Fegyverteszt
108„Si vis pacem, para bellum”
(Ha békét akarsz, készülj a háborúra”
Publius Flavius Vegetius
Miután Európa úgy döntött, hogy a Római Birodalom mintájára, barbárokat fizet meg, hogy határait megvédjék más barbárok támadásától, előállt a történelemben gyakori helyzet: a határt védeni hivatott barbárok keveslik a zsoldot. Európa pedig ismét bizonyítani fogja a tételt, melyet már például Róma is bizonyított, hogy a lehető legrosszabb elrendezés egyszerre gyengének és gazdagnak lenni, mert ez leküzdhetetlen ingert ébreszt az arra hajlamosakba, hogy kirabolják.
Már régebben próbáltam felhívni a figyelmet az új fegyverre, mely fenyeget bennünket: a migránsszóróra, melyet most működés közben szemlélhetünk meg. A migránsszóró a lehető legmodernebb fegyver, mert alapvetően morális alapon működik. Ez az egyetlen ismert fegyver ugyanis, mely ellen védekezni csúf dolognak minősül. Bármely más fegyver esetén a megtámadottnak joga van védekezni, páncéllal, bunkerral, akármivel, horribile dictu, még vissza is vághat. (A legjobb védekezés a támadás.) Ez, esetünkben, nem megengedett, sőt, a védekezés, a haladó nyugat megítélése szerint, kifejezetten amorális cselekedetnek minősül.
A fegyver bevetésének közvetlen kiváltó oka az volt, hogy a törökök ismét konfliktusba keveredtek az oroszokkal, amint az a történelem során már számtalanszor megesett, és a törökök mindig rosszul jöttek ki a dologból; állandóan laposra verték őket. Legutóbb a második világháborúban kísértette meg őket a gondolat, de szerencséjükre a német csapatok moszkvai és sztálingrádi veresége eltérítette őket. Így aztán nem lett Kelet-Törökország, megbízható kommunista vezetéssel. Ezekben a háborúkban vált szokássá, hogy a nyugati országok Törökország védelmére keltek, mert féltek az oroszoktól. Ilyen volt a krími háború és ilyen volt az, mikor megakadályozták – a kereszténység nagyobb dicsőségére – hogy visszafoglalják a törököktől Konstantinápolyt.
Ennek alapján komoly érvek szólnak amellett, hogy a szultán most is hozzájuk forduljon a cárral folytatott vitájában.
Most azonban nem kér, hanem zsarol, mert megteheti. Európa pedig megérdemli.
A migránsszóró bevetésének kettős célja van. Az egyik ugye az, hogy rákényszerítsék az oroszokat: ne állják útját a szíriai török terjeszkedésnek, mert azt senki se gondolja komolyan, hogy a törökök célja csak valamiféle ütközőzóna létesítése. Az ő szemükben a valaha volt oszmán birodalom területén nekik történelmi jogaik vannak, és ennek értelmében teljesen nyilvánvaló, hogy az egész Szíriára fáj a foguk – az olajjal együtt. Csakhogy annyi eszük még van, hogy a keserű tapasztalatok alapján nem mernek nyílt konfliktust vállalni a cárral.
A másik, a távlati cél, hogy erősítsék a már meglévő, európai mohamedán előretolt helyőrségeket Európa szerte. Mert ne felejtsük el, akiket ránk engednek, azok az ő hitsorosaik, mohamedánok, akik ugyanazt a hamis bálványt imádják, mint ők. Minél többen lesznek Európában, annál közelebb kerülnek az áhított célhoz, az európai országok mohamedánná tételéhez. Mert úgy van az, hogy Európában százával építik a mecseteket hittestvéreik számára, míg otthon enni sem adnak nekik, hiszen vannak fontos és kevésbé fontos dolgok.
Hogy Európa mit fog tenni azt igen könnyű kikövetkeztetni. Valami olyat, ami itt látható:
Európa tanácskozni fog. Először arról, hogy mikor tanácskozzanak, utána pedig arról, hogy miről. Mire ezzel végeznek, a siserehad már elárasztja a Balkánt és a határokat fenyegeti. Ekkor majd azt mondják: „Nincs mit tenni, hiszen már itt vannak!” És sajnálni fogják őket, ha már magukat nem sajnálják.
Mi pedig ismét útban vagyunk a mohamedán terjeszkedésnek, ezért aztán bizton számíthatunk rájuk a déli határoknál. A haladó sajtóra ez roppant terhet fog róni, hiszen meg kell majd magyarázni, hogy Orbánbasi honnan a fenéből szerzett ennyi cigány statisztát. De én azért nem féltem őket, majd kitalálnak valamit. Ennyi embert, fegyveres erőszak nélkül, lehetetlen megállítani. A kérdés csak az, hogy ki vállalja ennek az ódiumát először, mert az majd megkapja a magáét.
Pedig lehetne másképpen is.
Mikor a Nincstelen Walter, illetve Remete Péter vezette keresztes hadak átvonultak Magyarországon, Kálmán király haddal kísérte őket, a rendbontókat, fosztogatókat annak rendje és módja szerint felkoncolta, és megkönnyebbülten integetett utánuk, mikor elhagyták az országot Konstantinápoly felé. Ezt ugye meg lehetne csinálni fordítva is. Fegyveresen ellenőrzött folyosót nyitni nekik nyugat felé, aztán hadd menjenek, ha már onnan annyira hiányoznak. Nyugat-Európa nagy részének már úgy is vége, néhány generáció, és különböző emirátusokká alakul majd.
Eddig ahányszor védtük Európát, egyáltalán nem voltak hálásak nekünk, és feltehetően most sem lennének. Ettől függetlenül – mert ilyen a magyar sors – újra védeni fogjuk őket. Kezdhetünk lassan gyülekezni Mohácsnál. Hátha most nagyobb szerencsénk lesz.
Dékány László
2020-03-02 @ 18:13
No Shownak (a kommunista KGB ügynöknek) ezzel a beszólásával sikerült mellé lőnie de nagyon… a józan észbe vetett hit csupán az egyik típusa az anyagelvű vallásoknak. Azt, hogy az ajnározott józan ész, hol veszti el maga alól a talajt, pl Gödel munkássága alapján érthető meg. Ő bizonyította ugyanis, hogy bármely axiómákra épülő rendszer önellentmondásokhoz (paradoxon) vezet. Csak úgy józan logika alapján… A létezés megértésén alapuló (belső) tudást, pedig nem csak Hamvas Béla de ókori görög filozófusok is átathatatlannak tartották. A józan ész logikájának meghaladása, pl medidáció útján is elérhető…
YoungVic
2020-03-02 @ 19:43
Nem. Gödel nem ezt bizonyította. Azt bizonyította, hogy bármely elég erős (Peano aritmetika) axiomatikus rendszerben van olyan állítás, mely nem vezethető le, de a negációja sem, sőt a rendszer bármilyen bővítése sem segít ezen (tehát a rendszer nem negációteljes és nem is tehető azzá.) Leegyszerűsítve valami ilyesmi Gödel tétele. Semmi önellentmondás, semmi paradoxon. Sajnos. Pedig jól hangzik.
állatanyó
2020-03-03 @ 13:18
Én úgy ismerem (lehet, hogy ez ugyanaz, csak másként megfogalmazva), hogy bármely önmagában ellentmondásmentes rendszer alapja legalább egy olyan állítás, amelyről a rendszer keretei között nem dönthető el, hogy igaz vagy hamis.
Neaddfel
2020-03-04 @ 14:18
Kurt Gödel világhírű osztrák matematikus, logikus és tudományfilozófus. Wikipédia
Tehát elméleti „szakember” pontosan úgy mint Marx, s így máris tudjuk miként viszonyúljunk hozzá.
Nézzünk inkább mást:
Márk 9:38-41 ERV-HU – Aki nincs ellenünk, az velünk van
Ennek az az érdekessége, hogy egyesek szerint a kommunista Kádár is ezt az elvet vallotta, ellentétben Sztálinnal aki viszont, szerintem nagyon gyakorlatiasan azt, hogy:
„Aki nincs velünk, az ellenünk”.
Sztálin egy pszihopata gyilkos volt, de ez nem zárja ki, hogy a jelen esetben neki adjunk igazat.
csakafidesz
2020-03-04 @ 16:41
Nemcsak Sztálin, de Trockij (Bronstejn) és a többiek is mind pszichopaták voltak. Az „ész trónfosztása” megvalósult a bolsevizmusban, de nem a Lukács György-i értelmezésben, hanem a rendszer működési alapelveként.
Kocajogász
2020-03-03 @ 14:50
Pedig már az ókori görögök között is voltak materialisták. Ja, a dialektikát is ők találták fel.
Elég sokat agyaltak baromságokon IS – ld.: Zenon-aporia… Azon viszont nem kéne töprengeni, hogy „mit szól a Nyugat”. Pont lexarom. Földi és tsai szerint ki kéne végre mondani, hogy HÁBORÚ VAN. Az ellenséget meg az együttműködőket pedig KI KELL IKTATNI. Ha valaki szót emel mellettük, azokat is.
zolatiguszti
2020-03-10 @ 03:19
Sztálin Pszichopatizmusa csak akkor áll meg ha a Rakovszkij jegyzőkönyv hamis …..de ha igaz akkor nála logikusabb zsarnokot nem hordott hátán a föld….:
http://mek.niif.hu/06800/06897/html/0805.htm
csakafidesz
2020-03-02 @ 21:49
Figyelj!
Most elsősorban arról van szó, hogy a HORDA előbb ideérhet, mint a koronavírus!
Ismétlem!
A BALKÁNON VONULÓ HORDA ELŐBB IDEÉRHET, MINT A KORONAVÍRUS JÁRVÁNY!
Régen ilyenkor már körbehordozták a véres kardot, mert idő kell a harcba készüléshez. Sajnos Mohácsnál nem vonultunk ki elég gyorsan és úgy alapjában megfelelő felkészültséggel kiállni a Hazánkért. El is veszítettük 150 évre!
Tehát most nem filozófálni kell, hanem cselekedni!
khm
2020-03-03 @ 13:33
A horda EGYÜTT fog érkezni a vírussal! (Iránban a LEGFŐBB VALLÁSI VEZETŐ TANÁCSADÓJA is megmurdelt. ezek meg keresztülmentek Iránon.)
Utóbbitól kevésbé tartok. A vírustól.
Sárosi Pálné
2020-03-03 @ 14:22
Így igaz !!!
János
2020-03-03 @ 03:39
Józan paraszti ésszel nézve, számomra minden filózófús hülye! Olyant akarnak megmagyarázni, amit nem értenek, de érteni vélnek.
Manó
2020-03-03 @ 07:14
100/100
csakafidesz
2020-03-04 @ 16:46
Ja kérlek, a világmagyarázat áldozatokat követel. Első teendő, hogy bedilizzen az illető, mert nem képes egységes rendszerbe belegyömöszölni az egész világot. Soha nem járhat ez sikerrel, mert a világ nem homogén és nem koherens.
bl
2020-03-07 @ 04:39
Az ellentmondásos világ jó nagy pusztítást tud végezni az agyban, ha megpróbálja valaki ellentmondásmentes rendszerbe illeszteni. Végzetesen lefárasztja és tönkreteszi. Az ellentmondásos világ logikája nem matematikai logika, hanem pszichológiai, Hiten alapuló.
csakafidesz
2020-03-07 @ 11:12
Messze mennénk, ha ismeretelméleti megközelítésekkel foglalkoznánk. Einstein azt mondta a világban rend van, ezért megismerhető. Nem rendszer, hanem rend. Egy hangyabolyban is rend van, de ez más mint pl. egy darázsfészekben lévő rend. Vagyis a hangyák és a darazsak rendje már nem korrelál, holott rovar mind a kettő. De pl. a Sziriuszon élők egészen másféle rendben élhetnek..
(Nem tudom elfogadni, hogy a Földön kívül máshol nincsen értelmes élet.)
Nagyobb összefüggéseket az ember nem fog megérteni, mert ehhez tudni kellene azt, hogy az Isten miért teremtette meg ezt a világot, mi volt a célja vele.
Bekecsi
2020-03-09 @ 21:05
A vilag nem egynemu ,es nem oszefuggo.(szep magyar nyelven,de amugy jo meglatas.)
homoródkarácsonyfalváért
2020-03-02 @ 18:15
„az ő hitsorosaik”
Mekkora ez így!
(Hitsorsos)
csepeli
2020-03-02 @ 18:26
Tűpontos látlelet a mai Nyugat-Római Birodalomról. A helyzet /arab tavasz/ bölcs kirobbantóit /Obama brigád/, és félre kezelőit /Merkel/ most szállodahajók helyszínre /török kikötő/ küldésére kell kényszeríteni Amszterdam, Hamburg végállomással. /Kuwait, Szaudi Arábia nem veszi át muzulmánjait./ A nyugat soha nem fog az újjáépítésben részt venni, ez amerikai bussines.
Tuti
2020-03-02 @ 18:35
http://hazafias.hu/Jean-Raspail-A-szentek-tabora
Tuti
2020-03-02 @ 18:49
Ajanlom mindenki figyelmebe ezt a konyvet a temaban
Magd@
2020-03-03 @ 05:02
Az alaptantervbe ajánlatos bevenni!
Nem egy Rejtő Jenő, és vannak akik félreértelmezik.
Az író egy látnok volt anno.
Zita
2020-03-03 @ 14:20
köszönöm, el fogom olvasni
Kétes
2020-03-02 @ 18:35
Szükség lesz a Migránsőrség megalakítására! Üsse kavics! Legyen ez Mohácson! (Ha nekünk az kell…)
Naprózsa
2020-03-02 @ 18:39
Hát igen. Akárcsak Aristonak, már nekem is kezd elegem lenni. Hol van az előírva, hogy a magyar ember – mármint akinek van mivel gondolkodnia – felelősséget érezzen az egész emberiség, és most jelenleg Nyugat-Európa irányában ismét? Mert mint tudjuk, a szultánnak és Merkel Führerinnek ugyanaz a célja: teljes kontinensünk iszlamizálása, de úgy, hogy az őseurópai fehér ember innentől az egész világ ingyencselédjeként agyondolgozza magát, a lányai meg kapcarongyai legyenek bárkinek ha az igénylő muszlim, akkor Allahjogi alapon ingyen, ha nem muzulmán, akkor fizetésért megveheti majd a fehér lányokat bárki, akinek kedve támad ide kirándulni. Nyugat-Európa lesz az egész világ új Bangkokja.
De úgy fest, ez rajtunk, magyar jobboldaliakon kívül senkit sem érdekel.
Most se hallunk rémült sikoltozást, tüntetést mimellettünk nyugat egyetlen polgári csoportosulásától sem. Senki sem ajánlja föl, hogy jönnek, segítenek megvédeni a határainkat. A magyar, a kelet-európai az ő szemükben egy szemét, egy senki, csak arra jó, hogy legyen kibe belerúgni.
Már én is azt mondom: Nyissunk folyosót, kapják meg amit akarnak. Iszlám kell, hát dögöljenek bele!
Mi meg szedjünk fuvar és útvámot, amiből felépítjük az új vasfüggönyt taposóaknazárral 8 m magas kerítéssel, s rakjuk ki az összes migránspártoló magyart, és mindenkit, aki eddig és ma sem állt ki a hazánk és szabadságunk mellett.
Aztán hátradőlünk és végignézzük hogy pusztítják egymást a keleti és nyugati mocskok!
Zita
2020-03-02 @ 18:56
Ausztria lezárja a határait, ezt mondta Kurz – akkor pedig ittmaradnak a muszlim hódítók. Aknazár kell, nem(csak) kerítés
csakafidesz
2020-03-02 @ 21:53
Elsősorban fegyver kell! Szép szóra nem állnak meg. Az aknákra meg ráhajtják a saját gyerekeiket (muszlim humanizmus..) hogy megrázó képsorok kerüljenek a tévébe.
Magd@
2020-03-03 @ 05:06
Mire a Hágai bíróság letárgyalja az ügyet Magyarország ellen, addigra már más törvények uralkodhatnak a kontinensen.
Lásd a Balkáni háborút.
A Nürnbergi perrel nem vacakoltak annyit.
khm
2020-03-03 @ 13:35
Németország,meg Ausztria felőli határát zárta le (ismét).
Persze egyik ellen sem indult kötelezettségszegési eljárás.
Beszil
2020-03-02 @ 19:12
1. A szerbek és a görögök megpróbálták ,áthajózni’ a migránsokat nyugat felé -> ennek következtében most nézhetik hányan állomásoznak náluk. Pedig az új hullámot még csak kóstolják.
2. Meddig állhatjuk ki, ha nyugatról és délről is mohamedánok jönnek nagy számban? Ha Oroszország elesik, akkor keletről is.
Ne a nyugat hálájáért védjük magunkat – ilyen nagy eséllyel nem is lesz – hanem önmagunkért, a gyerekeinkért, unokáinkért (hazánkért, kereszténységért). Igen, ez volt a középkorban is. Ez a dolgunk. Viszont jöttek más nemzetek emberei is és velünk együtt küzdöttek. (Lsd: Jurisics Miklós Kőszegen. ) A történelem során sok nép eltűnt, de mi még itt vagyunk és … küzdünk. Ez nagyon jó hír 🙂
csakafidesz
2020-03-02 @ 21:56
10/10
A Hazánkat magunknak kell megvédeni. Az egy dolog, hogy ezzel megvédjük a szemétláda Nyugatot, de mivel mi vagyunk itt, ezért itt kell magunkat és a hazánkat megvédeni. Tudom fasiszták leszünk, mert megvédjük magunkat, de leszarjuk. Nem engedjük be a csürhét a Hazánkba!
Magd@
2020-03-03 @ 05:08
Előretolt helyőrség!
csakafidesz
2020-03-02 @ 21:51
csakafidesz 2020-03-02 @ 21:37
Kele Loránt
2020-03-03 @ 11:38
Kedves Naprózsa!
Nagyon feldühített hadakozása(unk) evvel a Tony Clifton nevű szörnnyel. Biztos vagyok benne egy fizetett provokátor volt. Ez az illető a Tony Clifton, egy primitív, rendkívül éretlen személyiség, személyileg korlátolt, monotómia jelenség, a tudati mezője
szűk, alkalmazkodó képessége egyenlő a nullával, ami párosul a jellemével kapcsolatos gondokkal.
Kocajogász
2020-03-03 @ 15:02
Nem. A fogatlan nőági felmenőiken lófrálhatnak oda és vissza, de EZ ITT MAGYARország! Ide papírok és vízum nélkül nem jöhet be senki. Földi is megmondta, Spötle is, ifj. Lomniczi is: miféle „jogkövető magatartás” várható el attól, aki már a puszta belépésével is minden létező jogszabályt megsért?? Ad 2.: EZEK MUSZLIMOK. Parancsuk van arra, hogy alávessenek, leigázzanak, halálra erőszakoljanak stb. mindenkit. Nekünk is lenne egy morális ÉS katonai parancsunk erre. Ki kéne végre adni. Sobieski Bécs alatt még tudta. A filmben ez úgy hangzott: FEUER!
signorina
2020-03-02 @ 18:39
Csak egy a gond ezzel a fegyveres folyosóval: mivel EU-tagok vagyunk, mihelyt menedékjogot kapnak bármelyik EU-s országban, szabadon jöhetnek-mehetnek. A Nyugat pedig gondoskodna róla, (akár „szelíd” erőszakkal is), hogy mind több migránsnak kedve legyen errefelé is ellátogatni.
Akkor lenne némi esélyünk, ha kilépnénk ebből a gittegyletből.
Naprózsa
2020-03-02 @ 19:04
Abban a pillanatban mikor átengedjük ezeket, vagy áttörnek, vagy csak egy fasisztázó szót meghallunk nyugatról vagy itthoni soros sameszektől, azzal ki is léptünk természetesen, és az átengedéssel egy időben már építjük az aknazárat. Ez nem is kérdés, kedves Signorina. Ha meg nem fogadják őket, lőjenek ők rájuk és temessék is el a hulláikat, mert ugyanúgy mint most a törökök, mi fogjuk áthajtani a bandát, oszt mutassák meg a mocskos nyugatiak, hogy mennyire humánusak.
Kocajogász
2020-03-03 @ 15:07
Nem. Azt az egy mondatot kéne kimondani, amit a szekemberek már megtettek: EURÓPA HÁBORÚBAN ÁLL. Onnantól a hadijog érvényesül. Onnantól nincs több ÉLŐ „Soros-samesz”, mert háborúban az ilyenek nem hadbíróságot meg további „jog”védő-jogvédőket, hanem GOLYÓT kapnak – ha van időnk, akkor kötelet, mint Dobónál. Ha még több időnk van, akkor előtte egy jó kis ungabungával egybekötött BÜSZKE vonulás – a Vérmezőre.
Gomboc7
2020-03-02 @ 20:37
Igen. Kiválasztják azt 1et az 1000ből aki alkalmas valamire, a többit szépen visszaküldik ide.
Theo
2020-03-03 @ 13:10
Ezt nem is titkoljak, a Magyar 1 nek van errol egy riportja, nem tudom, hogy miert nem jatsszak le nap.mint nap. A nemet tudosito csinalta az interjut egy bajor polgarmesterrel. Kerek perec kimondta, hogy aki semmire sem alkalmas (iskolattatas, munka), azt a kvota alapjan Kelet-Europaba kuldik. Dobbenetes volt, fel sem tunt neki, hogy ez mekkora szemetseg.
Lehet, hogy nem is banjak, ha egybol hozzajuk mennek, mert akkor tudnak valogatni. De a maradektol mindenkepp meg fognak szabadulni, errol nem tettek le.
Tatus
2020-03-02 @ 18:44
Én azt mondom, építsünk 1 hatalmas fanyulat, tegyük bele a migránsokat és csempésszük be Merkel udvarába!
Jóska
2020-03-02 @ 19:48
1. A migránsok által használt nyelveken közölni kell velük, hogy Magyarország nem átjáróház (röplapok, internet), a fegyveres határvédelem minden eszközzel meghiúsítja az erőszakos behatolást.
2. Az erőszakos behatolások helyszínein feltűnően golyószórókat felállítani, ezt nagyjából megértik az érdekeltek.
3. Együttműködve a szerb hatóságokkal begyűjteni a hangadókat és a szervezőket.
4. Az érdekelt kormányok hivatalos hírközlő szervein kívül minden egyéb média munkatársat eltávolítani a forró helyszínekről.
csakafidesz
2020-03-02 @ 21:41
„2. Az erőszakos behatolások helyszínein feltűnően golyószórókat felállítani, ezt nagyjából megértik az érdekeltek.”
…………………………………………………………………………………
Nem feltűnő, hanem működő golyószórók kellenek!!!
AKissLaci
2020-03-06 @ 12:32
Pontosan. Ezt a nyelvet világszerte beszélik és értik is különféle kannibál kultúrák.
Namond
2020-03-10 @ 08:36
Jóska,
Kössz, a kiegészítést.
Lupus
2020-03-02 @ 21:08
Jaj, de igazságtalanok vagytok, teljesen figyelmen kívül hagyta mindenki, hogy Ausztria igenis segít (most is!): 8-10 főből álló rendőri egységet küldenek déli határunkhoz (főleg a vasúti csomópontokra), és a kis különítménynek lesz két igen értékes tagja is: két osztrák Rexi kutya!
🙂
csakafidesz
2020-03-02 @ 21:39
Azonkivül küldenek cigarettát és gumióvszert!
🙂
Theo
2020-03-03 @ 13:15
Ah, attol felnek, hogy vonaton gyorsan, sokan at tudnak szaguldani egyenesen Ausztriaba. A kozelharcot csak vivjuk meg mi, ha kocsival, vagy gyaog indulnak meg felejuk, akkor raernek az o hataruknal felallni.
csakafidesz
2020-03-02 @ 21:37
Nézzük a cikk végét és egy gondolatot a Facebookról:
„Zoltán Udvardy:
Az viccnek is rossz, hogy egy folyosó erejéig akár, nyissuk meg a vadembereknek az országhatárt. Egyrészt ez nem egy olyan menet, aminek van eleje és vége, mert soha nem lesz vége; másrészt az ilyen korridorok minidg valamely háború előszobái, lásd danzigi korridor.”
Hát.
A danzigi korridornak kevés köze volt hozzá, de a háború és a korridor tényleg nem passzol. Nem lehet csak úgy átengedni az ellenséget, mert közben hirtelen megfordul és minket foglal el..
Tehát a korridor halott ötlet.
Mit tudunk tenni?
Kedves Barátaim! Fordítva ül a lovon aki azt mondja, hogy anno mi védtük a nyugatot a töröktől. Hát kérem mi Magyarországot védtük a töröktől, ha elfoglalták felét-harmadát akkor a maradékát védtük. Magyarország ugyanis a mi hazánk!
Elárulok még valamit Kedves Barátaim! Teljesen mindegy mit mondanak a senkiháziak a komfortos házaikban ott nyugaton. La fasisztázhatnak, vagy amit akarnak, de nekünk az a kötelességünk, hogy ezt a kicsi, szerencsétlen, sokszor elárul Magyar Hazát bármi áron megvédjük. Akkor is, ha az ENSZ is összeül miatta! Ugyanis nekünk a Haza az Első..
A rohadék betolakodók pedig vagy mennek innen szép szóra, vagy kénytelenek leszünk kicsit durvábban megmagyarázni nekik, hogy ez itt Magyarország, ami a magyarok hazája. Ez a mi országunk. Nem átjáró ház, és nem az ő kényelmüket szolgáló meleg istálló, ahol mindenféle perverz és muszlim otthonra talál.
Trab Antal
2020-03-02 @ 22:03
Jól értem, hogy azt mondja Aristo, hogy a migránshullám a törökök és az oroszok szíriai hatalmi játszmájának a következménye, nem Soros György állítólagos tervéé? Vagyis eddig a valósággal nem összegyeztethető, fals információkkal (értsd: hazugsággal) etette a közvéleményt a magyar kormány?
Lupus
2020-03-03 @ 09:14
Kétüteműkém, összekevered a sorrendet, mondhatnám, szem elöl téveszted az ok-okozat összefüggést:
– Kezdetben volt az amerikai „demokrácia-export” álcájába csomagolt terjeszkedés az olajért a térségben;
– Ennek sok egyéb rettenetes következménye mellett egy további negatív „hozadéka” a menekült áradat a háború-pusztította területekről (Afganisztán, Irak, Irán s végül Szíria);
– …és itt következett Soros – bár inkább mondanám sorosék – projectje:
Építsünk ki jól megtervezett, masszív, mindenhova beférkőző, mindenre rátelepedő, filantrópnak hazudott világ-hálózatot, hirdessük a szép, emberbaráti eszméket nagy hangon minden „hullámhosszon” (pénz nem számít, nem akadály!), de amúgy aztán eszébe ne jusson senkinek se a tényleges humanitárius cselekedeteknek, filantrópiának még az árnyéka sem.
Ehelyett vegyük csak elő a „jó öreg” Kalergi tervet, üljünk fel az amúgy is kialakult migráns-válságra (emlékezzünk: Soros még giga-mega méretű hitelt is felajánlott az EU-nak, még hozzá nyíltan, publikusan!!! a nagy cél realizálása érdekében), tehát itt az idő és lehetőség végre elárasztani a „bűnös” fehérek Európáját mindenféle más népekkel, legyengíteni, végleg lezülleszteni a Nyugatot.
Kis lépés az egyes (hasznos idióta) muzulmánnak, nagy lépés a kiválasztottak világuralmához.
Kocajogász
2020-03-03 @ 15:21
Vietnamban, Kubában, Szomáliában stb. tudtommal nincs olaj. Földi is téved abban, h. a szíriai háború gerjeszti a menekülthullámot.
A Kalergi-terv ismert, a Bilderberg-gyűlések TÉNYE nyilvános, Gyuribá’-t nyelvespuszival havonta fogadó adócsaló, isiázos v. alapból VÖRÖSfejű uniós vezetőt is láttunk már. Az ENSZ 1995-2000-ben készített egy tanulmányt a HELYETTESÍTŐ migrációról.
… Nekiláttak. 2012-ben az unió megszüntette a menekültügyi őrizet intézményét (holott a Genfi Invenció AZ ELLENKEZŐJÉT tartalmazza!!), 2013-ra az összes uniós baromtagállam jogharmonizált, 14-ben jött a főpróba, 15-ben Gyuribá cikke a válságkezelésről – a teljes felfutás.
Aminek során SZÁZVALAHÁNY olyan országból is Európába kezdtek áramlani a muszKlimok, ahol egyáltalán nem volt (pont akkor) háború, v. 5-10-70 v. akár 1500 éve is folyamatosan csak az van!!! 2014. március 24-én a muszlim két ima/két kecskemolesztálás között felnézett az égre, homlokára csapott, és elindult Európába, mi?? Mint az öt millió…
Igen, a láthatatlan pénzhatalmi világelit elérkezettnek látta az időt, hogy végleg hazavágja a fehér, európai, „keresztény” „fajt”. Ideje lenne talán nekünk is HAZAkergetnünk mindazokat, akikről tudjuk, hogy a zsoldjukban állnak. Már ha az ilyeneknek egyáltalán van hazája… a poklon kívül… Hát akkor oda…
Namond
2020-03-02 @ 22:12
Nagy hiba volt Konstantinápolyt török kézen hagyni.
csakafidesz
2020-03-03 @ 11:24
Nézd. Ma Isztambul 15 milliós város, kétszer annyi lakója van, mint Londonnak. Amikor elfoglalták a Fényes Porta odaköltözött, és akkor ott a középkorban Európa legnépesebb városa lett, Párizs messze elmaradt tőle. Az annektálással egyidejűleg soha nem látott mértékben bővítették, birodalmi centrumot csináltak belőle. Isztambul nélkül ma Törökország csak egy kicsi ország lenne, így viszont Közel-Kelet legfontosabb állama.
Namond
2020-03-07 @ 15:13
csakafidesz
Hol volt a középkor legnagyobb – európai – rabszolgapiaca?
Hol élt a legtöbb, rablott holmit árusító orgazda?
Kik vásároltak? (Genova, Velence, Francia Királyság, Spanyol Királyság)
Melyik város Törökország fővárosa?
Naprózsa
2020-03-03 @ 01:49
Interjú a török-görög határon
(képzelt riport, s aki nem szereti, lehet továbbtekerni)
– Miért akar mindenáron erőszakkal áttörni a határon, Nemprobléma úr? – kérdezi a kicsit szkeptikus magyar riporter a kőhajigáló migránst.
– Én nem törni erőszakkal, én lenni szegény nyomorult beteg sánta kísérő nélküli kiskorú szír menekült.
– De imént dobott el egy nagy fekete követ, amitől most épp ápolják a kerítésen túl az eszméletlen görög határőrt.
– Én nem dobtam. Csak nem akartam, hogy megbotoljanak benne. Arrébb raktam.
– Ühüm. Úgy húsz méternyit.
– Ja azt? Miért nyafognak? Már egy kis kőszilánk is sok? – kérdezi a delikvenst a riporter. – Mi még humanisták is voltunk. S lett volna, ha egyből egy síró csecsemőt dobunk rájuk?
– Síró csecsemő??? – hökkent meg a riporter. – Miért kéne csecsemőket dobálni?
– Mert mi olyan szelíd, szánalomra méltók vagyunk. Hogy lássák, még a csecsemőinket sem sajnáljuk felebarátainktól.
– S miért sírnak ezek a csecsemők?
– Mert dobáljuk őket. A kafírok meg ügyetlenek és nem mindegyiket tudják elkapni. Akkor fejre esnek.
-S nem sajnálják a gyereket, ha fejre ejtik?
– Ugyan már, mit árthat? Engem csecsemőkoromban egy tüntetésen dobáltak az izraeliek felé. Azok is kétbalkezesek voltak. Lám mégis milyen okos is maradtam. Két osztályt is elvégeztem, hat év alatt.
– De most követ dobálnak ölési szándékkal…
– Ez nem ölési szándék, hanem szent cselekedet. A kábakövet dobálom feléjük, hogy megvilágosodjanak.
– Hát inkább kábult lett tőle – rázza a fejét rosszallón a riporter.
– Hát azért hívják kába kőnek.
– S miért kell petárdákat hozni a zsákjaikban, ha békésen akarnak átkelni?
– Hát, hogy együtt ünnepeljük meg a görögökkel a találkozásunkat. Nálunk elmaradhatatlan a tűzijáték ünnepekkor.
– Jó de felgyulladhat köröttünk az egész erdő.
– Na az pont jó, máris megsül benne a sok állat, lesz ünnepi lakoma.
– Jó, akkor arról kérdezem, hova akar mindenáron eljutni?
– Mutti hívott minket szír agysebészeket, mert kell a képzett munkaerő.
– Jó, de maga most mondta, hogy kiskorú és csak két osztályt végzett. Bár ahogy elnézem tökig ér a szakálla.
– Ó mi korán érünk.
– S van valami papírja az egyetemi végzettségéről? Mert anélkül nem alkalmazzák agysebésznek.
– Hogyne lenne, riporter úr. Várjon csak, előkeresem – kezd el Nemprobléma migráns kotorászni a hátizsákjában és lapozgat: – Nem, ez mesterszakácsi, ez sem az, ez kamionsofőri.
– Hogyhogy ilyen sok végzettsége van?
– Nem nekem van végzettségem, hanem ilyen mintái vannak az irathamisító havernak. – Á megvan! Itt az agysebészi diplomám.
– Nézze, én nem hiszem, hogy ezeket a németek beveszik, de ha feltételezzük, hogy elhelyezkedhet, akkor minek ennyi szakma van betervezve?
– Merő szívjóságból, természetesen, mert szakácsként megmérgezhetem a kafírokat, kamionnal meg be tudok hajtani karácsonyi vásárra, többeket tudok felküldeni Allahhoz.
– S agysebészként mit tud ártani a németeknek?
– Hát akkor meg ki tudom venni a németek agyát, és a helyére főorvosként beoperáltathatok a német agysebészekkel valami jól fizető okos Imámunk agyát, hogy fiatal testben folytathassa.
– S azt képzeli, hogy ez tényleg megvalósítható? – hökken meg a riporter.
– Hát azt csak Allah tudja. De, hogy Allah máris jól dolgozik, az tény. Mert láthatóan a németeknek már nincs agyuk. Különben nem engedtek volna be közülünk egyet sem.
állatanyó
2020-03-03 @ 17:02
Viszont ha Konstantinápoly keresztény kézen marad, a törökök nem tudtak volna komolyabban terjeszkedni, Szerbia és Magyarország (minimum) megmenekült volna a török hódoltságtól.
csakafidesz
2020-03-03 @ 19:19
Tudod Soros liberális ügynökei a nagymise alatt kinyitották a hátsó kaput és a törökök a templomokban ölték halomra az embereket..
Theo
2020-03-04 @ 09:45
Kedves Naprozsa
Szuperek az irasai!
Imadom a „nemproblema” migranst, meg az „allahjogon” fele otleteit is.
Az a szomoru csak, hogy a fenti ko es csecsemo dobalasi indokokat siman eloadjak egy magyar birosagon is es van magyar ugyved es biro, aki ehhez az abszurdhoz a nevet adja.
B.L.
2020-03-03 @ 02:29
Sorostól lehet taposóaknát vásárolni.
Lupus
2020-03-03 @ 09:53
Ennél tömörebben már nem is lehetne kifejezni az egész migráns-buli (üzleti oldalának!!!) lényegét.
Mindjárt kedvem is kerekedett, s meg is fogalmaztam az „üzenetet” Kabultól Bécsig minden netes lapban terjesztendő, Google által erősen promotált hirdetésként:
„Gumicsónakok, túlélő felszerelések, élelmiszer-csomagok és mobiltelefonok nagy választékban, azonnali szállítással; ugyanott akciós taposóakna házhoz szállítva, telepítve, garanciával.
Keressen minket a nap 24 órájában, mindenütt ott vagyunk!
Soros & Co.”
csakafidesz
2020-03-03 @ 11:11
Fegyvert sok helyről lehet vásárolni, mert a legjobb üzlet a fegyver. (Annak aki eladja..) Nos a politikusok úgy rendezik, hogy legyen rá tényleges igény. A fegyver eladásához kell némi nemzetközi feszültség, annak gerjesztése is az üzlet része. Sajnos nem mindig urai a helyzetnek. Ugyanis a feszültség időnként tényleges harcokba csapott és csap át. Napjaink történései 1945-től ezt mutatják.
Safranek
2020-03-03 @ 11:17
Erdogan, Putyin, Assad = a 21. század Hitlerei.
Kocajogász
2020-03-03 @ 15:29
B-Assadot pl. annyira gyűlölték a keresztények, hogy be mert menni közéjük testőrök nélkül, és dajkélgatta a gyereküket a templopmban. A kurdok körében nem annyira népszerű, bár amióta nem akarja el-arabosítani őket, eltűrik. Putyin meg jó srác.
Hitler csak egy bizonyos etnikumot gyűlölt és irtott, Repedt Masnis Kardigán viszont egy utolsó népirtó tömeggyilkos iszlamizátor.
Klárika
2020-03-04 @ 13:36
Vastag tévedés! Sokakról egyáltalán nincs is még fogalma sem, ha ilyeneket ír.
Chiovini György
2020-03-03 @ 11:19
Kissé pesszimista vagyok.
Anno a magyar ember tudta, hogy nincs választása. Vagy megvédi magát és azt a földet, ahol él, vagy elveszett.
Ma az emberek egy részéből még az életösztön is kiveszett. Másoknak nem jelent semmit a pillanatnyi tartózkodási helye. Bármikor felkerekedik, ha úgy gondolja. (Még akkor is, ha utóbb rájön, máshol sem tartanak rá igényt.) Nem beszélve azokról a hazátlanokról, akik nem hogy nem szeretik ezt az országot, de képesek ellene tenni.
Ami most előnynek tűnik, hogy a betolakodók legalább is pillanatnyilag fegyvertelenek.
Elszántság és higgadtság.
csakafidesz
2020-03-03 @ 11:29
Van egy nagyon nagy előnyünk! Magyarországon a lakások 90%-a a benne lakó tulajdona, ezek pedig keményen megdolgoztak érte. Vagyis az ország lakóinak többsége a tulajdonát is védi, mert minden vagyona, élete munkájának egésze benne van a lakásában. A lakását-házát nem tudja a kofferbe pakolni.
khm
2020-03-03 @ 13:56
Na azok a bérlők!
Bármikor távozhatnak.
A pillanatnyi fegyvertelenség,SENKIT ne tévesszen meg.
látó
2020-03-03 @ 14:44
Tényleg ugyanaz történik, ami 476-ban. Adott egy hatalmas, szabad és erős birodalom, amit Magyarországnak hívnak, és egy bölcs és gazdag keresztény uralkodó irányítja, Orbán Viktor, aki szinte kiköpött mása a híres Romulus Augustus császárnak. Keletről azonban állig felfegyverzett, barbár pogányok hordái özönlenek Soros György és Gyurcsány Ferenc megbízásából, hogy elsöpörjék a hanyatló keresztény Európát oltalmazó magyar hősöket. Vajon most is bukás lesz ennek a kozmikus jelentőségű összecsapásnak a vége, vagy meg tudjuk állítani az apokalipszis démoni erőit?
oruen
2020-03-03 @ 16:16
Romulus Augustulus – csupa diminitivum. Egy báb gyermek volt. Már akkor is a germán-gót-gall kezekben volt a Rómia Birodalom irányítása. 476 egy utalólagos kitaláció
csakafidesz
2020-03-05 @ 01:44
„476-ban a ravennai csatában a nyugatrómai seregek vereséget szenvedtek Odoaker germán vezér hadaitól, aki letette a trónról az utolsó császárt, Romulus Augustulust, majd Itália királyának kiáltotta ki magát. Ezt a dátumot tartja a modern történetírás az ókor végének és a középkor kezdetének.”
(Wiki)
Namond
2020-03-05 @ 12:17
Germán vezér vagy a herul, rugi germánok vezére?
Mellesleg arianus keresztény.
csakafidesz
2020-03-05 @ 13:33
Nézd a Szentháromság tagadása eleve adódik az egészből. Kálvin is elment a falig. Az Institutio első mondata: Soli Deo gloria. Márpedig ez a latin mű (szép vaskos kötet) a kálvinizmus alapja. Nos meghökkent amikor orvosa Szervét Mihály egy lépéssel tovább ment, a többit ismerjük.
Csak jelzem, hogy a zsidók még prófétának sem hajlandóak elismerni Jézust, ellenben a muszlimok ezt nagyvonalúan megengedik.
Az egyistenhit nehezen hozható össze a szentháromsággal, az őskeresztények jól látták a logikai buktatót.
csakafidesz
2020-03-05 @ 13:40
„Germán vezér vagy a herul, rugi germánok vezére?”
Jó kérdés, hogy ki volt germán vezér? Minden germán törzsnek saját vezére volt, nem volt egységes germán „nép” vagy birodalom. Amúgy Odoaker valóban egy germán vezér volt, egy a sok közül.
Namond
2020-03-07 @ 15:44
Aha.
Apja Edekon, szkírjeivel a szarmaták között telepedik le.
Ö maga a császári testőrségben szolgál.
Majd megkapja a germán segédcsapatok vezetését, jellemzően a tengerjáró herulnak nevezettekét.
Tesója pedig egy igazi Hunfarkas.
Klárika
2020-03-04 @ 13:27
Tessék beleolvasni e színdarabba, ott van a mek.oszk.hu-n is! Valamivel árulkodóbb mint a hivatalos történetírás, lényegében ugyanaz.
Friedrich Dürrenmatt : „A nagy Romulus”
Történelmietlen történelmi komédia négy felvonásban
Fordította: Fáy Árpád
SZEMÉLYEK
ROMULUS AUGUSTUS, nyugatrómai császár
Elég lesz, ha az elsö felvonást elolvassa, még jobb ha az egészet. A wikiben ott van a rövidített tartalma, gondolom.
Ugyanaz a helyzet ma Európában.
…………………………………………………………………………………….
DE!! Orbánbasit, ne tessék senkihez sem hasonlítgatni. Késöbb sem.
Az elhamarkodottság lenne,
csakafidesz
2020-03-04 @ 17:02
Dürrenmattól ez nem csak fikció. Odoaeker valóban nyugdíjba küldte a római császárt. Egy kolostorba zárták és élete végéig fényűző körülmények között élt, jó ételeket kapott, stb. Az ókeresztények némi nagyvonalúsággal engedtek a római hedonizmusnak. (pl. Szent Ágoston hippói püspök nagykanállal ette a lányokat és a fiúkat. A böjtölés mellett azért a jobb falatokat is elfogadta..) Akkoriban a kolostor zárt volt, de nem szigorú.
Klárika
2020-03-04 @ 23:27
látó 2020-03-03 @ 14:44,
lehet, nem voltam elég világos, szerintem ön nem lát jól! Nincs ilyen, hogy:
„Adott egy hatalmas, szabad és erős birodalom, amit Magyarországnak hívnak, és egy bölcs és gazdag keresztény uralkodó irányítja, Orbán Viktor, aki szinte kiköpött mása a híres Romulus Augustus császárnak.”
Jobb lesz ha elolvassa, látó szemekkel, Dürrenmatt drámáját végig.
Theo
2020-03-03 @ 16:03
Lato,
Erdeklodnek, hogyha esetleg bukas lesz a vege, akkor te hol leszel, mi a terv?
utálat
2020-03-03 @ 17:59
1971-ben tettem katonai esküt , igaz egy másik rendszerben.Amire még emlékszem belőle az a következő: -esküszöm hogy HAZÁMAT minden külső és belső ellenség ellen ,ha kell az életem árán is megvédem-.Nekem a haza elsősorban a családot a gyerekeimet és főként az unokáimat jelenti.Elmúltam hetven éves de tudom hogy a Kalasnyikov hogyan működik.És tudok aknazárat telepíteni.
migráns
2020-03-03 @ 18:58
Már csak azt kellene megtanulnod, hogy mikor fogd be a lepénylesődet, nyomurult komcsi nyugger!
Lupus
2020-03-03 @ 20:36
Te migráns (nomen est omen), azt miből következtetted, hogy ‘utálat’ nick komcsi, meg nyomurult (sic)?! Nem mintha ismerném bármelyikőtöket is, de ez a hangnem itt, így kapásból – ráadásul egy teljesen tisztességes, becsületes – hsz. után kissé mellbevágó!
Theo
2020-03-04 @ 00:39
Ebbol is latszik, hogy a „migransok” agressziv kretenek.
AKissLaci
2020-03-06 @ 12:38
Nem gond, egy füst alatt tőle is megszabadulunk. Karónk van elég, amíg csúszik bele, addig meg gondolkodhat a korábbi kommentjein.
Öregember
2020-03-04 @ 01:44
A legkomolyabb forrásból tudom – mondta egy szavahihető ismerősnek a rokona, nagyon de nagyon komolyan – hogy azorbán elment Erdoganhoz és megkérte, engedje ránk a migránsokat. Mert miért is? Mert azorbánbasi olyan gonosz, hogy muzulmánokkal akarja akarja az ellenzéket legyőzni és a zavarosban még jobban meggazdagodni. . És az illető nincsen ám bolondokházában. Szabadon jár-kel közöttünk. Hát ide jutottunk. A ballib propaganda megtette a hatását.
Theo
2020-03-04 @ 09:35
Tudjuk, a balosok mindig azt mondjak a jobboldalra, amit pedig eppen ok tesznek. Azzal aratnak, hogy ok hamarabb mondjak ki, aztan mire a szegeny Hollik visszamotyogja, hogy nem is igaz, addigra mar keso.
Gogolákné
2020-03-04 @ 12:13
Erdogan elnök úr és barátja Orbán miniszterelnök úr Európa javát akarják. Nem szabad elhinni a Soros-féle balliberális hazugságokat, amelyek megpróbálják besározni ezt a két államférfit. A törökök hű szövetségeseink, az iszlám pedig „az emberiség egyik legnagyobb szellemi teljesítménye”, ahogy a miniszterelnök úr is mondta.
Klárika
2020-03-04 @ 12:46
Márpedig a törökök nem hü szövetségeseink, mint ahogyan a máséi sem. Ök, a törökök, az iszlám hü szövetségesei, ideje lenne ezt tudomásul venni!
Hogy az említett két miniszterelnök ki kinek a barátja, az attól függ, hogy kivel tárgyalnak éppen, hogy kinek és mikor készül a sajtónyilatkozat.
A diplomácia már rég megállapította, hogy „az iszlám pedig “az emberiség egyik legnagyobb szellemi teljesítménye”,! Rosszul jár aki másról kornyikál, az idézett politikai síkon. (volt erre már példa)
csakafidesz
2020-03-04 @ 17:08
„Hogy az említett két miniszterelnök ki kinek a barátja, az attól függ, hogy kivel tárgyalnak éppen, hogy kinek és mikor készül a sajtónyilatkozat.”
Barátság utoljára a politikában a szocialista táboron belül volt. Akkor ez „örök és megbonthatatlan” volt. Szét is esett az egész öö „barátság”..
Theo
2020-03-04 @ 15:58
Az iszlamrol Vonat kell kerdezni, o tettleg bizonyitott, fel is vette. Nem semmi volt ez a Jobbik elcsapat: muzulman, zsido szarmazasu ugynokok, akik a plenum elott mindezt letagadtak, sot uszitottak a sajat fajtajuk ellen (csak ok tudjak miert), vegig hazafiast, antikommunistat jatszva, majd minden atmenet nelkul kommunistava valva onkent es dalolva szetverik a sajat partjukat. Meg jo, hogy nem ok vedenek minket.
Lupus
2020-03-04 @ 21:51
Röstelltem is erősen évtizedek óta jól bevált nickemet azokban a hónapokban, amikor Vona a törököknek [is] behódolt (őszintén, v. színleg – ki tudja ma már); s azok a nagygyűlésükön percekig kiabálták kórusban, tisztelegve:
„Szürke Farkas Vo-na, Szürke Farkas Vo-na!”
🙂
Klárika
2020-03-05 @ 01:10
Tudálékoskodjak egy keveset? Ne röstelljen semmit, a Lupus, nagybetüvel a farkasfajták latin neve, tulajdonképpen Lupus sp. (species). Ez az sp. lehet Vona, lehet Isti, Pisti, Jani, Jancsi v. Ancsi és nem is kötelezöen szürke!
(de ha az a Vona farkas lenne a javából, akkor a tetü elefánt, a gólya repülö pók, a zoológia pedig pszihopolitika; egyszóval …. nincs is rá szó)
Theo
2020-03-05 @ 02:10
Igy van, ahogy Klarika mondja: kedves Lupus, magarol senki sem asszocialna erre a Vona „farkasra”. Ra kulonben is a kigyo talan jobban illene.
csakafidesz
2020-03-05 @ 11:12
Álcázásról még nem hallottál? A szürke farkas vagy báránynak akarom mondani migránsnak öltözik, vagy terepszínű ruhában meg határt sérteni.
Azonkivül a mai farkasok jól tudják, hogy csak a négylábú társaikra lőnek, kétlábúakra nem. Tehát egy rendes farkas kihúzza magát és kétlábon járkál. Megcsillogtatva a latin tudását belejelenti, hogy ő nem szimpla farkas, hanem homo, azaz emberfarkas: Homo hominis lupus
🙂
Lupus
2020-03-05 @ 17:26
Megnyugtattatok – köszönöm! [elpirul icon]
AKissLaci
2020-03-06 @ 12:40
Szürke farkas? Talán inkább egy kisegér, aki azt hitte, hogy ő dübörög a hídon.
Klárika
2020-03-05 @ 13:44
„Az ő szemükben a valaha volt oszmán birodalom területén nekik történelmi jogaik vannak, és ennek értelmében teljesen nyilvánvaló, hogy az egész Szíriára fáj a foguk…”
Csak Szíriára? Hiszen kb. 150 évig uralták a törökök Magyarországot, voltak Romániában is, Ciprus, stb. Az iszlám uralta valamikor a mai Spanyolország nagyrészét,..
Hova nem terjednek ki az „iszlám történelmi jogai”?
Amely felfogást, meggyözödést az iszlám-specialisták is jól ismerik. Egyszer valamikor, (úgy 2016 táján) volt is egy ilyen témájú, hosszú beszélgetés az Echo-tv-ben. Azóta sem, nyilván diplomáciai okokból.
Van azonban egy nagy különbség, hiszen nemcsak az iszlám maga és hívei számolnak Európával, hanem mások is, akik el is indították a hódítást illetve a „visszaszerzést”: biztatással, embercsempészekkel, „a soros hozzávalókkal”.
Teljesen békésen, ha törvénytelenül is. A törvénytelenség ellen pedig csak börtön jár nem löfegyver! Kényelmes, az emberi méltóságot nagyratartó börtönök, ahol a bevándoroltatottak, általában, ellátottabbak mint náluk otthon. Nem éheznek, sporttal erösítik az izmaikat s a magabiztosságukat, anyanyelvi TV-adásokkal a kifejezö képességüket. Egyéb tárgyú tájékozódásuk sem egyoldalú, mint pl. az ügyvédi kamarákról, az NGO-król; vagy az ök szervezte támogatásokról.
Nem olyan a zunió által megkövetelt börtön, hogy attól elmenjen a zuniós akár a nemzetközi bünözö kedve! Átmeneti szállásként.
Nem fegyverrel jönnek, hanem tömegesen szállítják be öket, ENSZ-i egyetértéssel is.
Vagy pedig ha 50-en egyszerre vágják a drótot! Már reklám-képet is láttam: maszkos, védöruhás személy drótvágó ollót tart magasra, mögötte, körötte drótdarabok.
A hódítás pedig hozzáértö, szorgalmas szaporodás által is folyik.
ÉS a már beállott -idejében gondoskodott- személyzethiány pótlásával. Különösen érdekes a nyugatiak hadseregeiben levö tiszti állások betöltése,
a multikulti rendörség,
államtitkárságok
és a migránsügyekkel foglalkozó bizottságok tagjainak 3/4-e multikulti.
Páfrány Pockó
2020-03-05 @ 19:22
Uncsi már ez az örökös migránsozás. Mért nem a koronavírusról szól a cikk? A migráncsok tizedannyi veszélyt sem jelentenek mint a világjárvány, amibe már több mint 3300 ember belehalt.
Theo
2020-03-06 @ 09:59
A jarvany egyszer elmulik, de a bejott migransok itt maradnak. Sot szaporodnak.
csakafidesz
2020-03-06 @ 14:05
10/10
egon samu
2020-03-07 @ 18:30
És hány embert öltek meg a migránsok Európában csak 2015 óta?
Csak Merkelisztánban már 6000 fölött.
atörökszultán
2020-03-05 @ 22:31
„Egyszer augusztus végén látogattam meg. Gazdag esztendö volt, az áldás ott sugárzott az emberek arcán,a fák nehéz lombján, a jóllakott házakon és a kövér állatokon. A lugasban üldögéltünk, az asztalon tejes mandula és lépesméz. Még sohasem hallottam enyit beszélni. A második világháború után volt és elöször én mondtam el a gondolataimat.Aztán ö beszélt. – A hangodból szemrehányást vélek kihallani, csaknem vádat e nép iránt, amely csendesen tenyészik, mint a búza meg a bor.- Elhatározást vársz töle, csaknem lázadást és színt vallani, ha lehet korbáccsal kényszerítenéd. – Azt mondod,hogy részvétlen és közömbös , hogy alszik, és ez az alvás különösen ma , bün. – Mindig jobban látom, hogy helyesen választottam. – Helyesen, ebben az alvó népben, mert még mindig többet ér így aludni, mit így élni.- Ez itt Berzsenyi és Kisfaludy Sándor népe és földje.- Elpusztithatod, de az aranykorból soha nem fogod tudni fölébreszteni. – Ez a méhes földje. – Mit mondtál arról a világról, amelyböl épp megérkeztél?- Vér, fogvacogás félelem.- Ez a világ azzal szemben öröktölfogva rehabilitálva van.- Persze nehogy eszedbe jusson ebböl a véres világ ellen vádat kovácsolni! – Ha megtennéd, megbocsáthatatlan lenne.- Az ö végzetük, hogy örökké tévedjenek. – Hogy boldogtalanok legyenek.- És vállalták az áldozatot, hogy az örület poharát, helyettünk is kiürítik.- Ez a történet káprázata.” Hamvas Béla —- ” Különös, hogy a tenger hallhatatlan, holott minden hulláma végítélet. ” Pilinszky János
csakafidesz
2020-03-06 @ 14:08
Légy szíves mondd meg, hogy melyik a füle és melyik a farka..
Lupus
2020-03-06 @ 17:43
Itt megtalálod kicsit nyomdakészebb állapotban a fenti szöveget, legalábbis annak egy részét (már hogyha egy netes platform esetében egyáltalán beszélhetünk „nyomdakészségről”):
https://www.hamvasbela.org/2011/12/hamvas-bela-summa-philosophiae-normalis.html
*
De ha már HB, akkor nekem sokkal jobban tetszik az ezen a linken
https://www.hamvasbela.org/2011/12/hamvas-bela-fak.html megtalálható alábbi kezdetű szakasz:
A szűz
Ha az ember a vasúti megállótól Porva felé megy a Hódosér völgyében, amelyik még a legszárazabb nyárban is zöld marad, a keleti hegyoldalban néhány nyírfa áll. A középen, a többitől körülvéve nem a legmagasabb, de az a fa, amelyiket az ember először vesz észre, annyira először, hogy nézi, s csak egy idő múlva jön rá, hiszen több is van, azaz nincs, mert a többi más.
Tulajdonképpen nem is fa, hanem virág. És mi a virágmorál? Virágzani. Édes mosollyal belenyílni a világba. Csak lenne az embernek száz szeme, hogy minddel nézni tudná.
…és így tovább.
🙂
*
off
Kénytelenek vagyunk egymást szórakoztatni itt mindenféle utó-hozzászólásokkal, mert ARISTO uram napok óta nem jelentkezik újabb csemegével.
(Vagy talán tényleg háború van már, s most hallgatnak a múzsák?!)
atörökszultán
2020-03-05 @ 22:51
Mivel a billentyüzet tele van pizza-és kenyérmorzsával, ennek okán önálló életet él. – Korrektúra:- Még sohasem hallottam – ennyit – beszélni. – Különös,hogy a tenger-halhatatlan,- holott minden hulláma végítélet. Mea culpa!
egon samu
2020-03-07 @ 15:40
A haladó Nyugaton senki nem ismeri sem az európai sem a világtörténelmet.
Mert ök inkább érzékenyítést, toleranciát és önmegvetést tanítanak gyermekeiknek.
Aki pedig eltérö véleményen lenne, az náci, jobbos extrémpopulista vagy egyenesen „Birodalmi Polgár”, ami persze egyenként és összességében is elég a lincseléshez. Legalábbis a közmédiákban, a munkahelyen vagy már sok családban is…
Dr. Szitányi György
2020-03-08 @ 17:29
Fegyver, fegyver, fegyver kévántatik, és jó vitézi resulotio! (Zrínyi Miklós: Az török áfium ellen való orvosság)!
Erre néhányszor már felhívtam a figyelmet, de általában letiltották. Pedig … ?
Gyenge fegyver szózat és igazság (Babits: Jónás imája)
A BETÖRŐ GYILKOS ELLEN FEGYVERREL KELL VÉDEKEZNI, NEM NEMZETÁRULÓK EURÓPA UNIÓJÁNAK CSÜRHÉJÉVEL!
zolatiguszti
2020-03-10 @ 03:42
Ezt magyarázom én is. Van kerítés „a „terv pipa, ha kell kimegy a katonaság is „b” terv pipa, ha kevés kérünk segítséget V4-től „c” terv pipa, Ha az kevés az Ejutól’ „d ” terv pipa.De mi van ha nem jönnek ahogy szokás, vagy olyan sok migri lesz hogy nem bírjuk megtartani őket a határon?
kell tehát egy vészterv is ami ha kell leeresztő biztonsági szelepként akár a kuktán elvezeti a feszültséget a rövid határszakaszról.
Ez a következőképen nézne ki:
1 A mai műszaki határzár Szerbia nyugati végénél építünk egy kerítést az államhatárral párhuzamosan fel a labanc-tót-Magyar határig gondosan kikerülve a Fertő tót és tót határt (egyelőre)
2 Az 50 méteres sávot ugyanúgy kiesszük a jogi államterületből ahogy a tranzit zónákat a mostani határzárból.
3 A Szerb szakasz mai végén az új kerítés felé egy kaput teszünk be amivel át lehet engedni a tömeget az új kerítés és az államhatár közé.
4 Kerítések mögé kanazárat telepíteni és azt kiírni.
Eljárás, ha a mostani határzáron túl nagy a tömeg és túl sokba vannak vagy nem jön segítség, akkor hangoson értesítjük öket hogy hol nyitunk folyosót, egyúttal figyelmeztetve a Horvát és a Szlavón kormányt hogy mi jön.Mikor odaérnek kinyitjuk a kaput és mehetnek a sávon labancia felé. Előtte a hangos elmondja :
1 Mindenki saját felelősségre lép be.
2 Senkit nem látunk el, senkin sem segítünk aki belép aki meghal ássák el közünk nincs hozzá.
3 Aki átmászik aknazárra jut de le is lövik.
4 Jó utat!
Ezzel elérhető hogy a tömeg nyomása ne csak ránk nehezedjen ugyanis a Soros féle koncentrált támadás ugyanúgy kinyúlik ahogy a nácik 80 km -es átlagos frontvonala az oroszoknál 2900km -esre. És így már km -enként kevesebb élőerő is elég tartani a kerítést a migri tömeggel szemben.Nyilvánvalóan a Labancok is meglépik ezt.Lesz egy ellen kerítés.
De van két probléma, a Labancok akkor is gazadagabbak és most ŐK VANNAK AZ ÚTBAN ELSŐKÉNT NEM MI! Bizony ám kedves kétfejű sasosok!Na baszki! Lehet bemutatni a nagy mesterművet! Én védem a keresztény Ejrópát’ c eposzból!Gellert kap a migri horda rajtunk és körbefolyik minket akár a víz a követ. Ide nem lesz értelme bejönni mert itt nincs annyi támogatás és pénz és ugyanúgy lőni figunk ahogy a labancok.Vagyis a védelem fő ereje a labancokra fog nehezedni.
A költségekkel együtt persze….Darálják őket a muzulmánok most a kivétel kedvéért.Ez a kis ország kibírt 150 évet muzulmán uralom alatt. Ilyen nagy és dicső országok akkor kibírnak szerintem 600-at is.Mi meg majd keresünk valahol majd egy Savolyai Jenőt addigra. Persze nem kapkodva, a világért se.
Nem szabad belemenni a régi receptbe! Az hosszútávon biztos bukás!
zolatiguszti
2020-03-10 @ 03:44
Átlagos Francia 80km es frontvonala bocsánat…