai közé tartozó Táncsicsot itt magasztalni. Azok közé tartozott, akik meglehetősen régen kezdték a nemzeti és vallási hagyományok lerombolását. Műveiben nyíltan hirdette a felvilágosodásnak nevezett elsötétülés megannyi utópiáját, amelynek jeleként 1945-től valóságos kultusza alakult ki. az 1948-ban kiadott ezüst huszas hátlapja fiatalkori arcképét ábrázolta, s a róla 1990-ben elnevezett, évente kiosztott díjakat pedig többnyire olyanok kapják, akik a nemzeti értékeink iránt minimális érzékenységet sem tanúsítanak.(pl. Andrassew Iván, Bächer Iván, Bodor Pál, Bolgár György, Bölcs István, Buják Attila, Havas Henrik, Mester Ákos, Mélykúti Ilona, R. Székely Julianna.)
Szóval Táncsicsot nem dicsőíteni, példának állítani kell, hanem gyorsan elfelejteni, elsüllyeszteni a történelem hulladéktárolójában.
csakafidesz
2018-03-08 @ 20:36
Táncsics helyett téged fogunk a kukába tenni! ?
Piffu
2018-03-08 @ 20:59
Na gyere, próbáld meg, nagyfiú 😀 De azért nyiss ki még előtte pár spenótot, fotelharcos!
Ne álmodozz, kezed vedd ki a biliből, és nyugodj bele, hogy az igazság néha fájdalmas a fidesztrollereknek. Ezért nem szabad egy pár csicskája sem. lenni.
Kéfa
2018-03-08 @ 11:13
BOLDOG NŐNAPOT KÍVÁNOK MINDEN KEDVES HÖLGY OLVASÓNAK!
csakafidesz
2018-03-08 @ 16:09
Tiltakozom! A gendersemlegesség nevében a férfiak és a nők között tilos különbséget tenni, alapvetően hibás, hogy a nők, ezek a hajszolt, gyereket szülő és nevelő páriák külön napot kapjanak amíg nincsen demszkinap is a naptárban.
jegyes
2018-03-08 @ 11:54
Czeglédy koncepció eljárás áldozata, fel fogják menteni.
legyetek
2018-03-08 @ 17:34
Aristo Mester erre kéne rárepülni, csak mert nőnap van:
http://www.euronews.com/2017/11/24/which-eu-countries-have-the-highest-rate-of-sex-crimes-