Pszichomigráns
42„Az újabb kutatások szerint az embernek alsó tudata és felső tudata van. Némely embernek ezen kívül még esze is van, de ez már nem tartozik a tudományos vizsgálódás tárgyai közé.”
Karinthy Frigyes
Tartok tőle, hogy ezeken az oldalakon unalomig foglalkoztunk már a migránsok okozta problémákkal, és számtalanszor kifejtettem ezzel kapcsolatos nézeteimet is. Ezek nem is változtak sokat. Most azonban a migráns helyzet újabb aspektusára vetődött éles fény, olyanra, melyre gondolni sem voltam képes eddig. Meg voltam pedig győződve arról, hogy migránsilag nekem már nem nagyon lehet újat mondani, ez azonban ostoba hübrisz volt részemről, amit ezennel, nyilvánosan meg is bánok. Szeretnék kissé elmélyedni a dologban, s tenném mindezt a nyájas olvasó támogatásával alább.
A Simicska birodalom legújabb koronaékszerének, az Index című kiadványának oldalain, Földes András szögesdrót és kutyaharapás szakértő, a bicskával felszerelt rendőrkutya története után, újabb megható írást tett közzé „Komoly pszichés problémákat okoz a magyar rendszer a menekülteknél” címmel. A dolgozat feltárja azokat a pszichikai problémákat, melyek a hazánkba érkező migránsokat sújtják, továbbá éles elmével rámutat arra is, hogy miképpen fokozza ezeket a végletekig honunkban dúló fasizmus, a galád Orbánbasi által meghirdetett „Puszi helyett pofon” (PHP) eljárásrend.
Továbbá a migránsok egy új típusát mutatja be, a pszichomigránst.
A probléma megvilágítását a cikk szerzője egy Barna Mária nevezetű pszichológusra bízza, aki a Cordelia (Lear király legkisebb lányát hívták így, hogy miért róla nevezték el a szervezetet, az rejtély, ő az egyetlen normális a darabban) alapítvány munkatársa. Ez az alapítvány kifejezetten a migránsok lelki bajaira specializálódott, nyilván mert úgy találták, hogy van nekik. Mármint bajuk. Az alapítvány lelkes és tanult munkatársai úgy tudják, hogy a hozzánk látogató migránsok nagy része, 61 százaléka szenved valamiféle pszichés zavartól. Tehát minimum pszichológiai végzettségű embercsempészeket kellene alkalmazni.
A cordeliás Mária egyből egy furcsa példával érzékelteti a helyzetet. Elmeséli egy ifjú afgán igencsak furcsa történetét. A történet hőse az afgán titkosszolgálatnak dolgozott, de elfogták a tálibok, megkínozták, a feleségét megölték, ezért elmenekült. Itt a gaz fasiszták becsukták a tranzitzónába, amitől megbuggyant, „Öngyilkossági terveket fontolgatott, szélsőségesen izolálódott a többiektől. Azt gondolta, hogy a többiek gúnyolják, kinevetik. Alvászavarokkal küzdött, kiabált álmában” A hatóságok végül elengedték, ekkor azonnal átszökött Ausztriába, ahonnan viszont kiutasították. Afganisztánba nem akar visszamenni, mert ott – szerinte – a halál vár rá. Hogy most mi van vele arról nem szól a fáma. Valószínűleg Németországban kiabál álmában. Ezen Odüsszeia oka pedig az őt ért stressz miatt kialakult „pszichés zavar” volt, mert „ha az őrizetben töltött hónapok alatt nem romlik le ennyire az állapota, akkor jobban átlátta volna a lehetőségeit”. Eddig a történet.
Nézzünk a történet mélyére kissé.
Elsőként elmélázhatunk hősünk életének azon részén, midőn az afgán titkosszolgálat munkatársa volt. Vajon mit csinálhatott az afgán James Bond, amiért ennyire megnehezteltek rá a tálibok? És miután elfogták, megkínozták és megölték a feleségét, vajon hogyan szökött meg tőlük? Hogyan tette meg az Afganisztán és Magyarország közötti több ezer kilométeres utat, miközben már teljesen lelki beteg volt? Azt sem tudom, hogy mennyire érti meg egy magyar pszichológus egy afgán lelkivilágát, hiszen például pontosan az erőszakos halál nyilván megszokottabb élmény számukra, mint számunkra. Csupa érdekes, megválaszolatlan kérdés. Megítélésem szerint migránsunk egyébként egy másik pszichés zavar áldozata, mégpedig az ún. Münchausen-szindrómában szenved, melynek tünete a kóros hazudozás.
Van azonban pozitív vonása is a titkosszolga anamnézisnek. Pszichés zavar ide, pszichés zavar oda, a térképészeti érzéke érintetlen, hiszen csak eltalált Ausztriába. Tán még Afganisztánba is visszatalálna. Ez pedig terápiás szempontból is kiemelkedő lenne, hiszen mint a lelkes pszichológusnő mondta, amíg úton vannak, addig nincsenek tüneteik.
A Bolygó Afgándi örökké boldog.
A pszichológusnő és az Index meglátása szerint a pszichomigránsok állapotán sokat ront, hogy becsukva tartják őket. Nos – amint az afgán kém esete is igazolja – ez kétségtelenül igaz. Amennyiben ugyanis nem csukják be őket, akkor azonnal távoznak nyugati irányban, ahol a szociális segély nevű gyógymód vár rájuk. Miután ez nem lehetséges a gonosz magyar fasiszták miatt, „Az emberbe vetett hitet veszi el a magyar állam” – hangzik végezetül a lesújtó ítélet. Bár véleményem szerint nem az emberekbe, hanem a szociális ellátásba vetett hit indította őket a hosszú, poszttraumás útra.
Ha igaz a szám és valóban az érkező migránsok 61%-a lelki beteg akkor csak 2016-ban legalább 600 ezer buggyant érkezett Európába, ahol amúgy is túltenget már a számuk. Végül oda jutunk, hogy megvalósul az, amit régóta előre látok: Európa egy szép nagy pszichiátriává válik, ahol lelkes önkéntesek enyhítik a migránsok lelki defektusait, melyeket azért szenvednek el, mert ide jöttek. Megint más központokban azután a mi lelki kínjainkat enyhítik majd melyek azért keletkeztek mert ezek idejöttek. Kivéve természetesen a no-go zónákat, ahol a sajátos saría-pszichológia dívik, mohamedán-kompatibilis gyógyászati módszerekkel. Freud forog a sírjában.
J
2017-08-03 @ 16:11
Jason #Ahmed# Bourne…
Gáspár Anett
2017-08-03 @ 17:18
„„Komoly pszichés problémákat okoz a magyar rendszer a menekülteknél”
És ki nem tesz arra magas ívben, hogy megszállónak milyen lelki problémái vannak?!
Kifele vele. Ennyi! Nyalogassa otthon a sebeit. A „szakértő” meg menjen utána és vigyen a lelkére írbalzsamot.
Gáspár Anett
2017-08-03 @ 17:20
„A probléma megvilágítását a cikk szerzője egy Barna Mária nevezetű pszichológusra bízza, ”
Ki banyája ez a bárcás, / ide hallik a kurjantás.
😀
khm
2017-08-03 @ 17:20
A 600 000 buggyant,vajon mikor kezd öldöklésbe? Hiszen számukra ez hétköznapi lehetőség. Sőt a vallásuk írja elő.
Amúgy,ha az ivarszerveiket eltávolíttatjuk,akkor nyugodtabbak lesznek,hiszen így már hiába vár rájuk rettenetesen sok szűz huri(hogy honnan a fenéből szereznek ilyeneket?) a másvilágon,nem tudnak velük semmit sem kezdeni. 🙂
Gáspár Anett
2017-08-03 @ 21:39
Szinte mind 20-40 év közötti, harcra érett és edzett férfi.
bármikor aktivizálhatják őket.
Hüpatia
2017-08-03 @ 21:52
Ezt honnan veszed? kb 70%-uk nő, meg gyerek.
en
2017-08-04 @ 05:49
Honnan veszed ezt a nyilvanvalo hazugsagot ? Meg nem lattal egy fotot se a kihalaszottakrol ?
Aniko
2017-08-07 @ 19:02
Ezt a (nick)névválasztást azért alaposabban meggondolhattad volna…. Hüpatia matematikus nő volt… neked viszont súlyos gondjaid vannak a százalék számítással… egyezzünk meg…nagyvonalúan , 10% ban…akik nők és gyerekek.. Viszont brutális halála volt..ez talán visszarettenthet egy kicsit…? Úgyhogy Hüpatiából a HÜlyét már hoztad….csak így tovább!
Gáspár Anett
2017-08-04 @ 06:21
Ja! Persze ha gendermigráns, az más…
khm
2017-08-04 @ 15:56
A gyerek-terroristák átlagéletkora 12 év.
A női-terroristák átlagéletkoráról nincs adat.
Sós Iván
2017-08-03 @ 18:52
Nem is tudtam, hogy a pszichológia egy politikai tudomány.
Gáspár Anett
2017-08-03 @ 21:40
Már mindenféle alfaját kitalálták.
Gáspár Anett
2017-08-03 @ 22:40
Külön tárgy a Corvinuson is. Horn Gyulának egyenesen pszichiáter főtanácsadója volt. Meg is látszott rajta…
khm
2017-08-04 @ 15:58
Nem remegett a keze? 🙂
Kéfa
2017-08-03 @ 19:03
És mi lenne ha terápiás célból egyfolytában úton lennének oda-vissza a teljes gyógyulásig? Nem is gondoltam volna, hogy egy államhatár a lélekgyógyászatban is alkalmazható lehet.
Az ilyenféle pszichológusnak talán saját magát is vizsgálnia kellene, nincs-e lelkiismeret furdalása a békés nyugalomra vágyó magyar emberek miatt.
Gáspár Anett
2017-08-03 @ 22:38
Terápiás célból maradjanak az országukban, és építsék újjá.
B.L.
2017-08-03 @ 23:37
A „lelkes önkéntesek” is /legalább/ 61%-ban lelki betegek.
Beteg-lelkes önkéntesek.
Matykó-X
2017-08-03 @ 23:45
Üde kis írás! Legszórakoztatóbb a hülye pszichoizéről írtak! Bár csak találgathatjuk, hogy egy ilyen dilis pihológus milyen hatással lehet a ravasz ide-oda csellengő eltartottakra, azért megkockáztatom, hogy egy ilyen még egy relatav normális alakot is képes elhülyíteni.
heroes_never_die
2017-08-04 @ 07:31
Minden egyes merénylet, késelés, eröszak és hasonló „csúnyálkodás” után közli a sajtó, hogy az elkövetö mentálisan instabil, zavarodott volt és legtöbbjüket rögtön el is zárják egy idegszanatóriumba. Akik biróság elé kerülnek, azoknál a „migráns bónuszt” alkalmazzák, hivatkozva „kultúrális sajátosságaikra”.
Az teljesen véletlen, hogy éppen tegnap olvastam, miszerint Marokkó lakosságának az 50%-a mentális problémákkal küszködik és ezt nem valami fasó szennylap irta meg, hanem az ottani egészségügyi minisztérium közleménye. Ezt elsösorban az évszádok óta divó rokoni házasságokkal magyarázzák. Tételezzük fel, hogy Marokkó nem elszigetelt ország. A német pénzügyér szerint azonban, majd ezek fogják felfrissiteni a beltenyészetre hajlamos európai vért…
Merci Aristo!
heroes_never_die
2017-08-04 @ 07:33
jav.: évszázadok
VarjuIsten
2017-08-04 @ 08:32
Először is fontos, hogy leírjam, én sem örülök a tömeges migrációnak. Jobban örülnék, ha nem jönnének ide. De. Ez a cikk mérhetetlenül cinikus, sőt, aljas. Szándékosan (remélem, hogy nem butaságból) nem érti meg, amit írnak. Függetlenül attól, hogy az al-kaida küldte-e, vagy tényleg lebombázták – talán épp a mi szövetségeseink – a családját, vagy csak a kilátástalanságból menekül az ember, akkor is igaz rá, hogy épp elveszített mindent és mindenkit, akihez képest addig önmagam volt. Könnyű egy kis empátiával belátni, hogy nem önmagunkban vagyunk azok, akik vagyunk, hanem a körülöttünk élő emberek (szeretteinktől a köcsög szomszédig), természeti és fizikai környezet által. Ebből hirtelen kiesve – az októl függetlenül – egy erős pszichés viharba kerül az ember, ezt élik át azok is, akik innen mindent hátrahagyva nyugatra mennek dolgozni. Ez hirtelen felszabadultság érzetétől a nagy letargiáig bármi lehet, és valószínűleg az ember át is éli az egész palettát. Ez egy regresszív, beszűkült tudati állapotot jelent. Ez természetes állapot, mind átéljük néha (mondjuk, ha elhagy a szerelmünk), de normális körülmények között ez gyorsan feloldódik. A baj akkor van, ha nincs a személy körül az a fentebb említett biztonságos környezet, ami visszarántaná. Akkor „betokosodhat” és komolyan problémákat okozhat. Ezek a komoly problémák a bizonytalanság növekedésével erősödnek fel, tehát, amíg emberünknek annyi megvan, hogy haladhat a célja felé, addig ezek nyugszanak, amikor azonban ezt is elvesszük tőle – amúgy sajnos helyesen – akkor kezdenek el dolgozni ezek a feszültségek benne. Amíg halad, kevésbé van probléma, amikor megállásra kényszerítjük, akkor robban (nem, nem úgy). Attól, hogy nekünk igazunk van abban, hogy megállítjuk őket, még nem biztos, hogy nekik nincs igazuk, mert tovább akarnak menni. A pszichológiai kezelés nekik elsődleges fontosságú lenne, mert az első benyomásokban gyökerezik, hogy integrálódni képes ember lesz-e, vagy párhuzamos kultúrájú közeget teremt maga körül, esetleg felrobbant valakit. Európában, Magyarországon vannak nagyon jó és rossz példák az integrációra, svábok, tótok, rácok sikeresek voltak, a cigányok teljesen sikertelenek.
Az, hogy valaki az erőszakos hatalom korábbi kiszolgálójából lesz menekült nem egyedi eset, mint a cikk is írja, a tálibok ölték meg a feleségét, valószínűleg azok, akik ellen dolgozott. Ha az én családomat ölnék meg az akárkik, én is menekülőre fognám, e cikk írója is. A légkondi mellől kicsit könnyebb derűsen ítélkezni, de Európa védelme, amit helyesen megteszünk most, (is), nem szabad, hogy azt jelentse, hogy feljogosítva érezzük magunkat arra, hogy tuskók legyünk. Minden ellenkező híresztelés ellenére, ezek is emberek.
Fel kell merülni a kérdésnek, hogy amíg ezt a fontos munkát hazánk elvégzi Európa biztonsága érdekében a határon, addig óriási károkat is okozunk az afgán, szír, iraki stb emberek életében. Ha ezért nem, mert csoda empatikusak vagyunk, akkor legalább azért, mert ez újabb, másfajta konfliktusnak lesz a kiinduló pontja.
Az olyan mondatok, mint „az erőszakos halál nyilván megszokottabb élmény számukra, mint számunkra”, egy gundabadi ork lelkivilágáról tesznek tanúbizonyságot. Szomorú.
Ez a cikk egy sima csibészelés, hasztalan és káros, erőltetetten ostoba, nyilván nem tudományos célokat szolgál.
Ez a Mi Hazánk
2017-08-04 @ 10:03
Mondd csak, faszjankó és a mi lelki problémáinkkal miért nem foglalkozik senki? Nekünk miért csak KÖTELESSÉGÜNK van, a befogadás, jogaink miért nincsenek? A mi pszichológiai problémáink miatt miért nem sírtok?
VarjuIsten
2017-08-04 @ 10:39
Nem figyeltél.
Kedves barátom – én tartózkodnék attól, hogy ismeretlenül minősítselek (bár adtál némi támpontot) – mondtam, hogy helyes, amit csinálunk, és egyet is értek a határvédelemmel, és nem akarom, hogy ide jöjjenek. Pusztán arról írtam, hogy a fenti cikk igazságtalan és kontraproduktív. Attól, hogy nem tetszik nekünk, amit csinálnak a migrók, az ő problémájuk még létezik, és nekünk erről a saját érdekünkben tudomást kell venni, egészen pontosan idézem: „Fel kell merülni a kérdésnek, hogy amíg ezt a fontos munkát hazánk elvégzi Európa biztonsága érdekében a határon, addig óriási károkat is okozunk az afgán, szír, iraki stb emberek életében. Ha ezért nem, mert csoda empatikusak vagyunk, akkor legalább azért, mert ez újabb, másfajta konfliktusnak lesz a kiinduló pontja.” Arra kell figyelni, hogy bármi történik a migránsokkal Európában, az ránk is hat, vagyis a saját érdekünkben kell figyelni ezekre a dolgokra.
Kötelességünkként én is elsősorban a határvédelmet nevezném meg.
Kedves hozzászólásod csak igazolja, hogy az ilyen és ehhez hasonló cikkek, csak a tájékozatlansággal és gondolkodásképtelenséggel jellemezhető emberek örömszerzésére szolgáló olcsó „újságírói” fogás
khm
2017-08-04 @ 16:03
A magadfajta sem figyelt!
NEM akarunk itt migránsokat. Akkor sem,ha károkat okozunk az amúgy egészséges lelkű afgánszír,meg irakiszír stb emberek életében.
Egyszerűen fogalmazok. Menjenek haza,felépíteni ismét a házaikat.
Lenne tennivaló elég,és nem érnének rá a lelki betegségeikkel foglalkozni tunyulás közben.
Kéfa
2017-08-04 @ 21:14
Miért ők jönnek ide? Menjen a pszichológus csaj hozzájuk. Ott éppen úgy tud segíteni rajtuk, mint itt. Ha az némi lemondással, földpadlós kunyhóval, szegényes ételekkel járhat? Nem baj, ha tényleg segíteni akar és nem befolyásolni a közvéleményt. Teréz Anya és még sok nagyszerű nővér ezt vállalta.
Matykó-X
2017-08-04 @ 22:42
A debil migránsok oldják meg a saját problémáikat. Otthon.
Van nekünk saját problémáinkból is elég, nem kellenek hozzá még a ingyenélő semmittevő tömegekeéi!
Oldják meg a saját, pihi-puha iszlám világukban.
szancso
2017-08-05 @ 04:42
Ez nem egészen így van. Most olvasom a nagyapám szülőfalujából kitelepítettekről szoló könyvet.
Ezek az emberek is itt hagyták elődjeik és saját munkájuk gyümölcsét és kénytelenek voltak egy számukra teljesen idegen környezetben – bár a nyelvet beszélték, igaz dunaischwáb dialektusban – új életet kezdeni.
Mivel akkoriban NO is romokban hevert, nem volt idő ezen menekültek pszihés állapotának vizsgálatára. És ezek az emberek megtalálták maguknak a gyógymodót, elkezdték felépíteni a „benszülöttekkel” együtt az országot.
Az egyetlen dolog, ami miatt esetleg „phsziés” problémáik lehetnek, az a munkanélküliséggel van összefüggésbe, de ezt azoknak, akik ezt a helyzetett létrehozták, tudniuk kellett, és kell, de ez nem igen érdekli őket.
Én mind ez európaiakat, mind a „migránsokat” áldozatnak tartom.
Lacifex
2017-08-04 @ 11:59
Nagyon naiv vagy. Ennek az embernek senkijét nem gyilkolták meg, mindössze 2 másodperccel később ért (volna) a Kalasnyikovhoz, mint a szomszédja. Innentől fogva ő lett az üldözött.
Ezek akkor is hazudnak, amikor kérdeznek (lásd hazai ómigránsaink).
C.Dömötör
2017-08-04 @ 16:57
Csak az a bökkenő, hogy a ,,menekültek” többsége nem ebbe a kategóriába tartozik. A szír menekültekről volt szó, Róma püspöke is ezekről beszélt még ez év tavaszán(!) is, pedig 100 emberből kb. 30-40 az.
Az elképesztően sok afgán, pakisztáni, és bengáli ittlétét valóban nehéz racionálisan megmagyarázni. Az afgánokkal van a legtöbb probléma, persze szegények szintén traumások.
Egy dologban 90%-ig megegyeznek, nekem két ismerősöm is ott volt az önkéntesek között, és pedig: úgy utálnak minket, hogy azt mi elképzelni sem tudjuk. A fent említett ismerősök, az egyik nálunk, a határon, a másik Bécsben, a Westbanhof-nál, is kiábrándultak abból amit elképzeltek.
Nem egy hely fontos, ahol nyugalomban és békében meghúzhatják magukat, a háború borzalmai után, hanem a pénz. Sok pénz.
Agresszívok, hálátlanok, a nőkkel szemben tiszteletlenek, udvariatlanok.
Semmi jele annak, ami a valódi menekültekre jellemző.
Lehet, hogy a pszichológia erre is találna magyarázatot, de ne csodálkozzon azon, hogy emberek többsége nem kívánja szomszédjának ezeket a személyeket.
magyar
2017-08-05 @ 09:25
„Nem egy hely fontos, ahol nyugalomban és békében meghúzhatják magukat, a háború borzalmai után, hanem a pénz. Sok pénz.”
Az a sok pénz, amit akarnak, az csak onnan nézve sok, számtanilag.
Becsapják őket, a segély összeg akkorának tűnik, amiből egy egész család úri módon megélne, több feleséggel.
Fogalmuk sincs róla, hogy itt mi vár rájuk. De ezért nem mi vagyunk a felelősök, a lakosság.
Kéretik a mi békénket nyugton hagyni mindenféle pszihomókus által. Csinálja, amit akar, de ne keltsen semmiféle lelkifurdalást, bár ezért kapja a pénzét, megértem, de elítélem.
Ráadásul a fiatalok előfutárként vannak ideküldve, és valószínűleg a csábítás kelléktárában a fehér nők megtermékenyítése is beletartozik. Akiket szegényeket a fehér férfiak nem tudnak gyerekkel megajándékozni.
Ami felveti a fehérbőrű őslakosság felelősségét saját helyzetében, de most nem erről van szó.
100km
2017-08-04 @ 09:06
érdekes áltudomány ez a pszichológia. a következő sztoriról van biztos tudomásom a szomszéd néni fiának a barátnőjétől, aki valakitől hallotta.
egyszer egy négy fős baráti társaság ment állásintejúra, ahol pszichológusok nyaggatták őket, ha jól emlékszem a kormányőrségnél. vagy valami ilyesmi. az egyikről mindenki tudta … hát piti bűnöző volt.
na, végül hármukat kirostálták, köztük a piti bűnözőt. egy remek embert viszont alkalmasnak találtak a négyből, akit azonnal fel is vettek volna. mondta, hogy gondolkodik még egy hetet.
három nap múlva előzetesbe b@szták, aztán kapott 3 évet betöréses lopásokért…. 🙂
Zsozso Zsolt
2017-08-04 @ 09:16
Kedves VarjuIsten! Sajnos nem tudod mit vállalsz magadra, ha ideengeded ezt a tömeget. Sajnos azzal sem vagy tisztában, ez a körülötted élőket hogy érinti, mert lesz…rod őket, csak a mondvacsinált okokat (talán nem is mondvacsinált) böfögöd vissza.
Előbb ismerd meg az okok mélyén levő igazságot, majd utána irogass.
VarjuIsten
2017-08-05 @ 08:06
Hát… szövegértési gondokban nem tudok segíteni.
De megismétlem: én sem akarom, hogy idejöjjenek. Én is örülök, hogy lezártuk a határt, helyeslem.
De attól már itt vannak milliószám. És persze a sok bátor hozzászóló biztos sajátkezűleg öldökölné őket, vagy zavarná ki őket bottal (bár úgy látom nem teszitek, csak itt csillogtatjátok a pengéiteket), mégis ideje tudomásul venni, hogy az, hogy közös vágyunk, hogy ne legyenek itt egyelőre illúzió. Itt vannak, és a saját biztonságunk miatt eléggé fontos egzakt ismereteket szerezni ezekről az emberekről.
Még egyszer: kívánhatunk bármit (én is azt szeretném, ha hazamennének/mehetnének), attól még itt vannak.
Az unokáitok meg fogják kérdezni mit csináltatok, és ti csak annyit mondhattok, hogy „hát utáltam őket”. „Még kérdéseket sem tettem fel, csak örültem, hogy „újságírók” segítettek gyűlölni”. Az semmi, az csak pofázás. De persze csináljátok. Ez még mindig könnyebb.
magyar
2017-08-05 @ 09:29
Te nem érted a helyzetet.
Egy seggel nem lehet 2 lovat megülni.
Vagy védekezünk és nem lelkizünk, mert a helyi lakosságot nem bérdekli a migráns lelke.
Vagy ápolgatunk, de akkor nem védekezünk.
A fenti közmondásnál nem lehet velősebben.
magyar
2017-08-05 @ 09:31
„És persze a sok bátor hozzászóló biztos sajátkezűleg öldökölné őket, vagy zavarná ki őket bottal ”
Te beteg vagy…
magyar
2017-08-05 @ 11:36
„Az unokáitok meg fogják kérdezni mit csináltatok, és ti csak annyit mondhattok, hogy “hát utáltam őket”. ”
Még egyet: a te unokáidnak mit fogsz felelni, amikor majd no-go zónákkal lesz tele minden ország, amikor a lányok nem járhatnak egyedül, este, vagy rövid szoknyában, mert megerőszakolják őket, amikor a kábítószer kereskedő migrik, akiknek nincs munkájuk, semmit nem tudnak, csak a bűnözés szolgálatába állni, minden utcasarkon kísértenek, amikor a fehér középosztály kihal és nincs aki eltartsa a kultúránktól idegen tömeget, akkor mit felesz arra a kérdésre, mit csináltatok, hogy ne így legyen?
Ez nem fantázia, hanem a mai, napi valóság Nyugat-Európában.
Viszont sürgősen lássatok neki a 2-3 generációval ezelőtti migránsok lelkének gyógyításához, hiszen ott is maradt még megoldandó feladat.
Te pedig egy provokatőr vagy, aki okosnak hiszi magát. Bedobod a kerítés jogosnak tartását, és minden egyébben a libsikultúr szépelgéseit nyomod.
Ezzel az unoka kérdéssel kilógott a pata.
Semmi tény, csak a szépelgés.
Matykó-X
2017-08-05 @ 15:06
VARJU: A francot érdeklik az „ismeretek” erről a trágya bandáról. Ez egy libsi agybaj: azt hiszik, hogy ha elemezgetnek valamit, attól az megjavítható és megváltoztatható lesz. A nyavalyát.
Elég annyi, hogy muzulmánok. A rosszabb fajtából.
Nem kell velük együtt élni. El kell takarítani, ha mennek szépszerével, jó. Ha nem, akkor erővel, úgyis jó.
Keménynek kell lenni és látszani is, ahogy az aussik teszik.
Deansdale
2017-08-04 @ 09:29
„a hozzánk látogató migránsok nagy része, 61 százaléka szenved valamiféle pszichés zavartól”
Az egyik legjobb indok arra, hogy ne engedjük be őket.
Egyébként ezt a pszichés zavart iszlámnak hívják értő körökben.
Zombi Papa
2017-08-04 @ 17:44
Én már a Karinthy idézetnél röhögtem és Szerző Úrnak ezt még sikerült fokozni.
A helyzet egyébként siralmas.
KK
2017-08-06 @ 13:55
Végtelen fájdalmas -mulatságos- és felesleges vélemény ütköztetés ez itt.
Eljön az idő, amikor fegyverhasználat lesz, mert nem lehet másképp. Manapság sokkal kevesébbért a saját állampolgárainkat lelőné a rendőr, a katona. Ez így helyes, az agresszió ezt igényli. Tudom, hogy tartományok szenvednek az emberhiányban Németorszában, nincs aki dolgozzon, de bocsika, a német sem dolgozik és állami bünti a túlmunka, a túlóra, nem éri meg -mert ez a joga, hogy ne dolgoztassák. Kivívta. Kevesen is dolgoznak. Képletesen üres városok és falvak… 1 eur-os házak, csak menj és tartsd fenn, tied. Persze ez a periféria, de sok van ebből is. Ehhez eszement a Merkel féle remény? Vagy elmélet? Egyenlőre semmi nem lett belőle. De francia tesóink is ebben a cipőben, tehát a nagy eur politikusok megint kifundálnak valamit, ami nekik jó vagy remélik, hogy jó lesz… és mi meg majd megesszük a mellékterméket.
Az viszont tuti, amikor majd magántulajdont/lányaikat/asszonyaikat molesztálják, amikor rabolni fognak, akkor a német rendőr lelövi a mocskot és elindul a lavina.
legyetek
2017-08-07 @ 07:21
VarjúIstennek egy szempontból igaza van: Valóban fontos, hogy a migránsok motivációs bázisát megértsük. Ugyanakkor ezt a tudást NEM a migránsok javára, hanem saját védelmünkre kell felhasználni. Például segíthet egy jobb tájékoztatási stratégia kidolgozásában, azért hogy a migrik el se induljanak távoli hazájukból.
Ugyanakkor igaz az, hogy a posztban szereplő kifogások teljesen megállják a helyüket, mert mi közöm ahhoz, hogy a migriket frusztrálja az európai valóság klímájával, rendezettségével, élet- és árszínvonalával egyetemben. Ilyen alapon én is kiabálhatnék álmomban, hogy svájci bankár akarok lenni.
Barna Mária bűne az, hogy tudását NEM adekvát módon, hanem politikai célokra, hamisan, mondhatni cinikusan használta föl, és ebből a szempontból a poszt megfelelő választ adott.
Bec
2017-08-09 @ 16:32
A Saga folytatódik
http://index.hu/belfold/2017/08/09/tranzitzona_csalad_kegyetlenkedes_magyar_hatosagok_menekultek_roszke_tompa_embercsempeszek_strasbourg_emberi_jogok/
Csak már szaga van az erőlködésnek…