Klubrádió, Klubrádió, Klubrádió…
110„Egy régi típusú demokrata ma nem sajtószabadságot, hanem a sajtótól való szabadságot követelne…”
Oswald Spengler: A Nyugat alkonya
Vége mindennek. A Klubrádiót beszántották, sóval behintették és csak romok mindenütt, amerre a szem ellát. Erős bástya dőlt le, Donáth Anna már jogállamisági eljárást vizionál, és sorra szólalnak meg az ellenzéki megmondóemberek; elkeserítő, lelombozó, kilátástalan minden. (Mondjuk azt nem tudom, hogy miképpen lesz jogállamisági eljárás a független bíróság határozatából, de majd eldöntik Verácskával.) Végezetül a nemzet anyósa, Lendvai Ildikó is megszólalt, és nem kevés problémát, mi több, kérdéseket felsorolva végtelen sikoly hangzik az égig: mi lesz veled Klubrádió?
Van annak valami sármja, valami vajszínű árnyalata, hogy pontosan egy volt cenzor – a legutóbbi, akiről tudunk – siratja el a Klubrádiót. Hiszen ki más mondana imát, ki álmodozna a rádió visszatértéről mint az utolsó cenzor, aki nem fél belesírni a világfájdalmát az internetbe és semmitől nem riad meg, semmitől nem fél – az elbaltázott rendszerváltozás minden fájdalma benne van ebben.
Hibát követtünk el – kár tagadni.
Lendvainak az a legfontosabb kérdése, hogy Orbánnak ki szólt előre? Hiszen az nem lehet, hogy „… nagy hazai és nemzetközi botrányt kiváltó ügyről Orbánnak senki nem szól előre”. Pedig de. Már csak azért is, mert senki sem lehetett felkészülve a független bíróság ítéletére, továbbá egy rádió – legyen bár mégoly fontos is – nem állhat a miniszterelnök érdeklődésének homlokterében, van neki elég baja. Azután eljut a végső kérdéshez: miért csinálták?
Nos a válasz több rétegű. Van ugye a „kormány pánikba esett”, és ezzel magyarázható minden. Ez már volt nem egyszer, hanem sokszor. Valahányszor az ellenzék megelőzte a kormánypártokat, illetve úgy tűnt, mintha megelőzte volna, minden alkalommal előjött a „kormány pánikba esett” szlogen. Számtalanszor estek már pánikba a kormánypártok, legutóbb 2018-ban, mikor is Kari Geri felszólította Ádert, hogy ne merészelje a Fidesznek adni a kormányalakítási megbízást.
Aztán lám, mi lett belőle.
„A másik rosszabb: egy újabb általános offenzíva első lépéséről, főpróbájáról van szó.” Itt arról elmélkedik a múmia, hogy egy még súlyosabb, még nagyobb lépésről van szó: az ellenzék teljes „ledózerolásról”. Természetesen, ha a sajtóban megszűnik az ellenzék, akkor a valóságban is megszűnik, hiszen valójában nincs semmi, ha a sajtóban nincs. Ki adna tippeket, ki gondolkodna helyettük és legfőképpen ki mozgósítaná a hálózatot, amire már oly sok példát láttunk. Legutóbb például Biden elnök és Klubrádió esetében. Van abban valami varázslatos, hogy Biden – aki nem tudná megtalálni Európát a térképen – kapásból tudja a Klubrádió lelőhelyét.
Érdekes, hogy a Népszabadságot nem tudja elengedni. Minden alkalommal visszatér hozzá – mert nyilván sok sara van az újság sorsában nekik is. Hiszen mi sem lett volna egyszerűbb, mint megmenteni a lapot, elég lett volna egy vörös oligarcha beavatkozása, csak ehhez nem fűlött a foguk, nyilván tudtak a Népszabadság által felhalmozott veszteségről. Sajátos az is, hogy az Indexet a kormányoldalhoz sorolják. Nem túl szerencsés egy olyan lapot, mely a legolvasottabbak közé tartozik, simán átsorolni a kormánypártiak közé.
Végezetül pedig a „valamit tudnak”. Rejtélyes sötét dolgok állhatnak a háttérben, a szerző nem tudja pontosan, de valami félelmetes, fenyegető a Fideszt roppantul hátrányosan érintő ügy lehet. Talán a gazdaság? Esetleg az egészségügy? Ki tudja, egy a lényeg: valami baljóslatú árnyék lappang a háttérben. „Többet tudnak, mint mi.”
Ejt néhány szót természetesen a Klubrádió műsorvezetőiről is; azt képtelen elhallgatni, hogy senkit sem ért semmiféle hátrány, a dolog megy tovább, csak ezúttal az interneten. Csakhogy ők nem azon a csatornán szeretnék hallgatni! Diktatúra van és kész. „Nem könnyű kiigazodni: most akkor sivalkodjunk, vagy ne?” Nehéz dilemma bizony. Mert ha úgy igaz, hogy mindenről a kormány dönt, mi több, maga a miniszterelnök, akkor bizony nem érdemes sivalkodni. Hiszen dönthet úgy is, hogy nem éri meg a nagy felfordulás, üsse kő, legyen Klubrádió, akkor kifejezetten káros a hisztéria. Aztán ha másképpen van, és a pályázatokat objektíven, más pályázatokkal összevetve értékelik, akkor meg fölösleges a sivalkodás, győzzön jobbik.
Uncle Ment
2021-02-16 @ 12:49
Én megértem a fájdalmukat. A nyári konyhában a múltkor tönkrement a rádióm, csak interneten tudtam muzsikaszót hallgatni.
Neaddfel
2021-02-16 @ 14:59
TRUMP-TWITTER
Hát nem érdekes, a demokráciáért, a szólásszabadságért olyannyira aggódó „haladók” közül még véletlenül se hallottam, hogy valaki is világgá kiáltotta volna ennek kapcsán a nemtetszését !!!
DE (!), menjünk egy kicsit visszább:
WikiLeaks: Julian Assange (Wikipédia)
– „etikátlan, tövénytelen esetet vagy folyamatokat leleplező – kiszivárogtatott kormányzati és egyéb dokumentumokat publikál az Interneten,”
Assange ezért letartóztatásban.
VAGY: Edward Snowden (Wikipédia)
– „amerikai számítógépes szakember, volt CIA alkalmazott, aki azzal vált közismertté, hogy nyilvánosságra hozott szigorúan titkos NSA dokumentumokat, amelyekből kiderül, hogy az amerikai titkosszolgálatok széles körben figyelik az emberek mobiltelefon-hívásait és internetes tevékenységét az Egyesült Államokban és világszerte.”
SZÓVAL HOGY IS ÁLLUNK EZZEL A LIBERÁLIS DEMOKRÁCIÁVAL ?
khm
2021-02-16 @ 18:56
Mintha nem tudná! 🙂
Szeretjük,csak nem a liburnyák változatát.
csakafidesz
2021-02-18 @ 23:03
Uncle Ment 2021-02-16 @ 12:49
Küldhetek neked egy CCIR normás Philips rádiót, ha kéred.
nemzeti
2021-02-16 @ 12:59
Bolgár elvtárs !
Ideje letenni a rákosista lantot.
dajkstra
2021-02-16 @ 16:19
DrágaaranyosBulgárAlbán effti,adja meg a bankszámlaszámát,hadd utáljak rá,éhen ne haljon!
khm
2021-02-16 @ 13:00
6 évig nem fizettek a frekvenciahasználatért.
Törvényt sértettek. (ez a BTK-ban a három csapás duplája amúgy) És a független bíróság ítélte el végre ezeket.
Nem tudom a kapitalizmus fellegváraiban,mennyi ideig packázhattak volna a hatóságokkal? Állítólag ott MINDEN a PÉNZRŐL szól.
Namond
2021-02-16 @ 19:22
6 évig nem fizettek a frekvenciahasználatért?
És az orbáni kormány lemondott a költségvetési bevételről, annak kamatáról, a mindkettőt érintő késedelmi pótlékról, az eljárási illetékről és a hatósági eljárás díjáról?
Csak nem rezelt be bátor hősünk, a harcos partraszálló? Vagy ezeknek minden megvan engedve és minden más elengedve?
khm
2021-02-17 @ 13:08
…díjat a hatóság Magyar Államkincstárnál vezetett 10032000-00300939-00000017 számú pénzforgalmi számlájára köteles megfizetni.
1/2011. (III. 31.) NMHH rendelet
gyozo2018
2021-02-16 @ 13:21
CEU, Népszabadság, Klub Rádió… Meg Gyurcsány is megbukott…
gyozo2018
2021-02-16 @ 13:28
6 évig nem fizettek a frekvenciahasználatért?!
Hogy lehet, hogy két hónapon belül nem függesztették fel, majd féléven belül nem rúgták ki őket a durva brüsszeli anyjukba?! Azért a médiahatóság is elmehetne a bús nénikéjéhez. Ki van itt 10 éve hatalmon?!
Naprózsa
2021-02-16 @ 13:44
Régebben volt olyan foglalkozás, hogy siratóasszonyok. Leginkább a módosabbak alkalmazták őket, jó okból. Az ugye az európai társadalmakban alapállapot, hogy a szegény halottat meggyászolja a családja, mert szeretik és érzik, hogy hiányozni fog már örökké. Namármost nehéz úgy sírni az elhunyt körül napokig, mikor az örökös inkább indiántáncot járna, mert már rég arra várt, hogy boldog őse megmurdeljen és ő hozzájusson némi pénzmaghoz. Ilyenkor szokták vala hívni a főfoglalkozású siratóasszony teamot, akik aztán jajveszékelve, ruhájukat megtépve a helyettesítik az elhunyt zsarnok nejét meg az örökösöket, akiknek amúgy is ezer fontosabb dolguk van ilyenkor, többek között civakodni azon, miért jutott nekik kevesebb a jussból, és már dolgozni azon, hogy az legfrissebb örököst ki murdelje meg.
Valami ilyen hivatásos siratóasszonyra hasonlít a komplett ellenzék. Ugyan övék a jelentősebb, befolyásosabb média, és ők a szocializmus, liberalizmus, genderalizmus, transzbuzizmus örökösei, de sírni azért kell, mert akkor a Soros nagybácsi meg a külvilág megsajnálja őket, s aki leghangosabban jajveszékel, és megtépi ruháját, az kapja a legnagyobb fizetést a produkciójáért, ő lesz az új liebling.
Persze lehet, azért sírnak mint az a bizonyos mondásbeli ősi foglalkozású fürdősalkalmazott, hogy Európa népei annyira megszánják őket, hogy beküldjék a megmentésükre a felszabadító tatár, – nem -, a felszabadító török – talán -, felszabadító szovjet, – most épp nem – ja megvan: a felszabadító ENSZ seregeket, megdönteni a gaz zsarnokot, hogy „jogos” örökösként beleülhessenek a székébe, mert nekik semmi tehetségük nincs legyőzni…
csakafidesz
2021-02-16 @ 17:33
A zsidók szokták megtépni a ruhájukat (előtte gondosan megnézik melyiket) és G.M. készülékkel ellenőrzött hamuból is szórnak egy keveset a fejükre. A parasztasszonyok akik éjjel siratják a halottat azok csak rózsafüzért visznek magukkal.
A Klubrádió diszkrét bája, hogy Szolnokon túl már nem fogható. Amúgy béke poraira és reméljük nem fog feltámadni.
Namond
2021-02-16 @ 19:11
??
botocska
2021-02-16 @ 14:30
Úgy tudom, a boldog szocialista időben „álmos Joe” nászútját a Balaton mellett töltötte, így tudja merre van Magyarország, hacsak nem feledékeny.
Vízöntő
2021-02-16 @ 15:11
Az ördög a részletekben rejlik, szokták mondani, meg mint a jelen eset is mutatja a pontatlan cikkekben, csalódott olvasókat teremtve.
Tudtommal, a TV-ből és a cikkekből összerakott információk alapján a Klubrádió elbukta az ingyenes frekvencia automatikus hosszabbításának a lehetőségét, mivel 6 esetben követett el jogsértést.
Most ott van egy benyújtott pályázata, a két másik pályázót kizárták formai okok miatt, de azok bírósághoz fordultak, ezért a bíróság döntéséig a pályázat elbírálása fel van függesztve, és a döntéstől függ, hogy egyedüli pályázó marad, vagy a másik két pályázat is ”játszik” a jobb ajánlatokkal!
Ha rosszul raktam össze kérem javítson ki aki több infóval rendelkezik.
Még annyit, a Karc FM is követett el jogértést és tudtommal bukja a frekvenciát miatta mégsem háborog Biden vagy Brüsszel! Miért nem?
Magd@
2021-02-16 @ 15:30
Tegnap a Sajtó klubban Gajdics Ottó feltárta az esetet.
Szép Fülöp
2021-02-16 @ 16:48
Gajdics elvtárs, a munkásőr?
khm
2021-02-16 @ 18:58
szélfülöp a munkásőr!
Namond
2021-02-16 @ 19:15
Nem .
Gajdics polgártárs, az Amunkásőr.
Pritamin
2021-02-16 @ 20:28
A lényeget nem érintő kis korrekció. A Namond fedőnevű elvtárs a III/III tagja, akit oda még a kedves papája ajánlott be most éppen magas színvonalon írtja az ellenségét, ordasat hazudik Gajdicsról. Gondolom, otthon minden estes csókolgatjátok a vörös zászlót és Fletó mellszobrát.
Namond
2021-02-16 @ 20:44
Pritamin 2021-02-16 @ 20:28
Egy kis cukrot és sok halat kívánok Önnek.
Amen (Awomen).
? atheista/theista, abundance/bundance, andoctor/doctor?
Protamin
2021-02-16 @ 20:24
Te aztán tudod, mert régi munkásőr családból származol , a kedves papa és kedves mama is ott dolgozott a III/III -ban.
csakafidesz
2021-02-18 @ 22:59
Namond elvtárs Aligán a pártüdülőben válogatott a büféslányoknak álcázott ingyenqrvák közül. Külön megtiszteltetés volt nekik, ha valaki lehúzta a bugyit róluk. Bár Namondnak nem örültek, mert túl szerények voltak a képességei, de ez nem volt ritkaság az elvtársak körében.
Namond
2021-02-16 @ 19:07
Egyetértésem.
khm
2021-02-17 @ 13:11
Gajdics Ottó NEM VOLT munkásőr!
Kend is szeretne egy feljelentést? Akik terjesztik ezt a hazugságot,könnyen megkaphatják.
Namond
2021-02-17 @ 17:34
Ne legyen kend khm, oly ostoba, hogy a tényeket nem figyeli.
Namond 2021-02-16 @ 19:07
Az „Egyetértésem.” hozzászólás, Vízöntőnek szólt.
khm
2021-02-18 @ 13:33
A tényeket legyen oly kedves kend közölni!
Ugyanis ez csupán rágalmazás,de kezdjük megszokni a magafajtáktól.
Namond
2021-02-19 @ 11:56
A jelen tény, az adott témához kapcsolódó komment behúzásának mértéke.
Szegénykém.
Magd@
2021-02-16 @ 15:29
Aristo uram, már hiányzott!
csakafidesz
2021-02-16 @ 15:59
„Zárójel. Nem akarok most foglalkozni azokkal a gondolatfutamokkal, melyek a német megszállás esetével, a zsidók rádióhallgatási szokásaival és egyebekkel foglalkoznak.”
Talán foglalkozhatunk azzal is, hogy a Szabad Európa rádió hallgatása miatt is kaphatott valaki gumibotos eligazítást a rendőrségen. A fiatalok a teenager-party műsort lehetőleg zárt helyen hallgatták, mert volt néhányunknak kellemetlen élményük a Szabad Európa hallgatása miatt.
Persze Lendvai Ildikó erről sem tudott, akkoriban nagyon lefoglalták a KISZ ügyek..
Namond
2021-02-16 @ 19:12
??
Kis Vivien
2021-02-16 @ 17:07
A köpködés sehova nem vezet! Hibázott a Klubrádió, melyért büntetés jár! Az Internet egy nagyszerű eszköz! Magam is ezen hallgattam, hallgatom a KarcFM-et Budapesti létemre, a Klub rádiót is! A számítástechnika, a matematika eszköz ismeretek megszerzésére! Alap műveltség része, mindenkinek ismerni kell! Nem értem azon értelmiségieket, akik arra büszkék hogy fogalmuk nincs róla! Vannak a Klubrádión is hallgatható, sőt értékes műsorok (Neumann Péter Utópia, Takács Kriszta érdekvédő műsorai, sőt Pikó András péntekénténti reggeli gyors műsorvezető társát aki majd eldönti, hogy Róbert vagy Miklós is korrekt embernek tartom, annak ellenére, hogy Pikót viszont egybites, agresszív tudatlan baromnak)! A legkülönbözőbb rádióktól kerültek oda újságírók nagy tapasztalattal.) Ismerniük kell a bolsikról, kommunistákról, libernyákokról a magyar állampolgárok ítéletet! Loptak, csaltak, hazudtak minden napszakban! Rengeteg ember életét tették tönkre, üldözték el, vették el ingatlanuk és még örülhettek, hogy nem akasztották fel Őket!
Természetesen Bolgár elvtárs előéletét is ismerni kell, hogy megérthessük! Egy sértődött ember, aki bosszúálló! Látni kell a vezetésüknek is, hogy a magyar embereknek mi az értékítélete! Kerülni kellett volna az olyan nyilatkozatokat, hogy nagy baj lenne ha a Miniszterelnökünkkel vetnék össze, vagy valami hasonló! Minden rádió adásuk archiválva van, nyilatkozataik visszakereshetők, mint Pikó nyilatkozata az akkori polgármesterről, hogy egy nagy nulla, Kocsis Máté pincsije! Tanácsolom hallgassák vissza az elhangzott műsoraik! Okuljanak belőle! Látni fogják, hogy nem rádióként hanem politikai pártként működtek! Ezért nem csak frekvencia megvonása jár a hiányos, hibás pályázatuk miatt, hanem ez már Btk. megítélése alá esik!
csakafidesz
2021-02-16 @ 17:28
Eleve minden rádióadás archiválva van. Így lehet pl. meghallgatni Horthy Miklós egykori beszédeit is. Kopasz Mátyás is archiválva van a „szociiálizmus” szó erőteljes rezegtetésével.
Theo
2021-02-18 @ 09:18
A Sokol radio nem fogja a netet.
khm
2021-02-18 @ 13:35
Theo
Sajnálattal közlöm,hogy a klubrádiót sem fogja a Sokol,mert nincs rajta URH.
csakafidesz
2021-02-18 @ 22:45
khm. A Sokol rádió a legjobb levélnehezéknek. Mérete ellenére hatalmas súlya van. Anno volt egy Meridian nevű szovjet táskarádiónk. Túl sok adót nem tudott fogni, de Afganisztánban kipróbálták, a golyót jól fogta..
csakafidesz
2021-02-18 @ 22:52
Talán Naprózsát érdekli. A Meridian szovjet táskarádió masszív, hegesztett fémvázzal készült. A műanyag, kívülről fautánzatú oldalak fülekbe voltak bújtatva. Tenyérnyi méretű hangszórója borzalmas recsegéssel tudatta a szovjet tranzisztorok minőségét, pontosabban a minőség hiányát.
Theo
2021-02-24 @ 01:09
Nahát. Akkor mit hallgat rajta Bauer állandóan a fülére tapasztva?
Naprózsa
2021-02-16 @ 19:17
Siratóének
(„baloldali” módra)
Ajjajaj elvesztettük a drága halottunkat a mi szeretett szocializmusunkat, liberalizmusunkat, transzdemokráciánkat vagy a népszabadságunkat, klubrádiónkat, színművészeti egyetemünket, AVH-nkat Recskünket, (tessék az éppen aktuális halottat kiválasztani) és vége a világnak!!! Ajajaj. (kis ruhatépés mellékelve).
Nélküled drága halottunk, elveszítjük a reményünket is, hogy megint eladhassuk a közműveket, a földeket, a gyárakat meg úgy mindent ami nincs éppen lebetonozva és mélyen elásva.
Ránk ül az illiberális terror és nem tudunk mindenkit felakasztani, ellehetleníteni, földönfutóvá tenni, vagy kitelepíteni (tessék a megfelelőt kiválasztani).
Pedig a mi drága halottunk mindent megtett az emberiség jólétéért és még mennyi mindent megtehetett volna, ha nem ragadja el ily gyorsan a halál. Adott volna egyenlőséget mindenkinek. Egyenlően boldog lett volna Klaus Schwab módra mindenki, akitől elvettük volna az utolsó párnaciháját is, és adtunk volna alapjövedelmet, de úgy, hogy emberek ne legyenek terhelve azzal, hogy mire költsék, mert máris bevezettük volna a gyógyszerekre a dobozdíjat, a 300x akármennyi vizitdíjat, naponta emeltük volna a gáz, villany víz számlákat, és máris két fityinget sem érne az egész alapjövedelem, de legalább nem ennének oly sokat a magyarok, maximum zöld szóját amit a csótánypörkölt mellett bevezetnénk.
Most, hogy elmentél, drága halottunk, mint Index, meg CEU meg …(tessék az aktuálist beírni) vége a világnak. Pedig még annyi mindent terveztünk, hogy boldoggá tegyük ezeket a rasszista magyarokat: Terveztük veled, drága halottunk, hogy behozunk és minden lakásba betelepítünk áldott jó muzulmánokat, (fejenként 7-et) hogy otthon se unatkozzatok, mert kiszámoltuk, ennyit bír a magyar föld eltartani, márha dolgoztok az újeurópaiakra látástól mikulásig. Terveztük hogy megszabadítunk attól a napi gondtól, hogy női vagy férfiruhát vegyetek fel, tőlünk aztán mindegy minek érzitek magatokat, csak szeressetek, istenítsetek bennünket transzgender elit fensőbbrendűeket, és adjátok nekünk az óvodásaitok első éjszakának jogát. Jó, lehet a másodikat is, mert mi nem vagyunk pedofilok csak szeretjük a gyerekeket, ezért legalizáltuk volna a szerelem mindennemű fajtáját.
Szörnyű gyászunkban kérlek titeket Biden csodaszép Amerikai Egyesült B*zzyállamokából, hogy legalább szólaljatok fel elvesztett halottainkért, és húzzátok meg értünk a harangokat (de ne délben, mert attól a muzulmánok kicsit idegesek lesznek). Jajajajaj!
Avomen!
DörrögZuldán
2021-02-16 @ 20:05
Mindazonáltal állítólag az illetékesek ismét kiírták a pályázatot a frekvenciára, mert – szintén – állítólag a második fellebbező is visszavonta a beadványát. Így maradt egyedüliként a Klubrádió. Ha igaz, akkor megint kapott a xar egy pofont, ‘oszt ennyike.
khm
2021-02-17 @ 13:12
Úgy tudom,hogy KIZÁRTÁK a pályázatból a másikat. 🙂
Theo
2021-02-17 @ 01:36
Ha egy adonak nem kell betartani a szabalyokat, a bunteteseket sem kell kifizetnie, akkor a tobbinek sem kell, kulonben tenyleg nincs jogallam. Es akkor nem kellenek torvenyek, ugysem kell azokat betartani. Ez provokacio, nag hiba lenne hagyni.
vektortér
2021-02-17 @ 13:27
Klubrádiónak kell a külföldi mani, bizonyára megcsappant az apanázs, ezért feltette a „gyíkká változtatott” lemezt.
Netuddki
2021-02-17 @ 13:52
Hat ki a joisten hibaja a nemet megszallas ha nem Hortye? Vagy o csak a “belovagoloember” volt de nem o kormanyozta az orszagot? 1945 szetlott Budapestjet nezve tenyleg brillians politikat csinalt, feher lovon.
remete13
2021-02-17 @ 14:27
Nem is tudom, talán a németeké? Értelme nem volt. Esetleg a kollaboráns nyilasoké, akik utána hamar ávósok lettek.
Theo
2021-02-17 @ 17:48
Horthynak ugyan miert lett volna az jo, hogy ot fogsagba vetik, az orszagat pedig elfoglaljak mikor hiret veszik, hogy ki akar lepni a haborubol? Hianyozni tetszett a tortenelem orakrol?
khm
2021-02-18 @ 13:38
Buzikánk!
Mit szólsz 1956 szintén a ruszkik által szétlőtt Budapestjéhez?
csakafidesz
2021-02-18 @ 23:07
Az 1945-ös romboláshoz képest az 1956-os szinte semmi volt. Ne felejtsük a németek is buzgón romboltak. A Margit hidat a hatos villamossal együtt repítették a levegőbe.
sunga
2021-02-17 @ 15:34
JÓ, HA TUDJUK!!
A Klubrádió története a 90-es évekre vezethető vissza, ekkor a Magyar Auto Klub (MAK) elnöksége közlekedési, érdekvédelmi, balesetmegelőzési és tájékoztatási céllal egy regionális, Budapesten és körtzetében (azaz, a különösen nagy forgalmú régióban) fogható adó elindítását határozta el, a vezetőséggel egyetemben.
TEHÁT POLITIKÁRÓL, PLÁNE ELLENZÉKI USZÍTÓ POLITIKÁRÓL SZÓ SEM VOLT AZ ALAPÍTÁSKOR, CSAK AZ EGYRE NÖVEKVŐ AUTÓS TÁBOR, MEG ÁLTALÁBAN A KÖZLEKEDÉSBEN RÉSZT VEVŐK ÁLTALÁNOS, ÁLLANDÓ, FRISS TÁJÉKOZTATÁSÁRÓL!
Az Országos Rádió és Televízió Tanács (ORTT) pályázati kiírására a MAK a 95,3 MHz és a 102,1 MHz frekvenciára nyújtott be pályázatot 1998 májusában, s még ugyanaz év december 16-i határozatában meg is adta az engedélyt a regionális sugárzásra – A FENTI CÉLOKKAL!!.
Ezután kiválasztották, és megépítették a studiót, TEHÁT A MAGYAR AUTÓKLUB, AZAZ, EGY POLITIKA MENTES KÖZHASZNÚ CIVIL SZERVEZET, ÉSPEDIG AZ AUTÓSOK PÉNZÉBŐL!!, és 1999 április 12-én, reggel 6 órakor megszólalt a Klubrádió, ahol a MAK elnöke köszöntötte a hallgatókat az első, önálló frekvencián sugárzó európai autoklub rádió tulajdonosi minőségében.
[Tehát a név is innen eredt: Az Autóklub rádiója ==> Klubrádió!]
Alig 3 évvel később a MAK elhatározta, hogy eladja az adót, így potenciális vevőkkel kezdtek egyeztetni 2001-ben, és végül 2001-2002 között a Monográf Rt vásárolta fel, több lépcsőben.
FIGYELEM: ITT JÖN A NAGY KAMU! SZÓ SEM VOLT ARRÓL, HOGY AZ AZTÓKLUB CSAK ÚGY, ÖNSZÁNTÁBÓL EL AKARTA VOLNA ADNI AZ ALIG EGY-KÉT ÉVE GÜRNDOLT, ÉPP CSAK NEKILENDÜLT, A REKLÁMOKBÓL EGYRE JOBBAN JÖVEDELMEZŐ KEDVENC RÁDIÓJÁT – EHELYETT AZ IGAZSÁG AZ, HOGY A KOMCSI-LIBSIKNEK KELLETT EZ A JÓL BEJÁRATOTT ADÓ ÉS SOKAKHOZ, KONCENTRÁLTAN ELJUTÓ MÉDIUM, S LEHETŐLEG TELJESEN I_N_G_Y_E_N, MERT ÚGY IGAZÁN KOMCSIS, NEM ÁM ÚGY, AHOGY A MEDGYESSY AJÁNLGATTA A TV-SZERZÉST A FIDESZNEK!!
NA MOST FIGYELJÜNK, ITT JÖN A LÉNYEG: A Klubrádióban a tulajdonoscsere után alapjaiban változott meg az élet, a csak a nevét megőrző (MONDOM, CSAK A NEVÉT MEGŐRZŐ!!) rádió műsorai, műsorstruktúrája teljesen átalakult. ÉS EHHEZ AZ ORTT-NEK SZAVA SEM VOLT SEM AKKOR, SEM AZÓTA!! Az új tulajdonos egy vélemény- és hírrádiót hozott létre.
Az új struktúrában 2001 december tizedikén szólaltak meg (ÉRTJÜK, UGYE?! – ALIG FÉL ÉVVEL A SORSFORDÍTÓ VÁLASZTÁSOK ELŐTT!!), az addigi, budapesti frekvencián, majd 2004-óta a Bács-Kiskun megyeiek is foghatják műsoraikat.
2005-ben Gyöngyösön, is frekvenciahasználati engedélyt nyert az ORTT-től, valamint a Rádió Jam hálózatát is felvásárolta (NA JAH, AKKOR MÉG KORMÁNYON VOLTAK, VOLT PÉNZ DÖGIVEL!!), ezáltal Ajka, Balatonfüred, Esztergom, Keszthely, Pápa, és Veszprém körzetekben is elérhetővé vált az adó.
2007-től Debrecenben, 2009 óta pedig Tiszafüreden, és Abádszalókon is hallhatóak.
2010-ben (MÉG ÉPPEN KORMÁNYON!!) módosíttatták a szerződését a Médiahatósággal, hogy ne kelljen helyi műsort készítenie az 5 dunántúli körzeti adójukra. MÓDOSÍTTATTÁK, ÉRTJÜK UGYE?! KI A ROSSEB AKAR ANNYI VIDÉKI MUCSAINAK MŰSORT GYÁRTANI, MEG KÜLÖNBEN IS, KELLETT A MŰSORIDŐ AZ EGYRE EGYÉRTELMŰBBÉ VÁLÓ STÁBNAK: [Rövid részlet a saját ajánlójukból: Para-Kovács Imre, Bódy Gergő, Falusi Mariann + Lang Györgyi, Gálvölgyi János.]
VIDÉKI MŰSOROK…, PIHA, UGYAMMMÁ!
2011-től fokozatosan veszítette el adókörzeteit a KLUBRÁDIÓ, azok lejártával, jelenleg csupán Budapesten van helyi adója rádiónak, illetve adásaik online érhetőek el.
2015-ben tulajdonosváltás kezdődött, a rádió többször is gazdát cserélt, jelenleg Bar Joszef ITAMAR izraeli magánszemély birtokolja tulajdonosi jogokat.
ITT A MÁRKA, ITTA MÁR MA?!
Forrás (részben): https://online-radio.hu/klubradio/
NNNA, most már lehet KÖPKÖDNI!! (DE KIT IS?!)
☼
vorosful
2021-02-18 @ 17:14
Sunga,
en is nagyon koszonom az alapos oknyomozast!
Hiaba, a legfinomabb gesztenye az, amit masok kapartak ki.
A legkenyelmesebb ules a keszben esik (azaz beleulni a keszbe, amit masok hosszu munkaval kikinlodtak, a hazassag intezmenyetol az oktatason keresztul a viragzo gazdasagig…)
Emlekszunk meg a keseru „bon-mot”-ra, a kommunizmus alapelverol:
„Ami a tied, az az enyem. Ami az enyem, ahhoz neked semmi kozod.”
Ch d V
csakafidesz
2021-02-18 @ 23:10
Gesztenye.. Hol élsz öregem? Amikor én még kis srác voltam minden sarkon volt egy kályha amin gesztenye sült. Akkor még jól is esett a hidegben egy zacskó forró gesztenyét zsebre dugni.
vorosful
2021-02-19 @ 00:24
csakafidesz,
sot, 2019 telen is volt meg, pl. a Deli aluljarojaban. (2020-rol, ertheto okokbol, nem tudok nyilatkozni.) De ennek egesz pontosan mi koze az elohelyemhez?
De ha a gesztenyenel tartunk: a vadgesztenyet meg gyujtottuk, kicsit hagytuk szaradni, aztan be a kalyhaba, jokat pukkant. Persze nem ert fel az orvossagos fiolabol keszitett gozagyuhoz, amivel halalra lehetett bosszantani a szomszedot.
Ch d V
Klárika
2021-02-17 @ 16:42
Klubrádiéknál ég a világ
Sütik már a rántott békát.
Zimmezum, zimmezum,
Rece fice bum-bum-bum.
Donáth Anna odakapott,
Békacombot ropogtatott,
Zimmezum, zimmezum,
Rece fice bum-bum-bum.
A Múmia késôn futott,
Neki csak a füle jutott.
Zimmezum, zimmezum,
Rece fice bum-bum-bum.
Klárika
2021-02-17 @ 16:53
Magyar Nemzet:
” 2021. február 17. szerda 16:32 2021. 02. 17. 16:36
Fölösleges volt a hisztéria: elfogadták a Klubrádió pályázatát”
Munkatársunktól
„Az NMHH Médiatanács értesítést küldött a Klubrádiónak: megfelelőnek találták a rádió hiánypótlását a tegnapi nappal újraindult Budapest FM 92,9 MHz rádiós pályázaton – erősítette meg a Klubrádió a Media1-nek.”
Theo
2021-02-17 @ 17:53
Es a frekvencia dijat is befizettek?
csakafidesz
2021-02-18 @ 23:12
Dehogy! „Egy úr nem siet, nem fizet és nem csodálkozik.”
Alvarez Lopez Havanmit
2021-02-17 @ 21:15
„Végezetül a nemzet anyósa, Lendvai Ildikó is megszólalt,”
Ez jó, főleg, mert az anyósok valamilyen feltáratlan okból, nem szerepelnek az első tíz legnépszerűbb családtag – kategóriábann
hivő
2021-02-18 @ 09:55
Sunga,köszi a háttér
info-ért mert jo
ha tudjuk,ha nem is
hallottuk soha a k..rádiot,
miről van szo.
Theo
2021-02-18 @ 12:50
Mar csak az nem ertheto, hogy az otezer ujsagcikkbol miert nem ezt irta meg legalabb az egyik, miert egy hozzaszolonak kell.
Azt meg mindig nem tudjuk, hogy a frekvencia dijat kifizettek e.
Theo
2021-02-18 @ 12:51
Termeszetesen nem Aristora gondoltam 🙂
Naprózsa
2021-02-19 @ 02:46
Salvini árulása?
Bocsi, hogy a Klubrádió témától eltérek, de talán azzal is – mint manapság minden mindennel – összefügg, és most nem sok a komment, talán belefér…
Ma olvasom az Origón, de itt PS-en is, hogy Salvini azt nyilatkozza, hogy …”Akár 15 év börtönt is kockáztatok azért, mert megvédtem Olaszország határait”…
Van egy régi barátom, aki nagyon szkeptikus lélek és kifejezetten nem sokra becsüli az egész emberiséget. Egy vérbeli pesszimista, akivel – noha okos, jószándékú ember – de hetente vívok hozzáállás csatákat, mert én szeretem és bízom az emberiségben, ő meg naivnak tart, mert szerinte nincs mit szeretni a homo sapiensen, mert buta, gyáva, és „színház az egész világ”.
Olyan dolgokat vesz észre és jósol meg évtizedekre előre, amik akkor még hihetetlennek tűnnek, és mára kiderül rendre, hogy igaza volt.
Ő kezdettől nem bízott Salviniben sem, de persze senkiben sem, így én is elkezdtem figyelni a Liga szupermenjére. Az, hogy vérbeli kommunistaként kezdte, meg egy (történelemszak) egyetemet sem végzett el, még nem főbűn, attól még észhez is térhetett, és az, hogy szereti a politikai hatalmat, az se kirívó.
Csakhogy folyamatosan arról beszél és kábít minket is, hogy ő megvédi (és itt a lényeg) OLASZORSZÁG HATÁRAIT A MIGRÁCIÓTÓL.
Nem mindegy, hogy mit véd meg. Csak az „illegális migrációtól” és csak Olaszország határait, de nem a kereszténységet, nem Európát, nem a fehér embereket. Gyanús volt már ez is, összehasonlítva a Miniszterelnökünkkel, ugyanis mi 2015 óta és TÉNYLEGESEN, meg szóban is, mindig egész Európát akarjuk megvédeni, és kerítést is építettünk, bizonyítva ezt.
Most is úgy nyilatkozik Salvini, hogy az illegális migrációt nem ellenzi, ami ma pont azt jelenti, hogy nevezzük át legálissá, fölözzük le mi a hasznot, és máris mehet minden tovább, csak ne maradjanak egyedül nálunk Itáliában.
Az a most már egyértelműen átlátszó színjáték, hogy perekbe fogják és 15 évre is elítélhetik szegény mártírt, ez meg egyenesen röhej. 5 napos „hajótörött” be nem engedés, mikor senkinek a haja szála se görbült, sőt egy egész kormány támogatásával miniszterként, még a legkorruptabb, Soros zsebéből kiugató bírók esetén is max. két év ejnye-bejnye, pár hétre felfüggesztve járna. Maximálisan az veszélyeztetni Salvinit, ha eltiltanák pár évre a közügyektől és ezért abba kellene hagynia a politizálást meg a szájtépést.
Még mindig el akarom hinni, hogy Salvini nem vert át bennünket, hogy nem paktált le a Sorossal, de ez már egyre nehezebb nekem magamnak mentőkörülményként bemagyaráznom, hiszen egy olyan kormányban kap megint pozíciót, aminek vezetése egy klasszikus Bilderberg bankár. Azokról meg tudni, hogy rettentően szeretik az europid őslakosokat.
Amikor tavaly ősszel eme „jobboldali, hazavédő fenegyerek” lemondott a belügyminiszterségről, az is nagyon fura volt, igazából semmi valódi kényszerítő körülmény nem látszott. Viszont helyet adott olyan kormányzatnak, akik azóta is 400 számra fuvarozzák be Sorosnak és a szicíliai maffiának fizető migránsokat. S most is olyanokkal dolgozik majd egy kormányban, akik eltörölték az ő bevándorlás ellenes törvényeit, hisz az a Soros-kurva belügyér most is belügyminiszter maradt.
Persze máris érthető ez a nagy szerelem, hisz érkezik a mi ajándékunk. Addig csesztettek minket a nyíltan Soros maffia verőemberei, míg szavunkat adtuk a hitelfelvételhez és ahhoz, hogy ebből a nálunk sokkal gazdagabb olaszoknak ajándékba adjuk, és Salvini is itt mórikált nekünk, hogy most újra lesz bőven zsozsó, amit „szegény” nem túl szorgalmas, viszont kellemes éghajlatú országukban az olaszok tovább élhetnek mint Marci hevesen nyugat-európai szinten, aztán tovább eltarthatják és szaporíthatják a muzulmánokat is meg a maffiáikat is.
Salvini is odafért hát a húsosfazékhoz, mindenki megkapja amit akar, lesz osztogatás, lenyugvása a migránellenes olaszoknak.
Aztán mikor ez a lóvé is elfogy, jön az ismert móka:
– „Fizessenek a magyarok kezesként, meg a lengyelek, örüljenek, hogy nem kapnak 7-es cikkelyt, meg hogy egyáltalán embernek nézzük őket, a primitív keletieket, és amúgy is ezek a bőgatyás magyarok fogadják be tőlünk olaszoktól a migránsokat, mert felháborító, hogy nem szolidárisak velünk.
Át lettünk verve a palánkon, fiúk, lányok. Csak az a kérdés, hogy Salvini önálló kormányalakítás és választások megnyerése helyett csak becsicskult, és félti a bőrét meg a pénzét, avagy eleve a Bilderberg embere volt, afféle „csitítsd le, hitegesd a háborgókat” feladattal megbízva.
vorosful
2021-02-19 @ 04:24
Naprozsa,
en meg otthagynam a kerdojelet – bar termeszetesen ezen a vilagon semmi sincs kizarva, semmi sem elkepzeletetlen. En egy ideig meg megeszem, hogy Salvini csak elszamolta magat (azt hitte, ki tud kenyszeriteni egy valasztast, amit akkor alighanem meg is nyert volna) – azota pedig hiaba izmozott kivulrol.
Eddig tart az artatlansag velelme, szemlyes velemenyem, nem oszt, nem szoroz. A gyakorlati kovetkezmenyeket tekintve viszont, (azaz „sto gyelaty”, ahogy a halhatatlan Uljanov elvtras mondta) Salvini jelenlete a kormanyban semmit sem valtoztat azon, hogy a mi szempontunkbol Olaszorszag egyelore ellenfelnek tekintendo es kezelendo. Ebben viszont biztos vagyok – amig a tenyek tartosan, ismetelten nem bizonyitjak az ellenkezojet.
Ch d V
Namond
2021-02-19 @ 12:09
Chevalier,
Szerintem Salvinit, anno megvezették – talán éppen Matarella hivatalából – az előrehozott választások realitásáról, így önként távozott a kormányból.
Theo
2021-02-19 @ 09:47
Hat, kedves Naprozsa, ide tenyleg kell az optimizmus!
Foleg, hogy hazai hasonlatossagokat is lat az ember!
Namond
2021-02-19 @ 12:05
Naprózsa,
A lovagi tornán fegyver váltás történt, lándzsatörés helyett közelharc. Bízzon.
Bár abban igaza van, nem tudható, hogy a Szent Grál miatt harcolók célja mi; a Szent Grál imádása vagy a megtagadása és megsemmisítése.
sunga
2021-02-19 @ 10:16
Salvini (az én verzióm)
Külpolitikai témákban kellő mértékben eligazodni nem egyszerű, ezért megszólalni talán nem is nagyon érdemes, de mégis, tegyünk egy próbát:
Azt hiszem, Salvini olyan dilemma előtt áll, amilyennel a politika iránt fogékony, az országért (hazáért…) tenni akarók a 80-as években Magyarországán szembesülhettek: még abban az időban is csak az rúghatott labdába, aki párttag volt, ugyanakkor aki a fővonaltól valamelyest eltérő nézeteket vallott – akár nyíltan is -, már nem kockáztatott MINDENT.
Ebben az alaphelyzetben járta az a mondás, hogy azért lépett be (maradt párttag), mert így legalább tehetett valamit a közös ügyeinkért (cinikusabb verzió: …mert így legalább belülről bomlasztotta „ezeket”.)
Elszakadva most már az analógiától: minden bizonnyal Draghi kereste meg Salvinit az előzetes konzultációk során (és nem fordítva), s némi hezitálás után „hősünk” a fenti meggondolások alapján döntött.
És – ha nem vagyunk teljesen cinikusak és kiábrándultak (Naprózsa nem az, csak most átmenetileg „győzött” a barátja képében megjelenő Lucifer… 🙂 ) – tehát ha egy kicsit is képesek vagyunk még hinni (bármiben is), akkor azért be kell látnunk, hogy Olaszország igen nagy bajban van, mindenképpen szükség van az össznemzeti összefogásra
• a kilábalás érdekében;
• hogy az EU-ból beáramló gigantikus méretű összegek legalább egy részét ne lopják el simán, ill. helyes beruházásokra fordítsák;
• és nem utolsó sorban azért, hogy a Liga által képviselt célok (és körök) ne maradjanak ki teljesen a nagy osztozkodásból, végtére is Salvini, és harcostársai is csak emberek, nem szentek!
Egyedül szembe menni az árral, ráadásul mindezt nyíltan, bevallottan – nagyon kevés ember képes erre, ritka szerencse, hogy itthon nálunk most, ezekben az egyre nehezebb időkben ilyen politikus kezében a kormányrúd.
☼
csakafidesz
2021-02-19 @ 12:11
Szerencsétlen Salvini. Ősei már Dante idejében Itália földjén éltek.. Ha a múlt hónapban jött volna akkor hagyják szóhoz jutni..
vorosful
2021-02-19 @ 16:09
„Szerencsétlen Salvini. Ősei már Dante idejében Itália földjén éltek.. Ha a múlt hónapban jött volna akkor hagyják szóhoz jutni..”
Ami jo, az jo.
Ez jo.
Ch d V
Namond
2021-02-19 @ 13:41
sunga
Ez nem külpolitika, hanem olasz belpolitika.
Salvini már többször kockáztatott mindent;
– mikor a LIGA élére tört,
– mikor a jobboldali formációból kilépve a liberálisokkal és szocialistákkal kormányzott,
– mikor kormányon a LIGA programjáért harcolt és végrehajtotta azt,
– mikor a kormányból kilépett,
– az önkormányzati választásokon jelentős sikert ért el,
-( ez időpontig nyílt sisakkal, becsületesen, szavatartóan járt el),
és most, hogy a kormányba belépett.
Salvini dilemmája – szerintem – a következő;
A jobb oldalon verseny van az eleve jobboldali és a bizonytalan szavazókért a FORZA, a LIGA és az impozánsan feljövő Meloni féle, Fdl között.
A LIGA nyert a FORZA ellen az eltelt években, de a Conte kormányból kilépése óta, veszít – növekedési ütemet – az Fdl ellen.
A LIGA tagsága és támogatottsága Salvini színre lépése óta egyenletesen nőtt, exponenciálisan a Conte kormányból kilépése kommunikálásával az önkormányzati választásokig. Az óta viszont ez a növekedés lelassult, stagnál.
Ha kormányon megtudja segíteni az önkormányzatokat, akkor a LIGA programja szerinti intézkedésekkel erősítheti, stabilizálhatja helyzetét.
Salvinitől, mint ahogy belügyminiszterként bemutatkozott, ugyanis tetteket és intézkedéseket vártak, várnak el az olaszok.
A régi szövetséges Meloni folyamatosan (időszakosan kiugróan) erősíti támogatói tábora számát.
Az Fdl nem volt még kormányon, de Salvinit és a LIGA-t kívülről támogatva sokat fejlődött.
Most, szintén az várható, hogy az Fdl kormányzati felelősség nélkül – a mormogás jogát fenntartva – támogatja a jobb, jobb-közép intézkedéseket és ezzel bővíti támogatói, tagsága, szavazói számát.
„Analógiája” tévesen nagyobb befolyást tulajdonít Salvininak. Felesleges személyét sztárolni, az ideiglenes- szakértő – kormány összeállításának procedúrája okán.
Salvini ment Draghihoz és nem fordítva.
És téved a „mindenképpen szükség van az össznemzeti összefogásra” liberális (egységbe forrt népek) jelszavával.
A jobb és baloldal „egységes” kormányzása eredményét láthatja a benelux államoktól a német CDU, CSU személyiségjegyei alakulásában, na meg a franciáknál eltüntetett jobboldali politikai erők és vezetőik hollétének talányában.
Az, idézem „a Liga által képviselt célok (és körök)” csak akkor érvényesülhetnek maradéktalanul, ha jobb oldal elsöpri a baloldalt. Különben a kormányzás Vichy jellegű – idegenérdekeket kiszolgáló – kollaboráns lesz.
Bár még nem tudjuk kik lesznek a XXI. század zsidói akiket kiszolgáltatnak és ki lesz korunk nemzetáruló Pétain marsallja, akit a jövő Macronja majd nemzeti hősként akar tiszteltetni.
Utolsó bekezdése egyenesen nevetséges, – itthon nálunk, nincs olyan politikus aki egyedül, nyíltan, bevallottan szembe mer menni bármiféle külső vagy belső árral – az bizony nyálas hízelkedés.
Van egy – a szocialistákhoz képest ragyogóan teljesítő, de egyébként (még saját elvei megtámadása esetén is) roppant kockázatkerülő, viszonylag közepesen működő kormány.
Melynek alapvető célja, „A nemzeti középosztály kiépítése és megerősítése jelszó alatt”, politikai kiszolgálói és követői gazdasági megerősítése, akár ostoba üzletpolitikájuk miatti veszteségeik visszapótlásával.
Naprózsa
2021-02-19 @ 15:53
Nem éppen „Lucifer” a szkeptikus barátom, kedves Sunga, mert segítőkész, rendes ember, talpig becsületes, csak egy INTJ vagyis „lángész” kategóriának minősíthető az ilyen jellemtípus. Én meg INTP vagyok. (az INTJ az emberi populáció 1- 1,5 %-a)
A „J” és „P” között a különbség, hogy a „J” embertípus megítélő, kritikus, a „P” meg elfogadó, s mindkettő INTP-J a racionálisan és logikusan gondolkodó kategória a 16 féle jellemtípusok között. (A pszichopaták okosabbja pedig a „hadvezér” ENTJ között találhatók, a butábbak az ISTJ, „felügyelő” típusúak.)
Namármost az ilyen Jung-Briggs szerinti INTJ jellem azonnal érzékeli a logikai anomáliákat és nyomban le is vonja a következtetést. Kb. két évtizede már megjósolta a genderterrort, a nők elpusztításának és mesterséges méh tervét, a Háttérhatalom célját vagyis a rabszolgabirodalom kialakítását, s szerinte rövidesen legalizálni fogják a pedofíliát, és a kannibalizmust a „zöld szója” formájában.
Alex Jones-szel egyetértésben azt is jósolja, hogy Bidé polgár és faji háborúba akarja kergetni az USÁ-t, és ennek ürügyén a kanadai cimborájával Trudeauval (akik lázasan építik a kovidtagadóknak a javító FEMA táborokat) együtt behívják az ENSZ-et, vagyis a kínai cimborájuk a „Micimackó” hadseregét rendet csinálni, és így alakítják ki a rabszolgabirodalmat.
Én mindig hitetlenkedek, időnként jól összeveszünk, hogy nem kellene ennyire alábecsülni az emberiséget… aztán ritkamód utálom, mikor kiderül, hogy megint neki volt igaza.
Visszatérve Salvinire, sokáig én is bíztam benne, de akkor is zavart, hogy állandóan a migránsok elosztásáról és Európai államainak tehermegosztásáról beszélt, és nem úgy mint OV, aki a kirakásukról és otthonaikban tartásukról. Ha, mivel félbehagyta történelem tanulását is nem olyan komplex gondolkodású mint a mi kormányunk illetve itt mi mindannyian, akkor is problémás, mert ez alap felfogási különbség, hogy muzulmánnak és afrikainak semmi keresnivalója a földrészünkön. Menjenek a saját vallású népekhez. Ha meg mint most a pénzt az olaszok lefizetésére költik, és telik belőle további import migránsok ellátására is, akkor akár barátkozik velünk Salvini, akár lefizették, akár megfenyegették, akár csak gyenge, és nem lát tovább az orránál, akkor is Soros malmára hajtja a vizet.
sunga
2021-02-19 @ 19:18
Naprózsa drága,
Szükségtelen bizonygatnia, hogy említett barátja mennyire jó fej, minthogy én a Lucifer jelzővel ha bármit is mondtam/gondoltam, az bizonyosan nem a szellemi képességek hiánya.
Közismert, hogy Lucifer, az egykori főangyal neve ~fényhozó, fényben tündöklő, gondoljunk csak az ilyen közismert latin[eredetű] szavakra, mint a lux, lucidus, Luca etc.
A Luca-nap egykor – a mindenféle naptárrendezések előtt – a (kezdődő) fény napja, a téli sötétség vége volt, a skandináv országokban még ma is tartanak fényünnepségeket e napon; továbbá – a világosságot immáron átvitt értelemben említve – ma is használunk ilyen kifejezéseket, mint ragyogó elme, sugárzó intellektus, meg hasonlók.
Lucifer éppen abba bukott bele, hogy túlságosan is okos, éles eszű volt. Ez ugyan, ha nem is egykönnyen, de még elment volna, ám aztán az, hogy mindenről véleményt, mi több, ellenvéleményt is alkotott, hovatovább az Úr színe előtt ezt még hangoztatta is – na ez már tűrhetetlenné vált, s szegény jó főangyal le is taszíttatott végleg.
Ami pedig a segítőkészséget illeti, nos, hát azzal sincs semmi gond: talán mást ne is említsünk, mint hogy a drága jó Lucifer – történetesen kígyó képében – még Éva asszonynak is „segített”, amikor az nem tudott dönteni ott, ama bizonyos almafa alatt. 🙂
Változatlan (több, mint) tisztelettel,
☼
sunga
2021-02-19 @ 17:17
Globalo-klubrádió, avagy a (média)Birodalom visszavág
A Facebookról lesz szó ebben a pár sorban, így aztán a címben emlegetett médium (Klubrádió), mint analógia nem kis mértékben túlzás; a „globalo-” viszont annál inkább igaz – dehát ennyi jótékony csúsztatás (az olvasót idevonzó blickfangos címadás érdekében) talán még megengedhető.
Ausztrália is belebotlott a maga média-háborújába, és könnyen lehet – a következő hetekben majd kiderül -, ez lesz a világjárvány mellett a LEGFONTOSABB, távlatosan a legjelentősebb téma.
A Facebookkal szemben kialakult általános, globális elégedetlenség hullámai elérték Ausztráliát is, valamit lépni kellett, és ha már léptek, ők igazán radikális cselekedetre szánták magukat: keményen meg akarják adóztatni a Fb-ot, tehát pénzügyi-szabályozási oldalról kívánják megindítani a hadjáratot az amerikai média-óriás ellen.
Nem biztos azonban, hogy jó időpontot választottak a hadüzenetre: a Fb a világ többé-kevésbé még mindig leghatalmasabb egyszemélyi vezetője, az amerikai elnök ellen már a választások során is, ám aztán ez év januárjában végképp egyértelmű győzelmet aratott (karöltve a még radikálisabb Twitterrel, mely cég már egyenesen azt is kijelentette, ha netán újra elnökké választanák, ők akkor sem engednék be játékterükre Trumpot, ők tehát a maguk részéről örökre letiltották).
És, mint látjuk, tehette ezt bárminemű ejnye-bejnye nélkül a FB is, meg a Twitter is, így aztán most jócskán felbátorodtak e „sikereken”, erejük teljében érzik magukat.
Nos, ebben a tech-cég számára meglehetős kedvező pillanatban kezdett ki velük a kontinens méretű ország, Ausztrália.
A Fb-nak azonban esze ágában sincs meghátrálni, ehelyett támadásba lendült: mindazokat a plusz szolgáltatásokat, amiért az egyre inkább elkényelmesedő nyugati felhasználó (világszerte) igazán kedveli és használja a Fb-ot, ezeket tegnap „egyetlen kapcsoló elfordításával” visszavágta, visszavetve így a Zuckerberg-birodalmat a saját kőkorszakába, tehát a valamikori ~10 évvel ezelőtti, sokkal kevesebbet nyújtó Fb állapotába.
Most tehát – remélem nem túlzok – igen nagy jelentőségű meccs előtt állunk (mi mindannyian): ha az ausszik úgy döntenek, hogy meghártálnak, mert „a nép” visszakunyerálja a Fb-ot az eddigi, számukra, felhasználók számára kellemes, kényelmes szintre, a kormány meg az ő összes patrióta döntésével („okoskodásával”) mehet a francba, akkor a hazai térfélen (Trump ellen) aratott győzelem után a nemzetközi színtéren, éspedig egy eléggé jelentős piacon is győzelmet könyvelhet el Zuckerberg.
Ez esetben pedig a jó sors irgalmazzon a kisebb piacoknak, amelyeknek vezetőit, politikai szándékait innentől kezdve egy-egy „jól irányzott programsorral”, algoritmussal „percek alatt”, távirányítással emelhetnek magasra, vagy – teljesen függetlenül a helyi nép többségének szándékától – taszíthatnak végleg a mélybe.
☼
Naprózsa
2021-02-19 @ 18:20
Van egy következő támadása is a Háttérhatalomnak, amiről itt még nem nagyon tudnak. Texas egyes, de jelentős területű részein – nyilván bosszúból mert Trump mellett voltak – már napok óta áramszünet van. Alex Jones műsora is áramfejlesztőről megy. Eleinte azt hazudták, hogy azért van áramszünet, mert a szélturbinák kifagytak. Mára kiderült, hogy a szélkerekek úgy működnek, hogy a beindításukhoz be kell táplálni az áramot, és nem lefagytak, hanem lekapcsolták ezt a hálózatot szándékosan.
Az emberek fáznak és ha tudnak, az eddig csak dísznek épített kandallókban fűtenének, de csodamód fa sincs. Sorok állnak az üres polcú üzletek előtt, mert mindent felvásárolnak.
Egyes vélemények szerint most a Háttérhatalom meg a cukorhegi és Bill Kill a többhullámos coviddal együtt összehangolt bemutatót tartanak, hogy mi vár az emberiségre, ha nem táncol úgy, ahogy őkelmék fütyülnek.
Kanadában, meg egyes USA kommunista városokban éjjel lerohannak családokat és letartóztatások kezdődnek olyanoknál, akikre a szomszédok ráfogják, hogy Trump hívei. Bidé újonnan kinevezett sátáni kutyája, valami nemzetbiztonsági főfőnök meghirdette a terrorizmus felszámolását… vagyis az ellenállók bebörtönzését… mégis kikre is gondolhatunk mint terroristákra?…
Rákapcsoltak, annyi szent, mert vérszemet kaptak, hogy a világ nem tiltakozott az egetverő választási csalásért és elismerték ezeknek a szörnyeknek a törvényességét.
Ja, amúgy 1000 %-os áram és élelmiszer áremelést is belengettek az USÁ-ban…
Úgy fest, megindították a végső támadást a homo sapiens egésze ellen.
sunga
2021-02-19 @ 20:39
Ami a tényeket illeti, szinte első, de legalábbis másodkézből, tehát nem a híradásokból tudom igazolni:
Texasban ma a fentebb leírt TÉNYEK sajnos mind valóságosak: még a legfejlettebb területek nagy részén, a nagyvárosokban sincs immáron napok villany, víz, közlekedés, közellátás és fűtés. (Gázhiány egy két helyi balesetet leszámítva általában nincs, a gázvezetékek ahhoz túl mélyen mennek a föld alatt, hogy a zord időjárás bármi kárt is tehetne bennük.)
Az ok nagyon egyszerű: Rengeteg, soha nem látott mennyiségű hó esett, és maradt meg a rákövetkező hideg miatt, de a havat nem valami szervezési hiba, vagy karácsonygergelykedés miatt nem takarítják el, hanem mert egyszerüen nincs mivel: eddig még SOHA nem kellett havat takarítani Texasban, se sokat, se keveset, ami nagyritkán, egyszer egy évtizedben esetleg esett (pár centi), az estére maradéktalanul mind elolvadt magától.
Most – például – van olyan (szabványos, hagyományos) vízierőmű, ami a szó szoros értelmében befagyott.
További nagy gond, hogy ha egyszer villany nincs, akkor az internet sem megy, ezért lőttek a távmunkának is, márpedig ez odaát is egyre jobban terjedt eddig is, most meg a járvány miatt különösen népszerű lett.
Szóval valóban vannak gondok, ez TÉNY.
Ugyanúgy, mint voltak gondok például 2005-ben is New Orleans-ban a Katrina hurrikán idején – nem is kell felidézni a csaknem hetekig tartó szörnyű képeket, történéseket, még mindannyian emlékszünk valamilyen mértékig.
…és a nagy földrengések San Franciscoban, nem is sorolom!
Csak azt nem értem, hogy tudták az AKKOR MÉG hatalmon sehol sem (de ilyen mértékig, mint most, semmiképp sem) létező bidenek, sorosok, schwabok, gatesek és bilderbergek már akkor előidézni azt a sok szörnyűséges természeti, akarom mondani természetinek, természetfölöttinek látszó időjárási eseménysort és annak gyalázatos következményeit MÁR AKKOR.
(Ja és Trump…, no, ő meg aztán végképp igen messze volt a hatalom legtávolabbi köreitől is, meg New Orleanstól is, szóval hogyan haragudhattak rá ennyire ezek az gyíkemberek már akkor, 2005-ben?!)
És hol voltak azóta?! Pihentek?, vagy az is csak egy főpróba volt? – milyen lesz akkor a tényleges „előadás”?!?
☼
P.s.: Hozzászólásom SEMMIKÉPP sem személyes, pláne nem személyeskedő jellegű!
vorosful
2021-02-19 @ 23:48
Naprozsa, Sunga, es akit erdekel,
osszeeskuves van, ez nyilvanvalo (nekem legalabbis). A lonak meg van tuloldala, ez is nyilvanvalo (nekem legalabbis).
Minthogy itt elek, elofordulhat, hogy a szavamnak valamivel nagyobb sulya van – eppen ezert szinte rettegek barmit leirni. Ugyanis gyulolok olyan „informaciot” terjeszteni, aminek tartalmarol legalabb en magam nem vagyok meggyozodve abban a pillanatban, amikor leirom (aztan legfeljebb hulye voltam, de tudatosan hulyeseget nem terjesztek).
A rem hosszu bevezeto utan: tegnap este beszeltem hosszan egy texasi (Houston) baratommal. Valoban volt egy kb 16 oras aramkimaradasuk, ami ciki, mert minden arammal megy, de koszonik, tuleltek. O hihetonek tartotta a magyarazatot, hogy az alapveto problema: az elektromos halozat tul nagy szazaleka gazuzemu, ami lenyegeben nem tarolhato, a folyamatos beszallitasra alapoz – a gazmezokon viszont, trehanysagbol, nem volt fagybiztos az uzemeles. (Trehanysagbol, mert par eve valaki mar felvetette, hogy ez nem lesz igy jo.) – Ennyi a konkretum, es ne kerjenek tobbet, majd ha veletlenul leugrom Texasba 🙂
Ugyanis mikozben – ismetlem – osszeeskuves igenis van ellenunk, de kozben osszekutyulunk mindent, pl. a medianak azt a hajlamat, hogy mindig, mindenhonnan a legremesebb szelsoseget mutassa es sugallja altalanosnak, mert ugye csak a remes hir a hir, a tobbi eladhatatlan. Mi meg bevesszuk.
Illusztracio, megint tenykent allitom. 2012, Sandra hurrikan. A tizmerfoldes kornyekunkon konnyeden tudtam volna sok helyen katasztrofafilmet forgatni, oles fakkal az autopalyan, felig legyalult hazakkal, 3-4-napos aramkimaradasokkal, didergo emberekkel (es megemliteni a haromhetes (!) benzinmizeriat). Olyan filmet csinalhattam volna, hogy napokig a hideg futkarozik mindennyiuk hatan.
Ugyanakkor, ugyanabban a tizmerfoldes korzetben nekunk speciel az volt a legszornyubb kellemetlensegunk, hogy a hurrikan csucspontjan kb 4.5 percre elment az Internet. – Ez poenosan hangzik, de szinigaz. Az aram egy pillanatra se maradt ki, stb. A hazunkban nincs semmi specialis, az aramszolgaltato nem tart fenn nekunk kulon vezeteket, stb. 🙂 Szoval mondom, ugyanabban az idoben, ugyanazon a teruleten tudtam volna forgatni egy idilli, paradicsomi filmecsket is (juj, de hercig, aranyos szelecske!), rogton a sajat hazamban es hazamtajan, es meg valodi is lett volna, semmi csalas. Csak epp nem igaz.
„Az igazat mondd, ne csak a valodit.” Tudta szegeny, mirol beszel.
Es ne essenek nekem: igen, osszeeskuves letezik. De neha a termeszet, a veletlen, a nem tudatos, de altalanos emberi ostobasag, felelotlenseg, stb. is kap egy icipici szerepet.
Ch d V
sunga
2021-02-20 @ 00:48
Nyilatkozat
Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy mostantól egy szót sem hiszek el azokból a legendákból, melyek szerint Vorosful – valahol a messzi tengereken túl – bármiféle optikai, mechanikai, vagy éppen elektronikai iparághoz tartozó fejlesztési, gyártási, netán kereskedelmi tevékenységet folytat.
Fenti hozzászólása elolvasása alapján bárki meggyőződhet, hogy Vorosful nem más, mint az a bizonyos (minden második zsidóviccben szereplő) bölcs rabbi (rebe), aki mindkét félnek patikamérlegen kimérten egyformán igazat ad mindig – csak hogy a szent béke minden áron megmaradjon.
Ebből a tulajdonságából eredően kapta egyébként a „bölcs” epitheton ornanst (vigyázat, ez nem betegség!), bár egyesek ezt is pont fordítva látják: azért tesz minden megnyilvánulása során így, mert bölcs. 🙂
(A összefüggés eredetének mélyebb kutatása maradjon a bölcsészek, filozófusok és egyéb szókufárok feladata.)
☼
Naprózsa
2021-02-20 @ 00:57
Nagyon jó, hogy vannak efféle bölcs békítők, kedves Sunga olvtársunk. Különben már rég kihalt volna az emberiség. Már – a különféle vallások szerint is – az első ember testvérpároktól kezdve egymást csépeljük… 🙂
vorosful
2021-02-20 @ 01:50
Sunga, Naprozsa,
nem tudom, valaszthatok-e, de oszinten szolva szivesebben maradnek lovag, mint rabbi 🙂 Mar csak azert is, mert mint multkor emlitettem, karrierem is megsinylette, hogy nem tartozom a megfelelo kategoriaba 🙂
Kulonben tokeletesen felreert. A rossebb se akar bekiteni 🙂
A reakciom tavolrol ugyanaz, mint amit multkor Kedvesemmel kapcsolatban leirtam: ha panikba esik, akkor ahelyett hogy kovetnem, pont halalosan lenyugszom, es ez mindkettonknek jo. Es probalom szetvalasztani, mi az, ami valodi baj, es mi az, amibe mi hergeljuk magunkat, tetezve a bajt. Nem allitom, hogy sikeres vagyok, de ezt probalom tenni.
Ugyanis ha meg mi magunk is rateszunk egy-ket, esetleg csak kepzelt lapattal, az csak meg tovabb benit. Azonkivul vallasos, sot talan genetikus imadat van bennem a tiszta informacio irant. „Ezt tudom, azt nem, csak feltetelezem, hallottam, szeretnem, rettegek tole, stb.” Ettol persze az ember vegiggondolja, eljatszik vele – de maskepp (imadok modellekkel jatszani, legyen a targyuk eszkoz vagy tarsadalom). – A szakmahoz is igy kozelitek (ennek koszonhetjuk, hogy meg nem haltunk ehen) – miert tennem maskepp a vilag egyeb dolgaival?
Kereskedelmi -> fejleszto. Gyakorlatilag semmifele gyartasra nem vagyunk berendezkedve. Vallaljuk a sokszor eszehagyott otletek rizikojat, cserebe ha veletlenul valami mukodokepes dolog jon ki, azt rendesen megfizetik, es viszik – gyartsak masok. A tarsasag joreszt olyanokbol all, akik szivuk melyebol utalnak ketszer ugyanazt, ugyanugy csinalni – es ezert a szellemi luxusert hajlandoak gyakori kudarcokkal fizetni.
Ch d V
(nem rabbi 🙂 )
sunga
2021-02-20 @ 09:54
Nos hát, azért az összesen meglehetős nagy számban, minden olvtárs(!) részéről kitett mosolygó emotikonokat látva mégiscsak megnyugvással rögzítem (főleg magamnak), hogy nagyrészt érthető és elfogadható volt vicces (humoros?) kis nyilatkozatom.
Azon meg aztán gondolkozzon az olvasó, vagy akárki más, hogy mi a hasznosabb a nagybetűs Emberiség haladása szempontjából, a szent békesség, vagy az „izgalmas” ellentmondás (mi több: fontos-e a haladás, mint olyan?!) – az én szellemi képességemet e kérdés megválaszolása már nyilván meghaladja…
☼
vorosful
2021-02-20 @ 14:03
Sunga,
„(mi több: fontos-e a haladás, mint olyan?!) – az én szellemi képességemet e kérdés megválaszolása már nyilván meghaladja…”
Az enyemet is, de azert az elvi valasz tizenegynehany eves korom ota a fejemben van:
„Gondoljatok az emberi erore
nem szulettetek tengni, mint az allat
hanem tudni es haladni elore.”
Ami szep filosz-valasz, annak osszes naivitasaval, buktatoival.
A felnottebb, pragmatikus valaszomert meg minimum negy evtizede kapok kigyot-bekat. Kepletesen fogalmazok. Mindent ki kell probalni, ami lehetseges – szazmeteres fallal korulvett, gepfegyverrel orzott helyen. Aztan ha valami erdekes szuletik, huszesztendos, teljeskoru tarsadalmi vita kovesse, raszabaditjuk-e az emberisegre. Ez es igy lenne jo. (Megint csak: „figuratively speaking”, de erti, mi akarok mondani.)
Tudom, jambor egyugyu ohaj. – Valamikor, amikor itt feltuntem, megirtam, hogy szerintem pl. a computert is tul hamar es meggondolatlanul szabaditottuk az emberisegre. Es nem azert, mert egy zsortolodo, begyepesedett venember vagyok (persze az vagyok 🙂 ), aki nem birja felfogni, hogy mukodik, mire hasznalhato – hanem talan epp azert, mert nagyon is fel tudom fogni…
Ch d V
sunga
2021-02-20 @ 16:46
re:
„…szerintem pl. a computert is tul hamar es meggondolatlanul szabaditottuk az emberisegre.”
Lehet, hogy mégis az IBM-nek volt igaza?
Közismert történet: a ’40-es évek végén, amikor az első igazi számítógépeket összerakták, „… az IBM-nél akkoriban úgy számoltak, hogy a jövőben (HOSSZÚ TÁVON) kb.: 5db számítógép fogyhat évente az egész világon. Erről nagyon hamar kiderült, hogy tévedés.”
Szóval, lehetett volna lassabban is – ki tudja?! 🙂
☼
vorosful
2021-02-20 @ 06:34
a pontossag jegyeben
2012-es hurrikan: nem Sandra – Sandy. (Emlekezetbol irtam a Sandra-t.)
Naprozsanak feltetlenul igaza van abban, hogy pont a valasztasok elott utott be. Bar talan kicsit tul kozel ahhoz, hogy erdemben befolyasoljon valamit. Nem tudom.
Ch d V
csakafidesz
2021-02-20 @ 01:06
Naprózsa! Az amerikai díszkandalókba nem lehet begyújtani. Van olyan amelyikbe igen, de direkt árulnak valami elektromos ízét ami tüzet imitál és némi hőt is sugároz. Amúgy arrafelé az európai meghülyül. Kimegy és megbotlik a cipőpucolóba. Minden helyen van ilyen. Bedugja a cipőjét és a gép megkeféli a cipő orrát. (Szandálban nem érdemes kipróbálni.) De van százféle ökörség ami csak ott létezik. Amúgy a derék európai először attól kap sokkot, hogy vesznek egy bazinagy hűtőgépet és köré építik a konyhát. (Ez nem vicc..) Akkor amikor indul az emeletre nem lát villanykapcsolót. Az első lépcsőre rálépve gyullad meg a villany. Ezer ilyen dühítő dolog van. Felejtsük el a mi fogalmaink szerinti dolgokat, a kályhát, stb. Hőlégbefúvás van és a falnál körben valami bokáig érő radiátorszerűség
Naprózsa
2021-02-19 @ 19:00
Az új vallás
Mikor felteszem ezt a kérdést az én látnoki képességű barátomnak, hogy mitől olyan magabiztosak ezek a pszichopata Klaus Schwab, Soros, Bill Kill, Kamala, Pelosi és az egész Bilderberg bagázs? Azt mondja, hogy ezek egy újfajta vallást alakítottak ki maguknak. Meg vannak győződve arról, hogy mikor meghalnak, az agyukat feltöltik – mint a számítógépek egy felhőbe, és egy új testbe visszaköltözve tulajdonképpen örök életet kapnak. Egy entitás eteti őket ezzel, és ehhez csak azt a feltételt kell teljesíteniük, hogy az emberiségből meg rabszolgahangyát csinálnak, és azzal elindulhatnak majd a világűrt leigázni.
Persze én sem hiszem el, mert szerintem ez lehetetlen, s kétlem, hogy eltűrjük – mint Elon Musk is képzeli – hogy egy számítógépet ültetnek mindenki (már akit életben hagynának egy kínai típusú hasznossági pontrendszer alapján) agyába, amivel távvezérelni lehet a gondolatokat, rákapcsolódva az agyhullámokra, de nem is az itt az alapkérdés, hogy ez lehetséges-e, hanem, hogy őkelmék ezt elhiszik, és megvalósíthatónak tartják.
Most azért kapkodnak és dühösek Trumpra meg az ellenállókra, akiket hamarosan tömegével akarnak „covid” internáló „Liberalismus macht frei!” átnevelő koncentrációs táborokba zárni, merthogy nem hiszik a covidot, mert Trumpék megakasztották a lassú birkafőzési folyamatukat, sőt vissza is fordították, hát most rajtaütésszerűen kell az emberiséget csökkenteni, fasiszta elnyomással leigázni, mielőtt ők (vagyis mi 7 milliárdan) is követeljük az igazi oltóanyagokat, az elhallgatott rák gyógyszereket, és mi is akarunk örök életet. De legalábbis hosszabbat.
Ismétlem: én nem hiszem, hogy létezik ilyen, és szerintem nincs ilyen ember-kiborg technikai módszer, mert a természet vissza fog ütni minden természetellenes beavatkozásra.
De az a lényeg itt, hogy ők elhiszik a saját (vagy az idegen, istent játszó) entitás meséjét. Ami annál is érdekesebb, hogy a pszichopata nem ismeri a saját fajtáját. Ha. Mondom, HA létezik ilyen nálunknál fejlettebb technikájú földönkívüli Hókuszpók, az is pszichopata, és ha sikerülne a parancsára az emberiséget kiirtatni, leigázni, akkor szívfájdalom nélkül a Bilderberg összes tagját is ki fogja nyíratni. Pont azért mert pszichopata.
sunga
2021-02-19 @ 20:45
lassú birkafőzés ==> lassú békafőzés
(ez nyilvánvalóan csak egy kis elírás)
Naprózsa
2021-02-19 @ 22:28
Igen, tényleg elírás, kedves Sunga, de azért freudi is egyben, mert a homo sapiens zöme birka is.
Naprózsa
2021-02-19 @ 22:22
Igen, kedves Sunga, ez bizony főpróba. Pontosabban az első kísérlet arra, hogyan reagálunk. A Bill Kill friss nyilatkozatai is ezt igazolják. Igen, napokig azt mondogatták, hogy megfagytak a szélturbinák, s az ember föltette a kérdést, hogy miért nem méretezték erre, de azóta kiderült, hogy szándékosan kapcsolták le a betáplálást. Bill Gates pont most elkezdett nagyon (PS mai cikk) aggódni a bioterrorizmus és a környezetszennyezés meg a globális környezeti katasztrófák miatt… és ha ő ennyire aggódik… akkor mi is aggódhatunk, hogy valamire készülnek. Amúgy elég érdekes ez a globális felmelegedés, miután megfagynak Texasban. Senki sem vonja kétségbe, hogy folyamatosan vannak katasztrófák, mint a Katrina, meg befagyott vízesések, nagy havazások, csak éppen – tudom, ez elítélendő összeesküvés elmélet – de a Nikola Tesla által direkt megsemmisített és azóta újra felfedezett HAARP technológiával bizonyos mértékig, főleg viharokat, repülőgépmolesztáló villámokat és felhő (vagy ez esetben nagy hó) szakadásokat meghatározott területeken lehet előidézni. Azért nem viccből van szerte a világon kb. 18 HAARP bázis, noha az ominózus alaszkai elsőt mára bezárták, mert túlságosan kezdtek róla kellemetlen összeesküvés elméletek szárnyra kelni, csak azóta valahogy mégis megszaporodtak ezek az ártatlan ionoszféra bolygatók minden kontinensen.
Theo
2021-02-19 @ 23:57
Kizarolag Texasban esett a ho, meg volt olyan hideg? Mert a kornyezo allamokan nem volt semmi gond az arammal.
Amugy jobb, ha mi is tudjuk, hogyha nincs aram, akkor egy ido utan viz sincs, futes sincs es fizetni sem lehet, se kartyaval, se penzzel (ha az ATM bol szeretnenk hozzajutni)
Kormanyunknak se a hazi kutakat kene adoztatni, hanem inkabb osztonozni, nem beszelve az eltuntetett artezi kutakrol…
Naprózsa
2021-02-20 @ 00:12
Pontosan, kedves Theo. A hideg csak ürügy volt ebben az esetben. Napok óta folyt a hír erről, és úgy vélte mindenki, hogy ez csak egy pech. De azért épp egybeesik a globális éghajlatváltozásról sorozatos Biden, Bill Kill és a PS-en pont most nyilatkozgató Bilderbergek jóslataival, meg az új Ebola, pestis felbukkanásával… és kikapcsolták az áramfejlesztés betáplálásait…igen, ez biztosan csupa-csupa véletlen…
csakafidesz
2021-02-20 @ 01:16
Texas és a hideg… Nyáron az ember kinyitja a légkondicionált kocsi ajtaját, majd gyorsan visszaül és kiszól az ablakon a kutasnak, hogy töltse tele ő a tankot, mert amúgy elájulna a hőségtől.
csakafidesz
2021-02-20 @ 01:13
Naprózsa! Mint mérnököt kérdezlek, hogy mi a fenét sugároznak ezek a HAARP antennák? Rádiófrekvenciát sugároznak, vagy valamilyen nagyfrekvenciás indukciót generálnak a légkörben? Folyamatosan, vagy impulzusokban dolgoznak? Van-e valami pozitív céljuk, ha ennyi pénzt ölnek beléjük?
Namond
2021-02-20 @ 14:00
A HAARP a High Frequency Active Auroral Research Program nemzetközileg ismert rövidítése, ami magyarul „rövidhullámmal működő, sarki fényjelenséget kutató program”-nak fordítható. A HAARP egy tudományos törekvés, melynek célja az ionoszféra viselkedésének és tulajdonságainak tanulmányozása, illetve az eredmények alkalmazása a kommunikációs és felügyeleti rendszerek kialakításában, polgári és védelmi célokra egyaránt.
Polgári alapgondolata a villamosenergia – vezeték nélküli – ionoszférán keresztüli továbbítása, illetve energia kinyerése a magas légkörből.
A kísérletek során megpróbáltak összeköttetést létesíteni az Alaszkai és Arizonai antenna telepek között, csekély sikerrel. Meglehet ebben szerepet játszottak a baráti SZU hasonló kísérletei.
A mellékhatásokról, melyek nyilván vannak, mivel a kezdetben 2,4 MLRD $-os játszadozás nem üvegbúra alatt zajlott, azok tartosságáról nem igazán olvashatunk, de cseppet sem kizárt az időjárásra gyakorolt hatása, illetve a globális kísérletek miatt a globális klímára gyakorolt hatás sem.
Az emberi tudatot inkább alacsony frekvenciájú, nagy amplitúdójú rezgéssel lehet befolyásolni. Nagyfrekvenciával meg lehet sütni.
Naprózsa
2021-02-20 @ 15:51
Az időjárás változása is okozza ezeket a tüneteket, kedves Namond. Nagyon sokan érzékenyek már természetes módon is a fronthatásokra, pláne ha azokat hirtelen és gyorsan kényszerítik ki.
Az meg, hogy nem volt sikeres a kísérletezés egy nekünk beadott mese, és épp a HAARP bázisok megszaporodása mond ennek ellent.
De nekem aztán édesmindegy, hogy ki mit hisz és mit tart összeesküvés elméletnek. Nem is olyan rég még az is az volt, hogy be akarják vezetni a harmadik nemet, meg hogy lehet klónozni, még régebben meg hogy igavonó állat (ember ) nélkül is lehet járművet hajtani…stb.
Ezen nem fogunk összeveszni.
Namond
2021-02-20 @ 16:47
Igaza van; „Az időjárás változása is” tekintve, hogy azoknak is van elektromágneses hatása.
(És a művi elektromágneses hatásnak, nyilván van időjárás változási eredménye.)
Különösen, hogy évszázados stabilitás után, éppen most keresi új helyét a mágneses É-i és D-i pólus.
Namond
2021-02-20 @ 14:57
A HAARP a High Frequency Active Auroral Research Program nemzetközileg ismert rövidítése, ami magyarul „rövidhullámmal működő, sarki fényjelenséget kutató program”-nak fordítható. A HAARP egy tudományos törekvés, melynek célja az ionoszféra viselkedésének és tulajdonságainak tanulmányozása, illetve az eredmények alkalmazása a kommunikációs és felügyeleti rendszerek kialakításában, polgári és védelmi célokra egyaránt.
Polgári alapgondolata a villamosenergia – vezeték nélküli – ionoszférán keresztüli továbbítása, illetve energia kinyerése a magas légkörből.
A kísérletek során megpróbáltak összeköttetést létesíteni az Alaszkai és Arizonai antenna telepek között, csekély sikerrel. Meglehet ebben szerepet játszottak a baráti SZU hasonló tranzverzális hullámokkal folytatott kísérletei.
A mellékhatásokról, melyek nyilván vannak, mivel a kezdetben 2,4 MLRD $-os játszadozás nem üvegbúra alatt zajlott, azok tartosságáról nem igazán olvashatunk, de cseppet sem kizárt az időjárásra gyakorolt hatása, illetve a globális kísérletek miatt a globális klímára gyakorolt hatás sem.
Az emberi tudatot inkább alacsony frekvenciájú, nagy amplitúdójú rezgéssel lehet befolyásolni.
A rádió hullámok és a földalatti föld feletti távvezetékek keltette hatás tünetegyüttese „Elektromágneses hiperszenzibilitás” (EHS) elnevezésű.
Amely idegrendszer olyan tüneteit foglalja magában, mint fejfájás, fáradtság, stressz, alvászavarok és olyan bőrtünetek, mint pl. szúró, égő érzés, viszketés, fájdalom és izomgörcsök, valamint számos más egészségügyi probléma;
fejfájás és migrén;
krónikus fáradtság;
belső nyugtalanság;
álmatlanság, napközben fáradtság;
fülzúgás;
alacsony vagy magas vérnyomás, amit egyre nehezebb orvosságokkal befolyásolni;
szívritmuszavar;
szívinfarktus és szélhűdés, egyre fiatalabbak körében;
degeneratív agyi betegségek (pl. Alzheimer-kór) és epilepszia;
rákos megbetegedések, mint leukémia és a tüdő és agydaganat.
a neuro-hormonális fejlődés zavarai
zavarok a hormonháztartásban és a menstruációs ciklusban
a petesejt minőségének csökkenése
fertőzésekre való hajlam;
ideg- és izomfájdalmak, stb
És persze ezek élettani viselkedésbeli következményei, a kisebb tejhozamtól, a „dancing cow” -on át;
tanulási, koncentrációs és viselkedési zavarok gyerekeknél (pl. hiperaktivitás);
stressz
fejfájás
idegesség
depresszió
agresszivitás
alvászavarok,
szemfáradtság
látászavarok
kettős látás
általános fásultság-érzet
az immunitás gyengülése
a koncentráló, memorizáló és teljesítő képesség romlása
férfiaknál libidó csökkenés.
(Nagyfrekvenciával meg lehet sütni az élőlényeket.)
Naprózsa
2021-02-20 @ 04:39
Van, kedves Csakafidesz. Az újrafeltalálója szerint „letapogatja a föld alatti rétegeket, ezzel feltárja az üregeket, és az ásványkincsek lelőhelyét”.
Valójában időjárás módosító módszer. Ha valaki beírja a HAARP szót a keresőbe, tengernyi irodalma van, és persze mint mindent, ezt is lehet jó és rossz célra használni.
Lényegében egy magasfrekvenciás adótorony-telep, amelyik energiát küld föl az ionoszférába, ahol az „szétterjed” (illetve már irányítottan is tudják) továbbterjed, és sarki fényt, és egyéb ionoszféra jelenséget tud indukálni egészen távoli vidékeken.
Például esőfelhőket tudnak tologatni olyan terület fölé, ahol nagy szükség lenne rá.
Ez így még rendben is volna, csakhogy minden ilyen időjárás módosítás máshol meg negatív hatást is kelthet, vagy például veszélyes viharokat, hurrikánokat.
Két esetet mondanék: Ment javában a londoni olimpia, nyáron, mikor egy technikailag képzett haarp és chemtail hívő ismerősöm szólt, hogy Obama újraválasztásánál, ami majd októberben lesz, egy nagy hurrikán fog lecsapni Amerika keleti partján, és Obamát azzal támogatja, hogy mint hős vezér a vártán kiáll majd népéért.
Mondom: én olimpiát akarok nézni, ne fárassz már ilyesmivel!
És lőn egy 5 elemből összetolt hurrikán felhőrendszer, elment október végén egész New Yorkig, amit azért eddig nem szokott csinálni…
Másik: asszem a francia elnök (kb akkoriban volt hatalmon Sarközy, de nem emlékszem pontosan) és éppen ellentmondott a Bilderbergnek, már nem emlékszem, talán a TTIP kapcsán és repülővel készült szövetkezni Merkellel. A pletyka szerint megfenyegették, hogy villám fogja érni a különrepülőgépét. Nem is ment el akkor Berlinbe. S akkoriban kezdtek rácsodálkozni a normál utasok, hogy államfők utaznak velük a menetrendszeri repülőjáratokon. De tudok egy konkrét esetet is az irányított villámmal tűz keltésére… fegyelmezési célból küldött kormánynak szóló üzenetként…de ezt most hagyjuk.
Amúgy eredetileg a Gakona USA HAARP telep volt az első, aztán – mint az atombombánál – gyorsan megcsináltak mások is, van az oroszoknak, Svédországban, stb, így már kölcsönösen fenyegetik egymást, úgyhogy a végén remélhetőleg fogják jó célra is használni. Viszont egy nagyobb ország belsejében csinált nagy vihar, vagy irányított erdőfelgyújtó villámsorozat már az ország belügye…ugye…
Theo
2021-02-20 @ 23:46
A hires bostoni nagy aramszunet is azert volt allitolag, mert akkor probaltak ki eloszor az alaszkait.
Az idojarast valami mesterseges dolog biztos, hogy befolyasolja, a viharok sokkal hevesebbek, elnyujtottak es a viharfelhok szelet mintha vonalzoval huztak volna. A
juniusi hetekig tarto fulledt hohullamok idejen pedig delre elboritja a kasas szmlotyi az eget, barmi is legyen az, regen ilyen nem volt. Nyilvanvalo, hogy emiatt all ugy be olyankor a levego, nem a „felmelegedes” miatt, hanem pont forditva .
Naprózsa
2021-02-20 @ 05:49
Jav: Utánanéztem és bár a térképen svédországinak látszik, de az már Norvégiához tartozik az északeurópai HAARP támaszpont. De van az angoloknál, Kínának kettő, Ausztráliának kettő, Indiának, oroszoknak, Brazíliának és több az USÁ-nak.
S amit még nem említettem, ez a frekvenciatartomány az emberi agyműködésre is hatni tud, legfőképp alvászavart, érzelmi hullámzást, nyugtalansági tüneteket tud kelteni.
sunga
2021-02-20 @ 10:45
Perseverance
… és akkor most itt van még ez az egykori élet nyomait (?) kutató küldetés, a „Perseverance” project is [„nnna persze, tudod ki hiszi el ‘ezeknek’, hogy azt kutatják, tudom én, hogy miben mesterkednek!”]. A másfél tonnás mozgó, automatikus kutatóállomás tegnap sikeresen ereszkedett le a vörös bolygó felszínére, s mára már „üdvözlőlapot” is küldött a hazaiaknak, íme:
https://www.nytimes.com/2021/02/19/science/mars-nasa-landing-pictures.html
„Azt persze direkt sohasem mutatják, hogy ki/mi tartja azt a négy vagy hat kötelet, amivel leeresztették a leszálló egységet, vagy egyáltalán, hová van az felfüggesztve?! Csak úgy lóg a semmi közepéből? De persze tudom én, kamu az egész, Hollywoodban készülnek ezek a felvételek ugyanúgy, mint annak idején Armstrongék állítólagos Holdraszállásáről.”
Perseverance = Kitartás
Hogy lehet egy projectet ennyire körültekintés nélkül, ilyen érzéketlenül elnevezni?! Felháborító!
Bizonyos hazai, pontosabban magyarországi körök állítólag máris tiltakoznak…, pedig még alig pihentek meg a Kitörés-napi megemlékezések, meg a Hegyvidék Turulja miatti meg-megújuló tiltakozó akcióik után. 🙂
(Mindenesetre a hazai média bemondói, hírolvasói kínosan kerülik a küldetés nevének pontos magyar megfelelőjét említeni, helyette a magyar szövegkörnyezetben nyelvtörőnek is beillő angol szót emlegetik inkább.)
☼
vorosful
2021-02-20 @ 13:30
Sunga,
„Bizonyos hazai, pontosabban magyarországi körök állítólag máris tiltakoznak…, pedig még alig pihentek meg a Kitörés-napi megemlékezések, meg a Hegyvidék Turulja miatti meg-megújuló tiltakozó akcióik után. ”
A nagybatyam neve is fel van vesve ra. Nem volt nyilas: a hazajat vedte, es utolag keservesen megtanultuk, hogy igen jo okkal. Aki el akarja mozditani az emlekmuvet, szamithat a sibakancsom orrara (mondjuk ha ferfi, akkor elolrol), meg ha Pokorninak hivjak is. – Pedig ugy altalaban nem vagyok rabiatus ember (se rabbi 🙂 )
Ch d V
sunga
2021-02-20 @ 15:35
Vorosful,
Ez a két bejegyzés (a jelen pár sor, és az, amire válaszolok) végképp, és teljesen off, így csak a legszükségesebb néhány mondatra szorítkozom ehelyt:
Valóban volt idő, amikor Pokorni (is) támogatta a Turul elmozdítását, napjainkra azonban hosszas töprengés és tépelődés után arra a – szerintem elfogadható – álláspontra helyezkedett, hogy
• békén és mozdítatlanul kell hagyni azt a Turult ott, és úgy, ahogy van;
továbbá
• el kell távolítani mindenféle feliratot, névsort, miegyebet róla (talapzatáról), legfeljebb csak ennyit/ilyesmit hagyni ~ „Az első és második világháborúban elesettek emlékére!”
☼
Theo
2021-02-21 @ 09:15
Pokorni csak ne tamogassa a Turul elmozditasat, meg gondolatban se. A mi nagypapaink nem voltak se nyilasok, se kommunistak. Es mi, ilyenek vagyunk tobbsegben.
sunga
2021-02-21 @ 11:28
Biztos, hogy végigolvastad a Pokorni álláspontjáról szóló – kétségtelenül eléggé összetett – mondatot?
(Mert amit írsz „…Pokorni csak ne támogassa…” éppen az ellenkezőjére utal!)
Theo
2021-02-21 @ 12:17
Ertem, de elgondolkozott az otleten a zsigeri elutasitas helyett.
sunga
2021-02-20 @ 15:07
Miért pont Texas!
Itt látható az a fotó (is), amelyen – a néhány napja az egész világon körbefutott hírek szerint – valahol Texas államban olajos víz-keveréket helikopterről permetezve tisztítják, fagymentesítik a szélerőmű összefagyott, mozdulatlan lapátjait.
A BBC szövege szerint nem Texasban, nem most és nem olajos keverékkel (Pontosabb részletek a cikkben!)!
Ahogy mondani szokás: a többi stimmel – azaz, az ilyen hírek csak arra alkalmasak (teszi hozzá a BBC), hogy blamálják a zöld energiát, semmi másra…
https://www.bbc.com/news/world-56085733
A TELJES CIKK AZONBAN MINDENKÉPPEN TANULSÁGOS!
Nekem az a rész világított rá leginkább a lényegre, az eddig emlegetettekhez képest új szempontokra, mely szerint Texas teljesen önellátó elektromos energiából (is), sőt még „exportra” is jut a környező szövetségi államokba, s a fene nagy önellátásban TEXAS ÁLLAM AZ EGYETLEN, amely NINCS ÖSSZEKAPCSOLVA az együttműködő össz-szövetségi elektromos hálózattal, így fordulhatott elő, hogy ez most visszaütött, mert a szomszédok, ahol korántsem volt olyan nagy és tartós a lehűlés, legalábbis nem mindenütt, egyáltalán nem tudtak Texas segítségére sietni.
Ez a lényeg, és ez a magyarázat azokra az összeesküvéseket gyanító felvetésekre is, hogy „miért pont Texas?”, ill. „az meg hogy lehet, hogy csak Texasban volt hideg, másutt a környéken meg nem?!” – a többi csak járulékos rész-magyarázat!
☼
Naprózsa
2021-02-20 @ 15:39
Azért pont Texas, mert a Washingtonban Bidéék kihoztak egy olyan kormányrendeletet miszerint egy energiatermelési kvótát meghaladva le kell kapcsolni az áramtermelést és csak külföldről vehet Texas áramot. Ennek megfelelően voltak olyan szerencsések, akik végül is a szomszédos államokból kaptak szuflát, de horribilis többletárat fognak nekik leszámlázni. Ami pedig a pont miért ott volt csak hideg, az meg puszta véletlen, á, semmi köze a HAARP technológiához…
Meg ahhoz sincs köze, hogy Texasban sokan szeretnének kiválni az Egyesült Buzi Államokból, hát meg kell őket leckéztetni…
sunga
2021-02-21 @ 12:49
A Háárpiák legújabb akciói:
◘ A Krím-félszigeten, ahol azelőtt soh’sem láttak jeget -15 fokos hideg van napok óta, jeges fagy, dühöngő hóviharok, közlekedési káosz;
◘ Himalaja India északi határain fekvő egyik magas csúcsán hatalmas gleccser szabadult el, a hegy lábánál hirtelen pusztító árvizet okozva. Az ilyesmi azon a vidéken tavasszal, meg nyáron előfordul néha, de télvíz idején a helybeliek ezt még sohasem tapasztalták.
◘ Jövő héten szaharai homokvihar lesz Magyarországon – a várható következmények kiszámíthatatlanok.
Mindenki sorra kerül, mindenki megkapja, amit megérdemel – reszkessetek egerek! 🙂
El sem merem képzelni, mi lesz itt nálunk egy év múlva, a sokak szerint sorsfordító választások előtti hetekben.
☼
sunga
2021-02-24 @ 21:26
No, akkor ezt a mai cikket olvassátok el, t. Olvtársak – garantáltan elmegy az életkedvetek is. Nekem ez mára több, mint elegendő:
https://www.erdely.ma/ha-mar-behodolas-legyen-spiro-gyorgy-a-konzervativ-mma-elnoke-szakacs-arpad-irasa-az-erdely-ma-portalnak/
🙁
Theo
2021-02-24 @ 23:17
Azt hiszem mi nagyon be vagyunk csapva.