Otelló, a velencei afroeurópai
77„Most épen most, egy rút fekete kos
Most lopja meg fehér bárányodat.”Shakespeare: Otelló
Ismét önképzőköri foglalkozást rendeztek az összeurópai elmegyógyintézet ápoltjai, az európai parlament patinás falai között. Ennek keretében, nagy többséggel elfogadták az 2018/2899(RSP) kódjelű állásfoglalási indítványt az afrikai származású emberek alapvető jogairól Európában. Az állásfoglalás szép példája mindazon érdekes tüneteknek, melyeket a „hivatalos” Európa az utóbbi időben mutat, ezért tán megér néhány bekezdést.
Először is, a kórisme nyelvészkedéssel kezdődik, ahogyan kell. Nagyon fontos ugyanis, hogy az agyak átmosása a nyelv megerőszakolásával kezdődik. Mert ha csak értelmetlen szavakkal tudjuk kifejezni magunkat, akkor kizárólag hülyeségeket tudunk mondani, ennek következtében pedig mi magunk is agyalágyultnak látszunk majd és nem rívunk ki az európai összhangzattanból. A jeles testület szerint az Európában élő négereket ezentúl az „afroeurópai”, illetve az „afrokaribi” jelzőkkel kell illetni, mert az sem mindegy, hogy honnan a fenéből keveredtek ide.
A kompozícióban itt aztán először jelenik meg a főtéma, a rasszizmus, illetve a fehér ember bűnei mert: „mindez összefüggésben áll a gyarmatosítás történelmi elnyomó struktúráival és a transzatlanti rabszolga-kereskedelemmel”. Hogy a jelenkori „rasszizmus” miképpen áll ez ezekkel összefüggésbe, arra aztán nem térnek ki. Így van és kész.
És itt álljunk meg ez pillanatra.
A gyarmatok a 19. századtól kezdődően, Közép- és Dél-Amerikában, majd jellemzően a múlt század ’60-as, ’70-es éveiben váltak függetlenné. Tehát a legutolsók is nagyjából 50 éve. Ötven év hosszú idő, két emberi generáció, azóta élvezik a függetlenség „előnyeit”. Nem is hagyták csak úgy elmúlni ezt a hosszú időt, mikor végre maguk intézhették ügyeiket. Mindenütt volt legalább egy törzsi háború, pár népirtás, emberevő diktátorok és a szabadság más, ezekhez hasonló csodái. A rabszolga-kereskedelemnek pedig több mint 100 éve vetettek véget a nyugati, akkor még keresztény, világban. Úgyhogy annak máig érő káros hatása talán egyedül az USA-ban figyelhető meg, csakhogy inkább a fehérek számára.
Hogy a fehérek bűnei „az afrikaiak és az afrikai származásúak ellen elkövetett történelmi igazságtalanságok” miképpen hatnak ilyen hosszan, a felszabadulásuk után, miért nem voltak képesek rendezni közállapotaikat, azt az állásfoglalás – érthető okokból – nem részletezi. Megjegyzik azt is, hogy az afrofóbia (Istenem! Micsoda gyönyörű szó: afrofóbia!) továbbra is tombol Európában, méghozzá olyan iszonyatos tünetekkel, mint „diszkriminatív sztereotípiák – beleértve az arc feketére festését …”.
Így lesz rasszista elfoglaltság a szénbányászat, vagy a kéményseprés.
Továbbá, ennek értelmében, nyilvánvaló, hogy a közismert fehér fajvédő, William Shakespeare Otelló című művében a címszerepet csak négerek játszhatják és Verdi hasonló című operájában kell legyenek tamtam dobok is. Az azért nem gondoltam volna, hogy az EP a színpadi szereposztásba is beleszólást követel magának.
Az ápoltak követelik, mindezek figyelembevételével, hogy „ugyanakkor emlékezzenek meg az afrikai származású emberek hatalmas teljesítményeiről és pozitív hozzájárulásairól…” Itt szintén elmarad eme hatalmas teljesítmények és hozzájárulások felsorolása, pedig rém kíváncsi lennék rá, mert nekem csak a blues jut eszembe. Követelik azt is, hogy az EU országai tegyék meg „a nyilvános bocsánatkérést” és szükséges az „elrabolt műkincsek visszaszolgáltatása a származási országoknak” Hogy „műkincs” alatt mit értenek, azt nem tudom, talán a mérgezett majomfogakkal ékített fejdíszekre, vagy az ősi misszionárius-receptekre gondolnak. Tőlem amúgy ezeket nyugodtan visszaadhatják nekik.
Mindezen ökörségek után, a szövegben elrejtve, a 23. pontban bújik ki a néger a zsákból. Mint írják: „felhívja a Bizottságot és a tagállamokat, hogy – figyelemmel a meglévő jogszabályokra és gyakorlatokra – biztosítsanak biztonságos és jogszerű legális lehetőségeket az Unióba belépni kívánó migránsok, menekültek és menedékkérők számára”
Tehát, hogy pontosan értsük: oly súlyos bűnöket követtünk el szegény négerekkel szemben, hogy mély bűntudattól eltelve, be kell engedjük őket, mi több, el is kell őket tartani. Már csak azért is, hogy Macron elnök nehogy ki fogyjon az ölelgetni való négerekből.
Van azonban itt, a mi szempontunkból néhány bökkenő.
Mi, magyarok csak annyiban vettük ki a részünket a gyarmatosításból, hogy a monarchia utazói fedezték fel a Ferenc József földet, számtalan fókával és jegesmedvével. Slussz. Még ha el is követtek valakik valamit a négerek ellen, azok biztosan nem mi voltunk. Sok csúfsága van a történelmünknek – itt van mindjárt Gyurcsány – de ebből valahogyan kimaradtunk. Ha komolyan vesszük az ápoltak állásfoglalását, akkor nekünk az egészhez semmi közünk. Nem kell „műkincseket” visszaszolgáltatni, játszhatja magyar színész Otellót és végképp nem kell négereket beengedni.
Szórakozzanak velük azok, akik a „bűnöket” elkövették.
Újabb nagyszerű példáját láthatjuk annak, hogy miképpen állítják a morált, bizonyos hagymázos társadalmi elképzelések szolgálatába. Miképpen kívánják felkelteni a bűntudatot történelmi események kapcsán. Messzire vezethet ez. A történelem már csak olyan, hogy legalább egyszer mindenki követett el mindenki ellen valamit. A mongolok és a törökök például a legjobb lenne, ha főbe lőnék magukat.
Az út, melyen az EP többsége járni akar, újra ilyen bűn. Csak ők azt hiszik ott bent, a sárgaházban ez majd nem érinti őket. Tévednek.
corvus
2019-04-02 @ 12:46
Afrofóbia , beleértve az arcfestést is , nos kedves Aristo , én mint földműves is szoktam , elég fáradtságos munkával , és megfelelő mennyiségű jó magyar föld felhasználásával , befesteni az orcámat , jobbára estvére , ezt azonban egy jó fűrdő lemossa , vajon ezeknek az elmeháborodottaknak ki, mi mossa la az orcájáról a szégyent?
gyozo2018
2019-04-02 @ 13:26
„afrokaribi”
Macron aranyszájú, vállaltan hazudós szóvivőnőjét juttatta eszembe.
Afroka Ribi.
😛
csakafidesz
2019-04-02 @ 13:30
„William Shakespeare Otelló című művében a címszerepet csak négerek játszhatják”
Bocs. Aristo!
Most nagyot tévedsz. A velencei mór az nem fekete, hanem arab. A mór az a marokkói arab, a mórokat űzték ki a spanyolok..
De ha már Velencénél tartunk, és Shakespeare, nos a legjobb feldolgozása a Velencei Kalmár c. darabnak egy fantasztikus film amelyben Shylock szerepét az olasz származású Al Pacino játszotta. Egy nem zsidó olyan tökéletesen alakított zsidót, hogy hasonlót még soha nem láttam.
gyozo2018
2019-04-02 @ 13:32
„afrokaribi”
Macron aranyszájú, vállaltan hazudós szóvivőnőjét juttatta eszembe.
AfrokaRibi.
😛
csakafidesz
2019-04-02 @ 13:35
Igen! A spanyol tengerparton erődítmények sora van. Lent a tengerre építve Lloret de Mar, Tossa de Mar és a többi halászfalú erős vára egy-egy kiugró szikla, helycsúcs tetejére. Amikor jöttek a kalózok és emberrablók Észak Afrikából akkor bemenekültek a várakba az emberek. Ma is Észak Afrikából jön minden baj erre a kontinensre.
Tivadar
2019-04-02 @ 13:50
Nem tudom, vajon Aristo viccnek szánta-e, de szerintem sajnos mindenféle tekintetben halálosan komoly az elmegyógyintézet hasonlat. Ez már nem az a bizonyos szófordulat, hogy „Hát, ezek megbolondultak!”, sajnos ez a pontos diagnózis.
csakafidesz
2019-04-05 @ 18:49
Nemcsak erről van szó. Hitler őrült eszméinek is tapsoltak, mert aki nem tapsolt az a Gestaponál találta magát. Sztálin idejében a Cseka-GPU-OGPU-NKVD intézkedett. Később enyhült a terror, Kádárék már jobbjára csak egzisztenciális terrort alkalmaztak. Nyugaton most pont ez folyik. Aki nem támogatja hülyék hülyeségét az elmehet munkát keresni, ha talál.. A megfélemlítésnek sokféle módja van, ezért gyűlölöm szívből a liberálisokat. Ők a legszívesebben kinyírnának itt minden normális gondolatot, és deportálnák azokat akik olyasmivel jönnek elő, hogy a homoszexualitás mégsem valódi, nem természetes és nem normális dolog.
100km
2019-04-02 @ 14:14
azt ugye már tudjuk, hogy nem munkaerőnek kellenek, mert akkor a bmw nem a nyírségben építene gyárat, hanem verbuválna abból a 2.000.000 bevándorlóból, pár száz „összeszerelő” munkást. (ez ugye érdekes módon eddig nem jött össze, valszeg mert berlinbe az orvosok mentek…)
azt is kizárhatjuk, hogy van olyan épeszű aki önként adja át vagyonának egy részét segélyezésre – max. a szomszédjáét, vagy az államét, de utóbbi ugye félig-meddig csak az övé.
annyira nem sajnálhatják a négereket, hogy a kedvükért lebontják a szociális hálót maguk alól.
azután meg a családalapítás sem jöhet szóba, mert az ikea óta tudjuk, 1) a család hülyeség, 2) fasizmus, 3) a családalapításhoz amúgy sem köll más csak két azonos nemű ember, egy kutya (bizonyos esetekben elég egy ember meg egy kutya), meg pár komód az ikeától.
de akkor meg minek…?????
csakafidesz
2019-04-03 @ 08:54
Nemrég volt egy összeállítás, hogy Európának saját (bennszülött) lakóiból 7-8% munkanélküli van. Ha elfogadjuk, hogy ezek egyrésze bevándorló gyökerű még akkor sincs ok képzetlen munkaerőt importálni. Ilyen van itt is bőven. A hiba a munkanélküli segélyben van. Addig amig munka nélkül a segélyből szépen megél, nos bolond lesz mondjuk kukásnak elmenni. Az aljamunkát azért sem lehetne rájuk bízni, mert ha a feketékre bíznánk a szemétszállítást, mert semmi máshoz nem értenek, nos akkor azt üvöltené a liberális kórus, hogy rasszisták vagyunk.
doktor_hetes
2019-04-02 @ 14:29
Követelem, hogy biztosítsák a szabad migrációt az elhurcolt rabszolgák utódainak volt anyaországuk felé!
Komolyra fordítva a szót, van abban valami, hogy a volt rabszolga kereskedő és gyarmattartó országok tegyenek szimbolikus, de még inkább konkrét gesztusokat. A legfontosabb az afrikai országok gazdasági, technológiai segítése lenne. Viszont ezt a politikai feltételek mellett a szigorú születésszabályozás bevezetéséhez kellene kötni (elvileg megcsinálható, a kínaiaknak sikerült – és aki ezt nem akarja, azt magára kell hagyni, és majd lerendezik a túlszaporodás következményeit egymás közt „jogon kívüli eszközökkel v.ö. szívlapát” és kalasnyikov).
Ellenkező esetben (ami a valószínűbb forgatókönyv) az eu-s idióták által megnyitott szelepek hatására folyamatosan özönleni fog a sok afroafrikai és muszlim migráns (gyakran egyszerre, egy személyben mindkettő) Európába. Mivel szaporodási kedvük a segélyek hatására sem csökken, egy generáció alatt a választásokon döntő lehet a szavazatuk (a ballibsik nagy örömére). Eközben Európa tovább fog hülyülni, lásd:
https://brainstats.com/average-iq-by-country.html
Ráadásul – elnézve az amerikai és svéd börtön statisztikákat – az agresszió is növekedni fog (nem kicsit). A nagy tolerancia alakulására is kíváncsi vagyok, ismerve a muszlimok buzi, transzgender, stb. tetszési indexét. Ezekre válaszul a szélsőjobboldali mozgalmak meg fognak erősödni, s végül eljön a robbanás (nem csak szimbolikus értelemben).
Ekkor már (sőt lehetőleg ezt megelőzően) ebből kimaradni talán csak egy módon tudunk, lezárva a határokat nyugat felé, és egy eurázsiai szövetséghez csatlakozva (már ha beengednek).
csakafidesz
2019-04-03 @ 08:40
Nem tudod felfejleszteni Afrikát, nincsen meg a bizalom. Engem kínáltak már Made in Congo feliratú csokival, de köszönettel elhárítottam. A kínai termékek is addig fogynak amíg egy-egy világmárka áll mögöttük. De pl. a Xiaomi „márka” olcsósága ellenére sem túl kellendő cucc. ttps://xiaomi.hu/
Mekkora lehet akkor egy nigériai termék sikere?
doktor_hetes
2019-04-04 @ 13:06
A kontinens szintű felfejlesztének valóban kicsi az esélye, viszont néhány ország esetében már nagyobb, akik majd idővel például szolgálhatnának a többieknek. A saját brand-eken kívül ott vannak lehetőségként az infrastrukturális beruházások, majd erre épülve a turizmus és beszállítói ipar fejlesztése, a mezőgazdaság modernizálása. Utóbbihoz kapcsolódóan a magasabb hozzáadott értéket képviselő termékek exportálása. Pl. ha a banánnál nem nézzük, hogy melyik országból jött, akkor gondolom a banán konzervnél sem néznénk.
csakafidesz
2019-04-05 @ 11:14
Szerintem pont az élelmiszer-feldolgozás a neuralgikus pont. A higiénia ismert hiánya és a nagy meleg miatt senki sem vesz szívesen afrikai eredetű, ott feldolgozott terméket. Ha egy nagy cég, pl. a Findus nevet szerez a tisztasággal és minőséggel, nos inkább megfizetik azt a vásárlók.
állatanyó
2019-04-06 @ 18:35
Nem olyan hülyeség ez, voltak törekvések a rabszolgák visszatelepítésére, Libéria állam így jött létre.
Attis
2019-04-02 @ 15:25
5 *
Namond
2019-04-02 @ 16:08
A mórok nem négerek.
Van itt egy színház történész?
szereposztás szerint mióta néger Otelló?
Kitalátor
2019-04-03 @ 12:35
Nem is néger, hanem afroarab!
csakafidesz
2019-04-03 @ 14:26
Az afroarab hülye kifejezés. Az arabok fele Afrika északi partjain él. A mór éppen olyan arab, mint a jordániai. A nyelve legfeljebb tájszólás, szóval az arab világ eléggé homogén. Vannak igazi feketék is Marokkóban (igaz nem túl sok), róluk messziről látszik, hogy nem arabok.
Naprózsa
2019-04-03 @ 22:39
Kedves Kitalátor sztem tréfának szánta, és igaza van. Ha van afroamerikai, afroeurópai akkor kell lennie afróarabnak, meg ázsióarabnak meg indiaeurópai meg pakieurópai meg japcsieurópai, meg pigmeuseurópai, meg …. folytassam? Volna annyi variációm mint amennyi gender nem.
Úgyhogy mielőtt belebolondulnánk, maradjunk csak a jó öreg, és bevált néger vagy muzulmán, meg fehér, indián, amcsi, avagy cigány elnevezéseknél. S ha ezek engedélyünk nélkül jönnek ide, egyféle a nevük: Menjhaza!
Theo
2019-04-03 @ 13:32
Arabus, de az angol szineszekhez kepest sokkal sotetebb, gondolom ezert pingaltak be magukat.
En is mindig igy lattam.
állatanyó
2019-04-06 @ 18:38
A darabban úgy szerepel, hogy „black Moor”. Lehet agyalni, hogy az most szó szerinti, vagy a sötét lelkére utal, hogy gondolta Will bácsi.
khm
2019-04-03 @ 17:26
A mór népnév a középkori latin Morus szóból származik, ennek pedig a latin Maurus (a „Római Birodalom Mauretania tartományából való”) az eredete. A mór szót régen tágabb értelemben nemcsak a spanyolországi mórokra, hanem Észak-Afrika arab lakosságára is használták. Ezenkívül a mór szót gyakran általános értelemben a sötét bőrű emberekre is alkalmazták (innen származik a spanyol moreno, -na melléknév: „barna bőrű”).
Magd@
2019-04-02 @ 16:10
„Sok csúfsága van a történelmünknek – itt van mindjárt Gyurcsány – de ebből valahogyan kimaradtunk.”
Akkor mi fehér lappal indulhatunk illetve nagy mennyiségű bonusszal.
Ha egy nemzet az EU- ban joggal felemeheti a hangját és emlékeztetheti Európa más népeit a XX. század történelmére akkor az a magyar.
A B listán lévőket hagyjuk ki.
Hazaárulók mindig voltak, vannak és lesznek és Horty Miklós a ” vonakodó csatlós” nincs ebben a névsorban.
khm
2019-04-02 @ 16:10
„biztosítsanak biztonságos és jogszerű legális lehetőségeket az Unióba belépni kívánó”
Ezt személyi okmánynak hívják. Esetleg útlevélnek. Karcosabb országok vízumot is szoktak adni,ha kérik,és megfelelnek a követelményeknek.
Nem értem,hogy miért akarnak a ni.. izé négerekkel kivételezni,akárhonnan eszi a fene ide ezeket. Azt meg felejtsék el,hogy van afroeurópai,pláne afromagyar. Akkor sem azok,ha Fekete Pákó megtanulja kimondani az űrállomás szót. Magyar embernek kimondhatatlan szó az afromagyar! És kész.
Amúgy pedig bátran elmehetnek a dögevő köcsögjeinkkel az ótvaros pécsába.
Magd@
2019-04-02 @ 16:11
Sok csúfsága van a történelmünknek – itt van mindjárt Gyurcsány – de ebből valahogyan kimaradtunk.”
Akkor mi fehér lappal indulhatunk illetve nagy mennyiségű bonusszal.
Ha egy nemzet az EU- ban joggal felemeheti a hangját és emlékeztetheti Európa más népeit a XX. század történelmére akkor az a magyar.
A B listán lévőket hagyjuk ki.
Hazaárulók mindig voltak, vannak és lesznek és Horty Miklós a ” vonakodó csatlós” nincs ebben a névsorban.
khm
2019-04-02 @ 16:11
„biztosítsanak biztonságos és jogszerű legális lehetőségeket az Unióba belépni kívánó”
Ezt személyi okmánynak hívják. Esetleg útlevélnek. Karcosabb országok vízumot is szoktak adni,ha kérik,és megfelelnek a követelményeknek.
Nem értem,hogy miért akarnak a ni.. izé négerekkel kivételezni,akárhonnan eszi a fene ide ezeket. Azt meg felejtsék el,hogy van afroeurópai,pláne afromagyar. Akkor sem azok,ha Fekete Pákó megtanulja kimondani az űrállomás szót. Magyar embernek kimondhatatlan szó az afromagyar! És kész.
Amúgy pedig bátran elmehetnek a dögevő küntsügjeinkkel együtt,az ótvaros pécs bébe.
khm
2019-04-02 @ 16:12
Jé?
Az afromagyar a tiltott,vagy a fekete pákó?
csakafidesz
2019-04-03 @ 08:47
Az ‘afro’ előtag az „afroamerikai” szóval is hülyeség. Sokkal normálisabb volt az a korszak amikor Mark Twain is egyszerűen négert írt.
khm
2019-04-02 @ 16:13
ezek szerint Én.
Neduddki
2019-04-02 @ 16:28
En elhoztam a zanzibari tengerpartrol egy sea-dollar t ( lapos kagylo annyi van a parton mint a szemet ) ha kell visszakuldom, de utanna hagyjanak beken.
Naprózsa
2019-04-03 @ 08:36
Zseniális, kedves Netuddki! Na akkor mindenki küldje már vissza az elhozott kagylókat, hátha azon kiváltjuk magunkat az afroeurópai afromagyarrá betelepítés Eu által kötelezett kárpótlás alól.
C.Dömötör
2019-04-02 @ 17:24
Amíg a fekete rabszolgákról tonnaszámra jelentek meg könyvek, addig a fehér rabszolgákról Észak-Afrikában, és a törököknél nincs könyv, ez még igen kevés történészt érdekelt.
Nem pont ide tartozik, de valahogy mégis, az új Macbeth filmnél a főszereplőt Denzel Washington alakítja.
Lady Macbeth fehér marad, vajon miért?
Klárika
2019-04-04 @ 19:21
Biztosan azért, mert itt a helyzet túl bonyolult, az „értékrendezés” szempontjából.
Lady Machbeth nem lehetett elég haladó ahhoz, hogy puskát ragadhasson mint Carmen, Milánóban,… mivel a partner ugyancsak feltünöen haladó színü.
Ha meg ez a partner annyira haladóan afroeurópai, akkor annak a féltékenysége okában sem lehet kételkedni, hiszen a bünösségünk irántuk minden vonatkozásban „ösöreg”, univerzális és örökletes. mondják a haladók,… Amint azt még régi neurópiszológusok, a szerzövel együtt nem ily polkorrekt módon gondoltak át; de a szerzö mégis, ösztönösen helyesen járt el.
Magd@
2019-04-02 @ 17:57
Sok csúfsága van a történelmünknek – itt van mindjárt Gyurcsány – de ebből valahogyan kimaradtunk.”
Akkor mi fehér lappal indulhatunk illetve nagy mennyiségű bonusszal.
Ha egy nemzet az EU- ban joggal felemeheti a hangját és emlékeztetheti Európa más népeit a XX. század történelmére akkor az a magyar.
A B listán lévőket hagyjuk ki.
Hazaárulók mindig voltak, vannak és lesznek és Horty Miklós a ” vonakodó csatlós” nincs ebben a névsorban.
Magd@
2019-04-02 @ 18:14
Tisztelt Szerkesztőség!
Szeretném tudni, hogy miért nem jelenik meg a hozzászólásom, gondolom másoké sem Aristo legfrissebb blogjához.
Theo
2019-04-03 @ 11:16
Tok gyengye szerveruk van, allandoan doglodik.
Vahablonde
2019-04-02 @ 18:50
Ez sem semmi:
11. Calls on the Member States to develop national anti-racism strategies that address the comparative situation of people of African descent in areas such as education, housing, health, employment, policing, social services, the justice system and political participation and representation, and to encourage the participation of people of African descent in television programmes and other media, in order to adequately address their lack of representation, as well as the lack of role models for children of African descent;
12. Stresses the important role of civil society organisations in combating racism and discrimination, and calls for an increase in financial support at European, national and local level for grassroots organisations;
vizesnyolcas
2019-04-04 @ 08:18
Érdekes, hogy a 11. pont nem tér ki a bűnözésben való részvétel Összehasonlító elemzésére.
idirablo
2019-04-02 @ 19:12
A rosszalkodó királyfiak elnáspágolása helyett egy külön e célra tartott inason verték el a port (a királylányok persze mindig megúszták egy zárdával:-). Olasz bohózatokban is volt egy szereplő (a nevére nem emlékszem), ‘aki a pofonokat kapja).
Ez az inas és ez a pojáca vagyunk mi, akit a nagyok a saját rosszalkodásuk miatt ütnek (Trianon óta).
idirablo
2019-04-02 @ 19:16
A rosszalkodó királyfiak elnáspágolása helyett egy külön e célra tartott inason verték el a port (a királylányok persze mindig megúszták egy zárdával:-). Olasz bohózatokban is volt egy szereplő (a nevére nem emlékszem), ‘aki a pofonokat kapja’.
Ez az inas és ez a pojáca vagyunk mi, akit a nagyok a saját rosszalkodásuk miatt ütnek (Trianon óta).
Kitalátor
2019-04-03 @ 12:42
Meg a szerbek.
sanya
2019-04-02 @ 19:45
„…. az afrikai származású emberek hatalmas teljesítményeiről és pozitív hozzájárulásairól…” – számos video van a Youtube-on, ahol az agysebészek mindenféle elektromos kéziszerszámmai próbálkoznak, és amikor véletlenül bekapcsol a gép, ijedten elhajítják, és fejvesztve menekülnek
kamcsatka
2019-04-02 @ 20:15
ha megkaparinthatnánk, bar nem is nagyon kell, mert pl. kozosmert hogy a Fuggerek nelkul egy hajot fel nem tudtak volna szerelni a spanyolok.illetve a spanyol (ha jol emlekszem amugy habsburg) kiraly. a befolyo arany meg inkabb a fuggerekhez kerult. a rabszolgakereskedelembe nagy orommel csatlakoztak az iszlam arabok akik osszefogdostak es kihajtottak a partra a foglyokat, majd eladtak oket. kiknek? kelet india tarsasag, es holland, flamand, vallon kerskedohazaknak, aki alapitoit inkabb oszovetsegu hatterunek neveznénk, semmint kersztenynek.
szoval van egy kis bukeja hogy a vilag gatlastalan kirablasat szervezo, judeo krisztián kopenybe burkolt társaság helyett…most a kereszteny kozosseg vallalja a felelosseget? k ugyes biccent kohn bacsi es elad néhány facebook reszvenyt.
Pandora
2019-04-02 @ 20:53
Édes,drága Aristo ! Csak a már klisévé lett mondatokat tudom ismételni :egy ilyen dolgozat után fényesebben süt a Nap, jobb lesz a kedvünk,az irónia elegánsan öl,köszönöm,stb……. Bár a KÖSZÖNÖM soha sem lehet klisé,mert érzelmi töltete van,tehát :köszönöm a mai napit is.
Klárika
2019-04-02 @ 21:02
Péter Szemzö fb :
„”kibújik a néger a zsákból”? Hozok bort.
Én meg likört.
Klárika
2019-04-02 @ 21:04
Péter Szemzö:
„”kibújik a néger a zsákból”? Hozok bort.
Én meg likört.
Klárika
2019-04-02 @ 21:22
Az „afroeurópai”, illetve az „afrokaribi” s ha nem találnám el hogy honnan jön, akkor beperel
— „Azt azért nem gondoltam volna, hogy az EP a színpadi szereposztásba is beleszólást követel magának. .
Mindenbe, hiszen föpróbája a birodalomépítésnek
— „mint írják: „felhívja a Bizottságot és a tagállamokat, hogy…”
Hát mi ez, ha nem a már emlegetett lopakodó érvényesítése az ENSZ paktumának? Nincs különbségtétel, nem pontosítják az aláírókat. Aki tagállam az tegye, különben elöször feljelent valamely civilszervezet s azután jön a büntetés, szintén többségi megszavazással.
Gijutsushi
2019-04-02 @ 21:44
Hát igen, a törökök! Náluk van Mátyás corvináinak döntő többsége! Azonnal vissza, és a janicsár átnevelő táborokért pedig az ük-ük unokáinkig (de nem bezárólag!!!) kártérítést kérünk. Fejenként 500 eurót havonta, névtelen bankkártyára.
Ja, és kérjük vissza a Ferenc József földet az oroszoktól. Hiszen minden földterület azé a „rogue” (lator) nemzeté lett, amely felfedezte – kivéve, ha volt még nagyobb lator (USA, UK), amely később elvette tőle. (pl. Fülöp-szigetek, Kuba, Texas, stb.)
A jelenlegi migráns kérdést meg oldják meg azok, akik okozták, azaz a gyarmattartó, rabszolga kereskedő (akkor is, most is erkölcs nélküli) európai államok! Bűnük nagysága szerint: Egyesült Királyság, Franciaország, Hollandia, Spanyolország, Portugália, Belgium, Németország, Olaszország. Szépen elosztották maguk között Afrikát, Amerikát, Ázsia egy részét. Most annak arányában tessék befogadni a migránsokat. Mondjuk az Egyesült Királyság 100 milliót, Franciaország (ott van bőven terület is) 80 milliót, s.i.t. Ki lehet számolni, hogy mennyi erőforrást raboltak el vagy vettek üveggyöngyért egy-egy afrikai országtól – nevezzük jogcím nélküli gazdagodásnak – és ezt az összeget „lelakhatják” náluk a négerek. Nálunk is lelakhatnák, csak az a helyzet, hogy nulla összeg jön ki, ami nem túl hosszú tartózkodásra jogosítja őket…
Naprózsa
2019-04-02 @ 22:15
Na akkor soroljuk azokat a főbenjáró bűnöket amiket elkövettünk:
Megtanítottuk őket írni-olvasni, megmutattuk hogyan kell utakat, vasutakat, repülőtereket, víz-csatornahálózatot és városokat építeni.
Felfedeztük helyettük a…vetésforgót, gőzgépet, kombájnt, elektromosságot, repülést, űrkutatást, műholdat, TV-t, amin látják a gazdagságunkat, de valamiért nem látják, hogy ezért mi évezredek óta tanulunk és keményen megdolgozunk….és a többi…
Aztán mi gyártjuk a gumicsónakot melyen ide hajótörésszenvednek, a mentőmellényt, az okostelót, amivel nekünk telefonálnak, hogy mentsük ki őket, a hajót, amivel kimentjük. Meg a bankot és mastercardot amivel hazaküldhetik a tőlünk kapott zsozsót, hogy azon még több hős Otellót ideküldjenek, akik aztán holmi európai Desdemonákat megerőszakolása után leszúrhassanak, esetleg törzsi népi szokás szerint megegyenek.
Aztán mi fejlesztjük és gyártjuk azokat a növényvédelmi szereket, amiket nem is használnak, mivel nekik az évi háromszori aratáshoz elég fejlett az ásóbot, de mi gyártjuk a gyógyszereket is amik következtében életben maradva teleszülhetik a világot.
Ja és mi gyártjuk azokat a fegyvereket, amivel ölhetik egymást, a teherautókat amin szállítjuk nekik, az öldöklés közepette munkára rá nem érőknek a segély-tápot, hogy életben maradjanak.
S mit adtak a rómaikat, akarom mondani az afroafrikaiak meg afroeurópaiak a világnak? Hát sorolom…, és…, és… egy se jut eszembe.
Mert ők azalatt, míg minden nem afrikai és nem egyiptomi kultúra fejlődött, valahogy a kefélésen és a sárkunyhó építésén kívül nem értek rá más dolgokra, pedig még télire fűtőanyagot se kell kitermelniük, hogy meg ne fagyjanak.
Namond
2019-04-03 @ 14:17
EZ az írás jobb, a jónál és mily igaz.
csakafidesz
2019-04-03 @ 14:35
Rémes, ne is sorold. De az volt a nagyobb hiba, hogy az emberevésről leszoktattunk őket. Egykoron a másik törzs tagjainak rituális elfogyasztása tartotta egyensúlyban a demográfiai helyzetet. Amióta nem eszik meg egymást, nos azóta van ez a nagy népességrobbanás.
lacika
2019-04-02 @ 23:45
Kitűnő írás. Csak egy kérdés maradt ki belőle. Mi a helyzet a kollektív bűnösséggel, vagy azzal, hogy az ükonokák is hibásak felmenőik bűnéért?
Namond
2019-04-03 @ 14:18
Mit mond Ferenc a Pápa, hányad íziglen?
csakafidesz
2019-04-03 @ 14:48
Ostobaság. Akkor a Római Birodalom bűneiért ki a felelős? Vagy vegyünk egy közelebbi példát. A mai mongolok felelősek-e Dzsingisz kán szörnyű mészárlásai miatt? Különösen annak tükrében, hogy Ulanbatorban hatalmas Dzsingisz kán szobor áll.
https://st2.depositphotos.com/6456500/9734/i/950/depositphotos_97340182-stock-photo-the-worlds-largest-statue-of.jpg
Mahir Kara
2019-04-03 @ 03:58
A gyógyíthatatlan ostobaság kategória! Elfogult, szégyentelen marha!
khm
2019-04-03 @ 20:57
Nagyon szép önvallomás.
Nyugodjon meg,ettől a kicsiny vallomástól nem fog meggyógyulni. De bármikor küldhetünk egy rohamkocsit. Írjon még,hosszan és többször,és beazonosítjuk,hol lesz erre szükség.
Vagablonde
2019-04-03 @ 06:43
Semmi?
Aristo
2019-04-03 @ 08:15
Némi informatikai zavar támadt a hozzászólások kapcsán. Mindenkitől elnézést kérek. És köszönöm a türelmet.
Aristo
khm
2019-04-03 @ 20:58
Napokig vagyok türelmes. 🙂
Vagy nem.
Klárika
2019-04-04 @ 18:52
Szívesen. Mostmár semmi de semmi baj.
Csak egy kis izgulás volt amiatt, hogy ide is bedugta már Cukorhegyi azt világhírü orrát?!
csakafidesz
2019-04-03 @ 08:44
Valamiért nem mennek fel a hozzászólások Aristo blogjára..
tango47
2019-04-03 @ 10:59
Néhány megjegyzés: a mór, vagy szaracén tényleg nem néger, hanem arab, vagy berber származék, ennek ellenére a színpadokon előszeretettel sminkelik négerré.
Shakespeare művének címe helyesen Othello. Az ugyanezen műből írt Verdi- opera megkülönböztetésül kapta zeneszerzőjétől az Otello címet.
Vacula bácsi
2019-04-03 @ 11:46
Ugye nem olvasta végig az egész cikket? Esetleg gondjai vannak a szövegértéssel? Netán az oszmánok által rabszolgának elrabolt néhány millió fehér ember miatt vannak lelki problémái? Vagy azok nemigen érdeklik, mert azokkal nem divat foglalkozni? Úgy humanisztikusan…. Gratulálok.
Tekla
2019-04-03 @ 14:06
Fontos a sötét bőrű, etnikai kisebbségekhez tartozó emberek jelenléte. Főleg egy ilyen befogadó és nyitott országban, amit egy roma származású miniszterelnök irányít.
csakafidesz
2019-04-05 @ 18:35
Kuss liberális!
csakafidesz
2019-04-03 @ 14:31
Kérlek nincsennek afrikai menekültek, csak bevándorlók. Nem kötelességünk segíteni, mert Európában soha nem voltak fekete rabszolgák. Énnekem pedig nincs se jogos, se jogtalan szégyenérzetem amiatt, hogy valaha voltak fekete rabszolgák Amerikában.
Jobb lenne szirtesanna, ha a 444.hu oldalon írkálnál. Mi itt utáljuk a liberális trollok ökörségeit.
nyikto
2019-04-03 @ 14:35
Iszol te rendesen a gyógyszereidre?
István Nagy
2019-04-03 @ 15:08
Nem kell észak-afrikai kalózozni, ha a fehér ember kárára elkövetett aljasságok felhánytorgatása a cél. A Magyar Királyság területéről a muszlim törökök 150 év alatt majd 3 millió rabszolgát hajtottak el. Ami csupán majd tízszerese az USA-ba vitt feketék létszámának. Kevesebbért is tiltottak már be vallást-eszmét és akkor a jóvátételről még nem is beszéltünk…
pofonfa
2019-04-03 @ 15:41
Azért az érdekes, hogy a kollektív bűntudattal csak az európai átlag állampolgárt kívánják beoltani.
Eléggé nyilvánvalóan azért, hogy eltűrjék saját országuk közösségének szétrombolását.
Ennél is érdekesebb, hogy egyetlen EP állásfoglalás nem követel valós, érdemi jóvátételt: mondjuk, hogy az afrikai gyémántbányászat és drágakő kereskedelem kerüljön afrikai kézbe. Számolják fel az amszerdami és New Yorkban lévő gyémánt kereskedelmi központokat. Továbbá, hogy a multinacionális vállalatok vonuljanak vissza és adjanak teret a helyi, afrikai vállalatoknak. Vagy például, ha egy afrikai ország stratégiai iparággá nyilvánítja egy ritka fém bányászatát, ami óriási hasznot hozna a napi 2 dollárból élő helyi afrikaiaknak, az ott bányát üzemeltető , monopóhelyzetben lévő multi ne fenyegesse meg az afrikai kormányt a gazdaság bedöntésével, hanem a”az afrikaiak ellen elkövetett igazságtalanságok” nevében követelje az EP, hogy működjön együtt a helyi kormánnyal és fejezze be kizsákmányolását. Ez persze elképzelhetetlen, ugye?
Csak a hülye átlag európai fehér járjon lehajtott fejjel, és engedje felprédálni az országát a globális elit hatalmának fenntartása érdekében. Hát, anyátokat, (Már elnézést.)
csakafidesz
2019-04-03 @ 19:55
Egy gyémántértékesítő vállalkozás nem tud szégyenkezni. Az uránnal sem tudnának mit kezdeni a feketék, ezért elhozzák ide Európába.. Az uránium szállító hajók személyzetét rendszeresen vizsgálják, jódot adnak nekik, stb. Valamiért az uránércet kibányászó feketéknél ez elmarad.. Emiatt én nem vagyok hajlandó szégyenkezni, ebben semmi felelősségem nincsen. Nem vagyok bűnös azért, mert 300 évvel ezelőtt feketéket hurcoltak holland hajókkal Amerikába, azért sem, hogy franciák uránium bányákat üzemeltetnek a mai napig.
v
2019-04-03 @ 15:46
Nincs nálunk elég társbérlő????
vaarany lalai
2019-04-03 @ 16:39
Van itt elég társbérlő!!!!!
Attila
2019-04-04 @ 10:03
Köszönet Aristonak, hogy ezzel a remek cikkel elhatárolódik a rasszistáktól, és hitet tesz az emberi egyenlőség és a humanizmus mellett.
Naprózsa
2019-04-05 @ 18:22
Amikor majd Nyugat-Európát elárasztják a néger, és ezt még súlyosbítón ráadásul muzulmán „egyenlők”, akkor az Önökhöz hasonló „humanisták”, vagy sokkal inkább provokátorok, a saját bőrükön is tapasztalhatják, hogy kik az igazi rasszisták. A mi humanizmusunk az igazi, mert nem megyünk Afrikába, se Arábiába, se fosztogatni, se fegyvereket eladni, se üzletelni, se ingyenélni, se háborút szítani, se téríteni, se „humánusan” elszedni még a rossz szándékú beáramlóktól se a pénzét embercsempész támogatóként.
Mi úgy tartjuk, minden ember egyenlő jogokkal rendelkezik, kivéve amikor mások nyakán akar élősködni, másokat akar kifosztani és megölni a saját hazájában. Minálunk négereknek csak annyi joguk van, hogy hazamehetnek, hogy ott teljesítsék a hazájuk gyarapításának, családjuk eltartásának kötelességét. Afrika az ő hazájuk, és ez azokra is vonatkozik, akik korábban szivárogtak be a földrészünkre.
Pont azért vagyunk mi valódi humanisták, mert mindenkit, még a minket leigázni és kihasználni szándékozó idegeneket is meg akarjuk kímélni attól, hogy hazáink, családjaink védelmében le kelljen őket ölni egy polgár-világháborúban.
Ma aki humanizmus ürüggyel, meg mint furkósbottal a keresztényi kötelességgel példálózva akar népeket keverni, ő a valójában a rasszista és álhumánus, nem mi, mert mint Haiti és Dél-Afrika példája is mutatja, a négerek és minden muzulmán az igazi rasszista, akik vallási, bőrszín és nemi alapon nemcsak beszélnek a faji felsőbbrendűségükről, hanem mindenkit le is akarnak gyilkolni aki nem az ő rasszuk.
Ami pedig az eltérő szellemi és mentális különbséget illeti, ismerve a történelmüket, belterjes házasodási szokásaikat, hozzáállásukat a munkához és tanuláshoz, és a világ IQ-tesztjét, tetszik vagy nem tetszik a négerek és arabok átlagosan butábbak és lustábbak mint a kelet-ázsiaiak és mi fehérek. Ezt pedig egymás között és a saját hazáinkban jogunk is van kimondani.
Az egyenlő feltételek ellenére is alacsonyabb tanulási képességek, s ezen az alapon szelektáló, a többezer éves belterjességet nem honoráló biológia tények, s bizony makacs dolgok, úgyhogy nem mi vagyunk a rasszisták, hanem maga a biológia és az evolúció.
Klárika
2019-04-04 @ 19:26
De a szisztém még most sem müköd, viszont remélhetünk,…
csakafidesz
2019-04-05 @ 13:35
Nem furcsa, hogy pont Aristo oldala ragadt be? Aristo túl okos a Pesti Srácok színvonalához képest.
Lupus
2019-04-06 @ 13:45
…de csak az új, az április 4-ről érctorkok hangjánál százszor szebben szóló Aristo-blogbejegyzés után működésképtelen a nem-facebookos hsz-rendszer! [Bejegyezve hatodikán, 13:45-kor]