Képezni szeretném magunkat
22Remek lehetőséget villantott fel az Index című kiadvány a tanulni vágyók számára. Médiaképzést hirdetnek azok számára, akik „… középiskola végén vagy után állnak, a kreatív iparban szeretnének elhelyezkedni és ehhez egy alaptudásra szert tenni – na meg olyan felnőtteknek, akik a média és kreatív ipar területén szeretnék folytatni karrierjüket”. A beharangozó szerint tehát gyakorlatilag minden korcsoportnak szól a dolog. A média amúgy is elkísér a bölcsőtől a sírig tartó – a médiával súlyosbítva igen hosszúnak tűnő – úton.
„Abból a tényből, hogy magam sem látom tisztán festményeim értelmét, nem az következik, hogy nincs értelmük.”
Salvador Dali
Mit tagadjam, nekem is felcsillant a szemem. Itt a lehetőség, gondoltam, én is megvalósíthatom az élethosszig tartó tanulás programját. Sohasem késő, hátha elsajátíthatok a nagybetűs szakmától pár fogást, például azt, hogyan kell egy kilátástalanul unalmas kisgyerekről naponta 17 darab, rajongó cikket írni. Így felkerestem a beharangozóban megadott címet, a Krém nevezetű szabadiskoláét, a tájékozódás végett. Itt azután több érdekes dolgot is találtam.
Mindenekelőtt a tudomásomra hozták, hogy szerény 230000 forintért férhetek hozzá a tudás eme kimeríthetetlen forrásához, méghozzá úgy, hogy magának az Index című kiadványnak munkatársai tanítanak majd. Továbbá „médiaművészek” is, bármit jelentsen is ez a fogalom. A hülyének is megéri. Szerencsére találtam oktatóvideókat is, melyekből kiderülhet mit is fogok kapni a pénzemért.
Zárójel. Azért nem értem a „médiaművész” fogalmát, mert a média szó valamiféle közbülsőt, közvetítőt jelent. Ezen az alapon az énekest levegőművésznek nevezhetnénk, hiszen a hanghullámok a levegőben terjednek. Zárójel bezárva.
A bemutatkozó anyagból megtudtam, hogy a „médiakommunikáció” nem más, mint „Egy platform, egy felület, ahol a teremtés folyik.” A „teremtés felülete” egy rém izgalmas képzavar, de most ebbe nem mennék bele, mert árt nekem. A teremtés kapcsán először – maradi módon – valami eredetre gondoltam, olyasmire, mint: a föld puszta volt és üres, sötétség borította a mélységeket, és az Index lelke lebegett vala a vizek fölött. És az Index szólt: „Legyen világosság!”, és lett világosság. Orbánbasi pedig hunyorogni kezdett. Az Index pedig látta, hogy a világosság jó.
És tanítani kezdte – ha már eladni nem tudta Simicska pénze nélkül.
De nem ez történt. A teremtést bemutató videón – miközben idegesítő hangeffektusokat hallunk, bár lehet, hogy zene – egy nem nélküli, kopasz próbababa volt látható, amely egy szobabiciklin ült klepetusban, féllábbal, karok nélkül. (Ez utóbbit talán még értem, nyilván, hogy ne tudjon a közpénzekhez nyúlni.) Pont úgy nézett ki, mint egy kopasz énekesnő terrortámadás után. Hát, ők ezt teremtették.
Ja, a földön pedig egy első ránézésre nőnek látszó személy (elnézést, ha tévednék) ült, fülén fülhallgatóval, melyből nyilván a szférák zenéje szól. Jó, ez csak találgatás, nem lehetett hallani. Megtudtam azt is, hogy a kreativitás az „elme teremtő ereje”. Ha nem mondják, hülyén halok meg.
Ránéztéből azonban bennem a látvány egy meglehetősen amatőrre sikerült teremtés benyomását keltette. Legalább végtagjai lehettek volna a szerencsétlen kreatúrának.
Megtudtam azt is, hogy „A tanfolyamon nem szoftverismeretet, hanem kreatív szoftverhasználati szemléletet oktatunk.” Az, hogy miképpen használható egy szoftver „kreatívan” anélkül, hogy ismernénk, nem derül ki a beharangozóból. Talán megfürdenek benne. Nem tudom.
Foglaljuk tehát össze. Az „elme”, egy kezek és lábak nélküli próbababát teremtett számunkra az erejével és a kreatív szoftverhasználattal, ami egy szobabiciklin ül.
Furcsa elme lehetett és nekem kétségeim támadtak, hogy megérte-e ez az erőfeszítés a nevezett elme számára. Megvallom őszintén, ezen a ponton elbizonytalanodtam, vajon mennyiben lesz kifizetődő számomra az említett 230000 forintok felhasználása, illetve, hogy mennyivel jobban járok, ha az említett forintokat nem én adom ki, hanem ellenkezőleg, nekem fizetik. Elhatároztam hát, hogy én is szabadiskolát alapítok, mert ilyet én is tudok.
Tudom, hogy az egyetemek, főiskolák legkedveltebb szaka a médiaszak. Ennek nyilván az az oka, hogy az ifjak nézik a médiát, és a színvonalat tekintve joggal úgy érzik: erre ők is bármikor képesek. Ezt az átlagos teljesítményt ugyanis egy gyengébb képességű, idomított csimpánz is képes hozni. Csak ő valószínűleg nem ennyire aljas. Természetesen tisztelet a kivételeknek. Helyesen látja azt is hazánk ifjúsága, hogy médiaszereplést és természetesen a bölcsészkart általában, nem zavarja az összes tárgyból elért kegyelemkettes.
Elvégre a butaság sem lehet diszkrimináló tényező.
Gondolom kiváltok valami engedélyt, és miután ezt elintéztem, mint Juhász Peti az asszonyt, semmi sem állhat a meggazdagodásom útjába.
Világ analfabétái gyűljetek iskolám kebelére! Sztárt csinálok belőletek! Teremtsünk együtt! Nektek úgyis mindegy.
Alexxx
2018-02-14 @ 15:49
Hát a cikk erős hiányérzetet keltett. Nem akarják a mi kisgyerekeinket a gendermédia rejtelmeibe bevezetni? Tudják, hogy a gender (=sose lesz már ember) tipikusan média termék? Ha a média nem írná, mi nem is sejtenénk, hogy a (mára már elavult) férfi és női identitáson kívül még rengeteg más identitás is akad. Van aki behúzódik a sarokba és közli, hogy ő most szobabicikli. Ne tessék orvost hívni hozzá! Az árt a kifejlődő személyiségének. El kell fogadni őt a sajátos identitásával együtt! Sőt tisztelnünk kell a mássága miatt.
Tolerancia elvtársak, tolerancia. Mindenkit tolerálunk, de az osztály, akarom mondani gender árulókat soha!
muki
2018-02-14 @ 20:04
… ő most szobabicikli ..-tessék használni, hadd legyen sikerélménye!
Alexxx
2018-02-15 @ 00:12
Pont a gyerekekről írok. Van ki képes ilyesmit játszani. Vagy kijelenti, hogy ő kalóz, indiánfőnök, királylány, esetleg héttörpe. Nos ezeket könnyű bolondítani, hogy olyan nemű vagy amilyen akarsz lenni. Akkor tényleg felveszi a nővére szoknyáját..
Nos a gyerekek lelkét mérgező gendertanárokat addig tudnám verni amíg csak mozdulni tudnak! Nem érdekel, ha végleg lesántul némelyik.
Alexxx
2018-02-15 @ 03:01
Szeretném, ha erre is felfigyelnétek!
https://magyaridok.hu/belfold/dermeszto-oravazlatok-kerultek-napvilagra-2799606/
A gyermekeinket mérgezik olyasmivel ami sem a tudományosság, sem a józan ész számára nem nevezhető ismeretnek. Tiltsák be, hogy bárhol ebben az országban 18 év alattiaknak a genderről, a homoszexualitásról, stb. olyasmit tanítsanak, hogy az üdvös, és minden gyerek maga döntsön abban, hogy milyen nemi irányultságú. A gyerekeknek még nincsen nemi irányultságuk, ha van az normális, és nem perverz! Az pedig ordas hazugság, hogy a homoszexualitás természetes és normális! Lesz egy ilyen párkapcsolatból gyerek? Nem! Tehát akkor az nem természetes és nem normális dolog!
Tiltsák be a buzimeneteket is. Ha a világ összes nagykövete idejön kukkolni, hogy megtartjuk-e, hát nem tartjuk meg! Az oroszok nagyon helyesen a normalitást tették mércévé, és leszarják, hogy a „fejlett nyugaton” homofóbnak minősítik őket. Ez egy követendő példa. Minden országban bele kellene mászni ezek pofájába!
Ne engedjük, hogy megrontsák a gyerekeinket!!!
Piffu
2018-02-15 @ 11:31
Ez, Alexxx bátyám, egy laza tündérmese ahhoz képest, amit Gabriele Kuby könyvében olvashat az ember. Na, az az igazán dermesztően durva.
Megjelent a könyv magyarul is,Gabriele Kuby: A nemek forradalma. Pdf-ben megtalálható itt, a kdnp feltöltötte az egészet.
https://kdnp.hu/video/v/konyv/kubykonyv.pdf
Érdemes az egész könyvet elolvasni, hogy felfogd, mennyire nagyon-nagyon durva a helyzet. De tudom, nem mindenki tud elolvasni egy egész könyvet, ezért egy rövid idézet a könyvből. Az idézetet a könyvbe a katolikus írónő egy német(650.000példányos) brosúrából vette,amit óvodás, kisiskolás korú gyerekek szüleinek osztogattak. Szerintem megáll a büntetőjogi felelősség kérdése a brosúra létrehozói és terjesztői között…
A könyv 215-218 oldalai között olvashatóak az alábbiak:
Csak erős gyomrúaknak!
„Állami útmutató kisgyermekek szexualizálására
Hogyan valósítják meg a gender mainstreaming-et
konkrétan a gyermeknevelésben? Az Állami Egész-
ségügyi Információs Központ (Bundeszentrale für
gesundheitliche Aufklärung, BZgA) írásai tájékoztatnak errõl. A szexuális felvilágosítás a Családügyi
Minisztérium szakterülete, a többi az Egészségügyi
Minisztériumhoz tartozik. A BZgA ingyenes brosúrát terjeszt országszerte milliós példányszámban,
amely megrendelhetõ a honlapjukon. Ez a Szexuális nevelési tanácsadó 1–3 éves gyermekek szülei számára
(rendelési szám: 13660100) egy részletes útmutató
a kisgyermekek szexualizálására. Az anyák és az
apák ugyanis még tétováznak „felizgatni gyermekeiket, és attól tartanak, hogy ’megrontják’ vagy
’túl korán felvilágosítják’ õket…, de a rendelkezésre álló vizsgálati eredmények azt bizonyítják, hogy
az ez irányú aggodalom alaptalan. A szülõk „kapcsolják össze a kellemeset a hasznossal, … csiklandozzák, simogassák, csókolgassák a gyermek különbözõ testrészeit a tisztába tevés közben.” (16. o.)
„Ritka a hüvely és fõleg a klitorisz kényeztetése becézgetés és gyengéd érintés által (anyák és apák részérõl egyaránt), és ez megnehezíti a kislány saját
nemiségére való büszkeségének kialakulását.” (27. o.)
Megtörténhet, hogy a felnõttek nemi szerve iránt
érdeklõdõ gyermek felderítõ kísérlete „izgató érzést kelt a szülõben.” (27. o.) „A gyermek egészségeges fejlõdésének jele, ha rendszeresen él az élvezet
és a kielégülés maga által elõidézett lehetõségével.”
(25. o.) Ha lányok (1–3 évesek!) ezt különbözõ tár-
gyak segítségével teszik, „nem tanácsos emiatt megakadályozni a maszturbációt.” (25. o.) A tanácsadó
szerint „örvendetes volna, ha apák, nagymamák,
nagybácsik és dajkák is beleolvasnának a buzdító
füzetbe, ha megszólítva éreznék magukat”. (13. o.)
A Szexuális nevelési tanácsadó 4–6 éves gyermekek
szülei számára (rendelési szám: 13660200) arról ad
felvilágosítást a szülõknek, hogy a „genitális játékok ebben a korban az elõnyösen zajló pszichoszexuális fejlõdés jelei”, hogy az önkielégítést támogatni kell (21. o.), hasonlóan a szexuális játékok minden más formájához, például: „a nemi aktus imitálása”, vagy „a visszavonuló titkolózás óhaja”.
Mindez folytatódik a (kötelezõ?) óvodában. Egy-két ízelítõ az
Orr, has és popsi
címû kottás énekfüzetbõl (rendelési szám: 13702000):
Ha testemet szemlélem és érintem, mindig felfedezek valami különlegeset… Van egy hüvelyünk, hiszen kislányok vagyunk. Itt van a hasam alatt, a lábam közt. Nem csak pisilésre van, és ha megérintem, jaj de jól bizsereg. Mondhatod, hogy „nem”, mondhatod, hogy „igen”, mondhatod, hogy „állj”, vagy azt is, hogy „még egyszer”, „nem szeretem”, „ez tetszik”,„hohó, csak folytasd”.
A nevelés államosítása
Fogamzásgátlásra nevelés
Az óvodából az iskolába, leginkább – az állam óhaja szerint – a napközibe. Ha a pornográfia otthon
még nem is része a családi szórakozásnak, a gyerekek majd itt mobiltelefonon megmutatják egymásnak a különbözõ filmeket.
Kilencéves korban kezdõdik a fogamzásgátlásra nevelés, az ún. szextan, hiszen ebben a korban már nemkívánatos következménye is lehet a kedves gyermekjátéknak: a terhesség. Ezért, mint ahogy az Ingolstadtban megtörtént, buszon szállítják felvilágosító rendezvényekre a gyermekeket, ahol gyakorolhatják, hogyan kell mûanyag péniszre kondomot húzni, amivel megszerezhetik az „óvszer-jogosítványt”.
Homoszexuális légkör teremtése az oktatásban
Tízéves kortól kezdõdõen iktatják be az iskolákban
a homoszexualitásra (leszbikus, meleg, bi és transz)
irányuló toborzó és tanulási intézkedéseket, nem
mindenütt olyan kirívó módon, mint Berlinben,
Hamburgban és Münchenben, de egységes irányultsággal. A Segítségnyújtás középiskolák számára
címû tanácsadóban „leszbikus és meleg életformák”
témában részletes útmutatást nyújt a berlini
szenátus arról, hogyan kell elárasztani a tanulókat
homoszexuális témákkal a különbözõ tanórákon
(biológia, német, angol, etika, történelem, társadalmi ismeretek, latin, pszichológia). Ajánlja információs anyagok terjesztését, a helyi homoszexuális körökkel való kapcsolat kialakítását, leszbikus és meleg aktivisták órákon való szerepeltetését, film bemutatók és a témával foglalkozó tanulmányi napok rendezését. Az oktatásban szerepjátékoknak is helyet kell kapniuk. Néhány példa:
Egy melegbár pultjánál ülsz, és ma tulajdonképpen szívesen látnál egy csinos férfit az ágyadban. Belép egy csinos férfi az ajtón. Hogyan ragadod meg az alkalmat?
Péter vagy, 29 éves. Barátoddal, Kemallal, be-
jegyzett élettársi kapcsolatot szeretnétek kötni. Ma
szeretnétek elmondani az édesanyjának.
Evelyn Meier vagy, 19 éves. Barátnõddel, Katrinnal, bejegyzett élettársi kapcsolatot akartok kötni.
Ma mentek el az evangélikus lelkésznõhöz, Schulz
asszonyhoz, mert egyházi esküvõt szeretnétek.”
…
Kb. 5 éve olvastam a könyvet, és nem akartam elhinni, hogy nem kamu. De nem. Akkor még rendelési számok alapján lehetett rendelni a brosúrákból.
Na, most azért, lássuk be, ezeket az elkorcsosult, beteg mondatokat olvasva tudjuk-e még sajnálni a német társadalmat a beözönlő, agyondédelgetett terroristáik miatt? Hát, én nemigen…
Alexxx
2018-02-15 @ 12:37
Piffu! Elég nehéz felfogni. Én nem vagyok prüd, de abnormálisnak tartom, ha óvodáskorú gyereket ilyen írányba terelnek. Ezeknek a gyerekeknek kell lenniük. Fogóskázni, bújócskázni, hintázni, fára mászni. Én a gyerekemet biciklizni és úszni tanítottam. Szép és hasznos dolog mind a kettő. Az ilyesmi ráér, ha a gyerek érdeklődik. Magától fog érdeklődni, ha nyílt a légkör a családban.
Amúgy a genderesek szájonvágását nagyon fontosnak és üdvözítőnek tartom. A gyerekeink legyenek gyerekek, adjuk meg nekik a boldog gyerekkort, a nagy sétákat, uzsonnára a lekváros-kenyeret és az olyan apró-cseprő kis tudományokat, hogyan kell a vízcsapot használni, a vécét lehúzni és a kezet mindig megmosni. Egyelőre ez utóbbiakat a cigány (liberálisul: roma) gyerekek hírből sem ismerik.
Piffu
2018-02-14 @ 16:02
Mér köll azt a szegény Juhászt(ot) bántani, lehet, hogy nekik is van egy vak komondoruk. Politikuscsaládokban előfordulnak látássérült ősmagyar ebek, meg figyelmetlen asszonyok, úgy látszik…
Ami meg azt a 230.000 rugót illeti, szerintem nagyon potom (tanuló)pénz. A hülyének is megéri.(főleg neki).
Olyan ez a meló, mint az otthon végezhető munka. Fizetsz ötvenezret, és akkor kapsz postán egy tájékoztatót, hogy másold le ezt a tájékoztatót, majd adj fel hirdetéseket, hogy otthon végezhető munkát ajánlasz…
magd@
2018-02-15 @ 15:44
Elolvastam az idézetet! Már régóta mondom, hogy milyen jó, hogy felnôtt gyerekeim vannak. Lenne gondjuk velem az óvódáknak iskoláknak.
Amit azért nem értek, hogy mi ez a #metoo baromság, hiszen másrol sem hallani mint a nemiségrôl! Ki akarják prábálni végre egymáson is!
100km
2018-02-14 @ 16:12
a szerző biztos mazochista …. vagy csak kíváncsi, h ilyen helyekre jár
bár „a kíváncsiság borzalmas dolog, de emberi”, mondta stephen king
ezt a mondását most megerősítve látom 🙂
olszal
2018-02-14 @ 17:01
☺☺☺
Rabló Idő
2018-02-14 @ 17:48
a „médiakommunikáció” nem más, mint „Egy platform, egy felület, ahol a teremtés folyik”
Röviden:
a „médiakommunikáció” nem más, mint egy szereposztó dívány.
khm
2018-02-14 @ 18:38
És az Ön iskolájában,mennyi lészen a tandíj?
Valamint OKJ-s,vagy ECDL papírt tetszik adni?
Azt már most is készségesen elismerem,hogy írni,nagyon tud. Ám ezt eltanulni? És képes lenne,konkurenciát nevelni a tanulóiból? 🙂
heroes_never_die
2018-02-14 @ 19:04
No, no! A füttyös-füves izéke emlegetéséért ma már egy egész oldalt (P-Portál) letiltottak.
Merci Aristo 🙂
Alexxx
2018-02-15 @ 03:06
Ezeknek a letiltóknak kellene elkapni a tökét! Utána nagyon erősen megszorongatni!
Ezek visítanak a sajtószabadságról, de ha normális emberek normális véleményt mondanak bármiről akkor azt le kell tiltani, sőt büntetés jár érte..
solothurn
2018-02-14 @ 20:14
„Azért nem értem a „médiaművész”
Pedig a dolog nagyon egyszerü !
Az olyan mint a cirkuszi kontorzionista, csak nem saját végtagjait tekeri ki, hanem -egyébként nyílvánvalóan világos fogalmakat (pl. „migráns” helyett mindig és következetesen „menekült”) mindaddig amíg az összeállt szövegkörnyezettöl és
logikai kutyulmánytól leesik a jámbor olvasó álla !
Alexxx
2018-02-15 @ 00:19
Szerintem a médiaművész olyan mint egy kaméleon. Ha az újság gazdát cserél az újságíró nézetei azonnal megváltoznak, tökéletesen átváltozik az „új arculatnak” megfelelően. Az objektívitás? Ne jöjjenek ilyen gyerekes dolgokkal. A világ olyan amilyennek mi láttatjuk, mi pedig olyannak láttatjuk amilyennek a gazdi látni akarja.
Amíg el nem felejtem, némelyik kaméleon fél méterre is ki tudja dugni a nyelvét..
Alexxx
2018-02-15 @ 03:09
” És az Index szólt: „Legyen világosság!”, és lett világosság. … Az Index pedig látta, hogy a világosság jó.”
—————————————————————————–
No ezen jót derültem! Köszönöm Aristo!
Magda@
2018-02-15 @ 08:41
„Elhatároztam hát, hogy én is szabadiskolát alapítok, mert ilyet én is tudok.”
Mikor és hol lehet jelentkezni?
Az írásai alapján tódoulni fognak az érdeklődők!
legyetek
2018-02-15 @ 09:24
kreatív előképzés:
———————–
https://magyaridok.hu/belfold/dermeszto-oravazlatok-kerultek-napvilagra-2799606/
legyetek
2018-02-15 @ 09:34
Bocs, látom Alex is befűzte.
C.Dömötör
2018-02-15 @ 09:30
Az elmúlt hónapok egyik legjobb Aristoja.
A médiaszakon kellene tanítani.
Nekik úgyis mindegy.
Matagi
2018-02-15 @ 10:36
Nagyon jó írás! Aristo humora gyógyír a léleknek. Ránk is fér ebben a kampány verte időszakban.
Milyen érdekes, a kommentek is humorosak és barátságosabbak Aristo írásai hatására.
Hajrá Aristo, hajrá magyarok ☺