Vagy-vagy
67„…nevess a világ bolondságán vagy sirasd meg, mindkettőt meg fogod bánni; vagy nevetsz a világ ostobaságán, vagy siratod, mindkettőt megbánod.”
Søren Aabye Kierkegaard: Vagy-vagy
Nagyívű cikk jelent meg a libsi propaganda nagyágyújának, az Indexnek pixelein, „Városokban kezdődhet az autoriter rezsimek hanyatlása” címmel. Természetesen már magából a címből is kisüthetjük a tartalmat: a budapesti győzelem Orbánbasi bukását okozza 2022-ben. Vagy nem, de erről később.
A cikket egy bizonyos Fábián Tamás jegyzi, aki széles körű és vitathatatlanul szerteágazó tudással rendelkezik, minden területen. Ennek illusztrálására talán elég megemlíteni, hogy az idézett írásművet megelőzően a „Sokat ártanak a szívnek a sós rágcsálnivalók, üdítőitalok és társaik” címmel látta el gondolkodnivalóval az olvasóit. Aztán másnap, a rút, egészségtelen rágcsálnivalók hernyójából kikelve, tarka lepkeként az illiberalizmus virágára lebbent.
Kemény felütéssel kezdi a fogalmazást, emígyen: „Oroszországot, Törökországot, Magyarországot és Lengyelországot (bár utóbbi még az út elején jár) a szakirodalom versengő autoriter/tekintélyelvű rendszereknek nevezi.” Nem tudom, észrevették-e a kulcsszót: szakirodalom. A „szakirodalom” szó azt sugallja: most valami nagyon tudományos dolog kezdődik. Pedig nem, mert itt nem más köszönt be, mint az a meglehetősen aljas módszer, amivel a jeles szerző él. És nem csak ő.
A módszer lényege, hogy mindenféle, látszólag totálisan értelmetlen és diffúz fogalmazásban elhangozzanak bizonyos kulcsmotívumok. Ezek pedig, egyfelől, hogy Lengyelország, vagy éppen Magyarország szerepeljen olyan összehasonlításokban, melyek a kies Kirgizisztán, Szenegál és még ki tudja, a világ alfelének mely diktatúrájára hivatkoznak. Sugallva, hogy ugye ezek egyformák velünk.
Az, hogy ez egyáltalán nem igaz, egy percig sem zavarja a szerzőt.
Az persze, hogy egy másik országból mondja meg nekünk a „szakirodalom”, hogy mi a „jó”, a helyes államforma, nekünk bennszülötteknek, az nem más, mint az új-gyarmatosítás egy formája. Azt hordozza ugyanis magában, hogy mi magunk nem vagyunk eléggé fejlettek, tudatosak – és libsik –, hogy magunk tudjuk meghatározni állami életünk kereteit. Olyannyira nem, hogy az egyik momentumos boszorkány éppen most győzködi Amerikát, hogy a NATO kényszerítse Magyarországot a szerinte helyes útra. (Miközben elvtársaik a környező országokban hazaárultak éppen.) Azt, hogy ezt miképpen képzeli el – elég lesz-e a bombázás, vagy be is kell vonulni –, nem osztotta meg velünk az újsütetű honanya. Azonban, valószínűleg, süket fülekre fog találni, hiszen mi nem rendelkezünk olyan kurrens ásványi kincsekkel, melyek hatékonyan kiáltanának demokráciáért.
Az új-gyarmatosítás azért különbözik a régitől, hogy ma már nincsenek elszánt kereskedő-kalandorok, akik egy rozoga ladikon az életüket kockáztatták távoli országokban a meggazdagodásért. Akik ma meggazdagodnak a gyarmatokból, azok kényelmes irodákban, kormányzati stallumokban üldögélnek és a piszkos munkát a komprádor értelmiségre bízzák. És a munka valóban piszkos. Össze kell omlasztani a közigazgatást, az állam belső életét – végtelen szenvedést okozva minden polgárnak – hogy aztán valami külföldi megmentők megérkezhessenek. Akik aztán – a „megmentésért” cserében – azonnal privatizálnak (értsd: kifosztanak) mindent, miközben a rendbontásoktól, áruhiányról elfásult népnek az „értelmiség” elmagyarázza: nagyon jó ez így.
Van azonban ennek a látszólag jól megkoreografált eljárásnak egy nagy hibája. Jelesül az, hogy a magát exponáló libsi „értelmiség” a későbbiekben tökéletesen alkalmatlan az ország irányítására, és legalább annyira árt neki, mint Fábián Tamás szerint a szívnek a sós ropogtatnivaló és az üdítőital. Példának elég csak egy tekintet vetni az irományban is emlegetett Grúziára, ahol, miután beütött a nagy demokrácia, sikerült egy akkora hülyét választani, aki fegyveres konfliktusba keveredett Oroszországgal, mert azt hitte ez a szerencsétlen, hogy a nyugat majd segít neki, és az Isten háta mögötti országáért, meg az ő két szép szeméért, háborúzni fog Oroszországgal.
Ehhez nagyon hülyének kellett lennie.
A grúzok jó vásárt csináltak. És úgy általában is: az általa emlegetett országok népének semmivel sem lett jobb, mi több, inkább rosszabb lett a libsi demokraták győzelme után.
Maga az írás, miután elhangzottak az említett kulcsmotívumok, érdekes véget ér. Miután felsorol egy pár országot, ahol az önkormányzati választásokon elért győzelem később a hatalom átvételéhez vezetett, olyan számunkra tökéletesen irreleváns helyeken, mint például Mexikó, megállapítja, hogy Lengyelországban meg nem így történt, sőt, a kormánypárt nagy győzelmet aratott, ellenzéki polgármesterek ide, vagy oda. „…a lengyel példa mégis azt mutatja, hogy a nagyvárosok meghódítása önmagában még egyáltalán nem jelent garanciát az illiberális rezsimek legyőzésére.” Így jutunk el a fent idézett Kierkegaard vagy-vagy pesszimizmusához.
A szerző hosszú és unalmas írása szerint az önkormánytati győztesek vagy győznek később a parlamenti választásokon, vagy nem. De ez legalább biztos.
Jáger László
2019-11-15 @ 17:53
A képen melyik ME látható!!!???…
Csak szeretnem tudni,hogy kire is kell asszociálnom
Vagy erre-vagy arra…
barátilag
J.L….
Szabi
2019-11-15 @ 19:07
A képen te vagy.
malleus
2019-11-16 @ 02:27
A képen Charles Laughton látható a Notre Dame-i toronyőr Quasimodo szerepében. Remek film, remek szinész.
Opti Mihály
2019-11-16 @ 08:32
Tuché!
Kata Erdélyiné
2019-11-16 @ 10:35
Jáger lászló nem ismered fel a fizimiskádat?
pityu
2019-11-15 @ 17:54
A végkövetkeztetés támadhatatlan!
Naprózsa
2019-11-15 @ 18:34
Még régebben egyszer kifakadtam otthon mikor kapcsolgattam egyik adóról a másikra és mindenhol a Hitler mit csinált, meg mit nem csinált, meg holokauszt, meg holokauszt, meg holokausz a csapból is ez folyt. Mondom:
– Ép lelkű ember igyekszik inkább elfelejteni a borzalmakat, nemhogy folyton erről beszéljen még 70 évvel a történtek után is!
Erre az akkor még kamasz fiam nyeglén rávágta:
– Rosszul látod a dolgokat, anya. Ezek nem panaszkodnak, hanem vágynak rá!
Most valami ilyen lehet az örök diktátorozóknál meg a Magyarországon diktatúra van – sipákolóknál. Nem az a bajuk, hogy itt sajtószabadság van, meg senkiért sem jön a fekete autó. Ők vágynak a diktatúrára…
Ha már úgysincs soha rajtuk füstszűrős sapka, nem kéne a baloldal ifjú titánjainak bemutatni, hogy milyen az igazi diktatúra? Legalább lesz összehasonlítású alapjuk, vagy legalább okuk a sírásra…
Pál
2019-11-15 @ 19:02
Próbaképpen benáculni, csak hogy valóra válhassanak a libsik félelmei? Eldobni minden morális elvet és emberi érzést, hátat fordítani a demokráciának, hogy igazoljuk saját hübriszünket? Érdekes gondolat. Kérdés, hogy ilyen mélyről van-e visszaút. Mondja, hisz maga Istenben?
Andromeda
2019-11-15 @ 21:29
Igen, Kamugeri, Gyurcsótányék, Botmixeresék szavazói vágynak a diktatúrára, ahor kiírták az összes „Fideszest”, tehát nemcsak a vezérkari, hanem mindenkit, akinél csak a gyanúja is felmerült, hogy esetleg a Fideszre szavazott. Ezek tényleg vért akarnak. Kamugerire és a többiekre pedig pontosan az igaz, amit ők a Fideszre vetítenek: Autoriter, rasszista, európaellenesek, lopnak, tombolnak, ők illiberálisok valójában, mert nemhogy ellenvéleményt nem tűntek, hanem a szavakat és a gondolatokat is cenzúrázzák.
Namond
2019-11-21 @ 12:10
Stimmel.
Neaddfel
2019-11-15 @ 21:34
És Pál Ön miben hisz azok után, hogy –
***
Gazdaság 2019. március 25. 13:07
Miért nem zárkóztunk fel Nyugat-Európához?
portofilo.hu-A volt keleti országok közül egyikben sem sikerült felzárkózni a nyugati életszínvonalhoz – még a legszegényebb mediterrán országban, Portugáliában is magasabb az egy főre jutó fogyasztás, mint a leggazdagabb egykori kommunista országban, Szlovéniában.
***
– hogy 30 év „demokrácia” után AZ ÖSSZES VOLT KOMMUNISTA ORSZÁG(!), nem csak az „autoriter zorbánia” itt tart ahol ???
csakafidesz
2019-11-16 @ 03:08
Oka van annak, hogy nem tudunk odáig érni anyagilag. Persze a fizetés összege nem feltétlenül szabja meg az életminőséget. Az a magyar aki kimegy gürizni pl. Londonba, és egy tetves albérletért odaadja az ottani fizetése felét ami a hazai kétszerese, majd megveszi a kétszer olyan drága kenyeret és megfontolja, hogy este kimenjen a városba, nos rájön, hogy a banki árfolyam az csalás. Tényleg hamarabb összelapátolhat egy használt kocsit, de ha be kell fizetni a kötelező adókat, nos benzint alig fog venni bele. Ha a foga fáj, nos az egész havi pénze bánja a fogorvosnál. Teljesen más az árstruktúra és a pénz valóságos értéke. Felejtsük el, hogy „jól keres” valaki. Az a lényeg, hogy jól él-e. Akkor boldog az ember, ha igazi barátai vannak, nincsennek komoly gondjai. Ha megvan mindene ami tényleg szükséges, rendesen táplálkozik és fűtött szobában lakik. Mindez anélkül, hogy a belét is kidolgozná.
Namond
2019-11-21 @ 12:20
A „rendszer váltás” utáni időszak több mint felét és pont a kezdetét a liberál-anarcsista, szoci-náci befolyás és kormányzat uralta és az MSZMP csődtömegén csak rontott.
Még az Alkotmány módosítás is, mely a rendszerváltás alapfeltétele, csak 2010 után történt meg.
A FIDESZ-KNDP az egyetlen rendszerváltó párt.
Az összes többi a kommunista-bolsevik időszak gyakorlatát – autoriter kormányzás, céljaikkal ellentétes hangok elhallgattatás, az ellenzéki megszólalók megsemmisítése, a költségvetéssel stratégiai koncepció nélküli ideológiai ötletelés – vágyja vissza és ennek gyakorlásáért szeretne hatalomba kerülni.
Mit és mikorra várja?
fater
2019-11-15 @ 23:02
….eszednél vagy ember? te nácizol, mikor a világot készültök láng borítani, a judeoobolsevizmus összes létező elemét te magad soroltad fel, amit pontosan ti vágytok hően úgy, hogy állandóan reszkettek a „félelmetekben”
Naprózsa
2019-11-16 @ 01:25
Nem nekünk kell diktatúrát csinálni, hisz mi anno benne éltünk, tudjuk mi az. Ezeknek a hazaárulóknak kell már végre felelniük a hazudozásaikról. Tessék beperelni őket sorozatban, s végre sarkunkra állva megállapítani, hogy Magyarország, sőt Európa vesztét akarják. Aki csak egy szót is szól a határvédelem, kerítés lebontásáról, papír nélküli idegenek beengedéséről, az már el is követte a hazaárulást. Aki pénzt fogad el Sorostól vagy külföldi támogatókkal pártkampányol, az is. Tessék tételesen törvénybe iktatni – míg nem késő – hogy mi a hazaárulás, és ez alapján büntetést kiróni.
Tessék elvenni az állampolgárságot attól, aki külföldön született, élt, tanult és felhatalmazta magát, hogy Magyarországon olyan pártot alapítson, amely külföldi finanszírozású, percenként szavaz Magyarország érdekei ellen, s idegeneket, sőt NATO hadsereget akar behívni a területünkre, vagy hazugságokkal teleírja a New York korrupt újságait.
De ha már úgyis diktatúra, legyen emberiség és gyermekek elleni bűncselekménynek nyilvánítva a genderpropaganda és erre való kísérlet, meseíró pályázat vagy 18 éven aluliak homoszexualitásra való felbujtása. De legyen büntetendő az egy férfi és egy nő mint a házasság kizárólagos formájának tagadása is.
Legyen betiltva a pride, meg Cola reklámok, mert káros hatással vannak a gyermekeink fejlődésére.
Az ilyesmi az öngyilkos nyugat kivételével máshol is bűncselekmény és hazaárulás fogalmába tartozik. Hamár diktatúra van, akkor legyenek betiltva az ilyeneket hirdető „civil szervezetek” és újságok.
Hogy ezek nem tetszenének nyugatnak? És? Most is mindenki úgy szar le minket ahogy kedve tartja, mert valóban nincs diktatúra, és a végtelen szabadságuk ellenére ezek az elemek képesek idegen hatalmakat meg hadsereget behívni, akkor miért kell nekünk itt gyáván meghunyászkodnunk?
Ezek nem tanulták, de mi ismerjük a történelmünket, amikor az elődeik cárt, szovjetet, habsburgot hívtak ellenünk, vagy mikor itt állt Mohácsnál az iszlám, és még akkor is azt mondták, hogy nincs is migráció, az egész csak álprobléma…
Megvárjuk demokratikusan hogy a végén még a muzulmánokhoz is fordulnak a mi elnyomásunkat kérni?
K
2019-11-16 @ 08:09
???
Naprózsa-nak:
Így igaz ahogy írja.
Nehéz hozzáfűzni bármit is.
Opti Mihály
2019-11-16 @ 08:35
Teljes mértékben egyetértek.
honpolgár
2019-11-18 @ 12:53
Válasz Naprózsának:
Az összes kalapomat lengetem Ön előtt ! Nagyon ki kell módolnunk, hogy ez az álláspont, amit Ön kifejt, megkapja a megfelelő súlyú és szélességű publicitást ! Meggyőződésem, hogy tömegek gondolják ezt és így !
Namond
2019-11-20 @ 20:34
Köszönöm.
csakafidesz
2019-11-16 @ 02:38
Pontosan. Egy kis benáculást.. Apámat 1957-ben elvitték. Annyira összeverték, hogy négy hónap múlva engedték csak ki az előzetesből amikorra az eltört bordái és csontja beforrtak. (A fogorvos 1958-ban a munkaideje felét vele töltötte.)
Nos egy ilyen kis momentumos nyikhaj, egy gulyásmarci a második pofon után az anyukáért fog sírni..
János
2019-11-16 @ 02:40
A liberalizmus nem demokrácia, hanem liberalizmus. Lényege: négyévente elmehetünk szavazni,és bárki nyer, azt kell csinálnia, amit a nagytestvér megenged . Ha ettől egy kicsit is eltér, akkor náci, fasiszta, antiszemita ,diktátor, autoriter, stb. De ez a módszer lelepleződött. Olyan mint a felfedezett tengeralattjáró,csak időkérdése mikor süllyed el.
gyozo2018
2019-11-15 @ 20:42
Ők, az anarcholiberálnyilasbolsevikok vágynak arra, hogy diktatúrát vezethessenek be.
Ezt mondd el a fiadnak!
Na, ezért kellene, hogy az okos ifjak megszervezzék a saját korosztályukat
is, hogy az ne következzék be, mert az ő életükről, az ő jövőjükről van szó.
Namond
2019-11-15 @ 23:17
?
Szerencsi Veronika
2019-11-16 @ 10:50
Naprózsa – nem vagy egyedül aki rettentően utálja már ezt a tematikát. DE! Csináltak egy újabb oldalt maguknak „neokohn” néven – ahol kizárólag az „emlékeik” IDENTITÁSUK ápolásával foglalkoznak orrvérzésig, a nap 24 órájában. Már az első hozzászólásom után letiltottak – mondjuk ezen nincs mit csodálkozni – nem az ő fajtájuk vagyok DE! Mit keresnek itt? a mandiner oldalain meg azzal riogat egy idióta, hogy ha „megtámadják Izraelt” akkor milliókat kell befogadni Magyarországnak, mert ide jönnek védelemért. Tudod nosztalgia! Viszont ez a fazon nagyon provokátornak tűnik – saját magától ilyet nem talál ki, élő ember a Földön.
kyokuto01
2019-11-16 @ 10:57
Naprózsának:
Natgeon volt valami műsor, amiben amerikai milliomoscsemetéket súvasztottak el Afrikába meg Közép-Ázsiába megtapasztalni, milyen a farok másik vége. Ha jó időt futott tíz kilóméteres vízhordáson, beszélhetett egy percet anyucival, az akkor még kuriózumnak számító műholdas kapcsolaton át.
A kis xarháziakat is meg kéne kínálni Kínával egy fél évre! (hogy mégse Észak-Kórea legyen, mert humánus diktatúra vagyunk)
heroes_never_die
2019-11-15 @ 19:23
„Hazánk nagy barátja”, a Hollandiából krónikus sikertelenség miatt az EP-be kiebrudalt Timmerfranzi fenyegetett 2015-ben egy videóban, mely szerint vagy diverzitás lesz a világ legeldugottab lukaiban is, vagy háború. Nos, a „sokszinüség” (diverzitás) megvalósitását turbóra kapcsolták mostanság, mert nincs annál felemelöbb dolog, mint pl. a Csendes-óceáni Tonga sziget és a finn Számiföld ugyan olyan demokratikus egyenruhába való kényszeritése. Különbséget csak annyit engedélyeznének, hogy az egyik helyen pálmák, a másikon rénszarvasok nönek.
Megjegyzem, éppen a gyarmatositásból pár évtizede felszabadult országok a legnagyobb patrióták, fütyülve a körülöttük sündörgö hatalmak véleményére.
Logikus, hogy a globalizáció az nem más, mint az egész világ gyarmatositásának az igénye, egy magát elitnek aposztrofáló plutokrata kör vezetésével, amely a látszat kedvéért különbözö timmerfranzikat tartana a kirakatban. Nem akarom részleteiben kifejteni.
Az indexes zsurnónak viszont üzenném, hogy a folytonos fröcsögés és gyülöködés (igen, a zsigeri Orbán gyülölet is!) megrondit. Ékes példa erre a Vadait meg- és az országot elkúró Gyuriferi, meg a bolgár debella neje.
Merci Aristo!
khm
2019-11-15 @ 19:41
Tisztelt HND!
igenis van már diverzitás! Méghozzá biodiverzitás,minek következtében a Kárpát medencét elözönlötték a kártevők. És nem CSAK a politikaiakra gondolok!
Ugye nagon régen volt a krumplee bogár…
Azóta:
-dióburokfúró légy
-monília irgalmatlan számú verziója
-amerikai szövőlepke
-amerikai szőlőkabóca és az általa terjesztett VÍRUS
És hosszan sorolhatnám.
Mindezt Mammonnak köszönhetjük,mert annyira finom a délafrikai szőlő decemberben…stb.
Szeretem az alaszkai lazacfilét is… 🙂
Theo
2019-11-16 @ 01:28
Jött valami jó is az USA-ból valaha?
Mondjuk bármi, amit nem oda exportált európai fedezett fel?
csakafidesz
2019-11-16 @ 02:42
Hogyne kérlek, hogyne. Gigantikus dollárhitelek jöttek és némi dollárjóváírás a Nemzeti Bank 65 tonnás aranykészletéért.
csakafidesz
2019-11-16 @ 02:45
@khm. Az alaszkai lazacfilé azért olyan finom, mert az a lazac a gyerekkorát az orosz vizeket töltötte és nem olvastak fel neki gender-meséket.
heroes_never_die
2019-11-16 @ 05:48
@khm, nem akarok senkit elkeseriteni, de ez még csak a kezdet, s nem beszéltünk eddig olyan betegségekröl pl., amelyeket Európában nem, vagy csak tankönyvekböl ismernek. Nem kell rögtön ebolára gondolni, elég mondjuk olyan, svájci orvosok által publikált agressziv, antiboitikum rezisztens tbc-t emliteni, amely a népvándorlással párhuzamosan kerül be az egyes országokba. Egy szimpla tbc kezelése is kb. évi 200ezer euróba kerül ma Németo.-ban.
Ha egy európai utazik bizonyos helyekre, akkor elötte különbözö oltásokat javasolnak, söt vannak államok, ahova oltási igazolás nélkül be sem utazhat. A jelenlegi lakóhelyemen pl. megkövetelik a sárgaláz elleni védettséget, ha a beutazó fertözött országból érkezik. Eközben Európába bárki, bárhonnét, akár papirok nélkül is bemehet, amennyiben „menekültnek” vallja magát.
khm
2019-11-16 @ 07:50
@HND
Tudom,és azt is,hogy TBC-s U-krainából is érkezhet,de Afrika még ma is a korlátlan fertőzési lehetőségek tárháza. A migránsok,pedig nem gyalog jönnek,mint régen. Ezért nem is szelektálódik ki közülük a fertőzött egyed.
Szóval várható valami irtózat,s nem csak a beilleszkedni alkalmatlan emberek tömege.
csakafidesz
2019-11-16 @ 12:53
Ne hagyd ki az AIDS-t amivel a megerőszakolt lányok tucatjait megfertőzik, és nem gyógyítható. Ez a lány többé nem élhet normális életet, és akárhogy is kezelik legkevesebb 20 évvel korábban fog meghalni.
A rohadék liberális sajtó soha még adatot nem közölt a megerőszakolt nők AIDS fertőzöttségéről.
sigula
2019-11-19 @ 12:40
Jött más is onnan:
parlagfű (vadkender, ami nem kender),
a szürke mókus ( a vörös mókus kárára),
a harlekin (sárga) katica (a piros hépettyes alig viszi fel a versenyt vele)
Namond
2019-11-15 @ 23:34
„Logikus, hogy a globalizáció az nem más, mint az egész világ gyarmatositásának az igénye, egy magát elitnek aposztrofáló plutokrata kör vezetésével”
Elfogadom, azzal, hogy a plutokrata kör a lobbistáival kialakítandó – a közvetlen beavatkozni képes szavazó polgároktól, minél elérhetetlenül messzebb elhelyezkedő – bürokratikus-demokrácia vezetésével akar a világ minél nagyobb szelete felett uralkodni. Lásd: lopakodó szuverenitás csorbítás.
Hol is vannak most a Rothschildok, mekkora a közvetlen vagyonuk, mekkora pénzügy-gazdasági befolyással rendelkeznek? Mik a mostani családfő tervei?
heroes_never_die
2019-11-16 @ 06:14
Ezért is akarják a társadalom legkisebb egységét, a családot szétrombolni, továbbá a kicsi, ám hatékony közösségeket (falvakat). Mindenki tudja, hogy a leghatékonyabban az áttekinthetö igazgatási-ellenörzési egységek müködnek. A nagyobb, távoli, centralizált, személytelen szervezetek a valóságtól elszakadva, csak diktálni és megtorolni tudnak. Merkel már 2011-ben nyiltan beszélt a szuverenitás szükséges átadásáról külsö, nemzetközi szervezetek javára.
A Rotschild impérium zöld (új) világrendet akar. Nem azért, mert annyira féltenék a Földet, hanem a zöld khmer diktátumával újabb adófajtákat lehet kisarcolni (CO2 adó Németo.), továbbá „zöld technológiával” (sic!) más termékeket lehet a fogyasztókra kényszeriteni a túltelitett piacokon (ld. elektromos autó pl.). Mindezt az ENSZ (tervezett „világkormány”) égisze alatt. Részletek itt:
http://recentr.com/2019/09/23/exxon-und-rothschild-wollen-die-die-gruene-weltordnung-der-un/
fürgerókalábak
2019-11-16 @ 23:13
Zöld khmer. Ezt lopom. Egyébként minden szavaddal egyetértek.
Namond
2019-11-20 @ 22:42
hnd
Elolvastam a részleteket. Katasztrófa, nem igazán szerettem volna ha megerősítődik gyanúm. Reméltem, én vagyok bizalmatlan és gyanakvó, most úgy tűnik nincs baj a lelki egészségemmel.
Utána néztem a Nathan Mayer R. & Sons számomra elérhető történetének.
A 19. sz. közepére megszerezték az európai kormányok kötvénypiacát, az Rt-ként alapított nemzeti bankok (jelentős) irányításra jogosító tulajdoni hányadát két kontinensen.
DE az, hogy ŐK finanszírozták kölcsönként a Brit birodalomban a (a saját üzlet águk, rabszolga kereskedelem ellenére) rabszolga felszabadítás feltételeként szabott tulajdonosi kárpótlást, melyet az angol adófizetők 2015-re fizettek vissza az Egyesült Királyság államkötvényeinek, azaz adósságkezelési hivatal (DMO) aranyalapú kötvényein keresztül nagyon meglepett.
A század végére új iparágat teremtettek a vasút építést, és ezzel a gőzhajtáson keresztül a hajózás korszerűsítését. Továbbá a tengerek közti csatorna – Szuez – építést, kormányzati kölcsön formájában.
Továbbá megkezdték a stratégiai nyersanyagok feletti tulajdonosi rendelkezés megszerzését, Rio Tinto vállalkozás globális kiterjesztésével, valamint pénz, értékalapú alapanyagai bányászatát, arany, gyémánt – De Bers, és Rhodes dél-Afrikai, Rhodesiai tevékenységét – bányászatát. Kérdéses a búr háborúbani felelősségük. Az örökös nélkül meghalt – homokos – Rhodes végrendelete szerint akarata törvényes végrehajtói, vagyona kezelői lettek.
Ekkor alakult ki, hogy a család képviselője határozza meg az arany árát a mai napig.
A 20. század a társadalmi és kormányzati változásokat követő privatizáció előmozdításának és az egyesülések, felvásárlások finanszírozásának szentelték.
Erősen gyanítom, hogy az évtizedekig tőkehiánnyal küzdő alternatív energia fejlesztés terjesztésének váratlan aktivitása a R. Bankház támogatása áll.
A pénzügyileg eredménytelen, műszakilag nem hatékony, alig 10%-os eredményességű energia-, áramfejlesztés erőszakos terjesztése is valamelyik Rothschild stróman érdekei közé tartozhat.
Akár az űr technológia, űrhajtás fejlesztés, mely kimondatlanul a bolygók gyarmatosítását szolgálja.
Ez a hajókon, kupolákban összezártság és a későbbi együttműködés miatt megköveteli a kulturális és rasszok közti érték különbségek eltörlését. Bár ez Európa, Kis-Ázsia- Afrika, Közép Amerika, US, Kanada tekintetében működni látszik, de Ázsia, Indonézia, Dél-Amerika tekintetében hiányozni látszik.
Jellemző a kétségbe esett kutatás a további aranykészletek és az űrtechnológiai, kommunikációs alapanyagok kutatásáért és uralásáért, melyben a hagyományos társadalom, az emberek élete és érzései nem számítanak.
Természetesen e pénzügyi-banküzemi-gazdasági tevékenységeknek mindig is volt politikai háttere és következménye, ezeknek pedig ügynökei – Wartburg, Khun, Loeb, stb – aktivistái, arcai, mint az ismertebbek Lenin, Hitler, stb.
Magd@
2019-11-15 @ 19:37
Quasimodo csak a külsejével rettentett el, ennek a firkásznak a bensője torz, de erről ő egyedül tehet.
gyozo2018
2019-11-15 @ 20:39
” a szakirodalom versengő autoriter/tekintélyelvű rendszereknek nevezi.”
Ezt nevezik szakmai szélhámosságnak.
Lapozzunk.
Számít ez?
Nem velük kellene foglalkoznunk, hanem önmagunk építkezésével.
Erről viszont a kormánypártok részéről a mély csönd.
Magd@
2019-11-16 @ 00:30
A felkészülést nem kell elkapkodni, az ellenszert túl korán felfedni.
Egy teszt fázis is ajánlatos.
Üllepedjen le előbb a felkavart mocsár.
Most kapnak fényt az eddigi negatívok, gyűlik és dagad a sisere had napról napra.
bl
2019-11-15 @ 21:31
A libsik legnagyobb hibája, hogy és-t képzelnek a vagy-vagy helyére. Az egymásnak tökéletesen ellentmondó dolgokat egymás mellé illesztgetik, hogy azok kioltsák egymást a harcban, igy teremtve meg a nagy nullát, a semmit. Az értéknélküliséget, a nagy relativizmust, ahol csak a relativizmus abszolút de az nagyon. Ezért harcolnak, hogy fennmaradjon a relativizmus, az eldöntetlenség, hogy mindenki maga dönthessen mindenben az össze elképzelhető hibát felvonultatva. Mert így lesz sokszínű, így lesz hamis a maga teljességében az egész világ. A hamisság lesz az érték. A hülyeség.
heroes_never_die
2019-11-16 @ 06:25
Ráadásul ez a „döntési szabadság” csak látszólagos, mert az emberek igen nagy részét elég egyszerü manipulálni a mainstream média, demagóg politikusok, vagy népszerü, ámde beszükült agyú celebek által. Az általános elbutulás, elbutitás, különösen a fiataloknál, a kritika nélküli egyenfogyasztást szolgálja. Itt a „fogyasztást” bármire értem: a társadalmi modellektöl a divatokig bezárólag.
csakafidesz
2019-11-16 @ 13:00
Az ember „döntési szabadsága”. Van olyan ember aki maga dönt arról, hogy mikor akar megszületni? A halála felől se dönt senki. Ha valaki öngyilkos lesz, nos annak is elrendeltsége van.
Létezik-e szabad akarat? Nos nagyon korlátozottan igen. De Isten akarata a döntő, és ha ő úgy dönt, hogy valaki férfinek, vagy nőnek születik ezt nekünk el kell fogadni. Lehet lázadni ellene, de ostobaság. Ezért is utálom a „nemváltó” hülyeséget.
A Miatyánk kezdő sora egyik legfontosabb kitétele: Legyen meg a Te akaratod. Pont ez az amit nem akarnak egyesek megérteni. Amit csinálnak az tulajdonképen az, hogy köpnek a szél ellen és csodálkoznak, hogy rájuk száll vissza.
bl
2019-11-17 @ 01:56
A döntési szabadságról libsiknek az a véleménye, hogy nehogymán a konzervatív értékek döntsék el a dolgokat. Utálják az univerzális elveket. Ennek aztán az lesz a következménye, hogy minden állandóság, minden univerzálisnak hitt emberi érték eltűnik az életünkből, teret adva a teljes embertelenségnek, ahol már csak az erő és az érdek uralkodik legfeljebb. Az erkölcs már nem. A legszörnyűbb a legfeljebb. Hogy a posztmodernben már az erő sem és az érdek sem uralkodik (a szeretet pedig régs-rég halott), hanem egyszerűen a véletlen, a hirtelen ötlet, a perverzió, a régi értelemben vett gonoszság.
Namond
2019-11-21 @ 12:40
h_n_d
Írja:”Ráadásul ez a “döntési szabadság” csak látszólagos, mert az emberek igen nagy részét elég egyszerü manipulálni a mainstream média, demagóg politikusok, vagy népszerü, ámde beszükült agyú celebek által. ”
Ebben igaza van, de téved a józan ész hiányában, az nem kötődik az iskolázottsághoz.
Kérdezni kell!
Lehetnek a kérdések nehezen megválaszolhatok, kínosak, de fel kell tenni azokat, hogy az emberek maguk keressenek válaszokat.
Jól, jókor feltett, jó kérdések nevelik a nyílt elméket.
Ez még érdekes újdonság lehet, 80 évnyi válasz sulykolás után. A fel nem tett kérdések válaszainak ismétlése, magolása automatákat, szolgákat nevel.
Ezt teszi a liberális-anarchista, szoci-náci oldal hiszen nem gondolkodó, vakbuzgó követőkre van szüksége, ideológiája és céljai ellentmondásossága miatt.
Ezért van pártjaiknak ideológiai elitje, mely megválaszolja a meg sem fogalmazódott kérdéseket és vannak kiváltságos pártkatonái akik közvetítik a válaszokat és számonkérik a válaszok elsajátítását.
Eszméik halála, hatalmuk bukása a kérdés, a nyilvános kérdés.
Mekkelek
2019-11-16 @ 06:32
Jó a cikk, de akkor is működik az index-propaganda. Minden fiatal azt olvassa, mert ‘trendi’ módon orbánozik, még az autós cikkben is tud öblöset orbánozni a divatszakállas dagadt winkler.
Így már a fiatalok számára ‘alap’ hogy Orbán ‘gáz’. A Fb és google kereső is a libsi médiákat nyomja.
Ilyen egyszerű a valóság elrejtése.
Továbbra is azt mondom, hogy mivel a legnagyobb látogatottsággal az origo rendelkezik a jobbos oldalak közül, azt kellene megjelenésében!, tartalmában megújítani, hasonló tematikájú ‘tényfeltáró’ cikkekkel felhozni. A migránsozást – a liberálissal összeegyezthetetlen – iszlám világnézet bemutatásán keresztül, a globalista világkormány bemutatása ne Hídvégi sorosozásában merüljön ki, a magyarellenes apró-dobrev klán bemutatása is megérne némi fáradozást egyszerű komcsizás helyett.
Szóval az ellenzék eddigi tetszhalott állapota oda vezetett, hogy politikai helyett médiaháború van, és ebben viszont komolyan vesztésre állunk.
Magd@
2019-11-17 @ 10:54
Jó ötletek, megfontolandó,!
hasonlóan, mint a Simpson család, úgy kellene
az ellenzéki “ Nagy Családot, élén a főpolgival” heti a adásban hozni.
A rajzfilm készítésének nagy hagyomány van Magyarországon.
Minden adãs elején feltüntetni, hogy a hasonlóság különböző személyekkel merő véletlen!
Szőke ciklon
2019-11-16 @ 09:13
Az emberek nagy többsége csak a negatív hírekre figyel, csak az érdekli őket, kevés kivétellel hajlamos is azt elhinni, és roppant nehéz ennek ellenkezőjéről meggyőzni őket. Meg kell nézni egy rtl híradót, az szinte csak arról szól, milyen katasztrófák történtek a világban, kit öltek meg, kit erőszakoltak meg, hol, mit loptak. A kevésbé negatív hírek meg valamelyik celebről szóltak. A baloldal mindig is arról volt híres, hogy csak negatív kampányt folytat, az sem zavarta őket, hogy hamisak a hírek (bajai video), a cáfolat már úgy sem jut el a célközönséghez. A konzervatív jobb oldal ritkán nyúl ilyen eszközökhöz, ami nagy hiba, mert a 60-as IQ-val rendelkező szavazata is annyit ér, mint a 110-esé. Az előbbieket a szektavezér hipnotizálta, és vakon hisznek benne, talán még azok is, akik ő miatta lettek vakok 2006-ban. A feladat tehát a szektavezérben vetett hit megingatása. Miért nem járnak utána, hova mentette ki a bűnös úton szerzett vagyonát. Beszélnek valamilyen távolkeleti üzletről. Annak kellene utána járni! 2006-os mocskos dolgaival már nem lehet a mai fiatalokat eltántorítani tőle!
Magd@
2019-11-17 @ 10:55
???
K
2019-11-16 @ 09:41
Elolvastam a fenti cikket, és kíváncsi lettem, és elolvastam az említett index cikket.
A fenti PS cikket tartom igazságosnak.
Röviden a következőket fűzném hozzá: Szemet szúrt az hogy a fenti cikkben az „szakirodalom” kifejezését részletezték.
Az ógörög tudományos világban alakultak ki a szofizmus áltudományos jelensége, amit már akkor lelepleztek, de sajnos úgy látom a liberalizmus újrahasznosítja .
Fentebb „bl” hozzászoló által említett vagy-vagy helyett egymásmellérendelést használják trükként.
Ez a gyakorlatban úgy működik, hogy: hiába mondja a tudomány az ivart meghatározó kromoszóma xy vagy xx. Ők mégis az ellenkezőjét mondják tudomány ellenesen ,
de tudományosan megfogalmazva szofisztikus áltudományos szóözönt alkalmazva ,addig hangoztatják és lehetőleg minél többen és hangosabban, míg az érvényre nem jut. Tehát ez a szofisztikus „gender (ál)tudomány”, amikor azt mondják ha már van xy és xx, akkor van közte átmenet, és az xy férfi kromoszómára azt mondják hogy női, és az xx női kromoszómára azt mondják hogy férfi.
Ha már a tudomány sikerült így kiforgatni önmagából, akkor ugyanezt teszik a „demokráciában” és a politikai önkormányzati választásokon is és a jogalkalmazásban is.
A liberalizmus átcsap illiberalizmusba és autokráciába, miközben hasonló áltudományossággal ők vádaskodnak hogy illiberalizmus és autokrácia van a másik oldalon, holott ez leginkább rájuk illik.
Ezekre a vádaskodásra mondták többen hogy ha már az a vád hogy illiberálisok vagyunk, hát legyen, felvállaljuk.
Ez a felvállalás már csak azért is megkönnyebbülés a lakosság számára, mert a liberalizmus egyre agresszívebb és erőszakosabb, mint a nácizmus.
A baj az hogy sajnos a törvényalkalmazást is sikerült lebontaniuk, miközben abban reménykednek hogy minél hangosabban fújják a kürtöket, hátha leomolnak a várfalak is. Ők csinálhatnak 100 törvénysértést is, de ha a másik oldal egyik lépését sikerült elferdítve törvény elé vinniük, akkor a bíróság javukra ítél.
Az index soros által fizetett lap, így egy szava sem hiteles, és nem is lesz soha.
Bakonyi Gábor.
2019-11-16 @ 10:33
Az USA külpolitikát két dolog érdekli: az olaj (ásványkincsek) és a zsidók. Magyarországon ugyan nincs jelentős olajkészlet, de van néhány százezer zsidó, így sajnos mégiscsak az USA célkeresztjében vagyunk.
Grúzia kulcsfontosságú állam Törökország szempontjából: A Belső-Ázsiai Török államok irányában az egyetlen út Grúzián át vezet, az örmények ugyanis semmit nem engednek át, ami török… Oroszország viszont órák alatt képes lenne lerohanni Grúziát, ezért a grúzok NATO tagságban reménykednek. Az USA viszont nincs tekintettel a török érdekekre, Törökország viszont óvakodik közvetlenül kikezdeni az orosz hadsereggel…
Kata Erdélyiné
2019-11-16 @ 10:33
A kommentek zömében benne van a teljes valóságlátás, és sajnos a hiányérzet megfogalmazása is, a hathatós ellenlépések késlekedése miatt.Na ebben kellene gyorsabban lépni, mert mig a nemzeti oldal az elemezgetésnél sokáig hezitál, addig a ellen mindennap hozza magát, és úgy tűnik nem érjük utól őket.
olszal
2019-11-16 @ 11:00
A lényeg ez Hölgyem, a többi felesleges szájkarate.
Ameddig a kormányzat (és a Fidesz) csak lappang és hallgat, addig a pondrók, hernyók világa nőttön nő.
És a rájuk hallgatók száma is (különösen a fiatalok körében) is nőttön nő.
Megvezethetők, mert a libsik hangja (ha hamis is), sokkal nagyobb és erősebbben szól hozzájuk.
Régi mondás,a szamár is jó dolgában megy a jégre.
Tekintve, hogy koruknál fogva nem voltak még a „jégen” elhisznek minden marhaságot (bocs) a Momnentumhoz hasonló, kifejezetten magyargyűlölő szarkeverők (Gyurcsány és a neje a bolgár tahén) adagolnak nekik.
Nem pirulákban apránként, de um. ládaszámra…
Közben a jelen kormányzat nem tesz ez ellen semmit, vagy amit tesz az édeskevés a 2022-es győzelemhez.
Sajnos.
olszal
2019-11-16 @ 11:02
Igen érdekes levelet kapott egy ismerősöm a Corvinus egyik professzorától:
Kedves Szilvássy István és Demeter Endre Urak!
Köszönöm a meghívást az innováció és identitás szakmai bemutatóra, szívesen részt is vettem volna rajta, de épp aznap Szegeden vagyok habilitációs opponens, sajnos.
Gratulálok a konferencia és a könyv aktualitásához, a sok érdekes előadáshoz, illetve tanulmányhoz!
Egy hozzászólást tennék, ha esetleg érdeklődésre tarthatna számot.
Hatodik éve tartok – mindkét félévben – Hungarikumok és örökségmenedzsment címen egy összkari választható tantárgyat a Corvinuson, ami már 12 kurzus, s immár cca 700 hallgató végezte el. Eze 420-450 felvételi ponttal bekerült hallgatók, az ország értelmiségének az utánpótlását jelentik, a fiatalság „krémjét.”
A tantárgy fő célja éppen a (magyar) nemzeti identitás bemutatása, összetevőinek rendszerezése, államigazgatási, önkormányzati és üzleti megjelenése.
A tantárgyhoz tartozó szemináriumokon, kíváncsiságból többször is felmértem a hallgatók kognitív magyar identitását.
Röpdolgozatok százaival igazolhatnám, hogy ezeknek a 19-20 éves fiataloknak a magyar nemzeti identitása úgy a magyar irodalom, magyar történelem, Magyarország földrajza, mint a magyar kultúra, vagy a magyar műalkotások, életművek, művészet, gasztronómia, találmányok terén: a nullához konvergál.
(Csak néhány példa: a hallgatók 100 %-a Katona Józsefet jelöli meg a Bánk bán zeneszerzőjeként, összekeveri Petőfi és József Attila arcképét, nem tudja hol van Tokaj, vagy Pannonhalma, A Pál
utcai fiúk írójaként Gárdonyi Gézát jelöli be, Színyei Merse Majális c festményének címe szerintük a Pán európai piknik, nem tudják, ki volt Papp László – úszónak, vagy kardvívónak tartják, amint megtudják, hogy sportemberről lenne szó. Senki, egyetlen hallgató sem ismeri fel a Rákóczi induló dallamát, hogy Liszt Magyar rapszódiáját vagy akár a Csárdáskirálynő ismert melódiáit ne is említsem. Történelmi tudásuk magyar viszonylatban szintén nulla, mintha soha nem tanulták volna általános, vagy középiskolában ezeket az ismereteket, amelyek mind a tananyag részét képezik.) Ez a /*hihetetlen*/ tudatlanság egy olyan tünet, ami számomra — aki kezdetben evidenciának gondolta egy mai magyar egyetemista hallgatóról, hogy nem csak attól magyar, hogy magyarul beszél, hanem van magyar kulturális identitása is – megdöbbentő.
Tisztelt Hölgyek és Urak: *nincs magyar kognitív identitása az egyetemi hallgatóknak,* legalábbis a Corvinuson és a Nemzeti (!)
Közszolgálati Egyetemen, ahol oktatom ezt a tantárgyat és volt (bal)szerencsém felmérni a hallgatók ilyen irányú ismereteit. Hogy valamilyen affekciós és akciós identitásuk van, már bebizonyosodott a magát deklaráltan nemzetinek valló kormány elleni tüntetéseken történő aktív részvétellel. (Ezek a tüntetések minden esetben a Corvinus elől indultak a CEU irányába.) Illetve a Momentumnak a budapesti egyetemisták közötti népszerűsége is egy akciós „nemzeti” identitás megnyilvánulása, amennyiben a budapesti össz-ellenzéki jelöltekre voksolók között kimutatható lenne az arányuk.
A másik megjegyzésem az innováció és az identitás közötti összefüggésre utal. Javaslom, hogy hívják meg Freund Tamást, aki egy orvosi Nobel díj várományos világhírű agykutatónk.
Nagyszerű előadó, aki többek között érdekfeszítő és érthető módon vezeti le, hogy a kreatív egyéniséget (s ez által az innovatív képességet) felépítő tartós bioelektromos idegkapcsolatok (emlékképek, memória-egységek) hogyan jönnek létre a tudatalattiban felfedezett pacemaker sejtek döntése nyomán (tudatos akaratunktól teljesen függetlenül — s éppen ezért felejtették el a mi egyetemistáink totálisan a néhány évvel korábban tudatosan bemagolt magyar és történelmi érettségi tételeket is). Freund professzor kimutatta, hogy a katarzis okozásra képes érzelmek mellett éppen a földrajzi, nemzeti, vagyis a helyhez köthető identitástudat a másik ágens, aminek hatására a tudatalattiban működő pacemaker (vagy gátló) idegsejtek megengedik a nagy intenzitású bioelektromos kisüléseket az idegsejtekben egy-egy érzékelés hatására. Ezáltal tudatunktól és akaratunktól függetlenül, ők döntik el, hogy milyen érzékelt információkból lesznek memória-egységek, a kreativitás építőkövei.
Félreértés ne essék: a mobil Wikipédia ezt nem tudja kiváltani.
Magyarul, röviden: akinek nincsen nemzeti identitása az nem lesz innovatív. (Újabban ezzel próbálom „motiválni” a hallgatókat a magyar nemzeti értékek megismerésére, megszeretésére, megvédésére.
Üdvözlettel:
Tózsa István
NKE-BCE
csakafidesz
2019-11-16 @ 17:00
Nemcsak magyar, de világméretekben nem tudnak semmit. Anno én csak a magyar kulturát favorizáltam igazán. Már ötévesen fújtam a cserkészdalt: „Ha a Föld az Isten kalapja, Hazánk a bokréta rajta” amit persze apámtól tanultam. Az óvónő rámszólt (az 1950-es években) hogy ilyesmit nem szabad énekelni. Miért, hiszen ezt Petőfi írta, feleltem neki. Nos csodálkozott és hüledezett, majd utána is nézett. Tényleg Petőfitől vannak ezek a sorok. Akkor felderengett ennek az ifjú kommunistának, hogy a polgári réteg gyerekei nem hülyék..
Magd@
2019-11-17 @ 11:20
Sajnos ez így igaz.
Ha a családban kis kortól nem nevelik rá a gyerekeket arra, hogy az interneten kívül is létezik egy “ másik világ is” akkor az iskolában hallott tananyag csak a dolgozatokig, vizsgákig kerül “Tárolásra”
és felülírja majd az a sok szenny amit napi szinten órákon keresztül az “imakönyvükön” keresztül a füldugó segítségével magukba szívnak.
A külvilág nem létezik számukra, hiszen süketen és vakon kószálnak utakon, tereken, közlekedési eszközökön át szelfizve, videóval, chat-telve.
Robotok már maguk is.
Klárika
2019-11-17 @ 22:27
Köszönet az érdekes levél leközlése miatt. Tózsa István úr panasza, sajnos, nem ismeretlen.
Az már csak ciki, hogy legújjabban maga a föváros föpolgármestere szállította le annak a bizonylatát, hogy nem ismeri, nem tud tájékozódni a fövárosban sem, nemhogy az országban.
Viszont egyáltalán nem vigasztaló, hogy az ilyen természetü ismeretek nélkül is be lehet már tölteni fontos állásokat.
De jó és talán haszonnal jár, ha ez a szégyenletes hiányosság mindegyre szóba kerül. Talán tesznek az illetékesek arról, hogy ne lehessen semmilyen fozatú iskolától diplomát szerezni ha nem vizsgázik a nebuló anyanyelvböl, hazai történelem és földrajzból. Habár a szóbanforgó generáció esetében még ordasan felelösek a szülök is és a tanárok is!!
„Hatodik éve tartok – mindkét félévben – Hungarikumok és örökségmenedzsment címen egy összkari választható tantárgyat a Corvinuson, ami már 12 kurzus,…”
írja Tózsa István úr, én meg jócskán fennakadtam a Hungarikumnak nevezett föiskolai tantárgy okán, ha nem tudnám már a PS másik cikkéböl, hogy az miröl szól !?
Sztem a szegedi pirospaprika, az a gyomorkeserü meg a téli szalámi, a puli, a tokaji borok (fánkkal vagy anélkül), a bográcsgulyás, azok a hungarikumok.
De hogy egy festmény, zenemü , Rákóczi és a nemzet többi nagyja Hungarikum, Hungarikumok lennének, amikkel összességükben külön tantárgyként foglalkoznak ?
Szomorú, hogy igaza van Pap Gábornak s még egy pár -ezek szerint- szintén Hungarikumnak, hogy nem mindenki lényi magyar aki Magyarországon él, itt született és itt nött fel.
Az idézett tanulmányok eredményének is megfelelöen egyáltalán nem túloz Pap Gábor s még egy páran -ezek szerint szintén Hungarikumok-, hogy nem mindenki lényi magyar aki Magyarországon él, itt született és itt nött fel.
Akkor nem is lehet csoda a szellemi-lelki el-LMBTQ-sodás is; az ovódai „nemkedés” /nemtelenkedés csak természetszerü fejlemény. Mi különbség van aközött, hogy át akarják írni a libsik az ösi nemzeti kultúrát, ha már az alig hogy 3 éves gyerekek veleszületett nemiségébe is bele akarnak kontárkodni. [Ha már minden CO2 termelés ellenére, meg anyáik elrabszolgásítása árán mégis úgy alakult, hogy megszülettek]
Namond
2019-11-21 @ 13:04
olszal
Igazán sajnálom, hogy a magyarságtudat hiányain panaszkodó, terjesztésének elkötelezettnek mutatkozó budapesti híve számára fontosabb a szegedi egyetem, belső ügye, munkatársa habilitációja, mint a magyarságtudatot erősítő, magyar innováció és identitás szakmai bemutató.
Ha az egyetemisták tájékozatlansága, tudatlansága ily bántó, talán Tózsa István igazi, közérdekében kifejtendő tevékenységének igazi helye a középiskolai katedra.
Bár óva inteném a lexikális tudásbázis mennyiségi növelésétől, a diákok nem laptopja vincseszterével egyenértékű adattárolók.
Ők a társadalom jövendő CPU, GPU, APU egységei, bár némelyik 1. vagy 2. szintű Cache memoria lesz, és mások buszvezérlők vagy utasítás-, flagregiszterek lesznek.
Vasbeton
2019-11-17 @ 13:34
Gratulálok magunknak. Akkor kultúrális téren utolértük az irigyelt „haladó” Kanadát és USÁ-t, és nem hiszem, hogy a körül rajongott Nyugat-Európa jobb eredményeket produkálna. Fáradságos munkával elértük, hogy „lezárkóztunk” hozzájuk. Viszont szabad tanulás helyett rendőrt vegzálni, kormányfőt pocskondiázni, klímát védeni, stb. Kétségbeejtő…
K
2019-11-17 @ 15:09
Vasbeton-nak:
Tehát nem is vagy olyan „vasbeton” aminek látszani akarsz? :
1.USA a bevándorlással kapcsolatban ugyanúgy kerítésépítést tartja a legjobb megoldásnak stb.
2.Kanada sem olyan „kóser” mint amilyennek látszik, mert ott sincs kedve szaporodni a lakosságnak, így teljes gőzzel megy a bevándoroltatás, de ott is volt már bevándorlás akadályozás, és bevándorló kiutasítás, ne részletezzem.
3.Nos Nyugat-Európa: szánalmas. Ugyanolyan összeszerelő üzem mint Közép-Európa, és…..: USA,Oroszország , Kína és India tudja megfizetni a technikai licenceket, illetve a kutatómérnököket akik valóban produkálnak. Így az Ny-EU lassan de biztosan lemarad, és stabil összeszerelő üzemmé válik vagy koszos gyarmattá. Ezen felül ugyanúgy nem tud a lakosság szaporodni mint Kanada, mert még attól is elment a kedve a látszat jóléttől, valójában a szegénységtől, létbizonytalanságtól és munkanélküliségtől, amit csak a régi lakosság szenved el, de a bevándorlók nem.
Amit leírtál, annak semmi értelme.
Vasbeton? c..c..c..
Vasbeton
2019-11-17 @ 13:36
Fenti hozzászólásom válasz Olszal kommentjére.
Vasbeton
2019-11-17 @ 15:59
Ismétlem: Fenti hozzászólásom Olszal soraira válasz, azaz Tózsa István levelére.
Klárika
2019-11-17 @ 23:09
„Azonban, valószínűleg, süket fülekre fog találni, – az újsütetű honanya, az egyik momentumos boszorkány- hiszen mi nem rendelkezünk olyan kurrens ásványi kincsekkel, melyek hatékonyan kiáltanának demokráciáért. ”
Kapitális egy mondat.
Hiszen legalábbis a rencerváltogatása óta, kimondatlanul ugyan, ez az egyik jelentösen meghatározó körülménye a dolgaink alakulásának!!
Lópici
2019-11-18 @ 12:18
Amire kegyed áhítozik, az maga a Kádár-rendszer. Tényleg semmit nem sikerült megérteni a demokráciából?
Zalán Ferenc
2019-11-18 @ 12:24
Minden fideszes figyelmébe ajánlom Aiszkhülosz halhatatlan sorait:
„A hullatornyok néma szóval hirdetik
a harmadik méd nemzedék szemének is:
mértéktelen ne szőjön az ember terveket.
A gőg, virágozván, csapás-kalászt terem,
s arat belőle keserű sirámokat.”
(Aiszkhülosz: Perzsák)
vektortér
2019-11-18 @ 14:23
Bizony, ez a baj. Sajnos a „rendszerváltás”-kor nem maradtak hullatornyok, hogy emlékeztessék a kommcsikat és kölykeiket, hol a helyük. Ez az oka, hogy még mindig elhiszik magukról, hogy joguk van belepofázni a magyarok életébe.