A vicc
94Értem én a viccet, csak nem szeretem.
Bizonyára mindenki ismeri az a figurát, aki a társaságban nem érti a vicceket. A poén után értetlenül néz és kérdezősködik, hogy mi volt ebben a vicc. Márpedig minden vicc halála, ha magyarázni kell. Akkor az ugyanis már nem vicc, hanem kínos értelmezési erőlködés, és igencsak megviseli a hangulatot. Valami ilyesmiről lesz szó most.
A most induló „Hajónapló” című produkció, rögtön az első alkalommal, kiverte a biztosítékot a haladó sajtóban. Erre az alkalmat Ambrózy kolléga megjegyzése szolgáltatta, aki azt találta mondani: „Nagy lehetőséget szalasztott el Európa a békésebb jövő felé vezető úton a németség teljes likvidálásával” És lőn sírás, rívás és fogaknak csikorgatása.
Maga a produkció a száműzöttek bankettje volt, hiszen résztvevői a Hír Tv „Keménymag” című adásának volt szereplői közül verbuválódtak. Emlékezetes, hogy az említett műsorok egyikében Jakab Pétert – a nagy formátumú jobbikos államférfit – „Jákob”-nak nevezték, amiért azonnal meg is kapták a selyemzsinórt, mondván, hogy ez „zsidózás”. Pedig a Jákobhoz tartozó létrát még meg sem említették. Gondolom Rejtő hallhatatlan hősére, a hallgatag Drugicsra tekintettel, aki rendkívül érzékeny volt a létrájára. A csapongó beszélgetés egy pontján szóba került aztán Ilja Ehrenburg neve is.
Ehrenburg a háború alatt cikket írt a Vörös Hadsereg lapjába, a Vörös Csillagba, melyben, innovatív módon, a németek, vagyis az akkori Harmadik Birodalom lakosságának teljes kiirtását javasolta a katonáknak. Ezt maga Sztálin – akinek tervei voltak a németekkel (lásd: NDK) – nehezményezte, és azt tanácsolta neki, hogy tartsa csukva a száját, különben baj lesz. Miután Sztálin elvtárs intelmeit mindig ajánlatos volt megfogadni, Ehrenburg így is tett a továbbiakban. Persze ez nem jelentette azt, hogy több tízezer németet Kelet-Poroszországban, Königsberg környékén, amit maguknak szereztek meg, ne irtottak volna ki, a lehető legbestiálisabb módon.
Erre az Ehrenburgi kezdeményezésre utalva, a beszélgetés e pontján elhangzott, hogy „Nagy lehetőséget szalasztott el Európa a békésebb jövő felé vezető úton a németség teljes likvidálásával”. Ebből kerekedett aztán a botrány. A haladó sajtó sikoltva kérte ki magának a dolgot, az Azonnali című ungárpéterista kiadvány például így írt: „A németség teljes likvidálásáról ábrándozó kijelentésen – érintettségünk okán is – többen megdöbbentünk az Azonnali szerkesztőségében, főleg, hogy a műsor az adófizetők pénzén készült.”
Ebben a bekezdésében a cikknek sikerült mindent egyben megfogalmazni, ami miatt az egész íródott.
Lentebb ugyanis még fontosnak tartották megemlíteni, hogy a műsor főszerkesztője Szepesfalvy Anna „… aki nem mellesleg Budafok-Tétény fideszes alpolgármestere…”. A kulcsszavak tehát: „likvidálás”, „adófizetők pénze” és „fideszes”. Innentől talán minden érthető.
Ambrózy kolléga az inkriminált mondatot viccnek szánta. Hogy az viccnek milyen volt, az ízlés kérdése, de vicc volt. A németeknek pedig ennyit talán illene elviselniük a 20. században elkövetett rémtetteik után.
A vicc mindig kegyetlen műfaj.
Bizonyára sokan ismerik: Az illető látja, hogy az anyósa elindul biciklivel. „Hova megy mama?” – kérdi. „A temetőbe.” – jön a válasz. „És a biciklit ki hozza vissza?” Ez egy kegyetlen, embertelen történet, hiszen a szerencsétlen vénasszony halálán élcelődik, valamint szexista és anyósista is. Mégis, aki először hallotta, az röhög rajta. Még az is, aki maga is anyós és élemedett korú. Ezt tapasztalatból állítom. A haladó média, láthatóan, nem értette a viccet, pedig a humor – mint tudjuk – baloldali műfaj.
Hogy ez mennyire így van, emlékezzünk egy régebbi esetre. Úgy esett, hogy egy bizonyos ifjú momentumos, Mécs János (igen, Mécs Imre, az örökös, tiszteletbeli halálraítélt fia) azt írta egy szösszenetében, hogy: „istenkém, hogy rühellem a vidékieket, pedig nem kellene szegényeket, mert liberális vagyok meg minden, szóval melegek, cigányok, hajléktalanok, meg egyébként mindenki okés, na de a vidékieket nem tudom megszokni”. Lett erre nagy felháborodás a vidékiek körében, hogy micsoda disznóság ez. Akkor a haladó sajtó, en masse, azt kiáltotta, hogy a szerző viccelt, csak a bunkó vidékiek nem értik. Rossz az, aki rosszra gondolt, mondták III. Edward angol király nyomán. Ez esetben tehát a tény, hogy az ifjú Mécs csak viccelt, az mentőkörülmény volt. Esetünkben ilyet nem találtak. Pedig hát még a műsorrész címe is a sokatmondó „Gumiszoba” volt, amivel nyilván arra kívántak utalni, hogy az ott történteket nem kell túl komolyan venni.
Itt tartunk most a jobb és baloldali humorérzék tekintetében.
csakafidesz
2020-01-23 @ 13:43
Barátilag:
https://www.trefatrafik.hu/trefatrafik/feltolt/termek/kep/n_85046_1.jpg
Naprózsa
2020-01-23 @ 13:45
Hát talán az a baj, hogy nem is volt vicc a németség teljes kiirtására utalni. Merkel mama már javában űzi ezt az ipart.
De magára a viccérzékre utalva – amiről tudjuk, hogy haladó baloldali műfaj – meg azt is naponta a fejünkbe vésik, hogy jobboldalinak genetikailag nem lehet értelmi képessége, ergo nem értheti és nem is gyárthat viccet, tehát az háborította fel a liberálisokat, hogy egyáltalán hogy mer egy konzervatív viccet gyártani?
Mert a viccgyártás is egy médiaműfaj, és aki azt jól műveli, képes magához csábítani tömegeket.
Tehát ha az anyóstemetős viccben mi azt mondjuk például:
„- Hová teszik sietni, nagyi? – kérdezi kinézve az utcára a copfos német kislány a német köztévé stúdiójában gyakorló karénekből.
– A temetőbe, kisunokám.
– Akkor ne tessék elfelejteni magával vinni a lapátot, hogy el tudja ásni magát, disznómama, akkor legalább nem árt többet a klímának!
…ettől is felháborodnának. De nem azért mert ez már ma nem is vicc, hanem a véres valóság…
…hanem mert mi ki is mertük mondani!
Tapeino
2020-01-23 @ 17:21
Méghozzá annyira, hogy épp az Ebolát hurcolják be Németországba..
Házi feladat: Demokrata-cikk olvasás, úgy bizony!
Magd@
2020-01-24 @ 12:41
Kedves Naprózsa,
Az Umweltsau csak egy kedves, becéző szó a helyes gyerekek szájából.
Nagy múltja van a gyerekek magasabb politikába való bevonásának.
Akkor a fiúk látták a kárát és csak kb. 14 éves kortól.
Most már lejjebb került a léc, mert a mostani generáció korábban érik!
Mondhatni koravének.
A szavazási életkort is szeretnék 16 éves korra csökkenteni!
Ezen nem is kell csodálkozni, hiszen akkor tinik nagy része már “mindenen” túl van, hiszen ellopják a gyermekkorukat a már óvodákban elkezdett érzékenyítésekkel.
A vörös Cohn-Bendit sokat regélt erről.
Az Origo egy érdekes cikket közölt e témában.
csakafidesz
2020-01-25 @ 14:51
Umweltschau szó (sch-val!) tkp. a látképet jelenti. Kinéz a német az ablakon és azt mondja, Wie schön eine Umweltschau
akkor azt akarja mondani, hogy a kilátás szép az ablakból. Ha a környezet védelméről van szó: der Umweltschutz
Szittyakürt
2020-01-23 @ 13:48
Érdekes, hogy Aristonak mindenről a Szovjetúnió jut az eszébe. Lehet, hogy túl sokáig volt párttag annak idején?
Pritamin
2020-01-23 @ 15:18
Gondolom, szépnevű mesterem, nagyon tudod, hogy mit gondol egy párttag, vajon miért. Mellesleg az látszik, hogy nem éltél azokban az időkben. Csak beszélsz a levegőbe. Csak az okulásodra : akkoriban minden jeletősebb tudományos felfedezést a szovjet tudósok tettek, és náluk minden a legjobb volt. A vicc is : mi a kükönbség az amerikai és a szovjet AIDS között : az amerikai halálos, a szovjet legyőzhetetlen. Ez utóbbit nem magyarázom el, úgyse értenéd. Csak szövegelsz.
Pandora
2020-01-23 @ 18:54
Csak még gy vicc a fiatalok okulására : Milyen a szovjet törpe ? Nagyobb ,mint az amerikai.
Rizikó
2020-01-23 @ 23:38
Szittya kürt.Te nem vagy se szittya sem kürt.Oboa a neved a momentumos gyikvállú melegbárban.Namost rád nem vonatkozik a az aidsos vicc poénja, mert a Momo közegben mindkettőt elkaphatod.
ILONA
2020-01-23 @ 15:45
Szittyakürt! Ismerjük a gondolkodásodat az SZDSZ időkből. Ott is nagy ellenség volt, akit a diktatúrák bekényszerítettek valamilyen szervezetbe. Pl Kurt Waldheim nem maradhatott sem ENSZ főtitkár, sem próféta saját hazájába. Aztán ott van XVI. Benedek pápa, akinek gyermekkorába be kellett lépnie az ifjúsági szervezetbe. De nem folytatom tovább, mert apádról is szó lenne.
Magd@
2020-01-24 @ 12:46
A történelem és néhány fontos személy életútjának az ismerete sokat segíthet(ne) a politikai összefüggések megismeréséhez.
Nemcsak a trójai faló került be a köztudatba.
Klárika
2020-01-24 @ 16:56
Igazán egyetértek, kedves Magd, voltak már nekem is hasonló gondolataim.
Nem akarok senkit sem meggyözni arról, hogy már nem nagyon hiszek az éleutak leírásainak; hacsak nem ellenöriztem öket több forrásból is. De honnan ehhez a szükséges idö és a források, ha nem vagyok történész?
Lassan nem veszek észre Köztudatot. Minél több rétege, hajlata és ráncai vannak egy társadalomnak, a libsiballibsi „nyílttársadalom” kötelezö divatja szerint. A kozmetika elkezdödött a political correkt-tel, ez egy faló.
Mintha már nem is egy lenne belöle.
Magd@
2020-01-25 @ 12:35
Kedves Klárika,
igaza lehet, hiszen a sok “ráncfelvarrás” a múlt látható jeleinek az eltüntetése nemcsak kozmetikai probléma, jelenség.
Meg, a múltat megszépíteni, vagy végképp eltörölni sokak vágyálma.
A köz/közösség már nem “ homogén”, hanem egy atomjaira bomlott felismerhetetlen keverék!
csakafidesz
2020-01-23 @ 20:29
Figyelj Szittyakürt! Anno mi nem orosz nyelvet tanultunk, hanem tömény agymosást tartottak oroszul. Anno másodikban az orosztanárnő kérdezte tőlünk, hogy mi a bajunk az orosztanulással. (A.-né férje az oktatási min. párttitkára volt..) Hát én felálltam és megmondtam:
– Nincsen egy olyan lecke, hogy bemegyünk a vendéglőbe és kérünk ételt, stb. még egy pohár vízet se tudunk kérni oroszul..
– Igaz, igaz, a jövő órán erre visszatérek.
Pár nap múlva behozott mindenkinek egy orosz tankönyvet amiben ezek voltak, és ebből is tanított. A.-nét egyébként mindenki becsülte, mert szemellenzős volt, de egyenes. Senkit nem mószerolt be a dirinél.
Kiss Máté
2020-01-23 @ 13:50
Az megvan hogy Mécs János írása egy szarkasztikus írás volt, és ezt csak a propaganda magyarázta másképp?
https://cink.hu/igazabol-ezt-gondoljak-a-budapestiek-a-videkiekrol-1492167970
Neaddfel
2020-01-23 @ 14:55
Mécs János- Vidékiek
SZEMELVÉNYEK:
„vagy ha valami elsőre jófejnek tűnő emberkéről kiderül, hogy jobboldali,”
Akkor már nem is „jófej” mi, (idióta) ?
„sok idegesítő dolog van a vidékiekben, ha az ember számbaveszi nem is egyszerű a végére érni a sornak. először is, a vidékiek pestnek hívják budapestet.”
NEM seggfejkém nem, „pöstnek”
„de az igazi budapesti pont arról ismerkszik meg, hogy nem ismeri budapestet.”
Na erről annyit, hogy a rokonom „pösti” leányzót vett feleségül, és jött a lagzira a báty nagy mellénnyel,
előadta a farbát (mint Mécs) a sok vidéki bunkónak, a CSEPELI DOKKMUNKÁS.
„szerencsére ezeket mindig elég hamar elfelejtem,”
Na ezt tutira elhisszük.
zolatiguszti
2020-01-24 @ 04:08
Na akkor ide is mert nagyon unom ha hülyének néznek:
Ja hogyne ahogy anno Landeszmann rabbi bőgatyája is vicc volt, meg Fletóék tuskó vidéikek csak a közmédia van lekábelezve hozzájukja is.
Drága gyermek, tudja maga én mennyi ilyet hallottam már ebben az országban a baloldalról? Se szeri se száma a sok dehonesztáló megjegyzésnek. Ezt hívják történelmileg Népi-Urbánus vitának.Leánykori nevén meg zsidó-Magyar ellentétnek.Amennyi idős fenti jelző annyi idős itthon a Magyar gyalázás és emiatt magára adó Magyar ember el tudja dönteni mikor köpködik a saját hazájában.
Modu
2020-01-23 @ 13:57
Kicsit túl lett magyarázva a dolog. Nekem konkrétan hányingerem van a 444, 24.hu és társaitól (na meg persze azonnalitól is, egyre inkább), de ez a kijelentés tényleg gáz volt. Egyszerűen ilyet nem teszünk ki képernyőre, mert ez bunkó és primitív dolog. És nem gondolom, hogy bármelyik népcsoportnak el kell viselnie az ilyen viccet a tévé képernyőjén (az hogy otthon mit gondolok, az másik dolog). Elviseltek a németek cserébe elég sokat azért amit tettek, Kelet-Poroszországon és Drezdán keresztül a sok millió odaveszett hadifogolyig. Nem hiszem, hogy pont mi, akik együtt harcoltunk velük 2x is, kellene nevetnünk a kiirtásukon.
Sokkal egyszerűbb lenne bocsánatot kérni és visszalépni egyet, mint magyarázni ezt a bunkóságot.
ssanyi
2020-01-24 @ 12:22
Szerintem inkább az látszik hogy az emberek nem értelmezik amit olvasnak, hallanak!
Ambrózy nem a németek kiirtását kívánja, tessenek már értelmezni is kicsit, meg jele és jövő időt sem kellene egybemosni, stb.! „„Nagy lehetőséget szalasztott el Európa a békésebb jövő felé vezető úton a németség teljes likvidálásával” Mi ebben a sértő a németekre nézve!?
csakafidesz
2020-01-23 @ 14:00
„Persze ez nem jelentette azt, hogy több tízezer németet Kelet-Poroszországban, Königsberg környékén, amit maguknak szereztek meg, ne irtottak volna ki, a lehető legbestiálisabb módon. ”
Sajnálatos, de a németség kiirtásában az angolok és az amerikaiak is ennyire tevékenyen részt vettek. Gondoljunk Drezda elpusztítására.
Csak összehasonlításkép. Königsberg 400.000 lakójából sikeresen megöltek kb. 300.000 főt. Drezdában a bombák 200.000 civil halálát okozták. Hozzátéve a másnapi géppuskázást amit az életben maradottakra adtak le a repülőgépekről.
(Összehasonlításkép: a németek hivatalosan soha be nem vallott vesztesége Sztálingrádnál majdnem egymillió ember volt, beleérte a táborokba hurcolt és vissza nem térő foglyokat.)
A németség közel 20%-át ölte meg a hitleri őrület, a háború. Ez kb. fele a szovjet táborokban megölt foglyok számának. A nagyipari emberirtást már a Cseka megkezdte a húszas években.
https://www.youtube.com/watch?v=16zxOsGBtSw
A totalitarizmus tehát módszeresen írtja ki az embereket. Ezt én sem tudom viccesen felfogni, szóval a németség kiirtásával ne vicceljünk!
csakafidesz
2020-01-25 @ 14:05
Most megy a mozikban az „Örök tél” c. film. Csak erős idegzetűeknek ajánlom, mert a valóságról szól. Nos a Dicsőséges, Felszabadító (stb.) Szovjet Hadsereg 700.000 ezer magyar embert, nőket és férfiakat szedett össze -jórészüket az utcán kapták nyakon- és elvitték őket rabszolgának (a felnőtt, munkaképes lakosság 15-18%-a). Ezt volt képük „málenkij robotnak” kicsike munkának nevezni. Ezek közül alig 300.000 ezer jött haza 8-10 év múlva. A rabszolgáknak elhurcoltak több mint a fele belehalt a rabtartás körülményeibe!
Nos ez konkrétan négyszer annyi ember, mint ahogy katona a Don kanyarnál elesett! Vagyis teljesen civil emberek, férfiak-nők vegyesen el lettek innen rabszolgaként hurcolva. Magyarország ezek a téren épp annyi embert veszített amennyi a náci koncentrációs táborokba hurcoltak száma! Vagyis ha összeadjuk, plusz az elesett katonákat, kibombázott civileket, akkor másfél millió emberrel csökkent az ország lakossága. Félmillió nőt pedig megerőszakolt a Dicsőséges, Legyőzhetetlen, (stb.) Vörös Hadsereg.
Jó lenne egy Magyarvédelmi Törvény miszerint az antimagyar megjegyzéseket, lefasisztázásokat, stb. is törvényesen büntetnék.
Kele Loránt
2020-01-23 @ 14:46
Kicsike Kiss Máté! Ez nem szarkasztikus írás. Így vélekedik a MOMENTUM nevű szenny egylet, minden Őtőlük kívülállóról. Pénzért mindenre képes idegenlégiósok, Magyarország testében. Mit várunk el egy „patkány” fiától?
C.Dömötör
2020-01-23 @ 14:53
Kedves Aristo, ellent kell mondanom, bármennyire is kedvelem és tisztelem a blogját, amit a kezdet kezdete óta rendszeresen olvasok.
Ez nem vicc, ez nem vicces, ez egy ostoba mondat. Kár védeni, Ehrenburg ide, vagy oda. A németek rémtetteit, mert voltak, nem akarom védeni.
De hadd jegyezzem meg, hogy nem több mint az angoloknak, amerikaiaknak, franciáknak, a szovjetekről, és Kínáról nem is szólva.
Csak ők a győztesek voltak, és azok írják (át) a történelem könyveket. Ezt ne feledjük.
1942-ben a szövetségesek már megegyeztek, hogy a győzelem esetén nem csak a szokásos, határ oda, határ ide játék lesz, hanem sokkal komolyabb büntetés.
Nem csak a javak megszokott kisajátítása, magyarán a lopás és fosztogatás, hanem egy még sohasem volt pszichológiai hadviselés, egy olyan propagandával, amely megtöri örökre a németek gerincét. A többi ismert.
Ez a nép is megszenvedte a múltat, és a jövendőt.
PS. Az amerikaiak első dolga volt Berlinben, az első napon, hogy 3200 könyvet elégettek az egyetemi könyvtárból. A szovjetek ez idő alatt, nagyjából ennyi nőt erőszakoltak meg.
ssanyi
2020-01-24 @ 12:24
Legyen kedves értelmezze nekem az inkriminált mondatot. Tényleg csak kíváncsiságból kérem!
„Nagy lehetőséget szalasztott el Európa a békésebb jövő felé vezető úton a németség teljes likvidálásával”
Imre
2020-02-01 @ 03:27
ssanyi Elsőre én sem értettem, de többször meghallgattam ezt a részt. Szerintem azt akarta mondani, illetve úgyis érthető, ha nagyon akarjuk, hogy „nagy lehetőséget szalasztott el el Európa békésebb jövő felé vezető úton azzal, hogy a németséget nem likvidálta teljesen.” Az, amit mondott, szerintem azért érthető így, mert arra gondolt, hogy volt a likvidálás lehetősége, és ezt elszalasztották. Ezzel persze nem értek egyet. Az egész sok sebből vérzik, pl. már az is hiba, hogy összemossa a náci rendszert a németekkel. Az, hogy ez vicc lenne, is vitatható, mert azért, mert a barátai röhögnek rajta, még nem jelenti, hogy vicc. Szerintem ez csak utólagos magyarázkodás, és az is, hogy a másik oldali Mécs János írása mutogatnak szintén az. Az is hülyeség, és lehet, hogy valakinek vicces, de nekem nem az, de nem is sértő, bár vidéki vagyok, ráadásul falusi. Egyszerűen egy nagyképűsködő pesti kitalációja a vidékiekről, akik egyáltalán nincsenek annyira oda az ő városáért, ahogy ő azt elképzeli.
Imre
2020-02-01 @ 03:43
Még annyi kiegészítés Mécs János cikkének, hogy az hazugságnak tűnik, hogy a vidékiek azon versenyeznek, hogy melyikük városában laknak többen. Ilyet még soha nem hallottam. Az pedig elég durva, hogy Mexikóvárost a világ segglyukának nevezi. Ez is csak a földhözragadtságát bizonyítja, budapestiként úgy gondolkodik, mint, ahogy ő hiszi, hogy a falusiak gondolkodnak.
csakafidesz
2020-01-25 @ 14:11
Dömötör! Az amerikai katonák is szériában erőszakolták meg a nőket. Nemcsak a német nőket..
Pritamin
2020-01-23 @ 15:22
Öröm olvasni a libsi propaganda ide származtatott gyöngyszemeit. A minta „Fidesz tag voltam, de kiábrándultam”. Konkrétan: csípem Aristot, de ez a vicc az aztán nem vicc volt. Lám, lám. Én magam imádom a liberális eszméket, dehát sajnos csak és kizárólagosan nem azokat és/vagy szarul alkalmazzák. Ki vagyok ábrándulva.
Mátyás
2020-01-23 @ 15:25
Ambrózy nem lelkendezett a németek kiírtásán, hanem kesergett, ostoba barom Azonnali. Egyébként ki az aki érintett a szerkesztőségükben? Ugyanis nem mindenki német akinek német neve van, pl Grósz, Stein, Grűn stb.
Theo
2020-01-23 @ 22:35
Pontosan.
ssanyi
2020-01-24 @ 12:28
Azonnali szerkesztőségben.
„Igazi magyarok vagyunk, ereinkben is nemzeti színű vér folyik! rot, weisz grün!” 😀
János
2020-01-23 @ 15:26
A németség likvidálva lett! Pedig a német nagyszerű nép! Valakinek Hitler,nekem Beethoven. De teljesen kimosták az agyukat. Már nem németek.
teknősbika bácsi
2020-01-23 @ 16:22
És mi van a szőkenős vicekkel? Tilos? Nem egyértelmű! Szőkének lenni nem PC, viszont a nőkön gúnyolódni szexizmus.
Az anyós viccek tudom, mehetnek (búmer disznómamák).
gyozo2018
2020-01-23 @ 16:59
„z említett műsorok egyikében Jakab Pétert – a nagy formátumú jobbikos államférfit – „Jákob”-nak nevezték, amiért azonnal meg is kapták a selyemzsinórt, mondván, hogy ez „zsidózás”. ”
Köves Slomó milyen arányban birtokolja a HrTV-t?
Vagy csak az ATV-be szállt be?
Meg is hálál mindent a kormánynak, a magyaroknak. Páros lábbal…
Klárika
2020-01-24 @ 18:13
Hát, ugyebár, hírtv lett az Echo-ból,.. (a Jakab história után?)
Tapeino
2020-01-23 @ 17:19
„Mécs Imre, az örökös, tiszteletbeli halálraítélt fia”
Nem, nem, neeeeem, nem tiszteletbeli, hanem megélhetési, oké?
Rizikó
2020-01-24 @ 00:12
A Hirtvben mind torzabb bemondók jelennek meg.yAz egyik olyan mint Stirlicz narràtora volt a másik meg üveges tekintettel mered a nézőre, a harmadik mintha bloomberg aktivistája lenne..A ” keménymag” is olyan gyenge volt mint a lisztharmat de azota csak okoskodó feminista trió fakanál szintü politikai elemzései untatják a nemzeti oldali nézőt! A szazadvég levitézlett golyofejü elemzöje hablatyol vagy a poirot bajuszu Szántho Alapjogkp lankaszto felfedezèsei nyúlnak a távirányitó után!Hol van az Echo Tv szinvonala?! FIDESZ ébresztő.Hol a magyar média?
Theo
2020-01-24 @ 01:39
Nem tudom, hogy melyik bemondók ezek, de ez vicces volt, majd megfigyelem 🙂 Én a csempeszájúaktól kapok frászt, azok miért nem mennek a rádiókba, vagy legalább egy logopédushoz?
Sajnos a HírTV-nél mindenki megint meg van félemlítve, úgy tűnik hogy még jobban, mint az Echo-sok a baloldali uralom alatt, –pedig akkor aztán volt mitől.
A Keménymag beállt bulvárra, nem nekünk van, de arra jó, a Troll teljesen kifáradt, míg a Civil Kör határozottan feljavult az intelligens és bátor régi/új műsor vezetővel. A Háttérképben Bogár tartja a színvonalat, de alig jut szóhoz, holott oroszlánrésze van ( Szaniszlóval együtt) az eddigi kétharmadokban. Ha hiszi, vagy tudja a Fidesz vezetés, ha nem.
A Földi házaspár is felzárkózott hozzájuk, Földi nyílt beszéde és a Credo c. műsor hiánypótló, fő műsoridőben kéne lenniük.
Én a három (négy) nőről nem mondanám, hogy fakanál szintű, hanem inkább azt, hogy unalmasak, mert pont ugyanarról kérdezik őket, mint azon a héten mindenkit és pont ugyanazt is mondják, mint a fősodor. Semmi kakaó nincs bennük, így ennek sincs semmi értelme.
A veszekedős műsorok szintén nem nekünk szólnak, ha néha megnézem bármelyiket is csak ingerült leszek: Egy téma sincs rendesen kibeszélve bennük, a baloldaliak által feldobott hazugságok nagyon sokszor megválaszolatlanok maradnak, majd enélkül térnek rá a következő témára. Ez ilyen formában csak ront a helyzeten.
Namond
2020-01-25 @ 10:39
Theo,
??????????
heroes_never_die
2020-01-23 @ 17:53
Az Ambró azért jelent gondot a felvilágosulthaladártoleráns széfszpészekben, mert spontán elöadott irónikus megjegyzéseiben bizony sokszor széleskörü tudásról tesz tanúbizonyságot. Azt is képes azonban bevallani, ha valamihez nem ért, ellentétben az univerzálzseni libretardáltakkal. Amúgy teljesen feleslegesnek tartom a kedves fóristák egy részének történelmi kürjeit, elég megtekinteni, mit jelent a „Morgenthau-terv” (Sztálinnal kéz a kézben), ill. a „Hooton-terv”, vagy éppen „Rheinwiesenlager” cimszavak alatt. Nem adok linket, tessék szorgalmaskodni.
Tegnap kommenteltem az Ambró idevonatkozó egyik fb posztjához. Mára kiderült, hogy valamelyik tapló, vagy taplina házmesterkedett és az enyhén irónikusan megfogalmazott irásomat annak rendje és módja szerint le is tiltották. Kiváncsi vagyok, hogy amit ma Megadja posztjához irtam, meddig fog élni? 😀 Odáig jutottunk, hogy a humor alapja, a spontánul elöadott, sokszor groteszkségükben vicces megnyilvánulásokat nyolcvanhétszer mérlegelni kellene kimondás, vagy leirás elött, különös tekintettel a trigger-szavakra. Bizarr nem?
Az egész mondvacsinált cirkusz megint csak a nyugati trendek kritikátlan majmolásának a bizonyitéka: kultúrmarxista övön alatti személyeskedése nem más, mint „szatira” (sic!); konzervativ, vagy ahhoz közelálló oldali spontán beszólás, egyenlö nácoskodás. #Jákobpetya kedveli… Az LMP portál inkvizitorai meg lesznek olyan drágák kontextusban való értelmezést tanulgatni. Nem annyira nehéz, na.
Merci Aristo!
Magd@
2020-01-24 @ 13:01
Kedves HND,
Én más jellegű likvidálását érzékelek már régóta.
Sokan nem értik, hogy “átvitt értelemben”!
Ezt sem érdemes megmagyarázni!
Én kicsit máskép fogalmazom Madách mondatát: A szellem, halála az okoskodás.
heroes_never_die
2020-01-24 @ 14:38
Hello Magd@ 🙂
a legcélravezetöbb ilyen esetekben a delikvensek kifigurázása. A Gumiszoba 2. adásában a fiúk brilliroztak, én szanaszét vigyorogtam magam és most megnézem a videót másodszorra is, hogy a poén-cunamit kiélvezhessem 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=9yARxfkTzfs&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2D2zbDyr3u27A9b4DvvXSzNfqLQEd0NJyrzSY8rkInvtKN0GSNJgj7iEI
khm
2020-01-24 @ 20:03
A MAGYAR nyelv,annyira szép,hajlékony és találékony,hogy egy idő után,KÉNYTELENEK VOLTAK a zsidó elnevezést engedélyezni,mert aki fordított rá egy kis időt,gyönyörűen körbeírta.
A nyelvünk,még most is fejlődik. 🙂
csakafidesz
2020-01-25 @ 14:18
A zsidók nem ragaszkodnak hozzá, hogyy más nevet adjanak nekik. A MAZSIHISZ az nevében is tartalmazza. Viszont az OCÖ (Országos Cigány Önkormányzat) ORÖ (Országos Roma Önkormányzat) lett. Az ok? „Rosszul hangzik, pejoratív a „cigány” szó.. Hát most a „roma” hangzik rosszul. Talán nem a szó a hibás, hanem a cigány illetve a roma ember viselkedésével van a probléma.
Namond
2020-01-25 @ 16:04
Lady,
Hat # kísérletet tettem, kedvelni tudtam, hozzászólni nem.
A hozzászólás vagy le van tiltva vagy felhasználói ismeretem, és az utolsó két kísérletet segítő informatikusé kevesebb mint gondoltam.
vektortér
2020-01-25 @ 23:11
Ez botrány!
Milyen dolog, hogy ilyen jó műsorok nem nyilvánosak TeCsőn?
Ki a felelős?
sLaci
2020-01-23 @ 19:42
Na, most! Javasolnám mindenkinek, hallgassuk meg/olvassuk el még egyszer az inkriminált mondatot… (Gond esetén, kérjük magyar anyanyelvűek segítségét.)
hivő
2020-01-23 @ 20:04
Hát együtt lehet érezni Jakab Péterrel,Jákob
csalot jelent ha jol emlékszem, csak később
hivták Izraelnek, miután megkövette a becsapott
testvérét.
Perszeusz
2020-01-23 @ 20:40
Másnak nem tűnik fel, hogy szemantikailag hibás a mondat?
„Nagy lehetőséget szalasztott el Európa a békésebb jövő felé vezető úton a németség teljes likvidálásával.”
Ez az állítás számomra azt jelenti, hogy Európa likvidálta a németeket a békésebb jövő felé vezető úton, és ezzel nagy lehetőséget szalasztott el.
Klárika
2020-01-23 @ 21:04
Számomra meg azt jelenti e mondat, hogy Európa likvidálta a németeket és ezzel nagy lehetöséget szalasztott el a békésebb jövő felé vezető úton.
Nyakatekert, mindenképpen
Perszeusz
2020-01-23 @ 21:08
Felteszem, Ambrózy így szánta: „Nagy lehetőséget szalasztott el Európa a békésebb jövő felé vezető úton a németség teljes likvidálásának mellőzésével.”
Theo
2020-01-23 @ 23:07
Ez onkenyes valtoztatas.
Egyebkent, maga mire gondol, mikor ezt irja? Miert lenne bekesebb Europa a nemetek nelkul?
Tuti
2020-01-23 @ 21:31
Szerintem likvidaltak oket!
Nem fizikailag, hanem „csak” a gerincuket tortek meg
csakafidesz
2020-01-23 @ 22:57
Nem, nem még a gerincüket sem törték meg.
Régi emlék. Kisgyerekként ülök apám nyakában és a lerombolt Budapesten rendezték meg a másosik VIT-et 1949-ben. Nos a felvonulók között jöttek a németek és teli torokból harsogták:
„Bau auf, bau auf! Freie deutsche Jungen bau!
Én lelkesen „énekeltem” velük apám nyakában: Vau-vau..
VALÓBAN FELÉPÍTETTÉK!
Szó szerint a romhalmazból kőkemény munkával csináltak két Németországot. Egy haladót, és egy hanyatlót. A hanyatló volt a szebbik és a jobbik, igaz ott az építést „Wirtschaftswunder-nek hívták és egy Erhard nevű úriember vezényelte le.
Nos euzt a sziszifuszi munkát, a csontsovány, pincéből feljött németek csinálták meg, és az egész világ megcsodálta.
Nos Merkel ezt dobja oda senkiházi jöttmenteknek. Merkelt nem elég csak úgy felkötni. Őt hetvenhétszer kell felhúzni, egy-egy légvételre visszaengedve újra és újra felhúzni.. Ennél hitványabb német nem született! Még Hitler is sokkal különb volt nála!
Kele Loránt
2020-01-24 @ 10:55
ANGELA MERKEL
egész múltja sötét. Valószínűleg családja volt az egyetlen, amelyik a berlini falat ellenkező irányba lépte át. Apjával együtt besúgók voltak (Sekraeterin für Agitation und Propaganda) apja szabadkőműves, lutheránus lelkész, anyja Herlind Jentsch lengyel zsidónő, és hogyan lett ez a nő az, ami jelen pillanatban? Kijátszotta jótevőjét H. Kohlt épp úgy, mint későbbi vetélytársait is hidegre tette (Wolfgang Schaeuble), Merkel hatalomra kerülvén RÖGTÖN azzal kezdte, hogy kiirtotta maga mellől az összes, szóbajöhető, pártbeli, ill. koalíciós versenytársát.Ennek lett áldozata Roland Koch, hesseni miniszterelnök, a CSU-s von Guttemberg (doktoriban sok volt az idézet), a legnépszerűbb CDU-s politikusból Chr. Wulff-ból elő államelnököt csinált, majd egy sok évvel korábban elfogadott 700,- (hétszáz) €-s szállodai számla kifizetése miatt onnan is letaszíttatta). Ezt csak külföldi segédlettel tehette meg és ez létezett. USA és Izraeli kötődése igen erős. 2002 be az amerikai „Council on Germany” amelyik a „Council on Foreign Relations” alcsoportja, Henry Kissinger közreműködésével, kiképzésre viszik Amerikába az u.n. „fiatal vezetők továbbképzése” jelszava alatt Joschka Fischert, Karl-Theodor Guttenberget, Christian Walter Wulffot. Későbbiekben az amerikai Bush-klán beülteti tanácsadónak Jeffrie Gedmint, aki kidolgoz egy programot „Öffentliche Diplomatie” amely program többek között Újságírók, média szereplők szubvencióját szabályozza Európában. Nyílt támogatást kap, a két hatalmas Média csoport a Springer és Bertelsmann AG-tol. Férje Joachim Sauer a Pentagonnak, és CIA dolgozott. Merkel több Izraeli kitüntetést kapott, többek között B’nai B’rith szabadkőműves csoporttól, a Coudenhove Kalergi díjat 2010-ben. 2008-ban héberül szólalt fel a Knessetben sírva köszönte meg, hogy anyanyelvén!!! (melyik???!!!) beszélhetett, és kijelentette „Németország mindig Israel mellet fog állni” Ezen tények ismerete után, világossá válik szerepe, Európa elsorvasztására, az Európát lerohanó hordákkal szembeni álláspontjára. Merkel 500 millió európai sorsával játszik, egész Európát felégetve hagy maga után.
Magd@
2020-01-24 @ 13:08
Uram,
Tűpontos!
Az átvitt értelmet nem mindenki érti!
Itt nem fizikai megsemmisítésről szólt az a mondat.
Theo
2020-01-23 @ 22:58
Nem neztem meg a musort, de egy biztos:
a nemetseget, mint Europa vezeto kulturalis es gazdasagi hatalmat mar az elso vh. ota tenyleg likvidalni akarjak. A 2. vh. ota kifinomultabb eszkozokkel folyik ez, a jolettel, a szexualis „forradalommal”, a narkoval a liberalis metellyel elpuhitottak oket, a migransok millioinak importalasaval pedig fizikailag is kinyirjak oket hamarosan. Ez teny, ez tortenik. Ezt nyugodtan lehet likvidalasnak is nevezni, mert tulajdonkeppen az, csak nem azonnali es
egyelore fedetten zajlik.
Most eloszor nem ertem Aristot, ennyire felunk mar mi is, hogy
ha ezt (Drabikon kivul) valaki kimondja, azt mentegetni kell?
Vagy felreertek valamit?
csakafidesz
2020-01-24 @ 04:44
Az egész európai civilizációt el akarják pusztítani az európai népekkel együtt. Ráadásul ebben hű társuk a római pápa trónján ülő Bergoglio nevű argentin álszent.
Namond
2020-01-23 @ 23:45
Jó írás, de rossz helyen jelent meg.
A Mérce lett volna a megfelelő hely.
Rizikó
2020-01-23 @ 23:51
Aktuális téma.Szomáliai migráns(oltalmazott státusban) erőszakolt a bélváros szórakozónegyedében magyar egyetemista lányt!?*
Több kérdés merül fel az eset kapcsán.1Ki adott ennek a Pákónak o státust? Kik vannak a hivatalokban?
Mit keres ez migró és miből a bélváros drága sz0rakoztató negyedében?
Milyen magyar? egyetemista lány aki egyből hazakisérteti magát egy fekamigrivel ( Ceu -Elte-…stb)
Főkérdés és tessék rárepülni van e volt e lakcimkártyája októberi Karigec…i választáson részt vett e.?
KARI GERI SZAVAZÓ elfelejtett visszautazni Oslóba.Most lebukott!!!!!
Theo
2020-01-24 @ 01:49
Ez egy állítólag magyar és diplomás nő, –édes istenem! Honnan szalajtották, tényleg? Milyen diplomát ünnepelt éppen? Mit tud ez a világról?
Egyébként a narkó lehet az összekötő kapocs, állítólag azért ment vele éjnek idején a parkba, hogy elpöfögjenek egy füves cigit. Hát gratulálok!
Namond
2020-01-24 @ 11:05
Momentum?
Bölcsész?
Semmit?
Oly ostoba, hogy meg kellene vonni a szavazati jogát?
Theo
2020-01-24 @ 11:59
Igen.
Rizikó
2020-01-23 @ 23:56
Aristó úr nem vicces a helyzet.Ezzel kéne foglakozni mert sok magyar életébe kerül a külföldi lakcimkártyás szavazók føpolgármestere.!
Mellesle lexarom Ilja Ehrenburgot és Merkelt az Euidiota libsikomcsi internácikkal együtt.
Gyula Úr
2020-01-24 @ 05:54
Azt az egyet nem értem, hogy egy ilyen remek cikk miért nem azzal kezdődik, hogy bocsánatot kérünk Barangó Zolitól, aki ellen, ugye, még tüntetés is volt a Tilos Rádiónál, pedig ő is csak a keresztényeket akarta volna kiirtani (igaz, hogy az összeset), és ő is csak viccből.
ssanyi
2020-01-24 @ 12:36
„Apró” különbség, hogy Ambrózy nem beszélt olyanról hogy kiirtaná a németeket! Ennyire elfelejtettünk értelmezni? „„Nagy lehetőséget szalasztott el Európa a békésebb jövő felé vezető úton a németség teljes likvidálásával”
Schenkhyalfonz
2020-01-24 @ 11:15
A környékünkön a legtöbben magyar nemzetiségűek és magyar ajkúak voltak, de erről nagy számban csak németül tudtak beszélni, ugyanakkor kitelepítésre sem kerültek. A két kitelepített család tagjai pedig nem a hazaszeretetükről voltak híresek nagyanyám szerint.
Viccelni meg szabad.
Palmimi85
2020-01-24 @ 11:48
Kétféle ember van, egy, aki érti a humort és kettő, aki nem, Az utóbbival nem szabad leállni beszélgetni, „poénkodni” meg pláne nem. Tapasztalatból, tudom, mert az én testvéreim az utóbbi kategóriába tartoznak.
Én úgy szoktam mondani, hogy onnan ismerszik meg a humoros ember, hogy magán is tud nevetni… Ambrózy ilyen ember, sajnos Ungár Péteren messziről látszik, hogy nagyon komolyan veszi magát, szerencsétlen, humortalan ember.
Magd@
2020-01-24 @ 14:38
Ungár mióta lekerült róla a szájkosár szófosásban szenved.
Klárika
2020-01-29 @ 03:01
Egyetértek, humoros számolás: egy az aki érti a humort, kettö jut öhozzá akik nem.
Palmimi85
2020-01-24 @ 12:10
Megjegyezném szerényen, hogy a magyar nyilvánosság tele van humortalan humoristával, aki csak másokból tud viccet csinálni, de magán képtelen nevetni, amikor véletlenül nyitva hagyja a sliccét. Csak azon tud nevetni, ha a szövegével bánt. Ilyenek pl. sasjozsi és társulata, bár az Aradi-Varga duó ez alól (többnyire) kivétel. Hofinak volt humora, igaz hogy őt engedték humorizálni, de valójában nem bántott senkit. Bödöcs is jó volt, amig saját alkesz környezetén röhögtetett, de aztán átment a humortalan oldalra. De mit ne mondjak, az ávósok is sokat röhögtek, amikor kínozták a rájuk bízottakat. De ne menjünk messze: milyen jót röhögtek Borkai fenekén és mennyire nem tudtak jól szórakozni Gréci farkán, pedig az nagyobb poén volt. (Mind a kettő egyformán borzasztó és szomorú volt).
Szóval tessék óvatosan humorizálni és nagyon megnézni, kinek mesélünk vicceket!
csakafidesz
2020-01-25 @ 14:23
Heti Hetes
Dixtroy
2020-01-24 @ 13:09
Anyósom reggel úgy próbálta kiverni a seprűből a jeget, hogy a kerítéshez baszkodta. Kérdeztem tőle, mi van mama, nem indul? Amin ő is jót nevetett.
Aki nem érti a viccet, az nem is fogja, de van olyan, aki szándékosan csak a rosszat keresi benne..
Klárika
2020-01-24 @ 19:40
Modu 2020-01-23 @ 13:57 Perszeusz 2020-01-23 @ 21:08 és…
Hol van a botrány? Hol van és mi a vicc?
Idézem Aristó, a fenti cikk mondatait:
„Erre az Ehrenburgi kezdeményezésre utalva, (mi szerint ki kell írtani az akkori harmadik birodalom teljes lakósságát/ megj.:Klárika),
a beszélgetés e pontján elhangzott, hogy
„Nagy lehetőséget szalasztott el Európa a békésebb jövő felé vezető úton a németség teljes likvidálásával”.
Ebből kerekedett aztán a botrány.
A haladó sajtó sikoltva kérte ki magának a dolgot,
az Azonnali című ungárpéterista kiadvány például így írt:
„A németség teljes likvidálásáról ábrándozó kijelentésen – érintettségünk okán is – többen megdöbbentünk az Azonnali szerkesztőségében, főleg, hogy a műsor az adófizetők pénzén készült.”
Sztem nagyon is ismert, a szövegértés manipulálásáról van szó.
Ez is lehet vicc, persze hogy,.. nemcsak az Ambrózy mondata lehet vicc, hiszen a vicc fogalmába minden belefér.
Az Azonnaliak belediagnosztizálnak egy, az ÁBRÁNDOZÁST is az inkriminált mondatba, amely nincs ott.
Felemlegetik az érintettségünk-et, hiszen szövetségesek voltunk.
Kijelentik azt is, hogy e mondat elhangzásának a lehetöségét az adófizetők pénze teszi lehetövé.
Tehát
mint olyanok (adófizetök és érintettek) nyugodtan tiltakoznak mostmár mindenki nevében.
MI lettünk Az Azonnaliakból. Az Azonnaliak megtestesítik a MI-t, mindenkit.
Köszönjük szépen, megvagyunk nélkülük is! Nem vállaljuk a MI-zést!
Valaki rég megírta megírta már az ilyenekhez az ártatlanabb kommentet (és a korabeli sajtóról). Itt is van egyenes és átvitt értelem… (na ne mondd, mán..)
[Madách Imrike után Istenkéről, Ádámkáról és Luci Ferkóról a versikéket irta KARINTHY FRICIKE]
Bevezetés
Toncsi, Fercsi, Jancsi, Náncsi.
Csupa kandi, meg kiváncsi
Kisgyerek.
Amit Imre bácsi néktek
Elmesél most – attól égtek
Ifjak, öregek.
…………………………….
Ha így nézed, domború,
Ha így nézed, homorú.
Egynek szörnyű mulatságos,
Másnak szomorú. ”
AZ EMBERKE TRAGÉDIÁJA
Klárika
2020-01-24 @ 19:54
Elnézést kérek, bemásolási hiba esett:
[Madách Imrike után Istenkéről, Ádámkáról és Luci Ferkóról a versikéket irta KARINTHY FRICIKE]
Bevezetés
Toncsi, Fercsi, Jancsi, Náncsi.
Csupa kandi, meg kiváncsi
Kisgyerek.
Amit Imre bácsi néktek
Elmesél most – attól égtek
Ifjak, öregek.
Egyik izzad, másik fázik,
Egyik vigan hahotázik,
Másik pityereg.
Ha így nézed, domború,
Ha így nézed, homorú.
Egynek szörnyű mulatságos,
Másnak szomorú.”
AZ EMBERKE TRAGÉDIÁJA
Theo
2020-01-25 @ 01:44
Igen Klarika, valoban probalnak krealni egy masik „koteles” beszedet. Csak azt nem ertem, hogy ehhez pont a mi Aristonk miert asszisztal?
Klárika
2020-01-25 @ 14:21
Kedves Theo! a mi Aristonk vagy asszisztál vagy nem asszisztál („Ha így nézed, domború/Ha így nézed, homorú.”). Lentebb felhoz egy példát, mit tartanak a haladók, adott esetben viccnek. Lehet, hogy viccként ment ö is egy szóbeli! mondatot a meggondoltan manipulált kedvezötlen átértékeléstöl.
Így látom én a cikkét.
Olvasható, hogy ezt mások másképpen látják és ez adja az okát a következö hsz.-nek:
Klárika
2020-01-25 @ 14:50
Hosszú lett, át lehet görgetni.
Az apropó adódik hiszen észrevehetöen szaporodnak az utóbbi hónapokban az azelöttröl is ismert ballibsik által elkövetett provokációk, rágalmak, vádak és botránykeltések (a konkrétan pénznyereséggel is járók) a fideszesek, konzervativok, kormánypártiak hátrányára.
Amikor kiderül hogy ezek hazugságok a haladók nem mardossák egymást. Akkor sem ha nagyobb kaliberü vétekröl van szó, legalábbis nem nyilvánosan. Csend van, vagy halk dadogás, kimagyarázás, idöhúzás,…
Nem úgy a konzervativoknál, ök többet rágódnak a saját vagy a sajátjaik vétkein amint az az ilyen felállásban normális lenne.
A Keménymag Srácok például, megbeszélték utóbbi müsorukban, hogy a haladók milyen „jól csinálják” ezeket a provokációkat, hiszen sikerük van velük.
És mit arattak, elmarasztaló hozzászólásokat a kormánypártiak vagy konzervatívak részéröl a PS-nál. Támogató dícséretnek tarva amire jutottak, meg hogy nem érdemlik meg a haladók!! Nem ismerték fel a Kemények ráébresztö szándékát; keresik az okát annak, miért döl be a tömeg a tulajdonképpen hamisnak.
A Mészáros Kata interjúja a föpolgármesterrel nem volt egy kimondottan mesteri teljesítmény, de rossz sem. Neki is estek. De nemcsak a haladók, hanem a kormánypártiak is, hogy azt nem lehet vállalni! hát igen, bálnafütty és bazsarózsa a jegesmedve kontyába.
A Borkai esete ronda, a kormánypártiak voltak, úgymond, a nagyon hangosan szörnyülködök, állítólag ezen is múlott a Fidesz szavazatvesztése,..Nem látták be, hogy túloznak a párt kárára; hogy pont most, politikai szempontból nem Borkairól van szó, elsösorban.
Folyik a polgármesteri „politikai mészárszék”, de közel sem akkora a tiltakozási cunámi, amint az a megfelelö válasz lenne,…
Tüntetést rendezett egy civilszervezet, Bangónéval együtt a miskolci kórház elött egy újságcikk híradása alapján. Kiderült, hogy abszolúte semmi nem igaz az egészböl. A haladók hallgatnak, egyszer gügyögtek valamit,…Egyébként pedig 3 évvel ezelött történt az eset.
Teljes civilszervezeti támadás újra gyöngyöspatai ürüggyel, évek múltán! amely a képtelenül eltúlzott ítélet miatt garantáltan tovább gyürüzik, feszültségeket okoz és beláthatatlan következményekkel jár (amellett hogy még biznisz is).
A provokációk az alaptalan rágalmak, a jelenidejüek és a régiek, amelyek hogy hogy nem, de annak idején nem idegesítettek senkit. A miniszterelnök szavainak szándékos kiforgatása. Ambrózy mondatának a szándékos kiforgatása, a számtalan manipuláció és a többi
Mindennap, megint és újra meg újra.
Mindezek és a még elkövetkezö akciók központjában áll a jogszolgáltatás szerepe. Ezért részesítik az ottani elvtársakat érzékenyítésben. A S. Alinsky és mások által összeállított államszétverési módszertan úgy szól, a rendbontásnak minden olyan elképzelhetö formáját kell alkalmazni amelyek a büntethetöség határát súrolják de ne lépjék át. A sértett perre megy de hasztalanul, foglalja a bíróság idejét, nincs ingyen és minél nagyobb nyilvánosságot kell megadni az ügynek. (Állítólag már 1000-nél több ilyen szerü feljelentés torlódik a bíróságoknál.)
Büntetés nem lesz, vagy a rossz helyen, fellángolhat az igazságtalanság érzete többször is és ismétlödik. Végül is túl sok lesz a népnek, általában, és kinek a számláját fogja terhelni? Az illetö kormányét, hogy miért nem tesz semmit az ilyesmi ellen? (lásd a csak a PS-ben megjelenö kommenteket).
Hogyan is ne lenne ideges a nép, miközben nem lehet mindent elmesélni, hogy mit miért tesz vagy nem tesz egy kormány. Aztán majd elcsapják. Következik a kormányon az eddigi ellenzék, most meg a jelen ellenzék dolga minél hamarabb ugyanazt véghezvinni, ugyanazokkal a módszerekkel. Megint hamaros kormánycsere, és így tovább, szépen, a mind nyitottabb és „szabadabb” társadalmak felé.
Nem létezik többé az ajtó, nem mint szó és nem mint tárgy. Pedig annak aki ismeri, nagyon sok jelentösége van.
Nincs ebben semmi titkos, kiadta könyben is az állambomlasztó módszertanát SA is. (és nem egy világmegváltó tervezgette a németek kiírtását annak idején)
A mi Aristonk hogy asszisztál e vagy nem? Öt nem a sorosok érzékenyítették, hanem az ö elsö kiadásuk és nem mint akcionálót hanem mint elviselöt.
Most letámadták a kollegáját és erre nem hallgat; úgy vág vissza ahogy lehet. Ha olyan a helyzet, akkor olyanul. Különben elpusztulunk büszkén és méltóságteljesen.
Theo
2020-01-26 @ 01:18
A Karácsony interjúval nem a rámenősség volt a bajom, mert valóban ők is ilyenek, -tehát SAJNOS valamennyire nekünk is így kell-, hanem az, hogy ezt lehetett volna ügyesebben is.
Például:
1. „Ma mivel jött ide? Kocsival, nem bicajjal?”
Eddig rendben, de utána csak azt kellett volna mondani, hogy na ugye, hogy kell a kocsi, nem lehet mindig biciklizni! (öreg néni, sánta ember sem tud biciklizni, tél, stb. -könnyek, gyorsan új téma)
2. „Elektromos autóval jött, tényleg?”
A helyes folytatás ez lett volna: tudja, hogy ezt hány % ember engedheti meg magának az országban? Mennyi az átlagkereset és az elektromos autó mennyibe kerül? Ezek nyerők lettek volna, úgysem tudta volna és akkor égés. Folytatva: ha mindenki ilyennel járna,akkor mi van a sok kidobott aksival, ez környezet szennyező, nem szégyelli magát?
3. Mi van a nyugdíjasoknak ígért pénzzel? Az ingyen BKV-val ?
(Itt kéne tudni, hogy mit ígért szó szerint)
4. Hány új embert helyeztek el idáig és az ő díjazásuk mennyibe lesz nekünk összesen? Itt a riporternek kell tudni a jó választ és egyből cáfolni, ha a felét letagadja.
De nem agresszívan, hanem kedves mosollyal. Vagy csodálkozva, hogy ekkorát tévedett.
5. A korábbi kurzusban hány % volt a bizottsági helyek és egyéb állások aránya a Fidesz és az ellenzék között? És mennyi most? Lehet, hogy most nem korrekt az arány? (ezt a riporternek kéne tudnia) Mi okból nem nyújtottak gesztusokat sem?
6. Miért mondja, hogy a Ligetben kevesebb lesz a zöld, amikor pont több lesz? (itt is kéne tudni a pontos adatokat)
7. Milyen vészhelyzet az, amiben hirtelen semmit nem kell tenni? Ismeri a vészhelyzet szó fogalmát?
És így tovább……
Theo
2020-01-26 @ 12:17
Persze veszhelyzet fogalmat akartam volna irni.
Ez azert is erdekes, mert itt is erodalni akarnak egy jelentest. Gondoljunk bele, hogy ki fog ezek utan ugrani, ha meghallja a veszhelyzet szot? Marpedig lehet itt igazi veszhelyzet is mas temaban, de ezek mar elore biztositjak, hogy azt senki se higgye el. Ez az egyik legmocskosabb dolog, amit csinalnak.
Namond
2020-01-27 @ 13:50
Ízléseken nem érdemes vitatkozni.
Számomra a FIDESZ és a kormány puhány nyilatkozatai, és a riporterek alázatos alákérdezései után, igen meglepő és élvezetes volt M. Kata maszkulin stílusa.
Ami eredményes is volt, látva, harigeri egyre hátrább csúszik az asztaltól, összetekeredik és szemlátomást kisebb lett.
Tetszett, hogy a kicsi nő egyből torokra ment.
Természetesen lehetett volna úgy, ahogy Ön vázolta, de nem biztos hogy eredménye, oly látványos lett volna.
hariger gyakorlott semmitmondó, mellébeszélő, kevésbé kemény interjúvezetéssel kicsúszott volna a fogásból.
Így pedig láthattunk összeomlani egy közel kétméteres csoki bevonatu sz.ardarabot.
Theo
2020-01-27 @ 16:16
Kedves Namond,
Az a baj, hogy en nem lattam osszeomlast. Ideges lett, de nem makogott, nem bokott ki olyat, amit nem lett volna szabad, sot egybefuggo szonoklatokat tarthatott a kerdestol fuggetlenul is. A „torokra ment”, jo duma, de ilyenkor a nezo a megtamadott felet kezdi sajnalni, tehat csak akkor eri meg, ha kiboritja az ellenfelet es az hibat vet. Ezt a mufajt Csuhaj Ildiko muveli profin, pedig mindig csak bug es csak ugyanazt megkerdezi otszor. Megis eredmenyes sokszor, meg Lazart is tobbszor behuzta a csobe.
Namond
2020-01-27 @ 19:21
Theo,
Összefüggően, de kérdéstől függetlenül, ez nekem jelent valamit.
Nem mindig, pl., ha összefüggően, de kérdéstől függetlenül zagyvál.
Ebből látszik, hogy betanult paneleket mond és azokat váltogatja.
Csuhaj Ildikó olyan mint egy magnetofon, vagy egy ÁVH-s kihallgató ismétel, ismétel és várja a kívánt választ, nem érdekli az alany véleménye, tárgyhoz kötődő ismerete, csak a prejudikált válasz kell neki.
Ő az alkalmatlan riporter mert a saját véleményét akarja hallani interjú alanya szájából, de ha nem kapja meg igen ideges lesz.
Mészáros Kata nem egy betervezett választ várt, csak azt, hogy harigeri, a bejelentett tárgyhoz (100 nap) tartozó kérdésére válaszoljon.
Ez korrektnek, tisztességesnek, rámenősnek és tiszteletre méltónak látszik helyemről nézve.
csakafidesz
2020-01-25 @ 14:28
https://d1hlpam123zqko.cloudfront.net/636/120/009/-379996984-1snnkks-bc7d9bnkifrmmj5/original/avatar.jpg
csakafidesz
2020-01-25 @ 14:31
Az erdők azért égnek, mert a szubtrópusi erdők vízhiány miatt kiszáradnak és hajlamosak öngyulladásra. Egy eldobott csikk pedig tényleg elegendő, szóval könnyű ott tűzvészt okozni..
Theo
2020-01-25 @ 15:31
A boglari osnadas nem volt kiszaradva, csak jo helyen van. Allitolag Ausztraliaban is van ilyen szal.
Aztan meg rohognek magukban, hogy a sok hivo att hiszi, hogy a felmelegedes….
Theo
2020-01-25 @ 15:28
Csak ket kerdes adodik:
Akkor ki gyujtogat es mi okbol? Mert hogy szisztematikus gyujtogatasok okoztak az emlitett jelensegeket az teny. Az a fura, higy magat ez nem erdekli.
Naprózsa
2020-01-25 @ 17:31
Erős lehet a gyanú, hogy a „V” néven idekommentelő, akárcsak a Kara nevezetű troll irántunk való gyűlölete abból származik, hogy muzulmán. Egy itt kitanított, vagy annak gyereke. S innen nézve szörnyen bosszantó lehet nekik, hogy nem megy Magyarország leigázása. Mahir Kara nem is cáfolta, hisz a nick neve árulkodó. A másik fröcsögőgép pedig nyilván nem véletlenül nem választ magyaros kommentnevet. S így már nem is fura, kedves Theo, hogy nem érdekli.
Az elmúlt években Spanyolországban és Görögországban is kiderült, hogy gyújtogattak. Persze, hogy ez a lehetőség egybeesik a szárazsággal, mert aki már próbált vizes fával fűteni, az tudja milyen nehéz elérni, hogy meggyulladjon.
Az, hogy az elmúlt évtizedekben egyre több és egyre több helyen gyulladnak fel az erdők, igazolja, hogy ez szándékos. Az pedig, hogy csalni kell és a brazil esőredőknél más erdőégéseket kellett fotóként felhasználni a klímahisztihez csak erősíti a feltételezésünket.
Ami pedig a minapi ENSZ parancsolatot illeti – miszerint be kell fogadnunk a klímamigránsokat – már egyenesen igazolja, hogy az egész klímamizéria erre megy ki. Nem beszélve arról, hogy csak erős, fiatal MUZULMÁN férfira veszélyes a felmelegedés.
Nevetséges primitíven átlátszó!
Theo
2020-01-25 @ 17:22
Ez nem hit kerdese, vitatkozzon a Tuzoltosag illetekesevel.
Klárika
2020-01-29 @ 11:29
Theo 2020-01-26 @ 01:18, Theo 2020-01-27 @ 16:16
Kedves Theo, én sem láttam összeomlást. Valószínü sokan mások sem hiszen egy fideszes államtitkár mondta, hogy ezt az interjút „nem lehet vállalni”, egy másik fideszes, hogy Mészáros Katalinnak egyenesen repülnie kéne, és szerényebb helyek is elégedetlenek voltak, stb.
Mindenesetre, szerencsére, a közvetlen fönöke azt mondta, hogy az interjú jó volt. Nem kellett röpülnie mint annak idején Ambrózynak a Keménymagoktól; haladunk?
Az interjút nem volt olyannak mint a szokásos. Személyes feltételezésem, hogy miután több SMS-beli meghívást küldött az M1 tv az „egy közel kétméteres csoki bevonatu…”-nak és Izé öurasága nemhogy jelentkezett volna, mégcsak nem is válaszolt nekik, most pedig hirtelen eszébe jutott, hogy… . Erre megint meghívták és olyan hamar jelentkezett, hogy -legalábbis én arra gondolok- nem volt idö elöre összeállítani egy konceptust. Amilyet, például,Theo leszállíthatott volna nekik!!
Joggal lehettek dühösek tehát amúgy is az M1 tv-sek de miután „a közel kétméteres csoki bevonatú nyalóka” még javában sz&rháziskodott is, hatvanhatszor elismételte és szembe hányta, hogy a föváros és az ország népének elsörendü érdeke! az újan megválasztott föföpolgármester! terveit minél hamarabb meghallgatni, hát, a zember lefagy. „Szó bennszakad, hang fennakad, lehellet megszegik ”
Öszintén szólva, éntölem lehetett volna ez egy megrendezett színházi jelenet is. Nem azt mondom, hogy az volt. Minél pofátlanabbul s üreset hajtogat mindegyre az egyébként is beszédböl megélö kivagyokén, minél többet gesztikulál, testmunkázik az egyik fél annál részvétlenebb, merevebb lesz a másik fél arca. Lefagy és beindítja a belsö kérdezö automatát és nem is áll meg, onnantól egyszerre mondják a magukét amíg legördül a függöny.
Még az sem hangzott el a „bús büvölet miatt”, hogy: álljon meg a menet, kérem, itt én kérdezek és ön az aki felel!, lehetöleg tömören, még sok témára kell sort kerítenünk. Kár, hogy nem mondta ki Mészáros Katalin csak eszerint próbálta meg vezetni az interjút.
Majd leforgatják talán többször is a filmet s megbeszélik. (hogyan kell, lehet, gondolkodás nélkül lehámozni/-tépni a kalóz szemkötöjét. Akkor is ha „közel két méteres a csoki bevonatú sz.rarab”.( megértésért esedezem, nagyon tetszik; az is, hogy kinek nyalóka, kinek sz.rdarab))
Klárika
2020-01-29 @ 12:04
Kb. nekem is az a föföbajom, Theo, amit Namond úgy fejez ki, hogy: „a FIDESZ és a kormány puhány nyilatkozatai, és a riporterek alázatos alákérdezései…”
De most legalább nem az történt.
Tulajdonképpen arra ment ki az elözö, hosszú kommentem is. Az ellen-/ség/-zék alkalmazza a nevezett technikákat. Egy normális, komoly konzervativ belpolitika nem produkálhat hasonlót. De az kezd már nem bejönni, hogy puhány a kormánypárti reakció, hogy sokmindent csak lereagál a médiája, de nem tesz ellenük semmit. A börtönbiznisz, bírói ítéletek egyben a magyar társadalom igazságérzetének hosszú távú megsértése.
Ha a miniszterelnök minden negyedik szavából téma lesz az unióban! Abból is amit nem is mondott.
Kérdés azonban és egyenesen feladat lenne, ezeket valahogy kordában tartani addig amíg nem túl késö!
Az uri bánásmód nem válik be a csöcseléknél. Az sem hatja meg ha szidják, ha leleplezik öket. Na és?, hiszen nem építeni akarnak hanem „a haladó változtatás szellemében” lerontani mindent.
Hogy mi minden történik amit lenyel a kormány, de nem tudhatjuk hogy miért,..
Kérdés azonban és egyenesen feladat lenne, ezeket valahogy kordában tartani addig amíg nem túl késö!
Az uri bánásmód nem válik be a csöcseléknél. Az sem hatja meg ha szidják, ha leleplezik öket. Na és?, hiszen nem építeni akarnak hanem „a haladó változtatás szellemében” lerontani mindent.
..ha az unió mindenbe beleszól, mindent büntet, zsarol, olvastam, a CEU visszaköltöztetése lenne AZ EGYiK ÁRA az EP parlamenti felfüggesztésnek. Ez az intézmény az egyik legerösebb érzékenyítö meg civilszervezet támogató, civilgyártó, idegendiák importör akikkel még több tüntit lehet rendezni,…a soronlevö sorossal végeztetik ki a konzervativ életszemléletet.
Theo
2020-02-05 @ 14:47
Nem vagyok abban biztos, hogy minden rossz egy alku eredmenye. Lehet, hogy csak nem ertik a vezetok a helyzetet.
Ezt kene tudni.
Fidesz, adj jelt!
Klárika
2020-02-06 @ 11:59
Egészen biztos én sem vagyok, hogyan is lehetnék? Meg aztán a sors is sokszor beleszól az eseményekbe, véletlen formájában. De azért az élettapasztalatom, az események követése, általában(!) azt eredményezte, hogy csak volt ott egy alku, föleg a magasabb szintü politikai döntéseknél.
Egy magas állású vezetönek, hogy úgy mondjam, értenie kell a helyzetet, különben nem lett volna vezetö belöle. Az is igaz, hogy egy idö után, pontosan a magassan álló hely miatt nem ért meg mindent. Vagy nem teheti már hogy megértse.
„Fidesz, adj jelt!”
Talán elkezdték adogatni a jeleket: Bayer Zs. is készített egy rövidfilmet Gyöngyöspatáról, ám és sztem túl kíméletes. Vagy egyebet nem lehetett, nem mernek többen nyilatkozni és más részletekkel is mint amit eddig is ismertünk?
A „Civilkör” nevü adás, ha jól ítélem meg, keményebb lett.
Hátha felébred, kievickél a Fidesz a saját köreiböl, kihajózik a veszélyeztetett öbléböl.
Nembeszélve a szándékosan nyújtott felfüggesztése idejéröl. Az unió fejesei évekig húznák a Fidesz felfüggesztésével, hogy ne tudjon érdemben beleszólni a határozatokba, csökkenjen a tekintélye, addig amíg megszületnek a fontosabb határozatok. Vagy most rögtön igent mond az eddigi uniós követelésekre és akkor lehet belöle bólogató, sok képviselöt szállító néppárti jófiú?
Theo
2020-02-05 @ 14:49
Ezt mar csak a tortenelem kedveert irom ide:
Megneztem azt a bizonyos adast es visszavonom a legtobb korabbi hozzaszolasomat ezennel. 🙁