Vihar a biliben
63„A fölény legtöbbször a társadalmi progresszió oldalán áll, ilyen értelemben a gúny a társadalmi fejlődést igenli és képviseli.”
(Magyar Néprajzi Lexikon)
Örömmel jelenthetem, hogy a nemzetközi helyzet fokozódik. Ennek jegyében nagy hullámokat vetett az Echo Tv műsora, melynek egy pontján kitűnő szerkesztőm, Ambózy Áron, azt találta mondani, megidézve egy ’56-os veterán gondolatait, hogy Göncz Árpád nem ’90 előtt, hanem ’90 után volt „patkány”. Utalva ezzel a fékezhetetlenül terjedő mendemondára, miszerint szeretve tisztelt Árpi bátyánk, az ’56 utáni börtönéveiben, együttműködött a kommunista titkosszolgálattal; mindközönségesen besúgó volt. E tekintetben aztán egyben meg is védte a volt köztársasági elnököt ettől a vádtól. Hiába.
Alakítását azután szemlézte a „Mérce” című kiadvány, amelynek szemlézés során sikerült úgy megvágni a közzétett videót, hogy a történteknek éppen az ellenkezője tűnjön ki. Ez egyszerűen hamisítás, abból is a legprimitívebb fajta, hiszen az eredeti felvétel bármikor megnézhető. Eddig a történet, mondhatnók semmi különös, az idézett kiadványnál alapvetően ez a mérce.
Ezután kitört a dühöngés.
Ambrózyt nekiálltak virtuálisan meglincselni, aminek én, akarva-akaratlan, tanúja voltam, lévén, hogy többekkel egyetemben nálam vendégeskedett a hétvégén. Hosszú és nehéz hétvége volt, de a birkán kívül senkiben nem esett maradandó károsodás.
Apáti kollégát – aki tisztázni kívánta a történteket – szintén szidalmazni kezdték. A gyűlöletnek olyan gejzírje tört föl, amely még az egyébként is infernális színvonalú és hangnemű kommentfolyamokban is szokatlan. Foglalkoztak az illetők anyjával, apjával, azoknak és hőseinknek vélt szexuális irányultságukra különös tekintettel, ami meglehetősen különös dolog, ha felelevenítjük, hogy amúgy milyen vehemenciával állnak ki minden szexuális deviancia mellett.
Tehát minden szóba került, amivel a toleráns, humanista, a mások véleményét mélyen tiszteletben tartó baloldali net-társaink általában foglalkozni szoktak.
Hogy mitől süllyed egy amúgy többé-kevésbé normális ember (a monitor előtt) a banánját vesztett orangutánhoz hasonló magatartási mélységekbe, az megérne egy vagy több tanulmányt is, de most nem ezzel foglalkozunk.
Az első érdekes kérdés, amit meg kell vizsgálnunk, hogy miért pont Göncz személye vált ki ekkora sivalkodást. Göncz – a baloldali, haladó ajkakon csak Árpi bácsi – egyike volt azon nagyon kevés haladó politikusnak, akikről úgy döntöttek a libsi médiakörök, hogy kifejezetten szerethetővé fogják felépíteni.
Az ilyen közszereplő annyira ritka a balliberális oldalon, hogy a végén Göncz egyedül maradt ebben a szerepben.
Mert ugyebár a többiek a bunkó, tudatlan párttitkártól a hazudós ütődöttetekig terjedő skálán helyezkedtek el, mondjuk a Horntól Pető Ivánon át Gyurcsányig ívelő mércén. Emlékezzünk például arra a betongerendát eltörni képes erőfeszítésre, mellyel Gyurcsányt a kislányokat megtaláló, ájult hölgyeket cipelő, a nép jóságos megmentője képében akarták bemutatni. Nem ment. Még a szokásos gyurcsányista rohamnyugdíjasok sem vették be, ugyanis ők a harcos arkangyal szerepében szerették látni őt, aki megküzd a gonosszal és eltapossa azt.
Egyedül Árpi bácsi fizimiskája, megjelenése, beszédmódja kínált lehetőséget a szerethető haladó, a nemzet nagyatyjának szerepére, aki szelíd energiájával „egyesíti” nemzetet.
Ebből természetesen egy szó sem volt igaz.
Göncz pontosan olyan politikus volt, mint a balliberális oldal bármelyik szereplője. Hol a kártékony, ideológiavezérlet akarnok, hol pedig a megdöbbentően ostoba outsider tört elő belőle. Emlékezzünk csak a taxisblokád idején nyújtott alakítására, midőn többek között a hadsereg főparancsnokságát akarta megragadni. Árpi bácsi a költő és hadvezér. Ezen akkoriban napokig röhögtem.
Mindegy, amiből kevés van, az pedig értékes. Hát még ha összesen csak egy van belőle.
Így lett belőle a nemzeti kincsek egyike, mi több, hungarikum, mint a birkapörköltből.
A haladás erőinek másik problémája egy műfaj sajátosságaiból fakad. Véleményük szerint, amint maga az újságírás sem tud nem baloldali lenni, úgy az irónia és a gúny sem. Hiszen minden, ami nemes és fontos, az az ő birtokukban van, azon viccelődni egyenesen szentségtörés.
Sokáig így is volt ez. A baloldali médiában rendszeresen jelentek meg viccesnek vélt emberek, és gátlás nélkül gúnyolódtak mindenen, a Szentkoronától a magyarságig bezárólag. Mindenen, amiről azt gondolták, hogy a jobboldaliaknak fontos. Tették pedig ezt azért, mert úgy vélték, hogy az általuk utált honfitársaikat ez bosszantja, és ez pedig nem múló gyönyörűséget okozott nekik. Roppant jókat röhögtek a lelki szemeik előtt megjelenő retrográd fasisztán, amint az éppen leköpi dühében a Tv-t, vagy tehetetlen dühében fölrúgja a kutyáját.
A médiamonopólium megszűnésével azonban ez a helyzet is megváltozott.
Kiderült az, amit én régen tudtam: a libsiknek nincs semmi humorérzéke. Amint valaki olyan, egyébként vicces dolgokon kezd gúnyolódni, mint a buzik, vagy a bevándorlók, nem is beszélve a belpesti ütődött értelmiségről, azonnal a revolverükhöz kapnak.
Az önmaguk állította bálványok – mint például Göncz – bírálata pedig valóságos dührohamot képes kiváltani.
Nem kétséges, hogy a jobbról jövő gúnyt ugyanúgy motiválja a bosszantás szándéka is, mint baloldali párját. Az én esetemben legalábbis bizonyosan, és az ezt az igazoló papírt Ambrózy kollégáról is bármikor kiállítom.
Természetesen a függetlennagyonobjektív média szerint, mi ocsmány trollok vagyunk, a csatornába – ahol azok a bizonyos patkányok is élnek – való stílussal, humorérzék nélkül. Ennek azután hangot adnak többnyire a csatornába való ocsmány troll stílusban, véleményem szerint. Ilyen ez a popszakma.
magd@
2018-01-29 @ 15:18
„TEHÁT MINDEN SZÓBA KERÜLT, AMIVEL A TOLERÁNS, HUMANISTA, A MÁSOK VÉLEMÉNYÉT MÉLYEN TISZTELETBEN TARTÓ BALOLDALI NET-TÁRSAINK ÁLTALÁBAN FOGLALKOZNI SZOKTAK.”
Hát ez az – semmi olyan nívós, inkább sejtetni, mint kimondani – mert mindenki fantáziája és tudása szintjén értelmezi az olvasottakat, amit én is hiányolok.
Ezzel szemben a Cloaca Maxima tartalma önti el a hozzászólásokat, tisztelet a kívételnek, és gondolom, hogy már sokan tudják mikor jobb hallgatni!
KARY
2018-01-29 @ 15:27
Göncz Árpádot szimbolizálja a mára a hazug lopásaiba belebukott balliberális SZDSZ pártjának oszlopos tagja ,a zsidó származású Konrád György nem is olyan régen a HVG-ben közzétett interjúja ,amiben meggyilkolásával fenyegette meg Orbán Viktort ,mint ahogy a Román Csaucseszku-t kivégezték.
Fklara
2018-01-29 @ 15:48
A miniszterelnökünket cigányozni, csüngőhasú disznónak nevezni a részükről nem bűn? Mi majd április 8-án „verünk be” nekik, hogy örökre eltűnjenek a maguk által emlegetett csatornában. Addig is kitartás!
RealCorpus
2018-01-29 @ 18:02
Kevered a pozíciókat. A miniszterelnök nem a köztársasági elnök kategória.
„Addig is kitartás!” Éljen Orbán pajtás?
Fklara
2018-01-29 @ 19:29
Nem a köztársasági elnökre gondoltam, hanem azokra a pártocskákra, akik lázítanak, ők fognak eltűnni. Ehhez pedig kell a választás, ugye? Igen, éljen Orbán miniszterelnök!
RealCorpus
2018-01-29 @ 19:37
Én se kívánom a halálát, de tehetné jobbá az országot, ha marad.
Alexxx
2018-01-30 @ 02:03
Nézd! Dr. Orbán Viktor -érdekes módon- felvállalja azt a szociális érzékenységet ami állítólag a baloldal sajátja. (Hiteles baloldal itt nincsen, ha csaló milliárdosok szívretett kézzel éneklik az éhes proletárt.) De a teljesítménye: kipenderítette az IMF-t és csökkentette a függőségeket rettenetesen felbőszítette a rohadék uzsoratőkéseket. Azokat akik valójában kormányozzák a világot. Mert pl. Amerikában show lett az elnökválasztás. Legutóbbinál Clintonné és Trump képével ellátott óvszert is árultak. Más vacakokról, zászlók, nyalókák nem is beszélve. Elvileg mindegy ki az elnök. A dinasztia alapító bankár, Mayer Amschel Rotschild meghatározta a mindenkori célt: „Adjátok kezembe egy ország pénzügyeit, és nem érdekel, hogy kik hozzák a törvényeket a parlamentben!”
Petiba
2018-01-30 @ 11:38
Orbán Viktor szociális érzékenységéről biztos ódát zengedeznek azok, akiknek csökkent a táppénzük, a szabadságuk, a rokkantellátásuk, a munkanélküli segélyük, a szociális ellátásuk. Akik szívnak a Munka Törvénykönyvének a munkavállalók számára hátrányos feltételekkel való átírása miatt,
asztmás gyerekek emelt összegű családi pótlékának megvonása, mozgássérültek közlekedési támogatásának visszavágása, egészségügyi járulék emelése miatt. Csupa, csupa szociálisan érzékeny intézkedés.
Jani
2018-01-31 @ 06:25
Fogja!
Garay Ben
2018-01-29 @ 19:49
Igazad van, Móricka, tényleg nem. Orbán Viktor a királyod, te pedig, ócska zsellér, az alattvalója vagy és nyögsz, míg élsz.
kalász miklós
2018-01-30 @ 13:34
Sajnos fogalmad sincs miről beszélsz, de csak böfögd fel a belpesti városi legendákat. Köszönjük emese.
kalász miklós
2018-01-30 @ 13:34
Ez Petiba-nak szólt.
Petiba
2018-01-30 @ 15:47
Akkor én most iszom egy jó kapucsínót 🙂
http://tenytar.blog.hu/2014/11/05/2015_a_megszoritasok_eve_ime_az_uj_adok
Alexxx
2018-01-31 @ 09:16
Aki a gazemberek szerksztette ténytár blogra hivatkozik azt jól tökön kell rúgni!
kalász miklós
2018-01-30 @ 13:32
Igazad van, nem ugyanaz a kategória. A köztársasági elnök reprezentál, valós hatalom nélkül. A miniszterelnök pedig az országot irányítja. Szóval ha ezzel azt akartad mondani, hogy Árpibácsinak kijár a tisztelet, akkor Orbánnak tízszeresen.
legyetek
2018-01-29 @ 16:00
„megidézve egy ’56-os veterán gondolatait, hogy Göncz Árpád nem ’90 előtt, hanem ’90 után volt „patkány”.
Csak annyit tennék hozzá: is.
Fklara
2018-01-29 @ 19:26
Nem a köztársasági elnökre gondoltam, hanem azokra a pártocskákra, akik lázítanak, ők fognak eltűnni. Ehhez pedig kell a választás, ugye?
Fklara
2018-01-29 @ 19:27
A választ RealCorpus-nak szántam, bocsánat.
RealCorpus
2018-01-29 @ 19:31
Kell, menjenek is. De a jó marad?! Tudom, nincs más egyelőre…
Alexxx
2018-01-30 @ 02:08
Csak dr. Orbán Viktor az egyetlen államférfi Európa ezen a térfelén. Sőt azt hiszem egész Európában neki van a legnagyobb respektusa. Őt nagyon gyűlölik a tehetségtelen kis liberális buzik. Érzik, hogy a cipője sarkáig nem érnek fel.
esvány
2018-01-29 @ 16:06
Tudtom szerint Göncz neve az „üdülőben” takony volt.
khm
2018-01-29 @ 18:49
Azonos a jelentése a börtönszlengben a patkánnyal.
C.Dömötör
2018-01-29 @ 16:07
,,a baloldali, haladó ajkakon csak Árpi bácsi”
Nem csak, mert szerintem az Árpi bácsi is gigantikusan kínos.
Benne van az a mucsaiság, és kisstílűség amit képviselt.
Nem véletlen, az elnök úr hozzá nem passzolt.
Volt néhány feledhetetlen pillanata, sajnos.
Egy elnök aki miatt szégyenkeztem.
pandora
2018-02-01 @ 09:50
A felejthetetlen pillanatokban rendszerint részeg volt mindenki Árpi bácsija,valószínű
,hogy nem bírta a nyomást ,tütüke nélkül.Azokat a pillanatait is élvezhettük(sajnos)amit a közönség nem látott.
legyetek
2018-01-29 @ 16:16
És most történelmi távlatból szemlélve a dolgokat: Árpi bácsi történelmi súlya egyenlő a magyarországi gengszterváltás súlyával:
– kívülről vezérelt;
– antidemokratikus;
– hatalomátmentő.
Egyszóval: semmi a köbön.
A valódi rendszerváltás 2010-ben történt, ennek vesztesei csaholnak most. Szeretem hallgatni az ugatásukat, mintha hájjal kenegetnének.
—-
ps.: első IGAZI elnökünk Mádl elnök úr volt, Isten nyugosztalja.
startrek
2018-01-29 @ 16:56
Göncz kiváló elnök volt, rendíthetetlenül őrködött a jogállamiság felett. Kár, hogy 2010 után a Bólogató Jánosoké lett a poszt és elvesztette minden presztízsét.
Alexxx
2018-01-29 @ 17:33
A „közepesen erős” elnöki poszt nem sokat nyom a latban. Anno Szabad György mondta nekem, hogy erős, vagy közvetlenül választott elnök könnyen visszahozhatja a kommunista diktatúrát, mert még mindenhol ott vannak, megvannak a régi elvtársi kapcsolatok is. Ebben a professzor úrnak tökéletesen igaza volt, Horn Gyula megválasztása után döbbentem rá, hogy mennyire látta előre: A kommunisták vissza fognak még jönni.
Pikk Asszó
2018-01-29 @ 17:40
Ilyen komoly szövegeket is betanultatnak szegény ápoltakkal az intézetben? Nem semmi. Aztán csodálkoznak, hogy dühöngenek szegények. Ma megint korábban kezdték a kimenőt. De azért a teljesítmény előtt le a sapkával!
Alexxx
2018-01-29 @ 17:25
Óh! Sólyom László is Magyarország köztársasági elnöke volt. Annyira igyekezett megfelelni a buzi liberálisoknak, hogy a magyar zászlót is levetette a szobája faláról. Sehol a történelemben előtte nem volt olyan köztársasági elnök aki arra a szintre süllyedt, hogy az általa képviselt ország nemzeti lobogóját eltávolíttassa. A munkások rá is kérdeztek, hogy komolyan gondolja-e. (Mármint a zászló levételét..)
Szerintem S.L. Göncz Árpádot is alulmúlta a balfél íránti szervilitásban.
khm
2018-01-29 @ 18:45
„Roppant jókat röhögtek a lelki szemeik előtt megjelenő retrográd fasisztán, amint az éppen leköpi dühében a Tv-t”
Jelenleg,más világ van. A balnak nevezett oldal szokta köpködni a tévéjét,mert neki nem tetsző politikusokat lát a képernyőn.
És Istennek hála,egyre többet.
És jónak látám,és megáldám! Maradjon ez így.
khm
2018-01-29 @ 18:47
Amúgy a képen az idős, úr éppen Orbán Viktort éljenzi.
Vezényelni,ugyanis nem így szoktak. Na meg,hol a zenekar?
Tehetős Totó
2018-01-29 @ 19:34
Húzz a búsba Gyula!
RealCorpus
2018-01-29 @ 19:45
Nézd! Én szeretem Aristo írásait, ha nem is értek mindenben egyet vele, és ezt szemébe is mondom. De tényleg ennyire lealpáriasít a net, hogy ilyen utálat legyen felőletek afelé, aki nem ért egyet a Fidesz -Kdnp kijelölt csapásával? Ha nem is balos, csak másképp gondolkodik?
Petiba
2018-01-30 @ 11:26
Ebben teljesen egyetértek veled.
Amúgy tetszett az írás, ezúttal teljesen egyet kell értenem Aristoval, csak egy dolgot emelnék ki és tükröznék:
„Tehát minden szóba került, amivel a toleráns, humanista, a mások véleményét mélyen tiszteletben tartó FIDESZES net-társaink általában foglalkozni szoktak.
Hogy mitől süllyed egy amúgy többé-kevésbé normális ember (a monitor előtt) a banánját vesztett orangutánhoz hasonló magatartási mélységekbe, az megérne egy vagy több tanulmányt is, de most nem ezzel foglalkozunk.”
Ez pontosan így van (egyes) fideszes orangutánokkal is, még a viszonylag normálisabb Aristo-blogon is észrevehető ez, de méginkább a pestisrácok egyéb oldalain. Egy fikarcnyit sem különbek a fideszes „rohamkommentelők” a ballibbantaktól. (tisztelet a kivételnek) De nem nagy meló összehasonlítani a 444 kommentelőit mondjuk a ps kommentelőivel. A banánhiányos orangután, hogy eme pazar aristoi hasonlattal éljek, pont megvan itt is, ott is.
Kéfa
2018-01-31 @ 13:20
Én nem értek veled egyet, mert a szerinted „fideszes orangután” kommentelő is szimplán csak nem akar hallgatni, ki akarja mondani a véleményét. Hát hol tegye meg, ha nem itt a PS oldalain?
A PS az ellenzék szerint kormánypárti újság, azaz a fidesz-kdnp kommentelőknek hazai pálya.
Mi rosszat tesznek?
RealCorpus
2018-01-29 @ 18:05
Mint bármelyik köztársasági elnök. Vélemény lehet róla, de rugdosni nem ildomos. Főleg halála után…
Alexxx
2018-01-29 @ 18:26
Figyelj te liberális buzi! Ha nincsen mondanivalód ne piszkold össze az oldalt.
RealCorpus
2018-01-29 @ 18:48
Azt szerencsére nem te döntöd el, hogy mi micsoda, vagy ki kicsoda. (Talán…)
Mellesleg nem hozzád szóltam, ha nem tűnt volna fel. Lépj át, ha nem viselsz el!
RealCorpus
2018-01-29 @ 18:11
Aristo!
Értem én, hogy írni kell. De ki néz Echo Tv-t, olvas Mércét? Ez tényleg vihar a biliben.
(A fogalmazás még mindig jó, ha nem is értünk egyet, de ezt már mondtam személyesen tavaly. =) )
C.Dömötör
2018-01-29 @ 19:06
Látja ez a probléma, Aristonak írnia kell, de magának?
Főleg ennyi hülyeséget?
Amúgy a miniszterelnök az államelnök előtt helyezkedik, a különböző parlamenti szisztémákban, miniszterelnök = kormányfőnök, míg az államfő a formális feladatokat tölti be. Ez így van Európa legtöbb országában, nézzen utána.
Gönc olyan rossz és káros elnök volt, hogy nyugodtan leírható az igazság. Saját szerepe által, és azt, amit a lánya elkövetett a magyar nemzet ellen, nem menti semmi, zéró tisztelet. Ez nem azonos a halottgyalázással, csak a jogos kritika a hazaárulónak.
RealCorpus
2018-01-29 @ 19:25
Nem állítottam rangsort, csak annyit írtam, hogy más kategória. A korábbiakról is van véleményem, a mostaniról is. De nem köpdösöm. A miniszterelnök számomra más pozíció. Viszont a közelébe se megyek egyiknek se, hogy köpködés lehessen. Félreértés elkerülése végett: Nem csak a mostaninak, a korábbiaknak sem.
Rabló Idő
2018-01-29 @ 19:31
vihar a biliben?
Fordítva: cseppben a tenger. Göncz-cé akarják átnevezni az Árpád-hidat?
RealCorpus
2018-01-29 @ 19:35
Na ne! Poénnak elmegy…
Kéfa
2018-01-29 @ 20:21
Majd csak azután legyen átkeresztelhető az Árpád-híd, ha a Megyeri-híd megkapja az évekkel korábbi szavazáson győztes nevét: Chuck Norris híd. 🙂
RealCorpus
2018-01-29 @ 20:26
Az vídiásan kemény lenne. =) Brrr! =D
Héja
2018-01-29 @ 18:29
Én benned rengeteg vicceset látok.
Pl. ájult Göncz-imádatodat.
Árpi apó tűrhető műfordító, gyönge-közepes író, akarat nélküli szdsz-báb volt.
Saját személyiség híján kedveskedett, boldog-boldogtalant letegezett.
Marionett figuraként épp megfelelt a balliberálisoknak.
„Európa segíts!” – sikoltotta az olasz La Stampa hasábjain.
Patkányszívűségét legfeljebb a túlvilágon bocsátják meg.
Matyko-X
2018-01-31 @ 19:55
@Héja: véleményeddel egyetértve GÁ jellemzésedben, még annyit tennék hozzá, hogy nekem az NAGYON NEM tetszett, amikor pár éve egyik börtönbeli „munkatársa” elpötyögte, hogy GÁ „bizalmas iratokat” fordított … No, aki tudja, hogy mi volt 50 évvel ezelőtt a „C” bizalmas sajtófigyelő, az sejtheti, hogy GÁ feltehetően „bizalmi ember” volt.
Alexxx
2018-02-01 @ 01:53
Az ilyenekről kell „városrészt” és metrómegállót elnevezni? A kormánynak, vagy a főpolgármesternek semmi beleszólása nincsen a „városrész” elnevezésekbe?
Alexxx
2018-01-29 @ 19:29
Szeretném leszögezni, hogy semmi tiszteletet nem érdemel, de különösen nem: szobrot, „városközpontot” (mondvacsinált, ködös határokkal) és metrómegállót. Így is túlbecsülték amikor visszavonulása után egy csodás villát kapott. Sólyom (Zászlóleszedető) László is kapott egy villát, de nehéz volt neki megfelelőt találni, mert válogatott és fitymálgatta a felkínált palotákat.. Egy köztársasági elnök önmagában nem ér annyit, hogy rögtön halála után bármit elnevezzenek utcát is róla. Mádl-ról egy történelmi nevű utat, a Hegyalja utat akarták elnevezni, de részben az özvegye, részben a XII. kerület lakóinak tiltakozása miatt meghagyták a 200 éves utcanevet.
Ezúton is:
HATÁROZOTTAN TILTAKOZUNK A „GÖNCZ ÁRPÁD VÁROSKÖZPONT” METRÓMEGÁLLÓ ELLEN!
RealCorpus
2018-01-29 @ 20:22
Lehet, meglepődsz, de egyetértek.
Alexxx
2018-01-30 @ 01:51
Miért kellene meglepődnöm?
Kéfa
2018-01-29 @ 20:26
Szerintem kérdezzék meg erről valamilyen formában a népet, mielőtt tiltakozni kezd, mint a Hegyalja út esetében.
Úgyis mi fogjuk olvasgatni mi van kiírva.
Megfigyelő
2018-01-29 @ 19:35
Hab a tortán (kicsit romlott), hogy ami eddig Árpád vezérre utalt (egy metró-megálló), az Göncz Árpádra utal majd a tervek szerint!
Garay Ben
2018-01-29 @ 19:44
Hát abban én sem. Viszont te vicces vagy. Morbid vicces. Anyádnak nem esett kézre a köldökzsinór, hogy még élsz?
Mr Falafel
100km
2018-01-30 @ 09:30
„Göncz Árpád nem ’90 előtt, hanem ’90 után volt „patkány””
ilyenkor sajnálom, hogy nem nézek tv-t :-))))
de csak egy rövid időre 🙂
Lackó
2018-01-31 @ 09:36
Göncz volt a legjobb köztársasági elnök. Az utána következők a nyomába sem érhetnek.
olszal
2018-01-31 @ 12:24
Szerencsére nem is nagyon akaródzott nekik…mármint utolérni ezt a susogó, csendőrpertuban kiváló, amúgy egy jellemtelen szarházi emberszabású galíciánert. Mindenre alkalmasabb lett volna, csak nem Mo államfőjének.
Majd idővel kiderülnek a (börtön)viselt dolgai…amit nagyon remélek!
Kéfa
2018-01-31 @ 13:41
Nagy gondolat Aristotól ez a „banánját vesztett orangutánhoz hasonló magatartási mélység”.
Mivel úgy vélem ezt a hasonlatot Aristo a „BALOLDALI NET-TÁRSAINK”-ra alkalmazta, kérdéses nekem, hogy a jövőben egy ideig tudok-e úgy ránézni egy banánra, hogy ne az ellenzék jusson eszembe róla?
Végül is úgy tudom, a Fidesz székházának egy másik déligyümölccsel, azaz rohadt naranccsal való dobálása már megtörtént (talán a banánt nem akarták elveszteni? 🙂 ).
Szóval Aristo hasonlata után azon töprengek, mire fognak gondolni az emberek, ha a jövőben egy hevesebb ellenzékinek valaki banánt ad vagy küld?
Mi lesz itt, déligyümölcsös választási kampány?
Hajrá banán, ne hagyd magad narancs?
🙂
pandora
2018-02-01 @ 09:52
A felejthetetlen pillanatokban rendszerint részeg volt mindenki Árpi bácsija,valószínű
,hogy nem bírta a nyomást ,tütüke nélkül.Azokat a pillanatait is élvezhettük(sajnos)amit a közönség nem látott.
Etin
2018-02-01 @ 13:35
Aham Magyarországé… És egészen pontosan hány magyar ember választotta meg?
Én biztos nem, tehát nekem pl. nem volt…
Amúgy attól, hogy Közt. elnök, attól szeretni kell és nem szabad rosszat mondani róla?
zeusz
2018-02-02 @ 17:34
Kit érdekelnek a köztársasági elnökök.Az országot a kormány vezeti és szerintem jól.Az egy reprezentatív funkció , annyit ér mint kandisznón a csöcs.
Kéfa
2018-02-02 @ 22:18
🙂 🙂
Szedlacsek
2018-02-05 @ 01:37
Akkor tessék abbahagyni orbán cigányozását és rögtön hiteles lesz ez a képmutató mondat. Nekem ez a senkiházi sosem volt és sosem lesz az elnököm. Rongy emberek nem lehetbek példaképek