A világ megfejtése
125„… a népek sorsa minden összefüggésének megmagyarázására elegendő a fajok egyenlőtlensége”
Arthur de Gobineau: Esszé az emberi fajok egyenlőtlenségéről
Minden magára valamit is adó ideológiának el kell mondania, hogy mitől megy a villamos, azaz, mi hajtja a történelem kerekét. Miért nem áll egy helyben, miért nincs örök, mozdulatlan állapotban, melyben az egymást követő generációk egyforma társadalomban, boldog unalomban élik életüket? Az nyilvánvaló, hogy valami örök, sohasem szűnő ellentétben keresendők az okok.
Sokféle megfejtés született, a kommunisták például úgy vélték, hogy az osztályharc a változások hajtóereje. A másik, a nácik által preferált változat szerint pedig a fajok egymás közötti háborúja a történelem mozgatója. Ennek egyik prófétája egy németté lett angol, Houston Stewart Chamberlain volt, aki a „Grundlagen des Neunzehten Jahrhunderts”-ben („A 19. század alapjai”) fejtette ki nézeteit. Ezek szerint az emberi fajok egymás elleni harca jellemzi a világtörténelmet, melyben a jó oldalt az „árja” (helyenként „teuton”-nak is nevezi) népek képviselik, míg a sötét oldalt a zsidók. Az ő háborújuk a világtörténelem maga. Az emberiség történetét ez határozza meg, bennük a kultúrát, a művészetet, a gazdaságot – mindent.
Ennek, az „osztályharchoz” hasonlóan primitív elképzelésnek hívei azonban a II. világháborúban vereséget szenvedtek, így nem ők írták a XX. század további történetét, és úgy tűnt, e világmagyarázat végleg eltűnik.
Csakhogy – mint tudjuk – a szellemet nem lehet visszagyömöszölni a palackba, ha már egyszer kiengedtük, és a régi hibák itt élnek velünk és általunk tovább.
Zűrzavaros napjainkban a kétféle magyarázat fúziójának vagyunk tanúi. Az osztályharcos magyarázat alapvető fogalma, az „elnyomás” összekeveredett a „faj”, a bőrszín ugyancsak alapvető fontosságának hangsúlyozásával. Csak némileg a feje tetejére állították az okoskodást. Míg a fajelmélet másik prófétájánál, Gobineau-nál, a négerek álltak a fajok rangsorának alján és a fehérek a tetején, addig a BLM- mozgalom aktivistái szerint ez pontosan fordítva van. A fehérek nem csak a múltban elkövetett „bűneik” okán megvetendők, hanem már pusztán a bőrük színe miatt is. Ez bizony nem más, mint komplett fajelméleti alapvetés, ahogyan TGM (aki ékesen hallgat a kérdésben) nevezni szokta: „biopolitika”.
Hogy a régi, rossz emlékeink még bántóbbak legyenek, olvasom az amerikai filmakadémia legújabb iránymutatását, mely meghatározná, hogy milyen kisebbségek – köztük mindenek előtt a „nem fehérek” – milyen arányba képviseljék magukat a jövendő filmek készítői között. Ezen az alapon bizonyára kiváló műalkotások születnek majd. Például elképzelem, hogy az Odüsszeia következő megfilmesítésében Odüsszeusz néger lesz, útitársai buzik, a Küklopsz pedig törpe. Már alig várom. Persze nem gondolom, hogy ennek bármi rontó hatása lesz a hollywoodi filmek minőségére; azokon már nincs mit rontani, és különben is, a bevezetendő kvóták csak szentesítik a már meglévő, valós helyzetet, hiszen nincs film buzik, négerek és más hasonlók nélkül.
Persze nem ez az első példája a szép emlékű numerus clausus újabb megjelenésének.
Például, már hosszabb ideje érvényben vannak a nyugati egyetemeken a bőrszín alapján eldöntött felvételi kvóták. Ezekkel kapcsolatban azt szokás mondani libsi körökben, hogy ezek „pozitív” megkülönböztetések, tehát jók és hasznosak. Sajnos ez egyáltalán nem igaz. Minden „pozitív” megkülönböztetés egyben negatív is, hiszen nulla végösszegű játékról van szó. Ahány négert felvesznek, pusztán azért, mert olyan színű, amilyen, annyival kevesebb más színűt vesznek föl – alkalmasságától függetlenül – a véges számú helyre. Ez pedig számukra nem más, mint negatív megkülönböztetés faji, származási alapon. Aminél ugye – az elterjedt libsi vélekedés szerint – csúfabb dolog nincs.
Sokatmondó tünet az is, hogy a más rasszhoz tartozók kulturális, művészet teljesítményét pusztán az alkotó származása alapján ítélik meg.
Anno ugye a „mérgező” zsidó művészet és tudomány volt az elvetendő, most a fehér. Akkor könyveket, műalkotásokat égettek, most szobrokat döntenek le és betiltanák a „halott fehér csávók” műveit, de az indíttatás és a cél ugyanaz. Ne legyenek kétségeink, ha nem teszünk valamit, fognak még könyvek és múzeumok lángolni a nyugati nagyvárosokban.
Ebben a helyzetben, természetesen sokan szeretnének négerek lenni – hátha leesik egy filmfőszerep, vagy egyetemi katedra – holott nem azok. Megtehetik, mert a vegyes házasságok révén sokan vannak feketék, fehérek, tarkák, akiknek származása ránéztéből nem állapítható meg, csak precíz genealógiai vizsgálatok segítségével. Ékes példája ennek az amerikai demokrata alelnökjelölt, Kamala Harris, aki hol indián, hol néger – gondolom attól függően, hogy éppen kiknek tart beszédet. A régi szép időkben is sok zsidó tagadta meg származását, mert számára az egzisztenciálisan kedvező volt.
A két, egy tőről fakadó, rokon eszme, a kommunizmus és a náci fajelmélet a szemünk láttára eggyé olvad, hogy kidomborodhassanak mindkettő legocsmányabb vonásai.
Összenő, ami összetartozik.
Pilatus
2020-09-15 @ 15:21
Telitalálat!
khm
2020-09-16 @ 09:33
Főleg az,hogy:
„Például, már hosszabb ideje érvényben vannak a nyugati egyetemeken a bőrszín alapján eldöntött felvételi kvóták.”
Csak érdeklődök a cigány kvóta a mi felsőoktatási intézményeinkben,az nem azonos ezzel?
csakafidesz
2020-09-21 @ 22:13
Dehogynem. Sőt. Annak a sulykolása, hogy a cigányok kultúrája értékes úgyszintén egy hazug állítás!
Komba kata
2020-10-19 @ 10:20
De igen!
Naprózsa
2020-09-16 @ 16:28
Bocsi, hogy ide előre tolakodtam, de szerintem fontos már tisztáznunk egymás között, visszavághassunk, hogy mennyiben elítélendő a rasszizmus.
Ugyanis kezdem már unni, hogy minket saját földrészünkön, a saját magunk megépített technológia eszközeink előnyeit élvező idegen bevándorlók a a „rasszizmus” hamis furkósbotjával akarjanak leigázni és megalázni.
A rasszizmus ugyanis főleg ez esetben, tehát a saját kultúránkba erőszakkal, csellel betolakodók vádjaként nem is áll meg. Az effajta védelmi rasszizmus ugyanis biológiai alaptörvény. Hasonló élettéren megosztozó élőlények ugyanis kivétel nélkül rasszisták. Miért? Mert muszáj nekik a saját és fajuk fennmaradása okán utálni a betolakodót, a konkurenst, aki elveszi a táplálékot. Aki emberként az idegent, pláne az erőszakkal behatolót támogatja, imádtatja vagy felmenti, azt úgy hívják hogy hülye, vagy aljas.
A biológiában pedig, hogy táplálék.
Most verekszik éppen odakinn a kandúrunk, mert a területén ő szeretne egeret avagy egy cicahölgyet fogni. De rasszista a szervezetünk összes sejtje is, mert az idegen kórokozókat nem látja szívesen, tudván, hogy élősködve maga ez a többmilliárdnyi összehangoltan dolgozó szorgalmas sejtországot, amit szülei Kis Pistának neveztek el anno, az idegen orgazmus el fogja pusztítani, ha hagyják magukat. Sőt még az agresszív saját ráksejtet is kirúgja, ha felismeri. Ha minden lény rasszista, és így évmilliárdok alatt sikeresen továbbélt mint faj, nehogymár szégyellnünk kelljen, hogy otthonunkban nem akarunk gyilkos idegeneket!
ténysebész
2020-09-16 @ 18:45
Javaslom ennek a két szövegnek a tanulmányozását:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Rasszizmus
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1100425.ATV – 15. cikk
Klárika
2020-09-17 @ 22:26
Köszönet az utalásért. Elolvastam az ajánlott ww.-t a Wikiböl. Nem csalódtam, jó pár éve használhatatlan lett. Kb. olyan mintha Újhelyi írt volna át minden cikket, hogy polkor-rá váljon.
Még az idézöjelbe tett fehér férfi- vel kapcsolatos valami is ott van. Mestermü. Hosszú rémség.
De köszi mégegyszer, legalább tudom, hogy mit kell elkerülni; még 3-4 év s az ember jólteszi, ha ki sem nyitja a száját.
Addig is, aszerint hogy hova megy, elöször „fellapozza” a Wikit és kijegyzeteli cetlikre a szöveget a lehetséges beszédtémák körül.
Naprózsa
2020-09-17 @ 22:54
És?
Bennünket nem érdekel, hogy a liberálisok minek filozofálják a „rasszizmus” fogalmát. Miránk nap mint nap idegenektől tartó, „kirekesztő”, nem szolidáris gonoszság értelmében „jogállami” furkósbotnak használják.
Pedig az igazi rasszisták ők maguk Sorostul, von Leyenestül, NGO-s-tul, Helsinksitűl, meg aljas néger Sasha Johnsonostul. Mindegyik koszos, képmutató élősködő politikai vírus amik a saját földrészünkön velünk tartatja el magát, kiválasztott fensőbbrendűségű beképzeltségükben pont azzal vádolnak bennünket amik ők maguk: a fehér rasszal szembeni kőkemény rasszisták.
Balogh T.
2020-09-21 @ 10:42
Tévedés. A rasszista uszítás tilalma nem „libsi” filozoféma, hanem kőkeményen alkotmányos elv és Btk-paragrafus:
„Aki nagy nyilvánosság előtt valamely nemzeti, etnikai, faji, vallási csoport, illetve annak tagja ellen, vagy a lakosság egyes csoportjai, illetve azok tagjai ellen – különösen fogyatékosságra, nemi identitásra, szexuális irányultságra tekintettel – erőszakra vagy gyűlöletre uszít, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.”
(Btk, 332. paragrafus)
„A törvény előtt mindenki egyenlő. Minden ember jogképes.
Magyarország az alapvető jogokat mindenkinek bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, nem, fogyatékosság, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül biztosítja.
A nők és a férfiak egyenjogúak.
Magyarország az esélyegyenlőség és a társadalmi felzárkózás megvalósulását külön intézkedésekkel segíti.”
(Alaptörvény XV. cikk)
Naprózsa
2020-09-21 @ 20:46
Majd akkor oktasson ki bennünket, Balogh T. úr, a saját törvényeinkből, amikor nyugat-Európa összes polgárát, a „pozitív megkülönböztetőket”, a kőrasszista muzulmánokat és egyéb kirekesztő vallásúakat akik szerint ők kiválasztottak, de mi kafirok, gojok vagy gádzsók (vagyis nem emberek hanem barmok) vagyunk, már felvilágosította, és leszoktatta őket a keleti népek napi szinten és a saját meg az európai parlamentünkben lemocskolnak bennünket. A mi keresztény vallásunk és erre épülő kétezer éves kultúránk pont az, ami éppen nem rasszista, épp ezért nem is fogjuk eltűrni, hogy az igazi rasszisták ránk fogják.
Minden ember meg csak akkor bírhat egyenlő jogokkal és megítéléssel, ha az egyenlő kötelességeket, és más népek szabadságjogának, kultúrájának és földjének tiszteletét is betartja.
Neaddfel
2020-09-16 @ 22:14
Kedves Naprózsa.
Ez annyira tökéletes, hogy úgy is mondhatnám felér egy doktori disszertációval !!!
csakafidesz
2020-09-27 @ 00:00
Naprózsa amúgy is doktor, de azért tényleg tűpontos. A színesek rasszizmusát eddig bőszen tagadó liberálisok a BLM mozgalom és az amerikai zavargások miatt már kénytelenek elismerni. Az is tény, hogy mivel primitív emberekről van szó ezért sokkal durvábbak a rasszista megnyilvánulásaik, pogromjaik.
Klárika
2020-09-17 @ 07:40
Kedves Naprózsa!
Annyit füznék hozzá a rasszizmust kiválóan megvilágító gondolatmenet margójára, hogy elsöként nem a migránsok, az idegen bevándorlók akartak minket a „rasszizmus” hamis furkósbotjával leigázni és megalázni.
Véletlen e hogy mindegyre és váltakozva használjuk az idegen bevándorlók vagy az idegen bevándoroltatottak megnevezést?
Hogy az uniós nagyfiúk mily régóta rasszistázzák le Magyarország kormányát.
Hogy kevesen lennének gazdasági migránsok itt, Európában ha nem szerveznék öket kezdettöl fogva mindenféle európai „humanitárius” egyesületek mint háborús menekülteket. Ha nem látták volna el öket útakat jelzö térképekkel zsebpénzzel, el. kütyükkel,… Ha nem hajózták/-nák be öket száz/ezerszámra, európaiak tulajdonában levö hajók, mindenikükön egyenruha szerü mentö övvel? Mostmár koviddal is.
Hogy Mer kell egycsapásra beengedte öket; hogy lássák el öket a különbözö kormányok mindennel és többel mint a saját rászorulóikat?
Nem emlékezett-e Naprózsa is egy Kalergi nevü Európa-megváltóra, aki már a múlt században eltervezte Európa népeinek a „leszoktatását a nemzetieskedö rasszizmusról” amennyiben összekeveri öket megfelelö mennyiségben importált csakis másféle börszínüekkel? K. szerint nem muszáj a honosaknak a saját és fajuk fennmaradása okán utálni a betolakodót, a konkurenst, aki elveszi a táplálékot. A honosak a hibásak ha el kell venni tölük a táplálékot mert nem jószántukból adják oda.
Amellett, hogy egyenesen a saját fajuk fennmaradása ellen kell a migránsokat befogadniuk.
„Aki emberként az idegent, pláne az erőszakkal behatolót támogatja, imádtatja vagy felmenti, azt úgy hívják hogy hülye, vagy aljas”.
Az Európaiak támogatása nélkül soha de soha, vagy csak kevesek jutottak volna be Európába.
Imádtatásuk és a felmentéseik hiányában rég ki lehetett volna zsuppolni legalább a bünözöket.
Mostmár a bevándoroltatottak is rasszistáznak, valóban, de ha az események sorrendjét tekintjük, hülyék lennének ha nem tennék, hiszen ezt diktálják az érdekeik.
Ezt diktálják nekik a magyar ellenzéki képviselök.
Ezt diktálja nekik a teljes Nyugat amely mostmár szabadulni akar tölük, de a V4-k nem veszik át öket.
Ha nem rasszistáztak volna a karantén-afgán-öregdiákok, már rég otthon lennének és nem Budapest vendégei. X évnyi diákoskodás után
És még mennyit fognak rasszistázni ezután is annyi gyámmal és gyámolítóval a hátuk mögött.
Hiszen a fehér ember faját fenntartani akaró szándéka nem elfogadott érték az unióban, nem az ENSZ elött, söt, még Donáth Anna elött sem.
lhotx
2020-09-19 @ 19:15
Az ég szerelmére, Naprózsa, ne adjon nekik ötleteket! Mert ahogy az élelmiszeripar multijait soha sem fogják felelősségre vonni a szabadalmaik alá tartozó élettani megoldások (esetleg elvek!) „elsülései” miatt, úgy az ön gyermekével vagy unokájával még megtehetik valamikor, amiért az a maga „fehér, ellenséges biológiáját” nem tartotta eléggé távol valamely színes szentek szentjétől.
Tas László
2020-09-15 @ 15:53
Ceterum censeo : régóta keresem a nigger Leonardot,Beethovent,Pasteurt,Schopenhauert etc…….vagy „Az afrikai írásbeliség története” c. könyvet pl.
Fekete Péter
2020-09-15 @ 20:55
Ha van szemed és füled, már biztos találkoztál ezekkel a nevekkel: John Coltrane, Charlie Parker, Miles Davis, Sonny Rollins, Ornette Coleman, Duke Ellington, Billy Cobham, Ella Fitzgerald, Billie Holliday, Bessie Smith, Michael Jackson, Prince, Whitney Houston, BB. King, Muddy Waters, Jimi Hendrix, Little Richard, James Brown, Lenny Kravitz, Tina Turner, Beyoncé, Diana Ross, Aretha Franklin, Ice T, George Walker, Spike Lee, Richard Pryor, Denzel Washington, Will Smith, Halle Berry, Steve McQueen, Alice Walker, Cornel West, Toni Morrison, Amiri Baraka, Frederick Douglass, Maya Angelou, Angela Davis, Rosa Parks, Martin Luther King Jr., Malcolm X, Jesse Jackson, Frantz Fanon, Mae Jemison, William J. Wilson, James West, Zadie Smith, Jean-Michel Basquiat, Oprah Winfrey, Muhammad Ali, Tiger Woods, Michael Jordan, Barack Obama…
Naprózsa
2020-09-16 @ 10:37
Ezek mind feltalálók, tudósok, matematikusok, szimfónia szerzők, netán polihisztor festő-szobrászok olyan szinten mint Leonardo?
A legtöbb zenész és politikai celeb akiket mi emeltünk hírnévre, avagy sportoló, akiket azért nem sorolnék az értelmiség sorába. Ahhoz, hogy mondjuk Oprah, Angela Davis, Obama, King egyáltalán bekerüljön a világ köztudatába, előbb nekünk fel kellett találni a villanyt, a telefont, a repülőt, a műholdat, a TV-t a mikrofont, kamerát, a mozit, számítógépet, olajkitermelést és finomítást, műanyagot, rakétatudományt és mondjuk az űrhajót is. Az utóbbi feltalálók közül hány a néger, főleg olyan, aki egyedül és nem egy fehérhez betársulva ért el valamit?
Rosa Parks a mérnök. Hát azért az elég sovány lista.
khm
2020-09-16 @ 12:43
Tisztelt Naprózsa!
Aztán ott vannak még a …… 🙂
Egy sem jut eszembe. Biztosan véletlen lehet. Avagy öregszem már.
kisem
2020-09-16 @ 15:47
Steve McQueen meg nem néger
Attilaostora
2020-09-16 @ 17:01
Nana, ezt azért én nem állítanám ilyen keményen. Ugyan tényleg fehér volt a bőre, de mi van ha titokban négernek képzelte magát…
tenysebész
2020-09-16 @ 18:39
Steve McQueen Oscar-díjas, feketebőrű brit rendező: https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_McQueen_(director)
Neaddfel
2020-09-16 @ 22:23
Csak még egy, ha megnézzük Obamától kezdve az összes Fekete Péter által felsorolt, (de azon túl is) FEKETE már messze nem „árja”, ezekben már jó adag FEHÉR gén keveredik.
ténysebész
2020-09-16 @ 18:37
A Nobel-díjasok listáján nő se túl sok van. Vajon miért? Talán mert a nők intellektuális képességei eleve gyengébbek a férfiakénál? Vagy csak ugyanúgy nem kaptak lehetőséget korábban az oktatáshoz, tudományos pályafutáshoz, társadalmi érvényesüléshez, ahogy az afrikai, ázsiai és dél-amerikai férfiak?
Naprózsa
2020-09-17 @ 23:17
A nők valóban korábban nem kaptak lehetőséget kutatásra, de még írónak, művésznek sem tartották őket, ez tény.
A négerek és arabok viszont azért mert átlagban 20-30 IQ-val kisebb intelligencia képességűek, azért nem kaptak manapság sem Nobel díjat a tudományos téren. A közülük a kimagaslóak is csak a fehér és távol keleti populáció átlagát érik el. S akkor még a munkához, kreativitáshoz való hozzáállásukat ne is említsük! Az iszlám, ha nem épült volna rá az indiaiak, perzsák, egyiptomiak és a mi kulturális és technikai eredményeinkre, a napi 5 órás imáikkal meg a nőik teljes elnyomásával és tanulás iránti átlagos megvetésükkel („A Koránban és Hadiszokban minden benne van” a többi tudás egyenesen káros), vagy Afrika 6 ezer év alatt önerősen semmit fel nem mutató fejlődésével sikerült elérniük, hogy a szellemi képességeik jóval alatta maradjanak a többi rasszénál.
Ha már a tényeknél tartunk.
Klárika
2020-09-18 @ 13:43
„Vagy csak ugyanúgy nem kaptak lehetőséget….”
Persze, hogy nem, ha mindig azon lovagolunk, hogy valamit kapni kell.
Nem kapott, valóban, soha senki nem is „kapott” semmit. És ma sem kap, ha nem „harcolja ki magának”, ha nem dolgozik meg érte!
A „kapni”, az osztás, az elosztás az balos találmány, gondolatmenet, amit ugyebár valaki másnak kell elöteremtenie. Különben mit adok annak aki „kap”.
Majd attól elvenni s ha nem adja, akkor eröszakkal leverni.
A van-t valakik kijárták, megdolgozták, tanulták és tanították.
Pontosan a társ. akkori állapotának, szükségleteinek megfelelöket hoztá létre.
Ezt nevezték, tartották sikernek és ennek megfelelöen igazodtak a…Többiek.
Lett belöle követendö érték, amely az illetö közösségnek a javára és folytatásos fennmaradására szolgált.
Követték a rendfenntartó szabályok, hogy az meg is maradjon.
———————————
Bolondjóska az a fajta demokrácia, amely osztogat, hiszen ugyanazt csinálja csak fordítva, mint amit felró. Ugyanolyan rasszizmus, kirekesztés, cenzúra, büntetések s egyéb finomságok alkalmazása áltak. Természetesen más név alatt, vagy az elözek kiforgatása nyomán.
———————————-
Ma eljutottunk oda, hogy valóban, mindenkinek van ESÉLYE. Az a becsületes.
A szabályként bevezetett „pozitív kivételezés”, az a minden eddigi igazsátalanságnak nevezettnek a pontos tükörképe, megismétlése.
csakafidesz
2020-09-21 @ 22:17
Tudod kérlek a feketék között kirívóan magas a Nobel díjasok aránya.
Ja, nem..
tomi
2020-09-16 @ 14:48
Steve Mc Queen pl.egy szöke kékszemű néger volt…
tomi
2020-09-16 @ 14:50
szőke …természetesen
Neaddfel
2020-09-16 @ 15:11
Te Peti (a Fekete)
Ahogy Naprózsa mondja akiket felhoztál „A legtöbb zenész és politikai celeb…. avagy sportoló, akiket azért nem sorolnék az értelmiség sorába.”
De még a Naprózsa által kiemelt Rosa Parks is a Wikipédia szerint csak: önéletrajzíró, emberi jogi aktivista, polgárjogi aktivista, és közszereplő.
ÉS AMI A LEG LÉNYEGESEBB „..akiket mi -(FEHÉREK)- emeltünk hírnévre..” !!!
TUDNÁL az őshazájukból AFRIKÁBÓL, és valami olyanról említést tenni amivel hozzájárultak az emberiség fejlődéséhez ?
Naprózsa
2020-09-16 @ 15:49
Köszi, kedves Neaddfel, hogy helyesbítette a hibámat. Ritkán történik, hogy nem ellenőrzöm az adatokat, most mégis így esett.
Ön írja jól, hogy Rosa Parks is erősíti a nemtudósok táborát.
Akivel összekeverte a memóriám, az Mary Jackson az első női néger mérnök, aki a NASA szárnyai alatt dolgozott. Volt még egy félig afroamerikai női szakember is a NASA-nál Katherine Johnson.
Csakhogy ne feledjük: persze, hogy a négerek között is lehetnek kiváló koponyák, csak bizonyítottan jóval kevesebben a népességarányukhoz viszonyítva mint a fehéreknél. És így a négerek pozitív diszkriminációja főleg a tudomány területén egyenes útja a minőség csökkentésének.
Neaddfel
2020-09-16 @ 18:17
Kedves Naprózsa az Ön „tévedése” semmit sem von le abból a megállapításából, hogy ezek a szinesek is csak MI (!!!) a sokat gyalázott szapult FEHÉREK között, és segédletével tudtak kibontakozni !!!
Klárika
2020-09-16 @ 22:25
„…pozitív diszkriminációja főleg a tudomány területén egyenes útja a minőség csökkentésének. ”
Az ám, de valahogy úgy néz ki, hogy a nyugati fehér világban is folyik a klasszikus tudomány és egyéb „minőségek csökkentése”. Valamint a szolgáltató munkakörök kiemelése és támogatása.
Véletlen e, vagy szándékos, vagy már nem nagyon tudják mit feltalálni „az elektronika” és a robotok fejlesztésén kívül. Azt, persze, nem tudom hány néger dolgoz vagy feltalál, magát vagy egyebet is Silicon Valley-ben, pl.
Hiszen még kancsi Gréta is megmondta, hogy a technikai civillizáció a hibás a klíma kínlódása miatt. De beszélni már nem nagyon tud, csak megmondani és rajta kívül már sokan mások sem. Hódít a keveréknyelv
A még jó nyugati egyetemek megfizethetetlenek. Ámérika pedig azért lett a minden lehetöségek imádott országa, mert nem az akadémikus képzettséggel kezdödött a karrier, hanem a tányérmosással.
állatanyó
2020-09-16 @ 16:14
Angela Davis mivel érdemelte ki a listán a helyét? Az amerikai kommunista párt aktivistája volt, akit lecsuktak, mi meg sírtunk miatta. Gyerekkoromban a piactér kerítésére föl volt festve, hogy „Szabadságot Angela Davis-nek” (alföldi falucskáról van szó).
Attilaostora
2020-09-16 @ 17:03
És a frizurája? Az semmi? 😉
ténysebész
2020-09-16 @ 18:42
Angela Davis feketebőrű amerikai filozófus, társadalomtudós, jogi aktivista, több mint egy tucat könyv szerzője: https://en.wikipedia.org/wiki/Angela_Davis
állatanyó
2020-09-18 @ 23:58
Egy jelentéktelen, tudományos szempontból értéktelen komcsi. A több mint egy tucat könyv még nem érdem. De a Lenin-díjat megkapta. :-))
csakafidesz
2020-09-22 @ 03:24
állatanyó! Angela Davis ma is ugyanazokat mondja, és a BLM mozgalom mellett áll.
https://www.theguardian.com/us-news/2020/jun/15/angela-davis-on-george-floyd-as-long-as-the-violence-of-racism-remains-no-one-is-safe
szintén zenész
2020-09-16 @ 18:26
Fekete Péternek tökéletesen igaza van. A felsoroltak közül már a zenészek is legalább akkora forradalmárok, mint Bach vagy Stockhausen. Fekete/afrikai poliritmikus zene nélkül NINCS modern zene. Olyan zenei műfajokat, motívumokat, virtuóz megoldásokat, hangszerelési ötleteket köszönhetünk feketebőrű zenészeknek vagy komponistáknak, amelyek korábban soha nem léteztek. Afrikai népzenéből származik a blues, a ragtime, a bebop, a jive, a swing, a bosanova, cool jazz, a free jazz, a jazzrock, a gospel, a spirituálé, a dub, a raggae, a soul, az r’n’b, a boogie-woogie, az afrobeat, a jungle, a hip-hop, a rap, a techno… Az elektronikus poptól a punkon, rockzenén és extrém metálon át a jazzig mindenütt vannak prominens fekete zenészek vagy előadók, de a kísérleti műfajokban és a klasszikus zenében is megkerülhetetlenek: Hale Smith prominens zongorista és zeneszerző volt a 2. világháború után, Ulysses Kay jelentős operaszerző, Arthur Cunningham nagy hatású musical és rock opera szerző, a trombitás-komponista Wynton Marsalis a New York-i Lincoln Center művészeti központ igazgatója, Julius Eastman a 20. századi minimalizmus elismert képviselője, George Theophilus Walker az 1996-os zenei Pulitzer díj nyertes e Lilacs c. darabjával. Parker, Ellington, Coltrane és Davis hatása pedig a jazzre és azon keresztül több tucat más műfajra: felbecsülhetetlen. Ugyanez más művészeti ágakban is megfigyelhető. Csak az nincs tisztában a fekete muzsika / fekete kultúra formatív szerepével, aki mélységesen tudatlan vagy a nyilvánvaló tényeket tagadja.
Naprózsa
2020-09-17 @ 23:49
És?
Van inka, maja kultúra, van kínai kultúra, indiai, perzsa, egyiptomi is. Ki az aki tagadja? „Mélységesen” viszont az „tudatlan”, aki nem tudja, vagy tagadja, hogy a négereknek alig van közük a homo sapiensnek a tudomány, technika, építészet, írásbeliség, mezőgazdaság, orvostudomány, űrkutatás, vízgazdálkodás, kémia, gyógyszerészet, híradástechnika, stb.stb. fejlődéshez, és ne mondja senki a mantrát, hogy mert gyarmatosítás, mert addig az 5500 év és azóta is több évtizednyi saját fejlődésükben sem mutattak föl semmit. Mármint a fent felsorolt zenei képességeken felül. Úgyhogy csak ne kérkedjenek és nevezzenek minket a rabszolgáiknak, mert hogy tudnak sportolni meg zenélni. Ez azért édeskevés egy efféle fekete felsőbbrendű fehér rabszolgát tartani akaró rassznak.
Tibor
2020-09-21 @ 05:25
Rendben van különbség a rasszok teljesítményében.
Mondjuk Moczart értékesebb, mint az afrikai törzsi dobos, stb. De akkor ott a kérdés.
Mi mozgatja a történelem kerekét? Miért a fehér börű ember hódította meg a világot és nem a sárga a barna, vagy a vörös?
Kele Loránt
2020-09-18 @ 09:32
Szerencsétlen szintén zenész!
Mesélje el nekem, miként lehet a R E P – et zenének minősíteni?
Sportban, hogy jól teljesítenek, köszönhetik az oroszlánoknak.
Dél Afrikában addig volt lehetősége a szegényebb néger lakóságnak hozzájutni a szociális rendszer nyújtotta támogatásokhoz, amig az Apartheid volt hatalmon. Nézd meg hová jutott azóta Dél-Afrika. Persze erről mélyen hallgat a liberális „értelmiség”!
Namond
2020-09-18 @ 15:11
szintén zenész
Ön téved.
Fekete/afrikai poliritmikus zene nincs fehér, európai instrumentunok és zenei hagyományok, az angló-amerikai kulturális, ÜZLETI JOGI környezet nélkül.
Ne feledje el, hogy az írek – a rabszolgának eladott írek – és a német fejedelemségektől vásárolt munkavállalók erősen a négerekre hasonlító társadalmi osztályt alkottak, társadalmi megítélésük – anyagi megbecsülésük – közel azonos volt.
Ja és persze Ön szerint az afrikai őserdőkben kezdtek boogit járni ugye a a szokásos néger népi hangszerekkel, azaz kettő-három zongora és gitár zenére.
Ön összekever egyes zenei és tánc stílusokat, nem igen hinném, hogy, mint tánc pl a charleston, swing, rock, boogie-woogie, ne kapcsolódna a hornpipe-hoz, jig-hez, jive-hoz.
A shag, west coast swing, lindy-hop, balboa az ír – reel, jig, slip jig – néptáncokhoz köthető.
https://www.youtube.com/watch?v=uUGsLoZYXb4
Sőt szerintem a counry, western táncok a holland, skót, egyéni és csoportos német népi táncokkal is rokoníthatók.
Namond
2020-09-18 @ 15:42
Fekete Péter
Ön igen tájékozott.
Kik voltak ezek közül drogosok, alkoholisták, erőszaktevők, bűnözők és bandatagok?
Ezek közül kikből csinált a média hírességet, társadalom számára hasznos teljesítmény nélkül, csak a bőrszínére vagy furaságára alapozva?
Pandora
2020-09-16 @ 10:15
Tisztelt Tas úr! Egy kis idő múltán adja fel a keresést és gondoljon V I Lenin örökbecsű mondására : Ami nem megy,nem kell erőltetni…….
csakafidesz
2020-09-22 @ 03:15
Figyelj! Ez az Uljanov hazudott, mint egy kommunista. Anno nem ment a szocializmus építése, ezért létrehozták a Csekát. Akkor a mérhetetlen terror meghozta a gyümölcsét, mindenki boldogan lett „proletár”. Még az egyetemi tanár is megtanult káromkodni, ami állítólag jellemzi a munkásokat..
100km
2020-09-15 @ 15:56
ezt napi szinten leírják, hol jobban, hol gyengébben, de nem történik semmi. ezek szerint megint kell pár millió halott, mielőtt észhez térnek, vagy győz a „forradalom” és … akkor mi lesz? persze a pár millió halotton kívül.
Klárika
2020-09-15 @ 17:21
„és … akkor mi lesz?”
Lehetséges, vagy egyenesen következetes, hogy miután kiírtották a fehéreket vagy azok csakis rabszolga státuszban fordulnak még elö, egymásnak mennek a négerek és az arabok az atlanti-európai térségben.
Egyelöre békén hagyják a technikai civillizáció témakörét és csakis kerékpároznak.
Mélykutatás következik a könyvtárakban, múzeumokban, levéltárakban és megtartják azt amit négerszerzöséggel lehet megilletni, a többi megy a lángokba; vagy elteszik tüzelönek mikorra kifogy az olaj.
Dominál a szín, színes, színek, színezök, színészek, színházak, színváltók, …témaköre
A tudomány kitenyészti a fekete frakkot meghagyva, az alatta levö sárga inges pingvineket. A hollandoknak maradhat valamelyes esélye addig amíg elöállítják a legfeketébb tulipántot, … a többi foglalatosságot, ezennel, rájuk hagyom.
Neaddfel
2020-09-15 @ 18:45
„Sasha természetesen téved. A fehérek nem lesznek, hanem már most is a négerek rabszolgái, hiszen munkájukkal, a szociális ellátórendszeren keresztül, már most is eltartják őket. Zárójel bezárva.”
“és … akkor mi lesz?”-ha kiirtják a fehéreket ???
-az hogy először is nem lesz zabálnivaló -AMI MA MÁR LÁTHATÓ AFRIKÁBAN AHOL KIIRTOTTÁK A FEHÉR FARMEREKET- aztán majd a genetikai selejtek, a buzik a cigók a niggerek kiirtják szépen egymást.
Zárójel bezárva.
Klárika
2020-09-15 @ 19:11
Be kell látni, ez a reálisabb kimenetele a történelembe való bemenetelnek.
Neaddfel
2020-09-15 @ 19:29
Van még egy lehetőség is kedves Klárika és 100 km, hogy valahol a Sziklás Hegységben egy fehér, miután kiirtották a szeretteit a családját, megnyomja egy több robbanófejes indítógombját ami aztán láncreakciót indít el minek után, ahogy valaki már megjövendölte a legmodernebb fegyver ismét a kőbalta lesz.
Magd@
2020-09-15 @ 16:04
Nem tudom, hogy készült-e már egy olyan felmérés a közmúltban, amely fehér, kontra nem fehér fajokat számszerűen szembeállította egymással?
Esetleg már jelenleg is a “tiszta” fehér rassz van kisebbségben?
Akkor meg védetté kell nyilvánítani, még Hollywoodnak is!
csakafidesz
2020-09-27 @ 00:06
A fehér ember globálisan nézve már régen kisebbségben él a Földön.
sanyi
2020-09-15 @ 16:10
Jó cikk, de semmi újat nem ír le. Az internacionalista szocialisták (szovjet ruszkik) meg a nacionalista szocialisták (röviden nácik) együtt parádéztak Varsóban Lengyelország felosztása után 1939-ben.
A nácik a nemzetközi zsidó tőke ellen gyilkoltak, a komcsik mindenféle tőkést legyilkoltak. Akkor ott a Visztula partján ezt csak apró módszertani eltérésnek magyarázták.
Az olasz baloldali mozgalmárok (fasiszták) ugyan husángokkal verték ki a komcsikat Milánóból 1919-ben és ezzel megakadályozták az ottani Tanácsköztárságot, de a komcsikat nyilvánvalóan Lenin pénzelte, Mussolint meg az olasz nemzeti nagytőke.
A nácizmus, fasizmus, kommunizmus mindig ugyanannak a baloldali Isten-tagadó vallásnak voltak a szektái.
Klárika
2020-09-15 @ 17:30
sanyi 2020-09-15 @ 16:10 és Jimny 2020-09-15 @ 16:11 kollegák következtetéseit összepárosítva létrejön a ballibsizmus.
Kocajogász
2020-09-16 @ 12:36
Sunyika, már az ókori görögök között is voltak MATERIALISTÁK. Speciel A DIALEKTIKÁT is ők ötlötték ki. Akkor döngicséld ide a fülembe, kicsi aczéllegyem: mi a bánatos TASZ bajod van a dialektikus materializmussal? Az mióta is HIT, kiscsillagdöglégy??
Jézus kiverte a temploml a kufárokat. Marx „csak” annyit mondott, h. a mai nyomor felszámolása végett meg kell szüntetni a sidou léneget: a kufárszellemet.
A kufárok vannak annyira fiNeszesek, hogy amit nem tudnak eltörölni, annak az élére állnak. Nézd csak meg, már a magyarországi katholi-kussegyházat is olyasvalaki vezeti, aki hét éves koráig nem tudott magyarul raccsolni! Az álbaloldali sidou megmondóembereket lecserélik áljobboldali sidou megmondóemberekre, h. NEHOGY valaki kufárellenesen merjen nyilatkozni, semelyik oldalon. Ezért lesz Marxból ifj. Lópiczi és idősb Ötös Számú Tagkönyv Zsoca szemében az antiszemétizmus atyja. Baxki, akkor Jézus mi volt, amikor VERTE a kufárokat?? Marx csak a TASZát verte, amikor Fraulein West-Fallen nem ért rá…
A fehér (meg a sárga) faj tagjai evoluciósan felsőbbrendűek, mert csak azok maradt meg közülük, akik alkalmazkodni tudtak a körülményekhez. A niggáknak nem kell alkalmazkodni semmihez, mert HELYBEN MARADTAK, csak fel kell nyúlni a banánért. Aztán lehet este ugacsakázni a wakanda tábortűz körül.
anonymus
2020-09-19 @ 12:50
„Marx “csak” annyit mondott, h. a mai nyomor felszámolása végett meg kell szüntetni a sidou léneget: a kufárszellemet”.
Kropotkin pedig megkontrázta azzal, hogy az osztály- és hatalommentes utópia valóra váltásához egyetlen gyakorlati kérdést kell megoldani: a javak igazságos elosztását bürokráciaés hivatalnokréteg nélkül.
Nagyjából be is bizonyította a kommunizmusról és az anarchizmusról is, hogy ugyanaz a fából vaskarika mindkettő.
Még mindig nem jutott el a marxisták agyáig, hogy majd kétszáz éve légvárakat építenek…
lhotx
2020-09-19 @ 19:51
anonymus(12:50), illetve Kocajogász — Mérlegelésre ajánlom a következőket: a föníciai kereskedelem nagyrészt cserealapon folyt (fura „majdnem-birodalommá” nőve) ugyanabban a térségben, ahol a görögök kereskedő-gyarmataikkal, még később pedig a szétzavart izraeliták a diaszpórájukkal folytattak p é n z a l a p ú kereskedelmet.
A pénz Jézus Krisztus idején kb. 1500 éves gyakorlat volt — nem 3600 mint manapság. (Semmi sem tart örökké.)
csakafidesz
2020-09-27 @ 00:09
Kocajogász. Menjél innen a 444-re vagy a retkes p.ba!
Jimny
2020-09-15 @ 16:11
„A két, egy tőről fakadó, rokon eszme, a kommunizmus és a náci fajelmélet a szemünk láttára eggyé olvad, hogy kidomborodhassanak mindkettő legocsmányabb vonásai.”
És létrejön a liberalizmus.
Naprózsa
2020-09-15 @ 16:23
Minden jelentés mögött keresem az okokat, és ha valamit az emberfia (lánya) sokáig keresgél, van esélye, hogy meg is találja.
Egy ilyen rejtvény volt a brittudósok keletkezése.
A brittudósok – és már nem is javítja ki az automatikus javítóprogram brit tudósokká (mint mondjuk a zöldtudósok vagy lengyeltudósok) szavakat – egy olyan nemzetközi fogalommá vált, hogy egybeírva is tudjuk mit jelent. Azoknak akik ma születtek, s esetleg az ufóknak elmagyarázva, ez a hülye tudós fogalma, aki képes a nyilvánvalót kutatni és közröhejként még a világ tudtára is adni.
Régebben azzal is magyaráztam, hogy angliai elit egyetemekre volt divat beíratni félkegyelmű csemetéiket a gazdag olajállamok elit családjainak, és hogy azoknak ne kelljen hazatérni fatornyos (bocs: minaret-falloszos) hazájukba, mert itt szebbek és szőkébbek a csajok és jobb a sör, mint odahaza, – ahol se az előbbi, se az utóbbi nem őshonos – hát kisírnak egy csekélyke pármillás összeget apucitól kutatásra mondjuk ilyen égetően fontos kérdésekre, hogy tojás volt-e előbb vagy a krokodil, avagy a bolhák ugróképességének vizsgálata a szemük színének függvényében. Eközben évekig inkább azt vizsgálva, hogy melyik fehér prostituáltnak nagyobb az akármije attól függően, hogy kék-e vagy zöld a szeme színe.
De aztán rájöttem, hogy nem ilyen egyszerű az ok. Sokkal inkább Aristo emlegette „pozitív kvóta” a felvételiken, ahova már fehér őshonos nő az utolsó előtti, a férfi meg az utolsó helyen képes bejutni, pontosabban kimaradni.
De mivel a matematika fehér és rasszista és ez még sok valódi értelmiségi pályán is így van, pl. a gyógyszerek is rasszisták, meg a betegségek is, mert azt a sok latin szót, fránya tünetet és gyógyszernevet meg kéne tanulni, ahhoz meg agy is kell, és a pozitív megkülönböztetetteket az ilyen feltételek rasszistán megalázzák, ergo hamarosan megalakulnak az újfajta tanszékek, minthogy wudu varázslástechnika, meg az esőcsináló táncok és az afrikai mezőgazdaság elemzése, vagy a hogyan metéljünk körül kislányokat életlen rozsdás pengével érzéstelenítés nélkül… ahol köztudottan jobbak a fehér rasszistáknál ezek az őshonos brit Johnson kisasszonyok.
Tulajdonképpen mi is ezzel a baj? Semmi. Elterjed ez az újfajta kultúra egész újnémet, újholland, újsvéd Európának nevezett újrabszolga birodalomban, és élnek az újeurópaiak korbáccsal a kezükben mint a Sasha kisasszony és verik az ősfehér rabszolgáikat.
Csak akkor kedves új-európai egypár megszokott dologról is le kell mondani. Valamit valamiért.
Mondjuk az áramról, mert nem lesz aki értsen az atomerőműhöz. Vagy a repülőről, mert nem lesz aki megjavítsa ha bedöglik, vagy az autógyárakról, mert régebben a gazdájánál okosabb Spartacus-szabadlelkű rabszolgák még csak a hajítódárdával tudtak kínzóik ellen harcolni, úgy közel egyenlő fizikai erőviszonyokkal, most egy korbáccsal kényszerített volt robotmérnök egyetlen szende kis csavarral egy egész gyárat tud rátok, felsőbbrendűek, borítani, és még azt se tudjátok majd megállapítani a saját tudósaitokkal, hogy volt-e ott egyáltalán csavar?
Kele Loránt
2020-09-16 @ 07:53
„Egy ilyen rejtvény volt a brittudósok keletkezése.”
Kedves Naprózsa.
Csalódottan látom, hogy nem merült el teljesen a brit tudósok csodálatos kutatásának minden rejtekében. Nem zseniális, emberi hús fogyasztásával kapcsolatos tanulmányuk? Vagy rovarokkal kiegészíteni mindennapi étkezéseinket. Lehet, kitérnek majd arra is, emberi hús fogyasztása fehér emberekből készítve, sokkal táplálóbb!
Magd@
2020-09-16 @ 10:08
Nem véletlen, hiszen FEHÉRJE,
Theo
2020-09-17 @ 16:08
Hehe
Naprózsa
2020-09-16 @ 10:44
Jogos a kritika, kedves Lóránt. Valóban nem merültem el az újeurópai brittudósok zseniális találmányainak kutatásában. Igyekszem pótolni.
Namond
2020-09-15 @ 16:52
Mester, szép és jó írás, de ez most elkapkodott, nem kellően átgondolt.
Hibás az alapvetés; „Miért nem áll egy helyben, miért nincs örök, mozdulatlan állapotban, melyben az egymást követő generációk egyforma társadalma”
A kíváncsiság miatt, az örök mi lesz akkor ha, ha de ütök, vagy ezt teszem tűzre?
Miből lett a Covid-19, ha nem a kutatók kíváncsiságából?
Aristo, mit ért zsidón? /Amúgy gratulálok, ez bizony nem a magas intelligencia bizonyítéka, a jász-kun származás ellenére.
A zsidóság nemzeti hovatartozást, vagy vallási felekezetet?
Kivel van Aristo mester;
a jogrenddel vagy a szarházi, megosztó és a vallásos zsidóság bűneit nem transzparensen kezelő Heisler Andrással?
Zűrzavaros napjaink?
Mester, ugyan már!
Ez a deep state törekvései fellazítása, talán ha kimondaná gondolatait?
Numerus clausus?
Aristo, ne legyen seggfej!
Hol is van a kor mainstream mádi követelése, az angoloktól és a jenkiktől?
A sz.r eszű amcsiknál , a zsidók hátrányos megkülönböztetése -a’lá Ford – nem a 70-es évekig tartott, amikor is átfordult pozitivitásba?
Nos, ez nem jó mondanivalójú írás. A megam részéről nem is közöltem volna.
Hol is van a demokrácia figyelés?
smarton
2020-09-15 @ 19:53
Kár volt ezt leírni, kínosan szellemeskedő, beképzelt.
Seggfej…
Neaddfel
2020-09-15 @ 21:29
„Mester, szép és jó írás, de ez most elkapkodott, nem kellően átgondolt.”
Namond, szerintem ezzel öngólt lőttél, mert inkább a bejegyzésedre illik.
sigula
2020-09-15 @ 22:09
Inkább azt mondanám: Nemond.
Bizonyítvány kiállítva, az előttem szóló által: szellemeskedő, okoskodó (ez az én betoldásom) , beképzelt, lehetne folytatni
Namond
2020-09-16 @ 00:15
smarton, Neaddfel, sigula
A gondolat szabad.
Az Önöké is. Még sigula gazsuláé is.
CsZ
2020-09-16 @ 07:30
Úgy egyébként kedves néztelen, téged látott már orvos?
CsZ
2020-09-16 @ 07:33
Úgy egyébként kedves néztelen, téged látott már orvos?
csakafidesz
2020-09-27 @ 00:15
Namond! Tényleg egy hülye barom vagy!
Zzzz
2020-09-15 @ 17:02
A pozitív diszkrimináció szerintem is hulyeseg. Jó nagy.
„A fehérek nem lesznek, hanem már most is a négerek rabszolgái, hiszen munkájukkal, a szociális ellátórendszeren keresztül, már most is eltartják őket.”
Ez elég egyoldalú.
Van jónéhány néger, akit nem tartanak el. És vannak fehérek, akiket szintén eltart az ellátórendszer. Gondolom annyira nem király segélyen élni, mert akkor több fehér jelentkezne oda. Mert a fehérek nem hülyék.
Neaddfel
2020-09-15 @ 21:25
„Van jónéhány néger, akit nem tartanak el. És vannak fehérek, akiket szintén eltart az ellátórendszer.”
Az ARÁNYOK (!!!) Zzzz, ARÁNYOK.
Biztos hallottál már az amerikai városok néger gettóiról, hallottál már fehér gettórol ?
Nem mert olyan nincs.
Nem fehérek által is lakott lerobbant negyedekről beszélek, mert olyanok vannak, de azok nyomában sem járnak a négerek által lakott gettóknak pajti, szóval ezzel ne gyere.
Zzzz
2020-09-15 @ 22:11
De gondolom Spanyol gettorol már hallott.
Az hova tartozik???
A fehérhez vagy a feketehez?
Neaddfel
2020-09-15 @ 23:42
„Spanyol gettorol már hallott”
Olyan nincs.
LATINO van az meg nem spanyol.
Az mexikói/indián keverék amelyiken már szinte csak nyomokban látható valami a fehér ősökből és aki egy kalap alá vehető a négerrel.
Ehetetlen Odó
2020-09-15 @ 17:29
Tulajdonképpen az egész „fehér vs. fekete” problematika már középtávon is érdektelen.
Hszi Csin-ping már egy ideje -amióta ezek piszkálják, öldösik egymást – csak röhög a markába.
Zoltán
2020-09-15 @ 18:37
Naprózsa! A mai kommented kenterbe verte Aristó eredetijét! Nem semmi!
Naprózsa
2020-09-15 @ 22:57
Köszönöm a dicséretet, kedves Zoltán. Valójában mi Aristoval két különböző oldalról elemeztük ezt a negatív folyamatot. Cikkírónk inkább a politikai, társadalmi szempontból, én meg inkább a kontraszelekció technikai visszafejlődés következményeiről írtam.
Mert ha az egyetemekre egy nemzetközileg is sokszor bizonyítottan alacsonyabb átlag IQ-jú, ráadásul kisebb létszámú etnikumból még számarányukhoz képest is aránytalanul többeket vesznek fel, akkor az a pár nagyon tehetséges 130-as fehér hallgatói csoport aki mégis bejut, vagy alacsonyabb szinten kell, hogy tanuljon, vagy nagyon kimagaslik és ezért a színesek irigykednek és a következő nemzedéki professzorok kiválasztásnál kiharcolják, hogy ne az okosabb fehérek legyenek tanárok, hanem őket megint pozitív szelekcióval válasszák a következő tanári karba.
Viszont most már eleve alacsonyabb szintről indul az oktatás a gyengébb tanárminőség okán, s az új szelekcióval már a fehér diákok lepipálják a színes tanáraikat, és bizony gyakori, főleg, ha amúgy is libsi az oktató, hogy irigységből, féltékenységből vagy faji alapon alulosztályozza a legtehetségesebbeket, akik az ő tanári jövőjüket is veszélyeztetnék.
USA az tipikus példa ahol már vastagon látszik is ennek az úgynevezett pozitív diszkriminálásnak káros eredménye, mikor néger matekprofesszornő (csak tudnám hogyan lett professzor, kellett oda még más is a kinevezéséhez) a saját tantárgyát nevezi rasszista fehér találmánynak.
Egy ilyen kiválasztási rendszer úgy a negyedik-ötödik diplomaszerzési generációk kibocsátásával úgy 16-20 év alatt kitermeli azokat a színes mérnököket, akik már kevesebbet tudnak mint egy fehér melós, s akkor jön el az a pillanat, amikor már nem lesznek új találmányok és nem lesz aki igazán ért a korábbiak megjavításához.
Több Angliában dolgozó és hazaköltöző szakmunkástól és mérnöktől hallottam, hogy már a mai ottani mérnökök egy része is belépett a pancserek díszes társaságába.
csakafidesz
2020-09-27 @ 00:22
„Több Angliában dolgozó és hazaköltöző szakmunkástól és mérnöktől hallottam, hogy már a mai ottani mérnökök egy része is belépett a pancserek díszes társaságába.”
Nem biztos, hogy a mérnök az ész.. James Watt csak egy gépész volt. Csonka Jánosnak se volt mérnöki diplomája, de tanított a Műegyetemen. A Mérnöki Kamara tiszteletbeli mérnöki címet adott neki.
Nesszos
2020-09-15 @ 18:48
Nem lehetne ezeket az egyenlő jogokat követelő nácibolsikat valamilyen munkatáborban összezárni egy kis egzotikus vonatutazás lezárásaként?
bl
2020-09-15 @ 20:34
Liberalizmus=kommunizmus+fasizmus?? Vicces, hogy egy ilyen egyszerű képletnek is van és nem is akármilyen mély jelentése. Ha komolyan vesszük, akkor a logika szerint ez azt is jelenti, hogyha egy személy rendelkezik az antifasiszta vagy antikommunista tulajdonságokkal akkor ő már antiliberális. (Hehehe: Reagan, DeGaulle, ezek lennének az igazi fejlődések?) A fejlettrégió liberalizmusa, csak egy öngyilkos fasizmus-kommunizmus keverék(ahol a szent cél a másik megmentése) volt?
pritamin
2020-09-15 @ 21:46
A popzitív megkülönböztetés univerzális fegyver. Nemcsak a négerek érdem nélküli egyetemi felvételijét támogattta, de kísértetiesen hasonló volt a fejlett szocializmusban is.
Mivel a munkás-paraszt kormány nem bízott a haladó értelmiségben, pl. a Műegyetemen elindították és működtették a tehetséges munkásfiatalok programját. Itta felvételit a párbizottság ajánlása pótolta és képzés is rövidebb volt, tele egyszerűsítésekkel. A végzett munkásfiatalok vagy azonnal vezető pozícióba kerülhettek, vagy a tanulmányaik Moszkvában történt befejezése után még magasabb pozíciókba kerültek. Hibázni nem tudtak, a párt megvédte őket. Komics, vagy néger, a módszer azonos.
khm
2020-09-16 @ 12:46
A popzene és a pozitív megkülönböztetés univerzális fegyver lenne? 🙂
Bocsi Pritamin.
Namond
2020-09-18 @ 15:28
a tehetségesNEK MONDOTT, MEGBÍZHATÓ munkásfiatalok programját, A TÖMEGBÁZIS CSÖKKENÉSÉNEK ELLENSZEREKÉNT.
Zé
2020-09-15 @ 21:55
Most a legújabb globalista komcsi trükk a kovidbolsevizmus. Ideje lenne, ha többen rádöbbenének. A kovidosok az új négerek.
A bolsevikok álma ez a „járvány”: egy veszélyeztetett, elenyésző kisebbség védelme ürügyén lehet elvenni a többség jogait. Átformálni, lerombolni és kifosztani a többségi társadalmat és a nemzeteket. Rabláncra verni és rabszolgává tenni. Hogy közben sok más kisebbség és maga a többség óriási károkat szenved, az egyáltalán nem számít. Csak a bolsevik hatalomátvétel számít. A világkormány és az Új Világrend.
Aki nem hiszi, járjon utána.
lhotx
2020-09-19 @ 21:00
Megtörtént. Tapasztaltam, hogy az Új világrend voltaképp arról szól, hogy lehetőleg minden maradjon a régiben. Tegnapelőtt kidugtuk az orrunkat az űrbe — gondolkozásbeli változásunk: ? Tegnap gépekre bíztunk olyan tevékenységeket, amik egész mostanáig emberi cselekvést igényeltek (gyakran szellemit), változtatott rajtunk, mennyit is: ? Holnap meg Új Rendben minden megváltozik, egyre gyorsulva, míg már tizenötpercenként fogják követni egymást a technika mindent felforgató forradalmai, változtat rajtunk valamit, gondolkodásban: ?
Klárika
2020-09-15 @ 22:38
A Mózeshitü emberek mind a zsidósághoz tartoznak, amely egyben a nemzetiségük is. Mindenikük külön külön Izráél és együttesen is Izráélt alkotják. (Innen származik a mai országuk neve) Ez az összetartozás csak leszármazottként, rokonsági alapon tartható fennt. Kezdetben az apai leszármazottság számított (pl. ben Jehuda), de -talán a vh.-k óta- az anya léte a döntö. Az a Mózeshitü zsidó nemzetiségü ember (egyben Izrael is) aki Mózeshitü anyának a gyermeke.
Áttérni nem egyszerü, hosszú évek szellemi gyakorlatával kell kell kompenzálni a Mózeshitü zsidó nemzetiségü anya hiányát. A „nem beleszületettséget”
Lupus
2020-09-15 @ 23:51
Kiegészítés
Kezdetben valóban az apajogú leszármazottsági elv volt érvényben a zsidóknál (is), ahogy Klárika is írja, aztán ez lassan megváltozott, érvénybe lépett az ún. MATRILINEAL PRINCIPLE. Szerény kutatásaim szerint a változás az ún. Második Templom időszakára tehető, ez a hozzánk közelebb álló ismeretek jelzőköveit használva nagyjából a Periklész korától Jézus koráig terjedő időszakot öleli fel. (Évszámokat is lehet említeni: ~-530 – 70, de jelen tárgy esetében nem ez az igazán érdekes.)
Nem véletlenül említem Periklészt: nem csak mint időbeni eligazító, de a zsidók alapvetően e kiváló görög államférfi által bevezetett törvények alapján kezdték módosítani saját (ezirányú) jogi alaptéziseiket, s ez a módosítás a kor viszonyai között talán forradalminak is tekinthető, hiszen minden más alapvető családjogi kérdés a zsidók esetében maradt továbbra is apajogú, pl. a név, az öröklés, etc.
A változás okát talán abban vélhetjük felfedezni, hogy azokban az időkben, amikor az írásbeliség még egyáltalán nem volt általános, az anyakönyvezés sem lehetett igazán megbízható, az átlagos családok krónikája csak szájhagyomány útján maradt fenn (úgy-ahogy), a férfiak, apák gyakran sokéves háborús távolléte, meg a rabszolgákkal való folyamatos minden irányú (egyebek mellett legális ás illegális) keveredés sem segített az utódok körüli tisztánlátásban (azaz, a „tiszta” társadalom fenntartásában!), így aztán csak egyetlen megbízható fogódzó maradt: Mater semper certa est.
vorosful
2020-09-16 @ 01:13
Csak egy kis kiigazitas Kamala Harrishoz. A felmeno indiai, nem indian… (Sajnos sokszor tevesen forditjak az „indian” szot, ami persze regen valoban az indiant – is – jelentette. A gyuloletes political correctness talan egyetlen pozitiv huzasa, hogy az „indian” szo alkalmazasat az indianokra kvazi betiltotta, helyette jott a „native American”. Ocsmany szandekbol is kisulhet neha jo – mert igy a szohasznalat egyertelmu lett.)
Indiannak Elizabeth Warren hazudta magat (Trump meg ki is gunyolta, „Pocahontas”-nak nevezte), kb fel evvel kesobb lebukott, es be is vallotta, hogy hazudott (marmint E. Warren.)
Theo
2020-09-16 @ 01:29
Tehat ezek a kollaboransok abban remenykednek, hogy ok lehetnek majd legalabb a munkafelugyeloink? Ez megeri nekik?
Naprózsa
2020-09-16 @ 04:28
Igen, kedves Theo. Csak ez lehet a mai liberális, antifa, köcsög és pedofilbagázs, meg a brüsszeli és egyéb politikai „elit” terve.
Egyiküknél sincs szó fikarcnyi humanizmusról, vagy akár őszinte „menekült” és egyéb kisebbségek iránti szeretetről, merthogy egyik sem dolgozik ingyen, tart el, ápol, finanszíroz jótékonyságból, hanem épp ellenkezőleg jóembert színészkedve más farkával veretve ki a csalánt éppen hogy az igazi jó emberekkel tartatja el magát.
Itt semmi más nincs csak helyezkedés. Ezen lények zöme amúgy is pszichopata, tehát élvezi is ahogy százmillókat vagyis akár a saját rasszát is naponta megalázza, tehát merő élvezetből is ott árt ahol tud, de leginkább olyan jövőt lát, ahol a rabszolgabirodalom elkerülhetetlen, nem is akar harcolni azért, hogy ez a civilizált világ megmaradjon. Úgy képzelik, hogy ha Sorost és a muzulmánokat kiszolgálják, akkor bekerülnek a jövő kiválasztottjai közé és ha másként nem is, kápókként uralmi pozíciót kaphatnak.
Mára az eddig rejtőzködni kénytelen tehetségtelen, lusta és velejéig romlott egyedek egész Európában és Észak-Amerikában fényre előjöttek. Úgy is mondhatjuk, hogy a fasizmus és kommunizmus aktív antihumán hüllői egy posványban lemerülve kellett, hogy éljenek, de meg lett kavarva a mocsár, és mint ilyenkor történik, az összes szar felúszott a felszínre.
Theo
2020-09-16 @ 10:51
Szerintem ez nagyon fontos tema, fontosabb mindennel, mert ezek a belso bomlasztok nelkul nem lehetne minket legyozni. (Legalabbis a kulturankat, identitasunkat, es ez a lenyeg, ebbol vissszaepulhet minden.) Ok viszont itt vannak, szamunkra is elerhetok, tehat jobban kellene torekednunk arra, hogy megertsuk a mozgato rugoikat es veluk is megertessuk. (Nem az aktualis hulye dumajukat, hanem az okait) Igy mar lehetne hatalytalanitani, megvaltoztatni oket, a sleppet roluk levalasztani. Ha leszamitanank a divatbuzykat, a csak megtevesztett fiatalokat, a szegenyeket, akkor kiderulne, hogy milyen kevesen is vannak voltakepp. Akkor ok tartananak tolunk es szegyen lenne pl.kulfoldi ngo k szekeret tolni. Ez nyilvan elapasztana az utanpotlast is. En erre nem sok erofeszitest latok , eltekintve egy – ket tenyfeltaro cikktol. (Amiket viszont kevesen olvasnak)
lhotx
2020-09-19 @ 21:15
Lesz itt egy összezördülés azok között, akiknek nagyon megfelel az, hogy a többség eleve kiszolgáltatott helyzetben tud csak szerződés helyzetbe kerülni; (szerződésesség=jobbágyiság) aztán lehet vég nélkül szakszerveziteskedni (lásd: megélhetési zöldek) A másik ellenben eltüntetné a kiszolgáltatottság állapotát a szerződések kötésekor és holmi alanyi jogú üdvtant tol keresztül. (Néha eszembe villan, ezeknek hol a saját hasznuk a dologból, de épp most nem! A korlátaim, tudjátok.)
Lelkeske
2020-09-16 @ 06:43
Aristo magat cáfolja akkor, amikor a fajelmélet bukásáról hazudik.
Attól, hogy a fehér keresztényeket sikeresen legyőztek a zsidók és a zsidó kommunisták a gazdaságban, a két nagy háborúban és végül az egyetemeken es a kulturában is a fajelémet még virágzik: a zsidók lettek a világ urai, akik a niggereket, arabokat, cigányokat ma is fegyverként használják a fehér keresztények ellen.
Naponta.
Hazudjon bárki bármit.
A fehér keresztényeket kipusztitásra ítelték már több, mint egy évszázada.
Jó úton járnak, míg a poszter nácizik, pintér sintérei maffiózókat, buzikat, ciganyokat védenek, szijjártó pedig zsidó segget nyal, ahol csak teheti.
Persze a cigó támogatasával teszik ezt.
Lelkeske
2020-09-16 @ 06:44
Még valamit irnék: a cenzura – becézzétek azt bárminek – ócska komcsi szokás. Akárcsak a nácizás.
Alvarez Lopez Havanmit
2020-09-16 @ 06:51
A világ jelenlegi politikai vezetői többnyire gyermektelenek. Miért érdekelné őket az, hogy mi lesz tíz vagy húsz év múlva?
Ezek a tehetségtelen senki most szeretnének jól élni.
A Soros féle spekulánsok jól ismerték fel, hogy ha egy jól jövedelmező posztra alkalmatlan hülyét teszel, akkor (mert valójában önmaga is tisztában van saját alkalmatlanságával) bármilyen kérést (az őt pozícióba emelők részéről), bőven túlteljesít, nehogy veszélyztesse a saját zsíros állását.
Így jutott a világ oda, hogy az abnormális lett az irányadó és a normális meg az üldözendő!
Klárika
2020-09-16 @ 10:50
Mégegy találó Lennemit észrevétel. Valóban, mondhatni a vezetöi politikusok nagyrésze gyermektelen!!!
Mitöl függött eddig a jövö iránti érdeklödés, annak megtervezési kísérleteinek nagyrésze, ha nem a közvetlen utódok, a jövö generáció érdekeinek a biztosítása és azok védelme szempontjából? Akkor is ha részben ütközhetett a felmenö bizonyossága a leszármazott elvárásaival.
(A biológiai lét egyetlen értelme, egyértelmüen a saját utód létrehozása, amelynek fennmaradását a beleszületett környezet és körülmények fennállása biztosítják)
Az embernél nem ily kizárólagos a helyzet, hiszen az ember képes a körülményein változtatni. Emiatt törödhet a jövövel; a szürkeállományának jóvoltából.
A csakis biológiai lénynél másképp érvényesül a fennmaradása, ha, amennyiben a lény változik, mutál.
Az a szürkeállomány azonban teheti, hogy változtasson az ember elképzelésein, a körülményei jó vagy rossz-voltán.
Kezdi a filozofálással majd ennek köszönhetöen, ebböl kifolyólag, megfogalmazza az elvbeli kényszerítések módszerét biztosító ideológiákat. Azután meg lássák a hívek, hogyan szereznek érvényt is a soronlevö ideológiának.
Aristo cikke és a hsz.-knek köszönhetöen azt kell látnunk, hogy az ideológiák nem túlságosan sokfélék.
Értenek azonban a szín müvészetéhez és ismerik a világot jelentö deszkák, filmszalagok hatalmát. Cserélik a kulisszákat, az öltözeteket s a parókákat ugyanonnan, az illetö intézmény raktáraiból. Van forgószínpad, süllyesztethetö részek, sugólyuk, nembeszélve a filmeknél lehetséges tehnikai eligazításokról.
Ezek irányításáért kell megharcolniuk a nem szaporodni képes/ szándékszó felsöbbrendü liberális ideológiák hordozóinak
még mielött elárasztják a világot a csakis szaporodással foglalkozó kedvenceikkel. Beiktatva még egy látványos és szórakoztató közjátékot is, az LMBTQ tili tarka fellépését azzal a követeléssel megfüszerezve, hogy ök is nevelhessék a túlszaporodók tarka szaporítványait.
„Így jutott a világ oda, hogy az abnormális lett az irányadó és a normális meg az üldözendő!”
még mielött elárasztják a világot a csakis szaporodással foglalkozó kedvenceikkel. Beiktatva még egy látványos és szórakoztató közjátékot is, az LMBTQ tili tarka fellépését azzal a követeléssel megfüszerezve, hogy ök is nevelhessék a túlszaporodók tarka szaporítványait.
Klárika
2020-09-16 @ 10:55
Bocsi a hibáért. A legutolsó mondat de bolond lett, ha a kétszermond esett meg vele.
Theo
2020-09-16 @ 10:58
Azert nincs gyerekuk, mert buzyk. Ugyanott vagyunk tehat.
Klárika
2020-09-16 @ 16:33
Nem is kétséges, feltünöen sok lett a buzy államelsö is, csak úgy, egyszerre.
Viszont a gyerektelenség vagy a fajok egyenes kihaláshoz vezet -van ennek egy arányszáma- vagy a saját jövöt illetö nemtörödömséghez ==> hamis de kemény magassabrendüség érzésével párosultan. Lásd a libsi öntudat kialakulását.
Ha pedig még hatalomhoz is jut, akkor már az is tragikus a többire nézve ha akárcsak szellemiségében lesz is buzyházy (legyen duplán elökelö avagy pc) a megmondó.
Deansdale
2020-09-16 @ 08:17
Na itt erősen összekeveredtek dolgok… A BLM marxista mozgalom, ezt be is ismerik a vezetői. Persze ha nem ismernék be is látni lehetne, hiszen a kulturális marxizmus által kidolgozott modern identitáspolitikát nyomatják orrvérzésig (és tovább). Ezt a zsidó elit elleni harccal összemosni ordító hiba, ugyanis a zsidó elit áll a marxizmus mögött, mindenféle megnyilvánulásaiban, Sorostól a Rockefeller alapítványon át a Lenint pénzelő bankárokig, és sorolhatnám még napestig. Felületes szemlélő számára hasonló lehet a két különböző „ellenségképző” mechanizmus (hogy egy rühes progresszív kifejezést használjak), de a valóságban nem is állhatnának egymástól távolabb. A kultúrmarxi identitáspolitika egy mesterséges fegyver amit a nyugati civilizáció szívének szegez a globalista elit, ezzel szemben a nyugati civilizáció védekezése ugyanezen elit ellen még akkor is érthető és támogatható gondolat, ha a nácik elk*rták azzal, hogy a zsidó elitről kitágították a kört a teljes zsidóságra. Jelen pillanatban az európai gyökerű kultúrákat fenyegető legnagyobb egzisztenciális veszély éppen az, hogy a nácikártyával le vagyunk bénítva és emiatt nem tudunk védekezni a zsidó elit machinációi ellen, mint pl. a tömeges migráció, a normalitást romboló progresszív eszmék, a szélsőbalos erőszakszervezetek, stb. Igen, aki a színfalak mögé néz minden ilyen mocsok mögött azonnal zsidó embereket talál, nyilván NEM a teljes zsidóságot, csak valahogy tök véletlenül mindig befolyásos zsidó személyeket. Körmünkre ég az impotencia, hogy ezt nem tudjuk normálisan kitárgyalni, mert a nácikártyával mindig azonnal lelövik a párbeszédet.
Theo
2020-09-16 @ 10:57
Igen.
En ezt varom az uj TV tol. Ezt a kitargyalast vegre.
Messire
2020-09-16 @ 11:43
Mostanában sokat tűnődöm biológiai-etológiai aspektusból vizsgált társadalmi-gazdasági változásokon. Az mindenesetre jól látszik, ha egy vagy több populáció (mondjuk a világ szerencsésebb felén élő, ún. demokratikus berendezkedésű államok lakói) melyek igen rég óta nem viselnek háborút és ennek, illetve a kamatprés lazulásának következményeként az életszinvonaluk elér egy kritikus szintet, -nos azok testileg szellemileg hanyatlani kezdenek. Mondhatnánk visszanyal a fagyi effektusnak is, de sajnos ettől többről van szó. Ez egy biológiai visszaszabályozás, hiszen a változások egyenes következménye, hogy nincs de legalábbis erősen lecsökken a szaporodás, a küzdeni akarás, elzüllik az erkölcs, dekadencia és anarchia irányába mennek a folyamatok. És ebben a pillanatban -ahogy annak idején Rómát lerohanták a barbárok- velünk is ez fog történni azzal a különbséggel, hogy ez a folyamat sokkal hamarabb fog lejátszódni.
Tibor
2020-09-21 @ 05:49
Ugyanezt gondolom. A jólét növekedése csökkenti az agresszió szintjét, pont mint a patkánykísérleteknél. Amelyik civilizáció meggazdagszik, az már hullhat is alá a mélybe. Másképp: mindig az éhesek győznek a jóllakottakkal szemben.
Q
2020-09-16 @ 13:44
https://444.hu/2020/09/15/influenszerkepzessel-valtoztatna-a-romakkal-szembeni-eloiteleteken-a-corvinus
Hozzászólások:
„”és hozzájárulhatnak a romákról alkotott sokszor negatív médiakép újragondolásához”
Negatív médiakép?
Az SLPC média így is vért izzad hogy egy alternatív valóságot fessen, eufemisztikus virágnyelvvel, gondosan cenzúrázott fotókkal, elhallgatott tényekkel és hírekkel, szőnyeg alá söpört statisztikákkal…
Nem a médiakép a negatív. Maga valóság az. Azt meg nem lehet szőnyeg alá söpörni.”
—
„Lakatos Brendon vagy Gáspár Győző vagy Kis Grófo a ZGStudio „sztárjai” meg hasonlók munkássága lesz a tananyag?”
—
„Végre!
Tudtam én, hogy van megoldás. Egy csapásra tűnik el az „előítélet”. Ha ez nem segít akkor semmi.”
—
>>”ahova olyan 18 és 30 év közötti roma nők jelentkezését várják”
Ebben a negyed mondatban csak három diszkrimináció van.
1. Kor szerinti
2. Származás szerinti
3. Nem szerinti.
Na írom is a levelet az Egyenlő Bánásmód Hatóságnak
:)<<
Válasz
Továbbítás
Schenkhyalfonz
2020-09-16 @ 15:32
A zsidóknak nem kellett megtagadni a származásukat, elég volt kikeresztelkedni, amit sokan meggyőződéssel tettek.
csakafidesz
2020-09-27 @ 00:32
Máskép közelíteném meg. A XIX. században nemcsak Feuerbach volt vallástalan, hanem a zsidóság egyrésze is elutasította már a dogmás hittételeket. Ezért nagyon sok zsidónak semmit sem jelentett, hogy kikeresztelkedjen, ha az életben maradása, boldogulása ezt követelte meg.
csocsó
2020-09-16 @ 16:19
Mindazokak, akik az afro szellemóriások sorát hiányolják a történelem lapjairól, szeretném a figyelmébe ajánlan a svéd tudósok /az angoltudósok méltó tanítványai/ megcáfolhatatlan tudományos eredményét, miszerint a svédek, és valószínőleg egyéb európaiak ősei feketék voltak, csak kifehéredtek. Így tulajdonképpen Newton, Mozart vagy Leonardo kifehéredett néger. No, de ha ez így van akkor Colombus, meg Lee tábornok is az, csak szegények kifakultak.
A nagy kérdés az, hogy mi történik akkor, ha majd Kamala Devis kis kacsója lesz az indítógomon.
állatanyó
2020-09-19 @ 14:19
Újabban már azt is megállapította egy amerikai zsidó tudós, bizonyos Hermel Hermstein, hogy a sumérok, az asszírok na és természetesen az egyiptomiak is feketék voltak, és az egész európai civilizációt a feketék alkották meg.
Klárika
2020-09-16 @ 18:19
„…mi hajtja a történelem kerekét. Miért nem áll egy helyben…. Az nyilvánvaló, hogy valami örök, sohasem szűnő ellentétben keresendők az okok. ”
(osztályharc, emberi fajok közötti harc, nem került említésre a mai, mindent fölülíró, globalista, pénzügyi nyereségért folyó harc)
Itt próbálkozva, eszembe jut a személyes névmás eléggé régen kialakult ragozása: én, te, ö, mi, ti, ök. Ez hat féle változata lenne az ön és az összesség társadalmi-közösségi tudatának. Ennek megfelelöen az elemi érdekeknek is. Ezek, lévén hogy életszükségletet meghatározók, még fantáziálni lehetne valamely békés együttélésröl. Történelmi, nem azonosságról, de valamelyes harmónikus egymás mellett élésröl, kölcsönösségröl.
Azonban felfedeztük, megismertük a nem lételemi érdekeket is. Ebböl a szempontból már megkülönböztetjük a barátom, a felebarátom, az ellenkezö, az ellenség viszonyokat,…
Megkülönböztetjük a teljesen más kettösségeket: a fényt és a sötétséget, a jót s a rosszat, a szépet és a csúnyát, a kicsit és a nagyot, a csalót a becsületestöl, a szegényt s a gazdagot, a hazugságot az igazságtól, miközben egyiknek sincs a másiktól független, abszolút jelentése.
Nem folytatom e kiinduló gondolatmenet további kibontakoztatását, több okból is: itt nemcsak hogy hely nem lenne rá, de igazándiból nem is lennék rá képes. Amellett, hogy egy meglátás, nem kiálthatom ki annál többnek.
———————————————————–
Mivel említettem már a zsidó, helyesebben a héber létfelfogást, úgy néz ki, hogy náluk csak a közvetlenül mindennapi használatban létezik a ragozott névmás. Egyetlen a létszemléletük szellemiségi megjelölése: Izráel. Az egyed is az, többen is azok és az összességük is Iszráél, azonos az én, a te és a mi. Nem háborúznak egymással, akármi is történt, vegyes bíróságok elött nem tanuskodnak egymás ellenében. Mindenhol élnek, laknak, széles e világon. Egymásközt ismeretlenül, elöszöri találkozás esetében is megsegítik egymást.
Legrégibb történetük idejétöl ismeretes számos népek közül talán a görögök azok akik túléltek és ma is megvannak, különben senki de senki más mint nép.
Lupus
2020-09-18 @ 16:06
SEGÍTSÉG, nem bírunk vele! „So schaffen wir das nicht!”
Remek olvasnivalót érhetünk el az alábbi linken. A (nem éppen rövid) interjú alanya Rebecca SOMMER, nemzetközileg elismert, 2012 óta Berlinben letelepedett német művész, újságíró, fotográfus és sokszorosan kitüntetett filmes; a jelen kis figyelemfelhívó szöveg első szavait pedig mindenki azonnal felismeri: igen, Angela Merkel elhíresült (hírhedtté vált) üzenetéről van szó, a muzulmánok befogadásáról.
Az interjú pikantériáját, s ezzel együtt hitelességét is az adja, hogy RS 2015-ben még a ‘Wir schaffen das’ egyik leglelkesebb, legőszintébb híve, mi több, cselekvő, tevőleges harcosa volt, ám alig egy-két év alatt – közvetlen közelről szerezve tapasztalatot – rájött, hogy tévedett (vagy hazug ügyet szolgált), s most már segélykiáltássá fordította a merkeli jelszót: „SEGÍTSÉG, nem bírunk el vele!”
https://basisinitiative.wordpress.com/2020/03/02/tapasztalati-jelentes-egy-nemet-onkentes-menekulttarstol-segitseg-nem-tehetjuk-meg-rebecca-sommer-initiative-an-der-basis/?fbclid=IwAR2zBeabAvD6C46DA7DWqHjD0DCKIwupzAHpuO0I35B7sxSCbxoXsuMOelU
Érdemes elolvasni!
Lupus
2020-09-18 @ 21:06
Íme, egy rövid kis kedvcsináló az imént ajánlott beszámolóból:
Az első eset, ami félig felnyitotta a szememet, 2016-ban történt, amikor egy általam már régóta pártfogolt szíriai csoportról kiderítettem az igazságot. Nyugodtan mondhatom, hogy akkor már a szoros baráti körömhöz tartoztak. Segítettem nekik a menekültjogi eljárások intézésében, levezényeltem a hivatalos ügyeiket, lakást, bútort, számítógépet, bicikliket, ruhát, képzést, kurzusokat, munkát, ösztöndíjat szereztem nekik, rengeteg szabadidőmet áldoztam az egyes esetekre. Aztán egyszercsak rájöttem, hogy ezek az emberek egy kétszínű játékot, az ú.n. taqiyyá-t játsszák velem. Becsaptak és én nagyon csalódott voltam. Pedig a régi, arab és kurd ismerőseim figyelmeztettek a muzulmán taqiyyára, a szent hazugság, a megtévesztés stratégiájára, amit nemcsak a háborús övezetből érkező emberek, de azok is bevethetnek, akik a muzulmánok elől menekülnek. Sokáig nem akartam komolyan venni a figyelmeztetéseket. És egyszer csak kiderült, hogy ezek az emberek, akiknek minden problémáját megoldottam, akik együtt ettek, nevettek és táncoltak velem, akik nem imádkoztak, nem jártak el a mecsetbe, Ramadan idején nem böjtöltek és látszólag kinevették a fundamentalista, vallási fanatikus muszlimokat, a hátam mögött, amikor a kertemben üldögéltek, “ostoba, német lotyónak” neveztek.
Naprózsa
2020-09-18 @ 22:55
Köszönjük, kedves Lupus, a fenti cikket és az alábbi kis ízelítőt.
Fűznék pár gondolatot hozzá:
Ami ennek a hölgynek is felróható és az összes őszintén migránsvédőnek meg az én ismeretségi köreimnek is, az a szellemi restség, és saját mindenhatóságuknak elképesztően káros tudata, vagyis az, hogy ők majd megszelídítik ezeket.
A hölgy és mindenki, aki a muzulmánok segítésével foglalkozik abszolút bűnös, és a saját keserű tapasztalata után megtérve se semmilyen joggal nem mentheti fel magát a felelősség alól.
Ugyanis bármennyit is hazudoznak össze vagy agyonhallgatnak a nyugati tankönyvek (de a korábbi magyar történelemkönyvek is túl semlegesek e vallás megítélésében) az iszlám világát, annyit egy általános műveltségű embernek is tudnia kellene, illetve kötelező lennie utánanézni, hogy miért is lettek eddig már kétszer kizavarva a kontinensünkről? Annyit pedig el kellene várnunk mindenkitől, hogy ismerje az iszlámot legalább alapszinten.
De a legfőbb bűnük a szellemileg resteknek és naiv, de őszinte jóember segítőknek, hogy legalább elhiggyék nekünk, az igazmondó saját honfitársaiknak, hogy MI MONDUNK IGAZAT!
Ez a hölgy is kapott számtalan figyelmeztetést – még pikáns módon maguktól a már letelepedett muzulmánoktól is – hogy átvernek minket, de nagyon csúnyán a palánkon, mégse nekünk hitt.
Öt évvel ezelőtt még nem volt nálunk téma a muzulmán világ, de itt napi szinten lehetett látni a torokátvágást mutogató, a minket ökölrázással a keletinél fenyegetőket, a sínekre rántott, vagy Röszkén a könnyfakasztó spricnibe nőket behúzó muszlimokról, hogy valami nincs rendben. Az se merült föl, hogy milyen ember az, aki erős fiatal férfiként „menekült” a gyenge gyereket, nőt meg otthon hagyja martalékul.
Tehát első perctől fogva lehetett tudni, hogy mi zajlik itt és micsoda szörnyeket szabadítunk magunkra, mégis hiszik az ellenzéki mesét, hogy nem is akarnak itt maradni.
Ami legjobban ledöbbent, hogy még mérnök kollégáim úgy egyharnada nem hitte el, vagy nem érdekelte, hogy kik ezek, és milyen következményei lesznek a befogadásnak. Volt aki azt mondta, hogy ő ismer rendes muzulmánt, neki nincs semmi gondja velük.
Jó, én is ismerek többeket is. De azt is tudom, és nem kell sok időt utánaolvasni, nem kell a Koránt bebiflázni ahhoz, hogy tudjuk, ha őszintén beilleszkedtek és magyar nőt vettek el, de egy erőszakos ráhatással akkor is ellenünk KELL fordulniuk, ha életben akarnak maradni, mikor ide is sok muzulmán befurakodik.
S ha ilyen az értelmiség, mit várok a kispolgár asszonyoktól, akik tényleg elhiszik, hogy ezek jó emberek.
5 éve legjobban dühít, hogy mint személyes ismerősük, a munkámat maximálisan megbecsülő emberek, elfogadják a szavaimat a tervezések, megvalósítások során, szakértőként perekben vagy amikor gyerekeiknek tanítok, tisztelnek, de ebben a témában mintha köd ereszkedne az agyukra nem és nem hisznek az iszlám veszélyében. Ha elfogadják a honfitársat mint egész életében becsült igazmondót, akkor ebben a témában miért nem? Miért a hazug médiának vagy a takijázó idegennek hisznek inkább ha muzulmánokról van szó?
Arról már nem is beszélve, hogy a kormány sem töri magát, hogy napi szinten szembesítse a magyarokat azzal a világgal ami Európa nyugati felén már megvalósult és rettenetes jövőt jósol a fehér embereknek.
Személyes tapasztalatból tudom, hogy a muzulmánok születésük első percétől arra vannak idomítva, hogy mindenkit – egymást is – átverjenek, náluk a hazudozás alap üzleti és érvényesülési fogás. Aki látott már órákon át folyó muzulmánok közötti üzleti vitát, amiben szemeiket forgatva hazudnak egymásnak, az tudhatja, hogy ez egy edzés, egy harc, ki spórol meg pár piculát, az a győztes, az ilyenekkel szemben egy európai, de akár kínai, indián, vagy hottentotta is eleve vesztes. Ezeknek még a sajátjaikkal szemben is alapmódszer a hazudozás. És akkor még profi – a cigányoknál is jól felismerhető – pofátlan hízelgés valóban nagyon jó módszer, mert ki nem hallgatja boldogan, aztán máris viszonozni akarja a kedveskedést, s már vesztes is.
Amúgy pont ez a legjobb módszere a fehér politikai pszichopatáknak is, ezért is találtak így egymásra a muzulmánokkal – ellenünk.
lhotx
2020-09-19 @ 21:29
Naprózsa által leírtakra javaslok egy kifejezést: merkölcsös.
Klárika
2020-09-19 @ 21:33
Kedves Naprózsa!
„Arról már nem is beszélve, hogy a kormány sem töri magát, hogy napi szinten szembesítse a magyarokat azzal a világgal ami Európa nyugati felén már megvalósult és rettenetes jövőt jósol a fehér embereknek. ”
Ez itt így igaz és egyáltalán nem szívesen írom le, azonban gondoljuk meg, hogy Magyarország az unió tagországa.
Amint az más tagállamok esetében is, ha nem is teljesen egyforma mértékben, az államok szuverenitása egy állítás. Semmi más.
Kisebb saját döntésü dolgokért is rémes baj és tiltó beleszólás keveredett, minthogy a magyar kormány „napi szinten szembesítse a magyarokat” annak az ellenkezöjéröl amivel más kormányok etetik a nyilvánosságot. Német, francia, holland, belga
Nemcsak az igaz amit idézett szerzö írt le, hanem annak többszöröse, mennyiségében, minöségében, amellett, hogy a mérték is kettös.
Tele volt velük az internet és most sincs sokkal kevesebb, de az két szintnek számít: egy/a kormány jelentései, érékelései és egy www. alatti jelentés valaki, egy vagy két vagy tízek részéröl. Az egyik államok közötti rágalom, provokáció, unióellenesség, stb a másik pedig a sajtószabadság
jele lesz.
Milyen jelentöséget tulajdonítanak egy ilyen beszámolónak mint a R. Sommeré, ha a viszonyt : 82 millió feletti összlakósság esetében (nem tudtam meg, hogy pontosan hány muszlim van, hiszen csak akkor az ha nincs állampolgársága, habár akkor is ottlehet még minden másféle népség is. Ha van német útlevele, akkor meg migrációs hátterü német. A muszli is és mindenki más) annak muszlim komponensét kb.5,7%-ban adják meg? Nem sok. Akkor sem ha megeröszakolták volna hiszen maradna még Y% megeröszakolatlanul. Ilyenor külön kihangsúlyozva, hogy a németek is eröszakolnak, az ám!!
Az viszont igaz, hogy meggyözöbben hat egy beszámoló ha személyesen átéltekröl szól, mintha azt valaki írná valakiröl.
Egyéb ide is tartozót leírtam a Klárika 2020-09-19 @ 13:37 hsz alatt.
Theo
2020-09-18 @ 23:43
Azvegyuttmukodok lelektana, mondom en, ez a kulcs.
Emlekszem egy magyar aktivista nore, aki anyukajaval egyutt anno sajat sutesu sutemenyt osztogatott a Keleti kozeleben az un. menekulteknek, majd ezek halabol elkaptak es majdnem megeroszakoltak. Mit csinalt masnap buszken? Ujbol sutott, ment es oszotgatott! Mit lehet kezdeni az ilyen idiotakkal? Es a ket sved csaj, akik kisero nelkul kisnadragban mentek kirandulni Marokkoba? Vajon mielott elvagtaka torkukat rajottek, hogy hulyek voltak? A mi mediank is bunos, nem statisztika kell, hanem konnyes , eletszeru riportok hada. Ez a nemet no jo pelda, de az, hogy a hata mogott lehulyezik meg nem eleg elrettento…..
Klárika
2020-09-19 @ 13:37
Theo! Sztem az együttmüködök lélektana nagymértékben az idejében elkezdett libsballibsi átnevelés eredménye.
Persze, hogy nemcsak, végül is vannak rögzöttségek is. Meg eddig parlagon heverö nagy lelkek; önzetlenül másik arcukat is odatartók, aminek bibliográfiája is van.
A jövö humánumának híresztelöi, amely nem ismeri többé az ELÖÍTÉLETET!
Amint azt a felhozott példák is mutatják, nem ér a figyelmeztetés semmit.
Az átlag nem akar félni attól amit nem látott és nem is hiszi igazából. Meg hiúságból sem akar „bedölni” annak amit egy másik mond. „Fontoskodik”, állapítja meg a bölcs átlag.
És honnan venni Magyarországon a „konnyes , eletszeru riportok hadát.” ?
Ha jönne és ordítana a magyar szemtanú, aztán megint és megint, annak lenne foganatja. Legalább az embereknél, hiszen az érzékenyített bíróság máris megkapná az elöírt „diagnózist”. Nemazér, mer útálatoskodni akarnék, hiszen jobb a szemtanúhiány, de akkor meg nincs hitele a német meg a svéd buliknak. Már ott helyben is kimagyarázzák, ezerféle módon. Kényelmesebb az álláspont: „ha meg mégis, akkor elintézi Orbánbasi”. Pedig nem fogja nagyon erös hátország nélkül. Esküdt terve az uniónak még az idén elfogadtatni az azylum-csomagot!
Vagyis, egyebet mint a statisztika, számok, aligha lehetne leközölni. Itt teremne rögtön a Nato, Weber, vd. Leyen, a hazai muszlim közösségek, hogy ök megmondták, hogy populista, rasszista, autokrata.
2015/16-ban az égig ugrott, nem a finn, hanem a fövárosi muszlimek fönöke, (bocsi de nem tudom már milyen Zoltán úr) hogy ügyeljen Orbánbasi, mert a következö választásnál nem kap egyetlen szavazatot sem egyetlen igazhitütöl sem ha kritizálja öket. Gondolom, nem miatta tojtunk be, hanem a várható, újabb nemzetközi skandallum miatt. A nyíltabb Echo tv a diszkrétebb Hír tv- vé változott, a szabadabb szájúakból pedig már akkor szájmaszkot viselök.
állatanyó
2020-09-19 @ 00:06
Érdemes megvizsgálni Haiti példáját.
Haiti Amerika második független állama lett, mindjárt az USA után. Amikor elnyerték a függetlenséget, lemészároltak minden fehért. A sziget kiváló állapotban volt, jó utak voltak, működő cukoripar, ami nagyon prosperált, még utcai világítás is volt. Ezt örökölték a feketék. Meg lehet nézni, mit kezdtek vele bő 200 év alatt. Senki nem zavarta őket. (Az USA hadserege párszor bevonult, de csak akkor, amikor már hatalmas dagadt a szarfolyam).
anonymus
2020-09-19 @ 13:02
Akárki akármit mond, ha a beltenyésztett mahomedán és a retardált néger lesz a domináns politikai tényező, lőttek az európai civilizációnak és a technikának is. Majd fűtenek Berlinben kecskeszarral, és isszák a tisztítatlan vizet két ima között. Ámerikában meg a városi feka megeszi a szomszéd kölykét, mert fehér ember híján az iowai gabona nem jut el a városba, vagy meg sem termelik…
Kínkeservesen stagnáló vagy lassan fejlődő technika marad Kínában és Indiában, az első rossz termésig, aztán mennek ők is a levesbe.
Fehér kultúra nélkül takarodnak a középkorba, oszt’ maradnak is ott.
Lehet, kihal a fajtám, lehet, kiirtják, de hogy a győztes szintén megy a pokolba, az is biztos.
Klárika
2020-09-19 @ 14:09
Jó, úgy is lesz ha mindezek a krízisek csakis magunk csinálta és csakis mi vezetjük le az eseményeket.
Ha viszont ott van a háttérben, a hatodik függöny mögött a sokat emlegetett hatalom, akkor mégsem megy mindenki a pokolba. Nem mehet, hiszen mit csinálnának azok ott, magukban? Egy hódító sem semmisítette meg az egész legyözött bagázst, hanem eltartatta magát azokkal.
Vagy valóban az történik amit Neaddfel 2020-09-15 @ 19:29 kollega írt le.
Tóth Kriszta
2020-09-21 @ 10:54
A poszt és a kommentek nagy rész nyíltan rasszista. A rasszizmus ellentétes a magyar Alaptörvénnyel, a Biblia elveivel és egy sor nemzetközi egyezménnyel. Mindenki, aki asszisztál a más rasszok vagy etnikumok elleni gyűlöletkeltéshez, szégyellje magát!
Naprózsa
2020-09-21 @ 21:10
Az szégyellje magát, de nagyon, aki át akarja játszani saját népét és kontinensét a minket lealázó, kafírnak, nem embernek, rabszolgának tartó, és rasszistának kinevező idegeneknek és a befogadást hazudó, de maguk senkit sem személyesen nem ellátó komprádor balliberális, magukat felsőbbrendűnek tartó valódi rasszistáknak!!!!!
Namond
2020-09-21 @ 23:31
Eszembe jutott a Mézga család epizódjainak nyitódala.
Vajon miért?
csakafidesz
2020-09-27 @ 00:43
Oké, akkor rasszisták vagyunk. Nem szeretjük a négereket és az arabokat. Egyéb kifogás?
Nem vagyunk kötelesek szeretni azokat akik minket kutyáknak néznek, kafíroknak, vagy csicskájuknak.