Isten rabjai
80„Az ördög néha Szentírást idéz.
A szent érveket felhozó gonoszság
Olyan, akár a mosolygó gazember
Vagy a rothadt szívű, piros színű alma.”Shakespeare: A velencei kalmár
Bolygónk a Föld egy, a világűrben kerengő, nagyjából gömb formájú tébolyda. Az Ufók minden bizonnyal azért nem veszik föl a kapcsolatot velünk, mert ismernek minket, és – miután roppant okosak – tudják, hogy a hülyeség igenis fertőző.
Ebben a globális műintézményben kiemelkedő szerep jut az északi államoknak, ahol a napfény hiánya, az alkoholtartalmú italok túlzott fogyasztása révén olyan szintre jutottak, hogy bármely elmegyógyász a tíz ujját megnyalja örömében. E sarkos állításnak nem kell jobb bizonyíték, mint az utóbbi időben kiteljesedő eseménysor; a malmői Szent Pál templom oltárképének története. Úgy esett, hogy egy bizonyos Elisabeth Ohlsson Wallins nevezetű, magát kultúr-marxistának valló „művész”, egy képet adományozott a nevezett templomnak, melyen, saját állítása szerint, a bűnbeesést festette meg. Ezzel nem is lenne semmi probléma, ha a templom és általában svéd egyház bűnbeeséséről lenne szó. De nem. A mű az „ember” bűnbeesését ábrázolja, alkotója szándéka szerint.
Maga a művész(nő) (sic!) eddigi pályája során roppant érdekes munkássággal lepte meg a fogékony közösséget. Ezek közül kiemelném azt az alkotását, melyen Jézus a pride-on biciklizik a boldog buzik között. A művésznő nyilván a jövőbe lát, amennyiben ezen alkotásával megelőlegezte KariGeri jövő évi legfontosabb politikai gesztusának libsi kommentárjait. Ő maga tökéletesen megfelel a „modern művész” elvárt típusának.
Csúf, leszbikus és tehetségtelen.
És természetesen büszke is ezekre.
Aki nem látta a művet, annak megpróbálom elmesélni, bár bizonytalan vagyok hogyan kezdjem el egyáltalán. A mázolmány maga meglehetősen felületes képzőművészeti képességekről tanúskodik, véleményem szerint nem a naiv, hanem a primitív festészethez tartozik. A képet állítólag az idősebb Lucas Cranach munkája ihlette és követi is annak kompozícióját. Középpontban ugye itt is a tudás fája áll, csakhogy míg Cranach-nál a fa két oldalán Ádám és Éva állnak, itt buzik helyettesíti őket. Balra két férfi(?), jobbra két nő(?). A fán pedig a kígyó, aki valamiért transzvesztitának tűnik (ez még fontos lesz). Valamiért a kígyó – talán mert transzvesztita – párducmintásnak van ábrázolva. Nem derül ki, hogy a kígyó eleve ilyen, vagy csak kiöltözött a jeles esemény alkalmából. Eddig rendben is lenne, a buzik körülállják a tudás fáját, és jól beleesnek a bűnbe.
Csakhogy művészileg nincsenek magukra hagyva. Baloldalt, a nők(?) mögött áll egy alak, aki tiroli bőrgatyába öltözött, fejét felemeli és bizonyára jódlizik, csak nem halljuk, mi retardált ízlésűek, pedig akiknek füleik vannak azok hallják. Úgy vélem ez az alak nem más, mint költői kikacsintás a tiroli gyökerekkel rendelkező Conchita Wurstra. De ez nem biztos, tekintettel arra, hogy a fején egy leginkább huszárcsákóra emlékeztető fejfedő látható. (Esetleg a Monarchia? Bár nem hiszem, hogy alkotó valaha hallott volna róla.)
A másik oldalon, a „férfiak” mellett is áll egy alak, valami klepetusba öltözve. Az ő szerepe még kevésbé érthető, mindenesetre kezét áldón a buzik fölé emeli. Itt kell megjegyezni, hogy a teljes polkorrektség jegyében az egyik „férfi” néger. A „nők” között ez nem így van és indokot sem találok e rút kirekesztésre. Meglepő és izgalmas módon, mindkét pár egyik tagja féllábon áll. Mire gondolhatott itt a művész? Ezen rengeteget gondolkodtam, de nem nagyon sikerült megfejteni. Az egyik lehetséges megoldás, hogy a buzi a párja nélkül féllábú óriás? Egyik buzi a másik nélkül elesne? Esetleg azt jelzi, hogy az illető nem teljes buzi, csak félig? Ez a megfejtés nem túl jó, hiszen az egész mű kultúrkörnyezete szerint ez elképzelhetetlen. De nem szolgálhatok jobbakkal. A kép hátterében jobboldalt látható egy fickó, aki valami rejtélyes tevékenységet végez. Arra gondolok, hogy esetleg ő közvetíti a jeles eseményt a Facebookon, „élőzik”, ahogyan mondani szokták. Kicsit mintha hasonlítana is Varjú képviselőre, csak nem fekszik. A háttérben pedig különböző állatok láthatóak elszórtan, olyan formában, ahogyan azt a művésznő ábrázolni képes.
Montesquieu mondta – ő csak a franciákról, de ezen már régen túl vagyunk –, hogy bezárnak embereket a bolondokházába, és ettől aztán meg vannak győződve róla, hogy akik kívül vannak, azok normálisak. Pedig nem.
Korunkban már bolondokházák sem léteznek, így aztán az ápoltak köztünk élnek.
Ennek jegyében egyesek felszólaltak, hogy mivel a kígyó a kísértő, a gonosz szimbóluma, nem lehet transzvesztitának ábrázolni. Ez nyilván azért, mert a hímringyók egytől egyig jók. Erre ugyan nincsenek tapasztalati bizonyítékok, de el kell fogadnunk, mert csak. Szerintem egyébként a kígyó és a gonosz összehozása gyűlöletbeszéd a kígyók ellen.
A képet így hát levették, s most nincs templom egész Svédországban, ahol a buzik méltó körülmények és szertartások között hódolhatnának Istenüknek. A haladás elvei szerint, minden dolgok, fejlődésük során, elérik a tökéletességet. Ez esetünkben azt jelenti, hogy a hülyeség önmaga ellen fordul és így kioltja önmagát. Bár így lenne.
Naprózsa
2019-12-16 @ 15:07
Régebben gondolkodtam, hogy miért pont a művészetre vetik rá magukat a tehetségtelenek?
Hát mert ha mondjuk hajótervező lenne ez a kör, akkor elsüllyedne az alkotása. Ha ács, összedőlne a tető, ha takarító, akkor kirúgná a főnök. Mi marad hát szegényeknek: politika, szociológus, író, képzőművész, politológus ja meg a büfé szak.
S azt hiszik, mert az emberiség nagy része jóindulatú és jól nevelt, ezért csendben elsompolyog egy-egy ilyen kép alatt a kiállításon, vagy szelíden bólogat mikor a magát írónak képzelőnek udvariasan bólogatva mond valami közhelyet a „művéről”, miközben 20 oldalig sem bírta átrágni magát.
Nem is lenne baj, ha ezek az antitalentumok úgy elvolnának otthon, és nem minket boldogítanának selejtjükkel és nagyképűségükkel. Még kaphatnának valami minimálbért, mert még mindig olcsóbb, mintha más pályákon sokkal nagyobb kárt tudnának okozni. Meg az OPNI-ban kezelésük is tán többe kerülne.
A gond ennél nagyobb:
1. Mert aki ilyen ocsmány mázolmányok, épületek és tárgyak, filmek között nő fel, azt ezt a világot fogja szépnek látni, és így nemzedékről nemzedékre erodáljuk a homo sapiens alap jóízlését.
2. Ha ezek a tehetségtelen senkik jól megélnek az antitalentumukból, akkor példát mutatnak, hogy lám nem is kell gyakorlás, ecsetkezelést, perspektívát, színdinamikát tanulni, elég ha kék festéket fosunk ki a fenekünkből, aztán keresztbe ráköpünk sárgát, máris jól megélünk, minek igazi szakmát tanulni és dolgozni menni?
3. Mert, ha sok hasonszőrű újságírót, kritikust, „műértő” havert összetrombitálnak, elkezdik bemagyarázni a nagy tömegeknek, hogy mitől szép ami ronda, az emberek nagy többsége inkább elhiszi, hogy ő nem ért a művészethez, benne van a hiba, és így a végén elcsökevényesítik a homo sapienst, aki amúgy alapból jóízlésű.
4. Mert a végén ez is egy módszer az emberiség lezüllesztéséhez, pontosan az mint a gender, a buzi, a pedofília, a munka nélküli alapjövedelem és az iszlám, mint a jövő vallása.
Nem szabadott volna eddig is tűrnünk, de most már véget kell vetnünk ennek a terrornak. Az emberiség a barlangrajzoktól kezdve, az afrikai nyújtott fafaragásokon meg Egyiptom falfestményein, Buddha szobrokon és minareteken keresztül, a barok puttókon át egészen a szecesszióval bezárólag a fejlődésével párhuzamosan végig gyönyörű alkotásokkal szellemileg is fejlesztette magát, hát nehogymár a Háttérhatalom munkatársaként túlfizetett ál-írók, ál-filmesek vagy ál-képzőművészek által szellemileg és ízlésileg is e rövid 100 év alatt visszamenjünk az állati ősember világba!
Ne hagyjuk, tűrjük tovább! Ezentúl mindent mi a közönség (!) zsűrizzünk, és merjük kihajítani a selejtet a közterületekről, színházból, s mondjuk ki, hogy ami szar, a szar, s az alkotóikkal pedig fizettessük vissza kamataival azt a közpénzt, amit értékelhetetlen „alkotások megteremtésére” adtunk nekik. Mindjárt például a nemrégiben összegányolt gnóm Hunyadi János szobor „szobrásza” fizesse vissza az összes pénzt amit kapott ezért a szégyenért…és így tovább.
Legyen érvényes garancia mindenkinek kötelezően: ha a festmény, szobor, színpadi mű, vagy Hunyadi film forgatókönyv nem ér el egy minőségi tetszési szintet (amit nem a haverok ítélnek meg), akkor fizessen a „gyártója”, engedélyező „meósa” garanciát, mint mi többiek is mindannyian.
Merjük kidobni az elmúlt 100 év rusnya polgárpukkasztó „műveit” a képtárakból és közterületekről, s kapjuk vissza az igazi művészetet!
Naprózsa
2019-12-16 @ 16:27
Nem hülyéknek szántam a hozzászólásomat, „V” úr. Önnek a mi portálunk szellemi szintje túl magas. Részemről Ön felé zárom is a vitát, mert nem megyek le idióta provokátorok szintjére.
Magd@
2019-12-16 @ 18:33
“Az emberiség a barlangrajzoktól kezdve, az afrikai nyújtott fafaragásokon meg Egyiptom falfestményein, Buddha szobrokon és minareteken keresztül, a barok puttókon át egészen a szecesszióval bezárólag a fejlődésével párhuzamosan végig gyönyörű alkotásokkal szellemileg is fejlesztette magát”
Az egy valós fejlődési folyamat volt. Láthatóan elértük a csúcsot, nemcsak a Mount Everest lett sétáló járat, sok szemét hátrahagyásával, hanem az ábrázoló művészet is átesett a ló másik oldalára.
Anno Joseph Beuys is már határeset volt, de ő főleg élettelen, profán tárgyakat próbált művészi attrakcióként bemutatni és nem a nemeket akarta összekeverni ilyen ocsmány módon!
Mindig is állítottam, hogy amit egy embernek titulált élőlény produkál ocsmány módon, az a homo sapienst kérdőjelezi meg!
Sajnos torz agyi szülemények mindig voltak, vannak és lesznek, azonban most a társadalomi hozzáállás torzult el, de nagyon.
Sokan a gazdasági jóléttel nem tudnak mit kezdeni, vagy saját kölykeiket vetik be a harcba, hogy profitáljanak belőlük.
Mindent amit ember produkál az emberi, nem szabad az állatvilágot lealacsonyítani azzal, hogy rájuk hivatkozunk.
Nahát
2019-12-16 @ 20:03
Köszönöm, kedves Naprózsa! Minden szava aranyat ér. „Ne féljünk kimondani, hogy ami szar, az szar.” Mint „A király új ruhája” című mesében. Mindenki bókolt, hajlongott a király nem létező ruhája előtt, mire végül egy gyerek mondta ki hangosan: „A király meztelen.” A képtárakban túlárazott, a haverok által festett förmedvényeket, a szemét színházi „előadásokat”, az elviselhetetlenül érthetetlen modern zenét, a se füle se farka verseket, melyekről a hazugok elmagyarázzák, hogy mit jelentenek, és miért nagyszerűek, mind ki kellene dobni a fenébe! Az egész egy kész átverés show, és aki nem figyel, bedől nekik.
csakafidesz
2019-12-16 @ 20:21
„a se füle se farka versek” Ha Karafiáth Orsolyára gondolsz ő nem a „verseiből” él, hanem abból, hogy Karafiáth Orsolyának hívják. Amúgy a „verseit” nem tanácsos olvasni, mert ártalmasak az egészségre. Sokan megpróbálták és utána gumiszobában végezték..
Theo
2019-12-17 @ 23:41
Kislanykora ota alkoholista, ez latszik a „muvein”. Szulei is azok voltak, vmi partemberek.
kara kozgun
2019-12-20 @ 05:57
Volt „szerencsém?” személyesem ismerni. Nagyatyja Miskolc polgármestere volt! Szédült, törtető tyúk volt, 20 egynéhány évesen! Befolyásoló, ösztön, kriticizmus, faji és egyéni önzés, faji önérzet, faji állhatatosság, bujaság,(pedofília) sikerimádat, (sport, színész, irodalmi) SZÉGYENTELENSÉG, erkölcsi érzék hiánya, (politika gazemberei) szívós akarat.” Kiss Sándor: zsidó fajiság 1943
faj s mint ilyen szükségképpen határozott típussal, jelleggel és hajlamokkal bír Hermann Ottó
Cicero ezt írta: 2000 éve!
„A zsidók egy sötét és visszataszító erő részei. Tudjuk, hogy klikkjük számos tagból áll, hogy mennyire összetartanak és szövetségeik milyen hatalommal bírnak. Csirkefogók és gazemberek népe.”
kara kozgun
2019-12-20 @ 06:10
Bűnösök követelik a megbocsájtást!
Bűnükre a felejtést, a feloldozást!
Érvük, ők is „csak,” emberek
Egyformák, egyenlők veled!
Szemérmetlen hazugsággal,
Hitetnék, el ők el a világgal.
Nem rosszabbak, jobbak nálad.
Mások, akik folyton kihasználnak!
Lopnak, rabolnak, csalnak, hazudnak!
Mindig hasznukra maguknak!
Ezt észre Te se, soha vedd!
Felebarátod! Hát szeresd!
Öleld kebledre kártevőd!
Embernek nézd, tartasd, őt!
Ha megöl miatta a méreg.
Ne mondd rá, aljas, féreg!
Ezt üzentetik ők Istenükkel!
Gyalázatosságukat tűrd el!
2017. 12. 20. körül
liome
2019-12-18 @ 12:07
Egyetértenék mindennel, csak abban nem hiszek, hogy teszünk is valamit ezek ellen. Max. ha már a létünket veszélyeztetik, de addigra túl kevesen leszünk. Mondjuk akkor kin fognak parazitáskodni? Itthon is, amit a jobb oldali kormányok felhalmoznak, azt utána lenyúlják. Szükségük van ránk. Én kettéosztanám az országot, az egyik felét vezessék ők, a követőik költözzenek oda, és mi meg lennénk a másik felében. Hamar kiderülne számukra, miről is van szó. Mint az NDK-NSZK esetében, vagy kelet-nyugat Európánál. Bár ezt sem értik. Űrkutatásba kell az energiákat fektetni, és találni egy élhető bolygót magunknak!
Már azért is jó volt elolvasni, mert legalább megtudtam, hogy a szebbik nem képviselője a képen látható művész. Vajon a sárgák miért nem verik az asztalt, hogy állandóan lemaradnak az ilyen alkotásokról?
Klárika
2019-12-20 @ 10:40
„Sajnos torz agyi szülemények mindig voltak, vannak és lesznek, azonban most a társadalomi hozzáállás torzult el, de nagyon.”
Ez igaz, de úgy írjuk le, hogy tudjuk is egyúttal, hogy ennek a „miénknek” a „szülemények” közül most van vége, visszafordíthatatlanul. Feltámasztók meg a betelepedésükhöz hozzászokott muszlimok lesznek.
Mi biztosan hogy nem.
csakafidesz
2019-12-16 @ 19:40
A grafitti hivatalosan is művészetté van nyilvánítva. Formavilága az amerikai comics rajzfüzetekből van, és a nyujorki metró van telerondítva vele. Némelyiket védetté nyilvánították, nem szabad levakarni..
Keménykötésű könyvekben mutatják be a grafittiket, húzós áron:
https://www.amazon.com/Born-Run-Subway-Graffiti-Lines/dp/0764356429
A környezetrombolás művészeté nemesedett!
Minden elismerésem a logisztikusoké, nem tudom hogyan csinálják. A Manhattan alatti vonalakon normális kocsik futnak, a telemázoltak valahogy kint maradnak a Brooklyn és a Bronx negyed többnyire felszíni vonalain.
csakafidesz
2019-12-16 @ 19:45
Kiemeltem a képet, nos valóságban is ilyen, és tényleg vannak összekent kocsik külön ki is állítva műtárgyként.
https://www.amazon.com/Metro-Latinos-Graffiti-Subway-Diecast/dp/B0785NYNHR/ref=pd_sbs_14_1/143-4358795-2294741?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B0785NYNHR&pd_rd_r=2f1f5b76-0f7f-40c3-b440-f123446b53c7&pd_rd_w=SEHD2&pd_rd_wg=fpwbi&pf_rd_p=5873ae95-9063-4a23-9b7e-eafa738c2269&pf_rd_r=WE4DEYE2VMWX1FZQ5J0T&psc=1&refRID=WE4DEYE2VMWX1FZQ5J0T
csakafidesz
2019-12-16 @ 20:12
Valahogy tudatalatti nálam, hogy a barlangrajzokról a nyújorki metro jut az eszembe. Párizsban öröm látni a metrót. London, ott a metró ronda, de még normális. Európában mindenhol elfogadhatónak tűnik ez az intézmény. Ne kiabáljuk el, mert a liberálisok már kiszöktek a kennelből..
Theo
2019-12-17 @ 23:44
Egyik rondabb, mint a masik.
Mindjart minden hely gettonak nez ki, ahol megjelenik.
Jáger László
2019-12-16 @ 15:10
Ádám és Éva a paradicsomban
avagy
Anyám tyúkja
Petőfi Sándor
barátilag
J.L.
Pritamin
2019-12-16 @ 18:33
Na Jáger , már megint egy baromság. Már a sokadik strigula. Elgondolkoztató, hogy mi vesz rá jáger, hogy Aristo mester minden cikke alá írj valami kreténséget. Gondolom, a szereplési vágy. Ne tedd.
Klárika
2019-12-20 @ 10:48
Pedig tenni fogja. Hiába minden meg a sok tiltakozó válasz is.
Egyszer elhatározta, hogy ezeket most itt leprodukálja és kész. (vagy egyenesen megbízták vele; bár akkor valamivel gonoszabbnak kell lennie)
Egyoldalúnak eltervezett és készült a kommunikáció; abból is látszik, hogy nem felel. De bosszantja a többieket.
Gijutsushi
2019-12-16 @ 20:23
Jáger de genere Lipótmező…
JÓSKA
2019-12-16 @ 15:54
A tárlatvezető keze takar,de a lesbi pár egyike is emeli lábát.Erre a fériak boldog párjaként,a földről fél lábbal már elemelkedett,laza izgalmi állapotban levő,vállaltan nőként boldog szerepre utal.Kézzel rásegítve nyilván ,meg direkt is.
Dantovics C. Artúr
2019-12-16 @ 16:22
Nem az a baj, hogy Aristónak halvány lila fingja sincs a kortárs művészetről, hanem az, hogy büszke a tudatlanságára.
JÓSKA
2019-12-16 @ 17:00
A festmény részletes elemzésével,szándékosan marad adós De mikor nem mi,hallgatjuk el,az átlagemberekre,a hagyomanyos karaktereinkre dühöt okádó másság gusztustalanságát.Semmi pénzért meg nem adhatjuk,azt a túláradó szeretetnek álcázott csalást,amivel az ezen a képen szereplők indúltak.Nem útáljuk fajtánkat,tiszteletre,és nem dacra,majd ördögi pusztításra,és bosszúra neveljük mi,és tartjuk meg magunkat.
Persze az elmebetegek valóban nem hozzánk tartoznak,hanem doktorbácsihoz.
Alma(R)
2019-12-16 @ 17:10
Hát akkor magyarázza el, Artúr, ha már ilyen jól tudja, hadd művelődjünk. Vagy inkább hagyja csak.
Kár belénk, bőgatyás, pálinkázó parasztokba az ilyen kifinomult magaskultúra.
Tas László
2019-12-16 @ 17:53
Egyszer még talán megértjük,mi mucsaiak,azt is,hogy pl.mi is a” neokonceptuális
transz-avantgard,mely lágyan elomlik az intertextualitás korai,sárga mezőin,és
élménydús lételméleti burjánzással kiteljesedik fényévek tömör függvényeiben…”
Pritamin
2019-12-16 @ 18:36
A kortárs művészetről. Ez a kortárs művészet!?. A magad fajta aberráltak aztán tudják mi az. Gondolom, elájulsz a seggel/seggből festő kortárs művésztől is. No az pont neked való.
fürgerókalábak
2019-12-16 @ 18:59
Két művész beszélget:
– Te! Mi lenne ha beleszarnék a zongorába?
– Áá, úgysem értenék!
***
Örülök hogy te érted 😉
Opti Mihály
2019-12-16 @ 19:50
Nini, egy dantovics! Csak nem szokott maga is pingálni az ánuszszőrzetével? Mert ugye az csak művészet lehet, hiszen maga mondja. Na húzzon a náthás p@csába, és boldogítsa a magafajta degenerált barmokat, jó?
csakafidesz
2019-12-16 @ 19:54
A modern művészet maga a halvány fing. Akinek van halvány fingja hozzá, nos az már művész.. Színpadon lépnek fel művészek pucéron, ez nem újdonság, ld. Sárosdi Lillát.. Egy szép hájas disznó pedig olyan produkcióval lépett fel, hogy a seggébe dugott síppal muzsikál bélgázok segítségével. Sajnos levették a videót..
Opti Mihály
2019-12-16 @ 19:54
Nem az a baj, hogy az ilyen dantovicsoknak tetszik ez a sz@r, amit művészetnek hazudnak, hanem hogy itt akarja propagálni ezt. Ne tegye. Menjen szépen vissza a gazdáihoz új direktívákért. Ott szeretik magát. Vagy nem, de ez nekünk lényegtelen.
Palmimi85
2019-12-17 @ 13:15
„Az a szép, ami érdek nélkül tetszik”. Lehet hogy ez a marxisták meghatározása volt, de nem rossz. Nekem ez a „modern, mai” művészet nem jön be. Sajnos, vagy hál’ Istennek. Édesanyám baráti körében nagyon sok művész volt, mivel ő is művésznek készült, de a „sors”, illetve a Jóisten máshogy intézte. Maguk a jó nevű művészek se fogadtak el mindent, amit a kor produkált. Sok, akkor felkapott „művész” ma már eltűnt a süllyesztőbe. És majd „jő egy jobb kor”, amikor ezek a ma támogatott művészek és emlékük is köddé fog válni. A libsi-komcsi-baloldal pedig szépen húz vissza az aczéli „ttt” rendszerhez, csak az irány változott: tiltott a nemzeti, hagyományos, „mucsai”, a támogatott a szexuálisan és eszmeileg minél durvább, szélsőségesebb, deviánsabb, minél inkább átpolitizált, a tűrt pedig ami ez előző kettőbe nem sorolható. Természetesen, ha egy ilyen gyomorforgató „oltárkép” nem tetszik, már csak témájában se felel meg semminek, csak a langyik, transzok és egyéb deviánsok ízlésének, akkor én egy műveletlen, művészethez nem értő paraszt vagyok, de én büszkén vállalom ezt és nem járok színházba, amíg ez a nyomorult banda uralja a színpadot, nem megyek „modern művészeti” tárlatra, amíg nyomul a szenny és a libsiség a „kultúrába”.
nagi69
2019-12-19 @ 17:02
Kant mondta, de lehet, h átvették a marxisták…
hivő
2019-12-18 @ 13:18
A minőséget nézve, szerencsés Aristo hogy
..teszerinted.. fogalma sincs a modern
müvészetről.Ez a teáltalad művészetnek
nevezett valami, már a teljes
zagyvaság semmitmondása.
Klárika
2019-12-20 @ 11:09
Oly válaszcunámi érte Dantovics C. Artúr 2019-12-16 @ 16:22-t, Aristot egyszerüen lefejezendö, hogy újból kezdem. Merthogy az Aristo feje még mindig sokkal jobb ha a nyakán van és így irányíthatja a kezét, amivel azt a sok „hozzánemértését” nekünk itt kitálalja, teljes és értékelö örömünkre!
A zirigyek is örülhetnének neki (titokban persze, hogy..), hiszen így van akin kieresszék lelkik minden savanyúságát.
Pandora
2019-12-16 @ 16:44
Sztem a fehér szakállas (a rendezői balon) azt a testrészét kívánja elrejteni,amitől netán férfinek lehetne nevezni !?Köszönjük Aristo a kiváló műelemzést.
kunigunda
2019-12-17 @ 18:34
Szép az, ami érdek nélkül tetszik.-Kant
Namond
2019-12-16 @ 16:51
Nem germán véleménynyilvánítási hagyomány a toll és szurok együttes alkalmazása?
Kassai-Schallmayer Ferenc
2019-12-16 @ 17:53
Jól mondja Arisztó, az elfajzott libsi kultúrát fel kell számolni! Aki nem a nemzet vezetőit dicséri a műveiben, az nemcsak kultúrmérgezést követ el, de hazaáruló is. Tűzzel-vassal irtani kell az ilyen álművészetet, ahogy a szépemlékű Reichban tették!
vektortér
2019-12-19 @ 23:45
Lehet hogy egy olyan rendszer, ahol NagyErvin és a noname színházvezető fajtáját nyilvánosan felpofoznák, esetleg kiutasítanák Magyarországról, de minimum nem tömnék állami pénzekkel a liberálfasiszta provokátorokat, élhetőbb lenne a nemzet számára. Sajnos az elfajzott libsik valahogy sosem érintettek a kivándorlásban, pedig milyen szép lenne nélkülük.
Dobi56
2019-12-16 @ 17:58
Nem az a baj, hogy Aristónak halvány lila fingja sincs a kortárs művészetről, ha nem az, hogy a kortárs művészeknek halvány lila fingja sincs az esztétikus ábrázolásról. Tisztelet és csodálat a kivételeknek.
Virág Árpád
2019-12-16 @ 18:51
Egyetértek, legyen Dobi elvtárs a nemzeti főcenzor, Aristo pedig a főtanácsadója! Majd ők eldöntik, mi szép és mi nem az. Ne feledjük: ahol nem vagyunk mi, ott az ellenség…
Theo
2019-12-16 @ 23:46
„Ahol nem vagyunk mi, ott az ellenseg”.
Pont ezt mondjak a liberalis szinhazi emberek most. Karacsony meg ennek szellemeben mar meg is kezdte a kiirtasunkat minden platformon.
Ez bolsevik alapvetes: aki nincs velunk, az ellenunk van. V.o.: Alinsky, ha nem vagy a megoldas resze, akkor a problema resze vagy.
Ezeket a gazembersegeket nem lehet a jobboldalra fogni, a mi oldalunk eleddig abszolut uriemberkent viselkedett a ballibbel minden teren (sajnos). Pofatlansag volt eppen ezzel jonni.
fürgerókalábak
2019-12-16 @ 19:34
„Nem az a baj, hogy Aristónak halvány lila fingja sincs a kortárs művészetről, ha nem az…”
Látom a trollok megkapták az eligazítást, de annyira már nem futotta hogy át is fogalmazzák a brossúrát.
Pritamin
2019-12-16 @ 18:39
Neked bezzeg van rohadt nagy művészeti érzéked. Most éppen azt a szart hasonlítottad össze, amit Aristo leírt Picasso-val. Íme a libsi pofátlanság, tudatlanság és szemétség. Gratula.
JÓSKA
2019-12-16 @ 18:56
Mondja,maga mi a bánatról beszél?
Mindkét lányszerepre kerülő egyén,látványosan fehér bòrű!Tehát,a fehér embert jeleníti meg.Róla van szó.Kézzel fogja a lábát,jelentheti a saj át szándékát,de a bilincs helyén fogja,tehát fogoly.Rab,rabszolga,vagy arra való!A fehér faj abúzusáról van szó,arra való felhívás.Pontosabban,csak arra való,hogy…Bicskanyitogató!Rasszista provokáció!
Amerigo
2019-12-16 @ 19:00
Minden relatív! Ez a nem túl „szép”, érdekes kiállású svéd jóléti művésznő (?) „alkotása” szinte műremeknek számít annak a szintén skandináv (norvég) jóléti tébolydaszökevényre hajazó művésznek a mázolmányaihoz képest, aki az ánusza segítségével „alkot”! (Remélem pc-korrekten fogalmaztam?)
https://mandiner.hu/cikk/20191212_hatalmas_allami_tamogatast_kapott_a_fenekevel_festo_norveg_muvesz
csakafidesz
2019-12-16 @ 20:00
Ehhez képest az a festő állatkerti majom aki a mellső lábával fogja az ecsetet, az egy igazi úr módjára viselkedik.
Bugris
2019-12-16 @ 19:23
LEVETTÉK A KÉPET A TEMPLOM FALÁRÓL??? NEM TUDOM ELHINNI! AKKOR A TEMOLOMOT ÚJRA KÉNE SZENTELNI!! A KÉP MINDEMELLETT ROSSZ BAROKK UTÁNZAT ÉS GICCSES. TEHETSÉGTELENEK KÖVETNEK EL ILYEN FÖRMEDVÉNYEKET, HOGY ISMERTTÉ TEGYÉK MAGUKAT!
csakafidesz
2019-12-16 @ 19:28
Az igazi művészek nem festik meg a bűnbeesést, hanem ők maguk rendesen bűnbe esnek. Henri de Toulose-Lautrec mindjárt be is költözött a bordélyba és nemcsak megfestette a kurvákat, de rögtön meg is b^szta őket. Paul Gauguin is közelebbről tanulmányozta Tahitin a nőket mielőtt megfestette őket. Sőt mi több a ruhák nem is voltak a modelleken, de Gauguin festett rájuk, ne legyen már minden nő pucér. Egy műértő barátnőm mondta, hogy nézzem meg jobban: így nem lehet ruhát hordani, mert nincsen rajta semmi ami megtartaná. Ezek csak rá van festve.)
Naprózsa
2019-12-16 @ 20:15
Bár Picasso tudott rajzolni, attól még a kubizmus nem művészet. Manapság a sikerhez elég egy hatalmas vászon, rajta színes foltok. Erre viszont már egy óvodás is képes. Egyszer elhatároztam, hogy kerítek egy nagy vásznat én is, filmre veszem ahogy óvodásokkal telefröcsögtetem, majd azt állítom, hogy valamely „zseniális” nyugati művész eddig ismeretlen alkotása, s fizetett tollnokokkal agyba-főbe műértetem.
Mérget veszek rá, hogy a libsi kórus csatlakozik a művész eredetiségének, tehetségének agyonajnározásával.
Nemrég is voltam egy tárlatmegnyitón, ahol a zseniális ifjú „művész” négyszögek bűvöletében négyzeteket, és háromszögeket mázolgatott jobb sorsra érdemes kifeszített vásznakra és falapokra. Azt a dicshimnuszt, amit a „pártolói és kritikus” haverjai levágtak…! – hányinger.
A közönség meg inkább rávetette magát a tápokra, az ugyanis láthatóan nagyobb élvezetet okozott mindőjüknek. Mi meg a barátaimmal igyekeztünk udvarias mosollyal elosonni, nehogy megkérdezzék hogy tetszik…Ma már bánom, hogy nem akartam botrányt keltve megmondani. Az ifjú zseni legalább egyszer életében hallott volna igaz szót…
Naprózsa
2019-12-16 @ 21:25
Amikor megyek a közeli általános iskolába szavazni, mindig elgyönyörködöm a gyerekrajzolók tehetségén, s azon, hogy vajon hányukra mondják majd rá a műértők, hogy középszintűek, mert nem abba a kiválasztottságú brancsba születtek, amibe az idézett fehér négyzetben fekete háromszögek alkotója akiről fentebb írtam.
Amúgy nem gyerekrajzokról beszéltem, hanem foltmázolásokról. A gyerekrajzok ugyanis magasabbrendűek, mert vannak történetük, helyszínük alakjaik is beazonosíthatók – ellentétben a mai művészi förmedvényekkel, amiket meg kell magyarázni.
Naprózsa
2019-12-16 @ 20:21
A fentiek már előhírnökei voltak a mai libsiknek, kedves Csakafidesz. Egyik züllöttebb volt mint a másik. De tehetségük még volt legalább annyi, hogy meg tudták ragadni a pillanatot és színérzékük is volt.
De a maiak zömének…
csakafidesz
2019-12-16 @ 22:36
Nem kérlek, ezek züllöttek voltak, de még művészek. A mostaniak már nemcsak zülöttek, de perverzek és ferdehajlamúak is, (enélkül nem is kapnák meg a kiállítás lehetőségét) ráadásul festeni sem tudnak.
vadmagyar
2019-12-16 @ 21:28
Szögezzük le: a citált izé az nem műalkotás, inkább produktum (v.ö.: kutyaszar) ill. a keletkezéséhez vezető tevékenység nem művészet.
Saját besorolásom szerint ez bűn ill. bűncselekmény istennel, emberiséggel, emberiességgel és emberséggel szemben egyaránt.
Ahol bűn vagyon ott lészen bűnhődés is.
heroes_never_die
2019-12-16 @ 21:30
„Az alkotók legnagyobb problémája, hogy roppant nehéz új megbotránkoztatást kiváltó témát találni, ezért nem is nagyon törekednek erre, hanem elődei útját követik, ugyan azokat a gesztusokat teszik, csakhogy ez így roppant unalmas.” – kulcsmondat, mert valóban igy van. Edzettebb kultúrfogyasztókat már semmivel sem lehet meglepni. Okay, a norvég rektálfetisiszta mázolási technikája láttán valóban felhúztam az egyik szemöldökömet. Semmi több.
A blog kommentszekciójában pukkasztást remélö unalmas figurák (hadd ne soroljam, kik) sem képesek legalább néha, elvétve valamennyire inspiráló acsarkodást kiizzadni magukból. Elvtársak, mizu? Punnyadunk?
Van egy olyan érzésem, hogy a legújabb trend a többség által is érthetö, elfogadható müalkotás lesz, bármilyen müfajban. Ez lesz az új „punk” és úgy hivják majd: libretardált pukkasztó.
Merci Aristo 🙂
csakafidesz
2019-12-17 @ 03:29
Tudod kérlek a polgárt addig pukkasztották amig minden polgári attitüdjét félretette, ha kiment az utcára. Már nem rökönyödik meg, ha a sarkon egy polgárpukkasztó a ‘manneken pis’ pozitúrájában, fényes nappal az út középére csinál egy pocsolyát. Végülis 200 forintot kérek a vécésnénik a sarki zöld bódéban. A polgár nem veszi fel a zakóját, ha villamoson akar utazni, mert a tisztitó sokba kerül, és azon sem csodálkozik, ha füle hallatára disznó szöveget nyomnak fiatal lányok.
Anno Londonban elmentem a Sommerset palotát megnézni. Nos egy szigorú portás zavarta el a bámészkodó turistákat. Ezért az elegáns kék zakóm zsebébe dugtam el a digikamerát és fapofával mentem be, mint akinek van meghívója. Szerencsére a nejem nyakában is ott volt az arany nyaklánca. Vannak ugyanis helyek ezen a glóbuszon ahová mégsem engedik be a közönséges csürhét az utcáról.
Ragnar
2019-12-16 @ 23:07
Tisztelt Aristo és Fun Club!
Értem én a filozófiai és kultÚrtörténeti eszmefuttatásokat, de ez a lagymatag kultúrtörténeti csevej a bensős berkekben. Túrót sem ér…. Tüntetetés? … Sajtó oder média közlemény?… Én semmit nem láttam és nem hallottam. .Hát nem gondolom, hogy megakadályozza, ezen liberális fertő terjedését. A norvég Vegarde Vinge alias anus spricc művészúr jó példa arra a közmondásra, hogy ” Mert vétkesek közt cinkos, aki néma.” Páran gondolják, hogy Ők a felkent kultúr fölény képviselői…. Azonban, amikor egy norvég spriccmaister 37 miilió norvég korona, ami több, mint 1 millliárd forint összegű, de szivárványszínű pénzecske felmarkolója ellen még egy ecsetvonás, sőt még egy fenék paskolás szintú internacionalista kommünikét sem képesek megfogalmazni az „úgymond konzervatívok”…. Kérdem én mi a „cucurbita pepo”-ra kell még várni????????? Még 10 év… Aztán minden kultúrtörtörténeti emléknek vége…. A falvak kihalnak a városokat pedig kiöli a drog…
Theo
2019-12-16 @ 23:31
Sot, ma hallottam a radioban, hogy pecsi kozepiskolakba kulsos „emberi jogi,” meg gender erzekenyitok jarnak vendeg tanorakat tartani. Ezt a KLIK vagy mi a fene nem tudja? Miert nem akadalyozza meg? Az igazgato miert nem kap fegyelmit? Ilyenkor nem tulterheltek szegeny tanarak es a diakok? Erre van ido???
csakafidesz
2019-12-17 @ 03:39
Tudod kérlek azért vannak akik Tintoretto képeit nézegetik a drezdai Zwingerben és kihagyják Bobó csimpánz örökbecsű alkotásait. Ráadásul többre tartják Mozartot, mint a Animal Cannibals nevű üvöltöző bandát.
Theo
2019-12-16 @ 23:53
Picasso nagyon tehetseges volt; csak tudott divatbol hulyeskedni is.
Egyebkent orulok, hogy vegre megkerdojeleztek a sok tehetsegtelen „muveszetet”.
Egyszer egy vilaghiru muzeumban atrugdostam egy „muveszi installacio” darabjait (mindenfele szemet volt ledobalva) es kutya sem vette eszre. Ennyit ezekrol.
A fenti kep persze politika, szo sincs muveszetrol.
bl
2019-12-17 @ 01:18
Jó cikk. Nagyon jó cikk.
(A dadaizmus születése körül (előtt) törölték el a blaszfémiát . A mai egyház az akkori szemmel nézve egy nagy blaszfémia. Ebből következően semmi sem állandó. Ebből következően nincs Isten, azaz fölösleges az egyház. Az összes norvég és svéd meg mittudomén milyen. )
csakafidesz
2019-12-17 @ 03:42
Az egyház és a pártszékház elmegy, működik, ha kötelező és/vagy illendő odajárni. Amerikában vasárnap tízszer annyi istentagadó megy kötelező szemforgatásra valamelyik templomba, mint itt Európában.
Q
2019-12-17 @ 01:52
A cím hibás: Nem Isten rabjai , hanem Isten barmai
bagir
2019-12-17 @ 09:56
Ezt Szegeden adták elő a Reök palotában, csak a közönség nem értette meg és eltüntették mielőtt nagyobb paláver lett volna
Hauser Arnold
2019-12-17 @ 11:50
A Fidesz kultúrpolitikája a tanulatlan, primitív néprétegek nevetséges ízlésficamait tükrözi: futball, turulos-makoveczes nemzeti gics, stadionok, gagyi zsánerszobrok, keresztek, pörköltzabálás, pálikázás, szotyizás. Ami ennél absztraktabb, igényesebb vagy komplexebb és némi agymunkát igényel, az nekik nem elég realista, túl modern, elfajzott, beteg. Képtelenek felfogni, hogy a művészet autonóm szféra, nem az uralkodó politikai párt propagandájának előállítása a feladata. Ugyanaz a kultúrbarbár szemlélet jellemző rájuk, amit a náci Németországból és a kommunista Szovjetúnióból már jól ismerünk.
csakafidesz
2019-12-17 @ 12:07
Hogyne, hogyne persze. A Fidesz vezérkara csak a kolbásztöltéshez ért. Az ügyesebb fideszesek pedig erre a célra nemesített kecskéket töltenek a saját kolbászukkal Mesterházy elvtárs útmutatása alapján.
No menjél már innen a fenébe!
Palmimi85
2019-12-17 @ 12:21
Uram! Amit maga leír, az nem kultúrpolitika, hanem Nemzetpolitika! A kultúrpolitika az továbbra is az, hogy a kultúra szabad. De ehhez az is hozzátartozik, hogy szabad azt támogatni ami szerintem jó (nekem tetszik), és nem támogatni azt, ami nem. Egy festményt is csak azért veszek meg, mert örömmel élek vele együtt, azért fizetek. Amelyik nem tetszik, azt nem veszem meg, és nem kényszeríthetnek arra, hogy fizessek érte. Ilyen a kultúrpolitika is, ha tetszik, elmegyek és megnézem, megveszem, ha nem, marad a következő evőnek. Ha annyira menő az a „művészet”, amiért most tüntiznek, akkor keressenek maguknak olyan szponzorokat, akinek tetszik és fizet érte, rengeteg baloldali „filantróp” van, mint pl. fleto, ő mennyire szponzorálta ezeket? Megmondom, semmivel, csak uszít, uszít és uszít, mint Hitler azzal a különbséggel, hogy H. egy szerinte „idegen” nép, fleto meg a saját népe ellen uszít…
Naprózsa
2019-12-17 @ 15:00
Alaposan mellényúlt, uram. Az ízlésficam épp a balos-liberális oldalon van. Az absztrakt pedig nem jelenti azt, hogy foltokat kell odahányni egy nagy vászonra, vagy köröket meg kockákat, vonalakat össze-vissza. Szerénytelenségem ugyanis nem csak gyakorolja a művészetet és tud is rajzolni, de képzett vagyok művészettörténetből, messze nem turulos kolbásztöltésből, hanem az egész emberiség művészetéből a tolték istenszobroktól a japán selyemfestésig. Az elmúlt 100 év előtti korszakokban akármelyik nép alkotásait, stílusát és divatját tekintjük szebbnél káprázatosabb alkotások születtek és csak ezek maradtak fenn.
De amit a mai liberálisok és szüleik, nagyszüleik művészetnek neveznek, az egyenesen sértés a homo sapiens számára. Mert nem művészet utolsó vacsora tányéron ürülék, nem művészet japán „festőnőnek” vaginájába dugott ecsettel festeni, nem művészet drótokat vagy dobozokat egymásra halmozni, nem művészet utcai műanyag teheneket kipingálni, és nem művészet a „Szürke” címmel egy jókora vásznat egyszínű szürkére kifesteni, vagy hidakat jó drágán fölösleges pazarlással beburkolni. Ez semmi egyéb mint az igazi művészet, – ahol van tartalom, forma, kompozíció, alakok és mondanivaló – pofátlan megcsúfolása, és szándékos polgárpukkasztás, de úgy, hogy még annyi tehetség se szorul az alkotóba, mint egy afrikai fészeképítő kismadárba, vagy várépítő termeszekbe, mert azoknak is több ízlése van.
Theo
2019-12-17 @ 16:24
Amellett, hogy a cikkben kritizalt „festmeny” eppenhogy pont az
aktualpolitikai tartalma miatt kerult a falra, szo sincs muveszi autonomiarol, a festo nagyon is meg akart felelni az
arrafele uralkodo propagandanak.
Egyebkent semmi baj a gulyassal, a csikossal es a matyoval, ez a MI kulturank! A kulfoldiek ezert jonnek ide, jazzt akarhol is hallgathatnak, kockakat a vasznon, vagy aberralt produkciokat barhol lathatnak.
khm
2019-12-17 @ 17:10
Anyád az utcasarkon,s te meg mellette!
Naprózsa
2019-12-17 @ 17:26
Egyszerű a magyarázat: nem libsi művészt nem is engednek kiállításhoz, színpadra, filmiparba… na kik, na kik? Hát az eddig a kulturális iparba 70 éve bebetonozott balliberálisok. Kereken belenevetnek a tehetségek képébe:
– „Ide csak születni lehet.”
Pás T. Tom
2019-12-17 @ 19:16
Viccelsz? Lassan 10 éve mindent a Fidesz ural a Nemzeti Színháztól az NKA-n át a MMA-ig. Ki a franc tiltja, akadályozza az orbánista zseniket abban, hogy mesterműveket készítsenek??? 😀
Naprózsa
2019-12-18 @ 08:20
Hú, valamibe nagyon belenyúltunk, hogy így megszálltak a koncukat féltő liberálisok!
Úgy nem tudunk érvényesülni, hogy egymásnak osztogatják az ösztöndíjakat, mi meg a munkánkból fizessünk mindent, mert minket nem fizetnek nyugati kitartóink, nem férkőztünk be 1945 óta a kiadókba, színházi, múzeumi vezetésbe, és a könyv, filmterjesztésbe, MTA-ba meg az egyetemi oktatásba kirobbanthatatlanul.
Ha egy igazi „bőgatyás” magyar saját pénzéből mégis kiad egy könyvet, akkor mert nincs a születési előjogon a brancsban, a kiadók el se olvassák a szinopszist se, vagy a titkárnővel megíratják az ilyen esetekre szokásos válasz blankettát, hogy a „kiadó többéves tervébe sajnos nem fér bele” (csak a nyugati moslék az persze belefér). Naszóval, hogyha mégis kiadja a magyar szerző a könyvét ami vakteszteléssel is garantáltan sikernek számítana, akkor is inkább hagyják veszni a nyereséget, és a könyvárusok leteszik valami eldugott polcra.
De így jár az is, aki a Háttérhatalomnak nem kedvelt művet jelentet meg akár nyugati írótól. Direkt utánajártam, hogy a „Gerilla” című francia könyv kapható-e hipermarketekben? Se a polcokon, se a sikerlistán nem volt ott, pedig valóban sikerlistás volt.
Így kell valakire láthatatlan ködsüveget borítani.
Vagy a kiállítások: A kormány által támogatott kiállításoknál mi kényszerűségből kapunk tárlathelyet, és szép ígéreteket, hogy „Ó, mindenhol propagálni fogják”. Aztán kiderül, hogy sehol nem jelenik meg – még ingyenes felületeken sem – a kiállítás híre, vagy csak utólag, „Elnézést, csak figyelmetlenségből történhetett” cinikus vigyorgással. Ilyen és még egy regénnyi hasonló pimasz trükkökkel meg a ballibsik által ellopott állami támogatású forráshiánnyal kapjuk meg: ” Fussatok csak zsákban, aztán megnézzük, ki nyer!” – cinikus gúnyolódást mint most is.
Ahhoz, hogy mi is érvényesülni tudjuk, valóban igaz, hogy „tetszettek volna forradalmat csinálni” – mondásnak áll, ezzel még tényleg adósok vagyunk…
doyen
2019-12-17 @ 20:45
100 / 100! A Fideszes szavazók akkora mucsai tahók, hogy azt sem tudják eszik-e vagy isszák a kultúrát. Ezért örülnek az olyan értékteremtő szellemi műhelyek szétverésének mint a CEU, az ELTE, a Corvinus, az MTA, az NKA, a színházak, a könyvtárak, a múzeumok stb. A céljuk egyértelmű: a sokszínű, szabad magyar kultúra lerombolása és felváltása a NER narancsbolsi pártpropagandájával.
Naprózsa
2019-12-18 @ 08:44
„Sokszínű magyar kultúra?” Ja, mint „Sorstalanság”, ja, mint „Saul fia”, ja, mint nem a lóról és sikereiről szóló „Kincsem”, ja, mint „Fehér isten”, ja, mint „Csicska”, e sok, minket gyalázó, nemzetközi filmszemlére kivitt szándékoltan lejárató, de nyugaton felmagasztalt nézhetetlen selejt, vagy Hunyadi Jánost lejárató szobor és filmforgatókönyv.
Vagy nézzük végig akár egy kirakati könyvespolcot vagy újságost: Celebek magamutogató öntömjénezése, gágogó libák külföldi álnéven kiadott szerelmi ömlengései, vagy szakácskönyvek tengere, primitív, igénytelen illusztrálású gyerek oktató-albumok. A színházakat már sokat kitárgyaltuk, a képzőművészetről meg lásd mint fent a többi hozzászólás.
Ja, hogy ez lenne mint magyar?
Nem, ez nemzetközi balliberális és nem-bőgatyás etnikum vezette és kivételezett háttérhatalmi vezénylésű moslék.
V
2019-12-18 @ 09:37
Nem ez az Amerikából elindult kultúrmocsok, már a „80-s évek elején,közepén lehetett tudni,hogy elfogja önteni Európát.
A bulivud nagyot tett ebben az ügybe,és a szevasztok volt a hazai egyengetője, és megint egy holo filmet hájpolnak. Mert csak erre van pénz.
hivő
2019-12-18 @ 13:33
Mondjuk én.. Te listádon.. csak
a könyvtárat és muzeumot tartom
kulturának a többiről a.. Te listádon..
egész más a véleményem,de ez..kétségtelenül..
azért van igy mert
Én is abba a mucsai kategoriába
tartozom amiről olyan szeretettel nyilatkoztál
Doyen,Te a művészet tévedhetetlen értője.
Theo
2019-12-18 @ 00:06
Mi az hogy „orbanista remekmu”?
A normalis muveszekre gondol, a nem aberralt muvekre?
csakafidesz
2019-12-18 @ 04:33
Pontosan. Ma ha egy művész nem buzi akkor a képeit ki se állíthatja..
hivő
2019-12-18 @ 13:28
Ha a művészet még autonom szféra
lenne akkor még jo is lehetne.De ez
minden csak nem autonom,mert
szolgál ,de nem a művészetet.Ezért fáj
neked a ..Fidesz..művészete mert az
szolgálja a magyar hagyományt.
liome
2019-12-20 @ 09:02
Fogadjunk, hogy nem meri Mohamed prófétát buzinak festeni, és felajánlani egy közel-keleti mecsetnek a helyszínen! Tíz másodperc múlva már csak DNS vizsgálattal tudnák megállapítani, hogy hím, vagy nőnemű féreg az alkotó.
Klárika
2019-12-21 @ 07:57
„Egyszer egy vilaghiru muzeumban atrugdostam egy “muveszi installacio” darabjait (mindenfele szemet volt ledobalva) es kutya sem vette eszre. ”
De jó, hogy leírja a „müvészkedését”!! De mekkora örömet okozott! Esküszöm, egyszer nekem is eszembe jutott ugyanez, de gyáva voltam, nem mertem megtenni!