Végső harc a klerikalizmus ellen
110„Az emberiség nem lesz szabad, amíg az utolsó királyt meg nem fojtják az utolsó pap belei.”
Denis Diderot: Conversations with a Christian Lady
Harcias felszólalással kívánta feltüzelni az EU parlament tagjait a szellemi mélyszántás nagyasszonya, vagyis Gyurcsányné. A mellékelt kép azt mutatta, hogy minden jelenlévő egyetértett vele. Ennek a sportértékéből persze sokat levon az, hogy teljesen egyedül volt a teremben. A nagy sikerű előadás témája a klerikális reakció befolyásának ijesztő erősödése volt Lengyelországban és Magyarországon. Réges-régi problémája ez a haladásnak, ezért érdemes néhány karaktert vesztegetni rá.
Azt mondta ez az egyre drabálisabb némber, akinek orcáját ügyes bolgár kezek faragták éles baltával, keményfába, hogy „…a lengyelek fogják a vallási fundamentalizmust Magyarországra exportálni.”. Ezt azonban ő nem fogja hagyni. Azt is mondta, hogy az illiberalizmust pedig mi exportáltuk a lengyeleknek, tehát egy barter üzletről van szó.
Magáról a szexuális felvilágosításról nem tudok véleményt nyilvánítani, annyit mondhatok, hogy én magam anno nem részesültem belőle, de úgy vélem, autodidakta módon is meglehetősen sikeres karriert futottam be e téren. (Így, a vége felé, már talán nyugodtan értékelhetem a dolgot.) Amúgy ezzel kapcsolatban tán Gyurcsánynénak sincs véleménye, hiszen beszédében kizárólag az egyházgyalázásig jutott el. A hadüzenet közvetlen oka az a lengyel törvénytervezet volt, mely tiltaná, mi több pedofíliának nevezné és börtönnel sújtaná a 15 év alatti gyerekek szexuális felvilágosítását.
Persze valójában nem ezzel van a baj.
A valódi baj a lengyel kormánypárt abortusz és buzipropaganda ellenességével van, amivel a katolikus egyház kétségtelenül egyetért. (Kivéve tán Ferenc pápát, de ennek taglalása most messzire vezetne.) Ez pedig tűrhetetlen. Hiszen mi van annál haladóbb, modernebb, trendibb, mint hogy például LMBTQ meséket (magyarul: buzipropagandát) írnak és olvasnak a hiszékeny, értékítélet nélküli, kiszolgáltatott gyerekeknek? Különösen, ha ezt utána egy ún. „draq queen” (magyarul: hímringyó) olvassa fel nekik – megfelelően beöltözve természetesen. Mondjuk ekkor legalább nem kell egy darabig új ruha a gyerekeknek, mert megállnak a növésben. Ezt a nagyszerű fejlődést akadályozná meg a klerikális reakció, Gyurcsányné és a hozzá hasonlók őszinte bánatára. Mert neki ez természetes lenne, mint mikor férjeura – elvonási tünetként – fehér egereket lát a stelázsin.
A vallásellenesség egy több mint kétszáz éves projekt, ennek ellenére a haladás hívei nem tudják megunni. Ez azonban, az utóbbi években furcsa fordulatot vett. Kiderült, hogy a vallási fundamentalizmusok között nagy eltérés van. A keresztény „fundamentalizmus”, mely a legtöbb haladó számára nem jelent mást, mint ragaszkodást a keresztény alapokon álló szokásokhoz, identitásokhoz és viselkedésmintákhoz, továbbra is elítélendő, mi több veszélyes, tehát harcolni kell ellene. Ugyanakkor a mohamedán fundamentalizmus – bár hozzáértők szerint nem fundamentalista mohamedanizmus nem is létezik – azonban nem elítélendő, éppen ellenkezőleg, kifejezetten kívánatos. És mivel Európa komoly hiánnyal küzd a mohamedánok tekintetében, ezért behozatalra szorul.
Zárójel. Sokan kifogásolják, hogy a mohamedánokat nem „muszlimnak”, vagy valami hasonlónak hívom. Ők ugyanis nem Mohamed, hanem Allah követőinek tartják magukat. Ezzel azonban csak az a probléma, hogy Allah nem létezik. Az, hogy azonos lenne a keresztények Istenével, az egy szinkretista ostobaság. A keresztény Isten a Bibliában nyilvánította ki magát, és nem egy írástudatlan tevehajcsár által, a zoroasztrizmustól az arianizmusig összekukázott mondókázásban. Két mindenható együttes léte pedig logikailag kizárt. Azok számára pedig, akik ateisták, még kevésbé logikus egy nemlétező valami követni. És amúgy sem érdekel, hogy mire érzékenyek. Maradok a mohamedánnál. Zárójel bezárva.
Mert hát próbálnák meg valamelyik no go zónában hímringyókat engedni az ártatlan mohamedán gyerekekre. Minden bizonnyal illetőt nemsokára transzneművé alakítanák, valami handzsár segítségével. Mert a lengyel parlament csak megpróbál törvényt hozni ez ellen, azonban a hívő mohamedánok már több mint ezer éve meghozták a maguk törvényét, úgy hívják, hogy saría, és példás kitartással ragaszkodnak hozzá azóta is. Ez a törvénykezés aztán megkapóan egyszerű. A szexuális aberrációkat például a gravitációra bízzák, amennyiben magas épületekről hajítják le a gyanús kuncsaftokat. Hátha meggyógyulnak.
Többnyire nem, de hát a remény örök.
Ha valamiféle fundamentalizmustól tartania kéne Gyurcsánynénak, akkor az a mohamedán fundamentalizmus. De, nem. Azok jöhetnek, csak ne katolikusok legyenek. Persze nyilvánvaló, hogy az európai honanya nem fél semmiféle fundamentalizmustól, hiszen csak rá kell nézni, hogy lássuk: mindenféle fundamentalizmus (is) tőle fél inkább, a lelkes és lelketlen élőlények nagyobb részével egyetemben. Amerre ő jár, még a fák is sírnak.
Megnyugodhatunk. Meg leszünk védve a klerikális reakciótól. Ha Gyurcsánynén múlik nem fogja a papság meghatározni életünk intim-szféráját. Természetesen ha pedig rajtunk múlik, a hazánkban, nem ideiglenesen állomásozó bolgár kontingens frontasszonya sem fogja meghatározni azt. Az igazi az lenne, ha ő semmit sem határozna meg.
Jáger László
2019-11-25 @ 13:24
Nem ez a harc a végső!!!
Ennek Dobrev Klárának semmi köze..
Kár volt belekeverni kedves Aristo…..
Gyurcsányné pedig
Gyurcsány Ferenc édesanyja!!!!
Remélem nem mondok újat!!!:::
barátilag
Neaddfel
2019-11-25 @ 13:45
„Ennek Dobrev Klárának semmi köze..”
TE LACI, HA ÍGY LÁTOD EZ CSAK AZT BIZONYÍTJA, HOGY RITKA EGY HÜLYE VAGY PAJTI.
(persze erről már az eddigi kommentjeidből is meggyőződhettünk)
solothurn
2019-11-26 @ 21:51
De hát ismétlés a tudás anyja!
Laci csak ismétel 🙂
gyozo2018
2019-11-29 @ 15:24
Dobrev citálja a tömeggyilkost, de „semmi köze”.
Azért nem tudom ezeket gyűlölni, mert hányok tőlük.
Pritamin
2019-11-25 @ 13:45
Látom, Jáger ott ülsz a gép előtt és mint fizetett hozzászóló, rögtön ideböfizel valamit, amiből két dolog derül ki. Egy, Aristó bármit ír az nem tetszik. Kettő jó nagy hülyeség, amit ideböfizel. Már hogyne lenne Fletónénak köze, amikor ott dumált a a tök üres sorok előtt. Aztán meg a lényeg, hogy Fletónénak semmi köze Fletóhoz, mi? Engedd meg, hogy összefoglaljam , milyen értéket képvisel a hozzászólásod. Olyan, mint a fing, jobb lett volna, ha bennmarad. Nem lesz fizetésemelés , Jáger.
Opti Mihály
2019-11-27 @ 10:27
Egyetértek!
Theo
2019-11-25 @ 18:04
Mar miert ne lenne Gyurcsanyne? O maga csak a Gyurcsany Ferencne ellen tiltakozott, a Gyurcsanyne forma ellen pedig nem. Amugy meg ki latta a szemelyiet? Ha meg majd elvalnak, akkor szolhat. Addig pedig jobb ha mindig szamontartjuk, hogy ok egy brigad. Nyilvan ezt a foltot szeretne lemosni magarol es ki tudja, amilyen rovid eszuek az emberek meg sikerul is majd neki….
Fekete Brigitta
2019-11-26 @ 04:54
Bizony ez így van! Mosakodik, mosakodik kígyóné, de mégis büdös marad!
Jagermeister
2019-11-25 @ 20:11
Vadász, vadász, valld be már végre, hogy a mindegyre felemlegetett barátkozás ürügyén, te ide mégiscsak szopni jársz!
Gijutsushi
2019-11-25 @ 22:13
Jáger Izé! (urat mégsem írhatok…) Legyen oly kedves eltakarodni az örök jágermezőkre, Kohn Winnetou már várja!
bagir
2019-11-26 @ 17:42
Újat nem, ez is baromság
en
2019-11-27 @ 07:16
Jagerilag vagy taplo es senki sem ad a velemenyedre, barmennyit is pocsekolnak rad a trollkodasert!
gyozo2018
2019-11-29 @ 15:22
Te is gendermutáns vagy?
Neaddfel
2019-11-25 @ 13:40
„Egy holokausztbohóc voltam” címmel jelent meg interjú Kertész Imrével a Die Zeit című hetilap legújabb számában”
Európa öngyilkos liberalizmusáról. KERTÉSZ IMRE ,Nobel díjas író.
„Európa kezdi felismerni, hová juttatta őt liberális bevándorláspolitikája. Arról volna szó, ahogyan a muzulmánok elárasztják, s majd birtokukba veszik, magyarán elpusztítják Európát; ahogyan Európa mindezt kezeli, az öngyilkos liberalizmusról..Mindig ugyanúgy végződik: a civilizáció eléri az érettség bizonyos fokát, ahol már nemcsak hogy nem képes megvédeni önmagát, hanem látszólag érthetetlen módon a saját ellenségét imádja.”
EZ ANNAK A TÜKRÉBEN LEGINKÁBB ÉRDEKES, HOGY :
„Pontosan tíz éve indult el minden idők legjobb magyar weboldala. A Matula Magazin.. A szerkesztőség háromnegyede ma a 444-ben dolgozik”
ÉS MIT IS ÍRTAK ŐK EGYKORON :
M: Média – A magyar médiában mindenki zsidó. Vannak kivételek, persze, mi is tudunk legalább egy párat, de azt a néhányat tényleg nagyítóval kell keresni. Tévé, sajtó, internet, reklám, mind-mind zs-terület, ide gyors ész és gátlástalanság kell, ezek hatékony kombinálása pedig hagyományosan jól megy a zsidóknak. A zsidó túlsúly annyira meggyõzõ, hogy simán bedarálják még a másik errefelé aktív kisebbséget, a homoszexuálisokat is.
NA MOST EZEK A LEGNAGYOBB MUSZLIM PÁRTOLÓK, DE(!) ÉRDEKES MÓDON ŐK A HOMOKOSOKÉ IS AMI UGYEBÁR NEMÉPPEN FITTEL A SARÍJÁVAL, DE HÁT KERTÉSZ MEGMONDTA UGYE :
„Mindig ugyanúgy végződik: a civilizáció eléri az érettség bizonyos fokát, ahol már nemcsak hogy nem képes megvédeni önmagát, hanem látszólag érthetetlen módon a saját ellenségét imádja.”
Naprózsa
2019-11-25 @ 16:10
Azt, hogy a zsidók okosak, sőt okosabbak mindenkinél, azt csak maguk a zsidók állítják évezredek óta. De mivel kezükben a média, ezt halljuk, vagy ezt éreztetik mindenkivel, mert amúgy remek taktika: Ha elhiteted az ellenféllel, hogy erősebb vagy (teszem fel észben) nála, akkor máris nyertél egy csatát vele szemben, sőt talán nem is mer ellened lépni.
Én a felső értelmiségi körökben is sok – finoman szólva – nem éppen zseni zsidóval találkoztam, de kétségtelenül sokat segített nekik a végtelen gátlástalanság, „eszességükbe” vetett önbizalom és a tényleg elismerésre méltó összetartás.
Sikereiknek csak ez az összefogás és a gátlástalanság a magyarázata, mert mint a kakukkfióka teszi az idegen fészekben: ha egy is bekerül egy döntési és média pozícióba, máris kilöki a fészekből az őshonost és max a sajátjait veszi be a buliba.
Az meg, hogy okosak lennének pont most cáfolják ezerrel, bebizonyítva épp az ellenkezőjét:
Akik Európa és Magyarország muzulmán elárasztásával foglalatoskodnak – mint a Nemgyurcsányné Gyurcsányné is – pont arról tesznek tanúbizonyságot, hogy hülyék. Melyik értelmes ember ereszti rá országára a muzulmánokat, azt képzelve, hogy cserébe a révükön, segítségükkel – pláne zsidó ősellenségükként, buziként, kommunistaként és munkavégzés nélkül – uralkodhat?
DI
2019-11-25 @ 20:55
Köszi, hogy le írtad azt ami már rég óta a fejemben zakatol, de képtelen voltam ilyen frappánsan leírni!!
Kele Loránt
2019-11-26 @ 07:33
Kedves Naprózsa!
Markó-utcai Berzsenyi gimnáziumba jártam rengeteg zsidóval együtt. Egy zsidó osztálytársammal, pontosan már nem emlékszem milyen tárgyból, korrepetált bennünket egy tanár. Viszont hozzá, még számtalan más tanár is járt. Ne felejtsük, a zsidó szülők szuggeráljak gyerekeiket, hogy ők mindenben a legjobbak. Azonban lehetnek olyan tehetségtelenek, mint a fenti példa mutatja.
Naprózsa
2019-11-26 @ 11:16
Kedves Kele Lóránt! Nagyon jól mondja. Ez a siker nyitja. IQ szempontjából a zsidó népesség semmivel sem jobb vagy rosszabb mint az európai többi nép, csak a tanuláshoz való hozzáállásuk juttatja már a kicsinyeiket is előnyhöz.
Nagyon becsülendő, hogy már óvódáskorban felkészítik a gyerekeiket az iskolára, majd később is gondot fordítanak a különórákra vagy az olvasottságra.
Ennek következtében az iskolába bekerült csimota előnnyel indul, mert már olyat tud, amit a többiek még nem. Ezért dicséretet kap, és ez a pozitív élmény növeli az önbizalmát és a tanulási kedvét.
El kell ismerni, nagyon jól teszik már évezredek óta, hogy nagy súlyt fektetnek a tudásra még a lányoknál is.
De, hogy az alap IQ több lenne mint az európai rasszé, azt cáfolja, hogy Izrael sincs a világ élén az IQ teszteknél.
csakafidesz
2019-11-26 @ 17:28
A zsidóság nem egységes népcsoport, már régen nem az, a zsidó vallás sem teljesen egységes, nálunk él a legtöbb neológ, és az ami tényleg közös bennük a szellemi munkával, gyors észjárással érvényesülés vágya. A zsidó iparos is tudást, ügyességet igénylő foglalkozást választ, ezért sok közöttük a szabó, fogtechnikus, asztalos, stb. Jézus is ács volt, ami azért sok ismeretet igényel és pontos munkát. A zsidóság megítélése azért kapott negatív felhangot, mert már a középkorban hajlandók voltak az árut hitelre adni, illetve pénzt kölcsönözni. Rothschild volt a modern bankrendszer atyja mégis a gaz vérszívó uzsorást látják benne.
Mit csinált Rothschild? Nemcsak a pénzkölcsönzést, hanem a átutalást is. Adott a bécsi fiókja egy igazolást 5 aranyról amit nem kellett rablóktól hemzsegő úton cipelni. Párizsban ezt odaadtad a másik Rothschildnak aki kifizette az öt aranyat és elkért három ezüstöt a szolgáltatásért. Ez ma is hasonlókép működik. Ha biztonságban akarod hazavinni a pénzedet akkor a helyi bankban felrakod a bankszámládra (Nem kell, hogy ugyanaz a bank legyen) és nincsen a zsebedben ellopható pénz. Ez a korszerű gazdaság egyik alapja. Amschel Meyer Rothschild egy zseni volt aki öt fiával megteremtette Európa első nemzetközi bankhálózatát. A Rothschild bankok finanszírozták a vasútépítést, nemcsak Ausztriában 1838 után, hanem Baross Gábor is hozzájuk fordult. A londoni Rothschild finanszírozta a szuezi csatornát, és felsorolni nehéz mennyi mindent köszönhetünk nekik. Tessék, hogy a familia a világ egyik leggazdagabb családja? Tény, de az is szép, hogy nem verték el a kártyán a pénzüket, hanem mindenhol értelmes dolgokba fektették be.
Namond
2019-11-26 @ 22:13
csakafidesz,
Ne feledkezzünk meg az illuminátus rend megalapításának, eszme rendszerük kidolgozásának finanszírozásáról. A rend 1785-ös betiltása utáni szabadkőművességbe beolvadásáról.
1812-15 angol-amerikai háború, miután Andrew Jackson kiebrudalja a Rothschildok Bank of the United States vállalkozását.
„Nathan Mayer Rothschild nem értékeli a történteket és válaszol: „Vagy elfogadják a kérvény meghosszabbítását, vagy végzetes háborúban találja magát az Egyesült Államok.””
1816: További 20 évre meghosszabbítják az amerikai nemzeti bankra vonatkozó kérelmet, és újra egyedül irányítják az amerikai tőkeellátást. Ezzel befejeződik az angol háború Amerika ellen, ami több ezer angol és amerikai katona halálát okozta, a Rothschildok azonban megkapják bankjukat.
– részvétel a rabszolga kereskedelemben
– Kelet-Indiai társaság egyik főrészvényese
– 1837: Sokévi háború után Andrew Jacksonamerikai elnöknek sikerül véglegesen kiirtani a Rothschildok nemzeti bankját Amerikából. Egészen 1913-ig kell várniuk, amikor újra megveszik harmadik nemzeti bankjukat Amerikában, a Federal Reserve-et.
1838: Amschel Mayer Rothschild kijelenti:
„Engedjék meg nekem, hogy egy ország tőkéjét nyomtassam és irányítsam, és teljesen mindegy, ki írja a törvényeit.”
1863: A nápolyi Rothschild bank, a C. M. de Rothschild e figli bezár Olaszország egyesülést követően. A Rothschildok egyik amerikai ügynöküket használják fel, hogy olajcéget alapítsanak, amit Standard Oilnak neveznek, és ami hamarosan az összes konkurensét felvásárolja.
1864: Lincoln elnök felismeri, hogy az Orosz cárnak, II. Sándornak (1855–1881) is konfliktust okoznak a Rothschildok, mivel szintén többszörösen visszautasította kísérleteiket, hogy nemzeti bankot alapítsanak Oroszországban.
1876: Otto von Bismarck a következő kijelentést teszi:
„Amerika kettéválasztását már régen a polgárháború előtt megtervezték az európai pénzügyi erők. E bankárok féltek, hogy ha Amerika országként egyben marad, gazdasági és pénzügyi függetlenséget nyer, ami viszont felborítaná uralmukat. A Rothschild-család szava döntő volt. Rögtön felismerték a fantasztikus előnyét, ha eladósodva a bankároknak, az élénk, magabiztos és önellátó Köztársaságot, két gyenge demokráciával helyettesítik. Útnak indították hát titkos ügynökeiket, hogy szakadékot ássanak a Köztársaság két fele közé.”
1886: A francia Rothschild-bank, a De Rothschild Freres jelentős tulajdonhányadot szerez az orosz olajmezőkből és megalapítja a Caspian and Back Sea Petroleum Campany nev alatt futó céget, ami hamarosan a világ második legnagyobb olajtermelő cége lesz.
1887: A Rothschildok finanszírozzák a kimberley-i gyémántbányák egyesítését Dél Afrikában. Hamarosan ők lesznek a legnagyobb tulajdonosok a De Beers cégben, és drágakövet bányásznak Afrikában és Indiában.
– Búr háború a Rhodes vállalkozásokba fektetett kölcsön megmentésére
1895: Edmond James de Rothschild, Jacob (James) Mayer Rothschild legkisebb fia elutazik Palesztínába, és hamarosan az első zsidó kolóniák finanszírozója lesz, hogy előkészítse a Rothschildok hosszú távú elképzelését egy általuk alapított országra.
1897: A Rothschildok megalapítják a Cionista kongresszust és megszervezik az első találkozóját Münchenben. Mivel a helyiek ellenzik a zsidó jelenlétet, így a kongresszust Bázelben tartják augusztus 29-én.
A találkozó elnöke Theodor Herzl, akit megválasztanak a Cionista Szervezet elnökévé, s átveszik a piros Rothschild jelet, vagyis a hatágú csillagot cionista zászlójukhoz, ami 51 évvel később az izraeli zászlón jelenik meg.
1906: Mivel egyre labilisabb a helyzet a régióban, és mivel egyre nagyobb a konkurencia a Standard Oil és a Caspian and Black Sea Petroleum Company között, a Rothschildok úgy döntenek, hogy eladják cégüket a Royal Dutch and Shellnek.
1907: Jacob Schiff Rothschild, a Kuhn, Loeb and Co. vezérigazgatója figyelmezteti barátait egy beszédében a new york-i kereskedelmi kamarában:
„Ha nincs nemzeti bankunk, ami felügyeli a pénzeszközeinket, az ország nagyobb pénzügyi válságba keveredik, mint amit valaha is látott.”
1912: A decemberi Truth folyóiratban George R. Conroy a következőket írja Jacob Schiff bankárról: „Schiff úr a nagy Kuhn, Loeb and Co. magánbank igazgatója, ami a Rothschildok érdekeit képviseli az Atlanti-óceán itteni felén. Sokan nagy pénzügyi stratégának tartják, és már több éve egy Standard Oil nevű hatalmi cég pénzügyi igazgatója. A Harrimanok, a Gouldok és a Rockefellerek legjobb barátai közé tartoznak, és együtt is működtek az összes vasúti vállalkozásban.”
1913: A Rothschildok megalapítják Amerikában az Anti Defamation League (ADL) elnevezésű társaságot, amit azért találnak ki, hogy mindenkit „antiszemitának” bélyegezzenek, aki megkérdőjelezi a Globális „Elitet”.
Érdekes, hogy ugyanabban az évben megnyitják az utolsó és máig létező nemzeti bankjukat Amerikában, a Federal Reserve-et. Charles Lindbergh képviselő a következőket mondta a Federal Reserve-törvényről december 23-án:
„Ez a törvény megalapozza a Föld leghatalmasabb vagyonkezelő társaságát. Amikor az amerikai elnök aláírja a törvényt, legalizálja a láthatatlan kormány hatalmát a pénz fölött… Minden idők legnagyobb bűntényét követik el ezzel a banki és bakjegy törvénnyel.”1914: A Rothschildok három európai hírügynökséget uralnak, a német Wolffot (alapítva: 1849), az angol Reuterst (1851) és a francia Havas (1835) nevű céget.
Wolff nevű cégüket használják fel a német nép háborús uszítására.
Mostantól kezdve alig vannak hírek a Rothschildokról a médiában, mivel az övék.
1915-17 bolsevik forradalom finanszírozása a Loeb és Khun, német partnerén a Wartburg bankházon keresztül.
1919 Az N. M. Rothschild & Sons permanens szerepet kap világszinten a napi aranyár meghatározásában. Ezt minden nap délelőtt 11-kor készítik a City of London ugyanazon irodájában
1939: I. G. Farben, a világ legnagyobb vegyipari termékforgalmazója és a legnagyobb német vasipari forgalmazó lényegesen megnöveli bevételét. Ezt a termelésnövekedést majdnem kizárólag a német hadsereg második világháborús felfegyverkezésére használják. A céget a Rothschildok vezették, és később ők alkalmaznak munkára zsidókat és más népeket a koncentrációs táborokban.
A XIX. század elején Magyarország a Habsburg uralkodóház fennhatósága alatt állt. A birodalomban a jegybanki feladatokat előbb az 1816. július 1.-től működő Osztrák Nemzeti Bank, majd az 1878. szeptember 30-án létrejött és paritásos alapon dolgozó Osztrák-Magyar Bank látta el.
Az 1848-49-es forradalom és szabadságharc idején a megalakuló első független magyar kormány a jegybanki feladatok ellátását a Pesti Magyar Kereskedelmi Bankra bízta.
Az első világháború következményeként 1918. október végén az Osztrák-Magyar Monarchia felbomlott, az Osztrák-Magyar Bankot felszámolták. A központi banki feladatkört az 1921. július 11-én megalakult Magyar Királyi Állami Jegyintézet vette át.
Az első világháború után a népszövetségi kölcsön folyósításának egyik feltétele a kormánytól független Nemzeti Bank megalakulása volt. (Korábban az Osztrák-Magyar Bank, a Monarchia közös jegybankja látta el a központi bank feladatkörét, amelyet az 1921. július 11-én megalakult Magyar Királyi Állami Jegyintézet vett át.)
Magyarzsákodi Hegedűs Lóránt 1920. december 16. és 1921. szeptember 27. között az első Teleki-kormány, majd a Bethlen-kormány pénzügyminisztere, megbízására Krausz Tibor bankár Londonba utazott, mely utazás célja egy 10 millió forintos kölcsön kilátásainak felmérése volt a magyar kormány részére.
Hála a népszövetségi ráhatásnak és Norman Montagu tevékenységének, a függetlenség feltételei erőteljesen érvényesültek az 1924-es magyar jegybanki szabályozást illetően, ezen túl az 1908. évi magyar bankenqueten elhangzott javaslatok közül több megjelent, tükröződött az 1924. évi V. tc-ben. Egy önálló fejezet, a VII. fejezet „A bank viszonya a kormányhoz” tartalmazta a jegybanki függetlenség alapszabályait. A 45-49.cikk rendelkezései a funkcionális önállóságot teremtették meg a jegybank számára.
(Montagu Collet Norman, 1st Baron Norman DSO PC (6 September 1871 – 4 February 1950) was an English banker, best known for his role as the Governor of the Bank of England from 1920 to 1944. )/A Bank of England Rothschild érdekeltség legalábbis ez időben./
A Magyar Nemzeti Bankról szóló 1924. évi V. törvénycikket 1924 áprilisában fogadta el a nemzetgyűlés. Ezt követően, 1924. május 24-én részvénytársasági formában a mai Szabadság tér 8-9. szám alatti bankpalotában megalakult az önálló magyar jegybank, amely egy hónappal később, június 24-én kezdte meg működését. Az intézmény alaptőkéje 30 millió aranykorona volt, és 300 ezer, egyenként 100 aranykorona névértékű részvényre oszlott. A részvények egy része, de nem a többségük, az állam tulajdonában volt. A kormányzat kirendelt kormánybiztosa révén gyakorolt állandó felügyeletet működése felett. Részvényeseit a közgyűlés képviselte. Legfőbb szerve a nagybirtokosok, gyáriparosok és vezető bankok soraiból a közgyűlés által választott tizenhárom tagú főtanács volt, amelynek elnökét a kormány előterjesztésére az államfő nevezte ki. A pénzintézet első elnökének tisztére a Wekerle-kormány egykori pénzügyminiszterét, Popovics Sándort jelölték. A Magyar Nemzeti Bank (MNB) fő feladata a bankjegykibocsátás volt. A központi bank megalakulása után, 1924 júliusában már folyósították a népszövetségi kölcsön 40 százalékát, amellyel sikerült megállítani az inflációt. A kölcsön jelentős része – a fizetési hiány pótlása mellett – a bank ércfedezetének alapjául szolgált. A bank meghatározó szerepet játszott a gazdasági stabilizációban, jórészt Popovics Sándor szakértelmének köszönhetően.
Megalakulásától – 1930 – részvényese és aktív tagja a Nemzetközi Fizetések Bankjának (BIS).
A NB akkori alapszabálya egy helyen utalt közvetve a külföldi tőke jelenlétére (22. cikk): „Ha a jegybank alapításában a külföldi tőke is részt vesz, külföldiek is választhatók főtanácsosokká, de a külföldi honosságú főtanácsosok száma négyet nem haladhat meg.”
Továbbá ajánlom figyelmed be az alábbi cikket és a 2006 utáni pénzügyi nehézségeinket.
https://www.napi.hu/redirectedbyprint/titleunknown.293207.html
csakafidesz
2019-11-29 @ 03:51
Namond@
Az esetek 80%-a valós, a résztvevők is. De így kicsit le van egyszerűsítve. Senki sem mondta, hogy a Morganok, Warburgok, Rothschildok grál lovag módjára a pénzüket önzetlenül fektették be, és szolid üzleti haszonnal forgatták. Voltak persze nem túl nyereséges tranzakcióik is, de -mint általában a bankárokat- nem érdekelte őket hányan nyuvadnak ki az adósságterhek miatt. Ahogyan a Világbankot sem érdekli, hogy az adós tönkremegy-e, vagy sem. A lényeg, az, hogy előbb fizesse ki az adósságát és csak azután forduljon fel..
De azt nem szabad elfelejteni, hogy a pénz -amihez rengeteg vér tapad- irányította és irányítja a gazdaságot. Ha nincsen pénz akkor ott vagyunk ahol a Szovjetunió az 1930-as években. Bulgakov csodásan leírta a Mester és Margaritában, hogy Voland a varázsló (tkp. a Sátán) tapsol egyet és hullik a rubel az égből, és mire kézbe veszik ázott söröscímke lesz belőlük. Nos ott a belső fogyasztást úgy mérsékelték, hogy a lakosság fele éhenhalt a dúsan termő Ukrajnában, a másik fele a sarkkörön túl minimál-ellátást kapott ezáltal a fogyasztás csökkent.
Úgyanis a „semmiből” előállított” pénz tényleges értékét utólag megfelelő árúval kellett kifizetni, és ez volt a hajtóerő. Tehát a pénzbevonás nélkül élénkülő gazdaság akkorát bukott a Szovjetunióban, amit a mai napig alig tudnak valahogy helyrehozni.
Vagyis a „rohadt bankárok” megmozgatták a világot és az adósok gebedésig dolgoztak, de ennek azért volt némi eredménye is. (Persze kell időnként egy kis háború is, hogy előröl lehessen kezdeni mindent.)
Mindez semmit sem von le a pénzgazdálkodás megteremtőinek érdemeiből, mert akkor ma is csak a szomszéd faluig jutna el az emberek munkájának eredménye, és kézzel fonnának, szőnének, varrnának ruhát, lovon járnánk, és minden patkószöget egyenként kovácsolnának ki.
Namond
2019-12-03 @ 13:52
csakafidesz
Hát persze, hogy le van egyszerűsítve, átláthatóvá a tendenciák követhetősége végett + néhány példa.
Ha nem ismerem a részeket és megbízhatóságukat, hogy alkotok képet az egészről és valódiságáról, mivel nem minden az aminek látszik, sőt nem minden részei összessége.
Hogyan vonnák le reális következtetést és hogyan teszek célszerűen használható javaslatot?
Nem kell relativizálni a Morganok, Warburgok, Rothschildok, Khun&Loeb tevékenységét, mások ötletei, munkája eredménye után vették fel jutalékukat, a profitot.
Nem kell felmagasztalni a Rothschildok banki eszközeit, minden ismert volt már pénzkölcsönzési tevékenységük kezdete óta, a hírek fontossága, a kettős könyvvezetés, a hitellevél, a részvény, a kötvény, váltó és a bankjegy is.
Két dolgot tettek amit mások nem vagy nem olyan nagy mértékben.
Nem csak a banki működés és pénzkibocsájtás alapját az aranyat gyűjtöttek, de megszerezték az arany (és gyémánt) bányászata, felvásárlása, kereskedelme meghatározó hányadát és érték megállapítási monopóliumát.
Valamint megálmodták és propagálták minden ország számára a központi bankot – a Nemzeti Bankot – és propagálták azt, mint a bankjegyek kibocsájtásának egyedüli letéteményesét, a pénz monopoliumának birtokosát. Persze minden egyes Nemzeti Bank részvénytársasági formáját nyomták, hogy meguk is részesedjenek benne, igaz ez Angliára, Francia és Németországra is.
Nem vagyok meggyőződve arról, hogy a Garibaldi forradalma, az orosz rendszerváltás és a magyar tanácsköztársaság nem-e ezen nemzetek Nemzeti Bank alapítás elutasítása vagy alapításában a Rothschildok kihagyása volt az oka.
Bank műveleteik túlsúlyát azért helyezték az US-be, mivel hatalmas területek, hatalmas gazdasági potenciálja és egységes kormányzása hatalmas pénzforgalomhoz szükséges bankjegy kibocsájtást tesz lehetővé.
(Ilyen terület lenne lenne az Unió is, ha minden tagország belépne az euró övezetbe. Itt a Központi Banknem tőkehiányos, de hidd el ha mindenki belép, kapna tőkeinjekciót.)
Hozod a Szovjetuniót a 30-as években. A nyugatról hazatért bolsevikok között sok banküzemtanhoz értő szakember volt, nem véletlen gondolom. De a Központi Bank állami kézben volt és a hozzánemértők nem veszik észre a banki műveleteben a szabotázst, a nem megfelelő mértékű és nem megfelelő helyre irányított pénzkibocsájtást.
Nem a bankárok mozgatták meg a világot, hanem a gebedésig dolgozó adósok, hogy mentsék életük, presztízsük, vagyonuk és ennek azért volt eredménye.
A Rothschildok sosem vettek részt termelő, értékelőállító tevékenységben csak finanszírozták azt, kivétel talán az eredetileg spanyol Huelvai Rio Tinto réz bányászatra – az előzőleg már feltárt és kiépített aknarendszerre, 1873-ban alapított vállalat, mely azóta multinacionális céggé vált, talán még Chilében is van érdekeltsége.
A pénz valóban egyszerűsíti a kereskedelmet és a vagyon mozgatását, de nem feltétlenül kellene ilyen költségesnek lennie és ennyi banki áldozattal járnia.
Acsay József
2019-12-24 @ 16:09
Tisztelt Kele Lóránt!
Részben igazat adok, mert több tényezős dolog.
Czeizel Endre nyomán: a zsidó kisgyemekeket már Tórán „növesztik”. Tehát mire iskolába jut, van egy világképe, és olvasni írni tud. Más tézisével is egyet értek: a zsidóság keményen ad a képzettségre. Aki anyagilag megengedheti, nem is spórol rajt.
De egy példa engedtessék meg: egy Kurucos levelezőtársunknakzsdó fétje volt, Tel-Avivba kötöttek ki. Ő írta: a középfokú oktatásuk is igen kemény. Az anyanyelvükön kívül két idegen nyelv ismerete: alap. De számomra érdekeset is írt: az orthodox zsidó gyermekeknek elfogadják a „zsinagóga iskolát”, ahol kizárólg Tórát, és vallástant tanulnak. Egyszerű politikai oka volt: Netanjahu választási bizniszéhez kellettek az ortodoxok is… De a „tóra iskola” Izraelben is eléggé lenézett.
Hát igen: az összetartás. Itt viszont nekünk lenne bőven tanulni valónk… Tán ismert mondás: két magyar, az már három párt…
Naprózsa
2019-11-26 @ 12:02
Na akkor jó környezetben tanult, kedves Lóránt. Merthogy a Berzsenyi asszem wikipédiás honlapján dicsekedett (régebben) a híressé vált tanítványaival.
Lehet tippelni ki járt még oda!
A Soros.
Kele Loránt
2019-11-26 @ 15:04
Talán nem lenne személyére megtisztelő, hogy KÁROLYI MIHÁLYT majdnem kihagytuk a jeles díszpintyek közül!
varurfi
2019-12-01 @ 18:42
Nem mellesleg Európa legelső bankárai a XIII. szd.-i lombardok voltak (innen a lombard hitel kifejezés). Őket követték a német Fuggerek és Welserek, a svájciak, végül a Rotschildok, Morganok, stb.
Theo
2019-11-26 @ 11:51
Ez a kinzo kerdes es engem foleg ez erdekelne: hol lesznek ezek a mostaniak mikor beut az altaluk elallitott vesz? Melyik orszagban?
Ha itt ( azt ertem, hogy a koznepet leszarjak, meg a rajuk szavazokat is)
de akkor is, mi a feneeret lesz nekik jobb keritesek kozott elni, surmo testorok kozott allandoan, mint most szabadon? A kozeg, amiben mozogniuk kell majd sokkal veszelyesebb lesz, ok pedig allando kozvetlen eletveszelyben, hiaba lesznek majd akkor is ok a vezetok. Hogy lehet ezert a jovoert hajtani?
Csanaki
2019-11-26 @ 17:42
Szerintem arra bazíroznak, hogy miután beengedik a seregnyi arabot,.akik kevés ráfordítással lekaszálják vagy szolgasorba vetik az őslakosságot (a lényeg, hogy a keresztény fehér embert, és ezzel tönkreteszik a nemzetállamok maradékát), ugyan a zsidó köznép is hullik majd, de az pont annyira nem fog számítani, mint a 2.vh. többmillió átlagzsidó áldozata. A lényeg a lakosságcsere.
Na szóval. Az ôslakosság társadalmi szerveződéseinek szétverése után a zsé világhatalom a szükséges mértékben beizzítja fegyveres és globál gazdasághatalmi erőit, és leuralja az arab csürhét. Ha kell, tömegpusztulás árán is. Bevált modell, a 20.sz-ban egyszer-kétszer kipróbálva.
Theo
2019-11-27 @ 01:40
Jó, jó, de mire ez a” leuralás” összejön, addig jó sok idő eltelik zűrzavarral, polgárháborúval. Nekik sem lehet az alatt teljesen nyugalmas életük, nem olyan nagy ország ez! Hol gondolják az időt biztonságban eltölteni? Bezárva egy birtokra? Sose mennének ki? Ezzel az erővel a Marsra is mehetnének, vagy bunkerba. Az élet, amire vágyni kell? Tök hülyék ezek?
Klárika
2019-11-27 @ 01:44
Kb ugyanezt gondolm én is, ill. többen is. 2015 elött sem, de legkésöbb akkortól az lett volna az elvárható, hogy tiltakozzanak a deklarált ellenségük több milliós számban történö bevándoroltatása ellen. De nem, pedig mindenbe beleszólnak és kormányszinten. Szíria szétesése érdekük,.. Majd mikor túlságosan sokan lesznek a bevándorlók, követelni fogják majd a megvédésüket: szép kis polgárháborúcska, fogy a mindkét másféle nép, sehol nincsrend és nyugalom. A rendetlen zavarosban nemcsak halászni lehet, hanem terjeszkedni is. Persze, hogy külön védelem alatt, amellett, hogy megvannak a saját szervezésü, saját fenntartott militáns gárdáik is.
Fenntebb szó esett szó a zs.-k elönyeiröl. Tessék, pl. a gárda kérdése. A jobbikost betiltották, a zs-t nem. De az egyik nagyhangú, nyilvános felvonulás, magamutogatás, fenyegetés, stb. A másik meg szerényen hallgat (a fegyverei nehezebbek is lehetnek a jobbikosokénál), elvonul s nem felvonul, lám nem is köztudott hogy egyáltalán vannak. ilyen gárdásaik.
De a legfontosanbb elönyük abban áll ami a magyaroknál ismeretlen: az egymásközti, nem vitatott vagy vitatható, elképesztöen szoros ÖSSZEFOGÁS! nem kell ahhoz sem rokonnak vagy barátnak lenni. A zs. segíti a másikat ha bajba kerül és punktum!! Nem árulja el a fajtáját még akkor sem ha utálja a személyt, szóval lenne mit tanulni tölük, vagy legalább ezt azt lemásolni,…
Csanaki
2019-11-27 @ 08:09
Klárika
Igaza van a magyar összetartás hiányát illetően, de nem szabad elfelejteni, hogy milyen erők munkálkodtak a történelmi ország szétszakításáért, és azt sem, hogy a belső széthúzás az utóbbi évtizedekben akkor harapódzott el, amikor a bolsik rájöttek, hogy létrejöhet egy rájuk nézvést politikailag veszélyes, nemzeti elkötelezettségű ellenerő. Emlékszünk?
„Mi sokkal jobban gyűlölünk benneteket…”,
Demokratikus Charta, 2004.dec.5. ,
2006.okt.23.
Stb.
Mind kemény zsé-vezérletű akció.
csakafidesz
2019-11-29 @ 04:04
A lakosságcsere lényegében a világ 7 milliárdnyi lakossága normális szintre csökkentését célozza. Az atomháború nem jönne be, a bomba nem válogat. Most az lenne a cél, hogy az életképtelen elemekkel felhígított lakosság haljon éhen a munkavégzés hiánya miatt. Eddig Európában megtermelték és eljuttatták az ingyenélőkhöz segély formájában az élelmiszert és javakat, hadd szaporodjanak kedvükre. Nos ezek most idejönnek,levadásszák az eltartóikat és éhenhalnak. Nézzük meg a virágzó Dél Afrikát. Amig ott élt a fehér farmer addig volt ennivaló. Amikor átvágták a fehérek torkát, utána parlagon maradtak a földek (pedig minden eszköz ott áll ami szükséges) és most újra éhínség van az országban. Nem adok száz évet a világ egyik legelmaradottabb térsége lesz Európa.
Klárika
2019-12-01 @ 23:34
Kedves Csanaki, drága magyar nép, nem is úgy értem s ha úgy akkor sem pontosan, csak dadog a fájdalom és grimászkodik a gond; ez is olyan… izé, nem tudni mióta vanIzrael Európában, miért döngicsél itt az a kancsi hájtömeg az Eurovízióban? vagy ott megint minden más és mindenhol minden más és változzunk meg és legyünk mi is mind mások? …?
De a tulképpen legrémesebb, aborzalom, hogy miért ne maradhasson meg mindenki annak aki, aki volt.
Az olyan egy töröl metszett, sátán sugallotta, a gyalázat diktálta hamisság hogy azért kell a nemzeteket eltörölni, hogy vége legyen a háborúnak!!
Fekete Brigitta
2019-11-26 @ 04:58
Húh, ezeket nem is tudtam. Köszi az információkat!
Zita
2019-11-28 @ 09:30
egyetértek. A leuraláshoz meg még fegyver sem kell, elég néhány ( egy laborban már mostanra előállított) vírus, vagy baktérium.
Theo
2019-11-28 @ 23:51
Es az rajuk nem fog hatni?
csakafidesz
2019-11-29 @ 04:09
Látod, pont ezért hagytak fel az AIDS továbbfejlesztésével és a transzgenetikus (állatról emberre veszélyes) vírusok további tenyésztéséről. Szóval a bakterológiai megoldás éppen annyira nem jön be, mint a háttérsugárzást növelő atomfegyver. Az emberek létszámát éhinséggel lehet csökkenteni. Főpróba: Ukrajna, 1930. Holodomor.
kara kozgun
2019-11-29 @ 10:45
Széchényi a magyarokról
„a magyar (és mint a többi „pusztai” nép) magát senkinek alávetni nem engedi, mindenki vezér, Úr akar lenni, s ha éppen jó órában van, maga alatt felrúgja a port, és azt mondja: ez a világ közepe, ahol én állok!”
„Századokon keresztül a magyar a hízelkedéshez szokott, amibűl honosaink nagy részének önmaga túlbecsülése, gőgje s hiúsága támada: az igaz egyenes szótúl pedig elszokott.
„A közrestség nem engedi, hogy ott keresse a hibák gyökerét, ahol azok valódi fészke van, tudniillik saját szánakozásra méltó tudatlanságában s a legvilágosb oknak sem elegendő gőgjében.” Széchenyi.
„Súlyt helyezek arra. hogy elösmerjük, miszerint magunk voltunk okai elaljasodásunkn ak. mert az egyik legfőbb átkunk amaz önámítás. mely szerint hibáink okát mindig másban, magunkon kívül keressük a sanyarú politikai viszonyokra hárítva mindent, hagyjuk magunkat elbúsulni és elalunni a haza fájdalmat. A nemzet felemelkedő korszakát az önismeret vezette be.” Vajda János Tanulj tinó ökör vagy már!
Acsay József
2019-12-24 @ 17:45
Kedves Klárika!
Azért ne tessék elkeseredni. A Világ (pláne népessége) soha nem volt statikus, mindig változott, miként ma is. Legalább is én ebben bízom. Hol van már néhány, hajdan rettegett nagybirodalom?
De könkretizálva: most van egy pénzborodalom. Dollárral. (A pénznem nem közömbös!). Miként Namond összefoglalta (köszönet Neki érte), ez a pénzbirodalom is úgy fejlődött ki, nem is kis idő alatt.
Charles Lindbergnek tökéletesen igaza volt, de Wilson elnök 1913.-ban aláírta. Tehát egy eleve fura helyzet állt elő: nem egy országnak volt bankja, hanem a bank (FED) szőröstül-bőröstül megkapta az USA-t.
Már ez irreális. De van több irrealitás is.
Hogy a világháborúkat, „a forradalmak” nagy részét a bankok idézték elő, már nem is kérdés.
De ma, a világ össz-adóssága háromszorosa(!) -hála a kamatos kamat intézményének- már abszurd is. Soha nem viszafizethető.
Ráadásul, mindennek alapja a „világpénz” amit még dollárnak hínak. Részemről már azt is tőkeinjekciónak tartottam, mikor Kissinger (1973) megállapodott az OPEC országokkal az olaj $ paritásától. Keményen tartották is. Szaddam €-ért adott el olajat, Kadhafi aranyért. Sorsuk ismert. Persze, tejszíhabnak kis háború is kellett, mert a legnagyobb tőkeforrás a fegyver-kereskedelem. Dehát, az idők változnak… Az értelmetlen háborúzásra egyre kevesebb ország hajlandó, azok zöme meg fizetésképtelen.
Az USA háborúskodásra való hajlamát erősen csökkenti, hogy költségvetési hiánya (ha úgy tetszik: belső államadósság) 300% feletti. (Megj.: Magyarország 80% körülijét már kritizálta az EU).
Aztán: az olajár paritás meg Távol-Keleten inkább jüanban, kisebb hányada rubelben megy. Ameika csendes…
És a Dél-európai gázvezeték már biosan megépül. (Eddig két tervet kaszált el az USA). Hogy milyen pénznemben történi az elszámolás, még nem tudhatom. De főesélyesnek nem a $-tartanám…
Ráadásul Oroszország csak az árat kéri. És nem az elköteleződést (mint a Világbank).
Végül: most nem esik szó róla, de Oroszországnak és Kínának -külön külön- több $-ja van, mint ami az USA-forgalmában…
Tehát (szubjektív vélemény) a papíralapú dollár (egyben a dinasztiások vakolói hatalma, közelebb van a véghez, mint gondolnánk. Hogy hogy lesz, nem tudom. Korom miatt valószínűleg már nem fog érinteni. De örökéletű nagyhatalom eddig még nem volt…
Namond
2019-11-26 @ 20:39
Neaddfel
Nincs ebben semmi különös. 10 éve a Matula Magazin készítésére kaptak adott feltételekkel utasítást, most a 444.hu készítéséért, egy feltétel teljesítése esetén fizetik őket.
Az hogy okosabbak lennének legenda, genetikai lehetetlenség, figyelembe véve a héber hit vallási előírásait a magán és közösségi életükre.
kara kozgun
2019-11-29 @ 10:41
„írók, politikusok, sajtóbanditák,
mindenfajta újságok riporterei, röviden irodalmi ügynökök úgy a szocialista mozgalomban, a fenekük pedig a német sajtón ül. Minden újságon rajta tartják a kezüket, és elképzelheted, hogy milyen émelyítő az, az irodalom, amit ez eredményez.” Ez az egész tabuval védett világ, Michael Bakunyin.
Liszt Ferenc, 1811-1886, (már, vagy még? Tudta!) Die Israeliten A zsidó folytatja a pénz kisajátítását, és az állam torkát pénzeszsákja szájának a szorosabbra vagy lazábbra engedésével fojtogatja. A sajtó minden eszköze a kezében van, hogy a társadalom alapjait szétzúzza. Ő az alapja minden olyan vállalkozásnak, amely a trón ledöntésére, az oltár széttörésére és a polgári jog megszüntetésére irányul.”
Mérget karmol a szívekre, gyilkolható hazugságokat köp a lelkekbe, gyilkol, de gyilkossága másoknak lesz tragédiája, rabol, de erkölcsbíró marad, hazudik, de igazság bajnokának ünneplik, s a tömegek népszerűsége öleli körül. Ez az ezerarcú véres bohóc, mérhetetlen arányú zsivány: a demokratikus tömegszerelem legcirógatottabb kedvence: a sajtóbandita!
Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális felelőssége! Erkölcstelen, imfámis, és őrült dolog, hogy erre a pályára rászabadulhasson minden analfabéta, morális hulladék, bomlott idegzetű szerencsevadász. Szabó Dezső Virradat 1921. 02. 06.
vektortér
2019-11-25 @ 14:07
Így harcolnak a kommunisták az ajrópai nyugdíjért?
Jó tudni, hogy gyurcsánynét nem a képmutató, álkeresztény fideszesek zavarják, hanem a meggyőződéses keresztény hívő emberektől retteg.
Mátyás
2019-11-25 @ 14:09
Ne sértegessük már állandóan szegény bolgárokat, szerintem dobrev klárának pont annyi köze van a bolgárokhoz, mint mondjuk nídermüller péternek a magyarokhoz.
solothurn
2019-11-26 @ 22:11
…vagy a vándorpatkányokhoz (Rattus Norvegicus)
Niedermüller kifejezettem Rattus Hungaricus, eszébe nem jutna (a fene nagy magyarországi antiszemitizmus ellenére) elhúzni Izraelbe és ott okítani népét (tév)hitekre !
De az nem is müködne. Ott Jóságos Sorosgyuribácsi sameszeit hamar leteperi egy szívszélhüdés, elviszi egy autóbaleset vagy az „influenza”
csakafidesz
2019-11-29 @ 04:15
Amerikában -ez nagyon érdekes jelenség- az ortodoxok rettegnek a feketéktől, mert azok előszeretettel verik a zsidókat. A német rohamosztagosok (Ernst Röhm és tsai) irigykedve néznék. Nem ismerem a néger antiszemitizmus okát, de létezik a jelenség.
http://valasz.hu/vilag/az-amerikai-szobordontok-figyelmebe-es-mi-van-a-feketek-rasszizmusaval-125131
Jáger László
2019-11-25 @ 14:22
Na most kik is a bolsevikok és a kommunisták akik maguknak kommunizálják a nemzeti vagyont!!!???:..
Ne feledd a szavak értelmét és a mögötte lévő értelmét….
Lehet Lgondolkozni elvtársak….
barátilag
J.L.
Pritamin
2019-11-25 @ 15:04
Te Jáger, szerinted ki és mikor vitte el a nemzeti vagyont ? Megmondom a módszerváltáskor a kommunisták, akik minden vezető helyet elfoglaltak. Bagóért vittek mindent és adtak el a külföldieknek. Rengeteget láttam. Fletó miből vette a gyárát? Meg megvette az üdülőket bagóért és az állam visszabérelte. Úgyhogy maradj csak csendben. Meg hova lett a Fletóék felvett kölcsöne. Szóval csönd
Theo
2019-11-25 @ 18:09
Es az orosz allamadossag?
khm
2019-11-25 @ 19:06
jáger!
A magadfajtáknak továbbra is utcasarok,napi bevétel,anyád.
Na lódulj buzi!
csepeli
2019-11-26 @ 08:17
Ne lapozz sokat: M4 metró – 168 mrd., PPP beruházások, M5 pálya, bécsi aranyrudak., fehér poros brigád, … stb., stb. Nem lenne egyszerűbb közvetlenül a főnökeidet /pld. Gyurcsánynét a maláj szénbánya vásárlásról/ megkérdezni a részletekről?. Várunk a beszámolót!
Theo
2019-11-27 @ 01:43
Az érthető, hogy szénbányát vettek.
Fletóné lemegy és ingyen feljön a szén…
Klárika
2019-12-01 @ 23:44
És Fletóné meg lennt marad, úgye, addig jön fel szén.
De ha Fletóné feljön, akkor biza lennt marad a szén. Nincsaza pénz vagyegyébföldijó, hogy behülyüljön a szén is és társalogna e személlyel,…
Neaddfel
2019-11-25 @ 14:22
FENTEBB MÁR EMLÍTÉST TETTEM A MA EZERREL GYURIBÁCSI VALAGÁT NYALÓ 444-EK MATULÁS ÉLETÉRŐL, NA MOST ÚGYTŰNIK EZEK A GYEREKEK SZINTE NOSTRADAMUSI KÉPESSÉGEKKEL RENDELKEZNEK MERT MÁR 2006-BAN MEGLÁTTÁK A JÖVŐT, BENNE KLÁRA ASSZONNYAL:
1995-2006, 11. évf.#047 Ablak-Zsidó
É Ész – A Matula Magazin kedvenc mondása szerint, „ha egy zsidó okos, akkor nagyon okos, ha meg hülye, akkor nagyon hülye”. Magyarország legokosabb, legtehetségesebb emberei közt meglehetõsen magas a zsidók aránya, ez azonban nem tudja feledtetni a tényt, hogy nincs borzasztóbban idegesítõ egy hülye zsidónál. A hülye zsidóval ugyanis az a baj, hogy akárcsak az okos zsidó, õ is meg van gyõzõdve önnön zsenialitásáról. Zsidó vagyok, tehát okos vagyok, valami ilyesmi a logikájuk. Ez különösen buta zsidó nõknél tud elképesztõen fájdalmas lenni, egy öntelt, buta, folyamatosan okoskodó hülye zsidó picsa talán magát Kertész Imrét is gyilkolásra késztetné.
csakafidesz
2019-11-25 @ 23:26
Ne szidd zsidó nőket, mert nagyszerűek az ágyban!
solothurn
2019-11-26 @ 22:15
Aha! Azért vették be az „ösapák” az ágyastársak és szolgálók gyüjteménybe a környéken kószáló arab törzsek összes eladó hajadonát?
Vagy már akkor is tudatosan építették a multikultit?
(multikufirc révén, na!)
Namond
2019-11-27 @ 16:43
Ne keverje össze a tanultságot, a nyílt ésszel, az utóbbi az okosság.
Logikus
2019-11-25 @ 14:27
Én megnéztem Fletóné videóját a facebookján, amin gyűlölködik az egyház és a lelkészek ellen. Jelentettem is azonnal, most kíváncsi vagyok arra, hogy mit fog tenni a facebook…
apro_marosan_petergabor
2019-11-25 @ 14:31
Az 56-os megtorló unokájától, a kommunista ügynök Dobrev lányától mit várunk?
Ez a vonal a 19-es Szamuely, Korvin, Lukács György vörösterror vonal ideológiai folytatása, a legócskább csapat.
De maguk alatt vágják a fát, a zsidók Párizsból már elég komoly tempóban költözgetnek Izraelbe, mert olyan sok attrocitás van ellenük verbálisan, veréssel, öléssel. Nem véletlen, hogy értelmesebb felekezeteik, illetve Izrael felismerte már a veszélyt, s idehaza is az értelmesebbek felébredtek, hogy addig vannak biztonságban, míg Európát és Magyaországot el nem öntik a muzulmán bevándorlók. Sorost nem véletlenül nem szeretik Izraelben – ez az anarchista vonal semmit sem változott a jakobinus gyilkosok óta…
Mire észhez térnének késő lesz, de ez nem is egy észheztérő fajta, annyira buták s dogmatikusak. Még mindig a katolikusok irtását erőltetik – jakobinus módra – pedig az RK egyház rengeteget fejlődött 2000 év alatt, miközben az alapértékeik nem változtak.
apro_marosan_petergabor
2019-11-25 @ 14:32
Semmit – magyar liberok a cenzorok.
Namond
2019-11-25 @ 14:50
A cirkuszhoz kenyér is jár a rómaiak óta!
Il capo di tutti i Dobrev Klán bemutatta a cirkuszt, de hová tette a nép kenyerét?
Spontán privatizálta?
Fekete Brigitta
2019-11-26 @ 05:04
:)))))))))))). Megnevettettél:) Így, kora reggel igen jól eset egy kis rekeszizom torna.
Fekete Brigitta
2019-11-26 @ 05:05
Elgépelés: esett:)
Namond
2019-11-26 @ 11:10
Miért, rossz az olaszom?
Nem helyes nyelvtanilag; Il capo di tutti i Dobrev Klán?
solothurn
2019-11-26 @ 22:18
„de hová tette a nép kenyerét? Spontán privatizálta?”
Dehogyis! Csak el- vagy feldugta!
Azok a mélységek pedig.., ideológiailag képzettek által át- vagy meghághatók.
anti-gyurcsány kommandó
2019-11-25 @ 15:21
miért nem szól az apjának, az már egyszer megpróbálta lelövetni a Pápát.
Theo
2019-11-25 @ 18:16
Mert ez a papa mar az o emberuk.
Tündérkopac
2019-11-25 @ 17:45
Sem a muszlimokat, sem a mohamedánokat nem védem, de ez az okfejtés egy ostobaság, a Biblia semmivel sem különb a Koránnál, mindkettőt emberek írták, egyik sem Isten szava:
Zárójel. Sokan kifogásolják, hogy a mohamedánokat nem „muszlimnak”, vagy valami hasonlónak hívom. Ők ugyanis nem Mohamed, hanem Allah követőinek tartják magukat. Ezzel azonban csak az a probléma, hogy Allah nem létezik. Az, hogy azonos lenne a keresztények Istenével, az egy szinkretista ostobaság. A keresztény Isten a Bibliában nyilvánította ki magát, és nem egy írástudatlan tevehajcsár által, a zoroasztrizmustól az arianizmusig összekukázott mondókázásban. Két mindenható együttes léte pedig logikailag kizárt. Azok számára pedig, akik ateisták, még kevésbé logikus egy nemlétező valami követni. És amúgy sem érdekel, hogy mire érzékenyek. Maradok a mohamedánnál. Zárójel bezárva.
csakafidesz
2019-11-26 @ 17:38
Anno Barromeo érsek, a milanói Ambrosiana könyvtár alapítója azt mondotta, hogy „Isten léte független attól, hogy hisz-e benne valaki.”
Nos kérlek, sajnállak, de meg kell mondjam, van Isten. Tényleg van, és nem látni kell őt, hanem érezni. Egy mohamedán nem érzi, neki csak sátáni parancsok vannak, főkép a „hitetlenenek” megölése tárgyában. Az igazi Istent, Krisztus Istenét, a szeretet Istenét minden jóravaló ember érzi ott belül.
bl
2019-11-25 @ 18:01
A szeretet hatalmát hirdető kereszténység mindig útjában lesz azoknak, akik az erőben, az egoizmusban, a hazugságban, a félrevezetésben, a machiavellizmusban és hasonlókban hisznek. Az elmebetegeknek szintúgy. Mert ők mindent jobban tudnak.
olszal
2019-11-25 @ 18:12
…”Az igazi az lenne, ha ő semmit sem határozna meg.”
Ámen.
khm
2019-11-25 @ 19:08
Jobb lenne,ha a végső harc a liberálbolsevikburnyákok ellen folyna.
Abban szívesen részt vennék.
É. P. Pál
2019-11-25 @ 19:34
Aristo egy mondatban kitérhetett volna arra, hogy iszonyatos nagy marhaság, ha börtönnel büntetik, ha valaki egy 12-15 éves lánynak (vagy fiúnak) megmondja, hogy a gólya szerepe jelentéktelen a baba érkezésében. Ez ugyan nem a lengyel kormány, hanem egy fafejű szekta (civil szervezet) „törvénytervezete”, de akkor is…Az ilyen baromságok csak a csótányné-féléket erősítik.Az sem rokonszenves, hogy Allah-ot egyszerűen nem létezőnek nyilvánítja, mert neve nem a Bibliában hanem a Koránban szerepel. Az írás kiválóságát ezúttal nem hangsúlyoznám, ugyanolyan remek, mint az eddigiek.
PGuszti
2019-11-25 @ 19:51
Nagyon örülök, hogy valaki végre magyarul, tehát mohamedánnak nevezi Allah/Mohamed követőit. Elő kell venni az Egri Csillagokat, és ott is mohamedánokról olvashatunk. Germanus Gyula szintén mohamedánoknak nevezi őket. Magyarul tehát mohamedánok, esetleg muzulmánok, de nem muszlimok vagy netán „iszlámok”.
Naprózsa
2019-11-25 @ 20:44
Mindig is rácsodálkoztam azokra, akik ülnek egy jó masszív fán biztonságban és kényelemben és üdvözültek mosolyával – vagy mint most Nemgyurcsányné önfeledt rikácsolással – vágja maga alatt a fát, ami alatt ott ülnek a nyálcsorgató horpaszok.
El nem tudom képzelni azt a szellemi halmazállapotot, ami a mai balosok és szavazóik fejében lakozik. Mert addig, amíg sokszázezer fenyegetőző, gonoszpofájú mozlim nem trappolt itt keresztül, tán még el lehetett hinniük, hogy ezek szelíd barikák, akik csak véletlenül felejtették a szarban a gyerekeiket, anyáikat és asszonyaikat.
Mifelénk a menekültről még az a kép élt, hogy apa vonszolja a kiskocsit, rajta a család megmaradt dunyhája, s azon az asszony meg a gyerekek.
De eme okostelefonos, s azóta tömegesen erőszakoló férfihad azt is észre téríthette volna, aki addig lemaradt a történelem középiskolai tankönyvben 1, azaz egy fejezetnyi iszlám ismertetésről, és addig csak a béke vallásának hitte el eme „írástudatlan tevehajcsár…összekukázott mondókáit” (Ahogy Aristo szellemesen leírta ennek a csaló arab maffia-keresztapa vallásalapítóját, aki biztosan tudott olvasni, mert pont a Bibliára építette a maga szektáját, csak ha bevallja, hogy olvasta, akkor nem hazudhatta volna, hogy Gábriel sugdossa a fülébe Allah tanait egy barlangban 22 éven át.)
Naszóval ki hiszi el, hogy ha kinyitja a multikulti kapukat, leamortizálja a kereszténységet és tárt karokkal fogad olyanokat, akik nem is titkoltan le akarják a népét ölni, mert nem hisz az ő istenében, az jutalomként az ő biztonságát is szavatoló (fa, faág) népe levágása után majd békésen meg fog férni a hódítókkal?
S pláne nem értem Rikácsnét, hogy miben bízik? Nem fogják elvenni a muzulmánok a vagyonát? Kiutalnak nekik magyar rabszolgát? Soros majd megmenti mikor a muzulmánok elárasztva Brüsszelt és a parlament felszámolása közben minden női képviselőt megerőszakolnak és megölnek, márcsak azért is, mert mertek nő létükre politizálni?
Egy frászt! Timmermansostul mennek majd a levesbe, mert a győztes mindent visz, dehogy kell nekik a megmaradt kafírokat szipolyozó komprádor áruló mint gazdasági konkurencia.
De ha az a terv, hogy Soros-Háttérhatalom az iszlamistákkal leigáz, majd őket is kiszelektálva páran uralni fogják az muzulmán vallású hangyabirodalmat, – elárulhatjuk magának, Gyurcsányné – hiába pedálozik, egyikükkel sem fognak Bilderbergék számolni. Be lesznek dobva széttépésre a volt híveik, a hangyák közé!
Fekete Brigitta
2019-11-26 @ 05:09
Nagyon jó bejegyzés, kedves Naprózsa, köszi:)
csakafidesz
2019-11-26 @ 17:08
Naprózsa!
Ld. itt: csakafidesz 2019-11-26 @ 17:05
Lócz József
2019-11-25 @ 20:46
Nem csodálkozom, hogy csótány úr iszik.Dèlvidèki.
csakafidesz
2019-11-25 @ 23:30
Dehogy. Szlovák..
khm
2019-11-26 @ 16:05
A délvidék arra fönn északon van ön szerint?
Ugyanott járt iskolába,mint a karácsonyi?
Z-KOM
2019-11-25 @ 20:59
De jó ezt látni , kb enyien lesznek rövidessen a baloldaliak mint ahogy láthatuk előadni az EU termében . Mint a roma primás a falusi búcsun . Megfordul és mondja banda húzátok és egy brácsás áll mögöte . No valahogy igy lesz ez a DK brácsássokal is ! Már alig várom ….
Gijutsushi
2019-11-25 @ 22:58
Diderot után (a liberálbolsevik presstitute médiától kölcsönzött „IFA platós” stílusban) : Magyarország addig nem lesz igazán szabad, amíg ezt az utolsó némber Gyurcsánynét az utolsó ripacs Gyurcsánnyal együtt be nem zárják a Rilai Kolostorba, ahol minden étkezés előtt bérmálkozniuk kell…
csakafidesz
2019-11-25 @ 23:22
Miután Ferenc pápa megmosta és megcsókolta egy mohamedán lábát (Előbb megmosta, mert hát nekik is büdös a lábuk..) ezzel eleget tett a az iszlám (=alávetés) szabályainak. Amúgy az a fajta fundamentalizmus 270 millió ember életében került a hidzsra óta; kezdve Medina egész zsidó lakosságával, mert azok a tevetolvajokat nem tekintették prófétának.
Ehhez képest elég szerény szám volt az inkvizíció néhány ezer áldozata, főkép ha a házsártos és megsütött boszorkányokat is hozzárakjuk. Nos az ilyen bolgár származású, kissé vegyes világnézetű nőszemélyeket anno tényleg feltuszkolták egy nagyobb adag tűzifára amit azután meg is gyújtottak. Lehet siránkozni, mert ezek a szép idők elmúltak és ma már azokat sem égetik meg akiket tényleg meg kellene égetni.
csakafidesz
2019-11-25 @ 23:35
Nekem tetszik ez a kép ahogyan a Dobrev Klára lelkesen magyaráz, miközben az utolsó jelenlévő egyike is menekül a teremből.
Theo
2019-11-26 @ 00:18
Igen, tulajdonkeppen eleg nagy ongol ez a hatter, jot rohogne az ember, ha nem lenne mogottunk ez a valasztas…
Szinte beolvasta a szocialista altalanos iskolai tortenelem konyvet, klerikalis reakcio, sotet kozepkor, de ugy latszik, hogy itthon meg van aki ezt a szinvonalat beveszi. Nekik biztos csak szembol mutattak, nez valaki itt RTL- t?
Klárika
2019-11-26 @ 02:16
Pontosítások:
Gyumurcsány-Gyurcsótányné, szül. Dobrev Klára nem szolgálta meg azt, hogy nagyasszonynak nevezzék!!!
Ez a gyönyörü magyar szó és nagyszerü titulus egy teljesen más minöséget jelent be mint a nevezetté.
Parlamenti képviselö, az elég neki és megfelelö.
Nem lehet, szabad, Aristo, az ország több millió valódi nagyasszonyát a kétségbeesésbe kergetni meg hasonló megrázkódtatásnak kitenni.
A leközölt kép azt mutatja, hogy említett képviselö nem volt teljesen egyedül a teremben. Heten ülnek, ketten állva készülnek további helyváltoztatásra. (a terem nagysága és a közönsége számához képest ez a pár ember pont melegedni ült be vagy fázott kimenni, mint a többi). A kép jobbszélén, középen pedig ott látható egy kamera szemét, lencséjét tartó alkar, amint fotózva megörökíti az évszázados változások bejelentésének történelmi pillanatát.
orygabor
2019-11-26 @ 08:49
Van abban valami mámorító múltidézés, amikor az Apró-unoka a papokat akarja kibelezni. Ó, azok a negyvenes évek, ó drága Pócspetri!
Dobi56
2019-11-26 @ 14:58
Klárika szerinted egy ekkora trampli nem nagy? Tény vannak kétértelmű szavak és mint láthatjuk születnek újak.
Klárika
2019-11-27 @ 02:01
Gratula, nagyszerü ötlet.
Azokkal a bizonyos mértékekkel és mércékkel kapcsolatban.
Vagy ha multikulti akkor multimérce is?
Klárika
2019-11-27 @ 02:16
Dehgynem, Dobi56, nagynak nagy, de nem „asszonynak” ahogyan azt érteni szoktuk. Tramplinak nagy, Istenátkának is nagy. Nem elhanyagolható a megalkuvó dühének nagysága, a megjátszott gyülölet, az a ronda ravaszsága, hogy idöközben száz méterröl büzlik, már a képröl is… Hát erröl éppen elég volt
csakafidesz
2019-11-26 @ 17:05
„.. csak az a probléma, hogy Allah nem létezik. Az, hogy azonos lenne a keresztények Istenével, az egy szinkretista ostobaság. A keresztény Isten a Bibliában nyilvánította ki magát, és nem egy írástudatlan tevehajcsár által”
Aristo Uram!
Allah nagyonis létezik. Ő ugyanis maga a SÁTÁN aki egy rablógyilkos, pedofil tevetolvaj által nyilatkozott meg és olyan követelései vannak, hogy öld meg, öld meg, öld meg mindazokat akik nem hódolnak be nekem (iszlám=behódolás)
Ha megölöd őket akkor 72 szűzet kapsz a paradicsomban, a túlvilágon és b~hatod ezeket a kedvedre. Már ez a világkép az üdvösségről mutatja, hogy milyen aljas ösztönökre épít az iszlám, ahol négy nőd is lehet, dughatod őket kedvedre, csak gyilkold a hitetlent, szedd az adót tőle.
Az iszlám igazi mivolta, meztelen valósága az ISIS-ben nyilvánul meg amelyik szériában fejezi le az embereket, és megteszi: ölni, ölni, ölni Allah parancsára. Ez a SÁTÁN vallása. Allah tényleg nem az Isten. Allah maga a Gonosz. A mohamedán nem a békét akarja, hanem a vért, a halált. Hazudnak amikor mást mondanak.
Sulyok Szilvia
2019-11-26 @ 19:46
Isten nem létezik. Soha nem sikerült bebizonyítani sem logikai úton, sem tapasztalatilag a létezését, és a fogalom merő önellentmondás. Már az a tény, hogy ennyi különböző vallás létezik, amelyek mind ellentétes nézeteket és tetteket, ennyi erőszakot és gyűlöletet vezetnek le a hitükből nyilvánvalóvá teszi, hogy az istenfogalom irracionális agyrém, ami pszichológiai funkciókat lát el vagy politikai-hatalmi célokat szolgál. A világtörténelem legtöbb háborúját vallási dogmák és szembenállások okozták, ahol minden hadviselő fél meg volt győződve arról, hogy az istene nevében cselekszik. Minél előbb megszabadulunk ettől a destruktív mentális vírustól, annál jobb lesz a világ.
csakafidesz
2019-11-27 @ 04:03
Te milyen buta kis selejt vagy.. Hát számít a véleményed? Gondolod, hogy a Mindenható a magadfajta kis hangyákkal törődik? Istennek csak azok számitanak akik a szívüket megnyitják.
Namond
2019-11-27 @ 20:29
Nem tudok egyetlen háborúról, melyet vallási ok robbantott volna ki.
Olyat rengeteget ahol a vallási indok mögött politikai, hatalmi, gazdasági érdek és jó néhányat mely mögött személyes sértettség állt.
csakafidesz
2019-11-29 @ 12:52
Tulajdonkép a török európai terjeszkedése is beillik abba a gazdasági tervbe amely a burkoltan rabszolgatartó mohamedánokat szolgálta. A déli tengerpartok, Anglia déli partjai, Írország déli partjai majdnem teljes lakossága a szaracén kalózok áldozata lett. Az öregeket legyilkolták, a javaikat elvitték, a fiatalokból rabszolgák lettek akiket eladtak valahol Arábiában.
Namond
2019-12-04 @ 00:42
Igaz.
Pompás rabszolga piacok voltak Bizáncban, Palermóban, bariban, ?Friuliban? (Genova és Velence közreműködésével.)
Ateista Pista
2019-11-26 @ 17:25
A magyarok jelentős része nem keresztény, ez tény. Ha megnézzük a legutóbbi, 2011-es népszavazás eredményét, a lakosságnak alig 53%-a vallotta magát valamilyek keresztény felekezet hívének (katolikusok 39%, reformátusok 11%, evangélikusok 2%, egyéb keresztény 1%). 46% semmilyen felekezethez nem tartozik, ateista vagy agnosztikus. A fennmaradó 1% pedig muszlim, buddhista, izraelita, krisnás vagy egyéb kisvallás képviselője. Aki ezek után rá akarja erőltetni a kereszténységet a szekuláris magyar államra és annak szabad polgáraira, az kösse fel a gatyát, mert nem fog sikerülni. http://www.ksh.hu/docs/hun/xftp/idoszaki/nepsz2011/nepsz_10_2011.pdf
Theo
2019-11-27 @ 01:51
A magyarok többsége keresztény értékrend szerint él és a keresztény ünnepeket tartja.
Templomba csak a több évtizedes kommunista aknamunka miatt járnak kevesebben.
Naprózsa
2019-11-27 @ 02:54
Így igaz, kedves Theo, de igaza van Ateista Pista, hogy sokan ateisták Magyarországon és Európában. Igazában nem itt van a választóvonal, hanem a lélekkel és a lelkiismeret nélkül élők között.
Aki egyedüli kiválasztottnak érzi magát és a többi embert tárgynak, akadálynak és kifoszthatónak, az nem lehet keresztényi gondolkodású, és szerintem nem is ember a szó eredeti értelmében.
Mérget veszek rá, hogy a muzulmánok és zsidók, buddhisták és más vallások híveinek csendes többsége is „keresztényi” gondolkodásúak, csak nem merik kimondani félve az agresszív kisebbségtől. Ők sem tartják helyénvalónak mások leigázását és megölését. Ez vallásfüggetlen, a homo sapiens alaptulajdonsága, e beleérző képesség és tolarencia. Ha nem így lenne, már rég megöltük, kiirtottuk volna mint faj egymást.
Csakhát most tort ül a gonoszság, behívja a segédcsapatait a muszlim söpredéket, s pont a mi földrészünk e halálos harc fő színtere.
Össze kell fognunk, mert nem ateisták és keresztények vagyunk az ellenségek, hanem a lélek nélküliek. Nem a vallást kell egymáson számon kérnünk, hanem a gondolkodást és lelkiismeretet.
csakafidesz
2019-11-27 @ 04:12
Nézd, ezek nem értik. Pedig nem nehéz.
Egy csillagos éjszaka kifekszel a fűre és nézed az eget, ahogy Thomas Mann regényében József is nézte.
Első gondolatod, hogy milyen szédületesen nagy ez a világegyetem, és te milyen kicsi porszem vagy.
Második, hogy annak ellenére, hogy kisebb vagy, mint egy mákszem mégis látod, érzed azt a csodás valóságot, ezt a hatalmas művet amelyben Te is ott vagy.
Harmadik gondolatod, hogy mindez csak azért van, mert egy röpke pillantás idejéig élsz, létezel és ezalatt része lehetsz ennek a csodának. Nos akkor érted meg, hogy Lét egy pontján Isten összekapcsol az ő végtelen világával, megadja a lehetőséget, hogy lássad a csodát. Ha erre vak és süket vagy, az is maradsz.
Klárika
2019-11-29 @ 17:53
Mely szép leírása és találó kíséret az említett regény olvasásához. Egyebeknek is, mint a regény ismeretének következménye. Kösz, kösznet érte. (Egyik kedvencem, többször is elolvastam már)
Namond
2019-11-27 @ 21:02
Naprózsa,
Igaza van.
Nem attól ateista valaki, hogy nem jár templomba, hogy nem imádkozik.
Az ateisták a pszichopaták, alias szociopaták vagy másként disszociális személyiségzavarú személyek.
A szociopata nem érez megbánást, bűntudatot vagy lelkiismeret-furdalást a tettei miatt, nem szorong, sokszor elhárítja magáról a felelősséget mondván, az áldozata megérdemelte, amit kapott.
Nem tudja mi a megbánás. Csak saját személyére vonatkoztatva, ha tettei következményei számonkérése esetében, mondván ügyesebbnek kellett volna lennie, de legközelebb.
Nem érez empátiát, nem tud együtt érezni másokkal, ezért gyakran tapintatlan, lenéző és érzéketlen más emberekkel szemben.
Azt kommunikálja, hogy ö csak az igazságot mondja.
Az antiszociális ember végtelenül önző és egocentrikus, mindent azért tesz, hogy a saját céljait elérje. A mások feletti kontroll megszerzésére bármit hajlandó bevetni, legyen az a személyes kisugárzása, manipuláció, erőszakos viselkedés, szex vagy megfélemlítés.
csakafidesz
2019-11-28 @ 09:07
Az antiszociális ember igent mond az Európai Unióra, mert az másoknak is rossz.
Namond
2019-11-28 @ 13:08
Aki azért mond igent valamire, mert az másoknak rossz, az gonosz.
Az antiszociális ember azért mond igent, mert az céljainak megfelel, neki jó.
Az antiszociális ember szerintem olyan, mint a mesterséges intelligencia, csak a programozás célja számít.
Tengri népe
2019-11-26 @ 21:18
Ezek a tudjukkik már csak ilyenek. Ők csinálták ki nagy párthus királyunkat, Jézus Krisztust is, mielőtt Soros elől menekülve elhozta volna a magyarábokat a Szíriuszról a pilisi csillagkapu segítségével.
Theo
2019-11-27 @ 01:54
Csak rajta, imádd az ellenségeidet helyettünk (a kis apróért, amit ma kapsz), mi majd röhögünk rajtad, amikor hála helyett téged is kicsinálnak. De akkor már ne jelentkezz nálunk segítségért!
Namond
2019-11-27 @ 16:48
Teng li kepe
Önt hol ápolják?
csakafidesz
2019-11-28 @ 09:11
Mi csak pókembert ismerünk aki kivülről mászik fel a tévé lépcsőjére. Különös módon vonzódik a lovak nemiszervéhez is.
Naprózsa
2019-11-28 @ 14:53
Nagyon frappáns, kedves Emese! (:
Theo
2019-11-28 @ 23:56
Koszonjuk Emese.
Egyebkent pomogats…
PaSa
2019-11-28 @ 10:09
Gyurcsányiné az egyházakhoz is ért, hiszen tanácsadója az ateista vallási fundamentalista férje
– pap akart lenni (!)
– rendszeresen bérmálkozik
– a Mindenható helyett a Megváltót emlegette a Dohány utcai zsinagógában