A Pegasus-ügyirat
83„Mielőtt bosszút állnál valakin, két sírt áss!”
Konfuciusz
Megpróbálom valahogyan másképpen felfogni a dolgot. Hátha.
Pegaszosznak már a születése is furcsa volt, hiszen mikor Perszeusz lefejezte Meduszát, akkor ugrott ki a nyakából, és már akkor is egy önálló élőlény volt; a másik, aki ekkor született, Khrüszaór volt, de ez most nem számít. Hogy miképpen tett szert Pegaszoszra Bellerophón, az egy másik mese – el kell olvasni a vonatkozó irodalmat. Mindenesetre később aztán Athéné egy arany kötőféket adott Bellerophónnak, hogy azzal fékezze meg a vad lovat, ez aztán olyan jól sikerült, hogy sikeresen elpusztította mind a Khimairát, mind pedig az amazonokat is. Bellerophón azonban elbízta magát és az Istenek birodalmába vágyott, ezért Zeusz megvadította a lovat, és szegény Bellerophón vakon és megtébolyodva el is bujdosott. Ezután a derék Pegazus az Istenek segítője lett, és jó dolga is volt, gondolom. Ugye hogy mennyivel ízesebb, szebb ez a mese?
De nekünk nem ez jutott. Nekünk egy jóval átlátszóbb és aljasabb mese jutott.
Kezdődött egy Guardian cikkel, amelyet aztán – nyilván egyeztetett időpontban – lehozott több más orgánum is. Mondhatni, ez volt a jel. A dolog lényege az volt, hogy lehallgatási botrány tört ki egy Pegasus nevezetű software körül, mellyel sok embert lehallgattak, megsértve ezzel a magánélethez való jogikat. Felháborító. Az ügyet egy Forbidden Stories nevezetű szervezet hozta nyilvánosságra, amelyben olyan szervezetek is szerepelnek, mint a Washington Post, a Guardian, a Süddeutsche Zeitung, a Die Zeit és a Le Monde.
Aztán az elsők között van Gémesi György és Panyi Szabolcs, akiken azért törni kell a fejét az embernek, hogy kik is és mik is. Úgy emlékezem, hogy Gémesi például egy Budapest közeli kisváros polgármestere, semmi érdekes, vagy különleges; ellenzéki természetesen. Volt valami ügye, amelyben nyilatkozott, de semmi különös. Vagy ott van Panyi, aki meg végképp jelentéktelen alak, azért jegyeztem meg a nevét, mert lelkes hírfogyasztó vagyok, és megragadnak a fejemben ezek a nevek, még ha teljesen érdektelenek is. Én azt reméltem, hogy valami izgalmasabb nevek merülnek fel, mint például Gyurcsány vagy KariGeri. Most mihez kezdjünk Panyi vagy Gémesi nevével? És a többiek is hasonló kispályások, akikről csak megerőltető agymunkával lehet kideríteni, hogy kik is. Valami nagyobbat vártunk az előadástól. Na Macron például már egy áldozat. Őt már lehet, sőt kell is vizsgálni, hogy miképpen került ilyen illusztris társaságba.
Ebből az egészből süt az Orbán-kormány utálata, és bár érzik, hogy az ő embereik kevesek; de szegény ember vízzel főz.
Ki tudja, honnan kerültek elő ezek a nevek és telefonszámok, és mi volt az eredeti cél velük. Azt állítják az NSO emberei, hogy tőlük bizony nem került ki semmiféle lista, sőt Cipruson nincsenek is szervereik, így aztán mondanivalójuk sincs. Természetesen az állításikból sokat levon, hogy tagadják az ügyet, azok, akik hinni akarnak benne, azok hisznek is. Az egészet belengi valami sejtetés: nem zörög a haraszt, ha a szél nem fújja, és mindig a kormány a hunyó, mert ő van abban a helyzetben. Most majd lesz minden, csak le kell aratni a babérokat. Lesz nemzetbiztonsági ülés, és újabb és újabb emberek emlékeznek, hogy őket is lehallgatták.
Ez amúgy ez egy ilyen jó pont. Ha lehallgattak, akkor tényező vagyok, akkor nem éltem hiába és megőriz az emlékezet, hogy én voltam az, akit lehallgattak. Sikerem volt. Tulajdonképpen győztem, felettem nem lehet napirendre térni, kihagyhatatlan vagyok. Hát kívánom nekik, hogy egészségükre, ilyen kis sikert nem is illik irigyelni.
Namond
2021-07-24 @ 14:35
Fenn tartom;
Ez a soros hálózat, az OSF, saját ügynökeit/munkatársai telefonos megfigyelésének, hogy teszik-e a dolguk, illetve az ügynökök üzenő falaként használ szoftver telefonszám listája.
A cél az NSO GROUP üzleti célú lejáratása, a Soros érdekeltségű Citizen Lab javára.
A másodlagos cél nyilatkoztatni a nemzeti kormányokat, hogy a listán szereplő ügynökök nem voltak és nincsenek megfigyelve.
A magyar kormány a gyurcsótányi idők lehallgatási ügyéből okultak; Mi a polgári kormány sokkal különbek vagyunk, mint a bolsevik és reformkommunista utódpártok, azért sem hallgatunk le senkit sem.
Akkor sem ha kellene, akkor sem, ha megtudhatnánk ki pénzeli az LMBTQ agitátorokat és a nemzetvesztő globalista lobbikat, ügynökeiket.
Megjegyzem, ez időponttól azért mindenképpen meg kellene figyelni őket, hiszen jön a választás.
Hajrá legitim – legitimitását minisztereivel megosztó – miniszterelnökünk Orbán!
csakafidesz
2021-07-24 @ 18:02
Na mi van te gazember. Elsőnek szólsz hozzá? Inkább menjél az anyádhoz a napi bevételért.
Namond
2021-07-24 @ 23:12
Szép eszű nemfelelebarátom, mihez is szóltál hozzá?
A cikkhez?
A hozzászólásom tartalmához?
A hozzászólások sorrendiségéhez?
A személyemhez?
Elég sajnálatraméltóan nyomorult vagy te MSZMP tagkönyves, anno nyugati csomagokból öltöző, pinabubus, képmutató szarházi.
Theo
2021-07-25 @ 00:20
Most pedig nem.is szidta a tudjukkit.
Namond
2021-07-25 @ 16:46
Tudjukki ebben a pletyka buborékszerű ügyben teljesen vétlen és ártatlan áldozat.
Neaddfel
2021-07-24 @ 18:39
„..a listán szereplő ügynökök nem voltak és nincsenek megfigyelve.”
***
Miért ne tennénk ?
Ja hogy ciki volna ha kiderülne, hogy kik azok a szarházi ganajok akik segédkeztek a Tavares meg a Sargentíni hazugságok összeállításában.
Gondolod az NSA tudod a junájjtedsztétsz, a Snowden bili kiborítása óta bezárta a „bótot”.
CSak azt ne mondd, hogy ők meg a törvény.
Namondd, ennyire hülye még te sem lehetsz pajti ?
És ha „űk csinyájják” akkor mi ugyan miért ne Namond ?
Namond
2021-07-24 @ 23:14
Örülök, hogy élsz. Legalább megvan a háttérkép.
pityu
2021-07-24 @ 14:42
Az még érthető, ha lehallgatják mondjuk a Bundesmuttit, Micront, a Zorbánt, de hogy a Panyit, Gémesit, meg hozzájuk hasonló senkiket, ennek nem sok értelme lenne- ezek milyen fontos információhoz juttathatnák a Titokzatos Szolgákat?
Neaddfel
2021-07-24 @ 15:03
A hírek úgy szóltak, hogy a cégtől valaki kiszivárogtatta.
***
Pegasus nevű izraeli cég.
–
Soros György, születési nevén Schwartz György (Wikipédia)
***
Azért elgondolkodtató nem ?
heroes_never_die
2021-07-24 @ 16:30
„Lehallgatnak, tehát vagyok” – írtam ki tegnap a fb oldalamra és pár nappal ezelőtt kifejeztem azon gyanúmat, hogy az egész egy false flag akció. Ebben a hitemben megerősített Sebes Gábor cikke a PS-n, továbbá Ambrózy magyarázata a tegnapi „Hajóágyú” műsorban (Kontra, ytb).
Teljesen egyetértek Aristoval, hogy ilyen jelentéktelen figurákat az ég adta egy világon senki nem akar lehallgatni, pedig adott esetben akár ok is lehetne erre. Aki még emlékszik, az igazi lehallgatási botrány a mindenki darling-ja, Mr. Obama idején derült ki (NSA, Snowden), majd ugyanaz a kedves úriember szimatolt Trump után is.
A linkelési lehetőséget inkább az alábbi videóra tartogattam, amelynek a magyar feliratos változatát már leszedték copyright okok miatt. Nem kell azonban tudni angolul, hogy a lényeget megértsük, milyen jövő vár ránk, attól félek, belátható időn belül.
Kínában már létezik, mások lassanként vezetik be – nem menekülsz.
https://www.youtube.com/watch?v=vJYaXy5mmA8&t=44s
Neaddfel
2021-07-24 @ 17:50
MEGNÉZTEM.
Azthittem eldobom az agyam.
Jocó
2021-07-25 @ 23:52
Magyar feliratos változat:
https://videa.hu/videok/film-animacio/utopia-ebresztofilm-1Ua2EYH1GZ8JOLgj
Neaddfel
2021-07-26 @ 16:02
„Kínában már létezik, mások lassanként vezetik be – nem menekülsz.”
Írja „heroes..”
Csakhogy: A FACEBOOK NEM A SZÓLÁSSZABADSÁG ALAPKÖVE, A FIDESZ ELLENÉBEN SEM
Ágoston Dániel. Azonnali.hu
„… gyakorlatilag két kattintással tudnak elvágni kormányokat a választóktól, ha épp úgy szottyan a kedvük.
Ez a hatalom pedig… cefetül riasztó…”
PÉLDA: Trump, de ha te is leírsz egy nem PC kifejezést szót, MÉG NEM BÍRSÁGOLNAK, DE (!) hetekre letiltanak.
EZ MÉG CSAK A KEZDET !!!
És Klára, Karácsony ebbe az Európai Egyesült Államokba akar bevinni minket.
csakafidesz
2021-07-24 @ 18:04
Egyetértek. Ha valakit nem hallgatnak le akkor az búskomor lesz, hogy őt már le se hallgatják..
Klárika
2021-07-28 @ 22:27
Annyira búskomor, hogy már nem is érdekelheti, ki az aki lehallgatja.
Theo
2021-07-25 @ 01:00
A karkoto porazt meg helyettesitheti a beulltetett chip, a jarvanyok es az egyre kotelezobb oltasok is.
Namond
2021-07-25 @ 14:14
Eldobom a mobilom és nem leszek social media szolgáltatók ügyfele.
Theo
2021-07-25 @ 21:51
Akkor nem is tudsz majd venni egy kilo kenyeret se hanarosan. A tarsasagi erintkezes es az utazgatas tiltasat mar lathattuk.
hivő
2021-07-25 @ 14:36
heroes,a videod nem semmi.
Namond
2021-07-26 @ 00:13
A jelentéktelen és kétes megbízhatóságú figurákat a főnökük, megbízójuk kíséri figyelemmel.
Minden esetre remélem, hogy hazánkban e kacsa és 2022 közeledte miatt, fokozták/fokozzák az IT alapú megfigyelő eszközök eszközök használatát.
Nézzük_magát_a_dolgot
2021-07-24 @ 18:27
Nekem az a véleményem, hogy sok senki ember úgy használja ezt a dolgot, mint a metoo-t a színésznőcskék. Ott is azzal bizonyították, hogy ők milyen szexi szuper nők, hogy őket megkörnyékezték a rendezők, és hát ilyen az élet, a nemes gondolkodású színésznőcskék egy-egy jó szerep kedvéért megmutatták a gonosz rendezőnek, hogy honnan nő ki a lábuk, és hát minél biztosabb kegyen a szerep, még orgazmust is színleltek. Most valljuk be, egy ilyen nímand senki ember, mint akik feltolják magukat a hazai választékból, kit érdekelnek, miért hallgatnák le? Illetve egy esetben érdekelhetnek. Ha az illető orosz, iráni, északkoreai, USA, kínai, svéd stb. kém, aki hazája ellen aknamunkát folytat. Ilyen esetben viszont nem szabad megsértődni a lehallgatáson, mert haszontalan csirkefogók gyülekezete lenne az a titkosszolgálat, amelyik a haza elleni tevékenység érdekében szabályos körülmények között elmulasztja lehallgatni az árulókat.
Namond
2021-07-24 @ 23:19
Nézzük_magát_a_dolgot 2021-07-24 @ 18:27
Nekem meg az a véleményem, hogy az IT jelenlegi fejlettsége mellett nem is kellenek kémek, ügynökök, kizárólag fizetett AGITÁTOROK ÉS DIVERZÁNSOK.
Klárika
2021-07-26 @ 22:09
Meg aztán érdeklődő külföldiek választják meg, hogy ki lesz a főváros főpolgármestere.
Böbe
2021-07-24 @ 19:39
Szerintem telefonszerelőknek nem volt munkájuk, ide-oda belekutatgattak, mert most mindenki viszi, hogy nézzék át az okos telefonjaikat, hogy lehallgatók-e ? Micsoda forgalom várható ez ügyben, beviszik…..a nagy forgalom után,…..pár nap múlva gyere vissza, addigra kész lesz……..kész vagyok teljesen ettől…..ennyi.
Namond
2021-07-24 @ 23:16
Jajjjjj….
Klárika
2021-07-24 @ 21:07
Az igazán nem túl feltünő ha egyes politikus nagyfejeket lehallgatnak a szolgálatok. Vigasztalásra szolgálhatna az is, ha kisember létemre lehallgattak, akkor tényező vagyok, vagy lettem. DE ezt meghallva túl sok kisember gondolhat ugyanarra és az akkor már a tömeges kontroll ízét, gyanuját gerjeszti: még egy zavaró gesztusa a diktátorságnak, amitöl szabadulni akarjon majd a hazai népség-katonaság. Mutatja is egy fotó, hogyan tiltakozik „Orbán mint diktátor” ellen egy öntudatos legény a magasra tartott, angol nyelvű plakátja segítségével.
Egy másik megjelent fogalmazásban teljes négy németnek fáj a hasa a kikémlelt s bőrig lehallgatott, a Magyarországon túl nagy nyomás alá került, független újságírók és ellenzékiek miatt.
Azt is tudják, hogy Panyi már megmondta, hogy neki már rémálmai voltak amiatt, hogy ilyesmi meg fog történni. Exotikus furcsaság: pont egy profi nyomozó szemében savanyú, hogy más is nyomozhat,…
Az ARD felderítő műsora számára nyolcan kutatgatták ezen tűrhetetlen botrányt.
2019-ben történtek e felvételek, de a nemzetközi nyilvános botrány
megejtése most lett időszerű, ki is tudhatná, hogy egyáltalán miért ?
Figyelem !!
„A Direkt36.hu egy OKNYOMOZÓ újságíró központ, amelynek célja, hogy ellenőrizze a hatalom gyakorlóit, és leleplezze a mindannyiunkat megkárosító visszaéléseket.” Angolban is megvan !! A személyzet több tagja ELTE végzős, mindenikük NagyNyugati dresszúrával.
„Olyan történeteket mesélünk el, amelyek megismeréséhez szisztematikus kutató munka szükséges, amire a magyarországi szerkesztőségeknek egyre kevesebb lehetőségük van a növekvő üzleti és politikai nyomás miatt. Nálunk viszont pont ez a munka lényege.” Világos, ők dolgoznak, majd történeteket mesélnek.
= Panyi Szabolcs, újságíró. „Főként nemzetbiztonsági és külpolitikai vonatkozású történeteken dolgozik. Trópusi szobanövényeket gyűjt.”
= Szabó András, újságíró. „Az Orbán-kormány döntéshozatalának folyamataival foglalkozik.”
= Zöldi Blanka, újságíró: „főként az Orbán család üzleteivel foglalkozik, és részt vesz számos nemzetközi nyomozásban is.”
„Projektjeik”: több helyen dolgoznak, majd történeteket mesélnek:
= az Orbán család üzletei
= Orosz kapcsolatok
= Kötvénybiznisz
= Elnyelt EU-pénzek
= Elrejtett vagyonok
= Offshore titkok
= az állam tanácsadói
Partnereik is vannak és támogatóik is.
Namond
2021-07-24 @ 23:21
?????
Stupido,
Mit is mond? Max 2 mondatban?
khm
2021-07-24 @ 21:27
Ha egy profi kémprogram nyomot hagy maga után,az szerintem nem lehet véletlen.
Kérdés,hogy mit akartak ezzel elérni? A vicc,hogy széles-e világon,BÁRMELYIK titkos szervezet csinálhatott ilyen megfigyelést,és utána más nyakába akarja varrni.
Theo
2021-07-25 @ 00:39
Ha ilyen kemszoftvert piacon lehet venni, akkor semmit nem bizonyit, ha valakinek a gepen ott van/volt. Telepithette a munkaadoja, barmely titkosszolgalat, vagy akar o maga.
En megneztem egy ilyen leleplezonek szant „tenyfeltaro” kisfilmet. Dramai effektusok mellett annyi derult ki, hogy az Orban csalad videken egy nagy hazat epit.
Es akkor mi van? Ezt talalni ugy, mintha a keszitok vmi hatalmas hordereju, veszelyes temanak jartak volna utana ?
csakafidesz
2021-07-25 @ 02:43
Rémes, hogy az Orbán család házat épít és nem a Ligetben lakik padokra terített szakadt szőnyegen.
Theo
2021-07-25 @ 21:56
Igy van! Szijjartot is egy panelban kepzelnek el. Olvastam a feszbukon. Fogadhatna a kulfoldi partnereket a felszobaban, minek az az urizalas.
Klárika
2021-07-29 @ 19:35
Kedves Csocsó!
Akkoriban epét hányt hosszasan minden magasrangú politikus e földön, alatta és felette: már rég elfeledték, hogy létezhetne 2/3 többséggel megválasztotccság; arról csak a szabályzatokban olvashattak. Természetszerűen következik a kormányalkotó megbízás és nem is kell fogcsikorgatva a koalíciós partner trükkjeivel bajlódni. Jó, rendben.
De mekkora mindehhez képest az a jótevő, büszke boldogság, amikor egyenesen szeretetnek is nevezhető a bizalom e mértéke. Jó lenne, de ők sohase kapták meg. Még „a világ legelső asszonya” sem, a mindegyre újra megválasztott német kancellár.
De meg is lett annak a túrója. Nem egy államfő, pártfejes határozhatta el akkor nyomban, hogy na csoda, ez nem fog többé ismétlődni. Mi lesz a demokrácia istenségével?,….és a többi és a többivel.
Talán nem is telt el három egész nap az O V felesketése után, megjelent és kezembe is került a Der Spiegel utolsó száma. Talán több mint két oldal terjedelmű sűrűn nyomott szövegben jellemezték, szidták, boncolták OV személyét, csámcsogtak a termetén, a populizmusán, találgatták, hogy képes lesz e több éven át ellátni a miniszterelnökséghez kapcsolódó feladatokat és minden más egyebet is amit valaha tett.
Oknyomozó zsurnalisztáknak köszönhetően. Különben hogyan jöhettek volna olyjan dolgokkal amelyek az országban sem voltak/lehettek ismeretesek.
Amint láttuk, az unió nem takarékoskodott a továbbiakban a büntetésekkel, a kioktatással, a bájos pofozkodással (ha bitos benne hogy az nem já vissza), az „értékek” átértékelésével de igenis takarékos a magyar, fideszes képviselőknek magasabb pozíciókba engedésével.
Somniferum
2021-08-03 @ 20:49
Nem azzal VAN GOND, HOGY A POLITIKUSOK ÉS HOLDUDVARUK MINDKÉT OLDALON MEGGAZDAGODTAK, HANEM OTT A BAJ, AMIKOR A 18, ÉS 32 ÉV KÖZTI FIATALOK TÖBB MINT FELE A SZÜLEIKKEL KÉNYTELEN LAKNI, MERT ÖNÁLLÓ LAKÁSVÁSÁRLÁSRA ESÉLYÜK SINCS, SŐT MÉG AZ ALBÉRLETRE SEM FUTJA. TÖBB MINT 30 ÉVVEL A RENDSZERVÁLTÁS UTÁN.
Namond
2021-07-27 @ 14:31
Építkezzenek.
De ne bagatellizáld a dolgot, egy uradalom, majorság nem éppen egy (családi) ház.
Főként ha eredetileg a telekméret 40,5 hektár, amiből 80 holdnyi volt a díszkert.
CSocsó
2021-07-29 @ 10:15
2010 okt 23. . Díszünnepség az Operában. Először vesz részt az ünnepségen az új kormány. OV. megjelenik a díszpáholyban. A közönség,ahogy a protokoll megkívánja felállva lelkesen tapsol. Kivéve néhány nagy testvér ország külképviselete nevében meghívott diplomaták, ők csak tessék- lássék ünnepelnek. Az egyik nagykövetné, gúnyos ajkbiggyesztéssel meg is jegyzi a mellette állóknak, úgy hogy más is hallja: – Csórikám!
Klárika
2021-07-27 @ 09:46
Igenis, amint az minden más ország külügyminiszterénél is szokásos. A téma nagy horderejű hiszen mindenki azon szórakozik, többen a fuldoklásig dühöngenek a zunióban, hogy Orbán Viktor és családja a levegőt is uniós pénzekből veszik.
Hát akkor egy egész házba mennyi imígyen vett levegő fér be? A ország teljes népe kárára és az egész uniós értékgyűjtemény megszomoríttására,….
Theo
2021-07-28 @ 09:41
Hat istenem, nagy a telek is. Miert a mi miniszterelnokunk legyen foldonfuto? A mindenfele kis buta k vaktol sajnalom, de egy allamferfitol nem.
Namond
2021-07-28 @ 10:26
Építkezzenek. Legyen nagy a telek.
De nem kell a PC beszéd a bagatellizálás.
A kastély, majorság nem (családi)ház, hanem uradalom.
Theo
2021-07-28 @ 13:03
A bagatellizalas a proli kultura.miatt kell. Volt tanacselnokoknek (akik jelenleg bunko cigicsempeszek) is van kastelyuk, nem akarmilyen berendezessel. Amig roluk nincs tenyfeltaro, addig masrol se legyen. Csak ezekrol nem mernek csinalni, mert ezek tenyleg elasnak a kivancsi riportert. Apropo, Harisek rozsadombi uradalma sem kicsi es meg sorolhatnank. Mindezek meg csak nem is dolgoznak az orszagert, mig OV es Szijjarto megszakad a munkaban.
Namond
2021-07-28 @ 13:20
A bagatellizálas pontosan a proli kultúra miatt nem kell.
A bagatellizálás képmutatás, manipulálás, az igazság, igaz tények sunyi eltitkolása.
Legyen másról is, más megkastélyosodásáról, annak forrásairól is tényfeltárás, az újságíró pedig kapjon rendőri védelmet.
Az uradalom építést finanszírozó id Orbán Győző beruházási forrásairól nyilvánosságra került adatok, ?tények? engem nem zavarnak, nem láttam bennük elítélendőt.
Igaz a cikkekből sütött a sértettség és bizonyos típusú önismerethiányra – ha más (én gondolja a cikk író) lett volna az is megcsinálja típusú – mutató irigység.
Theo
2021-07-28 @ 17:57
Nem ertek egyet a belso tamadassal, amig veszelyhelyzet van. Ezzel sajat magunkat gyengitjuk, -ne oruljon meg! Hacsak nem on is valami ugynok.
Nincs a telefonjan a Pegazus?
Namond
2021-07-28 @ 20:42
Theo 2021-07-28 @ 17:57
Maga szerint Hatvan puszta uradalmi majorságával kapcsolatban van valami titkolni vagy szégyellni való?
Ha igen, nem kellett volna felhozni, Theo 2021-07-25 @ 00:39-i kommentjében.
Mivel a hírek tartalmazzák, hogy ki építi, ki építteti, mit épít, milyen tőke áll mögötte az mind köznyilvános. Egyetlen újságírói tényállítás nincs cáfolva a bontásra került épületek műemléki státusza, a bontás engedélyezése ha az szükséges volt.
A magam részéről ezen beruházás kapcsán a régészeti feltárások és leletmentések híreit, az erre kijelölt múzeum megnevezését hiányolom.
Klárika
2021-07-28 @ 22:42
Ne izguljunk! A Direkt36 biztosan kideríti, hogy ezen építmény is uniós pénznek köszönhető. Miért kellene kompromittálni az uniót, hogy a pénzéböl csak egy kalibára juthatna? Mint sok más kritikus, szegény, megcsalt – semmi az- megLOPOTT polgárnak?
Theo
2021-07-30 @ 10:36
Nem, sztem nem kell szegyellni az uradalmat annak, aki az orszag szamara hasznos tevekenyseget vegez. Kizarolag kommunikacios szempontbol kell ezzel ovatosnak lenni a prolikba sulykolt illuzorikus szocialista egyenloseg eszmek miatt.
Namond
2021-07-30 @ 11:39
Theo 2021-07-30 @ 10:36
Na látja, szerintem sincs semmi szégyellni való abban ami nyilvánosságra került, különösen, hogy a globalista média sunyi célozgatásait pont a globalista média által közzétett adatok cáfolják.
Na persze az elég szégyenletes, ahogy a kormánypárti média valamiféle túlbuzgóságból, esetleg a globális médiával ellenkezés miatt, ez ügyben terelget, sunnyog és takargatni próbálja azt amit felesleges takargatni.
Otten Éva
2021-07-25 @ 08:13
Sziasztok! A lehallgatási témát egy kicsit más oldalról szeretném megközelíteni. Arról az oldaláról, amelyik nem azt firtatja, hogy kik a „lehallgatottak”, hanem arról, hogy ennek a botránynak mi a célja. Először is, le kell szögezni, hogy megkezdődött a választási kampány, ami az ellenzék oldaláról nézve háború a magyar kormány ellen, méghozzá olyan alantas eszközökkel, amilyenekkel csak lehet. Másodszor, nagyon fontos tisztában lenni azzal, hogy addig, amíg ez téma kizárólag úgy kerül megvitatásra, hogy mi lehet belőle igaz, vagy sem, addig ezt a komoly csatát elvesztettük. Mondom ezt én, aki „orbánistának” vallom magam és szeretnék minden tőlem telhetőt megtenni, hogy a kormányunk újra meg legyen választva az országunk élére.
Ennek az egész botránykeltésnek nem az a célja, hogy a vádak kideríthetőek-e, vagy sem, mert amíg ezzel foglalkozunk, addig védekezésre kényszerülünk. Természetesen egy sor dolgot fel lehet és kell is sorolni, ami mind-mind cáfolja az állított rágalmakat, de ezzel csak az ellenzék malmára hajtjuk a vizet. Lényeges szempont, hogy bemutassuk, ez az egész konspiráció egyszer már lezajlott, méghozzá csodák-csodájára pontosan ugyanígy Mexikóban. Aki nem hiszi, keressen rá a neten (a google kereső nem sok találatot ad, hacsaknem angolul pl.: a wp-tól), 2017-ben és ezt megelőzően is ugyanilyen lejárató módszerrel fúrták meg a mexikói kormányt, akiknek a reakciója valamivel ellenségesebb volt, mint a mi kormányunké, mert ők adott fokig kapcsolatban álltak a drogkartellekkel és ott csúnyább kimenetele lett pl.: a lefizetett provokatőr fiatalok, vagy egy „lehallgatott” újságíró sorsának.
A lényeg az, hogy a médiában állandóan ezek a vádak legyenek a főbb témák, amik mentén megmozdulásokat lehet szervezni, főleg még olyan emberekhez is el lehet jutni, akik egyébként bizonytalanok a választási preferenciáikat illetően. Tehát, sose felejtsük el, hogy ez egy választási háború, amelynek a célja nem más, mint gyalázkodva, rágalmazva, szervezett tüntetésekkel, a közösségi médiát felhasználva, hamis hangulatot keltve, és profin megszervezett piár tevékenységekkel felépített kampánnyal, hogy az ellenzék jusson hatalomra. Szóval, semmiképpen sem szabad alábecsülni ezt a hadakozást, mert akkor elbukunk. Létfontosságú, hogy olyan választási kampányt építsünk fel, ami nem az ellenzékre reagál, hanem önmagunkat felépítve szólítja meg a népet. Kötve hiszem, hogy a választások megnyeréséhez elég lesz a kormányunk sikerpolitikájának bemutatása, sőt azt állítom, hogy a valóság bemutatása sem lesz elég. Nekem lennének javaslataim, hogy miképpen dolgozzunk ki egy kampány stratégiát, de azt itt nyilván nem fogom leírni, pláne, hogy a neten mindent el lehet olvasni.
Ha érdekel egy kampányembert az én ötletem, az keressen meg valamilyen módon.
khm
2021-07-26 @ 18:46
Szőröstalpú oláh!
Takarodj a Kárpátokon túlra,ott van a többi magadfajta. És ide se írj!
Namond
2021-07-26 @ 21:30
Nem szeretem, ha a kommentelők közül senki személyét nem bántó új kommentelőket leintik, kiintik a forgalomból.
Ki tudja honnan jön egy megrázó felismerés, egy új gondolat, válik megérthetővé egy eseménysor, ha a külvilágot kizárja valaki?
Nem szeretném, ha a reformkommunista, álliberális SZDSZ belterjes bolsevik gondolkodói sorsára jutna ez az oldal és a „törzskommentelők” egymásnak adnák körbe az ópiumpipát vagy a kokainos szelencét.
Klárika
2021-07-27 @ 10:15
Ezernyi köszönet a kérdéskörre kivételesen pontosan rátappintó bejegyzéséért.
Fogadja kérem, Otten Éva, minden elismerésem és jókívánságaimat, erőt, egészséget tervei, ötletei megvalósításához ! Nem teljesen hatástalan a szellemi, lelki egyetértés, az ami teljes szívböl jön és lehetséges. Jól esett, büszke elégtétellel követni a kiváló sorait.
Alvarez Lopez Havanmit
2021-07-27 @ 12:36
Istenem…
Létezik, hogy valaki ilyen naiv?
Mindig az az ország lesz célpont, ahol választások lesznek.
Valamilyen furcsa véletlen folytán, valakiket nagyon zavar az, ha valahol a nemzeti oldal pártja, pártjai kerülnek hatalomra.
Nincs is rá túl sok példa a világban ilyenre!
Lupus
2021-07-25 @ 11:14
„Ma hajnalban Brüsszel és csatlósai megtámadták Magyarországot.
Diplomatáink és újságíróink csapatai harcban állnak.
Az Orbán a helyén van.”
…és – ellentétben Nagy Imrével – marad is!
☼
Namond
2021-07-26 @ 05:50
Marad, és ez nagy kár, lepattanhatna a FIDESZ-KNDP kormányzásáról.
Talán az Európai Jobboldali összefogással kellene foglalkoznia, már ha karrierét tovább akarja építeni.
De egy nadrággal Orr bán sem ülhet két másfele tartó lovon.
csakafidesz
2021-07-26 @ 22:39
Még egy Orr bánozás és kibelezlek. Kutyatápszer lesz belőled.
Keresztényi szeretettel: csakafidesz
Namond
2021-07-26 @ 23:03
Mi van éhes vagy?
csakafidesz
2021-07-27 @ 04:12
🙂
Eltaláltad..
atörökszultán
2021-07-25 @ 11:36
Egy dezinformációs kampányt legalább 8-10 lépésben kell fölépíteni.Úgy,hogy a koma se köpni,se nyelni ne tudjon,sakk-matt legyen a végén. A nyugat ad hoc próbálkozásai szánalmasak. Már ehhez is hülyék,annyira polkorrektek. A gyezinformacija igazi mesterei az oroszok.
Naprózsa
2021-07-25 @ 14:56
Hogyan legyek valaki?
(Egy liberális naplójának részlete)
Apám egy idióta. Már gyerekkorom óta idegesít azzal, hogy tanuljak, akkor lesz belőlem ember. Ugyanmár! Ő is egyetemet végzett, aztán gépészként kitalált valami herkentyűt, amit az egész világon használnak, aztán még sem tudja senki, hogy ő kicsoda.
De az anyám is egy fantaszta. Őszerinte vegyek el el lányt, legyen sok gyerekem, éljek a családomnak és a társadalom megbecsült tagja lehetek.
A bátyám is egy seggfej, őszerinte vállalkozzak, legyen sok manim, és mint milliomos üzletember vívhatok ki tekintélyt. Nohiszen a bátyám éjt nappallá gürizik a cégében, jó, van lóvéja, ő fizeti a rezsimet, ő vette nekem a lakásomat, de ő legfeljebb csak a megfejhető balek hírnévre tehet szert, fű és fa tartozik neki, ezért nem tud nekem egy új kocsit venni és nem akarja finanszírozni a külföldi egyetememet sem.
Pedig én tudom, hogy ha Oxfordba kijutnék, akkor a brittudósokkal tanulmányozhatnám a békák brekegésének hangfekvését, és híres tanulmányokat írhatnék erről a nélkülönözhetetlen tudományos témáról. De asszonggya a húgom, aki élsportoló és most nézi a Tokiói olimpia férfi párbajtőr döntőjét, hogy a békatanulmány épp oly hülyeség mint a többi brittudós kísérlete, és ott mégis kell valamit hozzá még dogozni is a fúj nyálkás békákkal. Azt mondja, legyek sportoló és mint olimpiai bajnok lehetek híres.
Nohiszen, hajnalban kelni és edzeni, meg hétvégét versenyekre pazarolni! Brrrr!
Megvan! Elszerződöm az Amnestihez és perelek nem is létező bangladeshi migránsok nevében. Á, ez nem jó, azért jogásznak kéne tanulnom. De van jobb ötletem: főbuzi leszek. Harcolni, tüntetni fogok az elnyomott olyan férfiak nevében akik leszbikus nőnek érzik magukat…
Ez sem jó, mert a sógorom kiröhögött, hogy a leszbikus transznő az férfi.
Megvan! Alapítok egy pártot, amelyben megfúrom az olimpiákat, Brüsszelben óbégatok, hogy ne adjanak pénzt a Zorbánnak mert csak a Fideszeseknek juttat belőle, közben én kapok pénzt a párizsi olimpia szervezőitől, Gyuri bácsitól, a holland Ruttétól meg a Zorbántól is mikor Zorbán ellenes plakátokat nyomtatok a választásokra a Zuniós pénzből amit megpályáztam és meg is kaptam a nyomdámra…
Ja, ez se megy már, van aki lenyúlta ezt az ötletemet.
Hogy legyek hát híres, operáltassam meg magamat varangyos békává? Á, az sok fájdalmas műtéttel jár… Akkor legyek a Jale Egyetemnek mondott valamin professzor, aki a fehér matematika megszüntetését követeli, á, ez se megy, utálom ugyan a matekot, de ha rákérdeznek, hogy a Cosinus tétel is fehér-e, azt se tudnám eszik-e azt vagy isszák, és ki az a Cosinus egy híres matematikus?
Á megvan a zseniális ötlet!
Bejelentem, hogy nagyon fontos ember vagyok, mert lehallgatnak! Így se tanulni, se dolgozni, de még tüncizve nővé operálódnom se kell, megmaradhat a fontos férfiassági kellékem is, és mégis mindenki megismeri a nevem, mert akit lehallgatnak az bizony már valaki!
csakafidesz
2021-07-26 @ 22:43
Kérlekalássan a cosinus az a sinus ikertestvére. A nők a cosinust szeretik jobban. Ki érti ezt?
Namond
2021-07-26 @ 23:05
A tükörképe, nem az ikre.
Lupus
2021-07-25 @ 22:17
Bellerophón
Azt írja közkedvelt szerzőnk a cikk elején:
„Hogy miképpen tett szert Pegaszoszra Bellerophón, az egy másik mese – el kell olvasni a vonatkozó irodalmat.”
OK, utánanéztem – no persze nem a görög mitológia rejtett szálainak tanulmányozására gondolok, abból nekem már éppen elég annyi, amit eddig megismertem, meg amit Aristo most felvillantott.
Hogy mit találtam, azt íme készséggel megosztom:
https://jogalappal.hu/bellerophon-aki-pegaszosz-hatan-lovagolt/
Nem állítom, hogy ebből az egyetlen cikkből most mindent megtudhatsz, t. olvasó, nem olyan műfaj ez a hírszerzés, meg elhárítás, hogy csak úgy egyszerüen bármi is kideríthető lenne e témában, de mégis, a cikk szerzője – katonai témákban jól érzélhetően otthonosan mozogva – idézett (pontosabban itt linkelt) írásában elhelyez jónéhány további cikkre vonatkozó utalást, s, – gondolom – tovább figyelve a szerző munkásságát, vagy legalább netes lapnak kinéző blogját, újabb és újabb olyan értesüléseket szerezhetünk e tárgyban, melyek másutt esetleg nem elérhetők.
☼
Namond
2021-07-26 @ 21:20
Aki Aristo jelen írásában rejtett gondolatokat, utalásokat keres, annak érdemes eszébe venni, hogy a Bellerophón név egy nickname.
A valódi neve Hipponoosz, azaz Lóismerő, ami arra utal, hogy lóidomárként valódi „Suttogó” volt.
No már most, egy kémszoftvernél ki a „Suttogó”?
atörökszultán
2021-07-26 @ 23:39
A Bellerophon-osztályú brit csatahajók az I.Világháborúban vettek részt. A
HMS Bellerophon részt vett a Skagerrak-i,másnéven a Jütland-i csatában 1916. május végén,ami a történelem legnagyobb hajócsatája volt. 4000 német és 7000 brit haditengerész vesztette életét 2 nap alatt.1923-ig a flotta mindhárom hajóját leselejtezték.
Namond
2021-07-27 @ 14:03
No lám, Bellerophon az isteni parancs végrehajtása után, minden esetben megy a süllyesztőbe.
Lupus
2021-07-26 @ 12:03
Na de hova lett a #comment-42051 ?
A megelőző sorszámú, és az utána következő is itt olvasható hiánytalanul – szegény 42051-essel vajon mi történt?! 🙂
☼
Báthory Katalin
2021-07-26 @ 14:26
Nem értek a kémszoftverekhez. Azt azonban meglehetősen nyugtalanítónak tartom, hogy a magyar kormány érintett lehet ebben az ügyben. Ám ahelyett, hogy kivizsgálnák, mi az igazság, történt-e jogsértés és ha igen, ki a felelős, a szőnyeg alá próbálják söpörni a témát. Amikor kipattant az ügy csípőből tagadtak. Aztán mintha indirekt módon beismerték volna, hogy használják a programot, közben persze bagatellizálva a jelentőségét. Úgy tudom, eredetileg arra szolgál a Pegasus, hogy terroristagyanús embereket lehessen vele követni, ami nyilván elfogadható cél. De ha igaz, hogy a kormány ellenzéki politikusokat, újságírókat, bírókat, civil jogvédőket figyeltetett meg vele – tehát olyan embereket akik nyilvánvalóan nem terroristák – annak nagyon súlyos morális és jogi konzekvenciái vannak. Ha egy politikai erő arra használja a titkosszolgálatokat, hogy megfélemlítse, kiiktassa ellenfeleit a küzdőtérről és teljhatalmat szerezzen, az támadás a demokratikus jogállam ellen. Ez pedig az Alaptörvény szerint államellenes bűncselekmény. És ne mondja nekem senki, hogy egy államellenes, alkotmányellenes támadás nem olyan súlyú dolog, amit a nemzetbiztonsági bizottságnak ki kellene vizsgálnia!
Alvarez Lopez Havanmit
2021-07-27 @ 12:43
„ha igaz, hogy a kormány ellenzéki politikusokat, újságírókat, bírókat, civil jogvédőket figyeltetett meg vele – tehát olyan embereket akik nyilvánvalóan nem terroristák”
Ez utóbbira ne vegyél mérget!
Namond
2021-07-27 @ 14:01
Ön téved.
A kormány illetékesei, Pintér és Varga nyilatkozott és pedig azt, hogy senki nem volt törvénytelenül megfigyelve.
A törvények pedig csak bűncselekmény, adócsalás, állambiztonsági kockázat, terrorveszély, terrorizmus finanszírozás esetén lehetséges, akár más állam szolgálata megkeresése alapján.
Nemzetbiztonsági kérdésben két problémát látok;
– a mainstream ideológiák nem tiltottak, terjesztő szervezeteik nem minősülnek terror szervezetnek,
– hogy is van az, hogy az egyetlen magyar, fizikai terrorcselekményre készülő ISIS szimpatizáns muszlim fiatalt, az US illetékes szerve telefonlehallgatáson alapuló jelzésére fogták el.
És ez nem a mi hibánk, nem mi ülünk a kormánynál, nem mi kezeljük a féket, a gázt és a sebességváltót. Sőt nem mi, nem figyelünk a GPS-re.
Theo
2021-07-28 @ 00:36
Bizony teved.
Attol, hogy valaki ellenzeki ujsagiro meg lehet kulfoldi ugynok is egyben.
Bizonyos nonprofit szervezetekrol pedig tudjuk, hogy ugynoki tevekenyseget folytatnak. Megfigyelesuk tehat lehet jogos. Ez nem jelenti azt, hogy az igazi hetkoznapi embereket is figyelik, pontosabban, oket mindenki mindennel figyeli, nemcsak egy szoftver. Gondoljunk csak a szocialis mediumokra, a kocsikba beepitett GPS-ekre, az osszes okostelefonra es TV-re, a netes keresokre, a kamerakra, muholdakra.
Mindez nem faj maguknak, csak az az info faj, ami hazankban landol?
Namond
2021-07-28 @ 12:25
Illés 2021-07-27 @ 12:33
„Nincs az rendjén, hogy egyetlen állampolgár sincs biztonságban a saját hazájában, mert állandó megfigyelés alatt tartják – még a telefonján keresztül is.”
Ezzel ugye a szolgáltatókra, Telenor, Vodafon, stb gondol, vagy esetleg a Fakebook, Twitter, Google social média IT óriásaira is?
No ezeket is és megfigyelőiket is meg kellene figyelnie a szolgálatoknak, az igaz.
Sajna ennek nincs meg a törvényi alapja az Orr Bán Viccesen kállai kettősöző kormányzása miatt.
Mint Varga J elmondta, a Média Hatóság, a Digitális Szabadság Tanács munkája feleslegessé vált , az Unió szabályozását várjuk.
Ez év februárja óta persze ez nagy változás, ami nem Vargától, hanem a főnökétől, mindnyájunk vicces Főnijétől, függ lásd alább:
https://www.portfolio.hu/global/20210203/szabalyozna-magyarorszag-a-facebookot-ime-a-pelda-amit-kovethet-a-kormany-468160
Klárika
2021-07-28 @ 23:14
Nocsak, igazam volt, miért érdemes „egy kicsi embert lehallgatni”. Jelentkezik is az elvárt hatása, @Illés szerint: „hogy egyetlen állampolgár sincs biztonságban a saját hazájában,” jó ok mindenféle jogsértés – „a méltósághoz, a szabadsághoz, a magánélethez való jog?” ellen általános aggodalmat, tiltakozást kelteni.
„Sötét jövő” miatti aggódás okozta véleményt alkotni.
Csali bekapva !!!
Namond
2021-07-26 @ 21:37
http://www.vadhajtasok.hu/2021/07/26/csokis-olivioek-felszolitottak-varga-juditot-hogy-mondjon-le
Namond
2021-07-26 @ 21:38
/magyarnemzet.hu/belfold/varga-judit-vera-jourovanak-mennie-kell-8729349/
Namond
2021-07-26 @ 23:08
https://propeller.hu/itthon/3692007-megerkeztek-tuntetok-fidesz-szekhazahoz-elo-kozvetites?utm_source=hirkereso.hu&utm_medium=referral
Vajon a nyitókép hiteles?
Ennyi hülye nem tudja mi a nemzetbiztonság és annak támadása bizonytalanságot okoz?
Namond
2021-07-28 @ 13:09
Örömmel olvasnák több ilyet, de furcsállom, hogy a köztársasági elnök önállóan nem kezdeményezheti.
https://propeller.hu/itthon/3692852-hocaektol-zsido-gyorgytol-ader-janos-visszavonta-magyar-allampolgarsagot?utm_source=hirkereso.hu&utm_medium=referral
Medvefütty
2021-07-28 @ 22:45
Költői kérdés: miben különbözik a fenti írás attól, amit egy szervilis blogger írna a kormány védelmében?
Theo
2021-07-28 @ 23:33
Ne olvasd.
Klárika
2021-07-28 @ 23:37
Reális válasz: gondolom, semmiben. Ahogyan minden nyilvánosan író ember, minden blogger, közíró, stb., kivétel nélkül, a feltételezett politikai szemléletének megfelelő témát és hangnemet választja.
DE attól még NEM szervilis !!! A kormány támadója nem lenne szervilis?
Vajon nem-e hamis e fütty? A szervilitás adományzójaként?
Klárika
2021-07-29 @ 19:50
„Gémesi György és Panyi Szabolcs, semmi érdekes, vagy különleges; ellenzéki természetesen. Most mihez kezdjünk Panyi vagy Gémesi nevével? És a többiek is hasonló kispályások….”
Gémesi György, orvos, 65 éves :
az „Új Kezdet”-re keresztelt, legújabb politikai párt megalapítója,
1990 ótaGödöllő polgármestere,
rövid ideig országgyűlési képviselő.
A (MÖSZ) elnöke.
1989 augusztusában belépett az MDF gödöllői szervezetébe, melynek hamarosan elnöke lett. Továbbá számos szövetség, szervezet elnöke, alelnöke, elnökhelyettese, oszlopos tagja, mígnem
2017. március 15-én Gödöllő ünnepi megemlékezésén bejelentette, hogy „Új Kezdet” néven pártot alapított.
Az Új Kezdet (rövidítése: ÚK) 2016. április 20-án bejegyzett magyarországi párt. Jelenlegi elnöke Hohn Krisztina országgyűlési képviselő. A párt székhelye Gödöllőn van.
Az Új Kezdet pártot 2016. április 20-án jegyzeték be a bíróságon.
Az alapításkor Gémesi György elnökön kívül komolyabb politikai múlttal dr. Molnár Róbert rendelkezett, aki 1998 és 2002 között a kisgazdapárt országgyűlési képviselője volt, 2002 ősze óta pedig Kübekháza polgármestere.
Honlapja is van a pártnak.
Klárika
2021-07-29 @ 20:01
24.hu
2017. 09. 29. 06:16
„Az életben nem találja ki, hány párt létezik Magyarországon”
Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) keddi adatai szerint:
222 bejegyzett párt van, és
177 áll bejegyzés alatt – írta a Magyar Nemzet pénteken.
Egy héttel korábban még 219 bejegyzett és 171 bejegyzésre váró pártnál tartott a számláló.
Németo.-ban, csak nagyjából, (ha jól számoltam) 65 a választásokon is résztvehető pártok száma. HA „összetartásban az erő”, mi adódik, amikor nyolvanmillió állampolgárt 65 féle akarat, érdek és hatalomvágy osztja szorozza, viszi és hozza; miközben a kerek tíz milliót pedig 222?
Szalay Miklós
2021-07-30 @ 18:25
Néhány lényegi megfigyelés a megfigyelési botrányról:
https://www.egyvilag.hu/index.shtml#PT108_megfigyeles
Namond
2021-07-30 @ 18:56
Nevetséges sugalmazások és vélelmezések, még az sem bizonyított, hogy a megfigyelés a Pegazussal történt volna.
Egyet igaz állítást kivéve.
Az igaz, hogy a világon bárhonnan megfigyelhetnek egy magyar telefonszámot, akkor igazán könnyen, ha az üzemeltető globális/multinacionális cég.
Szóval Szalay úr, gratulálhatunk a magyar szolgálatoknak Micron lehallgatásáért?
Klárika
2021-07-31 @ 02:19
Panyi Szabolcs aligha értene egyet a kispályával, érteti meg a maga részéről, minden velük foglalkozóval; a honlapjukon, interjúkban és Itt is, direktben angolul, hogy akárki megérthesse:
Máshol úgy ír Szabolcska sajátmagáról mint hozzáértő, üldözött szaknyusziról a répatermesztésben. Mely répa, szerinte, sajnálatos módon nem eléggé keresett, nem kapható Magyarországon.
A leleplező írásaikat nem közlik a kormánypárti médiák (hallatlan. Tehát azoktól bevételük sincs), ezért a lakósság nagy része nem is szerez tudomást a nélküzhetetlen tudósításaikról. Tehát nem hatásosak a mégoly megalapozott kutatásaik. A kormány célja, hogy következetesen diszkreditálja a „kritikus zsurnalisztákat” mint Panyi nyuszit is. Sajnos, sok megkérdezett nem is akart a kérdéseire felelni, sérelmezi Szabolcska.
Habár szembeugró, hogy ők nem kritikusak, hanem kémek. Ha olyan ügyekről akarják tájékoztatni Magyarország s a külföld nyilvánosságát amelyek majdhogy nem /vagy egyenesen államtikok és vagy becstelen pletykák. … kormánypárti média nem vásárolja meg tőlük az anyagukat, le sem közli azokat. Akkor pedig, sajnos, szakrépa nélkül marad, butának, a pógár, ők meg ebéd nélkül.
Néha azért csak megjelenik egy egy számszerű adat, vagy beszámol valaki konkrét esetekröl amiket a kormány el§&asrt, ne izguljon Szabolcska, nincs minden szimatolása hiába, a fülei sem nyúltak meg hiába.
Látni, úgy döntöttek, kövér és ferde botrányt kell okozni valamelyes olvasottság, dolgozmányaik ismertetése érdekében !!!
Tehát a világban körüljárva szívesen nyilatkozik, eladogatja megannyi zseniális, tárgyilagos, FÜGGETLEN CIKKÉT amint a többi Direkt36-sok is: az internacionális, független piacon jelenlevő független árusok, a független tabletjükről (nyilván nem a vállukon függnek, hanem függetlenül sétálnak mellettük. Mint Kaktusz Jack és Whisky nevű lova.)
Hanem azért MegRendelésre is dolgoznak ők keményen, a „Direkt36, OKnyomozó újságíró központ”, szigorú tarifa mellett, olvastam valahol.
Ismételgeti, O V nem finanszíroz egyetlen független médiaterméket sem !! Még őket sem.
[A demokrácia s az emberi méltósághoz való jogokat féltőknek:
mintha, máshol, igenis, az lenne a példás helyzet.
Nem, nem lökte ki a német kancellár titkosrendőrsége régi, legfelső főnökét amikor az ellentmondott neki.
Nincs is nála országos hajtóvadászat alatt az egyetlennek nevezhető ellenzéki párt, az AfD.
Nem is dirigálta le nyomban a kancellár mobiltelefonján, külföldről, egyik tagállama megválasztott miniszterelnökét, mert a rá szavazók közötti EGYETLEN AfD szavazat nyomott a mérlegen.]
Végiglapozza az érdeklődő az újságírással, a médiával foglalkozó oldalakt, rá fog jönni -ha eddig még nem tette- hogy minden, de kivétel nélkül minden nem kormánypárti akármi az egész közép-kelet Ajropban, az mind független.
Független, független, független, függetlenül ébred, független cipőt húz, függetlenül ebédel -ha van mit szegénykének- független priccsre fekszik, amelyen az álmai is függetlenek; hacsak nem áll belélyük a hexencsussz a durván klímamegváltoztató deszkáktól függően.
A magyarországi esőerdőket is a már régóta kormányzó miniszterelnök pusztította el. Az Amazonas körülieket a szegény parasztok, exisztenciális szükségböl, míg a hazaiakat „a kleptomániás miniszterelnök, EU-pénzekből, elkerített, félországnyi területen épített kastéjlyaival.”
2018.11.15.-i hálabeszédükben, Darmstadtban, amikor megkapták a a deutsche PEN-központ Hermann-Kesten, anyagilag is támogató díját szívből köszönték és szívhez szólóan nyuszilták el, Pethő András és Sáling György hogy mily keményen s nehezen dolgoznak, szüntelenül elhivatottan, hiszen olyasvalaki is van, nem is kevesen, akik nem akarnak válaszolni a kérdéseikre. Pedig a cikket meg kell írni, különben nincs lé. (DE bezzeg, hogy ők szívesen válaszolnak, a még fel sem tett kérdésekre is).
Valamikor mindannyiukat kirúgta O V az addig független, de milyen független, semmin nem lógó szerkesztőségekből. Ők azonban sehogyan sem akartak felhagyni a népfelvilágosító küldetésükkel, kiderült, hogy rengeteg barátik vannak a világon minenhol, akik mind adtak nekik és felkarolták őket. Elfogadták az alapítványoktól és máshonnan is, a külföldről is származó anyagi támogatást; és a karolást is. Létrehozták a budapesti Direkt36 oknyomozó újságíró központot, külföldi tanulmányutakat is lerepültek. Ott tanulták meg hogyan kell és lehet igazándiból oknyomozni. Szabolcska nyuszi, pl. : „At Arizona State University, he studied investigative journalism on a Fulbright Fellowship in 2017-2018.” hegyezte hosszúra nyúlt füleit.
A Fellwship a különböző tudományok feltörekvő fiataljait is támogatja,… megfelelő „helyeken”, meg aztán karolgatja is szorgalmasan
Namost, krízisekkor OKOT HELYJES SZOLGÁLTATNI, AZT MEG ÀLDOZATOSAN KINYOMOZNI.
Gondolom, bankárokat, pénzintézeteket rávenni, hogy vagyonokról csiripeljenek,…. hálózati embereket kormány körül elhelyezni, hogy az oknyomozóknak feleljen mán valaki, az Isten szerelmére, ne mondjunk le az atlantian kapcsolódó európaiságunkról, az egyetlen érdemes civillizációról. A kémkedö, hátulról szúró robotokról
A honlapukon ott vannak a projektjeik és a képmásaik is. Szabolcska a feltünően lebájosabb lurkó közülük.
„Regime Change”
A <ww.freiewelt.net/politik megjelentette 2021.07.23. Dr Eva Maria Barki cikkét, írását amely a Pegasus-üggyel foglalkozik, címe:
"Das Ungarn – Bashing mit Fake-News und Desinformation wird immer agressiver"
A következőkben az amiről dr. Eva Maria Barki ír:
A Magyarország elleni, júliusban, a gyerekvédelmi törvény miatt elindított nem létező állítások és jogtalan támadások ezek.
Ok nélkül vádolnak, mégis és miért nem foglalkoztatja egyiküket sem az a elsőrangú kérdés, hogy
— hogyan, de mindenek előtt kicsoda volt az aki közölte a Forbidden Stories-l az 50 000 telefonszám listáját. (A világ minden tájáról, közöttük 300 db. magyar illetőségű)
Az NSO kizártnak tartja, hogy egy ekkora lista létezne a Pegasusszal kapcsolatban.
!! Miközben létezik egy, akárki számára megközelíthető, HLR- Adatbank.
"Forensische" vizsgálatot tartott az Amnesty Int. Panyi Szabolcs mobilján és azt derítette ki, hogy azt hosszadalmasabban halgatták mint a többiekét, úgy hét hónapra terjedő szakaszban.
A szerző állitja, ha a Panyi tel.száma rajta lenne az inkriminált listán, elég lett volna felhívni a számot, miután jelentkezik a tulaj (ha jól értettem)
De nem ez történt, hanem a főnökük elkérte az újságírói telszámát azoknak akik – egy belső megbeszélés után- majd kikiáltattak áldozatoknak.
Lehet, hogy a Frau Barki is oknyomozó.
Ő szerinte másképp nem is lehetséges ez a "történet". Egyáltalán nem véletlen ami történt. Hiszen az ez ügyben érintett szervezetek mindenikét a Sorosféle Open-Society
[ ejtsd: oópön szo/aszájeti. Azt jelenti, hogy szósz van a nyitott (felszeletelt) Jeti szájában, a szokásos, savanyú citrom helyett. (A tanácskozások menüjének főétekfogása)]
"támogatja", vagyis finanszírozza, vagyis mind oda tartoznak, ott áll mindenikük honlapján.
Nemcsak a budapesti D36, hanem a Párizsban székelő, kirobbantó Forbidden Stories is. Egyhuzamban az AI vizsgálat eredményét helyeslő, torontói Citizen lab is.
Frau Barki szóra érdemesnek tartja meggondolni, hogy az állítólagosan lehallgatott 50 000 telszámból 10 000 Franciao.-beli, de azt még senki nem vette észre, miközben 16 Magyarorsági eset felhajtást okoz. Kettő közülük a saját istállóból, 14 meg feltételezett. Elkerülhetetlenül gyanú alá kerül, hogy ez ügy szándékosan felépített támadás volt a magyar kormány és O V miniszterelnök személye ellen. Szerinte világos a támadás oka/célja, a jövő évi "Regime Change" és az ellenzék támogatása érdekében történt. Azt is megjegyzi, hogy ez a támadás nem volt egyedi, tehát újabb "meglepetésekre" kell felkészülni.
Nocsak, már létezik általános, nemzetközi nyelvű jelszó is, Regime Change.
Klárika
2021-07-31 @ 02:27
A www szűrőnek nem tetszett a kezdeti adressz:
…linkedin.com/in/szabolcs-panyi