Proletár romantika
42„Budapest külvárosaiban már véres szemű, csúf fenevadak járnak. Ma még a falhoz lapulva, behúzott körömmel, nesztelenül lopakodnak a homályban. De holnap, ki tudja?”
Tormay Cécile: Bujdosókönyv
Konok Péter történész, megmondóember és kezdő tarháló roppant érdekes cikket közölt a Mérce című neoforradalmár kiadványban, Őszirózsa címmel. Úgy tűnik, ő is beleállt az új, magyar NOSZF kitörését remélők táborába.
Gondolom maguk között van annyi eszük, hogy a forradalmat nem gondolják komolyan, viszont egy jó kis történelemhamisítás még kijöhet belőle.
Ifjabbaknak: a NOSZF a Nagy Októberi Szocialista Forradalom rövidítése. A forradalom ezen nyelvi esszenciája úgy keletkezett, hogy mivel minden cikkben így október táján minimum negyvenkétszer kellett leírni a fenti szóösszetételt, az roppantul megterhelte volna a sajtómunkások írógépét, és munkaidejét ezért rövidítéshez folyamodtak, gondolván úgyis mindenki tudja miről van szó.
Konok, miután kirúgták a Hír Tv-ből, a legelkeseredettebb ellensége lett Orbánbasi rendszerének, hiszen fizetés nélkül gyűlölködni valóban roppant frusztráló érzés lehet. Többek között ez az élmény fokozódott a paroxizmusig a szóban forgó irományban.
„Túl kevés jutott nekünk belőlük, ezekből a maszatos forradalmakból…” – kezdi, és az emberben meghűl a vér. Mit kevesell ez az idióta? Aztán sajnos megtudjuk. Már ahogyan nekifut, az is azt sugallja, hogy kicsit túl sokat forgatta az nevezetes patkányforradalom kommunista újságíróinak dolgozatait, melyek a dicső forradalmat éltették. Csak úgy zuhognak a kommunista közhelyek, mikor a „forradalmárokat” kívánja láttatni: „nehéz, kérges markú”, „ kaszával-kapával, foszlott, súlyos katonaköpenyekben”, „az elnyomottak fesztiváljai” és így tovább.
Mintha a Vörös Újság 18-as cikkeit, vagy egy 60-as évekbeli Népszabadság vezércikket olvasnánk a témában.
Zárójel. A „nehéz, kérges markú” és a bolsevik couleur local többi kellékéről csak annyit, hogy a patkánylázadás kommunista uszítói között szinte kizárólag mindenféle értelmiségiket találunk, akiknek akkor volt kérges a keze, amikor Konoknak. Még Garbai Sándor is – akit a rossznyelvek szerint azért vettek maguk közé, hogy legyen aki szombaton is aláírja a halálos ítéleteket – csak egészen ifjú korában volt kőműves, utána szakszervezeti nacsalnyik és hivatásos uszító. Hamar elfelejtette a fánglit. Zárójel bezárva.
A Károlyi-puccs és ’56 egybemosása igencsak aljas dolog. ’56-ban azok ellen lázadtak fel, akiket Károlyi segített hatalomba, és a bukás után a Szovjetunió meleg, proletár védőszárnyai alatt kerestek menedéket és akiket aztán visszaküldtek nekünk az orosz szuronyokkal megtámogatva. Persze csak azokat, akiket Sztálin – vétkes hanyagsággal – életben hagyott. Lehetett volna kissé alaposabb.
Ezután – a bolsevik táncrendnek megfelelően – Tisza Istvánról is van néhány kedves szava. Olyan jelzőkkel illeti, melyeket az az Ady adott neki, aki egyébként egész életében Tisza lapjainál dolgozott és aki szemérmetlenül hízelgett neki, ha a pénzére, vagy a befolyására volt szükség. Tisza pedig nem süllyedt odáig, hogy bosszút álljon egy firkászon. Konok azonban diadalmasan bosszút áll egy halotton.
A patkányok a döglött macskától is félnek.
Arról a Tiszáról ír, akinek elsőként kellett ártatlanul, orgyilkosok kezétől meghalnia, és akivel kapcsolatban ma sem tudjuk, hogy halálához mi köze volt a hülye grófnak. Az tény, hogy a gyilkosság főkolomposa Kéri (azelőtt: Krammer) Pál nemsokára a Károlyi-kormánytól kapott 100 000 svájci frankkal a zsebében Svájcba távozott, és a többi gyilkos is jelentős összegekkel gazdagodott.
Végezetül jönnek a patkányok: „… azt mondták, a patkányok forradalma volt, mert patkányoknak tartották az embereket, patkányszámba vették a katonákat, és ma is sokan, ha a forradalomra gondolnak, a pincékből kiözönlő patkányhordákat vizionálnak, mert patkányszámba veszik az embereket” – fröcsögi Konok.
Hazudik azonban, ahogyan elvtársaitól és tőle is megszoktuk.
Nem a népet nevezte Tormay Cécile – akinek könyve kötelező olvasmány azoknak, akik tudni akarják, mi is történt akkoriban – patkányoknak, hanem az uszítókat, akik hasznot akartak húzni – és húztak is – a kitörő anarchiából. Akik a legyőzött, tétova országban, a meggyengült hatalomban és a rátámadó hordákban a saját beteg képzeletük megvalósításának lehetőségét látták. Akik maguk sohasem vették ki a részüket a sorscsapásokból, hanem a csatornarendszerben bujkálva várták, hogy eljöjjön az ő idejük. És mikor eljött, akkor nem is tétováztak.
A végén Konok átmegy néptribunba és szózatot intéz az elvtársaihoz. (Édes Istenem! Néptribun rövidnadrágban!) „… mi vagyunk azok, akiket a pincékbe zárnak, tőlünk félnek, minket gyűlölnek a patkányforradalmazók, az új úri bitangok…” Mondjuk azt eddig nem tudtam, hogy mindazon Tv-k, rádiók és szerkesztőségek, ahonnan Konok és elvtársai szórják ránk nap mint nap átkaikat a pincékben vannak.
Tulajdonképpen megdöbbentő és bizonyos mértékig ijesztő is a nyers, artikulálatlan gyűlöletnek az efféle kitörése.
Ugyanakkor bizonyos mértékben érthető is a konokok elkeseredett dühe, hiszen sohasem volt cseppnyi esélyük sem, ha nincsenek külső támogatóik. Hiszen, ahogyan Szekfű írja, „… úgy az októberi, mint a márciusi forradalomnak is még csak az a negatív gyökere sem volt meg, melyet az általános forradalmi típusnál a mulandó közhangulat képvisel. Mindkettőt mintha csak a szél hordta volna a magyar talajra, melynek rögei közt egy pillanatra sem tudta lábát megvetni.” Ők azonban nem tágítanak, hiszen ez a gyűlölet az éltető elemük, és a reménykednek, hogy újra ránk kényszeríthetik ocsmány eszméiket.
Itt tartunk. A rendszerváltozás után majd harminc évvel még lehet dicsőíteni az ország kétharmadának elvesztését, a gyilkosságokat és rablásokat. Könyveket lehet írni ezekről és előadásokat lehet tartani, mi több katedráról tanítani. Szabadság van – ha ez az.
csakafidesz
2018-10-08 @ 14:03
A „forradalmakról” többnyire kiderül, hogy aljas módszerekkel megrendezett puccsok voltak. Ma már tudjuk, hogy az Aurora romantikája Péterváron egy hamis mitosz, és a „Téli Palota ostroma” nevetséges mese annak fényében, hogy nyitva volt a kapu, csak be kellett sétálni. Ezt is szépen előkészítették, ahogy a tudósítást is a meg nem történt ostromról.
homoródkarácsonyfalváért
2018-10-08 @ 14:09
Kedves Aristo! Ilyenkor az ember megnézi a 2010, 2014, 2018-as választási eredményeket (ezeket esetleg összeveti az 1945-össel), majd elmosolyodik, hogy szabadon választó népünk már eldöntötte a kérdést, csak ezt a liberálisok (korábbi nevükön komcsik) még nem vették észre (ez utóbbi szó az „ész” gyökből fakadhat, úgyhogy helyesebb lett volna a „nem látják” kifejezést használni).
s
2018-10-09 @ 08:09
Sigur, bocskoros lakájom ?
homoródkarácsonyfalváért
2018-10-09 @ 14:09
Kicsi tündérem, nem is tudtam, hogy ti ott az eserinél olvassátok Aristo írásait.
Bár ezzel nem szerzitek meg az európai kultúrához szükséges műveltséget, de azért sokat lendíthet az ismereteiteken. Csak így tovább, kivonatolva küldjétek meg a magyarul nem tudó főnököknek is, nekik sem árthat.
🙁
legyetek
2018-10-08 @ 14:24
frusztráció —> agresszió
Alapképlet.
Én
2018-10-08 @ 15:13
Így működnek a hazaárulók. Külföldi nagyhatalmakat uszítanak hazájukra. Nekik ez a foglakozásuk, ehhez értenek, semmi máshoz.
Így volt ez a történelem során mindig, és most is jobbiktól kezdve gyurcsányon át a momentumig minden hitvány azért könyököl, hogy a globalogazdi s..géből (akarom mondani zsebéből) ‘liberális’ mantrát üvöltözve valahogy megdöntse a magyarok által választott kormányt.
Csak a szavazóik nincsenek sehol, megállította őket a határzár.
Késmárki Anna
2018-10-08 @ 15:30
Konok Péter kiváló történész. A témával kapcsolatban írt minden sorával egyetértek.
Zuglói Sarolta
2018-10-08 @ 16:15
Szerintem meg nem, nagyon gyatra a műveltsége. Egyetlen betűjével sem értek egyet.
Klárika
2018-10-08 @ 16:29
„Konok Péter kiváló történész. A témával kapcsolatban írt minden sorával egyetértek. ”
Miért ne?
Kedves Késmárki Anna!
Ugyanakkor nem lenne egy szép kis gesztus, ha megírná a zuniónak, hogy van itt Konok Péter is (nem is egyféle kiadásban), vannak vele egyetérök is, ezek véleménye megjelenik, olvasható,….
Csak úgy, mint bizonyíték a sajtó-, a média- s a véleményszabadság zsarnoki elnyomása mellett.
Gyuri
2018-10-08 @ 16:36
Klárika, maga valamit nagyon félreértett. A sajtószabadság hazai korlátozottságát nem befolyásolja a tény, hogy egy darab ellenzéki komment megjelenhet a neten. Ettől még igaz, hogy a közmédiában nincs kormánykritikus vélemény, és az ellenzéki lapokat, médiumokat módszeresen vásárolja fel és tünteti el a kormányoldal.
Péter
2018-10-08 @ 19:10
Kedves Gyuri !
Az oly sokszor emlegetett nyugati „bezzegsajtószabadság” európai Mekkájában, Németországban a „függetlendemokratikus” ARD-ZDF „közmédiák”, melyeknek áldásos tevékenységét havi 17 euróval támogatni vagyok köteles, ön szerint milyen mélységben és körüljárva foglakozik a ma már második legnagyobb támogatottságú, ellenzéki AFD-vel ?
Leszámítva a a kötelező nácizást, gyakorlatilag alig. Ennél még a szintén havonta lerovandó, egyháznak járó 8 eurómért is többet kapok: igazán fáintosan szólnak a harangok.
Az „eltüntetett” lapokról csak annyit: megszűnésük ellen önnek módjában állt hathatósan cselekedni azzal, hogy féltucatszám vásárol előfizetést. Ha ezzel nem élt, akkor magát kárhoztassa….
Papa
2018-10-08 @ 19:11
Hogy is volt ez horngyuszi idején? Amikor a közmédiát valaki mandátumarányosan fel akarta osztani? Már nem emlékszem, mit is mondtak azok a hebegősök, akik tévéelnöknek képzelték magukat?
Ja, mer’ az demokrácia volt…
Klárika
2018-10-08 @ 20:44
Valóban, csak a neten való szereplés nem jelenti az ált. média szabadságát. Ezt a hszt. pointnak szántam, mégis ugyanabban, a véleménynyilvánítás szabadságának az értelemében. Valamint a vizsgálódó jelentések s a valóság egymást „kifogástalanul fedö” állapotát illetöen.
Hiszen van elég ellenzéki tv. müsor, nagyon régi tradícióval rendelkezö ellenzéki/ellenséges sajtótermék, ilyen tartalmú kiadvány és megjelenö könyv; nem beszélve az ordítózó, letagadhatatlan tüntikröl, a
nyilvánosan véghezvitt, szégyenletes akciókról, stb.
Nincsenek túl sok közjogi ismereteim, mégis: hogyan tudja a kormány „a médiumokat módszeresen felvásárolni”, ha azok nem eladók?
Mai, komoly ellenzék Magyarországon nem is v. alig létezik. Ami van az sajnos, föleg ELLENSÈGES, állandó és fölöslegesen zavargást okozó, szidalmakkal, sokszor rágalmakkal dolgozó. Szaktudásról és közösen országot építö szándékról nem vagy alig tesz bizonyságot.
Hány országnak van az EP-ben akkora ellenzéki, értsd ellenséges és ellenkezö néppárti képviselö-fogata mint Magyarországnak?
Való igaz, hogy hazaárulóknak tartjuk öket sokan,de attól még nagy fizetés mellett árulják a hazát, annyiszor ahányszor csak vevöjük akad.
A megcsodált és a legdemokratikusabb külhoni sajtószabadságos állapotokról már írt Péter 2018-10-08 @ 19:10, miért ismételném? De mint németül tudó, megfejelhetném a háromszorosával, anélkül is, hogy az AfD-t felemlegetném. Meg is koronázva a jogállamiság ottani szent és sérthetetlen müködésével.
Dunai Bögöly
2018-10-08 @ 23:21
Annuska!
Maga meg egy kiváló hülye.
Naprózsa
2018-10-08 @ 16:10
Hát ez az, kedves Én: „a szavazóik nincsenek sehol, megállította őket a határzár”.
Ép elmével fel nem fogható, hogy a zöldek, vörösök, isiászosok, meg fogtündérek és itthoni híveik, mi a csudából gondolják, hogy a beimportált és már itt szaporodott élősködők, melyek zöme muszlim, majd az ő szavazóik lesznek? Egy muzulmán sose lesz hálás nem muszlimnak, akkor se, ha tiszteletben tartják, tartatják az ő „vallását”, fölmentik a bűncselekményeik alól, vagy akár kacsalábon forgó életminőséget biztosítanak őkelmének.
A Koránban és a Hadiszokban ugyanis nincs olyan fogalom, hogy „hála”. Már anyatejjel azt szívják magukba, hogy kizárólag övék világegyetem, és ha a kafiroktól szolgáltatást kapnak is, az nekik alanyi jogon jár, Allah protekciója révén.
Tehát miért is kéne hálásnak lenniük? – vélik mérhetetlen gőgjükben. Kb. 50 millióan vannak már Európában, és e 10% az a küszöb, ami után nem tartanak majd igényt komprádor pártokra – nem adok két évet – és minden nyugati államban muszlim pártot alapítanak.
Persze ilyen hazudós pedig sebal-seliberális-sehumanista-sefeminista lényeknek nyilván az a „B” tervük, hogy muszlim világban majd háromszor kimondva elismerik Allahot és Mohamedet prófétájuknak, máris magas tisztségre tesznek szert, megéri nekik a haza és rasszárulás.
Csakhogy itt a bibi: a hódítóknak is van „B” tervük, ami annyit tartalmaz: „Nekünk csak a vagyonotok, hatalmatok, kontinensetek és rabszolga alattvalóitok kell, ti, zöld-vörös-antifa marhák a hátunk közepére sem! Csak nem képzelitek komprádorok – röhögnek takija vigyoruk fedezékében az iszlamisták – megbízunk olyanokban akik sajátjaikat ily csúful elárulták, és még osztozunk is a zsákmányon velük? Minek kéne kizsákmányoló konkurencia nekünk, s pláne demokrácia, meg holmi pártok, ahol a dimmik még szavaznak is? Egy frászt, majd adunk Európának shariát a hül.y szavazósdijuk helyett!”
Úgyhogy „fel vörösök, (muszlimimádó, álkommunista) proletárok” – énekelhetitek miközben térden sorakoztok a lenyakazásotok előtt. És még ti fogtok a legjobban csodálkozni, hogy ez miképp történhet veletek?
Pedig mi szóltunk.
Magd@
2018-10-08 @ 17:32
Igen a muszlimok is igencsak konokok, tartják magukat a hagyományaikhoz, mint a konok komcsik.
Ha a név ugye kötelez, akkor alakítsanak egy „KONOKOK” nevű pártot, abba az összes kiugrott, független, kidobott, kilépett, beléphetne, hisz mandátumuk van, azt a kis időt meg kivárják ami a pártalapításhoz szükséges. Még jobban is hangzik mint az ellenállás.
Én
2018-10-08 @ 19:26
Mindegy, hogy lesz önálló pártjuk vagy sem, így is úgy is a ,balliberális’ oldalt fogják támogatni. A franciáknál a migri hátterűek 90% a macronra korábban hollande ra szavatott. A németeknél a cdu talán még a szocdemeket is veri migriszavazók terén.
Amelyik politikai erő kiváltságokat, ingyen életet biztosít nekik, és a tolerancia jegyében a többségi társadalommal elfogadtatja törvényen kívüli mivoltukat, azokra fognak szavazni.
Többségben sohasem lesznek, mert a környezetük eltartóképessége ezt korlátozza. Illetve addigra fosszilis energiahordozók híján teljesen más világrend lesz.
Naprózsa
2018-10-08 @ 21:42
Én nem lennék optimista, kedves Én. Csak akkor nem lesznek – a politikában és az elnyomó erőszakszervezetekben – többségben a mozlimok, ha nem is engedjük be őket. Mert amíg van lerabolni való itt, addig vég nélkül fognak jönni. Max. egymással is megharcolnak, s lesz afgán párt, meg marokkói párt, meg szomáliai párt, mi meg csak nézhetünk otthonainkból kizavarva a nyomornegyedekbe, hogy mivé lett a világunk? S ha leraboltak mindent, legfeljebb egy részük hazaszivárogna. Ez lenne az eredménye e Soros-csicska vörös-álkommunista rasszárulók aknamunkájának, s eme 1400 éve zajló mozlim népirtó taktika elleni védekezés a pedig mi feladatunk.
Zita
2018-10-09 @ 12:39
párt nem lesz. Sharia lesz.
Zita
2018-10-09 @ 12:38
Kb. így… 100 %-ig.
Klárika
2018-10-08 @ 16:14
„Szabadság van – ha ez az. ”
Persze hogy az, a ballibsi felfogásban.
Mostanában megint kimondta a zunió, hogy ha csírázik is, de nálunk elvannyomva. Támogatni kell, hogy szárba szökjön (szárgentini meg ne szökjön túl messze), kivirágozzon és gyümölcsöt is hozzon, ezt az egészet egyszerre, különben jön a bünti. Ha nem használ a sok tünti.
khm
2018-10-08 @ 16:37
Nádudvari Tormay Cécile.
Könyvét tényleg kötelezővé tenném. Igazság szerint,nem az ifjúságnak,mert ők eldobnák,hisz sehol sincs benne hétvégi buli. A Szüleiknek! Nekik igen. Mert sokan,még ma sem tudják,mi történhetett akkoriban. A történelemkönyvekben sem találunk mást csak részigazságokat. És rengeteg ferdítést. Felnőttként olvashattam,hisz régebben tiltva volt. Gyanítom sokan ma is tiltanák,ha tehetnék.
És akkor a rövidnadrágos néptribunról. Először azt hitem visszatért Békés megye nagyeszű zsírdarabja. A gőgös.
Ezzel az arcberendezéssel,nehéz lesz elhitetni,hogy éhezik. Pedig az összes ilyen „kérges markúval” kipróbáltatnám. S nem orvosi szempontból.
A patkányforradalommal,meg nagyon ajánlom,hogy ne próbálkozzanak meg még egyszer!
Aristo
2018-10-09 @ 16:40
Javítottam. Bocs.
olszal
2018-10-08 @ 19:23
Gyuri!
Ön magától ennyire korlátolt, vagy vannak segítői a Komminterben?
Amúgy senki nem tiltotta meg az un. baloldalnak, hogy vegyenek maguknak újságot, televíziót és egyéb a magyarokat támadó médiumokat.
Nem mi, a Fideszre szavazók tapsoltuk el azt a hatalmas vagyont, amit a liberálbolsevik kormányok átmentettek anno 1990-ben, ki tudja hova.
Tényleg, hova is?
Mert az egyszerű nép,egyszerű gyermekei – akikre a magukfajták oly sokszor hivatkoznak – semmit nem láttak abból a vagyonból, amit voltak „aranyosak” a magukat manapság liberálisnak nevező, de velejükig kommunista férgek önmaguk részére magánosítottak. Vagy egyszerűen eladták a külföldi támogatóiknak. Lásd a Lőrinci Erőmű esetét, amikor a Horn kormány még az elmaradt hasznot is kifizette a német vevőnek. Kapott is érte kitüntetést…De nem sorolom, a lényeg marad az amit ezen hozzászólás elején leírtam kérdés formájában. Emlékeztetőül: hova tűnt a vagyon, amiből lehetett volna médiumokat vásárolni és fenntartani
saját maguk hasznára?
A köztévé pedig éppen annyi műsoridőt biztosít az ellenzéknek (de helyesebb, ha ellenséget írok), mint amennyi részt szerzett ez a bitang társaság a választások alkalmával. Nem kevesebbet és nem többet.
Én még azt is sokallom…
olszal
2018-10-08 @ 19:35
Ami pedig ezt a szarházi Konok Pétert illeti, mi a francnak marad ebben a számára fasiszta országban, rajta kívül is vannak elegen akik a magyarok közérzetét mérgezik a hülyeségeikkel.
Jöttment galíciánerek azt képzelik hogy ők találták fel a spanyolviaszt, és a hóra pisilést.
Történész? Manapság minden ellenzéki szarházi és azok követői történészek. Lehet, de tán másképp tudják, ismerik a történelmet mint ahogy az volt. Szeretik hamisítani, megmagyarázni, és szeretik elhallgatni saját fajtájuk nagyon komoly bűneit a befogadó ország tekintetében.
Ezek azok a homunculusok akiket Alain Finkielkraut „turista életszemléletűnek” nevezett, mert valójában nincs hazájuk…
Minden kormány ellenes horkantásuk ezt bizonyítja.
Kisebbségi érzésüket agresszív magatartásukkal próbálják leplezni, szerencsétlen követőik pedig ugyanezt teszik…
Ahogy nagy barátjuk a politika pápai csillaga (Gy.F.) mondta annak idején: el lehet menni.
Magam is ezt javaslom…
Amerigo
2018-10-08 @ 21:01
Ez a rendkivül jó arcu és decensen öltözött zsebforradalmár úgy néz ki mint Marx és egy papagáj keresztezéséből született hippi!
Ha már lázálmában pincékről delirál, lenne egy kérdésem: mi van akkor amikor Konok egy pincéből kandikál kifelé?
Válasz: túl hosszú a lánc!
[email protected]
2018-10-08 @ 21:53
Konok Peter… eltunnek ezek sajat maguktol. Kar rajuk egy percet is vesztegetni.
Neduddki
2018-10-08 @ 22:09
Tormay Cecile, o igy hasznalta a nevet, nincs okunk mashogy irni
Klárika
2018-10-09 @ 00:40
„A sajtószabadság hazai korlátozottsága…” ezzel nem értek egyet. Azzal igen „hogy a közmédiában nincs kormánykritikus vélemény,…” annak egészséges és országépítö kiadásában, formájában!!
Mit tehetne a világ mai helyzetében egy nem a botrány-, a zavarkeltésre, a szidalomra, a feljelentésre szakosodott, komoly ellenzék?
A klasszikus, nem konzervatív szociknak ott volt a korábbi „kapitalisták által kizsákmányoltak” tábora. Már ök sem helyi érdekben müködtek, a világ proletárjait akarták egyesíteni. De azok hogy hogy nem de nem akartak ekkora síkon egyesülni. Késöbb következtek mifelénk a kommunista proletáregyesítök. Ezúttal egyesültek is a fránya proletárok de csak látszólag, hiszen rögtön boldogabbak lettek a rendszerváltáskor, attól remélték az igazi megváltást. A munkások, de nem a volt proletárokért harcolók. Végül is mindenki csalódott. A munkásoknak évtizedek alatt sem sikerült jobb móduakká válniuk, a szocik pedig elvesztették a klientúrájukat, hiszen az újmódi kapitalizmus nem társadalmi rétegeket zsákmányol ki. Nem is zsákmányol, hanem hitelfelvételre taszajt és adósságba dönt; országokat, népességeket.
Így maradt a klasszikus, a szoci ellenzék feladat nélkül az egész atlanti európai térségben. Ez nem is titok. A nagy nemzetközi pénzarénában kit támadjon és kivel tartson? A multik is beláthatatlanul sokan vannak minden egyes kupacukban. Oda csak kalaplevétel után (úri módon) van bejárása a szocik hajlékonyabbjának, hátha hull valami abba a kalapba. Még a szakszervezetek sem hösködnek már.
A társadalmi problémák olyanok lettek amelyekkel sem a szocik sem egyéb „ellenzék” nem tud mit kezdeni. Adóbevallás?, azzal kapcsolatban még az isiászos uniós fömufti is …, hát igen, harcol, harcol, harcolgat…, mert valaha, mondják a rossz nyelvek,… vagyis a kormányközeli intézményeknek kell intézkedniük.
Környezetvédelem? mely zöldes párt tud a környezet érdekében valami komolyat is tenni, ha a világ s az érdekek globalizáltak? csórén táncikálni a „megvédendö” öreg fák között? Kormánypárti támogatás nélkül? Amit akarnak az az, hogy minden, Európába törvénytelen úton-módon bejutott ismeretlent háborús menekültként (!) de mégis, öket letelepítve integráljanak(!). Hova, kik, minek?
Ha az ország energiaellátását éretlenül zöld képviselök akarják megoldani, az rég rossz. Az LMP már hivatalból is másképp akar mindent mint a kormány; szakértelem hiányában uniós-külpolitikai okokból, jobb híján a fönöknö nevéböl inspirálva.
Lényeges és tényleges mai probléma szinte hogy csak három kérdésben fogalmazható: el akarjuk árasztani a máris túlnépesedett kontinenst újabb, az unióséval teljesen ellentétes értékeket valló népek millióival?
Egyetértünk e azon think-thankok által kigondolt és ajánlott (eröszakosan) társadalmi kísérletnek a véghezvitelével, mi szerint vége legyen a nemzeti államoknak, az azokon belüli vallási, nyelvi, a hagyományos „monokultúráknak”? Egysigaz foglalkozást biztosítva a népség katonaságnak: a fogyasztást.
Akarjuk e az uniót európa nagyságú, központi birodalomként kiépíteni, hideg-/háborúzni a nem uniósokkal, az uniós magországok által eltervezett protektorátusok rendszerében szervezkedni?
A magyar kormány egyiket sem akarja. Méltányos Európát szeretne.
Hogy nézhetne ki jelen esetben egy komoly ellenzék? Feláll, kiáll, összeáll és kinyilatkoztatja, hogy ö mindazt (onnan fentebbröl) igenis, akarja, ebben látja a haza javát. Azért mindazt, mert nem lehet egy kicsit ebböl s egy kicsit abból, hiszen ezek összefüggésben vannak egymással. Ahogy ugyanazon egy kéz öt ujja.
Egy másik komoly ellenzék ebben az esetben +/-/+ egyet akarna a kormánnyal. Országépítö szándékú kormánykritika mellett.
Az viszont ami van az nem ellenzék sem komoly kritikus, akitöl elvették a szólásszabadságát. Hiszen szól, szólal, felszólal, Ámérikába utazik kiokosításért (nem az itthoni vidékeken akar megokosodni). Sajnos, de nagyon, hogy gyülölködö, intrigáló „mineknevezzük”, célja csak az, hogy végre már megint egy fajankó banda kerülhessen az ország élére. A bizonyos uniós barátok örömére.
Ágnes
2018-10-09 @ 05:28
Azt vettem észre,hogy ahogy zsugorodik az életterük–annál gorombábbak—AMINEK PERSZE ÉN ROPPANTUL ÖRÜLÖK—már hogy fogynak…
A mocskos szájukat már ismerem—rövidke életem során volt időm megtapasztalni amikor regnáltak.
SOHA TÖBBET NEM KÉREK A KOMMUNISTÁKBÓL—hívhatják magukat akárhogyan….
aladin
2018-10-09 @ 06:47
Ez a Konok úgy néz ki mint aki most kelt fel az egyik aluljároból. Szemét egy utolsó ganéj alak, a társaival együtt kiesett a szájukból a HirTV cuszli, most szophassák egymás fa……át.
100km
2018-10-09 @ 08:51
eheheheheee:-)))
na még a végén kiderül, h a dk nyerte a választást, de szar lehet így élned.
de nem sajnállak.
Szőke ciklon
2018-10-09 @ 10:42
Ezek elvárják a közmédiától, hogy hozzájuk hasonlóan a közmédia is a kormányt mocskolja? Mutassanak egy országot, ahol ezt látják. Egyébként meg eleget mocskolódnak a meghívott libsik, komcsik. Bármiről kérdezik őket, nekik mindig Orbán meg a Fidesz jut eszükbe, természetesen negatív mondanivalóval. Sokszor a közhelyek mellett olyan, nyilvánvalóan ordenáré hazugságot eresztenek meg, amit szerintem még ők sem hisznek el, de azért mondják, mert nekik ez olyan jólesik. Amit meg a saját szemétdombjukon, tv-csatornákon, nyomtatott sajtókon, meg az internetes oldalakon leírnak, elmondanak, az maga a zsigeri gyűlölet, uszítás, nettó hazugság. Egy őrült dékás azt merte hazudni, a „nagyon független” (hogy nem szakad rájuk a stúdió teteje) riporter helyeslő bólogatása mellette, hogy az országba naponta 1 migráns érkezik, ő is tisztességes módon, a kapun kéredzkedik be. Akik vasúti kocsikban, kamionokban, furgonokban, vagy a kerítést átszakítva, átmászva érkeznek, azokról nem beszélnek ebben a táborban, ebben a stúdióban. Pedig a stúdió gazdái, dolgozói gondolkozhatnának egy kicsit, mert ezek a muszlimok nem szeretik az ő fajtájukat, amit a közelmúltban már több országban is bizonyították.
vendetta
2018-10-09 @ 16:25
Nem mocskolódást vár az ember a közmédiától, hanem tárgyilagos tájékoztatást. Pl. ha rossz az egészségügy, sok a fertőzés és elmennek az orvosok, akkor elvárható, hogy ezt kimondják. És feltegyék a kérdést: ki a felelős? Szerinted nem?
Szilágyi Imre
2018-10-09 @ 20:12
Rossz az egészségügy? Vagy csak ti terjesztitek ezt a hülyeséget? A német, az angol egészségügy rosszabb. Igez, ez nem mentség arra, hogy a mienk is olyan legyen. De. A magyar egészségügy nem rossz. Akkor miért is kell ezt a közmédiában kimondani?
Soka a fertőzés. A közmédiában téma volt. Ja, hogy te nem foglalkozol a közmédiával, mert az csak hazudik.
🙂
Elmennek az orvosok. Van, akik elmennek és van, akik nem mennek. Az okok nyilvánvalóak. Több évtizedesek. Mert Németországban sokkal kevesebbért sokkal többet keres. Magyarul, a rendszerváltás összes pártja, de leginkább a megörökölt helyzet az oka. Nem gondolod? Ja, hogy te erről sem hallottál a közmédiában? Rosszkor vagy jó helyen. Azért nem hallasz róla.
vaarany lalai
2018-10-10 @ 17:37
Október 1-n időpontot kaptam dec. 28-ra ultrahang vizsgálatra. Jaj, de jó a z egészség ellátó rendszer, ha még élek elmegyek csak kíváncsiságból.
khm
2018-10-13 @ 15:08
Nem jó a hallásod?
Térj át rovarfogyasztásról,sertésre. Nem fogsz repülni,mint a „bőregér”,de legalább ettél valamit.
Klárika
2018-10-11 @ 21:58
Jócskán elveti a sulykot, Leporello, vagy talán milliomos?
Adjam meg az adresszét mindazoknak az ismeröseimnek akik, köszönik szépen, de átélték a „magyar kórház” idejében elvégzett mütéteit?
Vén Csataló
2018-10-09 @ 18:13
Ez a vén hülye Marx epigon teljesen beleszorult a szocreálba.
en
2018-10-10 @ 04:46
Kedves baloldal! Korlatozottsag nincs,korlatoltsag viszont vegtelen sok!
vaarany lalai
2018-10-10 @ 17:31
Aristo, beindultál,mint egy régi Hoffer traktor.Tudod ez egyhengeres_egy ügyű.Konokról nincs mit gondolni, mivel,hát folytassam, de ugye van ami rendbe van,és van ami nagyon nincs rendbe, de az orvosok majd segíteni próbálnak neki. Vagy sikerül,vagy nem.Nemsokára összejön egy karavánra való pereputy,és akkor már kicsi lesz a luxus repülő.jó lesz egy C-4s is.
khm
2018-10-13 @ 15:13
Esetleg a következő űrkísérletkor hővédő pajzs?
Nem feltétel,hogy beváljon,de egy kísérletre elég lenne. Nem?
Hiszen nincs olyan hazugság,amitől ezeknek a pofájáról nem ég le a bőr. Hogyan is működne ez a világűrben?
(jaj nem kérek a kutatási projekt pénzéből egy pennyt sem.)