A hülyeség házhoz jön II. – Legyünk igazságosak
42„A demokrácia arról biztosít, hogy ne kormányozzanak minket jobban, mint ahogy megérdemeljük.”
George Bernard Shaw
Korunk az agyhalottak kora. Minél ütődöttebb valaki annál kevesebb trauma éri és annál kevésbé árt neki ami történik körülötte. Elhatároztam, hogy tekintettel a műfaji egységre, sorozatot indítok mely mindazon képtelenségeket tartalmazza majd, amik bekopognak a mindennapjainkba és muszáj beszélni róluk, különben belefulladunk a tömény hülyeségbe. Tekinthetjük ezt akár egyfajta írásbeli pszichoterápiának is, melynek során az agy megszabadulni igyekszik a működését gátló dolgoktól.
Következő darabunkat az a hír indította el, miszerint a távoli ködös Skóciában az esők, a whisky és a skót hegyi marha hazájában, engedélyezték, hogy a mohamedán rendőrnők szolgálatban is viselhessék a rájuk jellemző fejkendőt, a hijabot. Többek között azért, mert a 17 ezer főt számláló skót rendőrségben csak 175 nem fehér szolgál, ami elviselhetetlen. Még Nessie is tiltakozik Loch Nessben. Úgy hiányzik nekik egy arab Sherlock Holmes, mint egy falat kenyér.
A skóciai eset teljesen az agyára ment egy Ruprecht Polenz nevű német politikusnak is. Aki lelkesen javasolta hasonló intézkedések azonnali bevezetését Németországban is. Nincs elég bajuk úgy látszik.
Régebben még meglepett volna, hogy a derék Ruprecht CDU-politikus, mára azonban nyilvánvalóvá vált, hogy a ’68-as hagyományok, a politikai korrektség és az általános, tompa ostobaság segítségével a Bundesmutti sikeresen gleichschaltolta a német politikát. A „bal” és a „jobb” oldal között alig van szabad szemmel észrevehető különbség; talán a CSU lóg csak ki a sorból.
Ők viszont kedvelik Orbánbasit, tehát fasiszták nem számítanak.
Polenz régi iszlamofil, elnöke a Keresztény-Iszlám párbeszéd Koordinációs Tanácsának (KCID). Elmeállapotáról árulkodik, hogy szerinte fel kellene venni Törökországot az EU-ba. Az egész KCID-t az állam évi 425.000 € -val támogatja, ami viszont már az állam elmeállapotára jellemző. Fő tevékenységük, hogy „párbeszédet” kezdeményeznek a „mérsékelt” mohamedán vallási vezetőkkel. Ők azok, akik nem akarják azonnal halomra gyilkolni a hitetleneket, ha és amennyiben azok megfizetik a dzsizja-t, a keresztényekre kivetendő adót, amit mostanában nem így, hanem szociális ellátásnak neveznek. De a lényeg ugyanaz. Mi fizetünk, ők zsebre teszik és többet akarnak. Amúgy a „mérsékelt iszlám vezetők” senkit sem képviselnek magukon kívül, az övéik ugyanis tesznek a véleményükre.
Ezt a hijabot a mohamedán nők bizonyára szeretik viselni, továbbá amennyiben nem teszik, úgy megkövezés, élve eltemetés, vagy hasonló, a neheztelés kifejezésére rendkívül alkalmas, mohamedán dorgálás jár érte. Gondolom készítettek ebből valami különleges rendőri kivitelűt, például kevlárból, hogy a golyó is lepattanjon róla és feltehetően létezik valami belső erősítéssel ellátott roham-hijab is. Ez nagyszerű hír, azonban véleményem szerint a jó úton nem elég csak egy lépést tenni. Bizonyos esetekben alkalmas lehet a teljes testet és arcot elfedő burka is. Felül a tüzes fekete szemek, alul kilóg a géppisztoly. Jobb mint a rendőrló. Nincs az az elszánt, az iszlamofóbia ellen küzdő baloldali tüntetés, melyet a kukagyújtogatás fázisában szét ne szórna néhány ilyen rendőrnő megjelenése. A nyomaték kedvéért egyik-másik fel is robbanthatná magát. Futna ki merre lát. Mondjuk anti-terrorista akcióknál bevetésük kontraproduktív, mert elképzelhető, hogy a tudatlan kommandósok lelövik valamelyiket.
Mindenesetre, amint mondottuk, nem állhatunk itt meg. A rendőrség kötelékében számtalan vallás hívei találhatóak meg és mindannyian joggal elvárhatják a hasonló elbánást. Így az igazságosság nevében természetesen engedélyezni kéne, hogy a török származású rendőrök turbánt viselhessenek. A tetején kék villogóval és esztétikai okokból kócsagtollal. Mellé szolgálati handzsárt, „Meine Ehre heißt Erdogan” felirattal és a vízágyúkra pedig felírhatnák „Allah nedves!”, csak hogy a tüntető tudja, ki fröcskölte le. Nem tekinthetünk el továbbá az egyéb vallások igényeinek kielégítésétől sem.
- A szcientológusok például öltözhetnének Xenu-nak, annak is komoly elrettentő hatása lehetne, vagy ami még ijesztőbb, L. Ron Hubbardnak. Fizetős agykurkász tanfolyamokkal támadnának a bűnözőkre, és azok elől nincs menekvés.
- A Jedi vallásúak öltözhetnének rohamosztagosnak, vagy Darth Vedernek. A rablókat az erő segítségével fognák el és tennék ártalmatlanná.
- A sátánisták pedig Merilyn Manson, vagy Alice Cooper egyenruhát viselnének. A parádékon death metal zenére vonulnának fel, fokozva népszerűségüket.
- A Krisna-tudatúak felléphetnének a szokásos sárga klepetusukba, csinos tinccsel a kopasz fejükön. Ők csörgődobokkal támadnának a bűnözőkre, amivel rövid úton megőrjítenek azokat.
- A New Age hívők – tanításuknak megfelelően – öltözhetnének bárminek és csinálhatnának bármit. Ez ugyan kissé konfúzussá tenné a rendőri munkát, de hát az igazságosság mindenekfelett.
- A zsidók kalapban és göndörödő pajesszal őrizhetnek a közbiztonságot. Különösen garázdálkodó mohamedánok ellen lennének bevethetők.
- És így tovább.
Ha a fentiek megvalósulnak, akkor elmondhatjuk, hogy társadalmunk hibátlanul nyitott és sokszínű, a szó szoros értelmében. Csak a rendőrség helyett jelmezbál lenne , az viszont kit érdekel.
Tivadar
2016-06-20 @ 11:05
A hijab semmivel sem abszurdabb mint a magyar köztereken láthazó feszületek és más katolikus szimbólumok. Ha betiltjuk a muszlim öltözködést, akkor e keresztény jelképeket is ki kell vonni a forgalomból, különben sérül a szabad vallásgyakorlás elve.
Elekfánt
2016-06-20 @ 11:16
Hülye vagy.Vagy viccelsz?
Ivan Trollckíj
2016-06-20 @ 12:03
Nem viccel. Ateista.Jobban jártunk volna, ha a fogyatékosság más formájában szenved, mondjuk down-kóros, akkor írni se tudna. Így azonban teljes mértékig meg van győződve, hogy amit írt, az logikus.
vécsey géza
2016-06-20 @ 12:03
A következtetés logikusnak tűnik, ami a kereszténységet illeti. De! A zsidót hova sorolod komám? Az istentagadók mindenhol fellelhető jelképeivel vajon mi legyen? A „demokrácia” és a „többség” milyen viszonyban van nálad?
K.J.
2016-06-20 @ 18:48
Ebbe minden néven beleszalad. Ne bántsátok, szerintem nincs senkije.
legyetek
2016-06-20 @ 12:15
Tivadarnál is házhoz jön a hülyeség. Szerintem csak tréfál.
Ha pedig nem, akkor javaslom, menjen el mondjuk Iránba, és tegyen
ajánlatot az ajatollahnak, hogy ugyan már távolítsák el az iszlámra
utaló szimbólumokat, természetesen a korrektség jegyében a
keresztény szimbólumokkal együtt.
netud guy
2016-06-20 @ 22:18
ott a keresztény szimbóleumok /se be vannak tiltva, ahogy sok más helyen is, nem sorolnám
Hirundo
2016-06-20 @ 14:16
Az utóbbi időben sok hasonló hozzászólást olvastam, és most lett elegem.
Tehát: a magyar köztereken látható katolikus jelképek Magyarország történelmi örökségének részét képezik, nem abszurdumok. Hasonlóan egyébként a pécsi dzsámihoz és az egri minarethez. Most mi lesz a következő? Le kell bontani a budapesti Szabadság-szobrot, ami egy kommunista felszabadítási emlékmű? Csak azért hogy ne sértsünk meg senkit? Vagy bontsuk le a visegrádi várat, hogy a gonosz keresztény militarizmus emléke ne nyomassza az embereket?
Másrészt a köztéri feszületek, szobrok, stb. nem sértik a szabad vallásgyakorlás elvét, minthogy nem kényszerítenek arra, hogy katolikus legyél, és nem is akadályozzák a más vallásúak vallásgyakorlását. Ennyi erővel a kopogtató Jehova tanúi, vagy az adománygyűjtő krisnások is sértik a szabad vallásgyakorlást.
A hidzsáb. Nem szeretem, ha valaki hidzsábot visel, de ez csupán a személyes preferenciám. Én sem hordok a nyakamban feszületet, de szabad országban élünk, mindenki úgy öltözködik, ahogy akar (bizonyos kultúrált keretek között). Ugyanakkor a rendőrségnek egyenruhát kell hordania. Ez nem nyitottság vagy kirekesztés, nem is szabad vallásgyakorlás kérdése. Itt a fegyveres testületek alapvető lényegéről van szó. A rendőr azért hord egyenruhát, mert így nem a saját személyét képviseli, hanem az állam hatalmát. Ha elkezdi az egyenruháját személyes tárgyakkal „kiegészíteni”, akkor pont ez a lényeg vész el. Ha az igazoltató rendőr a rendes fejfedő helyett (vagy alatt) hidzsábot visel, akkor mi, civilek elsősorban nem egy rendőrt, hanem egy mohamedánt fogunk látni, aki csak másodsorban rendőr. Ez a probléma. Az állam fegyveres testületének tagjai ilyen minőségükben nem követhetik a személyes kívánságaikat vagy vallási előírásaikat.
Remélem, érthető, amit mondani akarok.
Jut eszembe: „Ha betiltjuk a muszlim öltözködést, akkor e keresztény jelképeket is ki kell vonni a forgalomból, különben sérül a szabad vallásgyakorlás elve.” – írja Ön.
Ha vagy egyik (a mohamedán öltözködés betiltása), vagy másik (a keresztény jelképek forgalomból való kivonása) megtörténik, már sérül a szabad vallásgyakorlás. Ha mindkettő megtörténik, akkor is.
heroes_never_die
2016-06-20 @ 17:20
@Hirundo, kézfogás, hurrá, fejhatás és taps! Nagyon jó poszt 🙂
heroes_never_die
2016-06-20 @ 17:23
oopsz, fejhajtás akart lenni 😉 (kár, hogy itt nem lehet útólag javitani)
Hirundo
2016-06-23 @ 01:17
Köszönöm!
Dunai Bögöly
2016-06-22 @ 00:43
Nem értek egyet.
Nincs, illetve nem lehet egyenlősdi Európában keresztények és mohamedánok között. Az egyik a kultúránk alapja, ami a másik egy erőszakos hódító.
Aki belemegy a jogászkodó egyenlősdibe, az belépett a sírásók táborába.
Hirundo
2016-06-23 @ 01:22
Egyetértek. Azonban ha az Ön érvelését követjük, a fenti kommentelőhöz hasonló liberálisok csak legyintenek, és lenáciznak minket. Ugyanakkor annyira ostobák, hogy a saját érvelésük kikezdhető, annak mentén is le lehet győzni őket egy vitában. Ezt kíséreltem meg.
Alex
2016-06-20 @ 14:30
A korrektség jegyében: Amig a muszlimok lefejezik a keresztényeket addig ne pofázzál a szabad vallásgyakorlásról. Ez Európa és ez a mi kulturánk. Aki idejön az alkalmazkodjon hozzánk!
Lajamancs
2016-06-21 @ 17:58
Farkasgázi?
khm
2016-06-20 @ 13:57
Igaz a cím. „Házhoz jött”.
Lásd első hozzászóló.
heroes_never_die
2016-06-20 @ 14:05
A téma miatt és elsösorban a FB-Stasi múltkori automatikus törléseiböl tanulva, ismét inkább itt szólok hozzá Aristo mai remekéhez, amiböl logikusan látható, hogy nem lájk-koldulás a célom 🙂
A legenda szerinti „mérsékelt” moszlem, nem létezik, ezt nem én, hanem a török szultán, az Erdo bá’ jelentette ki többször is, annak dacára, hogy a fejlettnek képzelt nyugat nótorikusan ezt mantrázza, magyarázván, az iszlamizmusnak semmi köze az iszlámhoz. Ez kábé olyan, mintha valaki azt mondaná, hogy az alkoholizmusnak sincs köze az alkoholhoz.
A skótok tulajdonképpen szerencsések, mert az embert próbára tevö éghajlatuk miatt korántsem annyi az orientális bevándorló, mint másutt Nagy Brittanniában. A neten már látható pár kép a hijab, burka + világitó szinü mellény kombója néhány szerencsétlenen, a nagyérdemü mulattatására.
Polenz elvtárs leginkább fanatikusnak tünö kommentjeivel szokott jeleskedni néhány, általam is olvasott, német blogon, amikor is okos szövegekhez otromba kerténségeket képes posztolni.
Gleichschalten, azaz egyre kapcsolni, egységesiteni a német politikai és mediális ál-valóságot, ahogy Aristo is pontosan látja, volt az endékában szocializálódott, egykori agit-prop és feltehetöen Stasi-múltú bundes-nadrágkosztüm egyik alap célja. Megteremtve ezzel a félelem, a denunciáció, a stigmatizáció légkörét, de ez egy másik történet.
A bajor CSU már csak egy fogatlan oroszlán, szegény FJS, a legendás Franz Josef Strauss pörög is rendesen a szük koporsójában. Föleg, ha olvasta volna a napokban megjelent közleményt, miszerint a bajor rendörség szorgalmasan keres rendör-anyagot a bevándorlók között. „Kruxefix no’ amoil, san’s alle bled g’worn’?” – mondaná erre FJS, a semmihez sem hasonlitható, ámde imádnivaló bajor dialektusban.
Merci Aristo!
Alex
2016-06-21 @ 14:34
” az iszlamizmusnak semmi köze az iszlámhoz. Ez kábé olyan, mintha valaki azt mondaná, hogy az alkoholizmusnak sincs köze az alkoholhoz.”
————————————————————–
Tökéletes hasonlat. Tulajdonkép az iszlám egy erőszakos terjeszkedésre kitalált vallás. Érthetőbben: Mohamed azért találta ki az egészet, hogy az „Allah parancsára” fanatizált hadseregek minnél nagyobb területet hódítsanak meg. Ezért a Korán minden második sora arról szól, hogy erőszakot kell alkalmazni.
Szabó István
2017-06-20 @ 15:42
Most törölhetem a képernyőt, épp joghurtos müzlit habzsoltam (persze, hogy tele volt az etetőm, naná!) és akkor Ön jön itt az Erdo bá-val! Köszi, csocsi! 🙂
Hirundo
2016-06-20 @ 14:23
Érdekes, hogy az Egysült Királyságban a munkahelyeken a nyakban hordott kereszt vagy feszület viselése törvénybe ütközik. Vagyis tilos, nehogy megsétse a mohamedánok érzékenységét. A hidzsab viszont nem csak szabad, de még előnyben is részesítik.
Előre egy mohamedán Európáért!
Alex
2016-06-20 @ 21:31
Ha egy muszlim hordhat fejkendőt akkor mi a baj a kereszttel. Amúgy gondolom ez csak az állami munkahelyekre vonatkozik. A londoni szállóban ahol laktam egytől egyig kékszemű, szőke lengyel szobalányok voltak, kereszttel a nyakukban. (Szép dolog a politikai korrektség, de a vendégek bizalma fontosabb. Ezért nem bantu vagy pakisztáni szobalányokat vettek fel..) Egyből kiszúrták, hogy magyar vagyok és nagyon kedvesek voltak hozzám.
Hirundo
2016-06-23 @ 01:24
Igazad lehet az állami munkahelyeket illetően, a magán- vagy céges munkahelyek szabályzatát nem az állam állítja össze.
Alex
2016-06-20 @ 14:33
Nézzük a dolog abszurdítását. Mi van a rendőrön? Egyenruha. Mi tartozik hozzá? Megfelelő sapka. Most komolyan lehet venni egy fejkendős nőt egyenruhában? Én röhögő görcsöt kapnék tőle!
Itt tart Európa! A hülyeség házhoz jön… | HÍREK.ga
2016-06-20 @ 15:19
[…] forrás: aristo.pestisracok.hu […]
Zalán Ferenc
2016-06-20 @ 17:32
Ha komolyan vesszük az egyház és az állam szétválasztásának alkotmányos elvét, akkor állami intézményekben nincs helye a vallásos szimbólumoknak. Magánemberként mindenki azt vall és hord, amit akar, de közalkalmazotti minőségében a semleges államot képviseli, nem saját nézeteit.
heroes_never_die
2016-06-20 @ 18:34
Ilyen Tivadar féléknek -is- köszönhetö Európa radikális és ellentmondást nem türö iszlamizálása. A „szakállas frakció” ugyan mindig a vallásszabadságra hivatkozik, mert az európaiak, de az amerikaiak is biza alkotmányilag, vagy alaptörvényileg garantálják azt. Az 50valahány muszlim ország ugyanigy persze NEM.
Feltünt-e már, hogy ugyan számtalan vallás és annak alváltozatai léteznek a az világon, amelyek követöi adott esetben Európában, Amerikában, etc. legális bevándorlóként (!) maguknak új egzisztenciát teremtettek (ök igen!), de mégsem várják el az öket befogadó országoktól, hogy azok alávessék magukat nekik. Avagy látott-e már valaki buddhistát, taoistát, hindut, aki Európában csinálja a drámát, mert valaki virslit (disznóból) eszik, hozzá egy sört iszik és ráadásul aranykeresztet visel láncon a nyakában? Na ugye.
Szalonlibik, akik a szalonbolsevikok neo-változatai, amúgy megrögzött ateisták, mint feltételezhetöen Tivadar kolléga is, rögtön felfedezik az iszlámmal kapcsolatban (csak és kizárólag ott!) a spirituális énjüket. Nos neki és persze minden fóristának, akik most Tivadar-boncolászásban nagyot alakitottak 🙂
AZ ISZLÁM NEM VALLÁS! Elsösorban nem az, hanem egy fasisztoid ideológia, amely egyeduralomra tör az egész világon. Ahogy az sem igaz, hogy a szó békét jelentene, nem! Alávetést, alázatot jelent immáron 1400 éve, megváltoztathatalanul, megkérdöjelezés és reformálás nélkül. Magyarán egy, valamikor az ösidökben élt, analfabéta, pedofil, de annál agresszivebb harcos össze-vissza hallucinált dolgokat, mint állitólag isteni sugallatot, amit abban a bizonyos zöld könyvbe leirtak, ami azóta is megrendithetetlenül érvényes, max. ú. n. hadith-okkal egészitették ki. Pont.
Miért fasisztoid? Mert az emberi lét legkisebb zugát is átvilágitva a bélüritéstöl kezdve az állatok és kislányok meghágásáig, valamint más vallásúak (akkor még csak keresztények és zsidók) tüzzel-vassal való levadászását taglalja és teszi kötelezövé. Hogyan lehetett egy arab szektából a világot lassan behálózó ideológiai birodalom? Hogyan lehetett, hogy egykori hindu, vagy buddhista országok, valamint Afrika jelentös része ma már teljesen, vagy nagy részt muzulmánok? Mert az iszlám béke??? Ugyan már!
Az iszlám, nem mérsékelt, vagy radikális, hanem egyszerüen az, ami. A története alatt kb. 250 millió (!) embert mészárolt le a „békés vallás” jegyében. Ahogy a keresztes háborúk elözménye is a moszlem hajósok, akik egészen északra eljutottak az európát övezö tengereken, ejtették el en gros az európai embereket, de elsösorban nöket, rabszolgának. Az afrikaiakat, akiket eladtak amerikába rabszolgának -jé nahát!- szintén turbános egyedek menedzselték! Erröl mondjuk egy egész kiállitást láttam rézkarcokkal, mert akkor még nem létezett szelfizés.
Aki nem hiszi, járjon utána, avagy mindenki szives figyelmébe ajánlanám: Michel Houellebecq (francia iró) – „Submission” és Hamed Abdel-Samad (egyiptomi-német politológus és publicista) – „Az iszlám fasizmus” valamint „Leszámolás Mohameddel” müveit. Nem tudom, hogy megjelentek-e magyarul, bocs. Megjegyzem mindegyik iró, költö, müvész, aki az igazságot irta le világszerte (Salman Rushdie szintén), 24/7 órás biztoansági felügyelet alatt áll évekig, évtizedekig…
Tivadarnak üzenem: mi, keresztények voltunk itt elöször és még (!) mi vagyunk többségben!
Alex
2016-06-20 @ 21:35
„Tivadarnak üzenem: mi, keresztények voltunk itt elöször és még (!) mi vagyunk többségben!”
———————————————————————————————————————————————————-
Mondjuk ezt Bergoglio-nak is el kellene magyarázni, mert egyenrangúnak tekinti az iszlámot azzal a katolikus egyházzal amelyet neki kellene vezetnie
heroes_never_die
2016-06-21 @ 07:22
Tökéletesen igaza van Alex. Nem véletlen, hogy Ratzingert félre állitották, és újabban egy tróján csókolgat hol kezeket, hol lábakat…
http://www.jozan-katolikus.hu/wp-content/uploads/2015/06/1w559c0_bild.jpg
Hirundo
2016-06-23 @ 01:34
Kiváló hozzászólás, nagyon is igaz!
Hozzáfűzném: Michel Houellebecq „Soumission”-ja megjelent magyarul, „Behódolás” címen kapható a nagyobb könyvesboltokban. A „Submission” az angol címe. Érdemes elolvasni, bár képes napokig tartó depressziót okozni.
heroes_never_die
2016-06-23 @ 07:52
Köszönöm 🙂 én németül olvastam és valóban sziven ütött. A javitást is köszi!
Fruzsika
2016-06-20 @ 23:47
Nem is értem, hogy alakulhatott ki ez a megszállás itt Európában? (kopogás és kérés nélkül érkező un. „menedék-kérők” inváziója? 1. Nem volt alkalmunk azt mondani, hogy szabad bejönnötök, de vannak feltételeink. (el sem mondhattuk ezeket) 2. Az lett volna a fontos feltételünk, hogy csak akkor jöhettek be Európába, ha tisztelitek az itt őshonos befogadó nemzeteket, vallási és világi szokásaikat, kultúrájukat, és ha minden tekintetben elfogadjátok az itt élők szabályait, mert nektek is dolgoznotok kell a megélhetésedért és be kell tartanotok a törvényeinket. Csak ez esetben lesz jogotok itt élni. Gyakorolhatjátok a vallásotokat, de csakis azt a vallást, amelyik itt államilag elfogadottnak tekintett. Ha muszlim vagy, akkor van honi iszlám vallás, csakis annak lehetsz tagja, csakis velük együtt gyakorolhatod Allah imádatát, másfajta iszlám vallás itt nem elfogadott, másfajta irányzatú iszlám vallási szektát nem alapíthatsz, az nincs engedélyeztetve Magyarországon pl…Erről kéne nyilatkoztatni, elfogadják e a befogadók feltételeit, ha nem, akkor vissza lehet fordulni!
gargantua
2016-06-21 @ 10:33
Tipikus Aristo-bulvárposzt ez is: álproblémából kamulogikával téves következtetést von le.
Alex
2016-06-21 @ 23:09
Miért lenne ez álprobléma. Most nem a muszlimokkal van probléma, hanem a munkaadókkal. Egy normális országban vannak előírások. Pl. a rendőrnek hogyan kell öltözködnie, viselkednie. Ő ott ahol van, ahol mint rendőr fellép az államhatalmat képviseli. Nos semmi akadálya, hogy egy megfelelő képzettséggel, stb. rendelkező muszlim hitű nő rendőr legyen, de ezesetben szolgálat közben az egyenruhát és a hozzá tartozó sapkát kell viselnie. Ha erre nem hajlandó akkor köszönjük szépen, keressen munkát máshol.
Nos amikor egy állam illetve az állam vezetői olyan pipogyák, hogy a saját előírásaikat nem tartatják be azokkal akikre vonatkozik, az az egész állam tekintélyét csorbítja. Igenis Nagy Britannia tekintélyét csorbitja az, ha a rendőrnő fején rendőrsapka helyett hizsáb van!
khm
2016-06-22 @ 14:51
Wolfram
2016-06-19 at 17:17
*Ne etesd a trollt! *
Felhívom mindenki figyelmét, hogy a trollt a hozzászólások éltetik. Egyetlen célja, hogy a figyelmet magára terelje, ha csak egy röpke pillanatra is, minél többen foglalkozzanak vele. Épp ezért az írása általában semmilyen értékelhető, akár vitatható gondolatot nem takar, leginkább egy szélsőségesen provokatív beszólás, amivel igyekszik mind több embernél kiverni a biztosítékot. Épp ezért mindennemű köpködés, anyázás, vagy felvilágosítás, vita, megmentő hozzászólás egyetlen célt ér csupán el, sikerélményt ad neki és megerősíti abban, hogy trollkodással igenis meg lehet szerezni az emberek figyelmét.
Ezt figyelembe véve etessétek a trollt…
Lajamancs
2016-06-21 @ 18:13
Egyetértek a lényegével, viszont én tovább mennék – az önvédelem miatt – a feltételekkel: Ez itt egy európai ország, kialakult és elfogadott jogi és erkölcsi normákkal. Amennyiben a békés (!!!) , itt letepeledni vágyó jámbor vándor ezt elfogadja, itt maradhat. De – miután néhány száz évig erősen – és sajnos sok vért áldozva – kellett hadakoznunk a muzulmán erőszak ellen, ezért mi kikötjük: itt nem tűrjük ezt a vallást, mert mi ezt erőszakosnak és magunkra nézve ( komoly történelmi tapasztalatok alapján, nem csak ad hoc.) kártékonynak tartjuk. Ha ez nem elfogadható, kopogjon a vándor egy ajtóval odébb, hátha szerencsével jár. De külön hangsúlyoznám a kopogtatást. Mert egy erőszakos, betörő horda nem érdemel se megértést, se kíméletet. Azt el kell zavarni, furkósbottal, vagy ami kézre esik. Ez ilyen egyszerű, nem kell nagy feneket keríteni neki.
Hirundo
2016-06-23 @ 01:47
„Ha ez nem elfogadható, kopogjon a vándor egy ajtóval odébb, hátha szerencsével jár.”
„Egy ajtóval arrébb” a vándor biztosan nem jár szerencsével, ott ugyanis Oroszország van. Akkor már jobban jár a jó Ahmed, ha inkább hazatér tevékkel és datolyapálmákkal ékesített romantikus sivatagi hazájába.
Hallotta a murmanszki migránsok esetét?
Alex
2016-06-21 @ 23:13
Egy emlék Londonból. Cipőt vásároltam, jött egy fejkendős eladónő. Amikor próbáltam azzal volt elfoglalva, hogy a fejkendőjét igazítgatta, mert félrecsúszott. Kicsi volt, kértem egy számmal nagyobbat. Egyből rávágta, hogy nincsen nagyobb. Erre elmentem a másik sarokba ahol egy angol nő szolgálta ki a vevőket, nos egyből volt nagyobb a cipőből. (Külön vicc, hogy a cipő indiai gyártmányú volt.)
heroes_never_die
2016-06-23 @ 08:07
Mégis elöbányásztam két képet, illusztrálandó, miröl is beszélünk. A józan többség eleve belátja, hogy egy rendör(nö) az államhatalmat képviseli és az egyenruhát nem véletlenül találták ki. A már többek által felsorolt érvek mellett nem árt tudni azt is, hogy a hijab és hasonló jelmezek a szabad mozgást, valamint a látóteret is korlátozzák, ami azért nem lényegtelen szempont ebben a témában.
Nos, ami már létezik: https://nationalpostcom.files.wordpress.com/2013/11/police-hijab.jpg?quality=65&strip=all&w=620
és ami még utópikusnak látszik, de ki tudja meddig? https://pbs.twimg.com/media/CE6f-UVW8AEeYxr.jpg
Azt is tudjuk, hogy mohamedánok a nöket leginkább tárgynak és a férfi alattvalójának tekintik. Nem valószinü tehát, hogy igazán komolyan veszik a rendörnöket, akár sapkával is.
khm
2016-06-26 @ 07:47
Az első változatot taxisnak nézném,a másodikat,meg kukásnak. Azért csak burkázzanak,meg hidzsábozzanak bátran. Röhejessé teszik vele a rendőrségüket.
Mark
2016-06-25 @ 13:59
na igen a „mersekelt muszlimok”.. a foldon el cca 7-800millio muzulman. Tobbsegukrol azt mondjak tisztessegesek. A terrorizmusra kaphatoakat 3-12% koze szoktak saccolni az olyan sacc/kb 20-90millio terrorizmusra „hajlamos” egyen…
M5
2016-06-25 @ 23:49
Köszönet Aristo-nak és többségében a hardcore hozzászólásaival is egyetértek.
Újabb adalék a témához: ma, a Brexit-et követő napon az angolok legtöbbször olyan témákra kerestek rá a neten, hogy „mi az az EU és mi mikor léptünk be oda?”.
Ezek után hogyan várhatnánk, hogy megértsék a fentieket? De főleg: mit kellene (lehetne) tenni a mérhetetlen ostobaság felszámolására (ami viszont nem csak angol sajátság!). Sajnos Aristo írásait csak egy igen szűk réteg olvassa, ebből aligha lesz áttörés 🙁
Rado-Core Bela
2016-07-11 @ 01:46
Excellent!